PDA

Bekijk Volledige Versie : Explosies tijdens marathon Boston



IbnRushd
15-04-13, 21:35
Zeker twee doden bij explosies tijdens marathon Boston

Bij de finish van de marathon van Boston hebben zich maandagmiddag lokale tijd minstens twee explosies voorgedaan. Daarbij zouden zeker 2 doden zijn gevallen.


Daarnaast zijn er meerdere ernstig gewonden gevallen. Media op internet meldden dat er twee grote ontploffingen waren.

De politie van Boston heeft bevestigd dat er in ieder geval 2 doden en 28 gewonden zijn gevallen, zo meldt CNN. Dit aantal kan nog oplopen. President Obama is inmiddels op de hoogte gebracht.

Volgens ooggetuigen werden slachtoffers hevig bloedend, en met afgrukte ledematen afgevoerd naar tenten die origineel voor de marathonlopers waren opgezet. Op deze foto is het moment van de explosies vastgelegd.

Politie

De explosies waren circa drie uur nadat de winnaars de finish hadden gepasseerd in Boylston Street in het zuidwesten van het centrum van de stad. De politie van Boston bevestigde dat er zeker één explosie was aan de finish. Daar hadden zich duizenden toeschouwers op tribunes verzameld, terwijl duizenden lopers de eindstreep passeerden.

In Boston is door de explosieven opruimingsdienst een derde explosief gevonden. Het team heeft deze volgens Boston Globe gecontroleerd af laten gaan. Of er nog meer explosieven zijn is nog niet bekend. NBC meldt dat het om huisgemaakte explosieven gaat.

73 Nederlanders

De Boston Marathon beleefde maandag zijn 117e editie, waaraan volgens de inschrijving 73 Nederlanders deelnamen. De stad ligt aan de oostkust, ongeveer 650 kilometer ten noordoosten van de hoofdstad Washington.

Ook bij het Mandarin Hotel zou een explosief gevonden zijn, meldt de BBC. De politie ontruimt het gebied. Ook andere hotels worden ontruimd.

Hoogste staat van paraatheid

Hoewel de verantwoordelijken voor de explosies nog niet bekend zijn verschillende Amerikaanse staten in hoogste staat van paraatheid gebracht.

nu.nl

Joesoef
15-04-13, 21:57
NYT heeft het op dit moment over drie doden en 64 gewonden en een derde explosie. Telegraaf heeft wel 25 doden geteld.


Gelukkig maar een marathon en niet de enige brooddistributiepunt in de hele stad met rijen wachtenden.

Fulanadetal
16-04-13, 05:34
Nou, het blijven enorme onmensen die zoiets doen.

super ick
16-04-13, 06:33
Ik heb de plofjes gezien. Het nieuws staat helemaal bol van Boston. 3 doden. Een fractie van wat vandaag weer in Syrië gaat sneuvelen.

Fulanadetal
16-04-13, 17:29
Ja, giro 555 svp.

Fulanadetal
16-04-13, 17:31
Toch naar als zo'n plofje je zoontje doodt dat op je wacht bij de finish, en je dochtertje ernstig verwondt.

Plofje, rot op zeg.

En dat weggerelativeer vind ik helemaal niks. Een mensenleven is een mensenleven. Hier of in Syrie of in Congo of in Tytjerkstradiel. Moeten we alles maar normaal gaan vinden wat minder bloederig of grootschalig is dan iets anders elders?

knots71karel
16-04-13, 18:00
NYT heeft het op dit moment over drie doden en 64 gewonden en een derde explosie. Telegraaf heeft wel 25 doden geteld.


Gelukkig maar een marathon en niet de enige brooddistributiepunt in de hele stad met rijen wachtenden.

