PDA

Bekijk Volledige Versie : Egypte weer onrustig !



knots71karel
25-01-13, 22:22
Vanavond zijn er weer protesten geweest tegen de huidige regering.
De ARABISCHE LENTE begint steeds meer op een alles verwoestende Orkaan te lijken.
bron laatste N.O.S journaal van 23.00.

knots71karel
25-01-13, 22:35
Zeker 4 doden bij protesten Egypte - NOS Nieuws (http://nos.nl/artikel/466388-zeker-4-doden-bij-protesten-egypte.html)

mark61
26-01-13, 04:29
De ARABISCHE LENTE begint steeds meer op een alles verwoestende Orkaan te lijken.

Lul niet zo ongenadig.

Fulanadetal
26-01-13, 07:59
Misschien kan de titel beter zijn: "Egypte nog onrustig"
Dat land is zoals zoveel landen (zijn geweest), zoekende en er zal nog heel wat water door de Nijl stromen voordat er een vorm wordt gevonden waarbij iedereen tevreden genoeg is.

super ick
26-01-13, 12:01
Misschien kan de titel beter zijn: "Egypte nog onrustig"
Dat land is zoals zoveel landen (zijn geweest), zoekende en er zal nog heel wat water door de Nijl stromen voordat er een vorm wordt gevonden waarbij iedereen tevreden genoeg is.

Eerlijk delen is gemakkelijker als er voldoende is.

knots71karel
26-01-13, 20:52
Lul niet zo ongenadig.

Over ongenadig gesproken vandaag maar 27!!! doden :schreeuw:

knuppeltje
27-01-13, 09:12
Over ongenadig gesproken vandaag maar 27!!! doden :schreeuw:

Het is wel kicken voor jou hč, arme nar?

Wij hebben er honderden jaren over gedaan om tot een beetje beschaving te komen, en dan nog zijn we daar pas een paar decennia geleden in geslaagd. Maar daaraan vooraf was het overal in Europa van bar tot boos.

Je moet echt wel heel erg dom zijn om te verwachten dat zij het daar nu even binnen twee jaar voor elkaar hebben. Laat staan of dat dan net zoals hier zou kunnen worden. Laat ik je maar meteen uit de droom helpen: dat wordt het nooit, en dat hoeft ook niet, ook al zou ik het graag zien.

Deze overgangsperiode gaat nog járen duren. Het zal met excessen gaan, er zullen verkeerde beslissingen genomen worden, er zal bloed vloeien, zoiets is helaas onvermijdelijk bij een dergelijk proces. Ook zij zullen dat moeten ervaren en er doorheen moeten zien te geraken. Hopelijk met onze steun.

knots71karel
27-01-13, 21:54
Helemaal met je eens ! de bevestiging van veel mensen die zeggen dat bepaalde landen nog in de middeleeuwen leven gaat mij persoonlijk iets te veer maar dat ze achterlopen ,ja daar heb je gelijk in .
Beter een ''arme nar ''als een haatdragende zot .
Om te beweren dat ik daarop kick , halve zool want jij plaatst dit niet want dit echte NIEUWS van de DAG niet , want het zijn uiteraard geen leuke topics voor mensen die het liefst dit in de ''doof pot stoppen''.