PDA

Bekijk Volledige Versie : Arabische lente Tunesië op herhaling?



knots71karel
09-02-13, 01:14
Radicale MOSLIMS storen begravenis van de vermoordde LEIDER .
Plunderend en rovend trokken de radicalen Moslims door de straten :duivels:
Na Syrie en Egypte ,wwer een land dat in een burgeroorlog uit kan barsten door ''radicaal denkende Moslims "
die zonodig een redelijk modern land weer terug willen schoppen naar de middeleeuwen .

knots71karel
09-02-13, 08:59
Radicale MOSLIMS storen begravenis van de vermoordde LEIDER .
Plunderend en rovend trokken de radicalen Moslims door de straten :duivels:
Na Syrie en Egypte ,wwer een land dat in een burgeroorlog uit kan barsten door ''radicaal denkende Moslims "
die zonodig een redelijk modern land weer terug willen schoppen naar de middeleeuwen .

buitenland.headliner.nl/In cache (http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:5gL6nhO2bTkJ:buitenland.headliner.n l/+laatste+nieuws+uit+tunesie&cd=6&hl=nl&ct=clnk&gl=nl) - Vergelijkbaar (http://www.maroc.nl/search?hl=nl&tbo=1&biw=1280&bih=817&q=related:buitenland.headliner.nl/+laatste+nieuws+uit+tunesie&sa=X&ei=Ng8WUdaBEOugyAHa-4CoBw&sqi=2&ved=0CFEQHzAF)
U heeft dit openbaar een +1 gegeven. Ongedaan maken (http://www.maroc.nl/forums/#)
Buitenlands Nieuws - Het laatste Nieuws uit het buitenland verzameld uit meer ... 08-02-13 (23:04) Bendes aan het plunderen geslagen in Tunesië (Elsevier) ...

knuppeltje
09-02-13, 09:05
Radicale MOSLIMS storen begravenis van de vermoordde LEIDER .
Plunderend en rovend trokken de radicalen Moslims door de straten :duivels:
Na Syrie en Egypte ,wwer een land dat in een burgeroorlog uit kan barsten door ''radicaal denkende Moslims "
die zonodig een redelijk modern land weer terug willen schoppen naar de middeleeuwen .

Nadat ik gisteren op het net de schreeuwende kop van Elzevier over plunderingen in Tunesië zag, heb ik in de loop van de dag verschillende malen naar Al Jazeera gekeken. Afgezien van enige rellen bij kantoren van de moslimpartij-partij, waar brandjes werden gesticht door jongeren, was het, afgezien van de alom hevige verontwaardiging over die moord, volgens mij behoorlijk rustig. Van Plunderingen was er op Al Jazeera geen enkele sprake, voor zover ik heb gezien.

Waarom jij dus dit bericht, ook nog eens zonder enige bronvermelding, plaatst, is me dan ook een raadsel. Nou ja, eigenlijk ook weer niet.

super ick
09-02-13, 10:24
Radicale MOSLIMS storen begravenis van de vermoordde LEIDER .
Plunderend en rovend trokken de radicalen Moslims door de straten :duivels:
Na Syrie en Egypte ,wwer een land dat in een burgeroorlog uit kan barsten door ''radicaal denkende Moslims "
die zonodig een redelijk modern land weer terug willen schoppen naar de middeleeuwen .

Ik begrijp echt niet dat ze die radicale moslims niet wereldwijd verbieden. Dan ben je er tenminste vanaf.

mark61
09-02-13, 10:39
Radicale MOSLIMS storen begravenis van de vermoordde LEIDER .
Plunderend en rovend trokken de radicalen Moslims door de straten :duivels:
Na Syrie en Egypte ,wwer een land dat in een burgeroorlog uit kan barsten door ''radicaal denkende Moslims "
die zonodig een redelijk modern land weer terug willen schoppen naar de middeleeuwen .

Nope, dat waren boze 'seculieren'. Of eigenlijk gewoon wat opgeschoten tuig. Hoofdkwartier van een islamitische partij gesloopt.

Overigens duurt zo'n lente zeker enkele decennia, schat ik.

De consensus in Tunesië is dat ze de eenheid niet willen laten verstoren door wat islamistische bendes, maar dat de regering daar nou wel es wat aan moet doen. Wat ze niet deden uit angst voor backlash van hun plattelandskiezers.

