PDA

Bekijk Volledige Versie : Onderzoek naar economisch gedrag

mfn
12-06-13, 12:27
Salaam-u-Alaikum,

Ik ben nieuw op dit forum, en ik zal mijzelf even voorstellen. Mijn naam is Mohammad, ben 22 jaar en ben van Pakistaanse afkomst. Nou vragen jullie je misschien af wat ik dan op Maroc.nl doe?

Ik studeer momenteel aan de Erasmus universiteit, en ik zit nu in mijn laatste bachelorjaar. Ik moet in deze periode ook een scriptie schrijven, wat dus inhoudt dat ik onderzoek moet doen over een bepaald onderwerp. Mijn onderzoek gaat over het economisch gedrag van verschillende migrantengroepen in Nederland. Om dit zo goed mogelijk te kunnen onderzoeken heb ik een vragenlijst opgesteld.

Voor mijn onderzoek helpt het enorm als veel verschillende migrantengroepen deze vragenlijst invullen. Ik heb al veel respons gehad van verscheidene migrantengroepen als de Pakistanen, Turken, Afghanen, maar jammer genoeg nog weinig respons van de Marokkaanse groepen.

Mijn verzoek aan jullie is dan ook of jullie deze vragenlijst zouden willen invullen. Het kost jullie maximaal 10 minuten en het is een leuke vragenlijst, die niet zoals andere vragenlijsten is. Je moet hier namelijk een aantal economische spellen spelen, wat altijd wel leuk is!

Het zou mooi zijn als veel Marrokkaanse jongeren deze vragenlijst kunnen invullen, maar de rest is ook welkom om deze vragenlijst in te vullen.

Dit is de link naar de vragenlijst;
http://erim.3uu.de/uc/admin/f10f/

Heel erg bedankt voor jullie hulp! Als ik jullie ergens mee kan helpen, laat het mij dan ook weten!

Groeten,
Mohammad