PDA

Bekijk Volledige Versie : Hoe Zionisten en jihadistische verraders, natuurlijke bondgenoten worden!



Al Sawt
24-04-13, 20:22
BUITENLAND
Israël: ‘Syrië gebruikte chemische wapens’


Bron: AFP


23/04/13Syrische bisschoppen weer vrij, diaken gedood
De Syrische regeringstroepen hebben chemische wapens gebruikt in hun strijd tegen de rebellen. Dat heeft een topman van het Israëlische leger gezegd. Volgens de Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken John Kerry kon de Israëlische premier dat niet bevestigen.
Brigadier-generaal Itai Brun zei dat de militaire inlichtingendiensten geloven dat Syrië verschillende keren zenuwgas heeft ingezet tegen de rebellen. Foto’s van slachtoffers tonen volgens hem aan dat het dodelijke gas is gebruikt.

‘Op basis van wat we nu weten heeft het regime dodelijke chemische wapens tegen de rebellen gebruikt. Welke chemische wapens? Waarschijnlijk sarin’, verklaarde Brun op een veiligheidsconferentie in Jeruzalem.

De Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken John Kerry kreeg bij de Navo-conferentie vragen over de uitspraak. 'Ik sprak vanochtend met premier Netanyahu. Ik denk dat het eerlijk is om te zeggen dat hij niet in een positie was om dat in het gesprek te bevestigen. Ik ken de feiten nog niet.'

De Syrische regering en de rebellen hebben elkaar al beschuldigd van het gebruik van chemische wapens. Een VN-team probeert Syrië binnen te geraken voor een onderzoek.

Maandag zei de Amerikaanse minister van Defensie Chuck Hagel nog dat de inlichtingendiensten nog altijd nagaan of chemische wapens in de Syrische burgeroorlog zijn gebruikt. Voor de VS zou Syrië met chemische wapens ‘een rode lijn’ overschrijden.Dat geeft maar weer eens aan waar het kiem van verraad gezaaid is. Bij de honden van Al Qaida, die zich laten dienen door de Zionistische entiteit.

Hopelijk worden zij allemaal standrechtelijk geëxecuteerd!

Magister
24-04-13, 20:36
Dat geeft maar weer eens aan waar het kiem van verraad gezaaid is. Bij de honden van Al Qaida, die zich laten dienen door de Zionistische entiteit.

Hopelijk worden zij allemaal standrechtelijk geëxecuteerd!

Pardon? Jij keurt het gebruik van gifgas goed?

Fulanadetal
24-04-13, 20:40
ehm, verklaar je nader? Ik weet niet zeker of ik begrijp wat je bedoelt, behalve dan dat executeren natuurlijk wat waarschijnlijk niet over een testament gaat.

CONTRA
24-04-13, 21:27
knettergek die gast

knots71karel
24-04-13, 22:54
Ja hoor ik dacht al waar blijft het topic over Zionisten ( Israel ) ,want ze moeten toch ergens de schuld van krijgen !
:D

Al Sawt
25-04-13, 12:59
knettergek die gastKnettergek zijn personen die het verraad steunen! Zoals jij!

Al Sawt
25-04-13, 13:00
Pardon? Jij keurt het gebruik van gifgas goed?

Bewijs dat Assad gifgas heeft gebruikt?

Soldim
25-04-13, 13:15
Bewijs dat Assad gifgas heeft gebruikt?

Tenzij lijkzakken bij Al Sawt voor de deur afgeleverd worden, weigert hij bewijs dat zijn zaak niet dient te accepteren.

Assad is een lieve jongen, die een wat moeijlijke jeugd heeft gehad. Als je het tegendeel wilt beweren zal de door Asssad gedoden persoonlijk aan Al Sawt moeten overhandigen.

Magister
25-04-13, 13:39
Bewijs dat Assad gifgas heeft gebruikt?

Ik heb het zelf gelukkig niet ondervonden.

Mousa1956
25-04-13, 14:39
Tja, je vrijands vijand is je vriend. Heel erg pijnlijk dat dit zoveel levens kost.

knots71karel
25-04-13, 19:38
Bewijs dat Assad gifgas heeft gebruikt?

Kijk ff naar het N.O.S journaal van vandaag 20.00

Saul
25-04-13, 19:40
Weet je dan niet dat de Koran Israël legitimeert? Het is juist gek dat jihadi's er zo tegen tekeer gaan.

