PDA

Bekijk Volledige Versie : nieuws Maher vervangt Sneijder tijdens groepstraining



MoStar
25-03-13, 02:37
17289


De jonge Marokkaanse middenvelder Adam Mahar werd gisteren door bondscoach Louis van Gaal opgeroepen voor de eerste groepstraining van Oranje. Nederland neemt het 26 Maart op tegen Roemenië. De wedstrijd maakt deel uit van de WK kwalificatie reeks.


Louis van Gaal gaf een week terug nog aan dat hij Maher als derde centrale middenvelder ziet. Hierdoor kon de 19-jarige Maher niet op een basisplaats rekenen. Van Gaal sprak zijn voorkeur uit voor Rafael van der Vaart en Wesley Sneijder. Maar nu Sneijder zich afgemeld heeft voor de groepstraining, is het mogelijk dat Maher alsnog aan spelen toe komt.


Maher kwam overigens net terug van een oefenwedstrijd van Jong Oranje. Morgen zal Maher opnieuw deelnemen aan de groepstraining. Het oefenveld zal Maher bekend voorkomen omdat Van Gaal gekozen heeft om bij AZ te trainen.


Met Maher in de selectie, beschikt van Gaal alsnog over 23 fitte spelers. Is dit het moment voor Maher om zijn waarde voor het Nederlands elftal te laten zien?

Foto: Ed van der Pol

onafhankelijk
25-03-13, 13:20
Laat me beginnen te zeggen dat Adam Maher een landverrader is. Onbegrijpelijk dat je als voetballer voor nederland speelt daar waar marokko een optie is. Altijd wanneer er marokanen iets verkeerd doen duikt de media erop en moeten we terug naar eigen land, maar als er een talent doorbreekt dan is het een nederlander met marokaanse roots. Fuck you Maher. Het is al heeeeeeeeeeeeeeeeeel lang bekend dat Louis Van Gaal het niet ziet zitten in marokanen. Mounir El Hamdaoui is de eerste marokaan onder van gaal die altijd speelde omdat natuurlijk Mounir te goed was voor de nederlandse competitie. Ik hoop dat Adam maher een verkeerde keuze heeft gemaak, een keuze die heel egoistisch is want kiezen voor nederland is niet kiezen voor je land maar kiezen voor geld.

Soldim
25-03-13, 13:58
Altijd wanneer er marokanen iets verkeerd doen duikt de media erop en moeten we terug naar eigen land, maar als er een talent doorbreekt dan is het een nederlander met marokaanse roots.

Welke van die twee opties ga jij voor? Marokanen blijven Marokanen en mogen worden teruggestuurd, of zijn Nederlandse Marokanen geintegreerde burgers en behoren bij Nederland?

mark61
25-03-13, 14:50
Laat me beginnen te zeggen dat Adam Maher een landverrader is. Onbegrijpelijk dat je als voetballer voor nederland speelt daar waar marokko een optie is. Altijd wanneer er marokanen iets verkeerd doen duikt de media erop en moeten we terug naar eigen land, maar als er een talent doorbreekt dan is het een nederlander met marokaanse roots. Fuck you Maher. Het is al heeeeeeeeeeeeeeeeeel lang bekend dat Louis Van Gaal het niet ziet zitten in marokanen. Mounir El Hamdaoui is de eerste marokaan onder van gaal die altijd speelde omdat natuurlijk Mounir te goed was voor de nederlandse competitie. Ik hoop dat Adam maher een verkeerde keuze heeft gemaak, een keuze die heel egoistisch is want kiezen voor nederland is niet kiezen voor je land maar kiezen voor geld.

Maher lijkt me wat 'onafhankelijker' dan jij klinkt.

Soldim
25-03-13, 14:54
Maher lijkt me wat 'onafhankelijker' dan jij klinkt.

Volwassener ook.

Ready?
26-03-13, 17:31
Laat me beginnen te zeggen dat Adam Maher een landverrader is. Onbegrijpelijk dat je als voetballer voor nederland speelt daar waar marokko een optie is. Altijd wanneer er marokanen iets verkeerd doen duikt de media erop en moeten we terug naar eigen land, maar als er een talent doorbreekt dan is het een nederlander met marokaanse roots. Fuck you Maher. Het is al heeeeeeeeeeeeeeeeeel lang bekend dat Louis Van Gaal het niet ziet zitten in marokanen. Mounir El Hamdaoui is de eerste marokaan onder van gaal die altijd speelde omdat natuurlijk Mounir te goed was voor de nederlandse competitie. Ik hoop dat Adam maher een verkeerde keuze heeft gemaak, een keuze die heel egoistisch is want kiezen voor nederland is niet kiezen voor je land maar kiezen voor geld.

Bullshit. Van Gaal was zijn coach in 2008/2009 toen Mounir topscorer werd van Nederland. Van Gaal wilt gewoon graag met jonge spelers spelen en kan juist minder goed omgaan met vedettes.

