PDA

Bekijk Volledige Versie : nieuws Badr Hari gaat onderuit in eerste ronde Legend gala



MoStar
26-05-13, 18:25
17499


De comeback van Badr Hari lijkt uit te monden tot een blamage. Hari maakte in maart zijn rentree in de ring maar moest vanwege een voetblessure na de eerste wedstrijd al de handdoek in de ring gooien. Het Legend gala in Moskou verliep echter nog minder gunstig voor de Marokkaanse kickbokser.


De tegenstander van Hari in de eerste ronde van het Legend gala was opnieuw de Azerbeidzjaan Zabit Samedov. Hari wist Samedov in maart nog te verslaan. Dit toernooi ging het echter grandioos mis. In de eerste ronde van het gevecht ging Samedov goed van start en wist Hari in een korte periode naar de grond te halen. Ook in de tweede ronde ging Hari al snel naar de grond. De scheidsrechter kende een winst aan Samedov toe nadat Hari niet snel genoeg overeind kwam en op zijn knieën bleef zitten.


Wellicht was Badr Hari er niet helemaal met zijn hoofd bij. De kickbokser is namelijk ook bezig met een autobiografie over zijn leven. Volgens de bokser zal het boek onder de categorie 'Thriller' vallen. Daarnaast wacht Hari nog steeds op een uitspraak van het Nederlandse gerechtshof. De kans bestaat dat Hari een aantal jaar vast komt te zitten.

Je kunt de wedstrijd via YouTube terugzien:

Badr Hari Zabit Samedov K.O. 5-25-2013 - KO - 25 mai 2013 - YouTube (http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=gn-90wuqguQ)

Foto: Badr Hari Fanpage (https://www.facebook.com/BADRHARIFANPAGE)

super ick
26-05-13, 21:24
Heeft hij geld nodig?
Is hij bezweken onder alle negativiteit die hij over zichzelf heeft afgeroepen?

Badr vecht niet tussen de grote jongens. Zijn tegenstanders zijn van bedenkelijk allooi. Deze partij was echt teleurstellend. Zijn tegenstander kon er echt helemaal niets van. Een Badr in goede doen zou een makkie aan hem gehad hebben.

Hij is duidelijk nog lang niet terug op niveau. Nu heeft hij een contract getekend voor enkele wedstrijden tegen onbenullige tegenstanders.
Badr is groot geworden onder hele goede Nederlandse trainers. Trainers die hart hebben voor de sport. Niet die patjepeeërs die je nu om hem heen ziet drentelen. Duidelijk geen budo-achtergrond maar ordinaire plofkoppen die een graantje mee willen pikken.

Het zou veel beter voor hem zijn om minimaal een half jaar uit te trekken en terug te keren naar zijn oude trainers om zichzelf professioneel voor te bereiden.

Ibrah1234
26-05-13, 22:19
Tom Harinck is gestopt las ik net.

MissTurksNederlandsKOERD
27-05-13, 00:21
dit las ik elders op een forum en leek mij interessant om het hier copu paste te doen;