Uiteraard wordt de Telegraaf ook weer ff door de strontkar overreden , ze hebben het over tenminste 2 doden en tientallen gewonden niks meer en niks minder.
En van een boodschappen distributie punt is ind geen sprake! Omdat het land niet verscheurt wordt door elkaar om hun geloof hatende tuig ! waar in andere landen wel sprake van is ,de recente aanslagen in o.a Syrie en Irak zijn gebaseerd op onderlinge haat en nijd zelfs zolang als de Islaam bestaat is er geen verbetering in gekomen.
En een ding is een feit als het om andere aanslagen elders in de wereld gaat ,dan zijn ze het wel gebroedelijk eens , zolang het maar uitnaam van ALLAH is !

knots71karel
16-04-13, 18:07
Ik heb de plofjes gezien. Het nieuws staat helemaal bol van Boston. 3 doden. Een fractie van wat vandaag weer in Syrië gaat sneuvelen.

Ook op deze versie was ik je elders al ff voor !

e: Aardbeving in Zuid IRAN NU AL 30 DODEN

http://cdn.maroc.nl/forums/images/misc/quote_icon.png Oorspronkelijk geplaatst door super ick http://img1.maroc.nl/forums/images/buttons/viewpost-right.png (http://www.maroc.nl/forums/nieuws-de-dag/361733-aardbeving-zuid-iran-30-doden.html#post5185988)
Israel zit er achter.



Lijkt me stug dit is een natuur ramp !
Zag /hoorde net dat deze ramp al 37 doden heeft gekost , afgezien van de vermiste mensen !
800 gewonden zijn er nu al en dan nog de matrieele schade .
Als het hier was *)stonden de kranten bol en de TV was er dag en nacht mee bezig.

*) d.w.z geld voor alle zgn ''westerlijke'' landen ! waar je normaler wijze zoiets niet kan verwachten

knots71karel
16-04-13, 18:12
Toch naar als zo'n plofje je zoontje doodt dat op je wacht bij de finish, en je dochtertje ernstig verwondt.

Plofje, rot op zeg.

En dat weggerelativeer vind ik helemaal niks. Een mensenleven is een mensenleven. Hier of in Syrie of in Congo of in Tytjerkstradiel. Moeten we alles maar normaal gaan vinden wat minder bloederig of grootschalig is dan iets anders elders?

Precies zo is het , maar met dit verschil dat juist hier de bloederige en grootschalige toestanden onderhand wel bijna 68 jaar geleden waren !

Joesoef
16-04-13, 18:39
Uiteraard wordt de Telegraaf ook weer ff door de strontkar overreden , ze hebben het over tenminste 2 doden en tientallen gewonden niks meer en niks minder.


Gisteren rond 2300 hadden ze het over 25+. Hijghijg.

super ick
16-04-13, 20:38
Toch naar als zo'n plofje je zoontje doodt dat op je wacht bij de finish, en je dochtertje ernstig verwondt.

Plofje, rot op zeg.

En dat weggerelativeer vind ik helemaal niks. Een mensenleven is een mensenleven. Hier of in Syrie of in Congo of in Tytjerkstradiel. Moeten we alles maar normaal gaan vinden wat minder bloederig of grootschalig is dan iets anders elders?

Ik relativeer de media-aandacht niet de slachtoffers.

super ick
16-04-13, 20:40
Ook op deze versie was ik je elders al ff voor !

e: Aardbeving in Zuid IRAN NU AL 30 DODEN

http://cdn.maroc.nl/forums/images/misc/quote_icon.png Oorspronkelijk geplaatst door super ick http://img1.maroc.nl/forums/images/buttons/viewpost-right.png (http://www.maroc.nl/forums/nieuws-de-dag/361733-aardbeving-zuid-iran-30-doden.html#post5185988)
Israel zit er achter.



Lijkt me stug dit is een natuur ramp !
Zag /hoorde net dat deze ramp al 37 doden heeft gekost , afgezien van de vermiste mensen !
800 gewonden zijn er nu al en dan nog de matrieele schade .
Als het hier was *)stonden de kranten bol en de TV was er dag en nacht mee bezig.

*) d.w.z geld voor alle zgn ''westerlijke'' landen ! waar je normaler wijze zoiets niet kan verwachten

Wat is dit?

knots71karel
16-04-13, 22:07
Gisteren rond 2300 hadden ze het over 25+. Hijghijg.

