PDA

Bekijk Volledige Versie : 3 Frenchmen attack young veiled Muslim woman in Paris



Pagina's : [1] 2

Samir75017
14-06-13, 10:53
Vicious attack on young Muslim woman in Argenteuil

http://www.islamophobiawatch.co.uk/wp-content/uploads/2013/06/Rabia-B..jpg

The Coordination contre le Racisme et l’Islamophobie reports that on 20 May in the town of Argenteuil near Paris a 17-year-old Muslim woman named Rabia B., who was wearing a headscarf, was attacked by three men who punched and kicked her, and tore off her headscarf, while shouting “dirty Arab” and “dirty Muslim”. The CRI condemns the inadequate response of the police and local council to the incident.

In an interview with Oumma TV, Rabia describes the attackers as skinheads.

http://www.islamophobiawatch.co.uk/viciousattack-on-young-muslim-woman-in-argenteuil/

Samir75017
14-06-13, 11:04
https://www.youtube.com/watch?v=m3DETAxXM24

Samir75017
14-06-13, 11:12
Always wondered why racists always attack girls/women only ...

Karin.N
14-06-13, 11:25
Always wondered why racists always attack girls/women only ...

Het zijn niet alleen racisten hoor, die vrouwen alleen pakken. Meer mannen kunnen dat, zelfs mannen die atheist, moslim of christen zijn kunnen dat en doen dat ook.

Ik vind het in en intriest voor ale slachtoffers die gemaakt worden door racisten, atheisten, moslims, christenen etc.

Maar vertel eens Samir, denk jij dat alleen racisten zo zwak zijn dat ze vrouwen/bejaarden als slachtoffer kiezen of is het een menselijk trekje om voor een zwakkere te kiezen? Zelf denk ik het laatste.

Verder is het jammer dat je zo doorzichtig bent. Of je punt is dat racisten alleen moslimvrouwen als slachtoffer uitzoeken. Krijg je daarop een reactie, dan is het opeens dat je een punt wilde scoren door die reactie uit te lokken?

Zo kom je altijd en overal weg met je discriminerende priksels, jammer.

Samir75017
14-06-13, 11:43
Het zijn niet alleen racisten hoor, die vrouwen alleen pakken. Meer mannen kunnen dat, zelfs mannen die moslim of christen zijn kunnen dat en doen dat ook.

Ik vind het in en intriest voor ale slachtoffers die gemaakt worden door racisten, atheisten, moslims, christenen etc.

Maar vertel eens Samir, denk jij dat alleen racisten zo zwak zijn dat ze vrouwe als slachtoffer kiezen of is het een menselijk trekje?

They have a problem with Muslims and want to be violent towards them ? Simple. Why don't they go to 'Muslim' neighborhoods and attack guys ? Men Vs Men. What do you think ?

They never do it. They only attack defenceless young girls or women.

This week, a pregnant 21-year-old Muslim veiled woman in the same area. They tore her veil off and kicked her. Bah, disgusting.

And on top of that, that's what her father says in the video, police asked them not to spread the information of her attack.

Unacceptable.

Karin.N
14-06-13, 12:01
They have a problem with Muslims and want to be violent towards them ? Simple. Why don't they go to 'Muslim' neighborhoods and attack guys ? Men Vs Men. What do you think ?

They never do it. They only attack defenceless young girls or women.

This week, a pregnant 21-year-old Muslim veiled woman in the same area. They tore her veil off and kicked her. Bah, disgusting.

And on top of that, that's what her father says in the video, police asked them not to spread the information of her attack.

Unacceptable.

Het is ook onacceptabel, zoals al dat geweld het is!

Samir je bent zo voorspelbaar als wat. Wat dat betreft kun je Karel en Magister een hand geven. Zelfde wijze van denken alleen behorend tot een andere groep.

Samir75017
14-06-13, 12:10
Samir je bent zo voorspelbaar als wat. Wat dat betreft kun je Karel en Magister een hand geven. Zelfde wijze van denken alleen behorend tot een andere groep.

I don't need your judgement here, ok ?

Talk on-topic or get lost. Always gossiping about people, that's crazy. Who do you think you are ?

Soldim
14-06-13, 12:57
I don't need your judgement here, ok ?

Talk on-topic or get lost. Always gossiping about people, that's crazy. Who do you think you are ?

Touché.

Karin.N
14-06-13, 15:28
I don't need your judgement here, ok ?

Talk on-topic or get lost. Always gossiping about people, that's crazy. Who do you think you are ?

Goed, vanaf heden zal ik jou en je topics niet meer serieus nemen. Ik heb namelijk geen zin in gezever van mensen die een totaal eenzijdige blik op de wereld hebben.

BoerHarms
14-06-13, 15:35
Goed, vanaf heden zal ik jou en je topics niet meer serieus nemen. Ik heb namelijk geen zin in gezever van mensen die een totaal eenzijdige blik op de wereld hebben.

:giechel::giechel:

super ick
14-06-13, 16:30
Always wondered why racists always attack girls/women only ...

Zo verwonder ik me ook altijd waarom allochtone straatrovers, overwegend bejaarde autochtonen te pakken nemen.

super ick
14-06-13, 16:32
Goed, vanaf heden zal ik jou en je topics niet meer serieus nemen. Ik heb namelijk geen zin in gezever van mensen die een totaal eenzijdige blik op de wereld hebben.

Hij is de Geert Wilders onder de moslims. Geen oplossing maar deel van het probleem.

Eke
14-06-13, 18:21
Stuk voor stuk zijn we het overeens dat racisme zo klein mogelijk zou moeten blijven anno 2013.

Gesluierde vrouwen roepen meer irritatie op door hun anders zijn dan andere vrouwen, dan een manlijke moslim. Dat 'sluieren' wordt als provokatief ervaren.
Voila : verbale of lijfelijke agressie.

BoerHarms
14-06-13, 20:18
Stuk voor stuk zijn we het overeens dat racisme zo klein mogelijk zou moeten blijven anno 2013.

Gesluierde vrouwen roepen meer irritatie op door hun anders zijn dan andere vrouwen, dan een manlijke moslim. Dat 'sluieren' wordt als provokatief ervaren.
Voila : verbale of lijfelijke agressie.

Afwijkend gedrag levert meestal irritatie op , maakt niet uit waar, behalve met carnaval sta ik vreemd te kijken als ik bijv op het vliegveld gesluierde vrouwen zie. Maar gelukkig ben ik niet aggresief ingesteld en laat ze in hun waarde.

Eke
14-06-13, 20:44
sta ik vreemd te kijken als ik bijv op het vliegveld gesluierde vrouwen zie..

BH, hoeveel gesluierde vrouwen moet je nog zien om er aan gewend te raken ? Of kan ik dat zo niet stellen ?

knots71karel
14-06-13, 20:51
Goed, vanaf heden zal ik jou en je topics niet meer serieus nemen. Ik heb namelijk geen zin in gezever van mensen die een totaal eenzijdige blik op de wereld hebben.

Ik sluit me bij jou aan , al was het alleen al om het feit dat ik ook dezelfde denkwijze heb als SAMIR , met dit verschil dat ik geen haat Topic open en neutraal mijn mening geef !
En om toch nog ff ''on topic '' te blijven ; natuurlijk is het vreselijk wat dit meisje is overkomen , maar er gebeuren helaas dagelijks veel VAN DEZE VERGELIJKBARE DINGEN , en dat dit WERELD NIEUWS is in SMIERTJES oogjes begrijp ik volkomenn :rolleyes:jammer dat de daders geen Joden /homo,s of iets van dien aard waren want dan was het helemaal ''scoren '' geblazen geweest !
het enige doel van Smiertje is haat zaaien ,en dat gaat gepaard met pagina,s grote foto,s enz om vooral maar te laten zien HOE AFSCHUWLIJK SLECHT de Moslims worden behandeld door het WESTERSE GEPEUPEL .
De waarheid valt soms moeilijk te verteren , maar goed mijn kommentaar lezen ,daar kun je veel van leren !
Want zo is het toevallig ook nog eens een keer , dit was IK en nou mag JIJ weer .
:wink:

Samir75017
15-06-13, 00:07
Goed, vanaf heden zal ik jou en je topics niet meer serieus nemen. Ik heb namelijk geen zin in gezever van mensen die een totaal eenzijdige blik op de wereld hebben.

Why did you divert the topic ? Is it because you don't feel concerned about a Muslim girl being assaulted and beaten because of her religion ?

I don't like people like you who spend their time talking about others. Do you think you are superior ?

And I don't give a damn about what you think about me. Go and talk like that to your children, not to me. The topic is not about me but about a vicious attack on a young woman because of her ethnicity / religion. Is it clear ?

15 answers : almost all of them about my person. Crazy, really.

Now, please get lost and come back when you have something on-topic to say.

Thank you.

Samir75017
15-06-13, 00:35
Gesluierde vrouwen roepen meer irritatie op door hun anders zijn dan andere vrouwen

Because they're covering their hair ?

Do you think people would also feel "irritated" by Christian nuns for example ? Would their clothing be considered as a "provocation" ?

BoerHarms
15-06-13, 06:23
BH, hoeveel gesluierde vrouwen moet je nog zien om er aan gewend te raken ? Of kan ik dat zo niet stellen ?

met gesluiert bedoel ik eigenljk meer de burka, misschien blijf ikdat altijd. vreemd vinden, voor mij gevoel toch een vorm van onderdrukking.

Karin.N
15-06-13, 09:52
Stuk voor stuk zijn we het overeens dat racisme zo klein mogelijk zou moeten blijven anno 2013.

Gesluierde vrouwen roepen meer irritatie op door hun anders zijn dan andere vrouwen, dan een manlijke moslim. Dat 'sluieren' wordt als provokatief ervaren.
Voila : verbale of lijfelijke agressie.

Mensen die goed in hun vel zitten zullen denk ik zelden overgaan tot zomaar agressief gedrag.Mensen daarentegen die niet goed in hun vel zitten, het idee hebben dat ze worden achtergesteld etc zullen eerder geneigd zijn om agressief te worden. Vaak zie je dan dat ze een zwakker persoon uitkiezen, dus ja, vaak zijn dat vrouwen of bejaarden.

Je kunt het geweld ook niet linken aan 1 groepering zoals de topicstarter dat doet voorkomen. Dit soort geweld zie je overal op de wereld terug en helaas kunnen we niet stellen dat het hebben van een bepaald kleurtje of een geloofsovertuiging zorgt dat deze mensen niet dat geweld gebruiken.

De vraag in dit topic waarom racisten altijd vrouwen als slachtoffer uitkiezen komt dus omdat mensen dat helaas overal doen. Men kiest de zwakkere uit. Het is niet alleen aan racisten voorbehouden dat zij vrouwen aanvallen.Was het maar zo eenvoudig dat alleen blanke racisten dit zouden doen. Dan zou het geweld tegen vrouwen wereldwijd heel erg afnemen.

Want geweld tegen vrouwen verdient juist alle aandacht en daarom vind ik het verwerpelijk dat er mensen zijn die menen dat alleen geweld door bepaalde groeperingen tegen vrouwen onder de aandacht gebracht moeten worden. Geweld tegen vrouwen uit hun eigen kring verzwijgen ze maar liever. En dat maakt ze in mijn ogen niet beter dan de racisten die deze moslima's hebben mishandeld. Ik hoop dan ook dat deze schoften en alle andere schoften op de wereld eens een keer flink aangepakt worden.

Juffrouw_Saartje
15-06-13, 10:01
Het zijn niet alleen racisten hoor, die vrouwen alleen pakken. Meer mannen kunnen dat, zelfs mannen die atheist, moslim of christen zijn kunnen dat en doen dat ook.

Ik vind het in en intriest voor ale slachtoffers die gemaakt worden door racisten, atheisten, moslims, christenen etc.

Maar vertel eens Samir, denk jij dat alleen racisten zo zwak zijn dat ze vrouwen/bejaarden als slachtoffer kiezen of is het een menselijk trekje om voor een zwakkere te kiezen? Zelf denk ik het laatste.

Verder is het jammer dat je zo doorzichtig bent. Of je punt is dat racisten alleen moslimvrouwen als slachtoffer uitzoeken. Krijg je daarop een reactie, dan is het opeens dat je een punt wilde scoren door die reactie uit te lokken?

Zo kom je altijd en overal weg met je discriminerende priksels, jammer.

Het probleem wat ik heb met jouw reactie is dat jij en andere prikkers in vele gevallen niet on-topic reageren en ofwel het buitenland erbij slepen als het over een kwestie in Nederland gaat, ofwel de westelijke sahara erbij slepen als het over Israël gaat, of het niet nader te noemen spelletje spelen wat Saul heeft gedaan in een topic die eigenlijk over ritueel (energie slurpende occulte) kinder(machts)misbruik zou moeten gaan en niets anders.

Tevens reageer jij (en anderen) steeds op Samir zelf als persoon, terwijl het hier over het onderwerp zou moeten gaan. Het is alsof de prikkers hier in kampen verdeeld zijn en de ene kamp standaard zijn eigen groep liked en vice versa. Samir heeft recht om welk topic dan ook te openen en jij hebt ook het recht om dit te negeren. Maar laten we met elkaar afspreken dat we gezamenlijk on-topic blijven en anders open je maar een eigen topic waarbij mannen in het algemeen altijd vrouwen pakken and I'll be your guest!!!

Juffrouw_Saartje
15-06-13, 10:03
Always wondered why racists always attack girls/women only ...

Is dat zo? Onderbouw deze stelling eens.

Juffrouw_Saartje
15-06-13, 10:07
And I don't give a damn about what you think about me. That's what I like about you. Je gaat gewoon door met topics plaatsen ondanks alle persoonlijke aanvallen die jij krijgt. Heel goed, je laat je niet afleiden:


The topic is not about me but about a vicious attack on a young woman because of her ethnicity / religion. Is it clear ?

15 answers : almost all of them about my person. Crazy, really.

Now, please get lost and come back when you have something on-topic to say.

Thank you.

Karin.N
15-06-13, 10:16
Samirs vraag was waarom het altijd racisten zijn die vrouwen aanvallen. Mijn uitleg wijst voor zich, het zijn helaas niet alleen racisten die vrouwen mishandelen. Zwakke personen (want dat zijn dit soort agressievelingen) kiezen altijd een zwakker persoon uit. En ja, dat vinden we overal ter wereld terug. Helaas!

En helaas we kunnen niet zeggen dat het alleen blanke racisten zijn, maar velen maken zich schuldig aan geweld tegen vrouwen. Nationaliteit, huidskleur, religie, politieke voorkeur maakt daarbij geen ene moer uit.

Misschien moeten jij en Samir zich eens afvragen waarom er zo op de persoon Samir wordt gespeeld. En gebeurt het alleen bij Samir? Kijk eens hoe er op een Magister of Karel wordt gereageerd. Mensen die oogkleppen voor hebben vallen nu eenmaal snel door de mand, doordat ze een eenzijdige kijk op de werkelijkheid hebben. Dat geldt voor de Samirs maar ook voor de prikkers die menen dat crminaliteit is voorbehouden aan Marokkanen.

Wanneer ik reageer op het ene, reageer ik ook op het andere. Daarom ben ik voor de 1 een moslimbasher en voor de andere juist een moslimvriendinnetje. Tsja, aan de kijk van sommige mensen kan ik niets veranderen. Kan alleen proberen hier an daar wat speldeprikken uit te delen. :blij:

Btw mss dat je dan ook eens kritisch naar je eigen berichtjes moet kijken. Jij blijft ook niet altijd on topic zoals je dat hier van mij verwacht. Ook jij haalt er andere voorbeelden bij. Ik heb er geen enkele moeite mee dat je de berichtjes plaatst zoals je doet. Maar ik vind wel dat wat je van een ander verwacht, wel zelf moet geven. :blij:

Magister
15-06-13, 10:49
Samirs vraag was waarom het altijd racisten zijn die vrouwen aanvallen. Mijn uitleg wijst voor zich, het zijn helaas niet alleen racisten die vrouwen mishandelen. Zwakke personen (want dat zijn dit soort agressievelingen) kiezen altijd een zwakker persoon uit. En ja, dat vinden we overal ter wereld terug. Helaas!

En helaas we kunnen niet zeggen dat het alleen blanke racisten zijn, maar velen maken zich schuldig aan geweld tegen vrouwen. Nationaliteit, huidskleur, religie, politieke voorkeur maakt daarbij geen ene moer uit.

Misschien moeten jij en Samir zich eens afvragen waarom er zo op de persoon Samir wordt gespeeld. En gebeurt het alleen bij Samir? Kijk eens hoe er op een Magister of Karel wordt gereageerd. Mensen die oogkleppen voor hebben vallen nu eenmaal snel door de mand, doordat ze een eenzijdige kijk op de werkelijkheid hebben. Dat geldt voor de Samirs maar ook voor de prikkers die menen dat crminaliteit is voorbehouden aan Marokkanen.

Wanneer ik reageer op het ene, reageer ik ook op het andere. Daarom ben ik voor de 1 een moslimbasher en voor de andere juist een moslimvriendinnetje. Tsja, aan de kijk van sommige mensen kan ik niets veranderen. Kan alleen proberen hier an daar wat speldeprikken uit te delen. :blij:

Btw mss dat je dan ook eens kritisch naar je eigen berichtjes moet kijken. Jij blijft ook niet altijd on topic zoals je dat hier van mij verwacht. Ook jij haalt er andere voorbeelden bij. Ik heb er geen enkele moeite mee dat je de berichtjes plaatst zoals je doet. Maar ik vind wel dat wat je van een ander verwacht, wel zelf moet geven. :blij:

Ik voel me erg vereerd dat je aan me denkt.

Charlus
15-06-13, 11:42
Samirs vraag was waarom het altijd racisten zijn die vrouwen aanvallen.
Ik volg dit gehakketak maar hallef, wel weet ik dat dat niet de vraag van Samir75017 was.

Always wondered why racists always attack girls/women only ...
Zou hij zijn vraag ook hebben bedoeld voor niet-witte racisten? Waarschijnlijk wel, want het is racistisch om te zeggen dat racisme alleen onder witten voorkomt en waarom zouden niet-witte racisten zich fundamenteel anders gedragen dan witte racisten?

Samir75017
15-06-13, 11:47
Samirs vraag was waarom het altijd racisten zijn die vrouwen aanvallen.

No, I never said that.

Samir75017
15-06-13, 12:07
Is dat zo? Onderbouw deze stelling eens.

Anti-Muslim bigots seek confrontation and violence. They've never been to 'Muslim areas' (there are loads in Paris) to express their hatred. Why do you think they don't ?

Juffrouw_Saartje
15-06-13, 12:13
Samirs vraag was waarom het altijd racisten zijn die vrouwen aanvallen.

Nee Samir vroeg niet waarom het altijd racisten zijn die vrouwen aanvallen, maar waarom racisten altijd alleen vrouwen aanvallen. Het woordje altijd staat hier op een andere plaats.


Btw mss dat je dan ook eens kritisch naar je eigen berichtjes moet kijken. Jij blijft ook niet altijd on topic zoals je dat hier van mij verwacht. Ook jij haalt er andere voorbeelden bij. Ik heb er geen enkele moeite mee dat je de berichtjes plaatst zoals je doet. Maar ik vind wel dat wat je van een ander verwacht, wel zelf moet geven. :blij:

Zou kunnen Karin, laat het me maar weten, maar het schrijven van Super Ick: Zo verwonder ik me ook altijd waarom allochtone straatrovers, overwegend bejaarde autochtonen te pakken nemen is geen antwoord op waarom racisten altijd alleen vrouwen aanvallen of op het filmpje.

super ick
15-06-13, 12:33
Anti-Muslim bigots seek confrontation and violence. They've never been to 'Muslim areas' (there are loads in Paris) to express their hatred. Why do you think they don't ?

Ik ben in zes verschillende moslimlanden geweest. En jij?

super ick
15-06-13, 12:36
Zou kunnen Karin, laat het me maar weten, maar het schrijven van Super Ick: Zo verwonder ik me ook altijd waarom allochtone straatrovers, overwegend bejaarde autochtonen te pakken nemen is geen antwoord op waarom racisten altijd alleen vrouwen aanvallen of op het filmpje.

Dat deed ik omdat er staat Muslim woman. Er worden plenty bejaarden en winkels overvallen door moslimjongeren. In de grote steden is het een regelrechte plaag.
Iemand een spiegel voorhouden kan geen kwaad.

BTW, ik kan me niet voorstellen dat er hier iemand zijn goedkeuring verleent aan het aanvallen van een moslimvrouw.

Juffrouw_Saartje
15-06-13, 12:45
Anti-Muslim bigots seek confrontation and violence. They've never been to 'Muslim areas' (there are loads in Paris) to express their hatred. Why do you think they don't ?

Ik dacht dat Argeneuil bij de banlieu behoorde en voornamelijk uit immigranten bestond. Alhoewel hier de grootste moskee van Europa staat (Al Ihsan) lijkt het er inderdaad op dat hier meer Fransen wonen.

Maar hoe kom je erbij dat ze bijna altijd vrouwen aanvallen?

Samir75017
15-06-13, 12:54
Er worden plenty bejaarden en winkels overvallen door moslimjongeren.


Once again, you're trying to divert the topic. But answer this question :

How do you know they are Muslims ?

First, you said 'allochtone', now you switch to 'Muslims'.

Juffrouw_Saartje
15-06-13, 12:55
Dat deed ik omdat er staat Muslim woman. Er worden plenty bejaarden en winkels overvallen door moslimjongeren. In de grote steden is het een regelrechte plaag.
Iemand een spiegel voorhouden kan geen kwaad.

Ik probeer net uit te leggen, dat velen over een nieuwsbericht uit Nederland het buitenland erbij slepen als reactie. Iemand een spiegel voorhouden is dus precies waar ik het over heb. Gaat het over Israël, dan komt de Westelijke Sahara op tafel, gaat het over pedofilie Nederland dan worden er andere zaken erbij gesleept. Wat komt hier overvallen in Nederland doen bij een moslima die aangevallen is op grond van het feit dat ze van een ander 'ras' is dan de Fransen en een andere religie heeft.

Samir75017
15-06-13, 13:00
Wat komt hier overvallen in Nederland doen bij een moslima die aangevallen is op grond van het feit dat ze van een ander 'ras' is dan de Fransen en een andere religie heeft.

Exactly.

An utter nonsense.

super ick
15-06-13, 15:10
Ik probeer net uit te leggen, dat velen over een nieuwsbericht uit Nederland het buitenland erbij slepen als reactie. Iemand een spiegel voorhouden is dus precies waar ik het over heb. Gaat het over Israël, dan komt de Westelijke Sahara op tafel, gaat het over pedofilie Nederland dan worden er andere zaken erbij gesleept. Wat komt hier overvallen in Nederland doen bij een moslima die aangevallen is op grond van het feit dat ze van een ander 'ras' is dan de Fransen en een andere religie heeft.

Ik heb het over Nederland.

Waar het over gaat is het aan de lopende band plaatsen van artikelen waarin moslims onrecht aangedaan wordt door westerlingen. Ieder topic dat hij opent gaat dar standaard over. Tot het je oren uit komt. Altijd maar dat wijzen naar 1 kant. Tja dan loop je het risico dat er ook eens naar jou gewezen wordt. Dan blijft het echter altijd stil.
Kortom moslims zijn het neusje van de zalm en worden altijd door anderen onrecht aangedaan. Dat is zijn boodschap.
Dan wordt er ook gewezen op het feit dat moslims elkaar onrecht aandoen, moslims anderen onrecht aandoen.
Voor hem is het plaatsen van dit artikel alleen een boodschap. Nogmaals wie gaat zinloos geweld tegen een moslimvrouw goedkeuren puur om het feit dat ze moslim is? Dat zijn er in Nederland maar bitter weinig en hier Ul je die niet vinden. Misschien op de site van Stormfront ofzo.

Ik zie hem als de stormfronter onder de moslims.

Charlus
15-06-13, 15:17
Always wondered why racists always attack girls/women only ...
Rodney King was een man.

knots71karel
15-06-13, 15:47
Rodney King was een man.

