PDA

Bekijk Volledige Versie : Voorouder van alle placentadieren (ook de mens) opgespoord en gereconstrueerd

knuppeltje
08-02-13, 09:23
Voorouder van alle placentadieren opgespoord en gereconstrueerd - Scientias.nl (http://www.scientias.nl/voorouder-van-alle-placentadieren-opgespoord-en-gereconstrueerd/80152)

Oeps, het lijkt wel op een soort ratten. Daar zullen de tegenstanders van de evolutietheorie helemaal niet blij mee zijn.

knots71karel
09-02-13, 09:35
Voorouder van alle placentadieren opgespoord en gereconstrueerd - Scientias.nl (http://www.scientias.nl/voorouder-van-alle-placentadieren-opgespoord-en-gereconstrueerd/80152)

Oeps, het lijkt wel op een soort ratten. Daar zullen de tegenstanders van de evolutietheorie helemaal niet blij mee zijn.

JA DAT LAATSE KLOPT !
Heb gisteren een gesprek gehad met een goede kennis van mij , die is Jehova Getuige .
Nou ja daar valt niet mee te praten , God heeft ons Homo Sapiens geschapen en verder basta .
Eigenlijk is het zielig dat je zo overtuigd bent van de suprieuriteit van mensen .
Vooral als je beseft dat ze nu nog niks geleerd hebben en elkaar nog steeds bevechten.
Kijk maar ff naar het Nieuws opde T.V dan zie je wat ik bedoel.
Nog iets op vallend de Chinezen leven nu al in het jaar 4000 en nog wat . d.w.z hun ''God '' leefde toen ook al.
En op enkele uitzonderingen na hebben ze nog steeds geen onderlinge oorlogen gehad en zeker niet om een of ander GELOOF .:rolleyes:

Mezelf_man
09-02-13, 11:44
kwestie van tijd zeker voor ze met een ander diertje op de proppen komen?:D

knuppeltje
09-02-13, 13:08

Dat hebben ze allang. Een eencellig diertje waarvandaan alle diersoorten zijn geŽvolueerd. Dit is slechts een bewijs van een van de tussenstations. Het vermoeden van dit beestje als een van de tussenstations had men ook al eerder.

Maar je begrijpt nu hopelijk wel waarom sommige mensen zich als ratten gedragen.

Oeps, met excuses aan de ratten.

Ready?
09-02-13, 16:28

Jij bent toch die member die een aantal keren een filmpje heeft geplaatst over wetenschappers die wetenschappelijke wonderen uit de Koran bewonderen? Filmpje is al uit 1984...wetenschap staat niet stil he.

Ready?
09-02-13, 16:33
Mooi dat ze ook een reconstructie erbij hebben, maar dat de placenta-voorouder zulke kenmerken moest hebben was eigenlijk wel een (klein beetje een) open deur. Klein, levend van insecten en snel voortplantend...moet ook wel als je nagaat met welke grotere dieren dit dier leefde in zijn tijd en omgeving.

Mezelf_man
10-02-13, 09:20
Jij bent toch die member die een aantal keren een filmpje heeft geplaatst over wetenschappers die wetenschappelijke wonderen uit de Koran bewonderen? Filmpje is al uit 1984...wetenschap staat niet stil he.
ik heb idd dat filmpje tot nu toe 2 keer geplaatst.
een filmpje van 1983 is dat eigenlijk uit een conferentie, een filmpje van 1983 over wetenschappelijke feiten van 1400 jaren geleden.
mij zal je nooit horen beweren dat de wetenschap stilstaat integendeel zelfs, maar ik denk wel dat het een kwestie van tijd is voor men met een ander diertje op de proppen komt.