Je noemde de Telegraaf ,kijkmaar :NYT heeft het op dit moment over drie doden en 64 gewonden en een derde explosie. Telegraaf heeft wel 25 doden geteld.

Toen moest de krant nog ter perse gaan :verward:
Dus daar klopt niks van afgezien daarvan stond er duidelijk op de voorpagina van deT.G vandaag Dinsdag 16 April 2013 : 2 doden in BOSTON bij aanslag en tientallen gewonden .
Gewoon de WAARHEID niks meer of minder .

knots71karel
16-04-13, 22:14
Wat is dit?

ff een opfrissertje :Ik relativeer de media-aandacht niet de slachtoffers.
dat deed ik ook al eerder , niet kwaad bedoeld hoor !

http://www.maroc.nl/forums/nieuws-de-dag/361733-aardbeving-zuid-iran-30-doden.html

AgressieveTurk
16-04-13, 23:23
Boston Marathon: explosievenhonden al voor de bomaanslagen ingezet

Het zal u vast niet ontgaan zijn dat er bij de finish van de marathon van Boston twee bommen zijn ontploft. De aanslag vond plaats toen de favorieten voor de eindzege al waren gefinisht.

Daarnaast heeft de explosievendienst van de stad op de dag van de marathon tegenover de bibliotheek een gecontroleerde explosie laten plaatsvinden.

Trainer Ali Stevenson van de Universiteit van Mobile in Alabama bevond zich op het moment van de explosies bij de finish. Hij vertelde aan Local 15 dat hij het al vreemd vond dat bij de start en finish explosievenhonden aanwezig waren. Via de luidspreker was te horen dat er een oefening werd gedaan en dat er geen reden was om ongerust te zijn, aldus Stevenson.

Explosievendienst

Hij zag bij de start van de marathon ook spotters op de daken staan. Stevenson heeft inmiddels al heel wat marathons gelopen, maar zo veel beveiling had hij nog nooit gezien. “Ik geloof dan ook niet dat ze zomaar een oefening deden,” zei hij.

De New York Post publiceerde een bericht over de arrestatie van een ‘man van Saoedische afkomst’, maar de krant had zich waarschijnlijk verslikt want het artikel verdween even later weer van de website.

De eerste explosie was vlak voor de finish, rond 15.00 uur lokale tijd. De tweede explosie, zo’n 10 seconden later, was verder terug in dezelfde straat. In het gebouw van de John F. Kennedy-bibliotheek was later nog een derde explosie. De Boston Globe twitterde dat de laatste bom gecontroleerd tot ontploffing werd gebracht door de explosievendienst.

Feiten

Er waren verschillende berichten dat de politie de derde explosie zelf gecontroleerd had laten plaatsvinden. Volgens commissaris van de politie in Boston Ed Davis houdt de politie er rekening mee dat de derde explosie te maken heeft met andere explosies, ‘maar zeker is het nog niet’.

Hoe kan de explosievendienst in minder dan een uur tijd een derde bom op ruim een kilometer van het evenement lokaliseren, analyseren en gecontroleerd tot onploffing brengen?

Hoewel Obama de aanslagen in zijn persconferentie niet terroristisch wilde noemen tot er meer feiten naar boven zouden komen, behandelt het Witte Huis de aanslagen wel als zodanig. Anderen denken dat het incident heeft te maken met het instorten van de goudprijs.

De favorieten van de marathon waren al twee uur binnen toen de explosies zich voordeden. Aan de marathon deden zo’n 27.000 mensen mee, onder wie 73 Nederlanders.

AgressieveTurk
16-04-13, 23:25
Explosions at the Boston Marathon - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=046MuD1pYJg&feature=player_embedded#)!

Fulanadetal
17-04-13, 05:45
Ik relativeer de media-aandacht niet de slachtoffers.

Dat kwam er niet helemaal uit.