Dat maakt voor Smiertje niks uit ,als het maar in zijn ''straatje past '' m.a.w zolang het haat en nijd is , dan is het toch goed.

knots71karel
15-06-13, 15:54
met gesluiert bedoel ik eigenljk meer de burka, misschien blijf ikdat altijd. vreemd vinden, voor mij gevoel toch een vorm van onderdrukking.I

Ik heb er geen moeite mee , meestal kun je aan hun houding ,lopen ,doen en laten wel zien dat het een vrouw
betreft , tsja en als ze dat zelf willen ,en als ze zich daarbij gelukkig voelen ,is het voor mij geen punt.
Maar helaas weten criminelen ook de voordelen van een boerka , en dan is het minder leuk .:argwaan:

knots71karel
15-06-13, 16:08
Stuk voor stuk zijn we het overeens dat racisme zo klein mogelijk zou moeten blijven anno 2013.

Gesluierde vrouwen roepen meer irritatie op door hun anders zijn dan andere vrouwen, dan een manlijke moslim. Dat 'sluieren' wordt als provokatief ervaren.
Voila : verbale of lijfelijke agressie.

Dat is wel zo , mensen (veelal toeristen) moeten ook lachen en achter hun hand fluisteren als op Zondag ergens een ''Zwarte kousen kerk '' uit gaat het betreft dan ook de truttige kleding en hoedjes .
Maar en boerka is zelfs nu nog in NEDERLAND en min of meer ''aparte kledij en het doet onwillekeurig denken aan het ''schavot '' waar de beul ook altijd min of meer onherkenbaar was gemaakt!
Voila : verbale of lijfelijke agressie ( van jou gejat :stout:
Een Volendammer in origineel kustuum kompleet m met klompen trekt ook de aandacht als hij b.v in den HAAG zo zou lopen , laat staan in een andere wereld stad b.v BERLIJN of ANKARA.

knots71karel
15-06-13, 16:22
Ik heb het over Nederland.

Waar het over gaat is het aan de lopende band plaatsen van artikelen waarin moslims onrecht aangedaan wordt door westerlingen. Ieder topic dat hij opent gaat dar standaard over. Tot het je oren uit komt. Altijd maar dat wijzen naar 1 kant. Tja dan loop je het risico dat er ook eens naar jou gewezen wordt. Dan blijft het echter altijd stil.
Kortom moslims zijn het neusje van de zalm en worden altijd door anderen onrecht aangedaan. Dat is zijn boodschap.
Dan wordt er ook gewezen op het feit dat moslims elkaar onrecht aandoen, moslims anderen onrecht aandoen.
Voor hem is het plaatsen van dit artikel alleen een boodschap. Nogmaals wie gaat zinloos geweld tegen een moslimvrouw goedkeuren puur om het feit dat ze moslim is? Dat zijn er in Nederland maar bitter weinig en hier Ul je die niet vinden. Misschien op de site van Stormfront ofzo.

Ik zie hem als de stormfronter onder de moslims.

Goed verwoord en dat is ook voor mij de reden omdat Ieder topic dat hij (SAMIER)opent gaat daar standaard over gaat m.a.w haat en nijd zaaien .
En als Karin mij met dit personage vergelijkt , dan moet ze daar voorbeelden van geven !
En niet kleine stukjes 'knippeen en plakken '' maar gewoon voorbeelden van haat zaaiende topic,s.

Eke
15-06-13, 18:51
Because they're covering their hair ?

Do you think people would also feel "irritated" by Christian nuns for example ? Would their clothing be considered as a "provocation" ?

Het gaat niet om een simpel feit als haarbedekking. De hoofddoek wordt gezien als een symbool van", Samir.:)

En mensen kunnen daar meerdere dingen voor invullen.Bijvoorbeeld "ze passen zich niet aan". Ze moeten dit dragen voor hun vader/man. Offe...moeten we daar nou tegen aankijken. Laten ze hun religie thuishouden..

Een hele ouwe Griekse filosoof schreef al : "De mens raakt niet in de war door de dingen, maar door zijn mening over de dingen" (Epictetus)

Nonnen dragen tegenwoordig geen kappen meer voor zover ik weet. Ze dragen iets degelijks, "waarmee je goed kunt fietsen".

Dutch_Guy
15-06-13, 19:00
Het is ook onacceptabel, zoals al dat geweld het is!

[...].
Niet elk geweld is onacceptabel. Met zelfverdediging is niets mis en dat is ook geweld. Als je agressie bedoelt (het initiëren van geweld) - en dat zal ook wel - ben ik het met je eens.

Eke
15-06-13, 19:07
Dat is wel zo , mensen (veelal toeristen) moeten ook lachen en achter hun hand fluisteren als op Zondag ergens een ''Zwarte kousen kerk '' uit gaat het betreft dan ook de truttige kleding en hoedjes .
Maar en boerka is zelfs nu nog in NEDERLAND en min of meer ''aparte kledij en het doet onwillekeurig denken aan het ''schavot '' waar de beul ook altijd min of meer onherkenbaar was gemaakt!
Voila : verbale of lijfelijke agressie ( van jou gejat :stout:
Een Volendammer in origineel kustuum kompleet m met klompen trekt ook de aandacht als hij b.v in den HAAG zo zou lopen , laat staan in een andere wereld stad b.v BERLIJN of ANKARA.


Een moslima met hoofddoek is toch inmiddels normaal mag ik hopen, K71K :)?

Een burka zou m'n aandacht trekken.Ik ben benieuwd of er verschillende patronen ingeweven zijn in de blauwe stof.


En ik zou haar gezicht willen zien...

Eke
15-06-13, 19:13
met gesluiert bedoel ik eigenljk meer de burka, misschien blijf ikdat altijd. vreemd vinden, voor mij gevoel toch een vorm van onderdrukking.

Dat begrijp ik. Maar er zijn tegenwoordig vrouwen in Afghanistan die een boerka dragen om zich veiliger te voelen..

Samir75017
15-06-13, 19:24
Het gaat niet om een simpel feit als haarbedekking. De hoofddoek wordt gezien als een symbool van", Samir.:)

En mensen kunnen daar meerdere dingen voor invullen.Bijvoorbeeld "ze passen zich niet aan". Ze moeten dit dragen voor hun vader/man. Offe...moeten we daar nou tegen aankijken. Laten ze hun religie thuishouden..

Een hele ouwe Griekse filosoof schreef al : "De mens raakt niet in de war door de dingen, maar door zijn mening over de dingen" (Epictetus)

Nonnen dragen tegenwoordig geen kappen meer voor zover ik weet. Ze dragen iets degelijks, "waarmee je goed kunt fietsen".

There's absolutely no difference between what this Muslim girl and most Muslim women wear and what Chritian nuns do. Why would it be seen as a provocation in the first case and not in the second ?

You're talking about a garment worn by probably 0,0001% of Muslim women.

Eke
15-06-13, 19:30
Mensen die goed in hun vel zitten zullen denk ik zelden overgaan tot zomaar agressief gedrag.Mensen daarentegen die niet goed in hun vel zitten, het idee hebben dat ze worden achtergesteld etc zullen eerder geneigd zijn om agressief te worden. Vaak zie je dan dat ze een zwakker persoon uitkiezen, dus ja, vaak zijn dat vrouwen of bejaarden.

Je kunt het geweld ook niet linken aan 1 groepering zoals de topicstarter dat doet voorkomen. Dit soort geweld zie je overal op de wereld terug en helaas kunnen we niet stellen dat het hebben van een bepaald kleurtje of een geloofsovertuiging zorgt dat deze mensen niet dat geweld gebruiken.

De vraag in dit topic waarom racisten altijd vrouwen als slachtoffer uitkiezen komt dus omdat mensen dat helaas overal doen. Men kiest de zwakkere uit. Het is niet alleen aan racisten voorbehouden dat zij vrouwen aanvallen.Was het maar zo eenvoudig dat alleen blanke racisten dit zouden doen. Dan zou het geweld tegen vrouwen wereldwijd heel erg afnemen.

Want geweld tegen vrouwen verdient juist alle aandacht en daarom vind ik het verwerpelijk dat er mensen zijn die menen dat alleen geweld door bepaalde groeperingen tegen vrouwen onder de aandacht gebracht moeten worden. Geweld tegen vrouwen uit hun eigen kring verzwijgen ze maar liever. En dat maakt ze in mijn ogen niet beter dan de racisten die deze moslima's hebben mishandeld. Ik hoop dan ook dat deze schoften en alle andere schoften op de wereld eens een keer flink aangepakt worden.

Karin, als Samir een topic over geweld tegen moslimvrouwen hier op NVDD wil plaatsen, zit hij op het goede adres !!

Hij kaart discriminatie aan.

Bij jouw opmerking over 'de zwakkere is áltijd de klos'wil ik nog naar voren brengen dat in er nu eenmaal meer moslima's met sluiers rondlopen dan moslims met sluiers''. Die sluiers kunnen symbool staan voor van alles en nog wat. Zie m'n posting hierboven naar Samir.

H.P.Pas
15-06-13, 19:33
You're talking about a garment worn by probably 0,0001% of Muslim women.

En jij opent een topic over 0,00001 % van de Franse mannen.

Eke
15-06-13, 19:34
There's absolutely no difference between what this Muslim girl and most Muslim women wear and what Chritian nuns do. Why would it be seen as a provocation in the first case and not in the second ?

You're talking about a garment worn by probably 0,0001% of Muslim women.

Samir, ik probeer oorzaken te beschrijven. Zelf heb ik geen enkel probleem met een hoofddoek/sluier.

Wel vind ik gezichtsbekleding moeilijk liggen. Ik zie graag iemands gezicht. Maar dit Franse meisje droeg toch geen gezichtsbekleding ?


pS Dragen nonnen in Frankrijk nog hun kap ? Zou best kunnen, hoor.
PSPS Discriminatie is geen rationeel proces, Samir...Het wisselt zelfs binnen de persoon. Iemand die net verlaten is door z'n vriendinnetje zal eerder discrimineren dan wanneer hij gelukkig is..Nou ja, als hij die neiging kent bij zichzelf...

Eke
15-06-13, 19:43
En jij opent een topic over 0,00001 % van de Franse mannen.

Nou, dit waag ik te betwijfelen.Voor de regio die Samir bedoelt.Je schat 1 op de 100.ooo...Heb je cijfers om je uitspraak te staven , HP :)

Juffrouw_Saartje
15-06-13, 20:56
Ik heb het over Nederland.

Ik zal het nogmaals uitleggen. Stel ik plaats een topic over 2 lesbiennes in Thailand die in elkaar gerost zijn door een stelletje heteromannen en jij komt vervolgens met een reactie, dat hier in Rotterdam relnichten jaloers waren op uitgaande dames en aan hun haren trokken. Wat hebben die lesbiennes in Thailand daarmee te maken?

Dus wat komt hier overvallen in Nederland doen bij een moslima die aangevallen is op grond van het feit dat ze van een ander 'ras' is dan de Fransen en een andere religie heeft?


Waar het over gaat is het aan de lopende band plaatsen van artikelen waarin moslims onrecht aangedaan wordt door westerlingen. Ieder topic dat hij opent gaat dar standaard over. Tot het je oren uit komt. Altijd maar dat wijzen naar 1 kant. Tja dan loop je het risico dat er ook eens naar jou gewezen wordt. Dan blijft het echter altijd stil.

Kan best wezen dat Samir dat doet, maar dat maakt nog steeds niet dat een mishandeld meisje in Frankrijk iets te maken heeft met overvallen in Nederland.


Kortom moslims zijn het neusje van de zalm en worden altijd door anderen onrecht aangedaan. Dat is zijn boodschap.

In dit geval is een moslima onrecht aangedaan ja.


Dan wordt er ook gewezen op het feit dat moslims elkaar onrecht aandoen, moslims anderen onrecht aandoen.

Daar ging deze topic niet over en of moslims nu wel of niet andere moslims onrecht aandoen doet niets toe of af aan het feit dat dit meisje is mishandeld door kaalgeschoren types (skinheads).


Voor hem is het plaatsen van dit artikel alleen een boodschap. Nogmaals wie gaat zinloos geweld tegen een moslimvrouw goedkeuren puur om het feit dat ze moslim is? Dat zijn er in Nederland maar bitter weinig en hier Ul je die niet vinden. Misschien op de site van Stormfront ofzo.

Ik zie hem als de stormfronter onder de moslims.

Kom je wel eens op stormfront dan want op stormfront heb je uiteenlopende meningen.

knots71karel
15-06-13, 21:32
Ik zal het nogmaals uitleggen. Stel ik plaats een topic over 2 lesbiennes in Thailand die in elkaar gerost zijn door een stelletje heteromannen en jij komt vervolgens met een reactie, dat hier in Rotterdam relnichten jaloers waren op uitgaande dames en aan hun haren trokken. Wat hebben die lesbiennes in Thailand daarmee te maken?

Dus wat komt hier overvallen in Nederland doen bij een moslima die aangevallen is op grond van het feit dat ze van een ander 'ras' is dan de Fransen en een andere religie heeft?



Kan best wezen dat Samir dat doet, maar dat maakt nog steeds niet dat een mishandeld meisje in Frankrijk iets te maken heeft met overvallen in Nederland.



In dit geval is een moslima onrecht aangedaan ja.



Daar ging deze topic niet over en of moslims nu wel of niet andere moslims onrecht aandoen doet niets toe of af aan het feit dat dit meisje is mishandeld door kaalgeschoren types (skinheads).



Kom je wel eens op stormfront dan want op stormfront heb je uiteenlopende meningen.

Al met al komt het hier op neer : als er van het topic afgeweken wordt , dan mag dat eigenlijk niet want dat is ergerlijk !klopt toch ?
Als je nu eens de moeite zou nemen om eens te kijken ,naar topic,s die door o.a superick e.v.a andere geopend zijn (ja mijn topic,s ook ) dan kom je in VELE GEVALLEN tot de conclussie dat ze verdraaid worden net zo lang
zoadat : Het praatje gaat zo gek niet rond het eindigd altijd weer op K*t (Israel) of Stront (het verdervelijke Westen of Amerika ).*)

Zie daar maar eens een speld tussen te krijgen !want dat is de normale gang van zaken ,ook worden topic verplaatst /verwijderd of het zelfde onderwerp wordt elders geopend bij voorbeeld naar W.S.D.B (waar dan wel op gereageerd wordt) enz enz maar daar hoor je niks over !
Verder is het opvallend dat het echte NIEUWS van de DAG als regel totaal genegeerd wordt ,vooral als het om het actuele nieuws gaat ; zoals het feit dat er dagelijks meer doden vallen in Syrie en de dagelijkse aanslagen op en door en voor Moslims onderling ,dan alle doden in het conflict Palestina contra Israel van de afgelopen jaren !
Stof om eens goed over na te denken
Ben zeer benieuwd naar wat je hier op te zeggen hebt !

*) dit heb ik al eerder geplaatst maar toen stond str*nt voor Palestijnen.

Samir75017
15-06-13, 21:41
Samir, ik probeer oorzaken te beschrijven.

Hate. Bigotry. Extremism. Racism. Fanaticism. Islamophobia.

knots71karel
15-06-13, 21:44
Een moslima met hoofddoek is toch inmiddels normaal mag ik hopen, K71K :)?

Een burka zou m'n aandacht trekken.Ik ben benieuwd of er verschillende patronen ingeweven zijn in de blauwe stof.


En ik zou haar gezicht willen zien...

De laaste regel van jou is juist het punt waar veel mensen over vallen , je ziet slechts en streepje met hun ogen , van daar .


Over een Moslima met hoofddoek ,nou daar zal je mij helemaal niet over horen !
in tegen deel veel van mijn kennissen dragen een hoofddoek en met hele mooie creatie,s (kleding )
wat heel mooi staat , en weten zo de aandacht wel te trekken hoor !
;)

H.P.Pas
15-06-13, 21:52
Nou, dit waag ik te betwijfelen.Voor de regio die Samir bedoelt.Je schat 1 op de 100.ooo...Heb je cijfers om je uitspraak te staven , HP :)

Topic-onderwerp zijn 3 Franse mannen. 3 van 30 miljoen dus.

3/ 30.000.000 = 0.0000001 = 0.00001 %.

knots71karel
15-06-13, 21:57
Hate. Bigotry. Extremism. Racism. Fanaticism. Islamophobia.

For standing over this time I make an exception
in English so well penetrates your diseased brain !(exept Islamophobia)
Unbelievable that you write exactly what your own beats!
You do nothing else but provoke hatred and envy seeding

oh yeah thanks for your red thumb, I think even in sight if I'm not mistaken a record, this is the hundredth !!
:lol:

knots71karel
15-06-13, 22:08
Topic-onderwerp zijn 3 Franse mannen. 3 van 30 miljoen dus.

3/ 30.000.000 = 0.0000001 = 0.00001 %.

Ja daar had ik nog niet eens bij stil gestaan!
Maar al met al is Smiertje weer ''dik te vreden '' zijn vreselijke belangrijke onderwerp '' wat in dit geval veel om het lijf had :rolleyes:, loopt als een trein , een suami met duizenden doden kan daar niet aan tippen .
En als 2 kinderen hun strot wordt afgesneden ,dan zijn er genoeg uitvluchten om de....vermoedelijke daders , het handje hoog boven hun hoofdje te houden ,en smoort het topic in z,n eigen bloed om maar in de gangbare termen van Afghanistan blijven.

Juffrouw_Saartje
16-06-13, 09:02
Al met al komt het hier op neer : als er van het topic afgeweken wordt , dan mag dat eigenlijk niet want dat is ergerlijk !klopt toch ?

Nee dat klopt niet helemaal. Er kan best wel eens afgeweken worden in een topic, soms als men diep in een onderwerp duikt komen er ook andere aspecten naar voren die belicht worden en dat hoeft niet altijd ergerlijk te zijn. Waar het omgaat is dat als we het hebben over lesbiennes in Thailand, het totaal geen argument is om aan te komen met een stel jaloerse relnichten in Rotterdam. Meneer A heeft iets gestolen van mevrouw B, en de reactie daarop is dat kind C, de moeder van D tegen de schenen heeft getrapt.


Als je nu eens de moeite zou nemen om eens te kijken ,naar topic,s die door o.a superick e.v.a andere geopend zijn (ja mijn topic,s ook ) dan kom je in VELE GEVALLEN tot de conclussie dat ze verdraaid worden net zo lang
zoadat : Het praatje gaat zo gek niet rond het eindigd altijd weer op K*t (Israel) of Stront (het verdervelijke Westen of Amerika ).*)

Zie daar maar eens een speld tussen te krijgen !want dat is de normale gang van zaken ,ook worden topic verplaatst /verwijderd of het zelfde onderwerp wordt elders geopend bij voorbeeld naar W.S.D.B (waar dan wel op gereageerd wordt) enz enz maar daar hoor je niks over !
Verder is het opvallend dat het echte NIEUWS van de DAG als regel totaal genegeerd wordt ,vooral als het om het actuele nieuws gaat ; zoals het feit dat er dagelijks meer doden vallen in Syrie en de dagelijkse aanslagen op en door en voor Moslims onderling ,dan alle doden in het conflict Palestina contra Israel van de afgelopen jaren !
Stof om eens goed over na te denken
Ben zeer benieuwd naar wat je hier op te zeggen hebt !

*) dit heb ik al eerder geplaatst maar toen stond str*nt voor Palestijnen.

Dat bedoel ik nu. Dit gaat niet over Syrië maar over een mishandeld meisje in Frankrijk door een paar kaalgeschoren mannen. Dat er in Syrië een oorlog is, doet niets toe of af aan het getraumatiseerde meisje in Argenteuil. Samir heeft het recht om topics te plaatsen die hij wil en jij hebt de keuze om hier wel of niet op te reageren. Je kunt ook een topic van Samir helemaal niet openen en denken heb je hem weer laat maar waaien.

Bij sommige fora word je al geselecteerd aan de poort. Mensen met te afwijkende ideeën mogen helemaal geen bijdragen leveren alleen maar lezen om dit soort afleidingen te voorkomen en in de diepte te gaan. Hier mag iedereen meedoen.

Samir75017
16-06-13, 11:55
French Muslims Demonstrate against Islamophobia
Sun, 16th Jun 2013 - 12:31

Hundreds of French Muslims took to the streets in the city of Argenteuil, Ile-de-France region in protest against rising Islamophobia.

The protestors gathered in front of the city hall, calling for immediate reaction of the city’s mayor and other officials in the face of crimes committed against Muslims, L'express website reported.

Abdul Aziz Chambi, head of the organization against racism and Islamophobia (CRI) was among the protesters. He said while anti-Islamic attacks continue in France, the country’s officials remain silent over the attacks.

He said violence against Muslims is never justifiable and that there must be an end to anti-Muslim attacks.

On Thursday, June 13, a Hijab-wearing pregnant woman was violently attacked in the city by anti-Islamic elements.

Another Hijab-wearing woman was recently detained by the police in the center of Argenteuil.

In response to Muslims’ protest, Argenteuil’s mayor has said, “We will not let such anti-Islamic actions take place in our city again.”

France has the largest Muslim minority population in Western Europe. The country’s Muslim population is estimated to be more than 5 million.

http://www.ghatreh.org/view/57891/French-Muslims-Demonstrate-against-Islamophobia

http://latribuneargenteuil.fr/wp-content/uploads/2013/06/IMG_3165-1200x896.jpg

super ick
16-06-13, 13:25
Ik zal het nogmaals uitleggen. Stel ik plaats een topic over 2 lesbiennes in Thailand die in elkaar gerost zijn door een stelletje heteromannen en jij komt vervolgens met een reactie, dat hier in Rotterdam relnichten jaloers waren op uitgaande dames en aan hun haren trokken. Wat hebben die lesbiennes in Thailand daarmee te maken?

Dus wat komt hier overvallen in Nederland doen bij een moslima die aangevallen is op grond van het feit dat ze van een ander 'ras' is dan de Fransen en een andere religie heeft?



Kan best wezen dat Samir dat doet, maar dat maakt nog steeds niet dat een mishandeld meisje in Frankrijk iets te maken heeft met overvallen in Nederland.



In dit geval is een moslima onrecht aangedaan ja.



Daar ging deze topic niet over en of moslims nu wel of niet andere moslims onrecht aandoen doet niets toe of af aan het feit dat dit meisje is mishandeld door kaalgeschoren types (skinheads).



Kom je wel eens op stormfront dan want op stormfront heb je uiteenlopende meningen.

Je praat er handig omheen maar we hebben het over een 1 incident in een land met 60.000.000? inwoners.
Staaltje van de splinter toch waarnemen ondanks de balk.

Daarnaast zie ik je hier maar herhaaldelijk hameren om toch vooral ontopic te blijven terwijl ik je in andere topics mijlenver offtopic mee zie zwatelen. Komt het hier niet goed uit ofzo?

Samir75017
16-06-13, 14:11
Dat bedoel ik nu. Dit gaat niet over Syrië maar over een mishandeld meisje in Frankrijk door een paar kaalgeschoren mannen. Dat er in Syrië een oorlog is, doet niets toe of af aan het getraumatiseerde meisje in Argenteuil.
[/I]


There are none so deaf as those who won't hear. Forget it. Some people are racist but do not assume it.

In another topic, I was speaking out against the discrimination of 2 innocent French Moroccan guys who had spent 13 years in jail. Without any evidence. Said it was not normal to send 2 guys to jail with no evidence in a country like France, the country of the 'Human Rights'.

Answer of Super Sick : the 2 French Moroccan guys should not complain. In Muslim countries, it is worse.

Gives you an idea of the extremist views of this person. Exactly what you are describing here. A danger to our society. Worrying, really.

But hé, he's not a racist : he's been to "6 different Muslim countries".

Eke
16-06-13, 15:04
Hate. Bigotry. Extremism. Racism. Fanaticism. Islamophobia.

Dit slaat op de mannen die het geweld uitoefenen.De top van de pyramide. Die mannen die een misdaad plegen t.a.v. dit meisje. Maar er is een onderlaag in de bevolking waarop deze mannen steunen.
Het is belangrijk om te weten waar die gevoelens vandaan komen. Niet om "blame the victim" toe te passen.

WEL om zwart-wit denken te voorkomen. WEL om ook die ander te kunnen begrijpen en om tot betere oplossingen te komen dan wederzijdse haat.

