PDA

Bekijk Volledige Versie : koningendag in Amsterdam bij de Egyptenaar

Aboe
06-09-02, 21:07
Koningendag in Amsterdam (bij de Egyptenaar)
Ewaaaaa, hada el Magrieb?? Sjenoe?
Ahlan, ana Mohamed... fe algecirias.. Kief haltkoem? Sjenoe? Skoen enta? Ena daba mezie!!! Fe algecrias a sahbi!!! Enta Aboe? Skoen?
jahhh!! Aboe, ik herken je stem a mafkees hahahah hahahah, en casawie, waar ben je? Ik ben nu bij de museumplein.. Ben op de dam, kom kom...

h Naoual_M, ze zijn op de dam kom we gaan er heen!! Is goed... dus ik vertelde je over......

aangekomen op de dam... Iewaa mi boys: Alladin, Casawie, Flowjo, [email protected] en John Gotti...
bla bla op de kermis... opeens ziet krachtbeer [email protected] de boksbalmachine... en daagt krachtpatser Aboe uit voor een slinger...

eurootjes worden gedeponeerd in de machine en de boksbal komt naar beneden toe......
ZDDDDDDDDDDDDDDDDAAAAAAAAAAAAFF..... wat een stoot... de teller blijft drie keer draaien en de machine schreeuwt keihard: THE INCREDIBLE HULK!!!!
Aboe lacht stiekem, en weet dat een leuke stoot van hem was...
zdief... laat de stoot van Alladin horen.... [email protected] Wilt revenge nemen namens Gouda... en deelt een harde klap uit... ZDAFFFF, schreeuwt het apparaat... en daar achter: YOU'RE ALMOST LIKE THE ABOE!!! Waardoor Flowjo gedwongen was om een goed resultaat te leggen aangezien ander hoop (casawie) zijn zachte, met dove verzorgde, handjes niet wilde schaden...
Flowjo gooide een glimmende 50 eurocent in het apparaat en sprong drie keer achteruit en schreeuwde ineens: GOKUUUUUUU... en gaf een vliegende highkick aan de bal.... helaas miste hij de bal en raakte een omstander....

Naoual_m, werd het machogedrag zat en stelde voor om naar lievelings Egyptische restaurantje te gaan....

Echt waar jongens, hier kun je echt heerlijk eten, dat waren de woorden die Naoual_m aan de jongens doorspeelde....

[email protected] kreeg ineens een flashback en begon te gillen en rondjes te draaien... het Egyptische restaurantje kwam em bekend voor..

[email protected] : h luister!! Dit ik keer wil ik warme eten!!!
Ober: ja, hoor menier!! Boven is het liekker warm!!
Aboe en Casawie liggen in een deuk

mogen we de kaart inzien.... hmm, nee sorry we hebben geen kaart... opeens ziet Flowjo dat er achter hem wel kaarten op tafel liggen, en wat is dat dan? ohhh, sorry sorry, we hebben ze dus wel... hihhihaa...

De ober ziet de Armani-horloge van casawie en heeft ineens veel respect voor casawie... ohhh voor jou Armani!! Extra extraaaa...

voor mij shourmaschotel met broodje zegt Naoual_m, nadat wij onze bestelling hebben doorgegeven.. Okay...... ohjaaaa, (casawie spreekt nu Egyptisch) voor mij twee broodjes erbij.... hihih, voor armani extra broodje, iek bring voor jou drie!!! En niet optellen bij de prijs he!! Roept Aboe erbij...

om het fiasco van de drankjes achter wegen te laten... begin ik meteen met de grote chaos...

h meneer, is dit wel shoarma? En is het wel halal? Vraagt Alladin... ja ja mienier, tuurliek is dit shoarma, hmw wil je misschien bestek erbij? ... ohw, het is ook nog koud... hmm? (Hij steekt zijn dikke vieze vingers in het eten, en proeft een beetje) hmm, even denken hoor.... opeens komt de andere chaotische ober aan het is grill grill!! En niet wat die jongen besteld heeft... het is van die ander man aan die andere tafel...

mmm, hier is jouw bord miet kipshourma... mmm, dit is niet van mij.. Maar is goed hoor geef het maar...

