PDA

Bekijk Volledige Versie : nieuws Badr Hari blijft vechten onder de Marokkaanse vlag



MoStar
26-04-13, 04:26
17404

De Marokkaanse kickboks legende Badr Hari geeft aan dat hij nog steeds onder de Marokkaanse vlag zal vechten. De bokser gaf commentaar nadat hem gevraagd werd of hij toch teruggekomen was op het besluit. De sportorganisator van het eerste volgende sportevenement waar Badr Hari aan deelneemt koppelde Badr Hari namelijk aan een Nederlandse vlag.


De promotiefoto waarin Badr Hari naast de Russische kickbokser Alexander Emelianenko staat is inmiddels alle boks websites langsgegaan. Het blijkt om een fout te zijn van de organisatie.


Het zou een vreemde stap zijn van Badr Hari om over te stappen naar de Nederlandse vlag. Zeker omdat Badr Hari momenteel nog niet vrijgepleit is van verschillende mishandelingen. Het onderzoek loopt nog steeds.


In het toernooi dat op 25 mei zal plaatsvinden zal Badr Hari opnieuw vechten tegen de Azerbeidzjaanse Zabit Samedov. Badr Hari versloeg Samedov op het laatste toernooi van afgelopen maart.

Foto: Legend

super ick
26-04-13, 08:58
Ik zou me kapot schamen als zo'n loser onder de vlag van mijn land zou uitkomen.

Fulanadetal
26-04-13, 13:58
Het enige dat hij kan. En zelfs dat niet meer echt. Triest.

Samir75017
26-04-13, 14:16
Het zou een vreemde stap zijn van Badr Hari om over te stappen naar de Nederlandse vlag.


Inchallah he won't.

Professionally speaking, he's a very good boxer, and having him representing Morocco is an honor.

European Moroccans should follow his example, across all domains.

Fulanadetal
26-04-13, 14:20
Hij is totaal niet professioneel. Van iemand van zijn niveau mag je zelfbeheersing verwachten. Hij moet maar gaan uitkomen voor Syrie ofzo.

Samir75017
26-04-13, 14:22
Why Syria ?

Soldim
26-04-13, 14:54
Why Syria ?

Ik heb weinig beschuldigingen aan het adres van Assad gezien betreffende een teveel aan zelfbeheersing.

Samir75017
26-04-13, 15:09
Interesting comments.

Anyway, Hari is one of the best kickboxers in the World. Outstanding achievements in the ring.

For this, we are proud of having such a figure representing Morocco.

SportFreak
26-04-13, 16:24
mochten jullie willen dat hij onder een Nederlandse vlag gaat vechten .....al die gasten die voor Nederland uitkomen zijn oud en versleten en worden vaak verslagen ...wie zal Nederland vertegenwoordigen ?

de Surinamers ?

zijn dit Nederlanders ?

hahahahahahahaha laat me niet lachen

Ibrah1234
26-04-13, 16:46
mochten jullie willen dat hij onder een Nederlandse vlag gaat vechten .....al die gasten die voor Nederland uitkomen zijn oud en versleten en worden vaak verslagen ...wie zal Nederland vertegenwoordigen ?

de Surinamers ?

zijn dit Nederlanders ?

hahahahahahahaha laat me niet lachen

De laatste jaren meervoudig Ernesto Hoost,Bonjaski, Schilt, Overeem en Aerts. Ik zie die loser er niet niet tussen staan.

Laat maar lekker onder andere vlag uitkomen die onsportieve sukkel en in discotheken oude ongetrainde mensen slaan. Daar wil je als land toch niet mee vereenzelvigt worden?

Ibrah1234
26-04-13, 16:53
mochten jullie willen dat hij onder een Nederlandse vlag gaat vechten .....al die gasten die voor Nederland uitkomen zijn oud en versleten en worden vaak verslagen

Joh, je weet toch als sportfreak toch wel dat NL zowat alles gewonnen heeft in de K1? Nu met Glory Sem Schilt voor het 4e jaar op rij????