Discriminatie neemt toe...of er wordt meer in de openbaarheid gebracht. Discriminatie ook naar buitenlanders. Ook naar Joden. Ook naar Homo's. Ook naar .....vul maar in.

Wat doen we eraan, Samir ?
Wat is er al aan gedaan...met sukses ?

Juffrouw_Saartje
16-06-13, 15:07
Daarnaast zie ik je hier maar herhaaldelijk hameren om toch vooral ontopic te blijven terwijl ik je in andere topics mijlenver offtopic mee zie zwatelen. Komt het hier niet goed uit ofzo?

Prima laat het me maar weten dan wanneer ik mijlenver mee zwatel :). Zoals ik al eerder zei, dat kan best gebeuren dat in een topic een zijspoor wordt genomen, waarbij er informatie en kennis wordt gedeeld. Maar het gaat er mij om (en dat geldt niet alleen voor jou) dat als meneer A iets heeft gestolen van mevrouw B, en de reactie daarop is dat kind C, de moeder van D tegen de schenen heeft getrapt geen argument is.


Je praat er handig omheen maar we hebben het over een 1 incident in een land met 60.000.000? inwoners.
Staaltje van de splinter toch waarnemen ondanks de balk.

Bedankt Super Ick, eindelijk een reactie on topic. Die berekening van H.P. Pas was een reactie op wat Samir schreef:

You're talking about a garment worn by probably 0,0001% of Muslim women.

Welke reactie ik zelf niet snap, noch hoe hij aan het percentage komt, noch wat dat er toe doet. De berekening van H.P. Pas ook niet omdat volgens Samir skinheads niet in 'moslim gebieden' komen en derhalve kun je niet over 60 miljoen spreken in Argenteuil wonen iets meer dan 100000 inwoners.

Volgens het bericht hierboven geplaatst door Samir komen dit soort incidenten wel vaker voor, maar ik denk dat dit een hele goede vraag is voor Samir zelf die deze topic heeft gestart. Zijn dit incidenten in Frankrijk of is het schering en inslag, zo aan de demonstratie te zien zal het wel vaker voor komen.

Eke
16-06-13, 15:16
Answer of Super Sick : the 2 French Moroccan guys should not complain. In Muslim countries, it is worse.

Gives you an idea of the extremist views of this person. Exactly what you are describing here. A danger to our society.


Je klinkt verbitterd, Samir. Superick geeft in z'n opmerking een koekje van eigen deeg.....zoiets van " Moslims moeten niet klagen, in moslim'landen is het nog veel erger", maar dat is een behoorlijk ondoordachte opmerking...wat hebben die 2 onschuldige mannen daar mee te maken..

Maar ook JIJ, plakt hem meteen het etiket racist op. En je scheldt tegen hem. Supersick. En hij is een gevaar voor de maatschappij. Dat is OOK Floep uit je mond. :haha:

Juffrouw_Saartje
16-06-13, 15:23
In another topic, I was speaking out against the discrimination of 2 innocent French Moroccan guys who had spent 13 years in jail. Without any evidence. Said it was not normal to send 2 guys to jail with no evidence in a country like France, the country of the 'Human Rights'.

Answer of Super Sick : the 2 French Moroccan guys should not complain. In Muslim countries, it is worse.

Het is geen argument, het buitenland erbij slepen. Het zou namelijk betekenen dat er met twee maten gemeten zou mogen worden, vogelvrij zijn dan alle inwoners uit Frankrijk die in het land van herkomst erger behandeld zouden worden.

Dat bedoel ik nou, ik heb het ook al eerder tegen Ibrah gezegd over de Haagse Schilderswijk, voordat Super Ick denkt dat het alleen over hem gaat:


Deze hele flauwekul maak je in Marokko niet eens mee.

Het gaat hier niet over Marokko maar over Nederland. Ik heb dit al eens eerder aangekaart (bij een andere prikster), dat ik niet begrijp waarom Marokko hierbij wordt gesleept.

Eke
16-06-13, 15:36
Topic-onderwerp zijn 3 Franse mannen. 3 van 30 miljoen dus.

3/ 30.000.000 = 0.0000001 = 0.00001 %.

:) Bedankt. Ik ben me er nu van bewust dat ik nog 2 nullen erbij had moeten tellen. Percentage is immers 1 van de 100 of wel 1 procent.

Over de drie mannen.

Je denkt dat ze uniek zijn temidden van 30 miljoen Fransozen, HP ? 3 Skinheads...

Eke
16-06-13, 15:45
Over een Moslima met hoofddoek ,nou daar zal je mij helemaal niet over horen !


Duidelijk, K71K. :)

Magister
16-06-13, 16:34
There are none so deaf as those who won't hear. Forget it. Some people are racist but do not assume it.

In another topic, I was speaking out against the discrimination of 2 innocent French Moroccan guys who had spent 13 years in jail. Without any evidence. Said it was not normal to send 2 guys to jail with no evidence in a country like France, the country of the 'Human Rights'.

Answer of Super Sick : the 2 French Moroccan guys should not complain. In Muslim countries, it is worse.

Gives you an idea of the extremist views of this person. Exactly what you are describing here. A danger to our society. Worrying, really.

But hé, he's not a racist : he's been to "6 different Muslim countries".

Jij ziet achter elke boom een racist. Het is duidelijk dat de islam een superslechte godsdienst is. Vind jij iemand die dat vindt een racist?

Samir75017
16-06-13, 16:54
Het is geen argument, het buitenland erbij slepen. Het zou namelijk betekenen dat er met twee maten gemeten zou mogen worden, vogelvrij zijn dan alle inwoners uit Frankrijk die in het land van herkomst erger behandeld zouden worden.

Dat bedoel ik nou, ik heb het ook al eerder tegen Ibrah gezegd over de Haagse Schilderswijk, voordat Super Ick denkt dat het alleen over hem gaat:



Het gaat hier niet over Marokko maar over Nederland. Ik heb dit al eens eerder aangekaart (bij een andere prikster), dat ik niet begrijp waarom Marokko hierbij wordt gesleept.

They are second-class citizens to him. "Don't complain, in the country of your grand grandparents, it is worse".

Reason why those people are a danger to our society and the 'living together'.

Samir75017
16-06-13, 16:56
Volgens het bericht hierboven geplaatst door Samir komen dit soort incidenten wel vaker voor, maar ik denk dat dit een hele goede vraag is voor Samir zelf die deze topic heeft gestart. Zijn dit incidenten in Frankrijk of is het schering en inslag, zo aan de demonstratie te zien zal het wel vaker voor komen.

It happens very often.

But maybe we should wait until they kill Muslims before we open a topic.

Samir75017
16-06-13, 17:04
Dat bedoel ik nou, ik heb het ook al eerder tegen Ibrah gezegd over de Haagse Schilderswijk, voordat Super Ick denkt dat het alleen over hem gaat:



Deze hele flauwekul maak je in Marokko niet eens mee.

Unbelievable.

super ick
16-06-13, 17:25
Je klinkt verbitterd, Samir. Superick geeft in z'n opmerking een koekje van eigen deeg.....zoiets van " Moslims moeten niet klagen, in moslim'landen is het nog veel erger", maar dat is een behoorlijk ondoordachte opmerking...wat hebben die 2 onschuldige mannen daar mee te maken..

Maar ook JIJ, plakt hem meteen het etiket racist op. En je scheldt tegen hem. Supersick. En hij is een gevaar voor de maatschappij. Dat is OOK Floep uit je mond. :haha:

Niet moslims meten niet klagen maar Samir moet niet klagen. Zelf is hij apathisch en afkeurend tov alles wat geen islam is maar andersom eist hij maar dat alle respect getoond wordt en dat aan alle rekening gehouden met......wordt.
Het is dus zoals zo vaak bij hem geen leven en laten leven maar eenrichtingsverkeer en dat begint mij behoorlijk mijn strot uit te komen. Ik wil met iedereen rekening houden en doe dat ook met moslims in het algemeen maar absoluut niet bij kwallen als Samir. Zij zijn mij vijandig gezind en passeren daarmee een grens. Dat soort moslims heb ik geen boodschap aan.

super ick
16-06-13, 17:28
:) Bedankt. Ik ben me er nu van bewust dat ik nog 2 nullen erbij had moeten tellen. Percentage is immers 1 van de 100 of wel 1 procent.

Over de drie mannen.

Je denkt dat ze uniek zijn temidden van 30 miljoen Fransozen, HP ? 3 Skinheads...

Dat blijkt uit het feit dat het geen schering en inslag is.

Samir75017
16-06-13, 18:04
Superick geeft in z'n opmerking een koekje van eigen deeg.....zoiets van " Moslims moeten niet klagen, in moslim'landen is het nog veel erger", maar dat is een behoorlijk ondoordachte opmerking...wat hebben die 2 onschuldige mannen daar mee te maken..



Absurd.

Juffrouw_Saartje
16-06-13, 18:51
Jij ziet achter elke boom een racist. Het is duidelijk dat de islam een superslechte godsdienst is. Vind jij iemand die dat vindt een racist?

Je snapt het niet Magister.

Het kan niet zo zijn dat die Marokkanen niet moeten zeuren omdat het in moslimlanden nog erger zou zijn dan wordt er met 2 maten gemeten. Onterecht veroordeeld is onterecht veroordeeld, naar mijn mening, waar je ook vandaan komt!

Juffrouw_Saartje
16-06-13, 19:01
It happens very often.

But maybe we should wait until they kill Muslims before we open a topic.

Daar hoef je wat mij betreft niet op te wachten. Je staat volledig in je recht om welke topic dan ook te openen op Maroc.nl. Het moet niet gekker worden, Nederlanders moeten zich hier aan Marokkanen aanpassen en niet andersom.

Bedankt voor je gastvrijheid Samir!

Magister
16-06-13, 19:03
Je snapt het niet Magister.

Het kan niet zo zijn dat die Marokkanen niet moeten zeuren omdat het in moslimlanden nog erger zou zijn dan wordt er met 2 maten gemeten. Onterecht veroordeeld is onterecht veroordeeld, naar mijn mening, waar je ook vandaan komt!

Nou, van mij mag iedereen zeuren wat hij wil, maar islamisten als Samir leggen de nadruk op elke foutje in het westen en willen hier de volmaakte maatschappij zien en gedragen zich als buitenstaanders. Ik vind dat geen producctieve, constructieve houding.

Juffrouw_Saartje
16-06-13, 19:06
Dat blijkt uit het feit dat het geen schering en inslag is.

Samir zegt:


It happens very often.

Juffrouw_Saartje
16-06-13, 19:21
Nou, van mij mag iedereen zeuren wat hij wil,

Gelukkig dat dat mag van jou en terecht want zou jij niet zeuren als je 13 jaar onterecht vast had gezeten!


maar islamisten als Samir leggen de nadruk op elke foutje in het westen en willen hier de volmaakte maatschappij zien en gedragen zich als buitenstaanders. Ik vind dat geen producctieve, constructieve houding.

Ik vind het geen constructieve houding van sommige prikkers hier om met kul argumentatie te komen en Samir persoonlijk aan te vallen in plaats van in te gaan op het onderwerp.

Magister
16-06-13, 19:25
Gelukkig dat dat mag van jou en terecht want zou jij niet zeuren als je 13 jaar onterecht vast had gezeten!



Ik vind het geen constructieve houding van sommige prikkers hier om met kul argumentatie te komen en Samir persoonlijk aan te vallen in plaats van in te gaan op het onderwerp.

Hoe kun je ingaan op het onderwerp? Iedereen vind het niet goed. Het gaat hem niet om het onderwerp, maar wat hij wil is er mee aantonen dat de westerse maatschappij verrot is. Ik kan dan wel begrijpen dat sommigen zeggen: kijk jij maar naar de oema.

Juffrouw_Saartje
16-06-13, 19:32
Niet moslims meten niet klagen maar Samir moet niet klagen. Zelf is hij apathisch en afkeurend tov alles wat geen islam is maar andersom eist hij maar dat alle respect getoond wordt en dat aan alle rekening gehouden met......wordt.
Het is dus zoals zo vaak bij hem geen leven en laten leven maar eenrichtingsverkeer en dat begint mij behoorlijk mijn strot uit te komen. Ik wil met iedereen rekening houden en doe dat ook met moslims in het algemeen maar absoluut niet bij kwallen als Samir. Zij zijn mij vijandig gezind en passeren daarmee een grens. Dat soort moslims heb ik geen boodschap aan.

Ik neem die mening van jou over Samir voor kennisgeving aan maar dat is geen reden om roofovervallen erbij te slepen als het over een meisje in Frankrijk gaat of het kind van tante Betje als het over de moeder van Greetje gaat. Als je geen boodschap aan hem hebt zou ik zeggen negeer hem.

Samir75017
16-06-13, 19:36
Ik vind het geen constructieve houding van sommige prikkers hier om met kul argumentatie te komen en Samir persoonlijk aan te vallen in plaats van in te gaan op het onderwerp.

They would like such news to be swept under the carpet. Have you got any idea why ?

knots71karel
16-06-13, 19:41
Daar hoef je wat mij betreft niet op te wachten. Je staat volledig in je recht om welke topic dan ook te openen op Maroc.nl. Het moet niet gekker worden, Nederlanders moeten zich hier aan Marokkanen aanpassen en niet andersom.

Bedankt voor je gastvrijheid Samir!

Mag ik zo vrij zijn je ff er op te attenderen ,dat een van de punten van Maroc .nl destijds was om juist Marokkannen en Nederlanders nader kennis te laten maken.
En dat jou voorkeur naar de overwegend haat en nijd zaaiende topic van je vriendje Samier gaat ,
zegt op zich al genoeg ,over jou denkwijze.
Uiteraard mag en kan Samier zijn ''lust en zijn leven '' hier kwijt door dit soort topic,s te plaatsen al zijn ze vaak zo onbelangrijk dat het niet eens op Forum past nl Het Nieuws van de Dag .

Ik citeer hierbij nog mede poster superick ; want beter kan ik het niet verwoorden >
Niet moslims meten niet klagen maar Samir moet niet klagen. Zelf is hij apathisch en afkeurend tov alles wat geen islam is maar andersom eist hij maar dat alle respect getoond wordt en dat aan alle rekening gehouden met......wordt.
Het is dus zoals zo vaak bij hem geen leven en laten leven maar eenrichtingsverkeer en dat begint mij behoorlijk mijn strot uit te komen. Ik wil met iedereen rekening houden en doe dat ook met moslims in het algemeen maar absoluut niet bij kwallen als Samir. Zij zijn mij vijandig gezind en passeren daarmee een grens. Dat soort moslims heb ik geen boodschap aan.

En ik ook niet !

Ibrah1234
16-06-13, 19:50
Ik reageer niet eens meer op die flauwekul.

Dus......Ik heb ook geen boodschap aan,

Juffrouw_Saartje
16-06-13, 19:51
Hoe kun je ingaan op het onderwerp? Iedereen vind het niet goed. Het gaat hem niet om het onderwerp, maar wat hij wil is er mee aantonen dat de westerse maatschappij verrot is. Ik kan dan wel begrijpen dat sommigen zeggen: kijk jij maar naar de oema.

Ik blijf herhalen dat de baby van Greetje erbij te gaan halen waar het over de kat van Jopie ging, geen argument is. En ja er is heel wat mis in de westerse maatschappij. Mogen alleen wij autochtonen kritisch zijn (luister eens naar die tokkies van de PVV wat die uitkramen over de westerse linkse kerk) en allochtonen niet? Moeten ze hun mond houden omdat ze het hier toch zoveel beter hebben als in Marokko?

Juffrouw_Saartje
16-06-13, 20:21
Mag ik zo vrij zijn je ff er op te attenderen ,dat een van de punten van Maroc .nl destijds was om juist Marokkannen en Nederlanders nader kennis te laten maken.

Uiteraard mag je zo vrij zijn, be my guest. Maar het blijft Maroc.nl en het gaat over wat Marokkanen bezig houdt.


En dat jou voorkeur naar de overwegend haat en nijd zaaiende topic van je vriendje Samier gaat ,
zegt op zich al genoeg ,over jou denkwijze.

Je bevestigt hiermee precies wat ik al eerder zei, je zit in een bepaald kamp, en wee je gebeente als je het waagt om het voor een lid van het andere kamp op te nemen.


Uiteraard mag en kan Samier zijn ''lust en zijn leven '' hier kwijt door dit soort topic,s te plaatsen al zijn ze vaak zo onbelangrijk dat het niet eens op Forum past nl Het Nieuws van de Dag .

Ik citeer hierbij nog mede poster superick ; want beter kan ik het niet verwoorden >
Niet moslims meten niet klagen maar Samir moet niet klagen. Zelf is hij apathisch en afkeurend tov alles wat geen islam is maar andersom eist hij maar dat alle respect getoond wordt en dat aan alle rekening gehouden met......wordt.
Het is dus zoals zo vaak bij hem geen leven en laten leven maar eenrichtingsverkeer en dat begint mij behoorlijk mijn strot uit te komen. Ik wil met iedereen rekening houden en doe dat ook met moslims in het algemeen maar absoluut niet bij kwallen als Samir. Zij zijn mij vijandig gezind en passeren daarmee een grens. Dat soort moslims heb ik geen boodschap aan.

En ik ook niet !

Prettige avond K71K, ik moet morgen weer hard aan de slag, arbeiTs verpflichtungen!

Magister
16-06-13, 20:33
Ik blijf herhalen dat de baby van Greetje erbij te gaan halen waar het over de kat van Jopie ging, geen argument is. En ja er is heel wat mis in de westerse maatschappij. Mogen alleen wij autochtonen kritisch zijn (luister eens naar die tokkies van de PVV wat die uitkramen over de westerse linkse kerk) en allochtonen niet? Moeten ze hun mond houden omdat ze het hier toch zoveel beter hebben als in Marokko?

Ze hoeven helemaal niet hun mond te houden en ik mag tegen hen zeggen wat ik wil.

super ick
16-06-13, 20:46
Ik neem die mening van jou over Samir voor kennisgeving aan maar dat is geen reden om roofovervallen erbij te slepen als het over een meisje in Frankrijk gaat of het kind van tante Betje als het over de moeder van Greetje gaat. Als je geen boodschap aan hem hebt zou ik zeggen negeer hem.

Je hebt er kennelijk behoefte aan jezelf een bepaald rolletje aan te meten. Er is niets op tegen iemand een spiegel voor te houden om zijn hypocrisie te laten zien.
Het is hetzelfde alsof Robert M. jou aanspreekt dat je niet goed voor je kindje zorgt. Dan is het volkomen terecht als je hem vervolgens wijst op zijn gedrag of hem vriendelijk verzoekt op te rotten en zijn bek te houden.

Samir leeft in zijn eigen bekrompen wereldje met zijn zieke geest.

knots71karel
16-06-13, 20:55
Uiteraard mag je zo vrij zijn, be my guest. Maar het blijft Maroc.nl en het gaat over wat Marokkanen bezig houdt.



Je bevestigt hiermee precies wat ik al eerder zei, je zit in een bepaald kamp, en wee je gebeente als je het waagt om het voor een lid van het andere kamp op te nemen.



Prettige avond K71K, ik moet morgen weer hard aan de slag, arbeiTs verpflichtungen!

Mag ik jou er op wijzen , dat je niet perse Moslims en Marokkaan hoeft te zijn !
kijk maar naar jou naam HOLLANDSER kan het bijna niet !
dus hoe moet ik waten dat je Marokkaanse bent (of dat je wel vrouw bent?
Zelf ben ik altijd eerlijk en open geweest en zo erg dat ik (om zgn veilgheids redenen niet meer mocht posten onder mijn eigen naam , want zo kwam ik jaren geleden hier ).
Maar er zijn hier zelfs posters die zich voor Moslims uitgeven en het niet zijn!
ik acht het zelfs niet uitgesloten dat Samier daartoe behoord (juist omdat zijn topic,s nu niet bepaald een reclame zijn voor de overigens verdraagzame ISLAAM ,als ex koopvaardij off heb ik jaren geleden al met MOSLIMS te maken gekregen en dat waren mogelijk hoger opgeleide mensen maar altijd beleefd vriendelijk en uitnodigend !
Dus be my guest klinkt mij bekend in de oren !
En voor de goede orde Ik behoor niet tot een bepaald kamp , ik ben en blijf neutraal .

Ik zou zeggen werk ze morgen en geniet er van , voor je het weet ben je oud en kan je niet meer werken!
:)

knots71karel
16-06-13, 20:57
Je hebt er kennelijk behoefte aan jezelf een bepaald rolletje aan te meten. Er is niets op tegen iemand een spiegel voor te houden om zijn hypocrisie te laten zien.
Het is hetzelfde alsof Robert M. jou aanspreekt dat je niet goed voor je kindje zorgt. Dan is het volkomen terecht als je hem vervolgens wijst op zijn gedrag of hem vriendelijk verzoekt op te rotten en zijn bek te houden.

Samir leeft in zijn eigen bekrompen wereldje met zijn zieke geest.

Je verwoord het goed want dat is wel de waarheid !

Eke
16-06-13, 21:33
Samir leeft in zijn eigen bekrompen wereldje met zijn zieke geest.

Jullie DENKEN dat je elkaar begrijpt. Vice versa, toch ? Samir gaat in de aanval, Superick gaat in de aanval,


Bij ruzies kan praten via de PC HEEL moeilijk zijn. En er vallen zware scheldwoorden zoals racist en zieke geest.

Eke
16-06-13, 21:41
Je verwoord het goed want dat is wel de waarheid !

Jouw tijdelijke waarheid ;)



Dat is niet erg K71K. Ik duw een kruiwagen vol voorlopige waarheden voort. Soms iets teveel, dus ik stop NU :hihi:

knots71karel
16-06-13, 22:09
Jullie DENKEN dat je elkaar begrijpt. Vice versa, toch ? Samir gaat in de aanval, Superick gaat in de aanval,


Bij ruzies kan praten via de PC HEEL moeilijk zijn. En er vallen zware scheldwoorden zoals racist en zieke geest.

Ik geef je geen ongelijk (ondertussen heb ik weer een aantal rode duimpjes onvangen ) ja van jou ook eentje hahha.
Maar hier wordt duidelijk met twee maten gemeten ; De een krijgt een rode duim en de ander zelfs een PLUIM!!

En overschelden gesproken ,ik verdedig me alleen als ze beginnen met mij uit te maken vooralles en nog wat en je nick op kinderachtige wijze verbasteren , dan laat ik meteen met en gevat antwoord zien , en zet ze op hun nummer.
Hieronder even een voorbeeld uit W.S D.B , hoe het daar bij de ''gevestigde orde er aan toe gaat ''
Marcogirl 22 gaf een fatsoendelijk antwoord enfin kijk zelf maar...
http://cdn.maroc.nl/forums/images/misc/quote_icon.png Oorspronkelijk geplaatst door marocgirl22 http://img1.maroc.nl/forums/images/buttons/viewpost-right.png (http://www.maroc.nl/forums/wie-schrijft-blijft/363407-maher-de-landverrader-israel.html#post5206338)
wat een jaloezie hier niet normaal joh,en waarom zou hij een landverader moeten zijn,wat heeft dat er mee te maken, je gaat toch ook eten bij de mac waar denk je dat dat eten vandaan komt,hypocrieten

hij is een tering landverrader en ik hoop dat hij zijn beide benen gaat breken!
Het boven staande antwoord gaf Sport Freak .
ik bedoel maar , en dat mag allemaal zonder blikken of blozen , maar o wee als je als ''buitenstaander'' een dergelijkantwoord had gegeven !
Bah :fpotver:

H.P.Pas
16-06-13, 23:06
Jullie DENKEN dat je elkaar begrijpt.

Ik denk, dat ik jullie alledrie wel begrijp.
De situatie is hopeloos maar niet ernstig.

super ick
17-06-13, 07:36
Jullie DENKEN dat je elkaar begrijpt. Vice versa, toch ? Samir gaat in de aanval, Superick gaat in de aanval,


Bij ruzies kan praten via de PC HEEL moeilijk zijn. En er vallen zware scheldwoorden zoals racist en zieke geest.

Aha, wij zitten er allen naast. Weledelgeleerde Eke wijst er even op.

Misschien zit jij er wel naast.