Je leest toch wel Engels? Anders heb je rustig de tijd dat wat bij te spijkeren: http://www.aljazeera.com/news/africa/2013/02/201328103720860283.html

knots71karel
10-02-13, 00:04
Nadat ik gisteren op het net de schreeuwende kop van Elzevier over plunderingen in Tunesië zag, heb ik in de loop van de dag verschillende malen naar Al Jazeera gekeken. Afgezien van enige rellen bij kantoren van de moslimpartij-partij, waar brandjes werden gesticht door jongeren, was het, afgezien van de alom hevige verontwaardiging over die moord, volgens mij behoorlijk rustig. Van Plunderingen was er op Al Jazeera geen enkele sprake, voor zover ik heb gezien.

Waarom jij dus dit bericht, ook nog eens zonder enige bronvermelding, plaatst, is me dan ook een raadsel. Nou ja, eigenlijk ook weer niet.

NATUURLIJK zie jij niet wat je niet wil zien;





Premier Tunesië ontbindt regering - NOS Nieuws (http://www.maroc.nl/url?sa=t&rct=j&q=laatste%20nieuws%20uit%20tunesie&source=web&cd=10&cad=rja&sqi=2&ved=0CGcQFjAJ&url=http%3A%2F%2Fnos.nl%2Fartikel%2F471183-premier-tunesie-ontbindt-regering.html%3Futm_source%3Dfeedburner%26utm_medi um%3Dfeed%26utm_campaign%3DFeed%253A%2Bnosnieuwsbu itenland%2B(NOS%2BNieuws%2B-%2BBuitenland)&ei=y-IWUZbwC9ON0wW6_IHgAQ&usg=AFQjCNFlRDT0uKfVzPw0eOHHV4CFnyfikQ&bvm=bv.42080656,d.d2k)nos.nl/.../471183-premier-tunesie-ontbindt-regering.html?...In cache (http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:h2dB7GFvIxgJ:nos.nl/artikel/471183-premier-tunesie-ontbindt-regering.html%3Futm_source%3Dfeedburner%26utm_medi um%3Dfeed%26utm_campaign%3DFeed%253A%2Bnosnieuwsbu itenland%2B(NOS%2BNieuws%2B-%2BBuitenland)+laatste+nieuws+uit+tunesie&cd=10&hl=nl&ct=clnk&gl=nl)
U heeft dit openbaar een +1 gegeven. Ongedaan maken (http://www.maroc.nl/forums/#)
3 dagen geleden – Na een dag van onrust en protest in Tunesië gaat premier Jebali van Tunesië zijn regering ontbinden. ... De protesten braken uit vanwege de moord op oppositieleider Chokri Belaid. Die werd ... Laatste audio en video ...

knots71karel
10-02-13, 00:06
Nope, dat waren boze 'seculieren'. Of eigenlijk gewoon wat opgeschoten tuig. Hoofdkwartier van een islamitische partij gesloopt.

Overigens duurt zo'n lente zeker enkele decennia, schat ik.

De consensus in Tunesië is dat ze de eenheid niet willen laten verstoren door wat islamistische bendes, maar dat de regering daar nou wel es wat aan moet doen. Wat ze niet deden uit angst voor backlash van hun plattelandskiezers.

Je leest toch wel Engels? Anders heb je rustig de tijd dat wat bij te spijkeren: Slain Tunisian politician buried amid clashes - Africa - Al Jazeera English (http://www.aljazeera.com/news/africa/2013/02/201328103720860283.html)

kijk dan ook ff bij B.B.C als je toch bezig bent en niet alleen de pro Islam site,s
Of deugd de N.O.S ook al niet ???





Premier Tunesië ontbindt regering - NOS Nieuws (http://www.maroc.nl/url?sa=t&rct=j&q=laatste%20nieuws%20uit%20tunesie&source=web&cd=10&cad=rja&sqi=2&ved=0CGcQFjAJ&url=http%3A%2F%2Fnos.nl%2Fartikel%2F471183-premier-tunesie-ontbindt-regering.html%3Futm_source%3Dfeedburner%26utm_medi um%3Dfeed%26utm_campaign%3DFeed%253A%2Bnosnieuwsbu itenland%2B(NOS%2BNieuws%2B-%2BBuitenland)&ei=y-IWUZbwC9ON0wW6_IHgAQ&usg=AFQjCNFlRDT0uKfVzPw0eOHHV4CFnyfikQ&bvm=bv.42080656,d.d2k)nos.nl/.../471183-premier-tunesie-ontbindt-regering.html?...In cache (http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:h2dB7GFvIxgJ:nos.nl/artikel/471183-premier-tunesie-ontbindt-regering.html%3Futm_source%3Dfeedburner%26utm_medi um%3Dfeed%26utm_campaign%3DFeed%253A%2Bnosnieuwsbu itenland%2B(NOS%2BNieuws%2B-%2BBuitenland)+laatste+nieuws+uit+tunesie&cd=10&hl=nl&ct=clnk&gl=nl)
U heeft dit openbaar een +1 gegeven. Ongedaan maken (http://www.maroc.nl/forums/#)
3 dagen geleden – Na een dag van onrust en protest in Tunesië gaat premier Jebali van Tunesië zijn regering ontbinden. ... De protesten braken uit vanwege de moord op oppositieleider Chokri Belaid. Die werd ... Laatste audio en video ...

