PDA

Bekijk Volledige Versie : Vrouw die voor islam kiest doet dat uit vrije wil



IbnRushd
03-03-13, 17:24
Vrouw die voor islam kiest doet dat uit vrije wil

02-03-13 10:31 uur
Door: Nicole Kroes

Nederlandse vrouwen die zich bekeren tot de islam, doen dat meestal niet vanwege een aanstaande echtgenoot, zoals vaak wordt gedacht. Vanessa Vroon-Najem komt tot deze conclusie na zes jaar onderzoek naar bekering tot de islam. Ze promoveert dit jaar op dit onderwerp aan de UvA.

Van de 48 Amsterdamse vrouwen die Vroon-Najem uitvoerig sprak was er maar één die moslim werd omdat haar aanstaande echtgenoot dat belangrijk vond. 'Een aantal van de getrouwde dames die ik interviewde is zelfs zonder medeweten van de partner bekeerd, om het pas later te vertellen. Twintig vrouwen waren single op het moment van bekering.'

Veel van de vrouwen die ze sprak worstelden met levensvragen, vooral in hun tienerjaren. 'Waarom ben ik hier op aarde? Wat gebeurt er na de dood? Een positief sociaal contact met een moslim(a) was vervolgens een belangrijke voorwaarde om echt geïnteresseerd te raken in de islam.'

Taalbarrière

De afgelopen decennia is het aantal bekeerlingen toegenomen, denkt Vroon-Najem. Ze ziet meerdere factoren voor die toename. 'Het is makkelijker geworden om je in het geloof te verdiepen. Tot tien, vijftien jaar geleden was er een enorme taalbarrière. Nu is er Nederlandstalige literatuur en je kunt lezingen en lessen in het Nederlands volgen, bijvoorbeeld in de moskee. Bovendien zijn er tientallen forums en sites op internet waar van alles over het geloof te vinden is.'

Maar ook de grotere zichtbaarheid van moslims in de samenleving en de toenemende media-aandacht voor de islam zijn van invloed. 'Opvallend genoeg is juist de negatieve berichtgeving voor sommige vrouwen een reden geweest om zich te verdiepen in de islam, met de gedachte: is het allemaal echt zo erg?'

Vroon-Najem kwam er ook achter dat geboren moslima's nog wat kunnen leren van de bekeerde vrouwen. Ze deed onderzoek bij vijf bekeerlingengroepen en daar kwamen ook veel geboren moslima's op af, die bijvoorbeeld van huis uit niet hadden leren bidden. Die gingen vervolgens in de leer bij hun bekeerde zusters.

Bron: Parool.nl (http://www.parool.nl/parool/nl/266/RELIGIE/article/detail/3402757/2013/03/02/Vrouw-die-voor-islam-kiest-doet-dat-uit-vrije-wil.dhtml)

The_Grand_Wazoo
03-03-13, 18:56
Vroom - Najem ... aha, zozo

Karin.N
03-03-13, 19:24
Ik vind dat een ieder mens volledig vrij is om een geloof aan te nemen, van geloof te veranderen, van een geloof af te stappen of er nooit aan te beginnen.

Ieder mens is uniek en ieder mens heeft mi het recht om gedurende zijn of haar hele leven zelf te bepalen wat men wel of niet wil geloven, zonder enige invloed van wie dan ook. Daarom vind ik het ook zo jammer dat ouders willen bepalen wat hun kind moet gaan geloven.

Volledige vrijheid in geloof wens ik een ieder toe. En tegen de mensen die juichen wanneer iemand toetreedt tot hun geloofsovertuiging, maar tegelijkertijd afschuw hebben wanneer een van hun niet langer meer wil geloven of van geloof verandert, zou ik willen zeggen, het gevoel van ieder mens doet er toe.

knots71karel
03-03-13, 21:32
Ik vind dat een ieder mens volledig vrij is om een geloof aan te nemen, van geloof te veranderen, van een geloof af te stappen of er nooit aan te beginnen.

Ieder mens is uniek en ieder mens heeft mi het recht om gedurende zijn of haar hele leven zelf te bepalen wat men wel of niet wil geloven, zonder enige invloed van wie dan ook. Daarom vind ik het ook zo jammer dat ouders willen bepalen wat hun kind moet gaan geloven.