BTW, zieke geest is geen schelden maar een diagnose.

super ick
17-06-13, 07:42
Superick geeft in z'n opmerking een koekje van eigen deeg.....zoiets van " Moslims moeten niet klagen, in moslim'landen is het nog veel erger", maar dat is een behoorlijk ondoordachte opmerking...wat hebben die 2 onschuldige mannen daar mee te maken..

Maar ook JIJ, plakt hem meteen het etiket racist op. En je scheldt tegen hem. Supersick. En hij is een gevaar voor de maatschappij. Dat is OOK Floep uit je mond. :haha:

Lieve Eke,

Wil je aub voor jezelf praten en niet namens mij. Je verwoordt mij helemaal verkeerd.
Daarnaast moet je de dingen niet proberen te downgraden door te praten over een floep als ik meerdere keren achtereen uitgemaakt wordt. Dan is het nl geen floep meer maar goed doordacht.
Ik vind jou manier van wensdenken heel mooi maar heb er in dit geval niets mee.

Eke
17-06-13, 11:16
Lieve Eke,

Wil je aub voor jezelf praten en niet namens mij. Je verwoordt mij helemaal verkeerd.
Daarnaast moet je de dingen niet proberen te downgraden door te praten over een floep als ik meerdere keren achtereen uitgemaakt wordt. Dan is het nl geen floep meer maar goed doordacht.
Ik vind jou manier van wensdenken heel mooi maar heb er in dit geval niets mee.

Een repeterende floep.


Ik ga alleen over mezelf praten.
Ik begrijp dat het heel irritant is als iemand alleen maar blijft hameren op fouten van 'de ander'.

Eke
17-06-13, 11:28
Aha, wij zitten er allen naast. Weledelgeleerde Eke wijst er even op.

Misschien zit jij er wel naast.

BTW, zieke geest is geen schelden maar een diagnose.


Superick, kom op, ik wilde helpen de zaak recht te trekken. Je bent geen racist en Samir heeft gelijk om op te komen voor discriminatie.

Maar ik ben jullie moeder niet. Toch ? Ook al was het vaderdag. Sorry.

Zieke geest als diagnose ? :hihi: Nou hang jij de weledelgeleerde uit. Weet je zeker dat die opmerking van daarnet op mij sloeg ? Of was het projektie..?:corcky:

Charlus
17-06-13, 11:30
Samir heeft gelijk om op te komen voor discriminatie.
:zozo:

Samir75017
17-06-13, 15:27
Je bent geen racist

Moslimjongeren this, allochtonen that. It's obvious he is. As obvious as a Hitler moustache.


en Samir heeft gelijk om op te komen voor discriminatie

Merci chère Eke ;-) I always did, and will always do. Inchallah.

Eke
17-06-13, 23:12
Moslimjongeren this, allochtonen that. It's obvious he is. As obvious as a Hitler moustache.



Merci chère Eke ;-) I always did, and will always do. Inchallah.


We do have a different explanation of his remarks...And a Hitler moustache is very easy to remove !

About discrimination : go on Samir but don't eliminate your co-prikkers :hihi:

pS. Wie heeft jou Nederlands leren lezen ?

knots71karel
17-06-13, 23:50
We do have a different explanation of his remarks...And a Hitler moustache is very easy to remove !

About discrimination : go on Samir but don't eliminate your co-prikkers :hihi:

pS. Wie heeft jou Nederlands leren lezen ?

Dat heb ik ook al geopperd ,maar dan omdat hij uitsluitend in het Engels beantwoord en ook zijn topic, s zijn in het Engels (mazzel voor ons dat hij geen Chinees is ) :hihi:

hakim74
18-06-13, 11:16
Samirs vraag was waarom het altijd racisten zijn die vrouwen aanvallen. Mijn uitleg wijst voor zich, het zijn helaas niet alleen racisten die vrouwen mishandelen. Zwakke personen (want dat zijn dit soort agressievelingen) kiezen altijd een zwakker persoon uit. En ja, dat vinden we overal ter wereld terug. Helaas!

En helaas we kunnen niet zeggen dat het alleen blanke racisten zijn, maar velen maken zich schuldig aan geweld tegen vrouwen. Nationaliteit, huidskleur, religie, politieke voorkeur maakt daarbij geen ene moer uit.

Misschien moeten jij en Samir zich eens afvragen waarom er zo op de persoon Samir wordt gespeeld. En gebeurt het alleen bij Samir? Kijk eens hoe er op een Magister of Karel wordt gereageerd. Mensen die oogkleppen voor hebben vallen nu eenmaal snel door de mand, doordat ze een eenzijdige kijk op de werkelijkheid hebben. Dat geldt voor de Samirs maar ook voor de prikkers die menen dat crminaliteit is voorbehouden aan Marokkanen.

Wanneer ik reageer op het ene, reageer ik ook op het andere. Daarom ben ik voor de 1 een moslimbasher en voor de andere juist een moslimvriendinnetje. Tsja, aan de kijk van sommige mensen kan ik niets veranderen. Kan alleen proberen hier an daar wat speldeprikken uit te delen. :blij:

Btw mss dat je dan ook eens kritisch naar je eigen berichtjes moet kijken. Jij blijft ook niet altijd on topic zoals je dat hier van mij verwacht. Ook jij haalt er andere voorbeelden bij. Ik heb er geen enkele moeite mee dat je de berichtjes plaatst zoals je doet. Maar ik vind wel dat wat je van een ander verwacht, wel zelf moet geven. :blij:

Karin, wat ik me af vraag is waarom jij het zo opneemt voor die blanke Fransen? Natuurlijk is er in elk ras rotte appels maar wat mij opvalt is jouw velle reactie op Samir's mening. Door jouw stelling wordt de topic gebagatelliseerd en wat Samir doet is juist andersom, wat juist ten goede komt van de vrouw.

hakim74
18-06-13, 11:20
Hij is de Geert Wilders onder de moslims. Geen oplossing maar deel van het probleem.

typisch!

hakim74
18-06-13, 11:22
Zo verwonder ik me ook altijd waarom allochtone straatrovers, overwegend bejaarde autochtonen te pakken nemen.

heel origineel!

Karin.N
18-06-13, 11:28
Karin, wat ik me af vraag is waarom jij het zo opneemt voor die blanke Fransen? Natuurlijk is er in elk ras rotte appels maar wat mij opvalt is jouw velle reactie op Samir's mening. Door jouw stelling wordt de topic gebagatelliseerd en wat Samir doet is juist andersom, wat juist ten goede komt van de vrouw.


Ga jij eerst maar eens een cursus lezen volgen, want waar keur ik het gedrag van de fransen goed.

En je laatste zin, is zo'n inkoppertje, die laat ik maar zitten. :hihi:

hakim74
18-06-13, 11:35
Ga jij eerst maar eens een cursus lezen volgen, want waar keur ik het gedrag van de fransen goed.

Wie heeft er nou een cursus lezen nodig? Ik heb het vermoeden dat jij iets meegemaakt hebt waar jij nog steeds meezit. Vandaar die velle reacties! Misschien een nieuwe topic?

The_Grand_Wazoo
18-06-13, 13:04
Wie heeft er nou een cursus lezen nodig? Ik heb het vermoeden dat jij iets meegemaakt hebt waar jij nog steeds meezit. Vandaar die velle reacties! Misschien een nieuwe topic?


(velle = felle)

H.P.Pas
18-06-13, 13:07
(velle = felle)

Boter aan de galg.
Velle non discitur.

Karin.N
18-06-13, 13:10
Wie heeft er nou een cursus lezen nodig? Ik heb het vermoeden dat jij iets meegemaakt hebt waar jij nog steeds meezit. Vandaar die velle reacties! Misschien een nieuwe topic?

Je kunt het dus niet onderbouwen. Kan ook niet want ik heb het niet opgenomen voor deze daders.

Weet ik bij deze wat jouw bijdragen zullen zijn :slaap:

hakim74
18-06-13, 13:32
Je kunt het dus niet onderbouwen. Kan ook niet want ik heb het niet opgenomen voor deze daders.

Weet ik bij deze wat jouw bijdragen zullen zijn :slaap:

Wat jij doet is anderen bij betrekken waardoor de daad, dus de topic, niet centraal word gesteld en hierdoor gebagatelliseerd. Bij deze mijn onderbouwing.

Karin.N
18-06-13, 13:38
Wat is dat toch dat mensen meerdere nicks aanmaken, de meeste blijven heel herkenbaar........

super ick
18-06-13, 14:33
We do have a different explanation of his remarks...And a Hitler moustache is very easy to remove !

About discrimination : go on Samir but don't eliminate your co-prikkers :hihi:

pS. Wie heeft jou Nederlands leren lezen ?


Ben je sadomasochist ofzo?

Als de samiertjes het voor het zeggen krijgen verdwijn jij naar binnen. Verdiep je eens in de positie van vrouwen onder Samiertjes. Met slijmen en prijzen zoals je nu doet kom er niet. Samiertjes zijn niet zo van de dialoog in de echte wereld.
Volgens mij heb je een pond boter op je hoofd.

Eke
18-06-13, 15:10
Ben je sadomasochist ofzo?

Als de samiertjes het voor het zeggen krijgen verdwijn jij naar binnen. Verdiep je eens in de positie van vrouwen onder Samiertjes. Met slijmen en prijzen zoals je nu doet kom er niet. Samiertjes zijn niet zo van de dialoog in de echte wereld.
Volgens mij heb je een pond boter op je hoofd.

Vooroordelen komen op de proppen als je in het duister tast over iemand :boos: Dat doe jij dus.

Het is een illusie om iemand op internet goed te willen doorgronden.


Ik zie dat Samir zich hard maakt tegen discriminatie.
En ik zie dat jij hem al hebt ingedeeld bij de haantjes. Verrassend.

Nou, ik heb de kuikens nog niet onder de staartjes geblazen...


PS.Het Front National staat in de peilingen voor op de PS van Hollande. Gelukkig kan dit nog fluctueren...:)

Wat peilingen : het blijken stemrondes te zijn...

Eke
18-06-13, 15:13
Wat is dat toch dat mensen meerdere nicks aanmaken, de meeste blijven heel herkenbaar........

wie ? :hihi:

Samir75017
18-06-13, 16:04
Karin, wat ik me af vraag is waarom jij het zo opneemt voor die blanke Fransen? Natuurlijk is er in elk ras rotte appels maar wat mij opvalt is jouw velle reactie op Samir's mening.

Simple. The victim does not have the appropriate profile. For others, the attackers do not have the appropriate profile.

You see how suddenly, in this precise case, it becomes difficult for some people to feel empathy. They have no more values. The same values they like to pretend to defend.

Double standards. Hypocrisy.

super ick
18-06-13, 17:07
Vooroordelen komen op de proppen als je in het duister tast over iemand :boos: Dat doe jij dus.

:)

Nee hoor, ik heb itt jou geen oogkleppen op. Ik ben wel een realist en geen wensdenker.

H.P.Pas
18-06-13, 18:23
Het is een illusie om iemand op internet goed te willen doorgronden.


Kom, kom, zo moeilijk is dat toch niet ? Samir heeft er niet de geringste moeite mee..

Eke
18-06-13, 18:44
Kom, kom, zo moeilijk is dat toch niet ? Samir heeft er niet de geringste moeite mee..

En jij dan, HP ?

Eke
18-06-13, 19:03
Nee hoor, ik heb itt jou geen oogkleppen op. Ik ben wel een realist en geen wensdenker.

Je hebt ruzie met Samir. En je knort wat tegen mij omdat ik m'n eigen meningen probeer te vormen. Tegen die van jou in.

In mijn ogen ben je geen racist.
Wel heb je vooroordelen. Wat weten wij nou af van de manier hoe Samir met vrouwen omgaat ????? Vraag het hem als je dat wilt weten.


En Hakims'reaktie vind ik hout snijden. Het gaat om mensen die lastig gevallen worden omdat ze anders zijn.In dit geval Rabia B.. dit is een afschuwelijke ervaring.

En of het nu om Joden gaat, Moslims, Christenen, Homosexuelen of de VROUW.......en weet ik veel wie nog meer

dat moeten we niet 'normaal'gaan vinden, snap je.

knots71karel
18-06-13, 22:16
Je hebt ruzie met Samir. En je knort wat tegen mij omdat ik m'n eigen meningen probeer te vormen. Tegen die van jou in.

In mijn ogen ben je geen racist.
Wel heb je vooroordelen. Wat weten wij nou af van de manier hoe Samir met vrouwen omgaat ????? Vraag het hem als je dat wilt weten.


En Hakims'reaktie vind ik hout snijden. Het gaat om mensen die lastig gevallen worden omdat ze anders zijn.In dit geval Rabia B.. dit is een afschuwelijke ervaring.

En of het nu om Joden gaat, Moslims, Christenen, Homosexuelen of de VROUW.......en weet ik veel wie nog meer

dat moeten we niet 'normaal'gaan vinden, snap je.

Eke , hij super ick heeft geen ruzie met SAMIER ,maar net zo als ik vind hij dat iedere topic door hem geopend altijd met zeker bedoeling is geplaatst om alleen maar te laten zien ,Hoe verdervelijk het ,''Westen '' is
elke topic van hem is een vorm van haat zaaierij ,als het maar Christenen ,Amerikanen,Joden ,Nederlanders enz betreft dan is het goed .
heb je dit heerschap ook maar een ,maar dan ook maar EEN neutrale topic zien openen??
Nou ik niet .
De feiten liegen er niet om .

hakim74
19-06-13, 09:34
Je hebt ruzie met Samir. En je knort wat tegen mij omdat ik m'n eigen meningen probeer te vormen. Tegen die van jou in.

In mijn ogen ben je geen racist.
Wel heb je vooroordelen. Wat weten wij nou af van de manier hoe Samir met vrouwen omgaat ????? Vraag het hem als je dat wilt weten.


En Hakims'reaktie vind ik hout snijden. Het gaat om mensen die lastig gevallen worden omdat ze anders zijn.In dit geval Rabia B.. dit is een afschuwelijke ervaring.

En of het nu om Joden gaat, Moslims, Christenen, Homosexuelen of de VROUW.......en weet ik veel wie nog meer

dat moeten we niet 'normaal'gaan vinden, snap je.

Niemand zal het lastig vallen van onschuldige mensen normaal vinden en ik ben ook GEEN hout aan het snijden. Het enige wat is zeg is dat men bij het onderwerp moet blijven om het zo niet kleiner te maken dan het is, snappie?

Ik vind dat Samir nu een ontwikkeling aansnijd dat steeds vaker voorkomt in het westen en mij en velen met mij (gelukkig) grote zorgen baart. Op dit moment gaat het niet zo goed in het westen en men heeft daarvoor een zondebok nodig en ondanks dat men weet wat dat allemaal kan brengen worden zulke onderwerpen toch niet serieus genomen wat kan resulteren in een hoop ellende!

super ick
19-06-13, 15:59
Je hebt ruzie met Samir. En je knort wat tegen mij omdat ik m'n eigen meningen probeer te vormen. Tegen die van jou in.

In mijn ogen ben je geen racist.
Wel heb je vooroordelen. Wat weten wij nou af van de manier hoe Samir met vrouwen omgaat ????? Vraag het hem als je dat wilt weten.


En Hakims'reaktie vind ik hout snijden. Het gaat om mensen die lastig gevallen worden omdat ze anders zijn.In dit geval Rabia B.. dit is een afschuwelijke ervaring.

En of het nu om Joden gaat, Moslims, Christenen, Homosexuelen of de VROUW.......en weet ik veel wie nog meer

dat moeten we niet 'normaal'gaan vinden, snap je.

Wil je het nu doen lijken alsof ik daar voorstander van ben?

H.P.Pas
19-06-13, 20:50
En jij dan, HP ?

Dat je dat mij wel en hem niet vraagt zal ik maar als compliment opvatten. :slaap:.

Eke
19-06-13, 21:04
Niemand zal het lastig vallen van onschuldige mensen normaal vinden en ik ben ook GEEN hout aan het snijden. Het enige wat is zeg is dat men bij het onderwerp moet blijven om het zo niet kleiner te maken dan het is, snappie?
Ik vind dat Samir nu een ontwikkeling aansnijd dat steeds vaker voorkomt in het westen en mij en velen met mij (gelukkig) grote zorgen baart. Op dit moment gaat het niet zo goed in het westen en men heeft daarvoor een zondebok nodig en ondanks dat men weet wat dat allemaal kan brengen worden zulke onderwerpen toch niet serieus genomen wat kan resulteren in een hoop ellende!


Waarom heb ik je een like gegeven voor dat priksel met die uitspraak ? Omdat ik het oneens met je ben ?



Dat snijdt hout ....is een uitdrukking.

Eke
19-06-13, 21:08
Dat je dat mij wel en hem niet vraagt zal ik maar als compliment opvatten. :slaap:.

Je hebt dus geen antwoord.:slaap:

Eke
19-06-13, 21:11
Eke , hij super ick heeft geen ruzie met SAMIER ,maar net zo als ik vind hij dat iedere topic door hem geopend altijd met zeker bedoeling is geplaatst om alleen maar te laten zien ,Hoe verdervelijk het ,''Westen '' is
elke topic van hem is een vorm van haat zaaierij ,als het maar Christenen ,Amerikanen,Joden ,Nederlanders enz betreft dan is het goed .
heb je dit heerschap ook maar een ,maar dan ook maar EEN neutrale topic zien openen??
Nou ik niet .
De feiten liegen er niet om .

Volgens mij heb je er al antwoord op gekregen door Samir zelf, K71K :)

Eke
19-06-13, 21:14
Wil je het nu doen lijken alsof ik daar voorstander van ben?

Hoe kom je daar nou bij ? :argwaan:

Eke
19-06-13, 21:29
Dat je dat mij wel en hem niet vraagt zal ik maar als compliment opvatten. :slaap:.

Wacht daar nog maar even mee. Je deed die uitspraak -dat je het makkelijk vond op internet mensen te doorgronden.
Hoe goed kun je dat nou eigenlijk ?

Karin.N
19-06-13, 22:11
Vooroordelen komen op de proppen als je in het duister tast over iemand :boos: Dat doe jij dus.



Eke, welk mens is helemaal vrij van vooroordelen?

Magister
19-06-13, 22:14
Eke, welk mens is helemaal vrij van vooroordelen?

Ik...

knots71karel
19-06-13, 22:15
Volgens mij heb je er al antwoord op gekregen door Samir zelf, K71K :)

M.a. w ik heb gelijk , dat Samier uitsluitend topic,s opend over hoe slecht ,iedereen die maar Westers is en geen Moslim deugd niet .
Afgezien daarvan , zij doel is toch al bereikt ,als je bedenkt dat dit VRESELIJKE ,AFSCHUWLIJKE ,GEBEUREN ,zo bijzonder Nieuws Van De Dag is is gezien de reactie,s ,en uiteraard belangrijker als b.v Verkiezingen in IRAN of dat er weer ff 30 doden zijn gevallen doordat een door GOD uitverkoren idoot weer zonodig een bom ergens moest plaatsen ,met maar een bedoeling zoveel mogelijk mensen om brengen ,mar ja dat is dagelijkse kost ,en dat 2 mannen een Moslim vrouw aan vielen tsja dat is zooo ..... bijzonder en het eind van het topic is nog niet in zicht !
Want nu komt het pas echt goed op gang *( precies wat Smiertje wil en dat is aantonen hoe afschuwlijk slecht het WESTEN wel is) ! en in wat voor VERDORVEN EN VEROTTE WERELD de arme Moslima terecht is gekomen !
Zie de reactie maar van zijn nieuwste aanhanger
HAKIM 74 :
*)Ik vind dat Samir nu een ontwikkeling aansnijd dat steeds vaker voorkomt in het westen en mij en velen met mij (gelukkig) grote zorgen baart. Op dit moment gaat het niet zo goed in het westen en men heeft daarvoor een zondebok nodig en ondanks dat men weet wat dat allemaal kan brengen worden zulke onderwerpen toch niet serieus genomen wat kan resulteren in een hoop ellende!

:cheefbek:

Karin.N
19-06-13, 22:22
Ik...

:argwaan:

Wellicht heb je de zin niet goed gelezen, ik vroeg niet wie last had van vooroordelen, maar wie geen last heeft van vooroordelen.

knots71karel
19-06-13, 22:26
Hierbij de verbeterde versie : ik heb een paar typ foutjes hersteld ,maar dat moet blijkbaar op deze manieer !?!?!
QUOTE=Eke;5208593]Volgens mij heb je er al antwoord op gekregen door Samir zelf, K71K :)[/QUOTE]

M.a. w ik heb gelijk , dat Samier uitsluitend topic,s opend over hoe slecht ,iedereen die maar Westers is en wie geen Moslim is deugd niet .
Afgezien daarvan , zijn doel is toch al bereikt ,als je bedenkt dat dit VRESELIJKE ,AFSCHUWLIJKE ,GEBEUREN ,zo bijzonder Nieuws Van De Dag is, gezien de reactie,s ,en uiteraard belangrijker als b.v Verkiezingen in IRAN of dat er weer ff 30 doden zijn gevallen doordat een door GOD uitverkoren idoot weer zonodig een bom ergens moest plaatsen ,met maar een bedoeling zoveel mogelijk mensen om brengen ,maar ja dat is dagelijkse kost ,en dat 2 mannen een Moslim vrouw aan vielen tsja dat is zooo ..... bijzonder en het eind van het topic is nog niet in zicht !
Want nu komt het pas echt goed op gang *( precies wat Smiertje wil en dat is aantonen hoe afschuwlijk slecht het WESTEN wel is) ! en in wat voor VERDORVEN EN VEROTTE WERELD de arme Moslima terecht is gekomen !
Zie de reactie maar van zijn nieuwste aanhanger
HAKIM 74 :
*)Ik vind dat Samir nu een ontwikkeling aansnijd dat steeds vaker voorkomt in het westen en mij en velen met mij (gelukkig) grote zorgen baart. Op dit moment gaat het niet zo goed in het westen en men heeft daarvoor een zondebok nodig en ondanks dat men weet wat dat allemaal kan brengen worden zulke onderwerpen toch niet serieus genomen wat kan resulteren in een hoop ellende!

Eke
19-06-13, 22:29
Eke, welk mens is helemaal vrij van vooroordelen?


Wat een tuttige vraag naar de bekende weg..




En ja, kom maar met de rode duimjes. Ik heb het helemaal gehad met het sfeertje hier van de laatste tijd. Dag Olive Yao, dag Fulanadetal, dag JuffrouwSaartje, dag Ibrah......je mist hier niets.

Helaas..het was zo'n leuk forum.




PS Heb je nog je ekskuses aan Magister aangeboden, Karin N. ? En de groep die meeheulde ?

Magister
19-06-13, 22:40
:argwaan:

Wellicht heb je de zin niet goed gelezen, ik vroeg niet wie last had van vooroordelen, maar wie geen last heeft van vooroordelen.

Ik in elk geval veel minder dan jij, dat hebben we meerdere keren kunnen constateren.

Eke
19-06-13, 22:51
Hierbij de verbeterde versie : ik heb een paar typ foutjes hersteld ,maar dat moet blijkbaar op deze manieer !?!?!
QUOTE=Eke;5208593]Volgens mij heb je er al antwoord op gekregen door Samir zelf, K71K :)

M.a. w ik heb gelijk , dat Samier uitsluitend topic,s opend over hoe slecht ,iedereen die maar Westers is en wie geen Moslim is deugd niet .
Afgezien daarvan , zijn doel is toch al bereikt ,als je bedenkt dat dit VRESELIJKE ,AFSCHUWLIJKE ,GEBEUREN ,zo bijzonder Nieuws Van De Dag is, gezien de reactie,s ,en uiteraard belangrijker als b.v Verkiezingen in IRAN of dat er weer ff 30 doden zijn gevallen doordat een door GOD uitverkoren idoot weer zonodig een bom ergens moest plaatsen ,met maar een bedoeling zoveel mogelijk mensen om brengen ,maar ja dat is dagelijkse kost ,en dat 2 mannen een Moslim vrouw aan vielen tsja dat is zooo ..... bijzonder en het eind van het topic is nog niet in zicht !
Want nu komt het pas echt goed op gang *( precies wat Smiertje wil en dat is aantonen hoe afschuwlijk slecht het WESTEN wel is) ! en in wat voor VERDORVEN EN VEROTTE WERELD de arme Moslima terecht is gekomen !
Zie de reactie maar van zijn nieuwste aanhanger
HAKIM 74 :
*)Ik vind dat Samir nu een ontwikkeling aansnijd dat steeds vaker voorkomt in het westen en mij en velen met mij (gelukkig) grote zorgen baart. Op dit moment gaat het niet zo goed in het westen en men heeft daarvoor een zondebok nodig en ondanks dat men weet wat dat allemaal kan brengen worden zulke onderwerpen toch niet serieus genomen wat kan resulteren in een hoop ellende! [/QUOTE]






Lieve K, jou geef ik nog even fatsoenljk antwoord.