Verder is het voor Maher toch veel beter om in het Nederlands elftal te spelen dan in het Marokkaans elftal tussen 8 à 9 domme krachten.

onafhankelijk
04-04-13, 14:47
Van Gaal had eieren voor ze geld gekozen. Mounir was zijn beste spits daar kon hij niet om heen maar als ie een andere had dan had mounir niet gespeeld. Mounir was toen al een vedette dat was al ie al toen ie bij willem 2 speelde. Voor het marokaanse elftal spelen is niet zo erg als jij het doet laten klinken. Marokko heeft pech dat hun grootste talenten niet voor marokko spelen maar dat wilt iet zeggen dat wat er nu is domme krachten zijn. Als de bond iemand aanstelt die geen verstand heeft kan je daar de spelers niet van de schuld geven. Jij mag een fan zijn van Van Gaal maar die heeft et niet met marokanen en zeker niet met marokanen.

Soldim jij praat weer eens poep. Marokanen blijven marokanen tenzij ze positief in het nieuws komen, dan zijn het nederlandse burgers. Lees de kant en kijk tv debiel

knots71karel
04-04-13, 19:12
Van Gaal had eieren voor ze geld gekozen. Mounir was zijn beste spits daar kon hij niet om heen maar als ie een andere had dan had mounir niet gespeeld. Mounir was toen al een vedette dat was al ie al toen ie bij willem 2 speelde. Voor het marokaanse elftal spelen is niet zo erg als jij het doet laten klinken. Marokko heeft pech dat hun grootste talenten niet voor marokko spelen maar dat wilt iet zeggen dat wat er nu is domme krachten zijn. Als de bond iemand aanstelt die geen verstand heeft kan je daar de spelers niet van de schuld geven. Jij mag een fan zijn van Van Gaal maar die heeft et niet met marokanen en zeker niet met marokanen.

Soldim jij praat weer eens poep. Marokanen blijven marokanen tenzij ze positief in het nieuws komen, dan zijn het nederlandse burgers. Lees de kant en kijk tv debiel

Ff Een paar vraagjes :
Waar is Maher geboren?
waar genoot hij zijn opleiding (ookals voetballer )?
mag hij zelf beslissen voor wie hij speelt ?

En tenslotte laten alle Marokkanen *) VERPLICHT een paspoort verscheuren !
Het boven staande is een tip , die veel problemen uit de wereld kan helpen
en in elk geval NEDERLAND miljoenen euro.s gaat schelen !! kassa.

*) Geld voor iedereen met een dubbel paspoort inclusief Maxima
:rolleyes:

super ick
05-04-13, 07:58
Van Gaal had eieren voor ze geld gekozen. Mounir was zijn beste spits daar kon hij niet om heen maar als ie een andere had dan had mounir niet gespeeld. Mounir was toen al een vedette dat was al ie al toen ie bij willem 2 speelde. Voor het marokaanse elftal spelen is niet zo erg als jij het doet laten klinken. Marokko heeft pech dat hun grootste talenten niet voor marokko spelen maar dat wilt iet zeggen dat wat er nu is domme krachten zijn. Als de bond iemand aanstelt die geen verstand heeft kan je daar de spelers niet van de schuld geven. Jij mag een fan zijn van Van Gaal maar die heeft et niet met marokanen en zeker niet met marokanen.

Soldim jij praat weer eens poep. Marokanen blijven marokanen tenzij ze positief in het nieuws komen, dan zijn het nederlandse burgers. Lees de kant en kijk tv debiel

Je post passen niet bij je naam. Bekrompen.

Nederlandertje
05-04-13, 15:18
Ff Een paar vraagjes :
Waar is Maher geboren?
waar genoot hij zijn opleiding (ookals voetballer )?
mag hij zelf beslissen voor wie hij speelt ?

En tenslotte laten alle Marokkanen *) VERPLICHT een paspoort verscheuren !
Het boven staande is een tip , die veel problemen uit de wereld kan helpen
en in elk geval NEDERLAND miljoenen euro.s gaat schelen !! kassa.

*) Geld voor iedereen met een dubbel paspoort inclusief Maxima
:rolleyes:

Hij is wel in Marokko geboren.
Maar ik denk gewoon dat hij heeft gekozen voor het spelen in de top van de wereld met het Nederlands Elftal

knots71karel
05-04-13, 22:42
Hij is wel in Marokko geboren.
Maar ik denk gewoon dat hij heeft gekozen voor het spelen in de top van de wereld met het Nederlands Elftal

Oke maar ik ken de man verder niet , is hij pas naar Nederland gekomen ? en waar heeft hij leren voetballen enz
En dan dat gezeik over dat hij een afvallige is , dit probleem blijf je houden zolang de DISCRIMINATIE van dubbelle paspoorten blijft bestaan , je bent Hollander of niet !

super ick
06-04-13, 09:29
Hij is wel in Marokko geboren.
Maar ik denk gewoon dat hij heeft gekozen voor het spelen in de top van de wereld met het Nederlands Elftal

Zijn ouders zijn geen slaven die hier naartoe ontvoerd zijn. Die zijn uit vrije wil gekomen.
Dat ventje is in Nederland op een voetbalclub gegaan en van daaruit in het Nederlandse opgeleid.

Omdat hij nu voetballer is, moet hij ineens voor Marokko uitkomen? Waarom? Wat is hij Marokko schuldig?
Waarom hij wel en andere Marokkanen die hier een vak hebben geleerd niet? Waarom niet de Marokkaanse ingenieurs, advocaten, etc. Die kunnen veel meer voor Marokko betekenen.

Maher zit in een topland op voetbalgebied en zou wel gek zijn om voor Marokko uit te willen komen als hij in 1 team kan voetballen van Persie, vd Vaart, Sneider, etc.