Volledige vrijheid in geloof wens ik een ieder toe. En tegen de mensen die juichen wanneer iemand toetreedt tot hun geloofsovertuiging, maar tegelijkertijd afschuw hebben wanneer een van hun niet langer meer wil geloven of van geloof verandert, zou ik willen zeggen, het gevoel van ieder mens doet er toe.

Ben het volkomen met je eens.
Ik vind ook dat iemand pas als hij volwassen is , mag kiezen voor zijn geloof .
Nu is het nog vaak zo wie eenmaal Rooms -Katholiek is blijft dat voor de rest van z,n leven ,het zelfde geld voor de ISLAM , er uit treden is vaak moeilijk of zelfs onmogelijk en zeker voor vrouwen .
Bij de R.K worden kinderen zgn ''plechtig aangenomen '' je bent dan erg jong ,en je zweert dat je R.K als geloof aan neemt , terwijl je het niet eens beseft wat het inhoud .
Het zelfde geld voor veel andere geloven de ouders bepalen het GELOOF .
:moeilijk:

super ick
04-03-13, 08:15
Als je als volwassene in Sinterklaas gelooft wordt je niet serieus genomen maar als je achter de paus aanhobbelt wel. Ik zie het verschil niet.

702-386-5397
04-03-13, 08:35
Kijk die Super Eikel kapot gaan dan :haha:

702-386-5397
04-03-13, 08:36
Ik vind dat een ieder mens volledig vrij is om een geloof aan te nemen, van geloof te veranderen, van een geloof af te stappen of er nooit aan te beginnen.

Ieder mens is uniek en ieder mens heeft mi het recht om gedurende zijn of haar hele leven zelf te bepalen wat men wel of niet wil geloven, zonder enige invloed van wie dan ook. Daarom vind ik het ook zo jammer dat ouders willen bepalen wat hun kind moet gaan geloven.

Volledige vrijheid in geloof wens ik een ieder toe. En tegen de mensen die juichen wanneer iemand toetreedt tot hun geloofsovertuiging, maar tegelijkertijd afschuw hebben wanneer een van hun niet langer meer wil geloven of van geloof verandert, zou ik willen zeggen, het gevoel van ieder mens doet er toe.

Het doet je pijn he dat er zoveel Nederlandse vrouwen bekeren ?? :haha:

Nederlandertje
04-03-13, 08:56
Het doet je pijn he dat er zoveel Nederlandse vrouwen bekeren ?? :haha:

Waarom zou dat pijn moeten doen? Is hun eigen keuze geweest.

702-386-5397
04-03-13, 09:00
Waarom zou dat pijn moeten doen? Is hun eigen keuze geweest.

het doet jou ook pijn Nederlandertje, dat lees ik namelijk af van jullie reacties :haha:

geef het nou maar toe en zeg dat je liever alle mensen ongelovig ziet worden zoals jezelf :hihi:

Nederlandertje
04-03-13, 09:03
het doet jou ook pijn Nederlandertje, dat lees ik namelijk af van jullie reacties :haha:

geef het nou maar toe en zeg dat je liever alle mensen ongelovig ziet worden zoals jezelf :hihi:

Als ik wou dat iedereen ongelovig werd waarom zou ik dan iets beginnen met een RK vrouw en akkoord gaan met een huwelijk in de kerk? Ja dat doe ik voor haar. Voor haar betekent dat veel maar voor mij helemaal niks en dit weet ze

702-386-5397
04-03-13, 09:06
Als ik wou dat iedereen ongelovig werd waarom zou ik dan iets beginnen met een RK vrouw en akkoord gaan met een huwelijk in de kerk? Ja dat doe ik voor haar. Voor haar betekent dat veel maar voor mij helemaal niks en dit weet ze

Ja en ik moet jou natuurlijk geloven, iemand die zoveel tijd steekt in een forum zoals jij kan helemaal geen vrouw krijgen. Vrouwen eisen namelijk aandacht, liefde en tijd. Iets wat jij niet kan bieden aan een vrouw omdat je teveel bezig bent op dit forum

Nederlandertje
04-03-13, 09:08
Ja en ik moet jou natuurlijk geloven, iemand die zoveel tijd steekt in een forum zoals jij kan helemaal geen vrouw krijgen. Vrouwen eisen namelijk aandacht, liefde en tijd. Iets wat jij niet kan bieden aan een vrouw omdat je teveel bezig bent op dit forum

Mijn vriendin krijgt ook alle aandacht die ik aan haar kan geven hoor. Alleen woont ze niet echt in de buurt. Volgend jaar gaan we samenwonen als mijn huisje afgebouwd is.