De halve wereld spreekt over de Dutch supremacy in de K1 en jij hebt het over oude en versleten vechters?

Die Badr neemt het niet meer op tegen vechters van formaat en enige faam maar tegen achtergebleven derderangs shit in de K1. Dat stelt echt niks meer voor.

Natuurlijk is Badr Hari een talent. Maar hij heeft nog een hele lange weg te gaan alvorens hij op hetzelfde platform staat als Schilt, Hoost, Aerts enz.


ANDY HUG FOREVER!!!!

super ick
26-04-13, 17:58
mochten jullie willen dat hij onder een Nederlandse vlag gaat vechten .....al die gasten die voor Nederland uitkomen zijn oud en versleten en worden vaak verslagen ...wie zal Nederland vertegenwoordigen ?

de Surinamers ?

zijn dit Nederlanders ?

hahahahahahahaha laat me niet lachen

Nederlandse sportprijzenkasten staan boordevol. Zeker tov het prijzenkastje van Marokko

knots71karel
26-04-13, 19:16
Nederlandse sportprijzenkasten staan boordevol. Zeker tov het prijzenkastje van Marokko

En BADR hoeft er wat mij betreft niks aan toe te voegen ,ik heb beelden gezien waar hij doorging met schoppen op z,n tegenstander die al in coma op de grond lag ,zelfs scheids rechter kon hem niet tegenhouden.
Zulke mensen horen niet in de sport thuis , net zo als de bijtende voetballers enz enz enz .

super ick
27-04-13, 00:00
En BADR hoeft er wat mij betreft niks aan toe te voegen ,ik heb beelden gezien waar hij doorging met schoppen op z,n tegenstander die al in coma op de grond lag ,zelfs scheids rechter kon hem niet tegenhouden.
Zulke mensen horen niet in de sport thuis , net zo als de bijtende voetballers enz enz enz .

Onzin. Hij heeft nooit iemand in coma geschopt in een wedstrijd.

Fulanadetal
27-04-13, 09:05
Nee klopt geen coma. Wel op de grond. Lijkt me erg genoeg trouwens.

Samir75017
27-04-13, 11:46
De laatste jaren meervoudig Ernesto Hoost,Bonjaski, Schilt, Overeem en Aerts.



Wow !! :hihi:

All the Dutch kickboxers here have been defeated by K.O.

Samir75017
27-04-13, 11:47
http://40.img.v4.skyrock.net/4960/73424960/pics/2889334243_1.jpg

Fulanadetal
27-04-13, 12:07
Misschien kunnen die jongens uit Eindhoven zich bij team Hari voegen onder de Marokkaanse vlag. Ze hebben dezelfde stijl immers?

mark61
27-04-13, 15:25
Inchallah he won't.

Professionally speaking, he's a very good boxer, and having him representing Morocco is an honor.

European Moroccans should follow his example, across all domains.

Huh? Je hebt zijn strapatsen zeker gemist. Hij wordt verdacht van zware mishandeling.

Verder heeft hij zijn vorige vriendin met hun pasgeboren kind laten zitten omdat ie een andere vrouw leuker vond.

Bizarro. Het is maar waar je trots op wil zijn.

Ik kan sowieso niks met 'nationale trots'. Bon Dieu.

Ibrah1234
27-04-13, 15:48
Wow !! :hihi:

All the Dutch kickboxers here have been defeated by K.O.

What the hell are you smoking

super ick
27-04-13, 15:54
Wow !! :hihi:

All the Dutch kickboxers here have been defeated by K.O.

Tja...... Eens is je tijd voorbij. Dat lijkt mij logisch. Van de prijzenkast van deze sporters kan Hari voorlopig alleen maar dromen.
Aan hun gedrag binnen en buiten de ring kan hij niet tippen. Waar deze sporters een voorbeeld zijn daar is Hari 1 grote asociale smet op de sport.

