PDA

Bekijk Volledige Versie : Israelische soldaad plaatst walgelijke foto .



knots71karel
18-02-13, 21:08
Door: redactie
18-2-13 - 16:59 bron: The Guardian © Instagram/Mor Ostrovski..
De Israëlische soldaat Mor Ostrovski krijgt veel kritiek door een foto die hij vorige week op Instagram postte van een kind te midden van een vizier.

De 20-jarige haalde de foto intussen van Instagram, maar verschillende sites, waaronder The Electronic Intifada, hadden het beeld al opgepikt. Kenners leiden af aan de gebouwen in de achtergrond dat het om een Palestijns kind gaat.

Ostrovski, die eerder ook al foto's publiceerde van zichzelf met zijn wapenuitrusting, heeft laten weten dat hij de foto op het internet vond. Het Israëlische leger zegt het incident te onderzoeken, want dat dit 'niet in overeenstemming is met de geest van de Israel Defence Forces'.

Een organisatie van veteranen van het Israëlische leger heeft de foto veroordeeld en de The Electronic Intifada noemt de foto zelfs 'smakeloos en onmenselijk'.

knots71karel
18-02-13, 21:12
Wat een :maf2: ,wie doet dat nou.

Eke
19-02-13, 09:13
Even alleen een reaktie naar jou..ik zie je naam staan. Hartelijke groeten !!! Ik ben weer weg. :strik:

iKhilafah
19-02-13, 16:59
Even alleen een reaktie naar jou..ik zie je naam staan. Hartelijke groeten !!! Ik ben weer weg. :strik:

Inderdaad..

knots71karel
20-02-13, 23:52
Inderdaad..

??????????????????:watte?:

knots71karel
20-02-13, 23:53
Even alleen een reaktie naar jou..ik zie je naam staan. Hartelijke groeten !!! Ik ben weer weg. :strik:

Oke stuur je een P.B
:)