We zitten in een snel veranderend Europa/een snel veranderende wereld.

Er is een crisis gaande..veel mensen komen in de problemen.

Mensen hebben neiging een zondebok aan te wijzen als het slecht gaat..(WO 2- Joden)

In Griekenland worden vluchtelingen afgetuigd door de Gouden Dageraad (rechts extremisten), maar ook in West-Europa wordt de sfeer er niet vriendelijker op. In Frankrijk weet Marie Le Pen (Front National) veel mensen achter zich te krijgen in de voorverkiezingen.

Ik vind het terecht om op te letten wat er gebeurd. Niet alleen bij moslims, ook bij andere minderheden*. Daar is ook NVDD voor

Voorkomen is beter dan genezen !



Fijne prikkersavond en trusten :) Eke


* In andere delen van de wereld is er ook discriminatie, dat is niet iets exclusiefs voor het westen.

H.P.Pas
19-06-13, 23:19
dat hebben we meerdere keren kunnen constateren.

Majesteitelijk meervoud ?

mark61
19-06-13, 23:37
Ik zie dat Samir zich hard maakt tegen discriminatie.

Welnee, hij jammert alleen over 'zijn' volk, niet over anderen. Dan heeft ie geen commentaar.

mark61
19-06-13, 23:39
En jij dan, HP ?

Waarom reageer je niet op wat HP Pas zegt? En Hakim, over gedachtenlezers en doorgronders gesproken.

KarinN die racistische aanvallers verdedigt. Ja joh.

Tis in het algemeen leuk hoor, opkomen voor veronderstelde underdogs. Maar het is niet altijd een fantastisch idee.

mark61
19-06-13, 23:41
Ik...

:haha:

Zoek hulp.

mark61
19-06-13, 23:43
Wacht daar nog maar even mee. Je deed die uitspraak -dat je het makkelijk vond op internet mensen te doorgronden.
Hoe goed kun je dat nou eigenlijk ?

Je hebt niet begrepen wat hij schreef.

knots71karel
20-06-13, 00:04
M.a. w ik heb gelijk , dat Samier uitsluitend topic,s opend over hoe slecht ,iedereen die maar Westers is en wie geen Moslim is deugd niet .
Afgezien daarvan , zijn doel is toch al bereikt ,als je bedenkt dat dit VRESELIJKE ,AFSCHUWLIJKE ,GEBEUREN ,zo bijzonder Nieuws Van De Dag is, gezien de reactie,s ,en uiteraard belangrijker als b.v Verkiezingen in IRAN of dat er weer ff 30 doden zijn gevallen doordat een door GOD uitverkoren idoot weer zonodig een bom ergens moest plaatsen ,met maar een bedoeling zoveel mogelijk mensen om brengen ,maar ja dat is dagelijkse kost ,en dat 2 mannen een Moslim vrouw aan vielen tsja dat is zooo ..... bijzonder en het eind van het topic is nog niet in zicht !
Want nu komt het pas echt goed op gang *( precies wat Smiertje wil en dat is aantonen hoe afschuwlijk slecht het WESTEN wel is) ! en in wat voor VERDORVEN EN VEROTTE WERELD de arme Moslima terecht is gekomen !
Zie de reactie maar van zijn nieuwste aanhanger
HAKIM 74 :
*)Ik vind dat Samir nu een ontwikkeling aansnijd dat steeds vaker voorkomt in het westen en mij en velen met mij (gelukkig) grote zorgen baart. Op dit moment gaat het niet zo goed in het westen en men heeft daarvoor een zondebok nodig en ondanks dat men weet wat dat allemaal kan brengen worden zulke onderwerpen toch niet serieus genomen wat kan resulteren in een hoop ellende!






Lieve K, jou geef ik nog even fatsoenljk antwoord.


We zitten in een snel veranderend Europa/een snel veranderende wereld.

Er is een crisis gaande..veel mensen komen in de problemen.

Mensen hebben neiging een zondebok aan te wijzen als het slecht gaat..(WO 2- Joden)

In Griekenland worden vluchtelingen afgetuigd door de Gouden Dageraad (rechts extremisten), maar ook in West-Europa wordt de sfeer er niet vriendelijker op. In Frankrijk weet Marie Le Pen (Front National) veel mensen achter zich te krijgen in de voorverkiezingen.

Ik vind het terecht om op te letten wat er gebeurd. Niet alleen bij moslims, ook bij andere minderheden*. Daar is ook NVDD voor

Voorkomen is beter dan genezen !



Fijne prikkersavond en trusten :) Eke


* In andere delen van de wereld is er ook discriminatie, dat is niet iets exclusiefs voor het westen.[/QUOTE]

Bedankt voor je reactie , helaas heb je grotendeels gelijk , het is momenteel een groote rot bende in de wereld ,maar de mensheid heeft al voor ''hetere vuren ''gestaan.
Van en andere kant gaat de ontwikkeling zo hard ,dat het voor mensen zoals ik soms niet meer te volgen is .
Ik bedoel kinderen van af 10 jaar hebben meer verstand van Computers,mobieltjes ,laptops etc
Opzich tot daar aan toe ,maar je ziet ook dat bepaalde criminaliteit toe neemt ,naarmate de ''know how '' vorderd ! Hier verdedigen ze b.v dat IRAN een atoom bom krijgt ! maar zo lang je nog mensen hebt rondlopen die zich zelf het leven benemen , die maakt het ook niet uit dat zijn leven beeindigd dor gebruik te maken van een nucliair wapen !Wat ik hiermee bedoel is dat het niet uitgesloten is dat dergelijke mensen , mede door de recente ontwikkelingen , zelf en dergelijk wapen kunnen ''kraken '' , kortom niet voor niets is Obama wwer van plan om de kernwapens te verminderen ,want elke A-BOM is er een te veel.
ik heb mijn langste tijd hier op AARDE gehad maar prijs me gelukkig dat ik het grootse deel in Vrede heb mogen leven, en dat is dank zij de AMERIKANEN die hier zo vervloekt worden door sommige mensen .
Zonder hun inzet ( waaronder ook de 2 A-BOMMEN die geworpen zijn ) had de wereld er vel en veel beroerder voor gestaan, en JAPAN had zonder deze bommen zich nooit en ten nimmer over gegeven *),omdat ze de mentaliteit hadden ,die de huidige zelfmoordenaars nu ook hebben !
En kijk nu ze behoren tot en van de meest welvarendste landen ter wereld , het zelfde geld voor Duitsland !
Daar dient dan wel bij vermeld te worden , dat als ze eerder de beschikking over een A.WAPEN , de Wereld onde het gezag van de NAZIE,S was komen te staan !
En wat dat inhoud had nog erger geweest als het tot nu toe gegaan is .
Want wat de meesten envooral de jongeren mensen niet weten of willen weten is dat na de JODEN het DE Arabische mensen aan de beurt waren geweest en de Islaam met stip op een uitgeroeid diende te worden .
Feiten genoeg daarvoor , maar het zou te ver gaan om dat allemaal uit te leggen aan de hand van bewijs stukken .
Resumerend DE MENSEN MOETEN ELKAAR RESPECTEREN ZOALS ZE ZIJN , GELOOF MAG GEEN ROL SPELEN.
ieder moet vrij zijn te geloven wat hijof zij wil .
Want laten we eerlijk zijn GElOOF IS TOT NU TOE DE BRON GEWEEST VAN VELE CONFLICTEN .
Het beste voorbeeld zie je dagelijks hier , en laat dat nu net het minst belangrijke zijn ,om van elke scheet een donderslag te maken !
Als de wereld over pak weg 5000 jaar nog bestaat en er zijn nog mensen dan, zullen die weldenkende mensen
moeten lachen om de haat en nijd die er anno 2000 nu nog heerst .
De bevolking zal dan nagenoeg uit een soort mens bestaan , blank zal er niet meer zijn , de mensen zullen allemaal licht getint zijn en geloofs kwestie,s zullen er mogelijk niet eens meer zijn , omdat er ook nog maar een soort Relegie overblijft (denk ik ) en verklaar me maar tot GEK dat deden ze met velen voor mij ook en achteraf bleek dat ze gelijk hadden !
Stof genoeg om eens extra over na te denken,
Wel te rusten allemaal :boogjes:

Ibrah1234
20-06-13, 00:04
Ik heb het helemaal gehad met het sfeertje hier van de laatste tijd. Dag Olive Yao, dag Fulanadetal, dag JuffrouwSaartje, dag Ibrah......je mist hier niets.

Ik ben er nog wel. Maar niet meer in dit topic.

H.P.Pas
20-06-13, 00:33
Je deed die uitspraak -dat je het makkelijk vond op internet mensen te doorgronden.
Hoe goed kun je dat nou eigenlijk ?

:vreemd:
Wat is hier aan de hand ? Zo traag van begrip ben je in de regel niet.
Ik zei dat Samir het gemakkelijk vond.
Ten overvloede wil ik ook nog wel kwijt, dat dat niet voor hem pleit.
Nog duidelijker worden kan ik wel maar wil ik niet.

Bofko
20-06-13, 03:08
Eke, Als je Wilders veroordeelt dan dien je Samir ook te veroordelen. Die heeft namelijk een denkschema dat net zo simpel is. Samir doet me aan Schaap denken. Die fulmineerde ook tegen racisme, en ging vervolgens tegen Nederlanders ( of het westen) te keer.

Als je nl. ECHT tegen racisme bent dan stop je met wij-zij denken.En dat zit in de genen dus dat kost nogal wat extra inspanning.


Ik stel voor om het begrip 'racisme' af te schaffen. Er wordt teveel misbruik van gemaakt.

super ick
20-06-13, 08:16
Eke, Als je Wilders veroordeelt dan dien je Samir ook te veroordelen. Die heeft namelijk een denkschema dat net zo simpel is. Samir doet me aan Schaap denken. Die fulmineerde ook tegen racisme, en ging vervolgens tegen Nederlanders ( of het westen) te keer.

Als je nl. ECHT tegen racisme bent dan stop je met wij-zij denken.En dat zit in de genen dus dat kost nogal wat extra inspanning.


Ik stel voor om het begrip 'racisme' af te schaffen. Er wordt teveel misbruik van gemaakt.

Als ik meerdere duimpjes had kunnen geven had ik het gedaan.
Ik heb de vergelijking ook meerdere malen gedaan. Volgens mij heeft Eke, in dit geval last van een soort bekeringsdrang ofzo.

Samir75017
20-06-13, 11:16
Eke, looks like you should not have tried to "agree" with me regarding the assault of this woman ;-)

Sometimes, people prefer you to follow the flock of sheep. Isn't it how they look like : a flock of sheeps , really. But unlike them, you have a strong personality, so you never do that and you see no problem in opposing their views. That's the reason why, I think, this forum has been so dead, they are all like sheeps (well, except a few ones), they don't dare to express different views. Sort of defenders of the 'single-thought'. Differences, of any sort, can be difficult to accept for some people. That's clearly what they are proving here.

So keep up the good work, I like your straightforwardness. And never let them, or anyone else, tell you what or how you should think ! The right to freedom of thinking is absolute and ought to remain so.

Anyway, just let the sheep bleat. And try not to lower to their level by taking part in those off topic and childish discussions ;-)

hakim74
20-06-13, 11:44
Lieve K, jou geef ik nog even fatsoenljk antwoord.


We zitten in een snel veranderend Europa/een snel veranderende wereld.

Er is een crisis gaande..veel mensen komen in de problemen.

Mensen hebben neiging een zondebok aan te wijzen als het slecht gaat..(WO 2- Joden)

In Griekenland worden vluchtelingen afgetuigd door de Gouden Dageraad (rechts extremisten), maar ook in West-Europa wordt de sfeer er niet vriendelijker op. In Frankrijk weet Marie Le Pen (Front National) veel mensen achter zich te krijgen in de voorverkiezingen.

Ik vind het terecht om op te letten wat er gebeurd. Niet alleen bij moslims, ook bij andere minderheden*. Daar is ook NVDD voor

Voorkomen is beter dan genezen !



Fijne prikkersavond en trusten :) Eke


* In andere delen van de wereld is er ook discriminatie, dat is niet iets exclusiefs voor het westen.

Bedankt voor je reactie , helaas heb je grotendeels gelijk , het is momenteel een groote rot bende in de wereld ,maar de mensheid heeft al voor ''hetere vuren ''gestaan.
Van en andere kant gaat de ontwikkeling zo hard ,dat het voor mensen zoals ik soms niet meer te volgen is .
Ik bedoel kinderen van af 10 jaar hebben meer verstand van Computers,mobieltjes ,laptops etc
Opzich tot daar aan toe ,maar je ziet ook dat bepaalde criminaliteit toe neemt ,naarmate de ''know how '' vorderd ! Hier verdedigen ze b.v dat IRAN een atoom bom krijgt ! maar zo lang je nog mensen hebt rondlopen die zich zelf het leven benemen , die maakt het ook niet uit dat zijn leven beeindigd dor gebruik te maken van een nucliair wapen !Wat ik hiermee bedoel is dat het niet uitgesloten is dat dergelijke mensen , mede door de recente ontwikkelingen , zelf en dergelijk wapen kunnen ''kraken '' , kortom niet voor niets is Obama wwer van plan om de kernwapens te verminderen ,want elke A-BOM is er een te veel.
ik heb mijn langste tijd hier op AARDE gehad maar prijs me gelukkig dat ik het grootse deel in Vrede heb mogen leven, en dat is dank zij de AMERIKANEN die hier zo vervloekt worden door sommige mensen .
Zonder hun inzet ( waaronder ook de 2 A-BOMMEN die geworpen zijn ) had de wereld er vel en veel beroerder voor gestaan, en JAPAN had zonder deze bommen zich nooit en ten nimmer over gegeven *),omdat ze de mentaliteit hadden ,die de huidige zelfmoordenaars nu ook hebben !
En kijk nu ze behoren tot en van de meest welvarendste landen ter wereld , het zelfde geld voor Duitsland !
Daar dient dan wel bij vermeld te worden , dat als ze eerder de beschikking over een A.WAPEN , de Wereld onde het gezag van de NAZIE,S was komen te staan !
En wat dat inhoud had nog erger geweest als het tot nu toe gegaan is .
Want wat de meesten envooral de jongeren mensen niet weten of willen weten is dat na de JODEN het DE Arabische mensen aan de beurt waren geweest en de Islaam met stip op een uitgeroeid diende te worden .
Feiten genoeg daarvoor , maar het zou te ver gaan om dat allemaal uit te leggen aan de hand van bewijs stukken .
Resumerend DE MENSEN MOETEN ELKAAR RESPECTEREN ZOALS ZE ZIJN , GELOOF MAG GEEN ROL SPELEN.
ieder moet vrij zijn te geloven wat hijof zij wil .
Want laten we eerlijk zijn GElOOF IS TOT NU TOE DE BRON GEWEEST VAN VELE CONFLICTEN .
Het beste voorbeeld zie je dagelijks hier , en laat dat nu net het minst belangrijke zijn ,om van elke scheet een donderslag te maken !
Als de wereld over pak weg 5000 jaar nog bestaat en er zijn nog mensen dan, zullen die weldenkende mensen
moeten lachen om de haat en nijd die er anno 2000 nu nog heerst .
De bevolking zal dan nagenoeg uit een soort mens bestaan , blank zal er niet meer zijn , de mensen zullen allemaal licht getint zijn en geloofs kwestie,s zullen er mogelijk niet eens meer zijn , omdat er ook nog maar een soort Relegie overblijft (denk ik ) en verklaar me maar tot GEK dat deden ze met velen voor mij ook en achteraf bleek dat ze gelijk hadden !
Stof genoeg om eens extra over na te denken,
Wel te rusten allemaal :boogjes:[/QUOTE]

Sorry dat ik dit zeg maar dit is wel een hoop egoisme! Zolang mijn eiland beschermd wordt door de Amerikanen mogen ze andere eilanden plat bombarderen? kom toch eens van je eiland af dan kan je zien wat er verder in de wereld gebeurt!

Karin.N
20-06-13, 12:49
Wat een tuttige vraag naar de bekende weg..




En ja, kom maar met de rode duimjes. Ik heb het helemaal gehad met het sfeertje hier van de laatste tijd. Dag Olive Yao, dag Fulanadetal, dag JuffrouwSaartje, dag Ibrah......je mist hier niets.

Helaas..het was zo'n leuk forum.




PS Heb je nog je ekskuses aan Magister aangeboden, Karin N. ? En de groep die meeheulde ?

Ik denk Eke dat het idd wijs is om (even) afstand te nemen van NvdD, doe ik ook wel eens. Ik wens je het allerbeste.

Heb je een pm gestuurd.

hakim74
20-06-13, 13:06
Het is jammer om te zien dat je met iemand mee moet praten om een discussie op gand te houden;-(

knots71karel
20-06-13, 14:41
Bedankt voor je reactie , helaas heb je grotendeels gelijk , het is momenteel een groote rot bende in de wereld ,maar de mensheid heeft al voor ''hetere vuren ''gestaan.
Van en andere kant gaat de ontwikkeling zo hard ,dat het voor mensen zoals ik soms niet meer te volgen is .
Ik bedoel kinderen van af 10 jaar hebben meer verstand van Computers,mobieltjes ,laptops etc
Opzich tot daar aan toe ,maar je ziet ook dat bepaalde criminaliteit toe neemt ,naarmate de ''know how '' vorderd ! Hier verdedigen ze b.v dat IRAN een atoom bom krijgt ! maar zo lang je nog mensen hebt rondlopen die zich zelf het leven benemen , die maakt het ook niet uit dat zijn leven beeindigd dor gebruik te maken van een nucliair wapen !Wat ik hiermee bedoel is dat het niet uitgesloten is dat dergelijke mensen , mede door de recente ontwikkelingen , zelf en dergelijk wapen kunnen ''kraken '' , kortom niet voor niets is Obama wwer van plan om de kernwapens te verminderen ,want elke A-BOM is er een te veel.
ik heb mijn langste tijd hier op AARDE gehad maar prijs me gelukkig dat ik het grootse deel in Vrede heb mogen leven, en dat is dank zij de AMERIKANEN die hier zo vervloekt worden door sommige mensen .
Zonder hun inzet ( waaronder ook de 2 A-BOMMEN die geworpen zijn ) had de wereld er vel en veel beroerder voor gestaan, en JAPAN had zonder deze bommen zich nooit en ten nimmer over gegeven *),omdat ze de mentaliteit hadden ,die de huidige zelfmoordenaars nu ook hebben !
En kijk nu ze behoren tot en van de meest welvarendste landen ter wereld , het zelfde geld voor Duitsland !
Daar dient dan wel bij vermeld te worden , dat als ze eerder de beschikking over een A.WAPEN , de Wereld onde het gezag van de NAZIE,S was komen te staan !
En wat dat inhoud had nog erger geweest als het tot nu toe gegaan is .
Want wat de meesten envooral de jongeren mensen niet weten of willen weten is dat na de JODEN het DE Arabische mensen aan de beurt waren geweest en de Islaam met stip op een uitgeroeid diende te worden .
Feiten genoeg daarvoor , maar het zou te ver gaan om dat allemaal uit te leggen aan de hand van bewijs stukken .
Resumerend DE MENSEN MOETEN ELKAAR RESPECTEREN ZOALS ZE ZIJN , GELOOF MAG GEEN ROL SPELEN.
ieder moet vrij zijn te geloven wat hijof zij wil .
Want laten we eerlijk zijn GElOOF IS TOT NU TOE DE BRON GEWEEST VAN VELE CONFLICTEN .
Het beste voorbeeld zie je dagelijks hier , en laat dat nu net het minst belangrijke zijn ,om van elke scheet een donderslag te maken !
Als de wereld over pak weg 5000 jaar nog bestaat en er zijn nog mensen dan, zullen die weldenkende mensen
moeten lachen om de haat en nijd die er anno 2000 nu nog heerst .
De bevolking zal dan nagenoeg uit een soort mens bestaan , blank zal er niet meer zijn , de mensen zullen allemaal licht getint zijn en geloofs kwestie,s zullen er mogelijk niet eens meer zijn , omdat er ook nog maar een soort Relegie overblijft (denk ik ) en verklaar me maar tot GEK dat deden ze met velen voor mij ook en achteraf bleek dat ze gelijk hadden !
Stof genoeg om eens extra over na te denken,
Wel te rusten allemaal :boogjes:

Sorry dat ik dit zeg maar dit is wel een hoop egoisme! Zolang mijn eiland beschermd wordt door de Amerikanen mogen ze andere eilanden plat bombarderen? kom toch eens van je eiland af dan kan je zien wat er verder in de wereld gebeurt![/QUOTE]

GOED LEZZEN A.U.B !
Ik begon al met wat een klote wereld .
En heb het niet over de Amerikaanse huidige politiek gehad!
Wel over dat dank zij hun ,niet onder het Nazie regime zijn gekomen (om van de landen in het Oosten nog mar niet te spreken ! wan t na de JODEN waren de MOSLIMS aan de beurt gekomen.
verder heeft Amerika na de 2 Abommen op JAPAN*) geen kernwapens meer gebruikt en is nog steeds voor VERMINDERING van deze troep , die een gevaar blijft vormen voor de mens heid !
*) Japan had tot de laaste man BLIJVEN vechten , en desnoods het Keizelijk paleis als laatse veste op geblazen.
dus zijt om meer deze bommen hoe gruwelijk ook , gek genoeg goed geweest om nog veel meer slachtoffers te voorkomen !(afgezien daarvan zijn de geleerden achteraf geschrokken over de gruwelijke uitwerking en vooral de na -ween daarvan ,DIT HADDEN ZE NOOIT KUNNEN VOORZIEN !
Mede daardoor zijn de grootmachten o.a AMERIKA nu weer er op uit om nog meer beperkingen van dit wapen te krijgen .

hier nog ff wat ik al geschreven had :niet voor niets is Obama wwer van plan om de kernwapens te verminderen ,want elke A-BOM is er een te veel!

Vraag me nog steeds af waar baseer jij die hoop egoisme op?????

hakim74
20-06-13, 15:45
Sorry dat ik dit zeg maar dit is wel een hoop egoisme! Zolang mijn eiland beschermd wordt door de Amerikanen mogen ze andere eilanden plat bombarderen? kom toch eens van je eiland af dan kan je zien wat er verder in de wereld gebeurt!

GOED LEZZEN A.U.B !
Ik begon al met wat een klote wereld .
En heb het niet over de Amerikaanse huidige politiek gehad!
Wel over dat dank zij hun ,niet onder het Nazie regime zijn gekomen (om van de landen in het Oosten nog mar niet te spreken ! wan t na de JODEN waren de MOSLIMS aan de beurt gekomen.
verder heeft Amerika na de 2 Abommen op JAPAN*) geen kernwapens meer gebruikt en is nog steeds voor VERMINDERING van deze troep , die een gevaar blijft vormen voor de mens heid !
*) Japan had tot de laaste man BLIJVEN vechten , en desnoods het Keizelijk paleis als laatse veste op geblazen.
dus zijt om meer deze bommen hoe gruwelijk ook , gek genoeg goed geweest om nog veel meer slachtoffers te voorkomen !(afgezien daarvan zijn de geleerden achteraf geschrokken over de gruwelijke uitwerking en vooral de na -ween daarvan ,DIT HADDEN ZE NOOIT KUNNEN VOORZIEN !
Mede daardoor zijn de grootmachten o.a AMERIKA nu weer er op uit om nog meer beperkingen van dit wapen te krijgen .

hier nog ff wat ik al geschreven had :niet voor niets is Obama wwer van plan om de kernwapens te verminderen ,want elke A-BOM is er een te veel!