knots71karel
10-02-13, 00:07
Nope, dat waren boze 'seculieren'. Of eigenlijk gewoon wat opgeschoten tuig. Hoofdkwartier van een islamitische partij gesloopt.

Overigens duurt zo'n lente zeker enkele decennia, schat ik.

De consensus in Tunesië is dat ze de eenheid niet willen laten verstoren door wat islamistische bendes, maar dat de regering daar nou wel es wat aan moet doen. Wat ze niet deden uit angst voor backlash van hun plattelandskiezers.

Je leest toch wel Engels? Anders heb je rustig de tijd dat wat bij te spijkeren: Slain Tunisian politician buried amid clashes - Africa - Al Jazeera English (http://www.aljazeera.com/news/africa/2013/02/201328103720860283.html)

kijk dan ook ff bij B.B.C als je toch bezig bent en niet alleen de pro Islam site,s
Of deugd de N.O.S ook al niet ???





Premier Tunesië ontbindt regering - NOS Nieuws (http://www.maroc.nl/url?sa=t&rct=j&q=laatste%20nieuws%20uit%20tunesie&source=web&cd=10&cad=rja&sqi=2&ved=0CGcQFjAJ&url=http%3A%2F%2Fnos.nl%2Fartikel%2F471183-premier-tunesie-ontbindt-regering.html%3Futm_source%3Dfeedburner%26utm_medi um%3Dfeed%26utm_campaign%3DFeed%253A%2Bnosnieuwsbu itenland%2B(NOS%2BNieuws%2B-%2BBuitenland)&ei=y-IWUZbwC9ON0wW6_IHgAQ&usg=AFQjCNFlRDT0uKfVzPw0eOHHV4CFnyfikQ&bvm=bv.42080656,d.d2k)nos.nl/.../471183-premier-tunesie-ontbindt-regering.html?...In cache (http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:h2dB7GFvIxgJ:nos.nl/artikel/471183-premier-tunesie-ontbindt-regering.html%3Futm_source%3Dfeedburner%26utm_medi um%3Dfeed%26utm_campaign%3DFeed%253A%2Bnosnieuwsbu itenland%2B(NOS%2BNieuws%2B-%2BBuitenland)+laatste+nieuws+uit+tunesie&cd=10&hl=nl&ct=clnk&gl=nl)
U heeft dit openbaar een +1 gegeven. Ongedaan maken (http://www.maroc.nl/forums/#)
3 dagen geleden – Na een dag van onrust en protest in Tunesië gaat premier Jebali van Tunesië zijn regering ontbinden. ... De protesten braken uit vanwege de moord op oppositieleider Chokri Belaid. Die werd ... Laatste audio en video ...

knots71karel
10-02-13, 00:11
Nadat ik gisteren op het net de schreeuwende kop van Elzevier over plunderingen in Tunesië zag, heb ik in de loop van de dag verschillende malen naar Al Jazeera gekeken. Afgezien van enige rellen bij kantoren van de moslimpartij-partij, waar brandjes werden gesticht door jongeren, was het, afgezien van de alom hevige verontwaardiging over die moord, volgens mij behoorlijk rustig. Van Plunderingen was er op Al Jazeera geen enkele sprake, voor zover ik heb gezien.

Waarom jij dus dit bericht, ook nog eens zonder enige bronvermelding, plaatst, is me dan ook een raadsel. Nou ja, eigenlijk ook weer niet.

EN DE BRON VERMELDING KRIJG IK SOMS NIET EENS DE TIJD VOOR DAN WORDT IK AL VERWIJDERD !
maar dat zie je niet ,of je merkt het niet , ik moet dat in gedeelten doen,:duivels:

knots71karel
10-02-13, 00:16
Ik begrijp echt niet dat ze die radicale moslims niet wereldwijd verbieden. Dan ben je er tenminste vanaf.