En je hoort het overal hoor. Ach het zijn maar Amerikanen. Die hebben alles toch aan zichzelf te danken. En bovendien maar weinig doden.

super ick
17-04-13, 10:22
ff een opfrissertje :Ik relativeer de media-aandacht niet de slachtoffers.
dat deed ik ook al eerder , niet kwaad bedoeld hoor !

http://www.maroc.nl/forums/nieuws-de-dag/361733-aardbeving-zuid-iran-30-doden.html

Ik vind het een beetje vreemd overkomen. Als we over een onderwerp dezelfde mening hebben dan een oude te plaatsen met de opmerking 'ik was je ff voor'.
ik vraag mij af wat het nut daarvan is.

super ick
17-04-13, 10:28
Dat kwam er niet helemaal uit.

En je hoort het overal hoor. Ach het zijn maar Amerikanen. Die hebben alles toch aan zichzelf te danken. En bovendien maar weinig doden.

Ik zeg niet dat die mensen het aan zichzelf te danken hebben. Er zijn daar onschuldige mensen verminkt en gestorven. Een hele natie en al haar inwoners als schuldigen aanwijzen zie ik inderdaad, ook hier, regelmatig gebeuren. En ook door prikkers die zichzelf een bepaalde intelligentie aanmeten (niet te verwarren met wijsheid).

Ik ben niet verantwoordelijk voor de daden van mijn vader (Maxima toch ook niet?), niet voor de daden van mijn opa en overgrootopa, niet voor de daden van Nederland, niet voor die van Europa en zeker niet voor die van het hele westen.

Ibrah1234
17-04-13, 11:47
Dat kwam er niet helemaal uit.

En je hoort het overal hoor. Ach het zijn maar Amerikanen. Die hebben alles toch aan zichzelf te danken. En bovendien maar weinig doden.

Dit snap ik niet: "Ach het zijn maar Amerikanen"? Waar hoor je zoiets wel niet in hemelsnaam en waarom hebben ze dat aan zichzelf te wijten?

Fulanadetal
17-04-13, 12:27
Gewoon op de radio, gisteravond, zo'n inbelprogramma voor mensen met een al dan niet goedkope mening. Ik geloof dat het FunX was.

knots71karel
17-04-13, 19:53
ff een opfrissertje :Ik relativeer de media-aandacht niet de slachtoffers.
dat deed ik ook al eerder , niet kwaad bedoeld hoor !

http://www.maroc.nl/forums/nieuws-de-dag/361733-aardbeving-zuid-iran-30-doden.html

Het gaat om deze onderstaande zin die ik plaatse en jij ook in die richting :
Als het hier was stonden de kranten bol en de TV was er dag en nacht mee bezig.

knots71karel
17-04-13, 20:05
Boston Marathon: explosievenhonden al voor de bomaanslagen ingezet

Het zal u vast niet ontgaan zijn dat er bij de finish van de marathon van Boston twee bommen zijn ontploft. De aanslag vond plaats toen de favorieten voor de eindzege al waren gefinisht.

Daarnaast heeft de explosievendienst van de stad op de dag van de marathon tegenover de bibliotheek een gecontroleerde explosie laten plaatsvinden.

Trainer Ali Stevenson van de Universiteit van Mobile in Alabama bevond zich op het moment van de explosies bij de finish. Hij vertelde aan Local 15 dat hij het al vreemd vond dat bij de start en finish explosievenhonden aanwezig waren. Via de luidspreker was te horen dat er een oefening werd gedaan en dat er geen reden was om ongerust te zijn, aldus Stevenson.

Explosievendienst

Hij zag bij de start van de marathon ook spotters op de daken staan. Stevenson heeft inmiddels al heel wat marathons gelopen, maar zo veel beveiling had hij nog nooit gezien. “Ik geloof dan ook niet dat ze zomaar een oefening deden,” zei hij.

De New York Post publiceerde een bericht over de arrestatie van een ‘man van Saoedische afkomst’, maar de krant had zich waarschijnlijk verslikt want het artikel verdween even later weer van de website.