Laat ik nog maar in het midden dat Badr bovendien oliedom is.

Hari is overigens gewoon in Amsterdam geboren. Hij is getraind door Nederlandse trainers. Dat overdreven gedoe over zijn 'Marokkaan zijn'. Ik zie dat 'lulletjerozewatergedrag' hier ook wel eens. Om je kapot te lachen. Groot opgeven over Marokko. Lekker hier blijven wonen en intussen op alles pissen wat Nederland gemaakt heeft tot een land waar ze toch maar lekker willen blijven. Logisch dat je dan een gefrustreerd persoon wordt. Dat je het gevoel krijgt nergens meer bij te horen. Dan maar op de borst rammen dat je een goede moslim bent. In de weg gaan lopen in Syrië is ook een optie. Stelletje losers.

knots71karel
28-04-13, 23:35
Je slaat de ''spijker precies op z,n kop '' dit soort mensen kankert op alles wat Nederlands is .
Wel de lusten maar niet de lasten delen , en het verleden van mijn /onze voorouders er bij halen ,om vooral aan te tonen hoe slecht de HOLLANDERS zijn ,slavenhandelaars ,onderdrukkers van Indonesie (waar nu de meeste Molsims wonen dank zij diezelfde Hollanders)
Omdat die geen ene moer deden om hun eigen godsdienst op te dringen ,en de mensen daarin vrij lieten,zich meer op de handel en het product consentreerden ,omdat betere wegen , ontwikkeling engezondheid van de bevolking .
Wat uiteindelijk MEER OPBRACHT dus niet uitsluitend uit philantropise redenen , al zal dat ook wel een rolletje gespeeld hebben.
Ook de vermening met de lokale bevolking ging op den duur een rol spelen.
Maar dat alles wordt hier vaak gemaks halve ff vergeten door sommige betweters die nog niet de moeite hebben genomen om zich in deze geschieddenis te verdiepen.
Want het is eigenlijk een enorme prestatie dat zo,n klein onbenullig KUTLANDJE, destijds met nog geen 4 miljoen inwoners ;een kompleet eilanden rijk wisten te kolonaliseren met een oppervlakte die tientallen keren groter was , en vele miljoenen inwoners had en boven dien zowat aan de andere kant van de Wereld lag !!!*)
Vraag je dan maar eens af wat en land als Marokko er tegen over kan stellen !
In afwachting van een behoorlijk aantal Rode duimpjes wat als regel op de WAARHEID volgt .
Verblijf ik ..... :rolleyes:
*)Lees ff de ongelooflijke op offeringen die met dergelijke reizen , gepaard gingen,enals je dan eindelijk na vele zeemijlen nog maar 3500 mijl te gaan had en net de Cran Canarie gepasseerd was , dan moest je nog duimen om langs een stelletje zeerovers te komen , die zelf de kennis en de moed niet hadden om zelf dergelijke handel tot stand te brengen !
En het makkelijker vonden om die Hollanders te plunderen ,en als je het overleefde dan kon je slaaf worden op de galeien van deze Moslims !
En als je geheel (vrijwillig) je bekeerde tot de Islam ,dan kon je slaaf aan de wal worden ,en als je famillie rijk was dan konden ze je vrij kopen .
O,ja ik zou het bijna vergeten maar dat konden wel eens toevallig de verre voorouders van sommige prikkers hier geweest zijn , inwoners van Marokko dus .:tik:
:student:

knots71karel
28-04-13, 23:53
Ik kan evt fouten niet hestellen . maar in de 4 e zin staat dit:nu de meeste Molsims
Het moet uiteraard Moslims zijn .
Mijn exuses hiervoor

Ibrah1234
29-04-13, 00:16
Wel grappig om te lezen op diverse fora (http://forums.sherdog.com/forums/f42/whats-dutch-dominating-k1-1483227/) wereldwijd. Men vraagt zich af waarom de Nederlanders de (voorheen) K1 domineren.
(http://forums.sherdog.com/forums/f42/whats-dutch-dominating-k1-1483227/)
Veelal wordt gesteld dat NL vechters "freaking tall" zijn. Nederlanders zouden het langste volk ter wereld zijn en dat zelfs de immigranten gemiddeld langer zijn dan het land van herkomst. "Must be the weed or cheese why they are so tall" zijn veel gehoorde kreten.