Fulanadetal
25-04-13, 20:21
Oh interessant Saul, nog nooit van gehoord. Kan je daar meer over vertellen?

Saul
25-04-13, 20:41
Oh interessant Saul, nog nooit van gehoord. Kan je daar meer over vertellen?

En Wij zeiden na hem tot de kinderen van Israël: "Blijft gij in het land en wanneer de laatste belofte komt zullen Wij u allen tezamen brengen." 17:104

"O, mijn volk [Israëlieten], gaat het heilige land binnen dat Allah voor u heeft bestemd en keert het niet de rug toe, anders zult gij verliezers worden." 5:21

Fulanadetal
25-04-13, 20:49
Goh interessant.

Nou weet ik dat in bepaalde christelijke stromingen men zegt dat de christenen eigenlijk het nieuwe "volk van God" zijn, en teksten worden daarnaar ook geinterpreteerd.
Bestaat zoiets ook in de Islam, dat het volk israel eigenlijk er niet meer toe zou doen omdat er nu nog nieuwere betere uitverkorenen zijn?

super ick
26-04-13, 08:05
Bewijs dat Assad gifgas heeft gebruikt?

En dan?

Ga je de betreffende pers uitmaken voor zionistenslaafjes. Ik heb jou nog nooit 1 woord zien terugnemen. Nergens. Al krijg je de stukken overduidelijk in handen.

Alle mannetjes van de regimes die jij zo bewonderd worden door hun eigen volk eindelijk achterover getrokken.

(leen)
26-04-13, 21:20
Dat geeft maar weer eens aan waar het kiem van verraad gezaaid is. Bij de honden van Al Qaida, die zich laten dienen door de Zionistische entiteit.

Hopelijk worden zij allemaal standrechtelijk geëxecuteerd!

Aangezien je hoopt op executies zal je wel niet onder de indruk zijn.
9 In a Row-nsfl (http://www.bloodshows.com/bloodhtml/9%20In%20a%20Row.html)

sjo
29-04-13, 20:26
Goh interessant.

Nou weet ik dat in bepaalde christelijke stromingen men zegt dat de christenen eigenlijk het nieuwe "volk van God" zijn, en teksten worden daarnaar ook geinterpreteerd.
Bestaat zoiets ook in de Islam, dat het volk israel eigenlijk er niet meer toe zou doen omdat er nu nog nieuwere betere uitverkorenen zijn?

Het zou idd interressant zijn om uit te vlooien of er in de Islam ook een vorm van "vervangings-theologie" bestaat.


Ik vermoed zomaar van wel, maar kan er geen onderzoek naar doen.

In Christelijke stromingen begint men zich toch hoe langer hoe meer van deze hoogmoed af te keren.

CONTRA
29-04-13, 20:47
Het zou idd interressant zijn om uit te vlooien of er in de Islam ook een vorm van "vervangings-theologie" bestaat.


Ik vermoed zomaar van wel, maar kan er geen onderzoek naar doen.



ja.
ik denk dat elke godsdienst in wezen een vervangingsreligie is, maar de islam is dat zeker.

knots71karel
29-04-13, 21:32
Aangezien je hoopt op executies zal je wel niet onder de indruk zijn.
9 In a Row-nsfl (http://www.bloodshows.com/bloodhtml/9%20In%20a%20Row.html)

Ach voor AL SAWT is dit gesneden koek ,
we hebben al zoveel gruwelijkheden gezien die door Moslims onderling began zijn zijn.
Dit is nog netjes hoor ,heb je destijds gezien hoe de Taliban onder de kreet Alla is groot ,
de koppen van hun (vijanden) afsloegen ?
Het filmpje is uiteraard verwijderd ook van You tube , net zoals de ingegraven vrouw /meisje die als extra straf na haar verkrachting nog ff gestenigd werdt .
In Syrie vinden dagelijks ook misdaden tegen de mens heid plaats ,van beide partijen,
en allemaal roepen ze Allah ook nog ff er bij !
:gechoquee

super ick
01-05-13, 15:10
Al Sawt gelooft nog in de Arabische droom. Dat het volk hopeloos verdeeld is wil er maar niet in.

Hij leeft in Utopia en heeft rascistische trekje. Arab boven alles.

