PDA

Bekijk Volledige Versie : Te weinig islamitische pleegouders



Mark
10-03-13, 19:20
Te weinig islamitische pleegouders


Islamitische kinderen die te maken krijgen met christelijke tradities
ANP
Toegevoegd: zondag 10 mrt 2013, 19:24
Update: zondag 10 mrt 2013, 20:00
Er is een groot tekort aan islamitische pleegouders, waardoor het lastig is kinderen uit moslimgezinnen daar geplaatst te krijgen. Dat zegt Jeugdzorg Nederland in reactie op de commotie die in Turkije is ontstaan over de manier waarop Nederland Turks-Nederlandse pleegkinderen opvangt.

Volgens vicevoorzitter Mark Bent van Jeugdzorg Nederland wordt altijd geprobeerd kinderen eerst in hun naaste omgeving op te vangen.

De Turkse overheid wil dat Turkse kinderen bij opvang in pleeggezinnen niet van hun Turkse normen en waarden worden vervreemd. Vooral de opvang door christelijke en homoseksuele gezinnen is Turkije een doorn in het oog. Afgelopen vrijdag zijn ambtenaren uit Turkije al begonnen met hun onderzoek in Nederland.

Lesbisch pleeggezin
De commotie in Turkije ontstond toen bekend werd dat een Turkse jongen van 9 in een lesbisch pleeggezin in Den Haag wordt ondergebracht. De jongen was door Jeugdzorg uit huis geplaatst, omdat hij zou worden verwaarloosd. Zijn moeder, die in Nederland woont, probeert nu al jaren haar kind terug te krijgen.

In een interview met de Turkse televisie zegt de vrouw verdrietig te zijn dat haar zoon bij een lesbisch gezin is ondergebracht, omdat homoseksualiteit niet strookt met haar normen en waarden.

De Turkse premier Erdogan, die op 21 maart naar Nederland komt, zal volgens Turkse media zijn onvrede over de pleegzorg aankaarten.

Warm nest
Vorige maand hebben het CDA, de PVV en D66 al Kamervragen gesteld over de uitspraken van de Turkse overheid. "Turkije moet zijn mond houden", zei CDA-Kamerlid Hanke Bruins Slot.

"Het belangrijkste is dat deze kinderen met problemen een warm en veilig nest krijgen."

Mark
10-03-13, 19:21
wellicht dat er in Turkije wat pleegouders te vinden zijn? Veel betere permanente omgeving voor die kids.

Nederlandertje
10-03-13, 19:42
Denk dat de turkse regering weinig te zeggen heeft over wat er hier gebeurd. Natuurlijk is het het beste om te zorgen dat je geen Islamitische kinderen bij christelijke ouders komen of anders om maar als er niet genoeg zich aangemeld hebben als pleeggezin dan kan het niet anders.

Eke
10-03-13, 22:05
Zijn moeder, die in Nederland woont, probeert nu al jaren haar kind terug te krijgen.

"

Waarom lukt dat niet ? De grote vraag.

Waren er op het moment van uithuisplaatsing GEEN pleegouders te vinden die dichter bij de normen en waarden van de ouders stonden ? Was er alleen dit stel moeders ? Het kind was in die tijd een peuter, zag ik op TV.

Is voor mij nu niet duidelijk.


Kinderen hebben gelukkig rechten. Ouders ook.
Het gaat me te ver als Turkije hier komt optreden. Want dat hoeft niet.We hebben een rechtssysteem voor als zaken verkeerd gaan.

Opbouwende kritiek daarentegen is altijd welkom tussen landen.Als Turkije dat onderschrijft, prima.

Mark
11-03-13, 05:45
Opbouwende kritiek daarentegen is altijd welkom tussen landen.Als Turkije dat onderschrijft, prima.

Geef ze een opbouwende kritiek over genocide tegen armeniers and find out :fpetaf:

Fulanadetal
11-03-13, 05:48
Ik hoop dat de Turkse overheid een ferme campagne begint, om haar (geschikte) mensen te overtuigen van het nut van pleegouderschap. Anders blijf je inderdaad kiezen tussen islamitisch en/of Turks verantwoord verwaarloosd of zelfs mishandeld worden, of ondergebracht worden bij van die nare christenen of holebi's.

Het gaat niet om Turkse of islamitische gevoelens, het gaat om het welzijn van kinderen in de knel. Daar kunnen we het toch wel over eens zijn met zijn allen lijkt me.
Met al dit nieuws is er al een beetje een gratis campagne voor pleegouderschap onder Turken, dat is vast gewonnen.

super ick
11-03-13, 08:20
Het is frappant. 'Andersom' was het gegarandeerd afgedaan als discriminatie. En terecht ook. In dit geval is het netjes een kwestie van cultuur.