Bullshit natuurlijk want het komt door de unieke vechtstijl mix van verwoestende kyukushin trappen en Japans kickboksen van Mejiro Gym Tokyo waar de eerste trainers zoals Jan Plas zijn geweest.

ANDY HUG FOREVER!!!

Magister
29-04-13, 08:26
Je slaat de ''spijker precies op z,n kop '' dit soort mensen kankert op alles wat Nederlands is .
Wel de lusten maar niet de lasten delen , en het verleden van mijn /onze voorouders er bij halen ,om vooral aan te tonen hoe slecht de HOLLANDERS zijn ,slavenhandelaars ,onderdrukkers van Indonesie (waar nu de meeste Molsims wonen dank zij diezelfde Hollanders)
Omdat die geen ene moer deden om hun eigen godsdienst op te dringen ,en de mensen daarin vrij lieten,zich meer op de handel en het product consentreerden ,omdat betere wegen , ontwikkeling engezondheid van de bevolking .
Wat uiteindelijk MEER OPBRACHT dus niet uitsluitend uit philantropise redenen , al zal dat ook wel een rolletje gespeeld hebben.
Ook de vermening met de lokale bevolking ging op den duur een rol spelen.
Maar dat alles wordt hier vaak gemaks halve ff vergeten door sommige betweters die nog niet de moeite hebben genomen om zich in deze geschieddenis te verdiepen.
Want het is eigenlijk een enorme prestatie dat zo,n klein onbenullig KUTLANDJE, destijds met nog geen 4 miljoen inwoners ;een kompleet eilanden rijk wisten te kolonaliseren met een oppervlakte die tientallen keren groter was , en vele miljoenen inwoners had en boven dien zowat aan de andere kant van de Wereld lag !!!*)
Vraag je dan maar eens af wat en land als Marokko er tegen over kan stellen !
In afwachting van een behoorlijk aantal Rode duimpjes wat als regel op de WAARHEID volgt .
Verblijf ik ..... :rolleyes:
*)Lees ff de ongelooflijke op offeringen die met dergelijke reizen , gepaard gingen,enals je dan eindelijk na vele zeemijlen nog maar 3500 mijl te gaan had en net de Cran Canarie gepasseerd was , dan moest je nog duimen om langs een stelletje zeerovers te komen , die zelf de kennis en de moed niet hadden om zelf dergelijke handel tot stand te brengen !
En het makkelijker vonden om die Hollanders te plunderen ,en als je het overleefde dan kon je slaaf worden op de galeien van deze Moslims !
En als je geheel (vrijwillig) je bekeerde tot de Islam ,dan kon je slaaf aan de wal worden ,en als je famillie rijk was dan konden ze je vrij kopen .
O,ja ik zou het bijna vergeten maar dat konden wel eens toevallig de verre voorouders van sommige prikkers hier geweest zijn , inwoners van Marokko dus .:tik:
:student:

Euh, de Nederlanders zaten aan de rand. Ze hielden wat handelsposten aan de kusten in handen. Het binnenland van de meeste eilanden lieten ze volledig ongemoeid.

super ick
29-04-13, 09:48
Wel grappig om te lezen op diverse fora (http://forums.sherdog.com/forums/f42/whats-dutch-dominating-k1-1483227/) wereldwijd. Men vraagt zich af waarom de Nederlanders de (voorheen) K1 domineren.
(http://forums.sherdog.com/forums/f42/whats-dutch-dominating-k1-1483227/)
Veelal wordt gesteld dat NL vechters "freaking tall" zijn. Nederlanders zouden het langste volk ter wereld zijn en dat zelfs de immigranten gemiddeld langer zijn dan het land van herkomst. "Must be the weed or cheese why they are so tall" zijn veel gehoorde kreten.

