PDA

Bekijk Volledige Versie : Jezus had 2 vaders en een draagmoeder



Marsipulami
27-01-13, 16:21
17133


Voorstanders homohuwelijk komen in Frankrijk op straat
zondag 27 januari 2013, 15u03 Bron: Belga


Parijs

AP


Zondag wordt in Parijs betoogd voor het wetsvoorstel van de Franse regering om het homohuwelijk mogelijk te maken. Gisteren kwamen al in Lyon en Montpellier demonstranten de straat op.



Het Franse parlement behandelt volgende week het wetsvoorstel. Het wordt het politieke hoogtepunt van een debat dat in Frankrijk veel stof heeft doen opwaaien.

Twee weken geleden trokken, volgens de organisatoren, nog 800.000 tegenstanders van het homohuwelijk in Parijs de straat op. Zondag vindt dus een tegenbetoging plaats, de eerste nationale manifestatie vóór het homohuwelijk.

‘De bedoeling is de regering te tonen dat deze hervorming breed gedragen wordt', liet de woordvoerder van de organisatie weten.

Eerste minister Jean-Marcy Ayrault liet vanuit Chili weten dat hij hoopt op ‘een grote opkomst'. Hij twijfelde er niet aan dat ‘een wet over het homohuwelijk gestemd zal worden, en zelfs met een grote meerderheid'.

Het is nog wachten op cijfers over het aantal betogers dat is komen opdagen.

llo

CONTRA
27-01-13, 17:05
:haha:

mark61
27-01-13, 17:46
Just.

knuppeltje
28-01-13, 09:06
Ik heb altijd al gedacht dat er iets raars aan die gozer was.

knots71karel
28-01-13, 21:06
Ik begrijp niet waarom zonodig de van ziekelijke haat getuigende kop van het topic nodig is "
Jezus had 2 vaders en een draagmoeder (http://www.maroc.nl/forums/nieuws-de-dag/359899-jezus-2-vaders-draagmoeder.html)

knots71karel
28-01-13, 21:13
Ik begrijp niet waarom zonodig de van ziekelijke haat getuigende kop van het topic nodig is "
Jezus had 2 vaders en een draagmoeder (http://www.maroc.nl/forums/nieuws-de-dag/359899-jezus-2-vaders-draagmoeder.html)

Het is toch ook ongepast om als kop de Profeet Mohammad te gebruiken .
Zo ongeveer als "Goed voorbeeld doet goed volgen ''
bij b.v het topic over die jongen van 18 jaar die dat meisje van 13 had.
Ik bedoel maar dit doe je niet , ik heb geen geloof maar nou ja , het is niet nodig .