Alsjeblieft mievrouw, voor jou dit bord... maar sorry hoor, ik had alleen shoarma met broodje, ten eerste ik zie geen broodje en wat doen die extra kefta bij mij op het bord? ohww, dan is dat grill.. Wat had jij? Ik had alleen shoarma... okay wacht (hij pakt met zijn blote hand de twee stukken kefta en stopt ze in een zakdoekje).. Alsjeblieft!!! Nu is het shoarma alleen!!! En als ongemak, ik gefe jou extra shoarma miet brood..!!

Opeens komt ie met een handvol vorken en messen in zijn hand, strooit het op tafel... en zegt met een big smile hihihihaihaiah snel snel tijd is geld hihihhahahah...

Ik kijk om me heen en zie dat niemand geniet van het eten.. Behalve John Gotti, die in gedachten heeft dat hij geen geld voor het eten zal gaan neerleggen... hij geniet ervan met volle teugen

Opeens worden de broodjes neergelegd op tafel... als hyena's springen we op de broodjes af.. De beloofde drie broodjes aan casawie blijkt bedrog te zijn. Er ligt maar eentje voor hem..
Ik zie alle handen met een broodje verdwijnen en zie er net nog een liggen... och, ik zag mijn lamskoteletjes er al ingaan... ik maak het broodje open en zie ineens shoarmaresten erin liggen... ik roep de ober en die zegt: och okay, en gaat ervandoor met het broodje zonder een ander broodje te brengen..

mmmm, alles ok? Mooi mooi, genoeg saus op tafel? Niemand die antwoord geeft... opeens schreeuwt de ober: okay!! Is goed ik zal voor jullie tomatensaus halen... we beginnen allemaal te lachen... opeens komt hij terug met uien in zijn handen en legt die op tafel... vanaf toen konden wij niet meer bijkomen

Alladin en ik houden samen de ober in de gaten als hij andere klanten helpt:

mmm, wat wilt u drinken? Een AA'tje alsjeblieft!! WAAAAAAATTT een aa'tje voor drie personen? Okay dus u wilt er een mangodrank en een spa blauw erbij.. Okay en uw bestelling? Ah ok. Ah oke.. Ah ok.. En wat wilt u erbij drinken?

Niemand van ons tafeltje die het kon geloven... hoe erg was die man er wel aan toe?

Opeens komt de andere gestoorde ober eraan: terwijl [email protected] nog aan het eten is... zegt hij: en mensen.. Okay betalen? moet weer ander mensen zitten hihahaihaiahaihahoho

zoals gepland heeft John Gotti gratis gegeten en had het ongelofelijk naar zijn zin

sssss
08-09-02, 18:41
:D :duim:

12-09-02, 13:14
:ego:

XENA
12-09-02, 19:42
RESPECT MAN!!!!!! :handbang:

fatiha elg...
21-09-02, 23:10
Salaam we3elkoum (wrb),

Het was weer een waar genoegen voor mij om dit verhaal te lezen( had ik over het hoofd gezien), maar ik heb het dus net gelezen, wel iets van vier keer, zo leuk was ie.

Jij kan echt goed vertellen.
En ohh ja, bedankt voor je verhaal trouwens ga nooit bij de egyptenaar eten. pjuuk die mensen zijn niet lekker (noch hun eten noch bij hun verstand). Okee maar, zal niks meer zeggen, krijg straks misschien gescheld tegen me van mensen die toevallig egyptisch zijn ofzo.

Okee Aboe ik wou je alleen even vertellen dat je waanzinnig leuk verteld en thanks
wesalaam we3elkoum (wrb), fatiha.

21-09-02, 23:13
Geplaatst door fatiha elg...
Salaam we3elkoum (wrb),

Het was weer een waar genoegen voor mij om dit verhaal te lezen( had ik over het hoofd gezien), maar ik heb het dus net gelezen, wel iets van vier keer, zo leuk was ie.

Jij kan echt goed vertellen.
En ohh ja, bedankt voor je verhaal trouwens ga nooit bij de egyptenaar eten. pjuuk die mensen zijn niet lekker (noch hun eten noch bij hun verstand). Okee maar, zal niks meer zeggen, krijg straks misschien gescheld tegen me van mensen die toevallig egyptisch zijn ofzo.