Ik vind het nu net alsof een dergelijk kind verloren gaat ofzo als het opgevoed wordt door een westers stel. Ik vraag mij af, verloren voor wat, van wat? Alsof zo'n kind bescherming nodig heeft. En dat komen ze vanuit Turkije wel even regelen? Ik vind het ziek, xenofoob en discriminatie.

mark61
11-03-13, 11:27
Zag je die vrouw gister op tv: 'Ik doe een beroep op onze premier...'

Ze bedoelde Erdoğan, niet Rutte :verward:

Mark
11-03-13, 12:30
Zag je die vrouw gister op tv: 'Ik doe een beroep op onze premier...'

Ze bedoelde Erdoğan, niet Rutte :verward:

Tja zodra ze in de EU zitten kan Erdogan daadwerkelijk druk uitoefenen op wetgeving om dit soort dingen te gaan regelen. Tot die tijd promoot hij zichzelf onder Turken in NL en Wilders onder de rest van de bevolking.

Nederlandertje
11-03-13, 14:14
Tja zodra ze in de EU zitten kan Erdogan daadwerkelijk druk uitoefenen op wetgeving om dit soort dingen te gaan regelen. Tot die tijd promoot hij zichzelf onder Turken in NL en Wilders onder de rest van de bevolking.

Maar het zal nog heel lang duren voordat Turkije bij Europa komt omdat Turkije Cyprus niet erkent. En dat is 1 van de regels. Je moet alle landen binnen de EU erkennen als onafhankelijk land.

Hawa
11-03-13, 14:35
Wat een gezeik is dit.

Als de Turkse regering zich bemoeit met de gang van zaken van ouders van islamitische afkomst die hun kinderen niet meer kunnen opvoeden,dan is er meer aan de hand, dan alleen het geloof islam.

Als ik naar die ramp kijk in Duitsland waar zeven kinderen plus hun eigen moeder zijn verbrand is er meer aan de hand dan de islam. (waar was de vader dan op dat moment?)

Zeven kinderen in Duitsland omdat het moslims zijn die maar doorneuken tot het achtste kind ofzo?

Hoe moeten die kinderen dan leven onder het juk van die islam(zeg maar familietradities,waar ze van eerwraak ook niet vies zijn?)

Hoeveel Nederlandse moslim ouders verhuizen wel niet naar Belgie, waar de kinderbijslag nog
genoeg is om hun eigen oude kut geloof manifest te gaan geven, en spugen op die tradities
van die afschuwelijke klote Belgen,Nederlanders,Europeanen!!!

En maar zieken om hulp aan moslim kinderen, die hulpverlening,zeg maar kinderbescherming,pleeggezinnen...?

Hoe hebben zogenaamde hulpinstellingen c.q. ongebonden budjet wel de boel belazert.
Dat waren toch zogenaamde moslim instellingen, die de boel gingen belazeren.

Is dat geloof aan Allah?

Nou ik denk het niet.

Er is meer aan de hand onder al die moslimgelovigen,omdat ze waanzinnig zijn geworden.
Al die internaten die worden gesticht onder het bewindt van de boze wolf, die al jarenlang hier in Nederland verblijft
en nu haar grote kanzen ziet om al die moslims te misleiden, en daar behoort Erdohan ook bij, die eerst uit de slumps vanuit de catacomben die grote magnetische stad Istanbul!

De Turken hebben kleppen op hun oogleden, ze zien niks, ze zien die ware hypocriet staan zoals Erdohan.

Jammer hoor?

Als ik het boek Zeus lees, dan is diegene die dat boek schrijft een ware held.

Hoe die vader die hypocriet,zijn eigen vrouw en kinderen verwaarloost.

Ook hoe die Nederlanders zijn in die achterbuurtsteegjes.

Hoe die Nederlanders zich ook maifesteren in hulpverlening die soms nergens op slaat, omdat ze nieteens weten wat het geloof moslim nu werkelijk betekent in hun eigen bestaan/geloof.
OOk niet bij die Nederlanders,of bij die pleeggezinnen,die daadwerkelijk een basis kan zijn, voor al die kinderen die buiten de boot vallen.
Die klote verhalen dat het zo goed gaat met het kind, en dat dat kind toch weer terug moet gaan naar het gezin,de hel, waar ze ooit uit voort is gekomen.

