PDA

Bekijk Volledige Versie : Bayern Munchen gaat een Moskee bouwen voor haar spelers



SportFreak
14-05-13, 12:35
http://assets.nydailynews.com/polopoly_fs/1.1342856.1368480888!/img/httpImage/image.jpg_gen/derivatives/landscape_635/519641391.jpg
http://assets.nydailynews.com/polopoly_fs/1.1342959.1368486045!/img/httpImage/image.jpg_gen/derivatives/landscape_635/jerome-boateng.jpg

Bayern München heeft de landstitel al enkele weken op zak, maar het titelfeest werd door de Rekordmeister pas afgelopen weekend ingezet. Het was ploegmaat Jerome Boateng die Ribéry na een lange achtervolging toch kon trakteren op een frisse pint.

Ribéry was 'not amused' met de actie. Als moslim mag de Fransman niet in aanraking komen met bier. Voor aanvang van de festiviteiten had hij zijn ploegmaats daar dan ook attent op gemaakt. "Ik praat niet meer met Boateng", reageerde Ribéry furieus. "Hij weet dat ik een moslim ben. Ik ben razend."

Maandag maakte Bayern bekend dat de club een moskee zal bouwen voor haar spelers. Mogelijk wil de Duitse club Ribéry zo opnieuw mild stemmen.


http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=F8FVBMAEDhM

Een Duitse titel wordt bij Bayern München traditioneel gevierd met een bierdouche. Dat was niet naar de zin van Franck Ribéry. De Fransman rende zaterdag voor zijn leven, maar kon niet ontsnappen.

super ick
14-05-13, 15:40
Ik begrijp die zelfgemaakte tendentieuze titel niet.

Er wordt een moskee gebouwd, zoals er al velen gebouwd zijn in West-Europa. Alleen in Nederland zijn er al 453!

Je hele houding is gericht op een heel klein groepje, op het negatieve. Dat zit tot in jou vezels. Dat maakt jou onderdeel van het probleem dat iedere keer in de schoenen van een veel te grote groep mensen wilt schuiven.

Frustratie. Maar waarom?

Trainer
14-05-13, 15:48
Ribéry was 'not amused' met de actie. Als moslim mag de Fransman niet in aanraking komen met bier. Voor aanvang van de festiviteiten had hij zijn ploegmaats daar dan ook attent op gemaakt. "Ik praat niet meer met Boateng", reageerde Ribéry furieus. "Hij weet dat ik een moslim ben. Ik ben razend."



Dus eerst prostituees bangen van 18 en nu ineens de heilige moslim uithangen?

AgressieveTurk
14-05-13, 15:53
Bayern Munchen Players Celebrate With Fan On Pitch And Ribery Gives Shirt - Full Part HD - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=HMbks9XfDwQ)

Fulanadetal
14-05-13, 16:48
Mandy en Lisa zouden zeggen: Oooooooooooooooooooooh, wat eeeeeerrrrrruuugggg

Ibrah1234
14-05-13, 17:41
Dus eerst prostituees bangen van 18 en nu ineens de heilige moslim uithangen?

Was zelfs een minderjarig meisje (http://www.ad.nl/ad/nl/1017/Buitenlands-voetbal/article/detail/1942301/2010/07/22/Details-seksfeesten-Ribery-met-minderjarig-luxehoertje.dhtml) van 16 jaar oud. Krijgt tijdens een dolletje een pot bier over zich heen en gaat dan huilie huilie doen en de vrome moslim uithangen.

Wat een hypocriete kerel..

Iznogoodh
14-05-13, 18:54
Bayern München heeft de landstitel al enkele weken op zak, maar het titelfeest werd door de Rekordmeister pas afgelopen weekend ingezet. Het was ploegmaat Jerome Boateng die Ribéry na een lange achtervolging toch kon trakteren op een frisse pint.