Even iets anders heren…
hoe denken jullie over het volgende;
Ik wil dat BadR HARI TEGEN GOKHAN SAKI GAAT VECHTEN WEER.
Gegarandeerd zal dat de meest besproken wedstrijd worden, van het jaar !!!!
GOKHAN sAKI IS gegroeid en VEEL BETER GEWORDEN. HIJ TRAINT GOED en is een echte voorbeeld sportman, met respect. Zie zijn laatste wedstrijden.
Uiteraard is Gokhan Saki beter met zijn snelle combo’s en krachtigere handen en benen, anno 2013.
Dat Gokhan Saki kort is wil niet perse zeggen dat hij elke keer perse moet verliezen!!
Gokhan Saki is momenteel de meest spectaculaire kickbokser IN DE WERELD.
Gokhan Saki zou makkelijk kunnen winnen van Samedov wat Badr hari niet kon!!
In het verleden zou Gokhan Saki ook kunnen winnen van Badr hari, maar na een rake Uppercut onder zijn kin viel hij achterelkaar neer, dat gebeurt weleens in dit vak…
ene keer wint de ene EN andere keer de andere, net zoals met voetbal.
Verder vind ik het wel erg natuurlijk, dat Badr Hari zij ‘prime time’ ( beste tijd) al heeft gehad en zichzelf onnodig kapot heeft laten maken door ‘slimme dwarszitters’.
Badr beweerd de beste te zijn en dat iedereen bang is voor hem, maar het tegendeel wordt bewezen!! Hij word goed inelkaar geslagen en gaat aantal keren neer door een kleinere tegenstander Samedov.
Eerder durfde hij ook niet tegen de Rotterdamse Ismael Londt en zei zijn wedstrijd af ; badr hari kwam er onderuit met een smoesje dat zijn voet pijn deed.
Nou slimme badr Hari met arrogante bla bala praatjes kom je dus echt niet ver, mensen trappen er niet meer in!!
STOF OM NA DE DENKEN??
Badr HARI IS GEWOON KAPOTGEMAAKT……
hIJ MOEST GEWOON NAAR ZIJN OUDERS LUISTEREN!!!!!
Blijkbaar is alles goed gepland, maar hij zelf had veel in de hand. Moest hij maar geen verkeerde keuzes maken en OOK NIET ARROGANT EN dom doen.
Voorheen waren de marokkanen trots op hem. Nu zeker niet meer. Sterker nog vele marokkanen haten hem omdat velen in de wereld de Marokkanen haten door Badr Hari’s fouten.
Helaas een slecht voorbeeld voor de jeugd.
Vele marokkaanse jongeren nemen Badr hari als voorbeeld, helaas.
Een slechte karakter en criminailitet loont niet!!
TOT SLOT; KEUR HET GOED OF NIET, IK BEN GEEN HATER EN HAD HET OVER DE FEITEN.
Waarheid kan je niet veranderen door hier enkel aan te vallen zonder de feiten.
Samira ben Salik

Ibrah1234
27-05-13, 00:30
Badr Hari sloeg Gokhan vorig jaar tegen het canvas. Knock-out in de eerste ronde.

Gokan traint btw gewoon in Nederland bij dezelfde sportschool als Badr Hari te weten Mike's Gym.

Als oud kyukushin zag ik Badr zichzelf laten uittellen zaterdag. Daar moet je jezelf in Japan niet mee etaleren. No fighting spirit en dus geen eer.

Badr heeft, naast zijn betere techniek, een voordeel in gewicht en lengte. Onder normale omstandigheden zou Badr de betere vechter zijn t.o.v. Gokhan.

MissTurksNederlandsKOERD
27-05-13, 00:34
dit las ik elders op een forum en leek mij interessant om het hier copu paste te doen;

Even iets anders heren…
hoe denken jullie over het volgende;
Ik wil dat BadR HARI TEGEN GOKHAN SAKI GAAT VECHTEN WEER.
Gegarandeerd zal dat de meest besproken wedstrijd worden, van het jaar !!!!
GOKHAN sAKI IS gegroeid en VEEL BETER GEWORDEN. HIJ TRAINT GOED en is een echte voorbeeld sportman, met respect. Zie zijn laatste wedstrijden.
Uiteraard is Gokhan Saki beter met zijn snelle combo’s en krachtigere handen en benen, anno 2013.
Dat Gokhan Saki kort is wil niet perse zeggen dat hij elke keer perse moet verliezen!!
Gokhan Saki is momenteel de meest spectaculaire kickbokser IN DE WERELD.
Gokhan Saki zou makkelijk kunnen winnen van Samedov wat Badr hari niet kon!!
In het verleden zou Gokhan Saki ook kunnen winnen van Badr hari, maar na een rake Uppercut onder zijn kin viel hij achterelkaar neer, dat gebeurt weleens in dit vak…
ene keer wint de ene EN andere keer de andere, net zoals met voetbal.
Verder vind ik het wel erg natuurlijk, dat Badr Hari zij ‘prime time’ ( beste tijd) al heeft gehad en zichzelf onnodig kapot heeft laten maken door ‘slimme dwarszitters’.
Badr beweerd de beste te zijn en dat iedereen bang is voor hem, maar het tegendeel wordt bewezen!! Hij word goed inelkaar geslagen en gaat aantal keren neer door een kleinere tegenstander Samedov.
Eerder durfde hij ook niet tegen de Rotterdamse Ismael Londt en zei zijn wedstrijd af ; badr hari kwam er onderuit met een smoesje dat zijn voet pijn deed.
Nou slimme badr Hari met arrogante bla bala praatjes kom je dus echt niet ver, mensen trappen er niet meer in!!
STOF OM NA DE DENKEN??
Badr HARI IS GEWOON KAPOTGEMAAKT……
hIJ MOEST GEWOON NAAR ZIJN OUDERS LUISTEREN!!!!!
Blijkbaar is alles goed gepland, maar hij zelf had veel in de hand. Moest hij maar geen verkeerde keuzes maken en OOK NIET ARROGANT EN dom doen.
Voorheen waren de marokkanen trots op hem. Nu zeker niet meer. Sterker nog vele marokkanen haten hem omdat velen in de wereld de Marokkanen haten door Badr Hari’s fouten.
Helaas een slecht voorbeeld voor de jeugd.
Vele marokkaanse jongeren nemen Badr hari als voorbeeld, helaas.
Een slechte karakter en criminailitet loont niet!!
TOT SLOT; KEUR HET GOED OF NIET, IK BEN GEEN HATER EN HAD HET OVER DE FEITEN.
Waarheid kan je niet veranderen door hier enkel aan te vallen zonder de feiten.
Samira ben Salik