Wat dit betreft moeten we nog veel leren.

Maar toch al het goede moet voorop staan tov van het kwade.
En daar hoef je het geloof niet op te gaan heiligen, omdat hier ook waanzinnigen zijn die de boel belazeren,hersenspoelen, en er met het geld vandoor gaan.

Jammer hoe jullie moslim meer heiligen dan het seculier welzijn in Nederland.

Dan Essen die shit die seelen aus!!!!

super ick
12-03-13, 07:32
Een erg naar trekje dat iedere keer boven komt drijven bij de Turken.

Een soort Toerkaai uber alles.

Eke
12-03-13, 14:23
Opbouwende kritiek daarentegen is altijd welkom tussen landen.Als Turkije dat onderschrijft, prima


Geef ze een opbouwende kritiek over genocide tegen armeniers and find out :fpetaf:

:hihi: Mark...je reaktie is zo..zo...voorspelbaar !

Nogmaals :"Opbouwende kritiek is altijd welkom tussen landen" .......het is iets wat landen zouden moeten kunnen doen ...Mee eens, Mark ?
En..ALS..Turkije dat onderschrijft, prima !!!!

N.B. Wij Nederlanders zijn ook alles behalve perfekt,he ! Hoelang heeft het bv niet geduurd voordat....nou ja, vul maar in. :)

AgressieveTurk
12-03-13, 14:35
[SUBS] Turkish PM Erdogan Talks bout 'Armenian Genocide' against world leaders ! - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=TdZz5jYXZ5M)

Een genocide heeft nooit plaats gevonden. Dit is maar enkel 1 video waar hij de Armenië uitdaagt en waar ze nu al bijna 8 jaar lang niet op ingaan. Het klopt dat onze voorvaderen heel wat vijanden o.a Armenen enkeltje richting hel hebben gegeven ( met volle trots zeg ik dit). Maar dat komt ervan als je een land indringt/aanvalt. Dan is het oorlog.. het kon ook zijn dat de Armenen sterker waren en dat onze voorouders in grote getallen waren vermoord. Het was niet specifiek gericht op Armenen maar specifiek op 'vijanden''.

AgressieveTurk
12-03-13, 14:40
[Eng] Erdogan hard words for Sarkozy & France. A lesson from Turkey =) armenian genocide - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=iNoidYY-Ubs&list=UUxEJeM3W4wz9NHxggwyYDPw&index=8)

Wilde dit ook even delen.

Soldim
12-03-13, 14:43
Een genocide heeft nooit plaats gevonden. Dit is maar enkel 1 video waar hij de Armenië uitdaagt en waar ze nu al bijna 8 jaar lang niet op ingaan. Het klopt dat onze voorvaderen heel wat vijanden o.a Armenen enkeltje richting hel hebben gegeven ( met volle trots zeg ik dit). Maar dat komt ervan als je een land indringt/aanvalt. Dan is het oorlog.. het kon ook zijn dat de Armenen sterker waren en dat onze voorouders in grote getallen waren vermoord. Het was niet specifiek gericht op Armenen maar specifiek op 'vijanden''.

Van geschiedenis niet veel kaas gegeten zo te zien?

Honderduizende vrouwen en kinderen ombrengen, lijkt me iets anders als een verdedigings oorlog.

AgressieveTurk
12-03-13, 14:46
Nogmaals beweren zoals Erdogan zegt kan iedereen. Zelfs Armenie als staat zijnde durft de uitdaging niet aan al meer al nu 8 jaar. Waar zijn zulke beweringen op gebaseerd? Erdogan heeft dat duidelijk waar zelfs de Armeense premie aanwezig is bij gezegd maar noch is er een reactie op gekomen noch wilden ze aan tafel zitten. Dus blijf jij maar je ''kaas'' eten zal je goed doen. :)

AgressieveTurk
12-03-13, 14:52
De Turkse erkenning van de Nederlanden | Armand Sa (http://www.armandsag.nl/artikelen/Turkse%20erkenning%20Nederland.html)

Expliciet - Voor een Islamitisch bewustzijn - Islam, Politiek & Intellectualiteit - Hoe behandelde de Islamitische Staat Al Khilafa haar Nederlandse inwoners? (http://www.expliciet.nl/content/view/19578/96/)

Dit even ter reminder :)

Als onze voorvaderen niet zo ''barmhartig'' waren dan ..... Read for youreself. En dat geldt ook voor Fransen...