Okee Aboe ik wou je alleen even vertellen dat je waanzinnig leuk verteld en thanks
wesalaam we3elkoum (wrb), fatiha.
Nee vooral niet doen, ga maar lekker bij Marokkanen eten die zijn echt hyginisch!!!

fatiha elg...
24-09-02, 20:02
Ohh ja zijn die echt hygienisch he, weer wat nieuws geleerd vandaag.
Alles wat je buiten eet is zeer onhygienisch.

Bedankt voor de tip, maar eet gewoon wat ik zelf in mijn huis kook.

Groetjes, fatiha.

$weetheart
02-10-02, 01:21
HIHIHIHI :duim: :hihi: :maf2:

Kus $$$

nouralia
20-04-03, 18:07
iets tegen egyptenaren aboe?

rida25
25-04-03, 11:37
DIT VERHAAL OVER DIE EGYPTISCHE SHOARMA DOET ME AAN IETS HEEL RANZIGS DENKEN. DEGENE DIE GEVOELIG IS VOOR RANZIGE DETAILS KAN MAAR BETER OPHOUDEN MET LEZEN.
DON'T BLAME ME FOR NOT WARNING YOU!!
OK, DAAR KOMT IE:
EEN AANTAL JAAR GELEDEN DEED DE KEURINGSDIENST VAN WAREN ONDERZOEK NAAR SHOARMATENTEN EN DE HYGINE.
ZIJ HEBBEN DAAR EEN RAPPORT OVER GESCHREVEN. IN DAT RAPPORT STONDEN HUN BEVINDIGEN. ZE INSPECTEERDEN EEN EGYPTISCHE SHOARMATENT. ZE NAMEN OP EEN GEGEVEN MOMENT DE KNOFLOOKSAUS ONDER DE LOEP. DAAR BLEEK IETS VERDACHTS IN TE ZITTEN. ER ZAT NAMELIJK SPERMA IN. NA DEZE AFSCHUWELIJKE ONTDEKKING WAREN DE HEREN VAN DE KEURINGSDIENST VAN WAREN NATUURLIJK BENIEUWD HOE DEZE MENSELIJKE UITWERPSELEN IN DIE KNOFLOOKSAUS TERECHT ZIJN GEKOMEN. DE VERKLARING HIEROP DEED MIJ EN JULLIE WAARSCHIJNLIJK OOK ECHT STOMVERBAASD STAAN. ER SCHIJNT DUS IN EGYPTISCHE KRINGEN EEN BIJGELOOF TE ZIJN, DAT WANNEER EEN VROUW DEZE MENSELIJKE UITWERPSELEN NAAR BINNEN SLOKT, ZIJ STOMVERLIEFD ZOU WORDEN OP DE PRODUCENT DAARVAN.
DUS DEZE STOMME ILLIES DIE DACHTEN EFFE EEN VERBLIJFSVERGUNNING TE KUNNEN REGELEN DOOR HUN KWAKKIE IN DE KNOFLOOKSAUS TE DEPONEREN.
DUS GEACHTE LEZERS (EN VOORAL DE DAMES ONDER ONS), ALS JULLIE OOIT VERLIEFD WORDEN OP EEN EGYPTISCHE SHOARMA VERKOPER DAN WEET JE HOE DAT KOMT.
NA HET LEZEN VAN DIT RAPPORT ( DAT TEVENS OOK IN VERSCHILLENDE MEDIA WERD GEPUBLICEERD) HEB IK ME VOORGENOMEN OM NOOIT MEER BIJ DE EGYPTENAAR SHOARMA TE GAAN HALEN.
VEEL EGYPTISCHE SHOARMATENTHOUDERS ZULLEN MIJ DEZE PUBLICATIE NIET IN DANK AFNEMEN. DAAR LIG IK NATUURLIJK NIET WAKKER VAN. HET LEEK MIJ WEL NUTTIG OM DEZE RANZIGE BEVINDINGEN MET JULLIE TE DELEN.
EN IK WEET ZEKER DAT JULLIE ALLEMAAL HET HELE STUK HEBBEN GELEZEN ONDANKS MIJN WAARSCHUWING VOORAF. DE MENS IS NOU EENMAAL EEN NIEUWSGIERIG WEZEN.

MarocSistah
09-05-03, 12:09
:haha: :haha: Het kan ook niet anders!