702-386-5397
04-03-13, 09:15
Mijn vriendin krijgt ook alle aandacht die ik aan haar kan geven hoor. Alleen woont ze niet echt in de buurt. Volgend jaar gaan we samenwonen als mijn huisje afgebouwd is.

:haha: Is goed, ik zal volgend jaar even kijken hoe vaak jij hier bent per week! als je al niet bent gescheiden dan door deze site!

Nederlandertje
04-03-13, 10:26
Zal wel waarschijnlijk eind van het jaar zijn. Want dan is het daar minder warm om te trouwen.

Karin.N
04-03-13, 10:50
Het doet je pijn he dat er zoveel Nederlandse vrouwen bekeren ?? :haha:

Nee, waarom zou ik? Als Nederlandse vrouwen zich tot islam bekeren, dan vind ik dat prima. Ik zou zelf nooit voor een geloof kiezen, maar dat neemt niet weg dat ik anderen hun vrijheid wil ontnemen.

Ook zoiets met abortus. Ik zou het niet kunnen, maar he ik daarom het recht anderen de wet voor te schrijven? Nee.

En daarin verschllen jij en ik. Jij kunt er gezien je reacties op dit forum absoluut niet tegen wanneer iemand ook maar het kleinste deeltje van jow mening afwijkt. Vervolgens projecteer je jouw gevoelens op anderen en komen we iedere keer weer in hetzelfde cirkeltje terecht.

Maar als jij wil geloven dat ik het veschrikkelijk vind dat Nederlandse vrouwen zich bekeren tot islam, dan moet je dat vooral vinden.

Binnenin mijn familie heb ik meegemaakt wat een verdriet het kan geven wanneer ouders zich verzetten tegen een huwelijk, omdat de partner dat geloof niet aanhangt. Mijn neef is getrouwd met een vrouw die van haar familie niet met mijn neef mocht trouwen, omdat hij en niet dezelfde nationaliteit had en niet van haar geloof was.

Dat de twee intens gelukkig met elkaar zijn, ziet de familie van mijn aangetrouwde nicht niet.

Ik heb 2 dochters en wanneer zij zich willen bekeren tot slam, dan zijn zij daar volledig vrij in. Maar zijn jouw eventuele dochters later net zo vrij om hun eigen geloof te kiezen, of te kiezen voor niet geloven?

Hoe tolerant ben jij zelf?

702-386-5397
04-03-13, 10:55
Nee, waarom zou ik? Als Nederlandse vrouwen zich tot islam bekeren, dan vind ik dat prima. Ik zou zelf nooit voor een geloof kiezen, maar dat neemt niet weg dat ik anderen hun vrijheid wil ontnemen.

Ook zoiets met abortus. Ik zou het niet kunnen, maar he ik daarom het recht anderen de wet voor te schrijven? Nee.

En daarin verschllen jij en ik. Jij kunt er gezien je reacties op dit forum absoluut niet tegen wanneer iemand ook maar het kleinste deeltje van jow mening afwijkt. Vervolgens projecteer je jouw gevoelens op anderen en komen we iedere keer weer in hetzelfde cirkeltje terecht.

Maar als jij wil geloven dat ik het veschrikkelijk vind dat Nederlandse vrouwen zich bekeren tot islam, dan moet je dat vooral vinden.

Binnenin mijn familie heb ik meegemaakt wat een verdriet het kan geven wanneer ouders zich verzetten tegen een huwelijk, omdat de partner dat geloof niet aanhangt. Mijn neef is getrouwd met een vrouw die van haar familie niet met mijn neef mocht trouwen, omdat hij en niet dezelfde nationaliteit had en niet van haar geloof was.

Dat de twee intens gelukkig met elkaar zijn, ziet de familie van mijn aangetrouwde nicht niet.

Ik heb 2 dochters en wanneer zij zich willen bekeren tot slam, dan zijn zij daar volledig vrij in. Maar zijn jouw eventuele dochters later net zo vrij om hun eigen geloof te kiezen, of te kiezen voor niet geloven?

Hoe tolerant ben jij zelf?