Ribéry was 'not amused' met de actie. Als moslim mag de Fransman niet in aanraking komen met bier. Voor aanvang van de festiviteiten had hij zijn ploegmaats daar dan ook attent op gemaakt. "Ik praat niet meer met Boateng", reageerde Ribéry furieus. "Hij weet dat ik een moslim ben. Ik ben razend."Het was een vergissing. De alcohol die over hem werd uitgegoten was van medicinale aard.

Fulanadetal
14-05-13, 22:12
Ik dacht eigenlijk dat het vooral niet gedronken mocht worden.

Maar goed ik zou het ook niet leuk vinden als ik bijvoorbeeld zou worden overdekt met kiloknallers, als dat een traditie zou zijn. Al hoef ik ze dan niet te eten.

Samir75017
14-05-13, 23:54
Was zelfs een minderjarig meisje (http://www.ad.nl/ad/nl/1017/Buitenlands-voetbal/article/detail/1942301/2010/07/22/Details-seksfeesten-Ribery-met-minderjarig-luxehoertje.dhtml) van 16 jaar oud. Krijgt tijdens een dolletje een pot bier over zich heen en gaat dan huilie huilie doen en de vrome moslim uithangen.

Wat een hypocriete kerel..

And so what ? Have you never made mistakes in your life ?

Instead of judging others and gossiping, try and look at yourself in the mirror.

Where does your hatred for Muslims stem from ?

Soldim
15-05-13, 06:43
Instead of judging others and gossiping, try and look at yourself in the mirror.



Dat kan Ribery dan ook doen -- zich druk maken om zijn eigen zonden in plaats van die van Boateng -- is het probleem uit de wereld.

Ibrah1234
15-05-13, 06:53
And so what ? Have you never made mistakes in your life ?

Ik heb mijzelf inderdaad nooit aan minderjarige meisjes vergrepen. Maar ik pretendeer ook geen vroom religieus persoon te zijn.


Where does your hatred for Muslims stem from ?

Een opmerking welke zich aversief van aard kenmerkt. Ik moet inderdaad niets hebben van lieden die vooraan in de kerk of moskee zitten in opperste staat van vroomheid maar wel betrapt worden met pedofiele neigingen jegens minderjarige meisjes.

Heeft niets te maken met haat richting welke religie dan ook.

Samir75017
15-05-13, 10:38
Ik heb mijzelf inderdaad nooit aan minderjarige meisjes vergrepen. Maar ik pretendeer ook geen vroom religieus persoon te zijn.



Een opmerking welke zich aversief van aard kenmerkt. Ik moet inderdaad niets hebben van lieden die vooraan in de kerk of moskee zitten in opperste staat van vroomheid maar wel betrapt worden met pedofiele neigingen jegens minderjarige meisjes.

Heeft niets te maken met haat richting welke religie dan ook.

The age of consent in France is 15. So, keep your gossips about pedophilia for the Catholic Church. Which you never did. There's a difference between having sexual relations with a 16-year-old prostitute when you're 22 and having sexual relations with a 5-year-old boy when you're 60.

Moreover, he's already been judged by French Courts and has been discharged. So your comments are just defamatory.

If he does not want to drink alcohol or be in contact with beer, that's his choice. If you can't respect the cultural differences, you don't belong in this society.

I just don't see the point of insulting people just because they ask their cultural / religious difference to be respected.

Or calling people 'hypocrites' for a mistake they made in their life.

You definitely have a problem with Muslims.

super ick
15-05-13, 10:50
The age of consent in France is 15. So, keep your gossips about pedophilia for the Catholic Church. Which you never did. There's a difference between having sexual relations with a 16-year-old prostitute when you're 22 than having sexual relations with a 5-year-old boy when you're 60.

Moreover, he's already been judged by French Courts and has been discharged. So your comments are just defamatory.

If he does not want to drink alcohol or be in contact with beer, that's his choice. If you can't respect the cultural differences, you don't belong in this society.

I just don't see the point of insulting people just because they ask their cultural / religious difference to be respected.

Or calling people 'hypocrites' for a mistake they made in their life.