Ondankbare ''honden'' noemen wij het in ons taal.

super ick
12-03-13, 15:09
De Turkse erkenning van de Nederlanden | Armand Sa (http://www.armandsag.nl/artikelen/Turkse%20erkenning%20Nederland.html)

Expliciet - Voor een Islamitisch bewustzijn - Islam, Politiek & Intellectualiteit - Hoe behandelde de Islamitische Staat Al Khilafa haar Nederlandse inwoners? (http://www.expliciet.nl/content/view/19578/96/)

Dit even ter reminder :)

Als onze voorvaderen niet zo ''barmhartig'' waren dan ..... Read for youreself. En dat geldt ook voor Fransen...

Ondankbare ''honden'' noemen wij het in ons taal.

Wat is nu precies je punt? Turkije is de beste, de grootste, de barmhartigste, de rechtvaardige, de overtreffende trap?

AgressieveTurk
12-03-13, 15:11
Niet per definitie. Komt wel aardig in de buurt. Maar was eerder een tegen reactie op de ''Armeense genocide myth'' met een aantal feiten.

Maar als jij Turkije : de beste, de grootste, de barmhartigste, de rechtvaardige, de overtreffende trap vindt heb ik daar geen probleem mee. :)

Soldim
12-03-13, 15:29
Nogmaals beweren zoals Erdogan zegt kan iedereen. Zelfs Armenie als staat zijnde durft de uitdaging niet aan al meer al nu 8 jaar. Waar zijn zulke beweringen op gebaseerd? Erdogan heeft dat duidelijk waar zelfs de Armeense premie aanwezig is bij gezegd maar noch is er een reactie op gekomen noch wilden ze aan tafel zitten. Dus blijf jij maar je ''kaas'' eten zal je goed doen. :)

Wat wil jij dat Armenie doet? Er zijn bronnen genoeg -- als je daar een beetje in rond pluist snap je op z'n minst dat het niet om doden tijdens een verdedigings oorlog gat, zoals je hierboven beweert.

Soldim
12-03-13, 15:31
Wat is nu precies je punt? Turkije is de beste, de grootste, de barmhartigste, de rechtvaardige, de overtreffende trap?

Nee, dat de Nederlandse opstand de Turken goed uitkwam in het conflict met de Habsburgers.

AgressieveTurk
12-03-13, 15:34
Als er bronnen genoeg zijn begrijp ik niet waarom Turkije die documenten niet krijgt? Begrijp ook niet waarom Armenië al jaren niet inhoudelijk reageert. Integendeel er zijn wel feitelijke bronnen documenten dat het NIET zo is. Maar ik val steeds in herhaling merk ik. Lees maar terug en bekijk de video's en als je meer over de myth wilt weten kan je een pm sturen. Topic ging namelijk niet over Armeense kwestie maar omdat het erbij werd gehaald reageerde ik.

Soldim
12-03-13, 15:45
Als er bronnen genoeg zijn begrijp ik niet waarom Turkije die documenten niet krijgt?


Turkije heeft toegang tot die bronnen (en waarschijnlijk meer dan ieder ander), maar negeert de inhoud en conclussies die aan die data worden verbonden. Lees eens iets van Dadrian of zo.



Begrijp ook niet waarom Armenië al jaren niet inhoudelijk reageert.


Wat valt er te reageren, alles wat ze teweeg zullen brengen is een stel Turken die met hun ogen dicht en handen voor hun oren heel hard roepen 'Het is niet zo, het is niet zo'?



Integendeel er zijn wel feitelijke bronnen documenten dat het NIET zo is.


Bronnen anders dan Turken die niet willen zien en horen?

AgressieveTurk
12-03-13, 16:01
Je reageert enkel zonder bewijzen. Als het zo zou zijn zoals jij zegt dan is het toch heeeeeeeel vreemd dat Armenië maar niet aankomt zetten met bewijzen? Come on be reeel... Maar nogmaals we negeren niet dat we ze hebben afgeslacht.. Wat een heerlijk gevoel om dit te typen...:wohaa:

Nederlandertje
12-03-13, 16:21
Je reageert enkel zonder bewijzen. Als het zo zou zijn zoals jij zegt dan is het toch heeeeeeeel vreemd dat Armenië maar niet aankomt zetten met bewijzen? Come on be reeel... Maar nogmaals we negeren niet dat we ze hebben afgeslacht.. Wat een heerlijk gevoel om dit te typen...:wohaa:

Maar jouw naam hier zegt al meer dan genoeg.