De eerste explosie was vlak voor de finish, rond 15.00 uur lokale tijd. De tweede explosie, zo’n 10 seconden later, was verder terug in dezelfde straat. In het gebouw van de John F. Kennedy-bibliotheek was later nog een derde explosie. De Boston Globe twitterde dat de laatste bom gecontroleerd tot ontploffing werd gebracht door de explosievendienst.

Feiten

Er waren verschillende berichten dat de politie de derde explosie zelf gecontroleerd had laten plaatsvinden. Volgens commissaris van de politie in Boston Ed Davis houdt de politie er rekening mee dat de derde explosie te maken heeft met andere explosies, ‘maar zeker is het nog niet’.

Hoe kan de explosievendienst in minder dan een uur tijd een derde bom op ruim een kilometer van het evenement lokaliseren, analyseren en gecontroleerd tot onploffing brengen?

Hoewel Obama de aanslagen in zijn persconferentie niet terroristisch wilde noemen tot er meer feiten naar boven zouden komen, behandelt het Witte Huis de aanslagen wel als zodanig. Anderen denken dat het incident heeft te maken met het instorten van de goudprijs.

De favorieten van de marathon waren al twee uur binnen toen de explosies zich voordeden. Aan de marathon deden zo’n 27.000 mensen mee, onder wie 73 Nederlanders.

Ja hoor het gerucht is er al net zo als bij de ''Twin Towers'' !
De Amerikanen hebebn het zelf in scene gezet natuurlijk !
Dan kunen ze straks zeker Noord Korea de schuld geven , en dan een inval doen , want dat is uiteraard de opzet :cheefbek:
Vraag me af wat jou bron is ?

AgressieveTurk
17-04-13, 20:16
Ja hoor het gerucht is er al net zo als bij de ''Twin Towers'' !
De Amerikanen hebebn het zelf in scene gezet natuurlijk !
Dan kunen ze straks zeker Noord Korea de schuld geven , en dan een inval doen , want dat is uiteraard de opzet :cheefbek:
Vraag me af wat jou bron is ?

Official story unraveling for Boston marathon bombing; clear evidence points to bomb squad's prior knowledge (http://www.naturalnews.com/039928_Boston_marathon_bombings_official_story.htm l)

knots71karel
17-04-13, 20:31
Official story unraveling for Boston marathon bombing; clear evidence points to bomb squad's prior knowledge (http://www.naturalnews.com/039928_Boston_marathon_bombings_official_story.htm l)

Erg betrouwbaar zo te zien !

knots71karel
17-04-13, 20:36
Erg betrouwbaar zo te zien !

Je moet gewoon genieten van de brutaliteit van de Amerikaanse federale overheid en haar actieve enscenering van misdrijven om politieke doelen te bereiken. Operation Fast and Furious is het meest recente voorbeeld van een door de VS-run criminele samenzwering voor het voortgezet ... enz bla bla bla bla

Zoals ik al voorspeld had ,zijn de Amerikanen zelf de schuld !
het wachten is op de gefingeerde dader(s) en dan hupsakee ff uitroeien die hap :D

AgressieveTurk
17-04-13, 20:36
Erg betrouwbaar zo te zien !

Ja klopt. Gelukkig..dacht dat je zou twijfelen

naam
18-04-13, 12:37
Was het niet gewoon iemand met een hekel aan hardlopers of iemand die niet mee mocht doen omdat hij niet aan de limiet van Boston voldeed. Het is de enige marathon in de wereld waarbij je moet aantonen dat je een marathon binnen een bepaalde tijd hebt afgelegd. Voor senioren onder de 35 jaar is dat 3:20 uur. En dat is best snel.

super ick
18-04-13, 14:19
Was het niet gewoon iemand met een hekel aan hardlopers of iemand die niet mee mocht doen omdat hij niet aan de limiet van Boston voldeed. Het is de enige marathon in de wereld waarbij je moet aantonen dat je een marathon binnen een bepaalde tijd hebt afgelegd. Voor senioren onder de 35 jaar is dat 3:20 uur. En dat is best snel.