super ick
27-05-13, 07:46
Badr was wel iets beter dan in zijn vorige gevecht. Ik had het idee dat hij iets beter afgetraind was. Ik schrijf beter want het was nog steeds geen afgetrainde atleet. Zo kan je niet terug komen aan de top. Voor het geld heeft hij een aantal partijen aangenomen tegen duidelijk mindere vechters.

In de eerste ronde zag ik het al gebeuren. Badr stootte niet snel genoeg, zijn 'combinaties' bestonden uit lange ongecontroleerde hoeken. (Die lijken spectaculair maar zijn zelden effectief, je moet er toevlallig tegenaan lopen).
Zijn Mawashi Geri (hoge trap) zag je van een kilometer afstand aankomen.
Al na een paar minuten vochten beide vechters al 'over hun adem heen'. Bij stoten en trappen is de ademhaling erg belangrijk. Je hoort sommige boksers dat wel eens erg luid doen. Dat is essentieel om kracht achter de stoten te kunnen zetten. Je armen zitten vast aan je borstkas (egwaar hoor!) en deze zet bij stoten uit zodat je eigenlijk maar 1 moment hebt om je adem uit te blazen. Als je te weinig conditie hebt dan heb je die juiste manier van ademhalen niet meer onder controle en ga je hijgen. Je stoten worden onzuiver en ook minder hard.

Badr moet terug naar school en daarna weer gaan verdienen. Of heeft Estelle het geld van Ruud al opgemaakt? Ik begin steeds meer te twijfelen aan een serieuze come back.

super ick
27-05-13, 10:50
Ehhhhh, b.t.w. waar was zijn Marokkaanse vlag? :hihi:

MissTurksNederlandsKOERD
27-05-13, 14:07
Smoesjes verzinnen achteraf na inelkaar gemept te zijn is een makkie!

Badr hari bewees dat hijzelf een onbenullige tegenstander is.
Het zou veel beter zijn voor velen om minimaal een half jaar uit te trekken om nog (extra) beter te zijn slimmerik.

Dus dat geldt niet enkel voor Badr Hari.

Badr Hari heeft ook geen budo-achtergrond zoals jij dat noemt! Zonder trots hier en daar in het kwade daglicht! Of vind jij dat badr Hari de marokkanen goed vertegenwoordigt?

Andermans vrouw afpikken? Criminaliteit, aggresiviteit... elke keer de gevangenis in etc. prima voorbeel voor de marokkanen??
Dus zo zijn marokkanen?? Wil je dat heel de wereld de marokkanen zo kent?

MissTurksNederlandsKOERD
27-05-13, 14:15
Er zijn tientallen getuigen dat Gokhan Sakis vader een half uurtje voor de wedstrijd toevallig een hartaanval kreeg!!!

Desondanks deed Gokhan Saki mee met de wedstrijd.
Onder normale omstangheden zou Gokhan Saki zeker winnen van Badr Hari!!
Moeten ze maar nog een keer vechten tegenelkaar. Zullen wij allemaal zien wie beter is.
o.a. Mike Tyson is ook kort en toch won hij van vele langere mensen.
GOKHAN sAKI IS gegroeid en VEEL BETER GEWORDEN. HIJ TRAINT GOED en is een echte voorbeeld sportman, met respect. Zie zijn laatste wedstrijden.
Uiteraard is Gokhan Saki beter met zijn snelle combo’s en krachtigere handen en benen, anno 2013.
Dat Gokhan Saki kort is wil niet perse zeggen dat hij elke keer perse moet verliezen!!
Gokhan Saki is momenteel de meest spectaculaire kickbokser IN DE WERELD.
Gokhan Saki zou makkelijk kunnen winnen van Samedov wat Badr hari niet kon!!
In het verleden zou Gokhan Saki ook kunnen winnen van Badr hari, maar na een rake Uppercut onder zijn kin viel hij achterelkaar neer, dat gebeurt weleens in dit vak…
ene keer wint de ene EN andere keer de andere, net zoals met voetbal





Badr Hari sloeg Gokhan vorig jaar tegen het canvas. Knock-out in de eerste ronde.