You definitely have a problem with Muslims.

Wat vind je van trouwen met een 12 jarig meisje? Is dat ook pedofilie?

SportFreak
15-05-13, 12:21
Wat vind je van trouwen met een 12 jarig meisje? Is dat ook pedofilie?

wat ben je zielig man

vroeger gingen ze hier ook jong trouwen

Ibrah1234
15-05-13, 13:12
The age of consent in France is 15. So, keep your gossips about pedophilia for the Catholic Church. Which you never did. There's a difference between having sexual relations with a 16-year-old prostitute when you're 22 and having sexual relations with a 5-year-old boy when you're 60.

Moreover, he's already been judged by French Courts and has been discharged. So your comments are just defamatory.

If he does not want to drink alcohol or be in contact with beer, that's his choice. If you can't respect the cultural differences, you don't belong in this society.

I just don't see the point of insulting people just because they ask their cultural / religious difference to be respected.

Or calling people 'hypocrites' for a mistake they made in their life.

You definitely have a problem with Muslims.

Hou toch op man en gebruik je gezond verstand. Je extrapoleert werkelijk alles richting religie.

Nogmaals, het betreft hier een getrouwde man, een huisvader met kinderen, die heeft deelgenomen aan seksfeestjes met kinderen. Want dat is een 16-jarige voor mij. Het betreft dan een geestelijk en seksueel ongelijkwaardige relatie.

Prima, moet je allemaal zelf weten. Wat mij echter tegen de borst stuit is dat iemand gaat oreren moslim te zijn en beslist geen bier over zich heen gegooid mag hebben en de vrome inborst gaat uithangen.

Dat is hypocrisie. Lazert niet of het hier een moslim betreft. Het had ook een protestant of boeddhist kunnen zijn.

Graag stoppen met dat "jullie-zijn-allemaal-tegen-ons" retoriek.

Magister
15-05-13, 14:03
The age of consent in France is 15. So, keep your gossips about pedophilia for the Catholic Church. Which you never did. There's a difference between having sexual relations with a 16-year-old prostitute when you're 22 and having sexual relations with a 5-year-old boy when you're 60.

Moreover, he's already been judged by French Courts and has been discharged. So your comments are just defamatory.

If he does not want to drink alcohol or be in contact with beer, that's his choice. If you can't respect the cultural differences, you don't belong in this society.

I just don't see the point of insulting people just because they ask their cultural / religious difference to be respected.

Or calling people 'hypocrites' for a mistake they made in their life.

You definitely have a problem with Muslims.

Wij hebben een probleem met hypocrisie en we vragen ons af waarom dit verschijnsel en de islam vaak habd in hand gaan.

super ick
15-05-13, 16:22
wat ben je zielig man

vroeger gingen ze hier ook jong trouwen

We leven niet meer in de middeleeuwen. Ik stel hem een normale vraag waar ik graag een antwoord op wil. Daar is niets zieligs aan.
Hij haalt, volkomen terecht overigens, scherp uit naar pedofilie dus de vraag lijkt mij volkomen logisch. 12 is 12 of je er nu een religieus sausje overheen gooit of niet.

super ick
15-05-13, 16:24
Wat vind je van trouwen met een 12 jarig meisje? Is dat ook pedofilie?

Aan je rode duimpje gezien heb je het gelezen. Nu graag serieus antwoord.

super ick
15-05-13, 16:27
. If you can't respect the cultural differences, you don't belong in this society.

.

Jaja, gezien jou opmerkingen en je veroordelingen richting anderen is dat voor jou een eenrichtingskwestie.

Ik wacht weer op een rood duimpje.

H.P.Pas
15-05-13, 20:42
If he does not want to drink alcohol or be in contact with beer, that's his choice. If you can't respect the cultural differences, you don't belong in this society.



Klopt. Wie elke beroering met bier wenst te vermijden moet niet in Beieren gaan voeballen.