Tja, persoonlijk denk ik eerder aan een gestoorde die wat in zijn schuurtje geknutseld heeft. Onderzoek van de bommen heeft al uitgewezen dat het concept is bedacht in Afganistan maar de gebruiksaanwijzing, hoe maak ik het, ook circuleren op websites van extreem rechtse groeperingen. Wat mij overigens de gedachte ontlokt om het uitventen van dergelijke content zwaar strafbaar te maken.

Samir75017
18-04-13, 15:52
Why do the US wait before using the word "terrorism" ?

The war of semantics and the importance of the choice of words...

knots71karel
18-04-13, 21:18
Tja, persoonlijk denk ik eerder aan een gestoorde die wat in zijn schuurtje geknutseld heeft. Onderzoek van de bommen heeft al uitgewezen dat het concept is bedacht in Afganistan maar de gebruiksaanwijzing, hoe maak ik het, ook circuleren op websites van extreem rechtse groeperingen. Wat mij overigens de gedachte ontlokt om het uitventen van dergelijke content zwaar strafbaar te maken.

Zo lang het onderzoek nog loopt kan het alle kanten op .
Net wat je zegt niks valt uit te sluiten , zolang er nog idioten zijn die er genoegen in scheppen om totaal onschuldigen mensen zo veel mogelijk te verminken en te doden.

knots71karel
18-04-13, 21:22
Why do the US wait before using the word "terrorism" ?

The war of semantics and the importance of the choice of words...

Waarom ? omdat dat ze eerst zeker willen zijn van hun zaak , mede om alle ''galbakken'' met hun eigen versie,s de mond te snoeren.
:D

knots71karel
19-04-13, 23:22
Waarom ? omdat dat ze eerst zeker willen zijn van hun zaak , mede om alle ''galbakken'' met hun eigen versie,s de mond te snoeren.
:D

Laat dat laatste nou nog waar zijn ook !

Oorspronkelijk geplaatst door Samir75017 http://img1.maroc.nl/forums/images/buttons/viewpost-right.png (http://www.maroc.nl/forums/nieuws-de-dag/361942-explosies-tijdens-marathon-boston-post5189639.html#post5189639) Why do the US wait before using the word "terrorism" ? ZIE BOVENSTAAND ANTWOORD

The war of semantics and the importance of the choice of words..

Ibrah1234
19-04-13, 23:31
Laat dat laatste nou nog waar zijn ook !

Oorspronkelijk geplaatst door Samir75017 http://img1.maroc.nl/forums/images/buttons/viewpost-right.png (http://www.maroc.nl/forums/nieuws-de-dag/361942-explosies-tijdens-marathon-boston-post5189639.html#post5189639) Why do the US wait before using the word "terrorism" ? ZIE BOVENSTAAND ANTWOORD

The war of semantics and the importance of the choice of words..

Eigenlijk moet je gewoon een koers plotten en wegvaren van al die gekkigheid en terug komen als de rook is opgetrokken.

knots71karel
20-04-13, 23:01
Zo lang het onderzoek nog loopt kan het alle kanten op .
Net wat je zegt niks valt uit te sluiten , zolang er nog idioten zijn die er genoegen in scheppen om totaal onschuldigen mensen zo veel mogelijk te verminken en te doden. *)

Vandaag is de tweede dader opgepakt , en blijkt het bovenstaande helaas de waarheid *).

miss_layla
21-04-13, 08:42
Jullie geloven ook alles wat er word gezegd in het media is niet betrouwbaar de laatste tijd!die Dzokhar was 19 jaar en zijn broer Tamerlan was26 jaar .Die ene oudste was professionele bokser en wou meedoen aan de olympische spelen en die 2 de was ook met intentie zijn diploma te halen aan het studeren voor dokter.Het waren 2 goede broers .Die Amerikanen had het zelf al gepland.ze heb die oudste dood
geschoten en die andere was ook al wat gewond ,maar ze hebben hem gevonden en ligt nu in het ziekenhuis in een kritische toestand...als hij geneest INSHALLAH moet hij de kans krijgen om te vertellen ...ofgeloven jullie liever wat de ongelovige zeggen??Ze hebben de schuld op die Chechen gestoken omdat zij 2 rugzakken bij zich hadden en er waren nog anderen met rugzakken.en het waren moslims dus...?Die 'twee jongens verveelden zich en lieten een bom ontploffen?'natuurlijk niet!!!DIE ONGELOVIGE WERKEN ALLEMAAL SAMEN ALS DE MOSLIMS DAT OOK ZOUDEN DOEN DAN ZOUDEN ZIJ NITS DURVEN ...DAAROM VEROORZAKEN ZIJ RUZIES TUSSEN DE MOSLIMLANDEN ...VOORAL DE JODEN EN AMERIKANEN