Hawa
01-05-13, 16:16
Al Sawt gelooft nog in de Arabische droom. Dat het volk hopeloos verdeeld is wil er maar niet in.

Hij leeft in Utopia en heeft rascistische trekje. Arab boven alles.

Hier zegt Superick wel iets dat klopt. Islam bestaat,maar er is geen eenheid,laatstaan,geloof dat ook al afhangt in welke familiestam,je bentgeboren.

Salafisten hangen de raarste versies aan,b.v Altamiyah,die wilde ware islam onder de volkeren brengen,terwijl iedereen met elkaar aan het vechten waren. Al Tamiyyah
is gevucht door de mogols vanuit grens Syrie/Irak,destijds nog Al Shams /Mesopetamie.

En in deze tijden zijn de soenieeten aan het vechten tegen de sjiieten,ze kunnen elkaars bloed wel drinken.

En al die jihadisten die geronseld worden,denken dat ze islam staten kunnen creeeren.

Nouja zeg, als ik zie wat er gebeurd in Afrika, mn Mali, ga ik helemaal over de nek!

Wat dit land betreft bestaan er gewoon geen betere moslims,

JJihadisten zijn zelf ongelovige honden....een stelletje frustraten bijelkaar verzamelt, die geilen op die 72 maagden die er nieteens zijn.:argwaan:

sjo
02-05-13, 19:45
ja.
ik denk dat elke godsdienst in wezen een vervangingsreligie is, maar de islam is dat zeker.

Dan zou er evident een "oer-religie" moeten zijn. (geweest) Bedoel je dat ? Elke religie is een echo van wat ooit was ?

Wat is je reactie op mijn (veronder)stelling , dat veel Christenen zich afkeren van hun "uitverkoren" status ?

knots71karel
07-05-13, 22:06
Ach voor AL SAWT is dit gesneden koek ,
we hebben al zoveel gruwelijkheden gezien die door Moslims onderling began zijn zijn.
Dit is nog netjes hoor ,heb je destijds gezien hoe de Taliban onder de kreet Alla is groot ,
de koppen van hun (vijanden) afsloegen ?
Het filmpje is uiteraard verwijderd ook van You tube , net zoals de ingegraven vrouw /meisje die als extra straf na haar verkrachting nog ff gestenigd werdt .
In Syrie vinden dagelijks ook misdaden tegen de mens heid plaats ,van beide partijen,
en allemaal roepen ze Allah ook nog ff er bij !
:gechoquee
LET OP!!
HET boven staande valt MOGELIJK onder :opruiende taal ,daarop staat opz,n minst een week BAN .
Ja U leest het goed .
Ergste is: je mag /kunt je niet verweren ,ook je prive post kun je niet lezen , je bent overgeleverd aan
de wille keur van een absoluut partijdig oordeel , van een Moderator !
Ik blijf deze onrechtvaardigheid bestrijden !
Ook al heb ik begrip dat de meeste posters uit angst voor dergelijke repressailes ,hun mening niet durven te geven.

:jeweetog:

Al Sawt
08-05-13, 11:57
Syrische rebellen maken gebruik van gifgas: Klik hier! (http://nos.nl/video/503730-del-ponte-vn-syrische-rebellen-gebruiken-chemische-wapens.html)

Dat geeft maar weer eens aan wie de agressors zijn.

knuppeltje
08-05-13, 13:07
Syrische rebellen maken gebruik van gifgas: Klik hier! (http://nos.nl/video/503730-del-ponte-vn-syrische-rebellen-gebruiken-chemische-wapens.html)

Dat geeft maar weer eens aan wie de agressors zijn.

Voorlopig is ze door haar werkgever terug gefloten.

Ibrah1234
08-05-13, 14:07
Zwarthemden van het regime verkrachten vrouwen, meisjes en plegen moorden op beestachtige wijze.

Nooit over nagedacht dat het regime gifgas gebruikt en het doet voorkomen alsof de rebellen dat zijn?

Ze zijn werkelijk tot alles in staat.

knots71karel
08-05-13, 21:25
Syrische rebellen maken gebruik van gifgas: Klik hier! (http://nos.nl/video/503730-del-ponte-vn-syrische-rebellen-gebruiken-chemische-wapens.html)

Dat geeft maar weer eens aan wie de agressors zijn.

Heb je de andere berichten niet gelezen ? al weer enkele dagen geleden op het N.O.S journaal te zien !!