Vraag me nog steeds af waar baseer jij die hoop egoisme op?????[/QUOTE]

Als jij het hier over hebt: ''ik heb mijn langste tijd hier op AARDE gehad maar prijs me gelukkig dat ik het grootse deel in Vrede heb mogen leven, en dat is dank zij de AMERIKANEN die hier zo vervloekt worden door sommige mensen''. Hiermee wil je zeggen dus ook dankzij de voorgangers van Obama, toch? Weet je dan niet dat zij een hoop oologen hebben gevoerd en een hoop slachtoffers hebben gemaakt om jou in vrede te laten leven. Is dat dan geen egoisme?

Het is niet aan mij om de Amerikanen of wie dan te beoordelen maar ik kan goed begrijpen dat er mensnen in de wereld die boos zijn en zeker als je Dick Cheney hoort die zegt dat er geen enkel land op aarde is die hen voor de rechter durft uit te dagen omdat zijn ''the biggest wapon'' hebben! Tja, Obama heeft een mission impossible....

BoerHarms
20-06-13, 17:42
Dat er mensen zijn die de amerikane bekritiseren, ja ook ik heb wel eens kritiek op ze, gelukkig maar dat je ongezouten kritiek kan leveren, je kan er zelf films overmaken waar amerika diep door het stof gaat. Gellukig dat die mogelijkheid je gegeven is in een systeem dat ook niet perfect is.

Ik heb nog geen perfect systeem gevonden waar ieder zich kan vinden.

Er zijn genoeg systemen, landen waar je als inwoner maar alles moet slikken, zodra je openlijk kritiek heb dan bestaat de kans dat je opgeborgen wordt en er nooit meer iets van je gehoord wordt.

Als ik dan toch moet kiezen voor een sysyem, js, dan toch maat amerika, ja als land, zoals Nederland, ja je bent marionet van amerika, dat ben ik me ook bewust. Maar als je als land problemen krijgt, ja dan komt amerika je ook helpen.

Er zitten hier legio anti USA prikkers op maroc.nl die regelmatig hun gal spuwen over Amerika, wees blij dat je die mogelijkheid gegeven wordt, te kritische personen zullen allang bekend zijn in de archieven.

En als je niet met het systeem eens bent dan heb je ook de mogelijkheid om te vertrekken naar elders, er zijn ook systemen die de mogelijk niet geven.

Sorry dat ik van topic afwijk, maar dit was een reactie op voorafgaande


Even terug naar de topic,

Al onzinnig geweld tegen anders gekleden, andersdenken, enz, enz is vreselijk en moet zwaar gestraft worden.

laat iedereen toch in zijn waarde, laat ze leven zoals ze willen leven, maar ook laat andersdenken met rust die niet volgens jouw levensstijl leven.

hakim74
20-06-13, 18:27
Beste boerharms, ik ben het eens met je stelling alleen twijfel ik of je daar blij mee moet zijn aangezien de Amerikanen overal meekijken, waar ik het niet eens mee ben is de hulp die zij aanbieden want het gaat hen ook alleen macht en geld

BoerHarms
20-06-13, 19:58
Beste boerharms, ik ben het eens met je stelling alleen twijfel ik of je daar blij mee moet zijn aangezien de Amerikanen overal meekijken, waar ik het niet eens mee ben is de hulp die zij aanbieden want het gaat hen ook alleen macht en geld

Natuurlijk ben ik het met je eens, het draait op tenslotte alleen maar om macht en geld. Amerika help alleen maar uit eigenbelang , en als ik dan die rijke goddienst fanaten zie. Alles hypochrisie , want tenslotte verloochen ze allemaal een godsdienst om voor het geld te kiezen. Alles heeft zijn prijs. En dat ze met alles meekijken , ja dat is zo, en dat houd je helaas niet tegen. al zou wel willen, maar je heb de macht en de mensen massa niet. Zou je in de positie te zijn om hoog op te klimmen en invloed zou kunnen uitoefenen, dan wordt je wel op een of andere wijze toegelaten tot hun wereld waar geld alles zoet maakt.
Een voorbeeld niet ver weg , kijk maar naar wim Kok , groot vakbondsleider , was voor de arbeiders , enz, enz, een gevaar voor de politiek en wat zie, later opgenomen in de gevestiigde elite, in de politiek , zelfs minister president.
dus , daarna mond houden. De rest hebben we gezien

Iedereen die een gevaar wordt voor de gevestigde orde , wordt tenslotte gekocht, alles is te koop , alleen de prijs..

En dan die hypocriete gedoe in de kerk, ik vergeet nooit meer die film van Max Havelaar, geloof ik, waarin de beelden zich afwisselen,tussen het kerkbezoek van de plantage eigenaar en het mishandelen van hun slaven. Walchelijk gewoon. Toen schaamde ik dat ik christen was. Naarmate ik ouder werd zag ik dat het ook bij andere geloven plaats vond, o.a. het stenigen van vrouwen. Hoe kan je dat als gelovige doen. Het maakt mij niet uit welke geloof je belijd, als je maar de vrede kan uitdragen. In plaats van je medemens kapot the maken. Maar zo zie ik dat je in ieder geloofsboek wel iets kan vinden dat bij je past, ben je op zoek naar vrede, dan kan je dat vinden, ben je op zoek naar geweld dan kan je het ook daar vinden, en tenslotte kan je dat rechtvaardigen omdat het in je geloofsboek staat.
Welk geloofsboek dat is, er zijn er velen neen, niet specifiek een.
i

knots71karel
20-06-13, 22:09
GOED LEZZEN A.U.B !
Ik begon al met wat een klote wereld .
En heb het niet over de Amerikaanse huidige politiek gehad!
Wel over dat dank zij hun ,niet onder het Nazie regime zijn gekomen (om van de landen in het Oosten nog mar niet te spreken ! wan t na de JODEN waren de MOSLIMS aan de beurt gekomen.
verder heeft Amerika na de 2 Abommen op JAPAN*) geen kernwapens meer gebruikt en is nog steeds voor VERMINDERING van deze troep , die een gevaar blijft vormen voor de mens heid !
*) Japan had tot de laaste man BLIJVEN vechten , en desnoods het Keizelijk paleis als laatse veste op geblazen.
dus zijt om meer deze bommen hoe gruwelijk ook , gek genoeg goed geweest om nog veel meer slachtoffers te voorkomen !(afgezien daarvan zijn de geleerden achteraf geschrokken over de gruwelijke uitwerking en vooral de na -ween daarvan ,DIT HADDEN ZE NOOIT KUNNEN VOORZIEN !
Mede daardoor zijn de grootmachten o.a AMERIKA nu weer er op uit om nog meer beperkingen van dit wapen te krijgen .

hier nog ff wat ik al geschreven had :niet voor niets is Obama wwer van plan om de kernwapens te verminderen ,want elke A-BOM is er een te veel!

Vraag me nog steeds af waar baseer jij die hoop egoisme op?????

Als jij het hier over hebt: ''ik heb mijn langste tijd hier op AARDE gehad maar prijs me gelukkig dat ik het grootse deel in Vrede heb mogen leven, en dat is dank zij de AMERIKANEN die hier zo vervloekt worden door sommige mensen''. Hiermee wil je zeggen dus ook dankzij de voorgangers van Obama, toch? Weet je dan niet dat zij een hoop oologen hebben gevoerd en een hoop slachtoffers hebben gemaakt om jou in vrede te laten leven. Is dat dan geen egoisme?

Het is niet aan mij om de Amerikanen of wie dan te beoordelen maar ik kan goed begrijpen dat er mensnen in de wereld die boos zijn en zeker als je Dick Cheney hoort die zegt dat er geen enkel land op aarde is die hen voor de rechter durft uit te dagen omdat zijn ''the biggest wapon'' hebben! Tja, Obama heeft een mission impossible....[/QUOTE

Ik heb begrip voor je ''aangeboren''anti patie '' tegen Amerika ,maar ik herhaal nogmaals en daar blijf ik bij :
dank zij de AMERIKANEN heb ik het grooste del van m,n leven in Vrede doorgebracht.
en dat heeft alleen te maken dat dankzij de geallieerden*) die Nazie Duitsland en JAPAN versloegen !
Zonder hun toedoen ,was jij vermoedelijk hier niet eens geweest ! want Nederland was en provincie geworden van de NAZIE,S en voor Moslims was absoluut geen plaats geweest (Nach der Juden sind die Araber an der reihe ) !! en verder raad ik je aan je eens goed te verdiepen in WO 2 .
*)(waar Amerika de grootse inbreng had qwa matriaal ,zonder hun was WO 2 en verloren zaak geweest !

En wat na WO 2 gebeurt is heeft er geen ene malle moer mee te maken , dat wij tot nu toe in vrede leven !
Als jij dan mij van egoiesme beschuldigd ligt aan je ONKUNDE .
Als of ik als kind de Vietnam oorlog en later Korea enz heb meegemaakt heeft helemaal niks maar dan ook niks met de bevrijding van het NAZIE JUK, te maken !
Apropos het was ook Amerika dat zich tegen de NEDERLANDERS keerde , bij hun poging NED INDIE te behouden , maar dat vegeet jij gemaks halve , want dat heb je noot geleerd uiteraard.
En dat Duitsland uiteindelijk weer en land is geworden danken ze ook aan ...jawel de alom gehate Amerikanen.
en dat allen om het feit dat de AMERIKANEN de JODEN hielpen met de staat Israel te stichten ,is voor jou al genoeg om alles en iedereen die wel goede herinneringen heeft . al van te voren te beschuldigen van Egoisme !
Tsja jongen ik mag wel oud zijn ,maar weet genoeg van de geschieddenis , die mijn leven beheerst heeft ,
en voor jou geld besef nog maar eens , zonder AMERIKA hadden wij niet eens de mogelijkheid gehad om hier op een Marokkaanse site in Nederland te discusseren .

Stof genoeg om ff bij stil te staan en na te denken .
:)
.

hakim74
21-06-13, 09:32
QUOTE

Ik heb begrip voor je ''aangeboren''anti patie '' tegen Amerika ,maar ik herhaal nogmaals en daar blijf ik bij :
dank zij de AMERIKANEN heb ik het grooste del van m,n leven in Vrede doorgebracht.
en dat heeft alleen te maken dat dankzij de geallieerden*) die Nazie Duitsland en JAPAN versloegen !
Zonder hun toedoen ,was jij vermoedelijk hier niet eens geweest ! want Nederland was en provincie geworden van de NAZIE,S en voor Moslims was absoluut geen plaats geweest (Nach der Juden sind die Araber an der reihe ) !! en verder raad ik je aan je eens goed te verdiepen in WO 2 .
*)(waar Amerika de grootse inbreng had qwa matriaal ,zonder hun was WO 2 en verloren zaak geweest !

En wat na WO 2 gebeurt is heeft er geen ene malle moer mee te maken , dat wij tot nu toe in vrede leven !
Als jij dan mij van egoiesme beschuldigd ligt aan je ONKUNDE .
Als of ik als kind de Vietnam oorlog en later Korea enz heb meegemaakt heeft helemaal niks maar dan ook niks met de bevrijding van het NAZIE JUK, te maken !
Apropos het was ook Amerika dat zich tegen de NEDERLANDERS keerde , bij hun poging NED INDIE te behouden , maar dat vegeet jij gemaks halve , want dat heb je noot geleerd uiteraard.
En dat Duitsland uiteindelijk weer en land is geworden danken ze ook aan ...jawel de alom gehate Amerikanen.
en dat allen om het feit dat de AMERIKANEN de JODEN hielpen met de staat Israel te stichten ,is voor jou al genoeg om alles en iedereen die wel goede herinneringen heeft . al van te voren te beschuldigen van Egoisme !
Tsja jongen ik mag wel oud zijn ,maar weet genoeg van de geschieddenis , die mijn leven beheerst heeft ,
en voor jou geld besef nog maar eens , zonder AMERIKA hadden wij niet eens de mogelijkheid gehad om hier op een Marokkaanse site in Nederland te discusseren .

Stof genoeg om ff bij stil te staan en na te denken .
:)
.
[/QUOTE]

Je doet alsof ik de Amerikanen haat maar dat is niet zo! Ik geef alleen aan dat door die BOM op hiroshima de Amerikanen de macht naar zich toe hebben getrokken en veel slachtoffers hebben gemaakt zonder dat zij zich hoeven te verantwoorden. De macht is niet in evenwicht op dit moment en dat is het gevaarlijke ervan! Wat gebeurt er als er een Amerikaanse Hitler opstaat?
Ik ben wat dat betreft van een ander tijd dan jij (of u moet ik eigenlijk zeggen) en heb denk ik daardoor een ander kijk op dit soort zaken, maar ik denk dat ik wel (zonder heel de wereld geschiedenis te kennen) kundig genoeg ben om mijn eigen oordeel te kunnen trekken. Wat betreft egoisme blijf ik ook bij mij standpunt daar ik van mening ben dat wat je jezelf gunt ook aan andere moet gunnen! Het is niet een kwestie van; zolang mijn straatje maar schoon is!

Eke
21-06-13, 17:10
De prikkers die de moeite hebben genomen om te reageren : hartelijk bedankt.
Ik kom er nog wel op terug :). 'k Geef even de voorkeur aan andere bezigheden.
Een mooi weekend toegewenst ! Eke

knots71karel
22-06-13, 00:22
Fijn weekend EKE .
http://img.maroc.nl/forums/images/smilies/smile.png

knots71karel
22-06-13, 01:12
hakim 74

ik reageer ff op dit citaat van jou :Je doet alsof ik de Amerikanen haat maar dat is niet zo! Ik geef alleen aan dat door die BOM op hiroshima de Amerikanen de macht naar zich toe hebben getrokken en veel slachtoffers hebben gemaakt zonder dat zij zich hoeven te verantwoorden. De macht is niet in evenwicht op dit moment en dat is het gevaarlijke ervan! Wat gebeurt er als er een Amerikaanse Hitler opstaat?
Ik ben wat dat betreft van een ander tijd dan jij (of u moet ik eigenlijk zeggen) en heb denk ik daardoor een ander kijk op dit soort zaken, maar ik denk dat ik wel (zonder heel de wereld geschiedenis te kennen) kundig genoeg ben om mijn eigen oordeel te kunnen trekken. Wat betreft egoisme blijf ik ook bij mij standpunt daar ik van mening ben dat wat je jezelf gunt ook aan andere moet gunnen! Het is niet een kwestie van; zolang mijn straatje maar schoon is!

Ik heb het iedee dat we langs elkaar heen praten , ik gun ieder mens de Vrede die ik na WO 2 tot nu toe me mag maken.
En wat je zegt van de macht is niet in even wicht klopt niet!
Dat zowel Amerika en Rusland en de andere landen die een A wapen hebben ,is al meer dan genoeg , je vergeet en ding de huidige nucliare wapens zijn vele malen sterker dan de bommen die Amerika opJapan wierp.
En de kans dat er een HITLER in Amerika zou opstaan is vrijwel uitgesloten , daarin tegen is die kans juist in onevenwichtige landen wel groter dat de een of andere ''HITLER '' besluit om de BOM te gooien !
Je moet er toch niet aan denken dat b.v de TALIBAN , of destijds Khadafie de beschikking hadden gehad over een dergelijk wapen !!! Deze mensen gooien hem wel !en zeker als ze weten dat ze toch ten dode zijn opgeschreven (dat hebben we gezien bij ..jawel HITLER die vervloekte zijn ''laffe volk'' terwijl hij bezig was zelfmoord te plegen ! ze moesten vechten tot de laatse man , zelf kindren vochten op de puinhopen van Berlijn tegen de Russen , die soms niet wisten wat ze hun ogen zagen jongentjes van 7 jaar ,ja zelfs meisjes vochten me voor hun FUHRER ! dacht je nu echt dat het hun(HITLER) wat uitmaakt als de WERELD zo wat vergaat??

Nogmals als jij bedoeld met egoisme dat anderen ook maar over dergelijke wapens mogen beschikken om hun ''straatje'' je schoon te vegen , dan spoor je echt niet .
Ik hoop dat iedereen in vrede mag leven ,iets wat de Moslims elkaar zo vaak toe wensen Vrede en Gezondheid
want dat zijn ongeveer de belangrijkste dingen op AARDE.

Denk maar ff goed na ,en laat dan je gedachten even gaan naar het jaar 632 Al in de begintijd van de Islam ontstaat deze twee grote stromingen binnen de Islam. Het zijn niet zo maar stromingen. Het waren twee tegen elkaar strijdende kampen.
Het begon met de dood van Mohammed. Op 8 juni 632 overlijdt Mohammed in Medina op 63 jarige leeftijd na een kort ziekbed.
Ik geef het bovenstaande voorbeeld om te laten zien dat het na ruim 1390 jaar ,nog steeds dagelijks doden vallen omdat deze mensen het niet op kunnen brengen om nader tot elkaar te komen.!!
En dan durf ik niet eens het onderwerp JODEN contra MOSLIMS aan te halen.
Zolang er nog mensen zijn die hun eigen leven nietswaardig vinden en het liefst gebruiken om een ander te doden met maar een doel zoveel mogelijk slachtoffers te maken dan........................
heeft de WERELD een probleem !, want het is tegen alle wetten van de natuur in om je zelf van het leven te beroven met maar een doel " om zoveel mogelijkandere mensen mee te nemen in je dood ''
Wat dat terweeg kon brengen daar moeten we toch weer ff terug naar WO 2 toen de eerste KAMIKAZE piloten tegen de vrijwel machteloze *) AMERIKAANSE schepen werden ingezet !
*)En ik zal je ff voor wezen )met dat machteloze bedoel ik dat je zelfs goed bewapend niet kon voorkomen dat het al branden de wrak inclusieef de nagenoeg verkoolde piloot als nog op je dek kletterde !
De AMERIKANEN waren al wat gewend o.a opIWO JIMA waar bijna alle Japanse officieren uit de hogere klasse zelfmoord pleegden doorde eed die ze afgelegd hadden ,maar dat er ''gewone ''burgerjongens waren die dat ook deden na een korte opleiding tot piloot sloeg alles !

Zo rest mij iederen die dit leest : Vrede en Gezond heid toe te wensen !

hakim74
24-06-13, 09:04
hakim 74

ik reageer ff op dit citaat van jou :Je doet alsof ik de Amerikanen haat maar dat is niet zo! Ik geef alleen aan dat door die BOM op hiroshima de Amerikanen de macht naar zich toe hebben getrokken en veel slachtoffers hebben gemaakt zonder dat zij zich hoeven te verantwoorden. De macht is niet in evenwicht op dit moment en dat is het gevaarlijke ervan! Wat gebeurt er als er een Amerikaanse Hitler opstaat?
Ik ben wat dat betreft van een ander tijd dan jij (of u moet ik eigenlijk zeggen) en heb denk ik daardoor een ander kijk op dit soort zaken, maar ik denk dat ik wel (zonder heel de wereld geschiedenis te kennen) kundig genoeg ben om mijn eigen oordeel te kunnen trekken. Wat betreft egoisme blijf ik ook bij mij standpunt daar ik van mening ben dat wat je jezelf gunt ook aan andere moet gunnen! Het is niet een kwestie van; zolang mijn straatje maar schoon is!

Ik heb het iedee dat we langs elkaar heen praten , ik gun ieder mens de Vrede die ik na WO 2 tot nu toe me mag maken.
En wat je zegt van de macht is niet in even wicht klopt niet!
Dat zowel Amerika en Rusland en de andere landen die een A wapen hebben ,is al meer dan genoeg , je vergeet en ding de huidige nucliare wapens zijn vele malen sterker dan de bommen die Amerika opJapan wierp.
En de kans dat er een HITLER in Amerika zou opstaan is vrijwel uitgesloten , daarin tegen is die kans juist in onevenwichtige landen wel groter dat de een of andere ''HITLER '' besluit om de BOM te gooien !
Je moet er toch niet aan denken dat b.v de TALIBAN , of destijds Khadafie de beschikking hadden gehad over een dergelijk wapen !!! Deze mensen gooien hem wel !en zeker als ze weten dat ze toch ten dode zijn opgeschreven (dat hebben we gezien bij ..jawel HITLER die vervloekte zijn ''laffe volk'' terwijl hij bezig was zelfmoord te plegen ! ze moesten vechten tot de laatse man , zelf kindren vochten op de puinhopen van Berlijn tegen de Russen , die soms niet wisten wat ze hun ogen zagen jongentjes van 7 jaar ,ja zelfs meisjes vochten me voor hun FUHRER ! dacht je nu echt dat het hun(HITLER) wat uitmaakt als de WERELD zo wat vergaat??

Nogmals als jij bedoeld met egoisme dat anderen ook maar over dergelijke wapens mogen beschikken om hun ''straatje'' je schoon te vegen , dan spoor je echt niet .
Ik hoop dat iedereen in vrede mag leven ,iets wat de Moslims elkaar zo vaak toe wensen Vrede en Gezondheid
want dat zijn ongeveer de belangrijkste dingen op AARDE.

Denk maar ff goed na ,en laat dan je gedachten even gaan naar het jaar 632 Al in de begintijd van de Islam ontstaat deze twee grote stromingen binnen de Islam. Het zijn niet zo maar stromingen. Het waren twee tegen elkaar strijdende kampen.
Het begon met de dood van Mohammed. Op 8 juni 632 overlijdt Mohammed in Medina op 63 jarige leeftijd na een kort ziekbed.
Ik geef het bovenstaande voorbeeld om te laten zien dat het na ruim 1390 jaar ,nog steeds dagelijks doden vallen omdat deze mensen het niet op kunnen brengen om nader tot elkaar te komen.!!
En dan durf ik niet eens het onderwerp JODEN contra MOSLIMS aan te halen.
Zolang er nog mensen zijn die hun eigen leven nietswaardig vinden en het liefst gebruiken om een ander te doden met maar een doel zoveel mogelijk slachtoffers te maken dan........................
heeft de WERELD een probleem !, want het is tegen alle wetten van de natuur in om je zelf van het leven te beroven met maar een doel " om zoveel mogelijkandere mensen mee te nemen in je dood ''
Wat dat terweeg kon brengen daar moeten we toch weer ff terug naar WO 2 toen de eerste KAMIKAZE piloten tegen de vrijwel machteloze *) AMERIKAANSE schepen werden ingezet !
*)En ik zal je ff voor wezen )met dat machteloze bedoel ik dat je zelfs goed bewapend niet kon voorkomen dat het al branden de wrak inclusieef de nagenoeg verkoolde piloot als nog op je dek kletterde !
De AMERIKANEN waren al wat gewend o.a opIWO JIMA waar bijna alle Japanse officieren uit de hogere klasse zelfmoord pleegden doorde eed die ze afgelegd hadden ,maar dat er ''gewone ''burgerjongens waren die dat ook deden na een korte opleiding tot piloot sloeg alles !

Zo rest mij iederen die dit leest : Vrede en Gezond heid toe te wensen !

Toch nog even een kortte reactie hierop; ik snap echt niet dat jij zoveel vertrouwen hebt in die Amerikanen terwijl zij herhaaldelijk hebben bewezen dat zij (net als de rest zoals de taliban etc.) niet te vertrouwen zijn. Zij hebben immers al bewezen dat zij in staat zijn om met een soort gelijke bom te kunnen gooien.
Oorlogen en conflicten zijn er altijd geweest en zullen er altijd zijn, helaas! Mijn stelling is dat dit niets maar dan ook niets met het geloof te maken heeft...men wil gewoon meer macht, meer geld etc etc. en het geloof wordt gewoon als excuus gebruikt.

BoerHarms
24-06-13, 11:01
Macht is het , alleen maar macht, geloof kan ook als gereedschap dienen om aan de macht te komen. En het aanbidden, men aanbid alleen maar het geld, iedereen is te koop de hoogte bepaalt het.
Als men moet kiezen tussen geloof en geld , dan kiest men toch voor het geld, de hoogte van het bedrag is bepalend.

hakim74
24-06-13, 11:13
Macht is het , alleen maar macht, geloof kan ook als gereedschap dienen om aan de macht te komen. En het aanbidden, men aanbid alleen maar het geld, iedereen is te koop de hoogte bepaalt het.
Als men moet kiezen tussen geloof en geld , dan kiest men toch voor het geld, de hoogte van het bedrag is bepalend.