Magister
21-04-13, 09:12
Jullie geloven ook alles wat er word gezegd in het media is niet betrouwbaar de laatste tijd!die Dzokhar was 19 jaar en zijn broer Tamerlan was26 jaar .Die ene oudste was professionele bokser en wou meedoen aan de olympische spelen en die 2 de was ook met intentie zijn diploma te halen aan het studeren voor dokter.Het waren 2 goede broers .Die Amerikanen had het zelf al gepland.ze heb die oudste dood
geschoten en die andere was ook al wat gewond ,maar ze hebben hem gevonden en ligt nu in het ziekenhuis in een kritische toestand...als hij geneest INSHALLAH moet hij de kans krijgen om te vertellen ...ofgeloven jullie liever wat de ongelovige zeggen??Ze hebben de schuld op die Chechen gestoken omdat zij 2 rugzakken bij zich hadden en er waren nog anderen met rugzakken.en het waren moslims dus...?Die 'twee jongens verveelden zich en lieten een bom ontploffen?'natuurlijk niet!!!DIE ONGELOVIGE WERKEN ALLEMAAL SAMEN ALS DE MOSLIMS DAT OOK ZOUDEN DOEN DAN ZOUDEN ZIJ NITS DURVEN ...DAAROM VEROORZAKEN ZIJ RUZIES TUSSEN DE MOSLIMLANDEN ...VOORAL DE JODEN EN AMERIKANEN

Het was een complot van de Joden!

miss_layla
21-04-13, 09:20
Het was een complot van de Joden! inderdaad moslims samen zijn 10x sterker dan de ongelovige allemaal samen en vooral die Joden zijn de ruzie veroorzakers...

Fulanadetal
21-04-13, 09:44
Nee niet de Joden. De Rozenkruisers. De Illuminati. Bilderberg. Aliens. Vrijmetselaars. Martin van Creveld.
Albert Heijn.

super ick
21-04-13, 10:42
Jullie geloven ook alles wat er word gezegd in het media is niet betrouwbaar de laatste tijd!die Dzokhar was 19 jaar en zijn broer Tamerlan was26 jaar .Die ene oudste was professionele bokser en wou meedoen aan de olympische spelen en die 2 de was ook met intentie zijn diploma te halen aan het studeren voor dokter.Het waren 2 goede broers .Die Amerikanen had het zelf al gepland.ze heb die oudste dood
geschoten en die andere was ook al wat gewond ,maar ze hebben hem gevonden en ligt nu in het ziekenhuis in een kritische toestand...als hij geneest INSHALLAH moet hij de kans krijgen om te vertellen ...ofgeloven jullie liever wat de ongelovige zeggen??Ze hebben de schuld op die Chechen gestoken omdat zij 2 rugzakken bij zich hadden en er waren nog anderen met rugzakken.en het waren moslims dus...?Die 'twee jongens verveelden zich en lieten een bom ontploffen?'natuurlijk niet!!!DIE ONGELOVIGE WERKEN ALLEMAAL SAMEN ALS DE MOSLIMS DAT OOK ZOUDEN DOEN DAN ZOUDEN ZIJ NITS DURVEN ...DAAROM VEROORZAKEN ZIJ RUZIES TUSSEN DE MOSLIMLANDEN ...VOORAL DE JODEN EN AMERIKANEN

Angst voor een hersenaandoening hoef jij niet te hebben.

miss_layla
21-04-13, 10:44
Angst voor een hersenaandoening hoef jij niet te hebben.wat???~_~

Ibrah1234
21-04-13, 12:06
10x sterker dan de ongelovige allemaal samen en vooral die Joden zijn de ruzie veroorzakers...