Zolang ze nog gelijkdenkenden hebben , is dat nog niet van toepassing .ik hoef er niet van *) af en jij al helemaal niet zo te zien !
Als of ik de enigste mens ben die tegen radicale Moslims is.
*) dat jaartje of mogelijk iets meer houd ik nog wel vol hoor :rolleyes:

knuppeltje
10-02-13, 08:37
kijk dan ook ff bij B.B.C als je toch bezig bent en niet alleen de pro Islam site,s
Of deugd de N.O.S ook al niet ???

Ook die heb ik toen daarvoor gedurende de dag verschillend keren bekeken. Ook diverse andere zenders. Maar nergens was er ook maar sprake van enige plundering. Ook niet bij de NOS.

Kortom: omdat het over moslims ging, was je weer eens misdadig aan het trollen.

Als ik hier de dienst zou uitmaken, in plaats van een stelletje watjes, dan was je daar niet mee weg gekomen. :gsm:

H.P.Pas
10-02-13, 10:08
Als ik hier de dienst zou uitmaken,

Geen goed plan.

super ick
10-02-13, 10:16
Als ik hier de dienst zou uitmaken, in plaats van een stelletje watjes, dan was je daar niet mee weg gekomen.

Nee, jij zou Maroc.nl wel even zuiveren van alle, jou onwelgevallige elementen. Heil Knuppeltje.

Wellicht is het ook een optie om eens niet te reageren?

knuppeltje
10-02-13, 10:27
Geen goed plan.

Wees gerust, ik heb daar totaal geen zin in.

knuppeltje
10-02-13, 10:27
Nee, jij zou Maroc.nl wel even zuiveren van alle, jou onwelgevallige elementen. Heil Knuppeltje.

Wellicht is het ook een optie om eens niet te reageren?

Waarom doe je dat dan?

mark61
10-02-13, 11:56
pro Islam site,s

Imbeciel.

knots71karel
10-02-13, 14:57
Ook die heb ik toen daarvoor gedurende de dag verschillend keren bekeken. Ook diverse andere zenders. Maar nergens was er ook maar sprake van enige plundering. Ook niet bij de NOS.

Kortom: omdat het over moslims ging, was je weer eens misdadig aan het trollen.

Als ik hier de dienst zou uitmaken, in plaats van een stelletje watjes, dan was je daar niet mee weg gekomen. :gsm:

GAAT HEEN STUKJE TUIG!
Mogelijk kunt u deze pagina niet bezoeken omdat:

een verouderde bladwijzer/favoriet
een zoekmachine heeft een verouderde lijst van de website
een fout getypt adres
u heeft geen toegang tot deze pagina
De opgevraagde bron is niet gevonden
Er is een fout opgetreden tijdens het verwerken van uw verzoek.
Probeer één van de volgende pagina's


Startpagina (http://www.maroc.nl/index.php)
Als de problemen blijven bestaan, neem dan aub contact op met de systeem administrator van deze website.

dIT KRIJG JE3 TE ZIEN VAN MIJN LINK , !m.b.v je mioderator

knots71karel
10-02-13, 14:59
Smeerlappen , gewoon de boel verdraaien , links niet doorgeven , ik moet snel typen anders is het foestsie

knots71karel
10-02-13, 15:00
Imbeciel.

Je zal je mallemoer bedoelen ? schelden kan ik ook nog beter dan jij snotneus !

knots71karel
10-02-13, 15:07
Dacht je echt een fatsoendelijkantwoord te krijgen ?LAF BEKKEN , de waarheid verdraaien ,alsof er niks aan de hand is in Tunesie , ja het zijn weer MOSLIMS helaas ! maar wel N.V.D.D en geen KUL onderwerp over de paus of jood laat scheet of iets dergelijks .
Net zo goed als over SYRIE alsof er niks aan de hand is , of dat kind dat door de taliban door d,r hoofd is geschoten , dergelijke topic,s worden met spoed in de kiem gesmoord of zou gauw mogelijk opeen andere spoor gezet , verdraaien noenm ik dat naarander onderwerp ( net zoals nu ) en daar ben ik PIS Van !