Niets aan toe te voegen!

BoerHarms
24-06-13, 14:55
Niets aan toe te voegen!

Dank je,

En daarom prefer ik onder de macht van USA, ik kan me hier het beste in vinden, als ik op de VS wil schelden, kritiek wil uitoefenen dan mag ik, zolang ik maar geen gevaar oplever.
Er zijn ook andere machthebbers die totaal geen kritiek dulden, want iedere vorm van kritiek wordt door hen als gevaar gezien en je wordt "ereased" , Sadam Hoessein is daar een voorbeeld van, in Zuid Amerika , ik geloof Argentinië verdwenen ook legio mensen die maar een klein beetje kritiek had. Zo zijn er nog genoeg landen te vinden.
Er zijn hier legio prikkers die ongezouten kritiek op VS spuien, gelukkig dat VS dat tolereert, zou je op een andere machthebber je kritiek op deze wijze geuit heb, dan was je al lang in de anonimiteit verdwenen.

Alles draait om macht !! en het gouden kalf

Samir75017
25-06-13, 00:43
French Muslims want protection
24 June 2013

Terrified by increasing physical attacks against their community, French Muslims have taken to the streets to protest assaults on women over wearing hijab, appealing for protection. “I am French, I am a Muslim, I have the right to my dignity,” Rabia, a victim of Islamophobic attack, told Press TV on Sunday, June 23. "They must stop Islamophobia. “I cannot understand why my hijab is a reason for aggression.”

Four Muslim women have recently been physically attacked in Paris. One of the Muslim women, 21, has lost her baby after being attacked last week by two skinheads while walking in the Paris suburb of Argenteuil. Media reports have initially said that the pregnant woman was assaulted because of her face-veil (niqab). But later it was found out that the woman only donned the hijab.

The attack came three weeks after a veiled Muslim woman in Argenteuil was targeted in a similar manner. French police also invited the anger of Muslims in the neighborhood after attempting to arrest a woman for wearing the face-veil earlier this month. The repeated attacks were seen as a result of a law banning the wearing of niqab in public places.

France banned the wearing of face-veil in public places in 2011. Offenders are fined 150 euros ($189) or required to take part in a citizenship class. People who force women to wear a face-veil risk up to a year in prison and a fine of $41,000. It came after the European country banned the wearing of hijab, an obligatory code of dress in Islam, in 2004.

Protection

French Muslims have called on the government to provide protection to their community. “The government has some complicity in the fact that French society still confuses the burqa with the simple hijab like mine, many Muslims wonder if the government wants this confusion to continue,” said Muslim activist Sumeja Rahmani.

“The [French] interior ministry must protect everyone from insecurity regardless of any distinctions such as gender, color or religion.” France is home to a Muslim community of nearly six million, the largest in Europe. French Muslims have long complained of rising discrimination and hostile sentiments in the European country.

A recent IFOP poll found that almost half of French see Muslims as a threat to their national identity. French Muslims have also complained of restrictions on building mosques to perform their daily prayers. The French government has outlawed Muslim street prayers, a sight far-right leader Marine Le Pen likened to the Nazi occupation.

Amnesty International has criticized France and a number of European countries as Belgium, the Netherlands, Spain and Switzerland for discriminating against their Muslim minorities. The London-based group said several European countries have made policy decisions in recent years that discriminate against their Muslim citizens, citing bans on face-veils and other religious symbols in schools as being among the most damaging measures.

French Muslims want protection (http://www.vocfm.co.za/index.php/voc/general/item/9641-french-muslims-want-protection)

Samir75017
25-06-13, 00:49
French Muslims critical of government’s indifference

Critical of the lack of interest that the French government and media have shown for the racist attacks targeting veiled women in the last two months, Samy Debah -- president of the Collective against Islamophobia in France (CCIF) -- told Sunday’s Zaman that it is very embarrassing that French politicians remained silent in the face of the attacks. He added: “What is Interior Minister Manuel Valls waiting for to react against the attacks or release a statement condemning the attacks? The French government should take necessary precautions for such racist attacks against Muslims as soon as possible. According to the CCIF’s annual report released in 2012, headscarved women are targeted in 87 percent of racist attacks that Muslims are exposed to in France.”

Amar Lafsar, president of the Union of Islamic Organizations of France (UOIF), a national body with ties to the Muslim Brotherhood, told Sunday’s Zaman that Muslims living in France say they live in fear. “We know France is not an Islamophobic country. However, the Muslims victimized by racists should regularly inform French public officials about the attacks they experience.”

Abdallah Zekri, president of the Paris-Based Anti-Islamophobia Observatory, told Sunday’s Zaman that the number of racist attacks that Muslims experience in France has risen by 42 percent over the past year. Noting that a recent ban on burqa-like Islamic veils and discussions over halal meat in France played a great part in the widespread trend of racist attacks against veiled Muslim women in the country, Zekri commented: “The fact that politicians have recently increased the frequency of their provocative remarks, in which they show Muslims as targets, have also led the extremist rightist groups to intensify their attacks against the Muslims in France.”

The French ban on wearing a burqa in public was enacted in April 2011. Under the terms of the legislation, anyone wearing the headdress in public will face a 150 euro fine or be forced to take lessons in French citizenship. The act drew harsh reactions and led to debates in France when it was first adopted.

Some recent attacks targeting veiled women in France

The latest attack against a veiled woman in France took place on June 13 in the Paris suburb of Argenteuil. A pregnant Muslim woman, Leila O., was physically attacked by two men and was seriously injured. The 21-year-old, who was four months pregnant, suffered a miscarriage. The attackers first tried taking her headscarf off and later cut her hair and tore part of her clothing. After she screamed out that she was pregnant, one of the attackers started kicking her in the stomach.

A 33-year-old Turkish headscarved woman was physically assaulted by a motorcyclist while walking on the street in the French city of Reims on June 9.

A woman of North African origin was physically attacked by a man with her 1-year-old baby in Beziers on May 24. The woman was injured in the attack.

Again on May 24, Jean-Claude Boistard -- the mayor of Montsoult, a suburb in northern Paris – refused to allow a woman to enter the municipal building since she was wearing a veil. Boistard defended himself by stating that because the municipal building is a public place, no one can enter the building with religious symbols.

A 17-year-old Muslim girl, Rabia, was accosted by two persons in the street in Argenteuil on May 20. The assailants tore her veil off and assaulted her. Regarding the incident, Rabia told Le Parisien that the assailants were yelling “Dirty Arab” and “Dirty Muslim” at her.

Two men physically assaulted a 21-year-old Muslim woman in Argenteuil on May 1 and ripped her veil off. The French police raided the home of a suspected assailant who was allegedly preparing to stage an armed attack on Muslims on June 19 in Argenteuil.

Headscarved women new targets of anti-Islam groups (http://www.todayszaman.com/newsDetail_getNewsById.action?newsId=318968)

mark61
25-06-13, 01:17
Amnesty International has criticized France and a number of European countries as ... the Netherlands, ... for discriminating against their Muslim minorities.

Is dat zo? Over welke wet of wetten gaat dat?

BoerHarms
25-06-13, 07:20
Ik denk dat meer vrouwen door hun eigen gemeenschap mishandelt worden dan door de ongelovigen.

super ick
25-06-13, 07:34
Volgens mij is er geen prikker te vinden die dit goedkeurd.

Aan de andere kant moet er ook niet net gedaan worden alsof moslims Frankrijk bijna ontvluchten. Ik zie geen rijen bij Charles de Gaulle.
Dit incident wordt zwaar overdreven.

H.P.Pas
25-06-13, 11:19
Ik denk dat meer vrouwen door hun eigen gemeenschap mishandelt worden dan door de ongelovigen.

Kinderen en dronkaards zeggen de waarheid.
En boer Harms in dit geval.

AdamRon
25-06-13, 11:48
Kinderen en dronkaards zeggen de waarheid.
En boer Harms in dit geval.

Inderdaad, hoeveel vrouwen zijn er niet die gehavend verder door het leven moeten met afgesneden neuzen, afgesneden oren.. laten we het maar niet hebben over het aantal waarvan het gezicht is verminkt door zuur

super ick
25-06-13, 12:43
Inderdaad, hoeveel vrouwen zijn er niet die gehavend verder door het leven moeten met afgesneden neuzen, afgesneden oren.. laten we het maar niet hebben over het aantal waarvan het gezicht is verminkt door zuur

Daar plaats Samiertje nooit een topic over. Dat komt omdat hij alles wat geen moslim is tracht onderuit te halen.

In feite is er hier maar 1 facsist en dat is hij alleen omdat het voor hem onder geloofsovertuiging valt is het goed.

Moslims zijn uber en de rest gaat branden.

Samir75017
26-06-13, 00:12
Is dat zo? Over welke wet of wetten gaat dat?

What's the legislation in the NL regarding the niqab ?

mark61
26-06-13, 00:22
What's the legislation in the NL regarding the niqab ?

Die is er niet, behalve een verbod op hoofddoeken in het algemeen in leger en bij de politie.

Nederland

In Nederland sprak de Tweede Kamer zich op 17 maart 2004 uit tegen een verbod op het dragen van hoofddoeken. De Commissie Gelijke Behandeling publiceerde in augustus 2004 op verzoek van het Meldpunt Discriminatie Amsterdam een advies voor het dragen van hoofddoeken op de werkvloer. Al in juni 2003 publiceerde de Minister van Onderwijs een Leidraad Kleding op School, waarin onder andere wordt bepaald dat confessionele scholen het dragen van een hoofddoek onder bepaalde voorwaarden mogen verbieden. Openbare scholen mogen de hoofddoek echter niet verbieden. Een verbod geldt in Nederland alleen voor rechters en geüniformeerde ambtenaren (bijvoorbeeld bij de politie of de krijgsmacht). De Commissie Gelijke Behandeling heeft verschillende malen moslima's in het gelijk gesteld omtrent het onterecht weigeren van de toegang tot cafés en restaurants, waarbij de verschillende eigenaren van de horecagelegenheden zich beriepen op een bepaald kledingvoorschrift, geldend in hun zaak.

Hoofddoek - Wikipedia (http://nl.wikipedia.org/wiki/Hoofddoek#Nederland)

Er was ooit een wetsvoorstel om 'boerka's' en niqabs te verbieden, maar dat ging niet door. De regering viel, en de volgende regering heeft het niet meer ingediend.

Theoretisch is het ook verboden voor vrouwelijke rechters om een niqab of hoofddoek te dragen, maar aangezien er geen moslima-rechters zijn is er in de praktijk nog niets gebeurd. Er zijn wel advocates met hoofddoek. Geen probleem.

http://turkije.blog.nl/files/2010/01/Famile-Fatma-Arslan-300x224.jpg

Famile Arslan, advocaat. Famile Arslan is succesvol mét hoofddoek | Turkije (http://turkije.blog.nl/kunst-cultuur/media/2010/01/08/famile-arslan-is-succesvol-met-hoofddoek)

De enige verdere beperking op de niqab is in sommige scholen; in Nederland bepaalt elke school zelf de kledingvoorschriften. 'Confessionele' scholen (d.w.z. christelijke) mogen de hoofddoek verbieden; openbare niet. Dat is eigenlijk het tegengestelde van Frankrijk.

In de praktijk weet ik maar van twee scholen waar hoofddoeken verboden zijn.

Samir75017
26-06-13, 00:32
Die is er niet, behalve een verbod op hoofddoeken in het algemeen in leger en bij de politie.


On Wiki, it says :

The Dutch government parliament in January 2012 enacted a ban on face-covering clothing, popularly described as the "burqa ban".[65] Offenders can be fined up to 390 euro. The prohibition does not apply to face covering that is necessary for the health, safety or the exercise of a profession or practicing a sport. Excluded from the ban are also events such as Sinterklaas, Carnival, Halloween or when a mayor granted an exemption for a particular event. Also excluded from prohibition are places and buildings intended for religious purposes. The prohibition does not apply to passengers in airplanes and airports who are traveling through the Netherlands to their final destination.

Islamic dress in Europe - Wikipedia, the free encyclopedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Islamic_dress_in_Europe#Netherlands)

Despite using the term 'burqa' ban, is the niqab allowed ?

Who wears a 'burqa' ? I have never seen one in my whole life.

mark61
26-06-13, 01:13
On Wiki, it says :

The Dutch government parliament in January 2012 enacted a ban on face-covering clothing, popularly described as the "burqa ban".[65] Offenders can be fined up to 390 euro. The prohibition does not apply to face covering that is necessary for the health, safety or the exercise of a profession or practicing a sport. Excluded from the ban are also events such as Sinterklaas, Carnival, Halloween or when a mayor granted an exemption for a particular event. Also excluded from prohibition are places and buildings intended for religious purposes. The prohibition does not apply to passengers in airplanes and airports who are traveling through the Netherlands to their final destination.

Islamic dress in Europe - Wikipedia, the free encyclopedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Islamic_dress_in_Europe#Netherlands)

Despite using the term 'burqa' ban, is the niqab allowed ?

Who wears a 'burqa' ? I have never seen one in my whole life.

Die tekst is niet correct. Zoals gezegd, er was toen een wetsvoorstel, maar dat is NIET aangenomen. Ik lees intussen op één site, kan verder niks vinden, dat er een sterk afgezwakte versie van de wet is aangenomen per 1 januari 2013, maar niemand schrijft erover, en o.a. de politie van Amsterdam heeft verklaard geen boetes te gaan uitdelen. Bij mijn weten is er nog nooit een boete voor gegeven.

Ik heb wel eens iemand met een niqaab gezien in Amsterdam; men denkt dat er zeer weinig draagsters zijn. De hoogste schatting is 150 vrouwen met een niqaab, en 0 met een boerka :) Hier de beste schatting / beredenering: Next checkt: (http://www.nrcnext.nl/blog/2012/03/09/next-checkt-%E2%80%98nederland-telt-hooguit-150-boerkadragers%E2%80%99/)

Het gaat allemaal nergens over. Symboolpolitiek.

Ibrah1234
26-06-13, 01:32
What's the legislation in the NL regarding the niqab ?

Zou geen issue dienen te zijn. De overheid dient geen kledingvoorschriften op te leggen.

Verschuilen achter wetgeving om de meest exotische kledingstukken te dragen in het privé domein betreft uitsluiting van een groot segment. In dit geval vrouwen.

Solliciteren met een alles verhullend laken om je heen. Het is een scenario wat leid tot uitsluiting op de arbeidsmarkt en verbanning naar de sociale onderlaag van de maatschappij.

Uiteraard kun je persisteren in je recht dergelijke kledingstukken te dragen jezelf beroepend op liberale wetgeving in dezen. Wellicht faciliteert de overheid je ook nog in uitoefening van dit recht met een uitkering/inkomen.

Juffrouw_Saartje
26-06-13, 16:29
Maar hoe kom je erbij dat ze bijna altijd vrouwen aanvallen?

Het heeft even een tiental pagina's geduurd maar bedankt voor je antwoord:


According to the CCIF’s annual report released in 2012, headscarved women are targeted in 87 percent of racist attacks that Muslims are exposed to in France.”


Some recent attacks targeting veiled women in France

The latest attack against a veiled woman in France took place on June 13 in the Paris suburb of Argenteuil. A pregnant Muslim woman, Leila O., was physically attacked by two men and was seriously injured. The 21-year-old, who was four months pregnant, suffered a miscarriage. The attackers first tried taking her headscarf off and later cut her hair and tore part of her clothing. After she screamed out that she was pregnant, one of the attackers started kicking her in the stomach.

A 33-year-old Turkish headscarved woman was physically assaulted by a motorcyclist while walking on the street in the French city of Reims on June 9.

A woman of North African origin was physically attacked by a man with her 1-year-old baby in Beziers on May 24. The woman was injured in the attack.

Again on May 24, Jean-Claude Boistard -- the mayor of Montsoult, a suburb in northern Paris – refused to allow a woman to enter the municipal building since she was wearing a veil. Boistard defended himself by stating that because the municipal building is a public place, no one can enter the building with religious symbols.

A 17-year-old Muslim girl, Rabia, was accosted by two persons in the street in Argenteuil on May 20. The assailants tore her veil off and assaulted her. Regarding the incident, Rabia told Le Parisien that the assailants were yelling “Dirty Arab” and “Dirty Muslim” at her.

Two men physically assaulted a 21-year-old Muslim woman in Argenteuil on May 1 and ripped her veil off. The French police raided the home of a suspected assailant who was allegedly preparing to stage an armed attack on Muslims on June 19 in Argenteuil.

Headscarved women new targets of anti-Islam groups (http://www.todayszaman.com/newsDetail_getNewsById.action?newsId=318968)

Vreemd, aan de ene kant schreeuwt iedereen moord en brand dat de hoofddoek een symbool van onderdrukking zou zijn en aan de andere kant worden juist zij het meeste aangevallen = onderdrukt.

Juffrouw_Saartje
26-06-13, 16:38
Ik denk dat meer vrouwen door hun eigen gemeenschap mishandelt worden dan door de ongelovigen.

Hmm je denkt, tja ik denk zoveel weet je. Ik denk zelfs dat er mogelijk atheïsten waren in de middeleeuwen, maar ik kon het tot nog toe niet aantonen. Waar is dat denken dan op gebaseerd BoerHarms wat betreft Parijs? We lezen hier over een aantal recentelijke aanvallen op vrouwen met hoofddoek waarbij 1 zelfs haar baby heeft verloren. Geef aan welke vrouwen zijn aangevallen in ongeveer dezelfde tijdspan in Parijs en de banlieue en welke vrouw haar baby is verloren door geweld binnen de eigen gemeenschap.

Juffrouw_Saartje
26-06-13, 16:40
Inderdaad, hoeveel vrouwen zijn er niet die gehavend verder door het leven moeten met afgesneden neuzen, afgesneden oren.. laten we het maar niet hebben over het aantal waarvan het gezicht is verminkt door zuur

Vrouwen met afgesneden oren, neuzen en gezicht verminkt door zuur, in Frankrijk?

Juffrouw_Saartje
26-06-13, 16:48
Solliciteren met een alles verhullend laken om je heen. Het is een scenario wat leid tot uitsluiting op de arbeidsmarkt en verbanning naar de sociale onderlaag van de maatschappij.

Het is moeilijk, maar niet onmogelijk zie Fatma Arslan. Vroeger moesten vrouwen sowieso beter presteren om dezelfde positie te krijgen als mannen. Nu moet je met hoofddoek en/of lange rok misschien harder werken. Maar de aanhoudster wint. Iedereen kan zich wel eens in een slachtofferrol bevinden, wat dacht je van mannen boven de vijftig? Die komen ook soms niet meer aan de bak.

(wat een prachtige foto Mark61)

BoerHarms
26-06-13, 18:13
Hmm je denkt, tja ik denk zoveel weet je. Ik denk zelfs dat er mogelijk atheïsten waren in de middeleeuwen, maar ik kon het tot nog toe niet aantonen. Waar is dat denken dan op gebaseerd BoerHarms wat betreft Parijs? We lezen hier over een aantal recentelijke aanvallen op vrouwen met hoofddoek waarbij 1 zelfs haar baby heeft verloren. Geef aan welke vrouwen zijn aangevallen in ongeveer dezelfde tijdspan in Parijs en de banlieue en welke vrouw haar baby is verloren door geweld binnen de eigen gemeenschap.

Het gaat allang niet meer over Frankrijk, want ook Nederland en andere Landen worden erbij gehaald.
Misschien begrijp jij mijn schrijven niet. Vaak worden er antwoorden gegeven in de vorm van het gebruik van het woord denken. Dus ik kan beter zeggen dat de er vrouwen in hun eigen gemeenschap mishandelt worden. En ga maar google ,,dan vind je genoeg voorbeelden.
Probeer eens gewoon eens die balk uit je ogen te halen. Ik verdedig het Westen niet, maar eer je iets ergens van beschuldigt , probeer dan de oogkleppen af te zetten en je blik te verruimen.

En wat er gebeurt is in Frankrijk, dat keur ik ten stelligste af, iedere vorm van agressie.
Maar hier weer met een vinger gewezen, puur met het doel dat ohohoho Frankrijk zo slecht is.

Ik hoop dat de daders ook heel , heel erg lang achter de tralies gaan.

Juffrouw_Saartje
26-06-13, 19:06
Het gaat allang niet meer over Frankrijk, want ook Nederland en andere Landen worden erbij gehaald.

Niet naar mijn weten behalve door KnotsKarel die het presteert om van Frankrijk via Syrië naar Amerika te zwabberen, om elders een opmerking over het Midden-Oosten te plaatsen, om vervolgens in een Midden-Oosten topic over wandaden van andere Islaam landen te beginnen.
Jij hebt er ook een handje van, en je bent niet de enige. Een voorbeeld daarvan is in het pedofielenvereniging Martijn topic, waarbij je de KSA en Afghanistan erbij haalt.


Misschien begrijp jij mijn schrijven niet. Vaak worden er antwoorden gegeven in de vorm van het gebruik van het woord denken. Dus ik kan beter zeggen dat de er vrouwen in hun eigen gemeenschap mishandelt worden. En ga maar google ,,dan vind je genoeg voorbeelden.
Probeer eens gewoon eens die balk uit je ogen te halen. Ik verdedig het Westen niet, maar eer je iets ergens van beschuldigt , probeer dan de oogkleppen af te zetten en je blik te verruimen.

Nee ik begrijp jou inderdaad niet. Ik zal het nog een keer uitleggen. Als wij het over agressie tegen Lesbiennes hebben in Thailand, dan kun je niet met een argument komen dat je een relnicht in Nederland een hetero aan de haren hebt zien trekken. Die vrouw die haar baby heeft verloren heeft niets aan jouw zogenaamde denken. En nee ik ben niet degene die hier moet gaan googelen, jij plaatst een bericht niet ik. Je hebt niet aangetoond dat er in dezelfde tijdsspanne in Parijs en/of de banlieue een even groot aantal of meer aanvallen zijn geweest op vrouwen met een hoofddoek door de eigen gemeenschap.


En wat er gebeurt is in Frankrijk, dat keur ik ten stelligste af, iedere vorm van agressie.
Maar hier weer met een vinger gewezen, puur met het doel dat ohohoho Frankrijk zo slecht is.

Ik hoop dat de daders ook heel , heel erg lang achter de tralies gaan.

Ja dat keur ik ook af, agressie en onverdraagzaamheid. Dat hebben we dan gemeen.

BoerHarms
26-06-13, 19:23
Niet naar mijn weten behalve door KnotsKarel die het presteert om van Frankrijk via Syrië naar Amerika te zwabberen, om elders een opmerking over het Midden-Oosten te plaatsen, om vervolgens in een Midden-Oosten topic over wandaden van andere Islaam landen te beginnen.
Jij hebt er ook een handje van, en je bent niet de enige. Een voorbeeld daarvan is in het pedofielenvereniging Martijn topic, waarbij je de KSA en Afghanistan erbij haalt.



Nee ik begrijp jou inderdaad niet. Ik zal het nog een keer uitleggen. Als wij het over agressie tegen Lesbiennes hebben in Thailand, dan kun je niet met een argument komen dat je een relnicht in Nederland een hetero aan de haren hebt zien trekken. Die vrouw die haar baby heeft verloren heeft niets aan jouw zogenaamde denken. En nee ik ben niet degene die hier moet gaan googelen, jij plaatst een bericht niet ik. Je hebt niet aangetoond dat er in dezelfde tijdsspanne in Parijs en/of de banlieue een even groot aantal of meer aanvallen zijn geweest op vrouwen met een hoofddoek door de eigen gemeenschap.



Ja dat keur ik ook af, agressie en onverdraagzaamheid. Dat hebben we dan gemeen.

Waarom ik die zaken er bij haalt, omdat hier puur, puur naar het Westen wordt verwesen. alsof het alleen het Westen verderfelijk is en de rest is rein, puur, en eerlijk.