Bullshit natuurlijk want het komt door de unieke vechtstijl mix van verwoestende kyukushin trappen en Japans kickboksen van Mejiro Gym Tokyo waar de eerste trainers zoals Jan Plas zijn geweest.

ANDY HUG FOREVER!!!

Men vergeet gemakshalve hoeveel kinderen hier aan budosporten doen. In iedere wijk staat wel een gymzaaltje waar les gegeven worden. Nederland heeft dus een goede kweekvijver.

Je hebt gelijk dat Jan Plas als eerste de overstap gemaakt heeft en trainingsvormen gemaakt heeft voor het kickboksen.
Karateka's kunnen namelijk niet goed stoten. Geen combinaties maken zoals een bokser dan kan. Een bokser heeft weer meer een soort zittende houding waardoor hij geen low kicks op kan vangen. Een kickbokser moet rechterop vechten om hoge trappen te kunnen geven.

Ibrah1234
29-04-13, 10:26
Karateka's kunnen namelijk niet goed stoten. Geen combinaties maken zoals een bokser dan kan.

Ik bedoel dan Kyukushinkai. En reken maar dat die kunnen stoten. Op Kyukushin regels heeft nog nooit iemand de Kyukushin open in Tokio gewonnen.

Veel landen hebben budo sporten. Maar wat Nederland uniek maakt is dat van alle zachtere vormen het KO systeem van Kyukushin een reeds vroeg sterke basis heeft gehad in Nederland (Loek Hollander, John Bluming).

Sem Schilt en Andy Hug zijn van oorsprong Kyukushin vechters die ook de K1 hebben gewonnen.

In de sixties zijn vechters van Oyama al afgereist naar Japan om Muy Thai boksers in eigen huis en op eigen terrein te verslaan.


http://www.youtube.com/watch?v=9zpMAVcvH5Q

.Santino.
29-04-13, 13:59
Moet hij ook niet doen. Ik zou ook niet willen vechten onder de vlag van een land dat mij wil zien verliezen.

Ibrah1234
29-04-13, 15:49
Moet hij ook niet doen. Ik zou ook niet willen vechten onder de vlag van een land dat mij wil zien verliezen.

Ik denk dat de meeste liefhebbers Badr ongekend talentvol vinden. Echter de grootste vijand van Badr zijn niet wij of de toeschouwers, maar Badr zelf.

Ook de actie om voor een ander land uit te komen, na één keer te zijn uitgefloten vanwege onsportief gedrag, is niet te volgen.

De man had wereldwijd fans. Er wordt in de rest van de wereld (http://forums.sherdog.com/forums/showthread.php?p=38809603) niet anders over gedacht dan hier in Nederland.

mark61
29-04-13, 16:54
Moet hij ook niet doen. Ik zou ook niet willen vechten onder de vlag van een land dat mij wil zien verliezen.

Ik heb niet de indruk dat er iemand is die dat wil. Magoed, ik zit niet in de business.

super ick
30-04-13, 16:28
Ik bedoel dan Kyukushinkai. En reken maar dat die kunnen stoten. Op Kyukushin regels heeft nog nooit iemand de Kyukushin open in Tokio gewonnen.

Veel landen hebben budo sporten. Maar wat Nederland uniek maakt is dat van alle zachtere vormen het KO systeem van Kyukushin een reeds vroeg sterke basis heeft gehad in Nederland (Loek Hollander, John Bluming).

Sem Schilt en Andy Hug zijn van oorsprong Kyukushin vechters die ook de K1 hebben gewonnen.