AgressieveTurk
12-03-13, 16:27
Muah valt wel mee...kan ook andere synoniemen gebruiken ipv afslachten maar het blijft heerlijk. Maar je mag het zo zeggen.. its ok.

Fulanadetal
12-03-13, 16:36
Ja, Armenie. Zullen we weer naar het onderwerp gaan? Het gebrek aan islamitische/Turkse pleegouders?

Mark
12-03-13, 17:03
Ja, Armenie. Zullen we weer naar het onderwerp gaan? Het gebrek aan islamitische/Turkse pleegouders?

Is het een gebrek aan Islamitische pleegouders of een overschot aan Turken die waardeloze ouders zijn?

Hawa
12-03-13, 18:10
Turkije is te trots....
dit heeft te maken met Nationalisme,
is wel het grootste gevaar allertijden.

Turkije is nietzomaar een land...

Turkije bestond nog niet eens in tijden van mohammed,vzmh.

Hiervoor de Romeinen.....
het christendom vanuit het jodendom....

Syrie die land was nieteens Syrie....het was al Shams.

Vauit dit land ging Mohammed bidden naar Jeruzalem.

Istanbul was in christentijd......naam.....Constantinopel (wat betekent deze naam?)

Ik zou het niet weten, wie weet het wel?

Constantinopel, die handel en wandel in de zijden route helemaal over allerlei landen,culturen, heen,
Oesbekistan b.v., Samargand, die stad met Iraanse invloeden, vanuit Perzie, in die tijden van feodalen,
familiestammen die meer dan vijftig vrouwen onderhielden....


In voormalig Saoedie Arabie, pas gesticht in 1938,wahabieten!)
Hiervoor die harams van duizenden vrouwen in die grote rijken van Islam,b.v. in Mesopetamie, Irak!


Seks was aan de orde van den dag hoor?

Maarja, als je valse profeten aanbidt dan krijg je wel die valseficatie in jihad voeren.

De frustratie is zo groot geworden dat Erdohan en zijn kliek zich gaat bemoeien, met pleegouders, ik denk zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.

Ga niet in Hitler zitten hangen die de god van de Ariers wilde zijn, met die helblauwe ogen,terwijl joden ook weer die ogen hebben, dan wordt je toch gek, wat de geschiedenis ons leert en vertelt.

Neem van mij aan, LEES!

Ercraqe.(blind lezen mag ook)

nouja, die schreeuwbekken, die bemoeizuchtigen, de warholls, die doemdenkers, je weet wat je waard bent,
Turkije kan voor mij beter, ik bedoel Erdohan en consorten, die grijze wolf in schaapswollen kleren, de tijd zal het leren,

Heb je Birds al gehoord van Anouk, die Nederlandse hoer,je weet wel, die stoere meid, die Rutger vroeg, hoeveel centimeter hij had,voordat hij ooit eens,met haar mag vertoeven? Hahaha, Lang leve Anouk!

Hawa
12-03-13, 18:26
Is het een gebrek aan Islamitische pleegouders of een overschot aan Turken die waardeloze ouders zijn?

Deze zin/tekst plaatst Mark.


Ontleen de zin.

Wat is het onderwerp>
gebrek volgens mij.

Ook het mede onderwerp Pleegouders.

Dan nog het woord Overschot, welke plaatsing mag dit woord dan hebben......

\en waardeloos.......in welke betekenis mag dit wel niet zijn?

Nou Turken is gewoon volk dat uit Turkije komt.
stammen dus ook, niet elke Turk is zelfde,,,,monument.

MAAR ALS JE DEZE ZIN HERSENSPOELT KRIJG JE!!!!!

Overschot aan Islamitische pleegouders.

Nederland in rep en roer over het schenden van de mensenrechten dat er in Nederland heerst.

Jan met de Pet heb ik leren kennen in het cafe boven Jan.

Jan was in rep en roer omdat zijn zoontje vertoefde bij de overburen.

Ik word er godverdomme krankjorum van dat
Klaas
elke dag naar school gaat
met
taxi met de baard
en die zwarte cape, die Drakula!

Nou?
Is die hulpverlening niet gek geworden dan...?

Nou?

Potverdikkeme?
Ben ik slechte vader dan...?
Zie mijn zoon Klaas dan...
Hij herkent mij nieteens meer....

Nou?
Potverdikkeme....

Wil je bier????????????

pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

Mark
12-03-13, 18:27
Eigenlijk moet Erdogan maar eens zijn excuses komen aanbieden aan al die kinderen die door zijn volk verwaarloosd worden, lijkt me goed dat Turkije daar eens wat aan gaat doen.