Ik ken jouw type en je doet alsof je tolerant bent maar dat ben je helemaal niet, als jouw dochter thuis komt met een Marokkaan of moslim dan is de wereld te klein :hihi:

De tijd dat jullie allochtonen voor de gek kunnen houden is allang voorbij xenofoob !

Karin.N
04-03-13, 10:58
Ja en ik moet jou natuurlijk geloven, iemand die zoveel tijd steekt in een forum zoals jij kan helemaal geen vrouw krijgen. Vrouwen eisen namelijk aandacht, liefde en tijd. Iets wat jij niet kan bieden aan een vrouw omdat je teveel bezig bent op dit forum

Wat een bizarre gevolgtrekkingen :giechel:.

O jongen, jongen toch, wat weet jij verschrikkelijk weinig van relaties, mensen, respect. Ik weet eigenlijk niet of ik moet lachen of huilen bij zo'n houding als jij hier tentoon spreidt.

Laten we maar hopen dat je in het "echt" heel anders bent. Zo niet, sterkte! Je zult het nodig hebben.

Karin.N
04-03-13, 11:01
Ik ken jouw type en je doet alsof je tolerant bent maar dat ben je helemaal niet, als jouw dochter thuis komt met een Marokkaan of moslim dan is de wereld te klein :hihi:

De tijd dat jullie allochtonen voor de gek kunnen houden is allang voorbij xenofoob !

O, vind jij dat. Nou interessant hoor. Ik ga maar weer eens verder met m'n dagelijkse bezigheden. Ik hoop voor je dat jij die ook hebt. Misschien wat minder prikken een optie voor je?

Archie Bunker
04-03-13, 11:05
Ik ken jouw type en je doet alsof je tolerant bent maar dat ben je helemaal niet, als jouw dochter thuis komt met een Marokkaan of moslim dan is de wereld te klein :hihi:

De tijd dat jullie allochtonen voor de gek kunnen houden is allang voorbij xenofoob !

He. er werd je een vraag gesteld, hoor.
Over je eventuele dochters. Ga je die nog beantwoorden?

Maar goed ik vermoed dus dat jij het niet zo best zou vinden als ik met een moslima ging trouwen. (Even gesteld dat ik niet met Edith getrouwd was, he)
Laat staan met een van je eventuele dochters.

702-386-5397
04-03-13, 11:28
Wat een bizarre gevolgtrekkingen :giechel:.

O jongen, jongen toch, wat weet jij verschrikkelijk weinig van relaties, mensen, respect. Ik weet eigenlijk niet of ik moet lachen of huilen bij zo'n houding als jij hier tentoon spreidt.

Laten we maar hopen dat je in het "echt" heel anders bent. Zo niet, sterkte! Je zult het nodig hebben.

Hoe ik in het echt ben zal jij nooit weten, hoe jij bent daarentgen weet ik maar al te goed and you're not fooling anyone except yourself :hihi:

Als jouw dochter thuis komt met een moslim en zij wil bekeren naar de islam zal jij er alles aan doen om dat tegen te houden. Het is alleen op fora zoals deze dat jij je voordoet als de tolerante Nederlandse maar dat rucje kennen we al en is achterhaald.

702-386-5397
04-03-13, 11:30
O, vind jij dat. Nou interessant hoor. Ik ga maar weer eens verder met m'n dagelijkse bezigheden. Ik hoop voor je dat jij die ook hebt. Misschien wat minder prikken een optie voor je?

Je dagelijkse werkzaamheden? Zoals wat? Op habbabam afgeven op de Turken ? :haha:

Doe maar niet alsof je een leven hebt want dat heb je niet anders zou je niet komen op een forum voor Marokkaanse jongeren als Nederlandse bejaarde!

702-386-5397
04-03-13, 11:31
He. er werd je een vraag gesteld, hoor.
Over je eventuele dochters. Ga je die nog beantwoorden?

Maar goed ik vermoed dus dat jij het niet zo best zou vinden als ik met een moslima ging trouwen. (Even gesteld dat ik niet met Edith getrouwd was, he)
Laat staan met een van je eventuele dochters.

Waarom zou ik domme vragen moeten beantwoorden Archie? Verlaat een keer die bunker van je en zie hoe het werkt in de echte wereld...moslims in Nederland worden gehaat en dan verwacht je van mij dat ik van jullie molsimhaters ga houden?? Wat een achterlijkheid :hihi:

mark61
04-03-13, 11:31
Ik ken jouw type

Je bent geestesziek. Laat je behandelen. ASAP.