In de sixties zijn vechters van Oyama al afgereist naar Japan om Muy Thai boksers in eigen huis en op eigen terrein te verslaan.


http://www.youtube.com/watch?v=9zpMAVcvH5Q

Ik heb getraind met Kyokushinkai karateka's die waren overgestapt naar het kickboksen. Daar waren diverse black belts en zelfs twee karateka's met een tweede dan bij. 1 daarvan is ook wereldkampioen kickboksen geworden. Ik ga niet beweren dat het alleen mijn verdienste is maar stoten en stotenwisseling van hen waren gewoon niet goed.

Kijk de wedstrijden maar na. Er wordt alleen vooruit gestoten op het lichaam. De bedoeling is de tegenstander zodanig uit balans te krijgen om het vervolgens af te maken met een mawashi.
Het stotenarsenaal van een bokser is vele malen groter. Combinaties van directe, korte, lange hoeken en opstoten heeft een karateka niet. Laat ik het in- en uitvechten nog in het midden want dat kunnen karateka's ook niet. Gebruik maken van de touwen? Kunnen ze niet.

Ps het stotenarsenaal van Sem Schilt is ook niet goed. Ik bedoel niet dat hij niet hard kan stoten maar hij heeft geen goede snelle combinaties. Hij zou van mij wat kunnen bijleren.

Ibrah1234
30-04-13, 16:54
Oké, maar een kyukushin wordt bijgeschaafd in bokstechnieken om de ringsport te kunnen doen. Het zijn inderdaad geen boksers. Het zijn twee verschillende takken van sport.

Daarentegen zijn de beentechnieken van Kyukushin vechters veel gevarieerder. Glaube Feitosa en Andy Hug hebben dat wel laten zien in de K1.

Andy Hug vond ik de Sugar Ray Leonard van de K1.

Dat hele kickboksen is niet mijn cup of tea. Daar loopt me vaak toch een gespuis rond. Ik vond de Kyukushin gemeenschap destijds toch een wat meer gemêleerd gezelschap.

Desalniettemin loop ik liever met mijn PH1 hond. Tegen hem redt zelfs Badr het niet. :tik:

super ick
30-04-13, 18:04
Oké, maar een kyukushin wordt bijgeschaafd in bokstechnieken om de ringsport te kunnen doen. Het zijn inderdaad geen boksers. Het zijn twee verschillende takken van sport.

Daarentegen zijn de beentechnieken van Kyukushin vechters veel gevarieerder. Glaube Feitosa en Andy Hug hebben dat wel laten zien in de K1.

Andy Hug vond ik de Sugar Ray Leonard van de K1.

Dat hele kickboksen is niet mijn cup of tea. Daar loopt me vaak toch een gespuis rond. Ik vond de Kyukushin gemeenschap destijds toch een wat meer gemêleerd gezelschap.

Desalniettemin loop ik liever met mijn PH1 hond. Tegen hem redt zelfs Badr het niet. :tik:

Mijn hart ligt bij het boksen en jiu jitsu. Hoewel bij het boksen ook veel patjepeeërs rond liepen.
Jiu jitsu is een budo sport. Dus geen pottenkijkers in de dojo. Groeten, afgroeten en respect voor de tegenstander.

Momenteel ben ik een beetje in de ban van Krav Maga. Ik ben instructeur geworden en vind het erg leuk om mensen zonder enige ervaring in korte tijd behoorlijk weerbaar te maken. De technieken zijn niet bijster interessant of moeilijk. Alles is gebaseerd op zo snel mogelijk uitschakelen van een aanvaller en zorgen dat je veilig weg komt. Er zijn veel jiu jitsu technieken en goed kunnen stoten is altijd een voordeel. Het was voor mij niet moeilijk om op te pikken. Eigenlijk precies een combi van de twee sporten die ik altijd al beoefend had.