Gokan traint btw gewoon in Nederland bij dezelfde sportschool als Badr Hari te weten Mike's Gym.

Als oud kyukushin zag ik Badr zichzelf laten uittellen zaterdag. Daar moet je jezelf in Japan niet mee etaleren. No fighting spirit en dus geen eer.

Badr heeft, naast zijn betere techniek, een voordeel in gewicht en lengte. Onder normale omstandigheden zou Badr de betere vechter zijn t.o.v. Gokhan.

super ick
27-05-13, 16:24
Ben je er zeker van dat het niet een beetje meespeelt dat hij Turk is? :hihi:

Ibrah1234
27-05-13, 22:43
Nou, je hebt er duidelijk meer verstand van dan ondergetekende. Vroeger wat Jiu-Jitsu en Kyukushin gedaan maar ik vrat bij die karate wedstrijden altijd mijn nagels en halve vingers op van de zenuwen.

Wat ik nog steeds niet snap is die hele hype rondom Badr Harrie.

Geesink, Schilt, Aerts, Bonjaski, Hoost worden gezien als halve goden in Japan maar daar treft men dan ook een stevig fundament aan in de behaalde resultaten.

Zijn palmares valt immers in het niet in vergelijking tot bovengenoemden.

super ick
28-05-13, 11:00
Nou, je hebt er duidelijk meer verstand van dan ondergetekende. Vroeger wat Jiu-Jitsu en Kyukushin gedaan maar ik vrat bij die karate wedstrijden altijd mijn nagels en halve vingers op van de zenuwen.

Wat ik nog steeds niet snap is die hele hype rondom Badr Harrie.

Geesink, Schilt, Aerts, Bonjaski, Hoost worden gezien als halve goden in Japan maar daar treft men dan ook een stevig fundament aan in de behaalde resultaten.

Zijn palmares valt immers in het niet in vergelijking tot bovengenoemden.

Ik ken ze hoor. Jongens met een uitstekende techniek die last hebben van wedstrijdangst. Dat vreet zoveel energie dat ze nooit succesvol kunnen zijn terwijl hun conditie en techniek vaak beter was dan die van de tegenstander.

'Wat jiu-jitsu en Kyokushin gedaan' en wedstrijden klinkt mij niet logisch.

Zo'n hype is er niet hoor rondom Badr Hari. Hier misschien maar in de sportwereld is hij voorlopig uitgespeeld.

Ibrah1234
28-05-13, 11:27
Jiu-Jitsu had je geen wedstrijden in. Althans toen niet. Vond het wel een mooie sport doordat de oefeningen eindeloos werden herhaald en er een soort van spiergeheugen is ontstaan.

Slechts één keertje in mijn prille jeugd hoeven te gebruiken en toen zonder na te denken een taise bakie? (geen idee hoe je dat schrijft) vanuit het niets. Het zat in het geheugen van het lichaam leek het wel.

Jammer genoeg gestopt bij de bruine band. Je zag toen jongens kickboksen, karate en dat leek allemaal wat spannender.

super ick
29-05-13, 16:31
Jiu-Jitsu had je geen wedstrijden in. Althans toen niet. Vond het wel een mooie sport doordat de oefeningen eindeloos werden herhaald en er een soort van spiergeheugen is ontstaan.

Slechts één keertje in mijn prille jeugd hoeven te gebruiken en toen zonder na te denken een taise bakie? (geen idee hoe je dat schrijft) vanuit het niets. Het zat in het geheugen van het lichaam leek het wel.

Jammer genoeg gestopt bij de bruine band. Je zag toen jongens kickboksen, karate en dat leek allemaal wat spannender.

Jiu jitsu is een verdedigingssysteem. Beter dan kickboksen en karate omdat er klemmen, verwurgingen en grondgevecht in zitten. Veel completer dus. Geen ringsporter en gericht op de meest vitale delen. Technieken die in karate en kickboksen verboden zijn.