Flagged.

702-386-5397
04-03-13, 11:34
Je bent geestesziek. Laat je behandelen. ASAP.

Flagged.

Hoe lang heb jij nog te leven denk je en is het handig om al je tijd te steken in iets wat niks oplevert? Ik bedoel je gaat bijna dood en je hebt helemaal niks gemaakt van je leven Mark. Wat doe je hier tussen de Marokkaanse jongeren als Nederlandse moslimhater? Kun je niet beter naar stormfront gaan waar je hoort?

Magister
04-03-13, 17:01
Ik ken jouw type en je doet alsof je tolerant bent maar dat ben je helemaal niet, als jouw dochter thuis komt met een Marokkaan of moslim dan is de wereld te klein :hihi:



Dat is te begrijpen, want dan is het radicaal afgelopen met hun vrijheid.

Archie Bunker
04-03-13, 18:08
Waarom zou ik domme vragen moeten beantwoorden Archie? Verlaat een keer die bunker van je en zie hoe het werkt in de echte wereld...moslims in Nederland worden gehaat en dan verwacht je van mij dat ik van jullie molsimhaters ga houden?? Wat een achterlijkheid :hihi:

Niet beantwoorden is net zo goed een antwoord.

Je bent gewoon een intolerante moslim die vind dat moslima's niet buiten het geloof mogen trouwen, maar het prima vindt als moslimmannen graag met een vrouw van ongelovige komaf zouden trouwen.
Of niet soms?

702-386-5397
04-03-13, 18:17
Niet beantwoorden is net zo goed een antwoord.

Je bent gewoon een intolerante moslim die vind dat moslima's niet buiten het geloof mogen trouwen, maar het prima vindt als moslimmannen graag met een vrouw van ongelovige komaf zouden trouwen.
Of niet soms?

Natuurlijk niet, elke moslimman moet met een moslima trouwen en omgekeerd. Dat is een regel binnen de islam en dat is algemeen bekend. Waar het hier om gaat is dat types zoals Karin zich altijd tolerant voordoen maar in werkelijkheid dit helemaal niet zijn. Een Marokkaan komt er bij haar namelijk niet in , of het nou een Marokkaanse jood is of moslim. De haat voor buitenlanders zit er dus diep in waarbij ik persoonlijk helemaal geen probleem zou hebben met een Nederlandse schoonzoon. Wat er toe doet is namelijk zijn geloof en niet zijn afkomst. Daar zit een wezenlijk verschil maar goed, jij snapt niet veel dus dit waarschijnlijk ook niet :hihi:

702-386-5397
04-03-13, 18:19
Dat is te begrijpen, want dan is het radicaal afgelopen met hun vrijheid.

Vrijheid bestaat niet in Nederland, echte vrijheid is het aanbidden van je Schepper. Jij zit vast in een door de internationale bankiers gecreëerde gevangenis en je wordt pas vrij gelaten als je dood gaat :cola:

Karin.N
04-03-13, 18:49
Natuurlijk niet, elke moslimman moet met een moslima trouwen en omgekeerd. Dat is een regel binnen de islam en dat is algemeen bekend. Waar het hier om gaat is dat types zoals Karin zich altijd tolerant voordoen maar in werkelijkheid dit helemaal niet zijn. Een Marokkaan komt er bij haar namelijk niet in , of het nou een Marokkaanse jood is of moslim. De haat voor buitenlanders zit er dus diep in waarbij ik persoonlijk helemaal geen probleem zou hebben met een Nederlandse schoonzoon. Wat er toe doet is namelijk zijn geloof en niet zijn afkomst. Daar zit een wezenlijk verschil maar goed, jij snapt niet veel dus dit waarschijnlijk ook niet :hihi:

Wat wil je nu bereiken met de onzin die je uitkraamt? Dat ik op jouw niveau ga communiceren?

702-386-5397
04-03-13, 18:56
Wat wil je nu bereiken met de onzin die je uitkraamt? Dat ik op jouw niveau ga communiceren?

Ik had me al verlaagd tot jouw niveau maar je begrijpt er dus nog steeds geen snars van

Saul
04-03-13, 18:58
Waarom negeren jullie 702 niet?