knots71karel
10-02-13, 15:25
Niks aan de hand in TUNESIE ! Hier een bericht van iemand die resiadvies geeft !Ik krijg al heel de tijd deze vraag en de laatste tijd weer veel meer. Dus ik dacht het enige wat ik kan doen is het een en ander vertellen van mijn ervaringen en wat ik hoor van andere Nederlanders en Europeanen in het land en van de televisie hier natuurlijk. Het is aan jullie wat jullie ermee doen, misschien kan je wat met sommige dingen en wie weet helemaal niks, alles is prima! De noodtoestand zou afgelopen maandag opgeheven worden, maar dat hebben ze niet gedaan omdat er afgelopen weekend op vele plaatsen weer onrust was. Ook zijn er doden en gewonden gevallen. De avondklok is ook nog steeds van kracht. De berichtgevingen daarover zijn nu een beetje verwarrend omdat het zou van 00.00 uur to 04.00 uur zijn, maar er waren gisteren berichten dat ze gezien ook weer de onrust van gisteren de avondklok weer wilde gaan terug brengen naar 22.00 tot 04.00 Als ik hier meer duidelijkheid over heb, dan plaats ik het. Reisadvies voor Nederland is nog steeds: 5. Niet-essentiële reizen worden ontraden Dus om op vakantie te gaan is het advies negatief Reisadvies voor Belgie is: Niet-essentiële reizen naar het binnenland en het zuiden van het land worden afgeraden Door dit negatieve reisadvies, heb je geen dekking van het calamiteitenfonds en ook geen dekking van je reisverzekering. Zoals in een ander topic besproken zijn er speciale reisverzekeringen met een molest dekking. Echter betreft dit dan uitsluitend dekking voor bepaalde medische kosten die je in het dekkingsoverzicht van je polis aantreft. Daabij moet je dan ook nog aantonen dat het niks met de Revolutie te maken heeft. Vraag je verzekering hoe je dit moet aantonen en hou rekening met het feit dat op veel plaatsen nog steeds geen politie is om een verklaring voor je te maken. Aangezien Belgie en Nederland nog geen vakantievluchten hebben, betekent het dat je afhankelijk bent van Tunisair. Echter Tunisair cancelt ook nog steeds veel vluchten of combineert vluchten naar verschillende landen dus dan heb je tussenstops. Dit betekent dat je of een vlucht een paar dagen later moet nemen, of een week later of via een ander land naar Nederland of Belgie moet gaan. Het kan ook zijn dat als je bv Djerba, Monastir, Enfidha had als aankomst of vertrek, dat het verplaatst wordt naar Tunis. Ik weet dat Tunisair zegt als je ze belt en overal schrijft dat ze gewoon volgens schema vliegen etc. Maar in de praktijk is dat dus anders en ik heb hier al veel ervaringsverhalen van gekregen! Aangezien je ervoor hebt gekozen om te reizen tijdens negatief reisadvies en geen dekking van calamiteitenfonds, zal je zelf voor deze kosten moeten zorg dragen en krijg je geen vergoeding. Ook zal je zelf de eventuele andere tickets moeten regelen en transport naar eventueel gewijzigde luchthaven. Stakingen van bussen of luchthavenpersoneel gebeuren en niet altijd vooraf aangekondigd. Veel hotels zijn dicht. Het schijnt dat je ze wel kan boeken via internet of reisburo, er wordt dan gezegd nee hoor ze zijn open. Maar als je aankomt wordt je naar een ander hotel gebracht of verwezen, of als je geen reisleider hebt kom je bij een gesloten hotel. Soms worden mensen zelfs naar een andere plaats gebracht dan dat ze geboekt hadden. Aangezien je dan altijd een luxere hotel krijgt dan je hebt geboekt, voldoet de reisorganisatie aan zijn voorwaarde van een omboeking. Maar het kan dus zijn dat je in een totaal andere plaats komt te zitten. (Ik heb zelfs een verhaal gehoord uit 1e hand, dat iemand had voor Sousse geboekt en is naar Mahdia gebracht en dit terwijl haar vriend in Sousse dus woont) Ook hier in Tunesie draait er veel om Egypte, zo ook in Europa. Ik geloof dat er zelden nog nieuws komt in het journaal over Tunesie in Nederland. Maar dat neemt niet weg dat er nog steeds dingen gebeuren en dat is logisch natuurlijk ook, dat hoort nu eenmaal bij de situatie. Omdat mensen nu al steeds meer in geld nood komen, vinden er verhoudingsgewijs enorme stijgingen plaats van