PDA

Bekijk Volledige Versie : Mijn leven

amardounya
13-02-13, 12:33
Mijn hart brandt, het leven is de benzine die zorgt voor de onblusbare vlammen.
Ik vergelijk mijn leven met de trein, het kent verschillende haltes waar het iedereen toelaat. Keer op keer.
Mijn leven bestaat uit verschillende haltes waar ik verschillende mensen toelaat. Foute mensen, ik ging geen foute mensen meer toelaten, maar bij de volgende halte liet ik ze terug in mijn leven en zo ging het verder. Tot nu, ik moet stoppen.

Ik ben Zahra, een vrouw van achter in de 20. Mijn leven zou één en al zonneschijn moeten zijn, zoals ik steeds droomde, maar mijn leven kende alleen tegenslagen, verdriet en zorgen.

Het begon op mijn 16de leeftijd. Ervoor was ik laten we zeggen een seut. Ik studeerde hard en deed niets anders dan studeren, maar dan op mijn 16de liet ik de eerste trein vertrekken in mijn leven.

Ik ging naar school, had leuke vriendinnen en amuseerde me goed. Mijn leven was simpel, tot ik haar leerde kennen. Hallo zei ze tegen mij op de eerste schooldag. Ik ben nieuw en ken hier niemand, ben jij ook nieuw? Neen, ik zit hier al van mijn eerste middelbaar antwoordde ik. Leuk, mag ik dan wat met je rondlopen hier, zo kan ik dat hier ook wat leren kennen. Ja natuurlijk, hoe noem jij?
Ik ben Siham en jij? Aangenaam, ik ben Zahra. En zeg eens hoe verloopt hier alles, is het een leuke school? Leuke boys? Hmm, ja leuke school en toffe mensen, van de boys weet ik niets, moet je zelf uitzoeken! Hahaha meen je toch niet, nooit contact gehad met iemand? Neen, geen tijd en geen zin. Ale meid, wees toch geen seutje! Ik was geschrokken, pas nieuw en ze vind me al een seutje? Zie ik er dan echt zo uit?