En 702: ga wat vaker naar buiten. Dan zie je dat er een andere wereld is dan die van internet en media.

702-386-5397
04-03-13, 19:00
Waarom negeren jullie 702 niet?

En 702: ga wat vaker naar buiten. Dan zie je dat er een andere wereld is dan die van internet en media.

Jij deed je voor of je was echt de Moker_Oujdi van Marokko.nl.

Klopt dat akhie?

Saul
04-03-13, 19:07
Jij deed je voor of je was echt de Moker_Oujdi van Marokko.nl.

Klopt dat akhie?

Hoe bedoel je "deed voor"? Klopt, maar wat is er aan de hand met jou? Heb je nare ervaringen gehad?

702-386-5397
04-03-13, 19:11
Hoe bedoel je "deed voor"? Klopt, maar wat is er aan de hand met jou? Heb je nare ervaringen gehad?

Je vergiftigd de geest van jonge zielen en daar staat een prijs op. Er is inderdaad een leven buiten het internet en media, ik stel voor dat jij voortaan gaat genieten van dat leven.

Saul
04-03-13, 19:12
Je vergiftigd de geest van jonge zielen en daar staat een prijs op. Er is inderdaad een leven buiten het internet en media, ik stel voor dat jij voortaan gaat genieten van dat leven.

Wie vergiftigt? Waar heb je het over?

Ik vraag me af waarom je zo vijandig bent geworden.

702-386-5397
04-03-13, 19:19
Wie vergiftigt? Waar heb je het over?

Ik vraag me af waarom je zo vijandig bent geworden.

Ik ben helemaal niet vijandig, dat ligt waarschijnlijk meer aan de intonatie die jij er in gedachten aan geeft. In feite zei ik het op een rustige toon :haha:

Je weet wat ik bedoel en ik begrijp dat je het niet en publique gaat erkennen maar doe niet alsof je helemaal niet weet waar het om gaat. Misschien ben jij ergens erger dan al die Hollanders waar je zo nu en dan tegen aan schopt

The_Grand_Wazoo
04-03-13, 19:22
Ik ben helemaal niet vijandig,


Misschien ben jij ergens erger dan al die Hollanders waar je zo nu en dan tegen aan schopt


Hilarisch

702-386-5397
04-03-13, 19:28
Hilarisch

Heb je weer even kunnen lachen na zoveel jaar hé :hihi:

Saul
04-03-13, 19:30
Ik ben helemaal niet vijandig, dat ligt waarschijnlijk meer aan de intonatie die jij er in gedachten aan geeft. In feite zei ik het op een rustige toon :haha:

Je weet wat ik bedoel en ik begrijp dat je het niet en publique gaat erkennen maar doe niet alsof je helemaal niet weet waar het om gaat. Misschien ben jij ergens erger dan al die Hollanders waar je zo nu en dan tegen aan schopt

Natuurlijk snap ik wat je bedoelt. De vraag is of je dat baseert op media en internet. Daarom vraag ik me af of je nare ervaringen hebt gehad. Meer precies: op straat, op school, werk of wat. Zo nee, waar maken we ons dan druk over.

702-386-5397
04-03-13, 19:35
Natuurlijk snap ik wat je bedoelt. De vraag is of je dat baseert op media en internet. Daarom vraag ik me af of je nare ervaringen hebt gehad. Meer precies: op straat, op school, werk of wat. Zo nee, waar maken we ons dan druk over.

:haha: Wie zegt dat ik me druk maak ? Jij zegt tegen de andere leden dat ze me moeten negeren dus is het niet andersom? Maak jij je nu niet druk ? Jij moet heel goed weten voor wie jij opkomt, ken je de mensen die ik aanspreek op een onaardige manier? Zit er famillie van je tussen want dan houd ik echt gelijk op ????

Saul
04-03-13, 19:41
:haha: Wie zegt dat ik me druk maak ? Jij zegt tegen de andere leden dat ze me moeten negeren dus is het niet andersom? Maak jij je nu niet druk ? Jij moet heel goed weten voor wie jij opkomt, ken je de mensen die ik aanspreek op een onaardige manier? Zit er famillie van je tussen want dan houd ik echt gelijk op ????

Waarom antwoord je nergens op? Je noemt iemand als Karin.N een hater, op basis waarvan? Haar naam? Noem je dat geen vijandigheid?

