PDA

Bekijk Volledige Versie : De val van koningin Beatrix



Marsipulami
16-03-13, 11:36
Koningin struikelt op rode loper - RTV Noord - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=wxXlNrmPF9M)

Marsipulami
16-03-13, 14:48
Is een straf van God omdat ze niet naar de inauguratie van de paus gaat.

mark61
16-03-13, 14:49
Ze schrikt van hysterische monarchisten. Wie niet.

Magister
16-03-13, 15:21
Is een straf van God omdat ze niet naar de inauguratie van de paus gaat.

Het huis Oranje en de paus, dat past niet bij elkaar...

Marsipulami
16-03-13, 15:31
Het huis Oranje en de paus, dat past niet bij elkaar...

Hmm, zijn de kinderen van Willem Alexandere katholiek of protestants gedoopt ? Maxima is toch katholiek dus moet minstens 50% van hun kinderen katholiek gedoopt worden. Tenminste als de vrouw evenwaardig is aan de man in Nederland.

Magister
16-03-13, 15:41
Hmm, zijn de kinderen van Willem Alexandere katholiek of protestants gedoopt ? Maxima is toch katholiek dus moet minstens 50% van hun kinderen katholiek gedoopt worden. Tenminste als de vrouw evenwaardig is aan de man in Nederland.

Ze zijn allemaal protestants gedoopt. PKN, zoals het overgrote deel van de Oranjes sinds Willem de Zwijger.

Marsipulami
16-03-13, 15:49
Ze zijn allemaal protestants gedoopt. PKN, zoals het overgrote deel van de Oranjes sinds Willem de Zwijger.

Dat lijkt me een ernstige aantasting van de gelijkwaardigheid van de vrouw in het huwelijk. Hoe kan men nu zoiets verenigen met de Nederlandse normen en waarden ?

Magister
16-03-13, 15:58
Dat lijkt me een ernstige aantasting van de gelijkwaardigheid van de vrouw in het huwelijk. Hoe kan men nu zoiets verenigen met de Nederlandse normen en waarden ?

Dé Nederlandse normen en waarden bestaan niet, evenmin als dé Belgische

super ick
16-03-13, 16:49
Dat lijkt me een ernstige aantasting van de gelijkwaardigheid van de vrouw in het huwelijk.

Jij trekt stompzinnige conclusies.

ZorgzameMeid
16-03-13, 19:58
Woow... Dat is erg... Maar ja, ze is ook maar een mens

H.P.Pas
16-03-13, 20:48
Hmm, zijn de kinderen van Willem Alexandere katholiek of protestants gedoopt ? Maxima is toch katholiek dus moet minstens 50% van hun kinderen katholiek gedoopt worden. Tenminste als de vrouw evenwaardig is aan de man in Nederland.

Je kent de regels van je eigen club niet. Gemengde huwelijken worden toegestaan mits de kinderen katholiek worden opgevoed.

Marsipulami
16-03-13, 22:59
Je kent de regels van je eigen club niet. Gemengde huwelijken worden toegestaan mits de kinderen katholiek worden opgevoed.

Volgens mij klopt jouw zienswijze op de problematiek (bij een katholieke opvoeding hoort een katholieke doop). Maxima is de andersgelovige hoer die een (protestantse) troonopvolger moest baren voor het huis van Oranje en voor de rest moest er geen rekening gehouden worden met haar levensbeschouwing of godsdienstige overtuiging. Zoals wijlen Pim Fortuyn (grootste Nederlander van alle tijden) eerder zei: "het enige recht van de vrouw in NL is het 'aanrecht' in de keuken. "

knuppeltje
17-03-13, 09:30
Volgens mij klopt jouw zienswijze op de problematiek (bij een katholieke opvoeding hoort een katholieke doop). Maxima is de andersgelovige hoer die een (protestantse) troonopvolger moest baren voor het huis van Oranje en voor de rest moest er geen rekening gehouden worden met haar levensbeschouwing of godsdienstige overtuiging. Zoals wijlen Pim Fortuyn (grootste Nederlander van alle tijden) eerder zei: "het enige recht van de vrouw in NL is het 'aanrecht' in de keuken. "

Zeik niet zo Mars. Naast de onnodige ministers, gaan ook Aleks en zijn Maxima naar die plechtigheid in Rome. Als die Franciscus het handig speelt, dan kan hij alvast een concordaat met de toekomstige koning van Nederland afsluiten.

Vele van zijn voorgangers waren meester in dat soort zaken, en voor hem als jezuïet, moet dat helemaal een makkelijke aangelegenheid zijn.

Die kardinalen waren nog zo gek niet. Ze kozen een nieuwe Ignatus de...., lieten hem voor de public relations zich Franciscus noemen, en jawel: alles zal recht gepraat worden. Mark my words.

Als die nieuwe Ignatius maar niet een nieuwe Torquemada wordt, want dan geraken we nog verder terug dan de middeleeuwen.

Hij schijnt al gezegd te hebben nu geen grote schoonmaak binnen de kerk te zullen houden: voila!

En ook met Máxima's kinderen komt het echt wel goed.

Magister
17-03-13, 09:31
Volgens mij klopt jouw zienswijze op de problematiek (bij een katholieke opvoeding hoort een katholieke doop). Maxima is de andersgelovige hoer die een (protestantse) troonopvolger moest baren voor het huis van Oranje en voor de rest moest er geen rekening gehouden worden met haar levensbeschouwing of godsdienstige overtuiging. Zoals wijlen Pim Fortuyn (grootste Nederlander van alle tijden) eerder zei: "het enige recht van de vrouw in NL is het 'aanrecht' in de keuken. "

Dat is een heftig oordeel dat je daar uitspreekt. We leren er jouw normen en waarden wel door kennen. Ik hoop maar dat het niet volgens de normen en waarden van jouw club is.

(leen)
17-03-13, 10:44
Hmm, zijn de kinderen van Willem Alexandere katholiek of protestants gedoopt ? Maxima is toch katholiek dus moet minstens 50% van hun kinderen katholiek gedoopt worden. Tenminste als de vrouw evenwaardig is aan de man in Nederland.

Hun kinderen worden protestant opgevoed,dat heeft ze verstandig genoeg belooft.

(leen)
17-03-13, 10:50
Volgens mij klopt jouw zienswijze op de problematiek (bij een katholieke opvoeding hoort een katholieke doop). Maxima is de andersgelovige hoer die een (protestantse) troonopvolger moest baren voor het huis van Oranje en voor de rest moest er geen rekening gehouden worden met haar levensbeschouwing of godsdienstige overtuiging. Zoals wijlen Pim Fortuyn (grootste Nederlander van alle tijden) eerder zei: "het enige recht van de vrouw in NL is het 'aanrecht' in de keuken. "

Tjah volgens jou geloof is hun huwelijk ongeldig he?
Eens zien of ze in rome weggestuurd wordt als hoer, iets in mij denkt dat de hypocrisie het wel weer wint.