En dan ook nog niet jezelf als pleegouders aanbieden, dubbele schande voor de Turken.

Gelukkig dat er Nederlanders zijn die zo goed en rechtvaardig zijn om die kinderen nog iets van een toekomst te geven omdat hun eigen volk ze keihard verwaarloosd en dan nog laat vallen.

Soldim
13-03-13, 07:55
Je reageert enkel zonder bewijzen. Als het zo zou zijn zoals jij zegt dan is het toch heeeeeeeel vreemd dat Armenië maar niet aankomt zetten met bewijzen? Come on be reeel... Maar nogmaals we negeren niet dat we ze hebben afgeslacht.. Wat een heerlijk gevoel om dit te typen...:wohaa:

Je bent trots op het afslachten, maar als de term genocide wordt gebruikt gaat het je te ver?

Wat (http://www.genocideeducation.org/files/A%20Brief%20History%20of%20the%20Armenian%20Genoci de.pdf) voor (http://www.newyorker.com/archive/2006/11/06/061106crbo_books2) bewijs (http://hnn.us/articles/43861.html) wil (http://www.nytimes.com/ref/timestopics/topics_armeniangenocide.html) je (http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/6045182.stm)?

Hawa
22-03-13, 17:13
Nentanjayhu heeft zijn excuus aangboden aan de Turken.

Zekerweten staat in NRC-handelsblad,vandaag 22 maart,wintertijd!

In het verleden was het zo, nog niet zo lang geleden, dat Israel,holocaust,niet samen wilde werken met Armeniers, van die holocaust cq Turkije!!

Israel en Turkije hadden diplomatieke banden,daarom geen gezeik over de holocaust,mensenrechtenschendingen,en noem maar op.

Maar Israel is Israel niet om de Turken te vermoorden op dat humanitaire schip met al die goederen voor al die Palestijnen die al eeuwenlang gevangen zitten in hun land, dat nu op dit moment nederzettingen heten,met qasi gesjoemel, zwaar dat snorretje,eigen volk eerst!!

Maar nu het politiek gezien niet erg voor de wind gaat in Israel,al helemaal niet met Syrie,
de buren van Israel, haar grootste vijanden,verkeren in nood,rampspoed,ellende,honger dood en verderf.

En denk maar niet dat het met Turkije ook wel goed gaat economisch gezien.
Helemaal niet, Libie is weg, Syrie word vermoord in hart en ziel.

Syrie is het land van Jezus...Arameens...
land van christenen, die bijbel hebben vervalst, in hun eigen sekten.

Syrie is het land van de moslims, waar Mohammed vzmh bivakeerde....

Hij zag met eigen ogen die rampspoed, jij wilde gewoon,ja islam stichten,
gewoon Allah is god, en zijn metgezel, profeet is Mohammed,

Islam is ideologie zegt Wilders.

Klopt!

De ideologie van de islam is groot geloof.

Veel toleranter dan wat de christenen hebben geflikt,
dat heet nog steeds in islam oog ASSIMILATIE!!

aLS JE VRAAG KRIJGT:
Allah is God en Mohammed is zijn profeet.

Als je zegt van ja...
Als je zegt van nee..

Kop eraf!

Wat is islam toch wreed, mag ik geloven wat ik wil?

Maar geschiedenis van islam is groot, lees die boeken maar over de geschiedenis van de islam er zijn verschillende soorten boeken over, genoeg om te gaan lezen, waar je rustig wordt en met liefde kijkt naar islam geloof.

Maar die liefde is er wel
ook helemaal
niet
familiestammen
zijn niet
islam.

Islam bestaat niet, omdat er zovele stammen,familietradities,feodalen,bedoeiienen,syii ieten,soeniten,wallabieten,salafieten,taliban,al-qaida,
de vuurkorven in Iran,in de kaukasus, die voorouders, waar het leven begon in volle harmonie, met de natuur,het heelal,zo puur als sociale wezens dus kunnen zijn....

Het is allemaal veranderd door de brain, het denken, de wapens, het vuur,het kanon, en dan die bom vanuit het beloofde land,Amerika!

Wat is stam waard, wat is religie dan waard!

Veel waard!

Samen gewoon allemaal stam zijn in Nederland, in het goede,niet in het kwade.

Al die mensen die hier leven en wonen dragen warm hart toe.

Gewoon zoals je bent en laat je niet ringeloren door al die maffe lieden zonder hersenen!

Oke how you to!!!!!