Samir75017
01-05-13, 00:26
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/p480x480/417756_10150613342318697_178367313_n.jpg

mark61
01-05-13, 01:20
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/p480x480/417756_10150613342318697_178367313_n.jpg

Je moet er maar trots op zijn:

Huh? Je hebt zijn strapatsen zeker gemist. Hij wordt verdacht van zware mishandeling.

Verder heeft hij zijn vorige vriendin met hun pasgeboren kind laten zitten omdat ie een andere vrouw leuker vond.

Bizarro. Het is maar waar je trots op wil zijn.

Ik kan sowieso niks met 'nationale trots'. Bon Dieu.

super ick
01-05-13, 12:01
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/p480x480/417756_10150613342318697_178367313_n.jpg

Zie ik dat goed? Volgens mij snuit hij zijn neus in de Marokkaanse vlag! Wat een hond.

(leen)
01-05-13, 16:18
Zie ik dat goed? Volgens mij snuit hij zijn neus in de Marokkaanse vlag! Wat een hond.

Is het geen Koreaanse vlag? , oh nee die betalen hem alleen maar :-)

Samir75017
01-05-13, 16:30
Je moet er maar trots op zijn:

Huh? Je hebt zijn strapatsen zeker gemist. Hij wordt verdacht van zware mishandeling.

Verder heeft hij zijn vorige vriendin met hun pasgeboren kind laten zitten omdat ie een andere vrouw leuker vond.

Bizarro. Het is maar waar je trots op wil zijn.

Ik kan sowieso niks met 'nationale trots'. Bon Dieu.

I think you got me wrong. When I said that European Moroccans should follow his example, across all domains, I meant that we, Moroccans, born and raised here, should do more for our country of origin. Sports, social, education, politics, business - development etc

Would prefer to see Zidane represent Algeria. Would prefer to see all the Moroccans in the French government do more for Morocco. Would prefer all the Moroccans / Algerians businessmen to invest more in Morocco/Algeria and contribute to the development of their country of origin. Etc etc

Proverbe sénégalais : "Pour savoir où tu vas, il faut savoir d'où tu viens".

Fulanadetal
01-05-13, 19:38
Wat heeft Hari dan precies gedaan voor zijn country of origin? Behalve de vlag huggen?

Ibrah1234
01-05-13, 20:24
Geen idee. De koning van Marokko heeft hem zelfs een Bentley (http://crime-bron.nl/crimebron-nieuws/badr-hari-krijgt-bentley-van-marokkaanse-koning/) geschonken voor zijn gehele oeuvre.

Waaruit dat dan bestaat? Dunno...

mark61
01-05-13, 23:16
I think you got me wrong. When I said that European Moroccans should follow his example, across all domains, I meant that we, Moroccans, born and raised here, should do more for our country of origin. Sports, social, education, politics, business - development etc

Would prefer to see Zidane represent Algeria. Would prefer to see all the Moroccans in the French government do more for Morocco. Would prefer all the Moroccans / Algerians businessmen to invest more in Morocco/Algeria and contribute to the development of their country of origin. Etc etc

Proverbe sénégalais : "Pour savoir où tu vas, il faut savoir d'où tu viens".

Wat bedoel je anders met 'across all domains'.

Moeilijk hè, ff zeggen dat je dat niet wist en dat je het bij nader inzien toch niet zo'n goed idee vindt.

Samir75017
01-05-13, 23:49
Wat bedoel je anders met 'across all domains'.

Moeilijk hè, ff zeggen dat je dat niet wist en dat je het bij nader inzien toch niet zo'n goed idee vindt.

What is it you don't understand ? "across all domains" ? Hari represents Morocco in sports. European Moroccans should also represent Morocco in sports and in a wide range of other domains. I think they should be more involved in the development of their country of origin.

super ick
02-05-13, 16:37
Een kinderhand is snel gevuld.
Armoede troef.