Hoe de regerings troepen van ASSAD de burgers bestookte met gifgas?
Het schijnt dat het gewoon is dat als de een Gifgas gebruikt ,de ander dat ook gaat doen (als ze er al aan kunnen komen ), maar dat vermeld je niet met jou een zijdig gerichte versie .
Beide partijen maken zich schuldig aan moord ,martelingen ,verkrachtingen enz enz
Maar dat is in al dit soort landen de ORDE VAN DE DAG !
En met dit soort landen weet je dondersgoed wat ik bedoel !
Noen er ff een paar : Pakistan ,Afghanistan , Irak en de vele Afrikaanse landen waar de onderlinge haat en nijd heerst en waar de zich Moslim noemende mannen dood en verderf zaaien .
:droef:

knots71karel
08-05-13, 21:28
Zwarthemden van het regime verkrachten vrouwen, meisjes en plegen moorden op beestachtige wijze.

Nooit over nagedacht dat het regime gifgas gebruikt en het doet voorkomen alsof de rebellen dat zijn?

Ze zijn werkelijk tot alles in staat.

Maar de rebbellen zijn ook geen lieverdjes ! laten we eerljk wezen.

Ibrah1234
08-05-13, 21:38
Maar de rebbellen zijn ook geen lieverdjes ! laten we eerljk wezen.

Geen idee. Het is een gepruts van de eerste orde. Het verzet kan beter Obama bellen of hij Tom Cruise niet kan sturen in een F-14 Tomcat. En anders Tel-Aviv. Die klaren het klusje binnen een paar weken denk ik.

Van de arabieren hoeven ze geen steun te verwachten. Die liggen liever languit met hun harem op het achterdek van een superjacht in de haven van Marbella.

De Turken doen liever een beroep een Duitsland en Nederland voor militaire ondersteuning en zitten verder wat aan hun reet te krabben. Dat moet dan de superpower van de regio worden.

knots71karel
08-05-13, 23:47
Geen idee. Het is een gepruts van de eerste orde. Het verzet kan beter Obama bellen of hij Tom Cruise niet kan sturen in een F-14 Tomcat. En anders Tel-Aviv. Die klaren het klusje binnen een paar weken denk ik.

Van de arabieren hoeven ze geen steun te verwachten. Die liggen liever languit met hun harem op het achterdek van een superjacht in de haven van Marbella.

De Turken doen liever een beroep een Duitsland en Nederland voor militaire ondersteuning en zitten verder wat aan hun reet te krabben. Dat moet dan de superpower van de regio worden.

Als SAOUDI ARABIE het zou willen ,dan kunnen ze een enorme Islamitische staat voormen , geld geen gebrek ,maar de ondelinge haat en nijd verpest alles , en het gekke is dat ze zich allemaal *)dood ergeren aan een ''ministaatje ''dat Israel uiteindelijk is ,een speldeknopje op de Wereld !! dat de hele ISLAM bezig houd , behalve als ze onderling weer ff aan het moorden zijn .
*) Het kan dus blijkbaar wel gezamelijk het eens zijn :rolleyes:

Al Sawt
09-05-13, 21:44
Al Sawt gelooft nog in de Arabische droom. Dat het volk hopeloos verdeeld is wil er maar niet in.

Hij leeft in Utopia en heeft rascistische trekje. Arab boven alles.Racistische trekjes heeft een bepaalde persoon die zich super noemt en op basis van zijn vermeende superioriteit zijn valse ethiek probeert te doceren in een Marokkaanse forum.

Al Sawt
09-05-13, 21:47
Voorlopig is ze door haar werkgever terug gefloten.

Overigens zelfde werkgever die geen lidmaatschap wil betalen. Wel de lusten maar geen lasten.

Al Sawt
09-05-13, 21:59
Al Sawt gelooft nog in de Arabische droom. Dat het volk hopeloos verdeeld is wil er maar niet in.

Hij leeft in Utopia en heeft rascistische trekje. Arab boven alles.

Hier zegt Superick wel iets dat klopt. Islam bestaat,maar er is geen eenheid,laatstaan,geloof dat ook al afhangt in welke familiestam,je bentgeboren.

Salafisten hangen de raarste versies aan,b.v Altamiyah,die wilde ware islam onder de volkeren brengen,terwijl iedereen met elkaar aan het vechten waren. Al Tamiyyah
is gevucht door de mogols vanuit grens Syrie/Irak,destijds nog Al Shams /Mesopetamie.