BoerHarms
16-05-13, 00:44
Jaja, gezien jou opmerkingen en je veroordelingen richting anderen is dat voor jou een eenrichtingskwestie.

Ik wacht weer op een rood duimpje.

Dat krijg je bij gebrek aan argumentatie :)

knots71karel
16-05-13, 01:18
Alleen de kop van het TOPIC , geeft al aan hoe intens de aan het ZIEKELIJK GRENZENDE HAAT is.
Wat heeft de bierdouche met het bouwen van een Moskee te maken??
het zijn twwe afzonderlijke onderwerpen , maar ja in NEDERLAND kennen wij het spreekwoord :
Er is altijd wel en stok te vinden om een hond te slaan .
Want jou enige misselijkmakende doel is het bouwen van de MOSKEE in kwaad daglicht te stellen ,
in plaats van het een goed initiatief te vinden !

In Sportkringen noemen ze dit ONSPORTIEF !

super ick
16-05-13, 08:36
Klopt. Wie elke beroering met bier wenst te vermijden moet niet in Beieren gaan voeballen.

Dat is wel erg gemakkelijk.

Wiens religieuze normen en waarden dwars op homoseksualiteit, blote kleding en sex voor het huwelijk staan moet niet in Nederland komen wonen?

Als puntje bij paaltje komt dan geeft het geld altijd de doorslag. In Beieren en in Nederland. Zo belangrijk is dat geloof niet al willen velen dat graag anders over laten komen.

mark61
16-05-13, 10:35
Moreover, he's already been judged by French Courts and has been discharged. So your comments are just defamatory.

If he does not want to drink alcohol or be in contact with beer, that's his choice. If you can't respect the cultural differences, you don't belong in this society.

Hij ziet er geen been in om als getrouwde man naar de hoeren te gaan, maar gilt als een mager speenvarken als ie bier over zich heen krijgt.

Maar jij ziet daar geen tegenstelling in? Of een eh gebrek aan beoordelingsvermogen van wat hoofd- en bijzaken zijn?

Het culturele verschil is dat naar de hoeren gaan als getrouwde man fantastisch islamitisch is, maar een bierbad oeh ah drama?

Fulanadetal
16-05-13, 17:23
Naar de hoeren gaan, dat kan je stiekem doen. Tot op zekere hoogte als je beroemd bent, maar goed.
Maar bier over je heen op tv, dat ziet iedereen.

mark61
16-05-13, 19:08
Oh zo :hihi:

Ik ziet die Samir alleen maar nare exemplaren verdedigen. Eerst Badr Hari als na te volgen voorbeeld, vooral ook om zijn persoonlijke levenswandel :haha:, nou dit weer.

Fulanadetal
16-05-13, 21:05
Dan zou je dus kunnen vermoeden dat Samir geen moslim is, maar iemand die zich als zodanig voordoet om moslims in een akelig daglicht te stellen. Een noslim.

H.P.Pas
16-05-13, 21:28
Dan zou je dus kunnen vermoeden dat Samir geen moslim is, maar iemand die zich als zodanig voordoet om moslims in een akelig daglicht te stellen. Een noslim.

Ik ga voor een directe benadering: Hij is zelf een naar exemplaar.

knots71karel
16-05-13, 21:38
Naar de hoeren gaan, dat kan je stiekem doen. Tot op zekere hoogte als je beroemd bent, maar goed.
Maar bier over je heen op tv, dat ziet iedereen.

Zo lang hij geen druppel binnen krijgt is er toch niks aan de hand ?

BoerHarms
17-05-13, 06:30
Dat krijg je bij gebrek aan argumentatie :)

Juist , ik doelde precies ook op diegene die mij ook een rood duimpje gaf, dankje Samir

BoerHarms
17-05-13, 06:31
Dan zou je dus kunnen vermoeden dat Samir geen moslim is, maar iemand die zich als zodanig voordoet om moslims in een akelig daglicht te stellen. Een noslim.

Hahah, een noslim, leuk gevonden :boogie: