PDA

Bekijk Volledige Versie : Hezbollah



Magister
05-06-13, 23:08
Ik zou wel eens willen weten hoe het is om tegen de bewierookte helden van Hezbollah te vechten. Wie van de Nederlands-Marokkaanse strijders tegen Assad zou daar iets over kunnen vertellen?

H.P.Pas
06-06-13, 01:13
Ik zou wel eens willen weten

Denk van niet; jij weet alles al.

Magister
06-06-13, 06:17
Denk van niet; jij weet alles al.

Het lijkt me een ontluisterende ervaring. Ik denk dat "onze jongens" helemaal kansloos zijn tegen de staalharde Hezbollah-veteranen.

Ibrah1234
06-06-13, 09:28
Ik kan me een zinvollere besteding voorstellen van ATV en vakantiedagen. Paintball of lasergames bijvoorbeeld?

Alhoewel de zinnigheid hiervan ook aangevochten kan worden is de aangerichte schade beperkt tot een extra wasbeurt.

super ick
06-06-13, 11:14
Het lijkt me een ontluisterende ervaring. Ik denk dat "onze jongens" helemaal kansloos zijn tegen de staalharde Hezbollah-veteranen.

Zonder enige combatervaring ben je zowiezo kansloos. Ik zie de helden in de straten staan vuren met automatische wapens. Zooitje ongeregeld tegen zooitje ongeregeld. Volledig uit dekking het automatische vuur openen zonder dat je iemand in het vizier hebt. Tegen een getrainde gevechtseenheid lig je zo met gestrekte oren.

Regel 1: niet vuren als je niemand ziet of het moet zijn om dekking te geven. Klinkt logisch maar ik zie het steeds gebeuren. Na 1 keer kies je positie en schakel je zo'n idioot met 1 schot uit.

Fulanadetal
06-06-13, 16:14
Wij zien hier vooral stoer schieten voor de media (zonde van de munitie). Het zal er in echte gevechten vast iets professioneler aan toe gaan.

super ick
06-06-13, 17:05
Wij zien hier vooral stoer schieten voor de media (zonde van de munitie). Het zal er in echte gevechten vast iets professioneler aan toe gaan.

Het is gedrag van ongetrainden. Het zijn rebellen.

Neem aan dat het leger maar ook Hezbollah beter getraind is. Er zijn al diverse oproepen uit Syrië gekomen aan die westerse salonmoslims om aub thuis te blijven. Ze kunnen niets, zijn niets gewend en lopen alleen in de weg.

knots71karel
06-06-13, 22:47
Het is gedrag van ongetrainden. Het zijn rebellen.

Neem aan dat het leger maar ook Hezbollah beter getraind is. Er zijn al diverse oproepen uit Syrië gekomen aan die westerse salonmoslims om aub thuis te blijven. Ze kunnen niets, zijn niets gewend en lopen alleen in de weg.

Dat is toch zielig voor deze jongens, die kunnen eindelijk hun agressie kwijt en nu is het weer niet goed .
En als ze eenmaal terug in Nederland zijn of hier blijven dan weten ze zich geen raad en gaan ze hier de boel vesteren .:stout: hoor !

Magister
06-06-13, 23:01
Dat is toch zielig voor deze jongens, die kunnen eindelijk hun agressie kwijt en nu is het weer niet goed .
En als ze eenmaal terug in Nederland zijn of hier blijven dan weten ze zich geen raad en gaan ze hier de boel vesteren .:stout: hoor !

Ik denk het niet. Ze sneuvelen namelijk...

super ick
07-06-13, 11:29
Dat is toch zielig voor deze jongens, die kunnen eindelijk hun agressie kwijt en nu is het weer niet goed .
En als ze eenmaal terug in Nederland zijn of hier blijven dan weten ze zich geen raad en gaan ze hier de boel vesteren .:stout: hoor !

Ik ben voorstander van het afnemen van de Nationaliteit. Kunnen ze daar blijven of naar Marokko ofzo als ze daar klaar zijn.

Ibrah1234
07-06-13, 12:22
Ik ben voorstander van het afnemen van de Nationaliteit. Kunnen ze daar blijven of naar Marokko ofzo als ze daar klaar zijn.

Ik waag te betwijfelen of je een Nederlander zijn staatsburgerschap kunt ontnemen. Maar wellicht in het geval van een dubbel paspoort?

Spoetnik
09-06-13, 16:14
Buitenlandse Jihadi's (sunni's gesteund door SA/Qatar) vallen buitenlandse Jihadi's (hezbollah en Iraakse Shi'a gesteund door Iran) in Syrie aan. Dat moet toch wel een een beetje verwarrend zijn voor enkele op dit forum.