Nogmaals, is er iets gebeurd waardoor je je zo gedraagt tegen Nederlanders op het forum, afgezien van media en internet?

702-386-5397
04-03-13, 19:44
Waarom antwoord je nergens op? Je noemt iemand als Karin.N een hater, op basis waarvan? Haar naam? Noem je dat geen vijandigheid?

Nogmaals, is er iets gebeurd waardoor je je zo gedraagt tegen Nederlanders op het forum, afgezien van media en internet?

Jouw vraag is irrelevant, mijn vragen zijn wel belangerijk.

Ken jij deze mensen persoonlijk of niet?

Saul
04-03-13, 19:52
Jouw vraag is irrelevant, mijn vragen zijn wel belangerijk.

Ken jij deze mensen persoonlijk of niet?

Als je niet het fatsoen kan opbrengen om in een discussie ook andermans vragen te beantwoorden, dan houdt het op. Maar ik snap wel waarom je niet wilt antwoorden.

Nee, ik ken ze niet. Dat hoeft ook niet, als het goed is weet je dat je tegen iedereen beleefd hoort te zijn.

H.P.Pas
04-03-13, 20:29
Ik ken jouw type en je doet alsof je tolerant bent maar dat ben je helemaal niet, als jouw dochter thuis komt met een Marokkaan of moslim dan is de wereld te klein :hihi:



I see.

Heeft het mogelijkerwijs iets met je eigen innemende aard te doen ?
't Is maar een suggestie.

knots71karel
04-03-13, 22:15
Dat is te begrijpen, want dan is het radicaal afgelopen met hun vrijheid.

Uitzonderingen vormen de regel ,blijkbaar want ik ken ook een Nederlandse vrouw die zich niet heeft bekeerd tot de ISLAM en toch getrouwd is met een Moslim , maar ja die is zelf hier geboren en getogen.
Het is een goed huwlijk en de kinderen zijn nu nog erg klein ,maar mogen zelf later kiezen welk geloof ze willen.
Maar helaas gaat het vaak ook niet goed en blijven de vrouwen die MOSLIMA zijn geworden bij hun man om de kinderen , of de kinderen worden ontvoerd ,en zie ze dan maar eens terug te krijgen.
Voorbeelden genoeg daarvan.

Archie Bunker
04-03-13, 22:25
Vrijheid bestaat niet in Nederland, echte vrijheid is het aanbidden van je Schepper. Jij zit vast in een door de internationale bankiers gecreëerde gevangenis en je wordt pas vrij gelaten als je dood gaat :cola:

Maandelijkse hypotheekbetalingen bedoel je?

knots71karel
04-03-13, 22:31
Vrijheid bestaat niet in Nederland, echte vrijheid is het aanbidden van je Schepper. Jij zit vast in een door de internationale bankiers gecreëerde gevangenis en je wordt pas vrij gelaten als je dood gaat :cola:

Je Schepper ? van wat ? wij homosapiens zijn slechts een tijdelijk product van de evolutie en relatief gezien pas kort bewoners van het stofje in het enorme heelal dat Aarde genoemd wordt door deze met rede begaafde wezens .

De hoogmoedswaanzin gaat bij sommige zo hoog ,om te denken dat wij een uitzondering vormen op de duizenden diersoorten die hier de aarde bevolken.
Ook personen zoals jij , die denken zich door hun GELOOf ver boven anderen te kunnen stellen , ik noem dat Klieren.


God schiep mensen en dieren behalve de Klieren ,
want deze creaturen schiep de Duivel ,in zijn vrije uren!
:p

knots71karel
04-03-13, 22:33
Maandelijkse hypotheekbetalingen bedoel je?

:hihi:

super ick
05-03-13, 07:33
Hoe lang heb jij nog te leven denk je en is het handig om al je tijd te steken in iets wat niks oplevert? Ik bedoel je gaat bijna dood en je hebt helemaal niks gemaakt van je leven Mark. Wat doe je hier tussen de Marokkaanse jongeren als Nederlandse moslimhater? Kun je niet beter naar stormfront gaan waar je hoort?

Hèhè, eindelijk iemand die de cover van Mark doorprikt.
Echt respect voor jou scherpe geest.

Marruk, ouwe stormfronter :hihi:

Het begint nu echt hilarische vormen aan te nemen. Zo dom, zo onbeschoft dat het leuk begint te worden.