overvallen en inbraken. Ook op klaarlichte dag en zelfs met messen en pistolen. Mijn persoonlijke mening (mede ook gebaseerd op wat ik hier van de chef van de politie heb gehoord en uit het contact met Nederlanders hier en andere Europeanen) hierbij is dat wij Europeanen voor iemand die geld nodig heeft, veel aantrekkelijker zouden kunnen zijn, dan een Tunesier, de kans dat die in dezelfde situatie zit als de overvaller zelf....zonder geld dus....is namelijk groot! En qua inbraken in huizen blijkt in de praktijk waar een Europeaan zit, daar verhoudingsgewijs meer inbraken plaats vinden dan waar Tunesiers wonen. Dit komt mede ook door het feit dat Europeanen wellicht niet heel het jaar daar wonen, maar ook omdat er vaak meer van waarde aanwezig zal zijn wat makkelijk te verkopen is zoals televisie etc., vaak meer contant geld in huis. Ook vinden er nog steeds demonstraties plaats en stakingen. Dit gebeurd door heel het land. Vaak verloopt dit zonder problemen, maar de laatste dagen wordt het weer grimmiger met plunderingen en vernielingen. De politie is nog steeds niet in alle plaatsen terug, wat dus weer invloed heeft op de veiligheid van mensen en bezittingen. Daarbij gaat de terugkeer in plaatsen ook weer voor onrust zorgen omdat het volk, bepaalde politiemensen niet zal accepteren dat ze terug komen. Ook de terugkeer van ik geloof dat het gouverneurs zijn, die elk gebeid heeft, heeft al voor veel onrust gezorgd in het land. Er zijn nog steeds Ben Ali aanhangers actief in het land, dit kan zijn door kinderen te ontvoeren, scholen gemaskerd binnen te vallen, huizen al dan niet gemaskerd en al dan niet gewapend binnen te vallen. Ze rijden met auto in op personen, zo maar op de straat, maar ook bij scholen waar de jongeren in groepen staan. Sinds het afgelopen weekend zijn er in veel plaatsen weer onrust, ook zijn er helaas weer doden en gewonden te betreuren. Het weekend is het heftig geweest in Sidi Bouzied, El Kef en Kebili (in de richting van Douz) Gisteren schijnt het ontzettend heftig geweest te zijn in Sousse (schijnt zelfs in PEK onrustig geweest te zijn) en vandaag ook weer. Gisteren ook in Tunis en vandaag zijn daar schoten gehoord. Gisteren in Gafsa en vandaag daar erg heftig. Gisteren ook heftig in Sidi Bouzied, Medenine (in het zuiden), El Kef en Zarzis. De lijst is niet compleet. Ik heb zelf het idee, dat de plaatsen waar er voor het vertrek van Ben Ali erg heftig is geweest, dat dat ook een beetje de plaatsen zijn waar de rust nog niet is teruggekeerd of gebleven is. Het wil niet zeggen dat andere plaatsen die ik niet genoemd heb, niks gebeurd. Regelmatig komen er opmerkingen van mensen, als je niet in je eentje op straat gaat en je aan de avondklok houdt, overkomt je niks. Ik deel deze mening absoluut niet! Jij kan namelijk nooit bepalen wat een ander doet, daar heb je totaal geen invloed op! Ik zelf heb dat nu 2 keer persoonlijk ondervonden en geloof mij dat het hierbij echt niet aan mij lag dat ik een gevaarlijke situatie heb opgezocht! En dan zijn er mensen die zeggen, ja maar dat heb je hier in Europa ook, overvallen, inbraken etc. Tja dat ben ik dan wel met je eens, maar wat er niet in Europa is, is dat er een revolutie gaande is. Daarbij is er hier nog niet overal politie, je bent onverzekerd etc. etc. Dus om de situatie nu te vergelijken met Tunesie is absoluut niet aan de orde. Zoals ik al eerder heb gezegd, zijn er mensen in Tunesie die helemaal niks of weinig hebben meegemaakt. Ook is het vaak voorgekomen dat er in 1 plaats, mensen totaal verschillende ervaringen hebben, de een heeft niet kunnen slapen van de schoten en de ander heeft heerlijk rustig geslapen. Ik ga niet zeggen tegen iemand dat die wel of niet wil gaan, het enige wat ik kan doen is informatie geven zodat iemand zelf kan beslissen of die die verantwoordelijkheid wil nemen of de reis nog even uitstelt, dat is aan ieder persoon zelf te besluiten.

knuppeltje
11-02-13, 08:35
Is er ook een psychiater in de zaal?

super ick
11-02-13, 10:38
Is er ook een psychiater in de zaal?

Denk aan je eigen risico!