En in deze tijden zijn de soenieeten aan het vechten tegen de sjiieten,ze kunnen elkaars bloed wel drinken.

En al die jihadisten die geronseld worden,denken dat ze islam staten kunnen creeeren.

Nouja zeg, als ik zie wat er gebeurd in Afrika, mn Mali, ga ik helemaal over de nek!

Wat dit land betreft bestaan er gewoon geen betere moslims,

JJihadisten zijn zelf ongelovige honden....een stelletje frustraten bijelkaar verzamelt, die geilen op die 72 maagden die er nieteens zijn.:argwaan:
Klinkklare onzin van een valse cultuurrelativist.


Iedereen die dergelijke onzin uitspuwt is gezegend met onwetendheid en ernstig gebrek aan empathie. Wie denkt dat moslims zich alleen opblazen voor een harem met 72 maagden, verdient niks minder dan hoon!

The_Grand_Wazoo
10-05-13, 08:35
Klinkklare onzin van een valse cultuurrelativist.


Iedereen die dergelijke onzin uitspuwt is gezegend met onwetendheid en ernstig gebrek aan empathie. Wie denkt dat moslims zich alleen opblazen voor een harem met 72 maagden, verdient niks minder dan hoon!

Evenzo wie denkt dat zij dat alleen doen voor een meer rechtvaardige wereld.

knuppeltje
10-05-13, 08:54
Overigens zelfde werkgever die geen lidmaatschap wil betalen. Wel de lusten maar geen lasten.

Huh? De dame werkt toch bij de VN? En daar hebben ze haar gekapitteld na haar uitspraak.

Het is trouwens een heel moeilijke situatie daar om juist te beoordelen. Er loopt daar veel teveel vreemd gespuis rond dat er niet thuishoort.

Ik acht het niet onmogelijk dat als het zo doorgaat, er wat van die chemische wapens in handen van dat gespuis terecht komt.

De vraag is of hier wel, en door wie, er chemische wapens zijn gebruikt. Een chemisch wapen is een chemisch middel dat volgens de daarvoor geldende definitie gemaakt is om daarmee mensen te doden. Een volslagen idiote definitie, wat mij betreft.

Elke chemische stof die je tegen mensen inzet is op dat moment een chemisch wapen, ook al is die stof daarvoor niet gemaakt, en zelfs gemaakt om mensen van een doodsbedreigende ziekte te genezen.

De term 'chemisch wapen', zoals die nu wordt gehanteerd, is voor mij dan ook een totaal verkeerd gehanteerd begrip, waarbij vaak de meest perverse redeneringen niet geschuwd worden.

Agent Orange werd destijds totaal niet als een chemisch wapen beschouwd door de Amerikanen. Maar ga eens in Vietnam vragen hoeveel slachtoffers dat massaal gebruikte ontbladeringsmiddel heeft gemaakt, en nog steeds maakt.

super ick
10-05-13, 09:26
Racistische trekjes heeft een bepaalde persoon die zich super noemt en op basis van zijn vermeende superioriteit zijn valse ethiek probeert te doceren in een Marokkaanse forum.

Tja, de waarheid is hard.
Je reactie is ronduit zielig.

knots71karel
10-05-13, 20:54
Tja, de waarheid is hard.
Je reactie is ronduit zielig.

Ach over eigen dunk gesproken AL SAWT beseft heus wel dat hij dit keer , op het verkeerde paard wed.
Want in deze strijd zijn geen winnaars ,zelfs als er een winnaar uit de bus komt , dan nog blijft het daar een zooitje , gewoon om het feit dat er te veel contrast is tussen de MOSLIMS onderling !
Het enige dat telt is de onderlinge haat t.o.v Israel ( dat volgens mijn inziens zich neutraal moet opstellen ).

Ibrah1234
10-05-13, 23:41
Want in deze strijd zijn geen winnaars ,zelfs als er een winnaar uit de bus komt , dan nog blijft het daar een zooitje , gewoon om het feit dat er te veel contrast is tussen de MOSLIMS onderling !.

Ik denk niet dat de oorzaak van dit conflict iets met religie te maken heeft slash animositeit moslims onderling.

Assad staat net zo ver van de islam af als ik van het fiscaal regime in Nederland.