Mag ik zo vrij zijn te informeren wie je dit heeft verteld of hoe je aan deze info komt?

miss_layla
21-04-13, 12:56
Mag ik zo vrij zijn te informeren wie je dit heeft verteld of hoe je aan deze
info komt?
D1alac.com duidelijk bewijs^_^

Magister
21-04-13, 14:29
inderdaad moslims samen zijn 10x sterker dan de ongelovige allemaal samen en vooral die Joden zijn de ruzie veroorzakers...

Die moslims laten zich wel erg gemakkelijk gebruiken...

knots71karel
21-04-13, 21:27
[QUOTE=Ibrah1234;5190267]Eigenlijk moet je gewoon een koers plotten en wegvaren van al die gekkigheid en terug komen als de rook is opgetrokken.[/QUOTE

Ja dat zou je eigenlijk moeten doen , nu zijn er al fanaten die zeggen dat AMERIKA het zelf in scene heeft gezet.

knots71karel
21-04-13, 21:34
Jullie geloven ook alles wat er word gezegd in het media is niet betrouwbaar de laatste tijd!die Dzokhar was 19 jaar en zijn broer Tamerlan was26 jaar .Die ene oudste was professionele bokser en wou meedoen aan de olympische spelen en die 2 de was ook met intentie zijn diploma te halen aan het studeren voor dokter.Het waren 2 goede broers .Die Amerikanen had het zelf al gepland.ze heb die oudste dood
geschoten en die andere was ook al wat gewond ,maar ze hebben hem gevonden en ligt nu in het ziekenhuis in een kritische toestand...als hij geneest INSHALLAH moet hij de kans krijgen om te vertellen ...ofgeloven jullie liever wat de ongelovige zeggen??Ze hebben de schuld op die Chechen gestoken omdat zij 2 rugzakken bij zich hadden en er waren nog anderen met rugzakken.en het waren moslims dus...?Die 'twee jongens verveelden zich en lieten een bom ontploffen?'natuurlijk niet!!!DIE ONGELOVIGE WERKEN ALLEMAAL SAMEN ALS DE MOSLIMS DAT OOK ZOUDEN DOEN DAN ZOUDEN ZIJ NITS DURVEN ...DAAROM VEROORZAKEN ZIJ RUZIES TUSSEN DE MOSLIMLANDEN ...VOORAL DE JODEN EN AMERIKANEN

Als hij zo onschuldig was ,waarom had hij dan al die wapens ?? en zijn broer de ''brave jongen'' je weet wel Tamerlan, die op de politie schoot en in en vuurgevecht een enkele reis naar het walhalla op liep , de stakker had echt geen klapperpistooltje bij zich hoor! als je onschuldig bent hoefje niet te vluchten en zeker niet zwaar bewapend op de Politie gaan schieten.
En dan nog ff dit het zijn geen echte Moslims maar de zoveelste afscheiding die de ISLAM misbruiken als mom voor hun waan ideen !
Zo kan je nog ff nadenken voor je verder gaat met je totaal overbodige gal te spuien.

knots71karel
21-04-13, 21:42
Het was een complot van de Joden!

Uiteraard waren het de Joden ,
volgens Hitler en zijn trawanten waren de Joden schuldig aan de dood van zijn oud tante .
wat er ook gebeurt als er ergens iets ontploft of scheurt ,al krijgt een kameel een derde bult ,
een Jood krijgt altijd wel de schuld !

Sorry je werkt op m,n lachspieren , zo fanatiek ! mens je bent ziek!

knots71karel
21-04-13, 22:51
D1alac.com duidelijk bewijs^_^

Sorry miss_layla je werkt op m,n lachspieren , zo fanatiek ! mens je bent ziek![/QUOTE]

super ick
22-04-13, 15:44
wat???~_~

Onder het motto: Wat je niet hebt kan je ook geen aandoening aan krijgen.