:hihi:

naam
05-03-13, 08:16
Jouw vraag is irrelevant, mijn vragen zijn wel belangerijk.



johnny de selfkicker. :lachu:

Karin.N
05-03-13, 08:57
Hèhè, eindelijk iemand die de cover van Mark doorprikt.
Echt respect voor jou scherpe geest.

Marruk, ouwe stormfronter :hihi:

Het begint nu echt hilarische vormen aan te nemen. Zo dom, zo onbeschoft dat het leuk begint te worden.

:hihi:

Ik vond vakkevulle indertijd leuker, maar ach als hangbejaarde geparkeerd in een stoel met een bak popcorn en verder geen dagelijkse bezigheden behalve dan te wachten op mijn dood is dit wel te doen :slaap:

super ick
05-03-13, 22:42
Ik vond vakkevulle indertijd leuker, maar ach als hangbejaarde geparkeerd in een stoel met een bak popcorn en verder geen dagelijkse bezigheden behalve dan te wachten op mijn dood is dit wel te doen :slaap:

Geen zoute popcorn hè want dan gaat je bloeddruk omhoog en moet de wijkhulp weer langskomen.
Ps.
Hoe gaat met je steunkousen? Knellen ze nog zo vreselijk?

Karin.N
06-03-13, 07:14
Geen zoute popcorn hè want dan gaat je bloeddruk omhoog en moet de wijkhulp weer langskomen.
Ps.
Hoe gaat met je steunkousen? Knellen ze nog zo vreselijk?

Krijg ik de kans niet voor met m'n buurman. Een of andere stormfronter die constant ZUSTER roept. Vreselijk die man, zeuren, zeiken, alle popcorn opeten en maar met z'n stok tikken:fpotver:


:hihi:

super ick
06-03-13, 14:33
Krijg ik de kans niet voor met m'n buurman. Een of andere stormfronter die constant ZUSTER roept. Vreselijk die man, zeuren, zeiken, alle popcorn opeten en maar met z'n stok tikken:fpotver:


:hihi:

Je bedoelt die islambasher?

mark61
06-03-13, 15:31
Krijg ik de kans niet voor met m'n buurman. Een of andere stormfronter die constant ZUSTER roept. Vreselijk die man, zeuren, zeiken, alle popcorn opeten en maar met z'n stok tikken:fpotver:


:hihi:

Ik vind dat jij veel te veel eet :ego: Je bent gewoon jaloers dat ik in die zuster knijp ipv. in jou.

Karin.N
07-03-13, 01:32
Mark, je bent geen ouwe snoeper (dus vergeet die zuster maar), maar een ouwe snurker. Ik doe geen oog dicht terwijl jij al die oerwouden omzaagt :maf3:

Fulanadetal
07-03-13, 22:05
Geen zoute popcorn hè want dan gaat je bloeddruk omhoog en moet de wijkhulp weer langskomen.
Ps.
Hoe gaat met je steunkousen? Knellen ze nog zo vreselijk?

TEK Therapeutisch Elastische Kousen - BeterHulp (http://www.beterhulp.nl/epages/63050083.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/63050083/Categories/TEK_Therapeutisch_Elastische_Kousen)

mark61
07-03-13, 22:20
Mark, je bent geen ouwe snoeper (dus vergeet die zuster maar), maar een ouwe snurker. Ik doe geen oog dicht terwijl jij al die oerwouden omzaagt :maf3:

Had ik je gevraagd om naast me te komen liggen? Nou dan.

Karin.N
08-03-13, 11:40
Had ik je gevraagd om naast me te komen liggen? Nou dan.

Dan gaat ik verhuizen!

En da's nog echt ook, aankomende maandag :Iluvu:. Groot bos op nog geen 300 meter van ons nieuwe huis waar de honden los mogen lopen, heerlijk!!!!!

SportFreak
08-03-13, 13:21
conclusie --> het zijn strontwijven

mark61
08-03-13, 13:22
Dan gaat ik verhuizen!

En da's nog echt ook, aankomende maandag :Iluvu:. Groot bos op nog geen 300 meter van ons nieuwe huis waar de honden los mogen lopen, heerlijk!!!!!

Grrr. Ik zie dat ik nog harder moet knijpen nu, ter compensatie.

Heel veel geluk!