Neen ik kan niet aantonen dat in het zelfde tijdspan ergens anders in Parijs agressie geweest zijn in de eigen gemeenschap, misschien omdat deze agressie NIET de pers heeft gehaald omdat het slachtoffer misschien wel bang is om dit publieke te maken. Maar ok, je heb gelijk , er vindt inderdaad geen mishandeling van vrouwen plaats in de gemeenschap die ik aanhaal , mishandeling van moslima komt alleen maar voor in het Westen en echter alleen door de westerlingen, mijn nederig excuus als ik je de illusie heb gegeven dat in de gedoelde gemeemschap vrouwen mishandeling voorkomt. Ik hoop dat dit antwoord je tevreden stelt.

Betref Pedofilie ook, ook hier het excuus , dat ik je het gevoel heb gegeven dat pedofilie ook in de moslim gemeenschap voorkomt. Pedofilie is een Westers "uitvinding" en komt alleen in het Westen voor. De moslim gemeemschap is puur en echter pedofilie komt absoluut niet voor.


Zo, zitten we nu op een lijn?????

Juffrouw_Saartje
26-06-13, 20:51
Waarom ik die zaken er bij haalt, omdat hier puur, puur naar het Westen wordt verwesen. alsof het alleen het Westen verderfelijk is en de rest is rein, puur, en eerlijk.

Natuurlijk wordt hier alleen naar 'het westen' verwezen, want het gaat hier over islamofobie in Frankrijk dat ligt in de zogenaamd 'westerse wereld'. Ik vind dat die topicstarter ene Samir een hoop bagger over zich heen krijgt. Omdat Samir deze topic plaatst is er vrijwel niemand die op een objectieve manier reageert (op Eke na). Ik zou zeggen get a live. Ofwel je negeert Samir, of je reageert on-topic.


Neen ik kan niet aantonen dat in het zelfde tijdspan ergens anders in Parijs agressie geweest zijn in de eigen gemeenschap, misschien omdat deze agressie NIET de pers heeft gehaald omdat het slachtoffer misschien wel bang is om dit publieke te maken. Maar ok, je heb gelijk , er vindt inderdaad geen mishandeling van vrouwen plaats in de gemeenschap die ik aanhaal , mishandeling van moslima komt alleen maar voor in het Westen en echter alleen door de westerlingen, mijn nederig excuus als ik je de illusie heb gegeven dat in de gedoelde gemeemschap vrouwen mishandeling voorkomt. Ik hoop dat dit antwoord je tevreden stelt.

Nee je cynische antwoord stelt me niet tevreden, maar dat wist je al. Je hebt inderdaad niets aangetoond en zelfs al had je dit wel gedaan, dan is dat nog geen reden voor die skinheads en andere islamofoben om de vrouwen die volgens jou toch al onderdrukt worden door hun eigen gemeenschap, nog eens extra te gaan meppen of wel soms. Zoals ik al zei, die vrouw die haar kind heeft verloren heeft aan jouw opmerking geen boodschap.


Betref Pedofilie ook, ook hier het excuus , dat ik je het gevoel heb gegeven dat pedofilie ook in de moslim gemeenschap voorkomt. Pedofilie is een Westers "uitvinding" en komt alleen in het Westen voor. De moslim gemeemschap is puur en echter pedofilie komt absoluut niet voor.

Het ging over pedofilie in Nederland en in het bijzonder over de vereniging Martijn. En weer als Samir een topic opent schiet je in de anti-Samir stand. Bovendien is de term 'pedofiel' door jullie subjectief geherdefiniëerd.......... Waar mijns inziens de topic over had moeten gaan is de eventuele relatie pedofilie en rituele moord, snuff films en ritueel misbruik. Ik had al geen zin meer om er serieus op in te gaan omdat jullie energie zuigen door manipulatie, kulargumenten en afleidingsmanouvres.


Zo, zitten we nu op een lijn?????

Als moeder A een klap aan vader B geeft dan rechtvaardigt dat niet dat kind C (van moeder D) het autootje van de dochter van moeder E steelt. Als het kwartje is gevallen dan zitten we op één lijn.

Charlus
26-06-13, 21:30
islamofoben
Een handzame stelregel wat mij betreft: gebruikers van de term 'islamofoben' zijn dubieuze figuren.

Ibrah1234
26-06-13, 22:27
Het is moeilijk, maar niet onmogelijk zie Fatma Arslan. Vroeger moesten vrouwen sowieso beter presteren om dezelfde positie te krijgen als mannen.

Jouw realiteitszin is weg. Fatma Arslan werkte als ambtenaar bij Justitie en later vestigde zich als zelfstandig advocaat.

In het echte leven gaat het anders. Loop bij Philips, het MKB of elders in het bedrijfsleven naar binnen met allesbedekkende kleding. Hoe wereldvreemd moet je wel niet zijn.

Nogmaals, ik heb geen enkel probleem met kleding en ook niet met een niqaab of hoofddoekje.

Dat hier überhaupt discussie over is. Wat denk je als een traditioneel geklede Urker vissersvrouw gaat solliciteren op de functie van koffiejuffrouw maar je kunt ook kiezen voor een leuke vlotte "representatief" geklede vrouw.

Juffrouw_Saartje
26-06-13, 22:33
Een handzame stelregel wat mij betreft: gebruikers van de term 'islamofoben' zijn dubieuze figuren.

Dubieuze figuren waar fundamenteel iets loos mee is..............

Samir75017
26-06-13, 22:40
Niet naar mijn weten behalve door KnotsKarel die het presteert om van Frankrijk via Syrië naar Amerika te zwabberen, om elders een opmerking over het Midden-Oosten te plaatsen, om vervolgens in een Midden-Oosten topic over wandaden van andere Islaam landen te beginnen.
Jij hebt er ook een handje van, en je bent niet de enige. Een voorbeeld daarvan is in het pedofielenvereniging Martijn topic, waarbij je de KSA en Afghanistan erbij haalt.



:hihi:

H.P.Pas
26-06-13, 23:05
Nogmaals, ik heb geen enkel probleem met kleding en ook niet met een niqaab of hoofddoekje.



Niqaab (http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/46/Niqab.jpg/220px-Niqab.jpg).

Samir75017
26-06-13, 23:05
Waarom ik die zaken er bij haalt, omdat hier puur, puur naar het Westen wordt verwesen. alsof het alleen het Westen verderfelijk is en de rest is rein, puur, en eerlijk.


No.

Your problem is :

When Henk or Jane criticize Western countries, everything is fine.
When Ali or Samir criticize Western countries, they are 'racist', 'haters', not 'integrated' etc. THEIR critics are always 'suspicious'.

Juffrouw_Saartje
26-06-13, 23:08
Jouw realiteitszin is weg. Fatma Arslan werkte als ambtenaar bij Justitie en later vestigde zich als zelfstandig advocaat.

In het echte leven gaat het anders. Loop bij Philips, het MKB of elders in het bedrijfsleven naar binnen met allesbedekkende kleding. Hoe wereldvreemd moet je wel niet zijn.

Nogmaals, ik heb geen enkel probleem met kleding en ook niet met een niqaab of hoofddoekje.

Dat hier überhaupt discussie over is. Wat denk je als een traditioneel geklede Urker vissersvrouw gaat solliciteren op de functie van koffiejuffrouw maar je kunt ook kiezen voor een leuke vlotte "representatief" geklede vrouw.

Er is niets mis met mijn realiteits zin. Ik zou inderdaad liever de Urker dame in vol ornaat als koffiejuffrouw willen hebben indien zij harder werkt. Een zogenaamde representieve mode slaaf met twee linker handen hoef ik niet en er zijn gelukkig nog velen met mij die er net zo over denken.

Fatma Arslan is en representatief en bedekt gekleed.

Wie heeft het er over dat een meisje of vrouw met lange rok en/of hoofddoek alleen maar als koffiemadam aan de bak kan? Jij poneerde de stelling:


Solliciteren met een alles verhullend laken om je heen. Het is een scenario wat leid tot uitsluiting op de arbeidsmarkt en verbanning naar de sociale onderlaag van de maatschappij.

Kijk om je heen, er zijn genoeg moslima's die een opleiding hebben afgerond, ze zullen zich alleen extra moeten profileren en harder moeten werken, maar goed zoals ik al zei, dat zijn wij vrouwen wel gewend.

Charlus
26-06-13, 23:20
Er is niets mis met mijn realiteits zin.
Oh?


In het echte leven gaat het anders. Loop bij Philips, het MKB of elders in het bedrijfsleven naar binnen met allesbedekkende kleding. Hoe wereldvreemd moet je wel niet zijn.
Ik zou inderdaad liever de Urker dame in vol ornaat als koffiejuffrouw willen hebben indien zij harder werkt. Een zogenaamde representieve mode slaaf met twee linker handen hoef ik niet
Het gaat er niet om wat jij zou willen maar wat "Philips, het MKB of elders in het bedrijfsleven" willen, en dat betreft geen organisaties met prachtige ideële doelstellingen. Je realiteitszin.

en er zijn gelukkig nog velen met mij die er net zo over denken.
Hoe weet je dat? Je realitetszin?

Juffrouw_Saartje
26-06-13, 23:30
Oh?

Het gaat er niet om wat jij zou willen maar wat "Philips, het MKB of elders in het bedrijfsleven" willen, en dat betreft geen organisaties met prachtige ideële doelstellingen. Je realiteitszin.

Hoe weet je dat? Je realitetszin?

Hard werken, kwaliteit leveren, excelleren in je vak zijn geen ideële doelstellingen, maar zakelijke. Derhalve liever iemand die bedekt is en hard werkt, dan een mode popje met twee linker handen en gelukkig zijn er nog velen met mij die er net zo over denken. En hoe ik dat weet? Ervaring. Maar zoals ik al eerder zei, het kan moeilijk zijn, zoals vele dingen in het leven, je moet doorzetten, geduld hebben en de aanhoudster wint.

Samir75017
26-06-13, 23:53
Die tekst is niet correct. Zoals gezegd, er was toen een wetsvoorstel, maar dat is NIET aangenomen. Ik lees intussen op één site, kan verder niks vinden, dat er een sterk afgezwakte versie van de wet is aangenomen per 1 januari 2013, maar niemand schrijft erover, en o.a. de politie van Amsterdam heeft verklaard geen boetes te gaan uitdelen. Bij mijn weten is er nog nooit een boete voor gegeven.

Ik heb wel eens iemand met een niqaab gezien in Amsterdam; men denkt dat er zeer weinig draagsters zijn. De hoogste schatting is 150 vrouwen met een niqaab, en 0 met een boerka :) Hier de beste schatting / beredenering: Next checkt: (http://www.nrcnext.nl/blog/2012/03/09/next-checkt-%E2%80%98nederland-telt-hooguit-150-boerkadragers%E2%80%99/)

Het gaat allemaal nergens over. Symboolpolitiek.

Ok. Tried to find out why Amnesty International pointed the finger at the NL.

Mensenrechten in Nederland (http://www.amnesty.nl/nederland)

H.P.Pas
27-06-13, 09:31
Ik vind dat die topicstarter ene Samir een hoop bagger over zich heen krijgt.

Wie wind zaait zal storm oogsten.
Klik het profiel van Samir of zijn alter ego ParisCasa aan, grasduin een beetje in zijn bijdragen en trek je conclusie.
Jij kunt, zoals je hierboven zelf ook al opmerkt, tenslotte wel zoveel vinden.
Zolang je aanstoot neemt aan het één en het ander buiten beschouwing laat zullen je wijze lessen bij de door Samir voor rotte vis uitgemaakte prikkertjes niet in goede aarde vallen.

mark61
27-06-13, 11:55
Ok. Tried to find out why Amnesty International pointed the finger at the NL.

Mensenrechten in Nederland (http://www.amnesty.nl/nederland)

Ja, ze waren rijkelijk vaag.

Onderwijs

In het onderwijs is sprake van discriminatie. In de afgelopen tien jaar is het leerlingen in België, Frankrijk, Nederland, Spanje en Zwitserland verboden op school een hoofddoek of andere religieuze of traditionele kleding te dragen. “Elke beperking op het dragen van religieuze of culturele symbolen en kleding moet op individuele basis worden getoetst. Met een algemeen verbod wordt de toegang van moslimmeisjes tot het onderwijs mogelijk beperkt en het recht op vrijheid van meningsuiting en geloofsbeleving geschonden”, stelt Amnesty International

http://www.amnesty.nl/nieuwsportaal/pers/moslims-in-europa-gediscrimineerd-wegens-uitoefenen-geloof

Zo algemeen gesteld is dat volstrekte onzin. In Vlaanderen is er dacht ik nu een verbod op hoofddoeken op openbare scholen; van Wallonië en Brussel weet ik niets en heb ik niets kunnen vinden. In Nederland zijn er dus een paar scholen die hoofddoeken verbieden. Ik zie overal vrouwen met hoofddoeken in winkels werken, maar er zijn wel problemen met werkgevers.

Samir75017
27-06-13, 18:18
Ja, ze waren rijkelijk vaag.

Onderwijs

In het onderwijs is sprake van discriminatie. In de afgelopen tien jaar is het leerlingen in België, Frankrijk, Nederland, Spanje en Zwitserland verboden op school een hoofddoek of andere religieuze of traditionele kleding te dragen. “Elke beperking op het dragen van religieuze of culturele symbolen en kleding moet op individuele basis worden getoetst. Met een algemeen verbod wordt de toegang van moslimmeisjes tot het onderwijs mogelijk beperkt en het recht op vrijheid van meningsuiting en geloofsbeleving geschonden”, stelt Amnesty International

Moslims in Europa gediscrimineerd wegens uitoefenen geloof (http://www.amnesty.nl/nieuwsportaal/pers/moslims-in-europa-gediscrimineerd-wegens-uitoefenen-geloof)

Zo algemeen gesteld is dat volstrekte onzin. In Vlaanderen is er dacht ik nu een verbod op hoofddoeken op openbare scholen; van Wallonië en Brussel weet ik niets en heb ik niets kunnen vinden. In Nederland zijn er dus een paar scholen die hoofddoeken verbieden. Ik zie overal vrouwen met hoofddoeken in winkels werken, maar er zijn wel problemen met werkgevers.

I think they were referring to this Muslim girl who was expelled from a Catholic school in Volendam for wearing a headscarf.

But well, that's off topic.

mark61
27-06-13, 19:04
I think they were referring to this Muslim girl who was expelled from a Catholic school in Volendam for wearing a headscarf.

But well, that's off topic.

Ja, dat is één persoon. De tekst doet alsof het om algemene verboden gaat.

Juffrouw_Saartje
28-06-13, 09:26
Wie wind zaait zal storm oogsten.

Prima, ik wacht op jouw storm H.P.Pas maar dan on-topic. Of vind jij ook dat het een goed argument is dat mevrouw A mevrouw B heeft beledigd, omdat kind C (niet van A of B) kind D voor rotte vis heeft uitgemaakt? Je kunt toch niet beweren dat de hoofddoekdragende dames in Parijs erom gevraagd hebben omdat hier een allochtoon een autochtone bejaarde heeft aangevallen (Super Ick).


Klik het profiel van Samir of zijn alter ego ParisCasa aan, grasduin een beetje in zijn bijdragen en trek je conclusie.

Ik klik op zijn profiel en zie niets, alleen dat hij 1 vriend heeft.


Zolang je aanstoot neemt aan het één en het ander buiten beschouwing laat

Aha, dus je vindt echt dat Super Ick een punt maakt, en dat the ladies in Paris, moeten boeten voor wat allochtonen in zijn ogen aan autochtone bejaarden in Nederland hier doen, waarbij hij later allochtonen vervangt door moslimjongeren?


zullen je wijze lessen bij de door Samir voor rotte vis uitgemaakte prikkertjes niet in goede aarde vallen.

Ik heb tot nog toe geen wijze lessen van prikkertjes ontvangen behalve dan dat ze persoonlijk in de aanval gaan waar het Samir betreft.

Naar mijn mening zou het er niet om moeten gaan wie wat schrijft, maar waarover geschreven wordt. Die persoonlijke vetes hier kosten heel veel energie, die we beter zouden kunnen gebruiken.

naam
28-06-13, 10:16
Hard werken, kwaliteit leveren, excelleren in je vak zijn geen ideële doelstellingen, maar zakelijke. Derhalve liever iemand die bedekt is en hard werkt, dan een mode popje met twee linker handen en gelukkig zijn er nog velen met mij die er net zo over denken. En hoe ik dat weet? Ervaring. Maar zoals ik al eerder zei, het kan moeilijk zijn, zoals vele dingen in het leven, je moet doorzetten, geduld hebben en de aanhoudster wint.


Modepopjes werken niet hard en hebben twee linker handen?

Je volgens mij ook onbedekte modieus geklede vrouwen die heel goed kunnen managen en hard werken.

En het bedrijfsleven geeft nog altijd de voorkeur aan modieus geklede onbedekte vrouwen die hard werken en goed kunnen managen dan aan hele bedekte niet modieus geklede vrouwen die hard werken en goed kunnen managen.

Samir75017
28-06-13, 10:41
Prima, ik wacht op jouw storm H.P.Pas maar dan on-topic.

:hihi:

Karin.N
28-06-13, 11:10
Prima, ik wacht op jouw storm H.P.Pas maar dan on-topic. Of vind jij ook dat het een goed argument is dat mevrouw A mevrouw B heeft beledigd, omdat kind C (niet van A of B) kind D voor rotte vis heeft uitgemaakt? Je kunt toch niet beweren dat de hoofddoekdragende dames in Parijs erom gevraagd hebben omdat hier een allochtoon een autochtone bejaarde heeft aangevallen (Super Ick).



Ik klik op zijn profiel en zie niets, alleen dat hij 1 vriend heeft.



Aha, dus je vindt echt dat Super Ick een punt maakt, en dat the ladies in Paris, moeten boeten voor wat allochtonen in zijn ogen aan autochtone bejaarden in Nederland hier doen, waarbij hij later allochtonen vervangt door moslimjongeren?



Ik heb tot nog toe geen wijze lessen van prikkertjes ontvangen behalve dan dat ze persoonlijk in de aanval gaan waar het Samir betreft.

Naar mijn mening zou het er niet om moeten gaan wie wat schrijft, maar waarover geschreven wordt. Die persoonlijke vetes hier kosten heel veel energie, die we beter zouden kunnen gebruiken.

Er zijn hier op Maroc enkele prikkers die vooral voorbijkomen of topics starten of onderwerpen die zij belangrijk vinden. Het zijn dan vooral de onderwerpen waarin hun roots- of geloofsgenoten worden geconfronteerd met geweld en discriminatie. Het opvallende is dan dat deze prikkers niet of nauwelijks verschijnen in topics waarbij roots- of geloofsgenoten daders zijn van geweld en discriminatie. Als ze al verschijnen is het om te bagatelliseren. Daarnaast sturen deze prikkers nog wel eens wat pm met niet zo'n vriendelijke taal. Ze verschijnen geregeld onder andere nicks.

Dat wekt wrevel op bij prikkers. Jij meent nu dat je Samir moet verdedigen. Maar moet je dan ook niet een Karel of een Magister verdedigen? Zij worden ook behoorlijk op de persoon aangepakt.

Wat mij betreft moet er een balans zijn. Prikkers als Samir, Karel ed kun je uiteraard negeren. Maar waarom? Het is een openbaar forum en waarom prikkers niet confronteren met hun hypocrisie.

Voor sommige prikkers hier ben ik een moslimbasher, voor anderen ben ik juist het tegenovergestelde.

Samir75017
28-06-13, 11:55
Ja, dat is één persoon. De tekst doet alsof het om algemene verboden gaat.

I know there's a huge difference between freedom of religion in the NL and in F (with its secularism - that turned out to be hostile to religions). Well, except Christianism. Still remember that it was not tolerated to be absent for Eid at school (if so = unjustified absence) but everyone had to attend the Christmas festivities, regardless of your religious background. And today, when Muslim parents, in the name of 'secularism' take their children out of school during the Xmas festivities, they are seen as 'extremists'. One-sided secularism ? Hypocrisy ? Anyway, that's another discussion again :hihi:

Samir75017
28-06-13, 12:07
Attacks on Muslim women on the rise in France - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=G1B194j7hSw)

mark61
28-06-13, 12:52
I know there's a huge difference between freedom of religion in the NL and in F (with its secularism - that turned out to be hostile to religions). Well, except Christianism. Still remember that it was not tolerated to be absent for Eid at school (if so = unjustified absence) but everyone had to attend the Christmas festivities, regardless of your religious background. And today, when Muslim parents, in the name of 'secularism' take their children out of school during the Xmas festivities, they are seen as 'extremists'. One-sided secularism ? Hypocrisy ? Anyway, that's another discussion again :hihi:

Frankrijk is inderdaad heel anders dan NL. Het is het meest fanatieke secularistische land in Europa. Niet te vergelijken met NL. Dat zit dichter bij Engeland, ondanks die oprispingen van islamofobie. Qua wetten valt het reuze mee.

Ja echt, lachen met die Fransen.

Juffrouw_Saartje
28-06-13, 20:33
Er zijn hier op Maroc enkele prikkers die vooral voorbijkomen of topics starten of onderwerpen die zij belangrijk vinden. Het zijn dan vooral de onderwerpen waarin hun roots- of geloofsgenoten worden geconfronteerd met geweld en discriminatie. Het opvallende is dan dat deze prikkers niet of nauwelijks verschijnen in topics waarbij roots- of geloofsgenoten daders zijn van geweld en discriminatie. Als ze al verschijnen is het om te bagatelliseren. Daarnaast sturen deze prikkers nog wel eens wat pm met niet zo'n vriendelijke taal. Ze verschijnen geregeld onder andere nicks.

Dat wekt wrevel op bij prikkers. Jij meent nu dat je Samir moet verdedigen. Maar moet je dan ook niet een Karel of een Magister verdedigen? Zij worden ook behoorlijk op de persoon aangepakt.

Wat mij betreft moet er een balans zijn. Prikkers als Samir, Karel ed kun je uiteraard negeren. Maar waarom? Het is een openbaar forum en waarom prikkers niet confronteren met hun hypocrisie.

Voor sommige prikkers hier ben ik een moslimbasher, voor anderen ben ik juist het tegenovergestelde.

Je begrijpt het echt niet. Of Samir en/of anderen nu wel of niet eenzijdig prikken staat totaal los van het plaatsen van kul argumenten zoals te pas en te onpas het buitenland erbij slepen. Ik meen dat ik dat ook wel eens tegen jou heb gezegd:

Pardon to say so, maar jij haalt hier op maroc.nl te pas en te onpas het buitenland bij. Hebben we het hier over de situatie in NL dan begin jij als tegen argument wat mensen in Marokko zo al doen erbij te halen (nu praat ik niet over deze draad). Als we het over hooligans hier in Haren hebben, sleept een Marokkaan er toch ook geen Engelse relschoppers bij?

Verder vind ik het geen probleem als iemand hier of elders met een in jouw ogen tunnelvisie prikt. De meeste mensen zijn gehersenspoeld door de mainstream media, die volledig eenzijdig is en kunnen alleen nog maar als papegaaien koppie krauw kraaien. Het is juist goed om eens een andere kant van het verhaal te horen.

Juffrouw_Saartje
28-06-13, 21:00
Modepopjes werken niet hard en hebben twee linker handen?

Zie lange rok topic.

Ibrah1234
28-06-13, 21:48
De meeste mensen zijn gehersenspoeld door de mainstream media, die volledig eenzijdig is en kunnen alleen nog maar als papegaaien koppie krauw kraaien. Het is juist goed om eens een andere kant van het verhaal te horen.

Welk een dédain (http://www.interglot.nl/woordenboek/fr/nl/vertaal/d%C3%A9dain).

hakim74
28-06-13, 22:02
Go saartje go;) dit is nou precies mijn mening ook over Karin! Zij heeft heel erg veel moeite om bij het onderwerp te blijven! Hoor je het een x van iemand anders....karin!

H.P.Pas
28-06-13, 22:14
Prima, ik wacht op jouw storm H.P.Pas maar dan on-topic.

Je snapt kennelijk de ballen niet van mijn post.
Of je wilt er niet op ingaan.
Het zij zo.

Charlus
28-06-13, 22:27
Je snapt kennelijk de ballen niet van mijn post.
Het zij zo.
Ook mij ontging die post grotendeels. Ben dan toch een stapje verder gekomen dan Juffrouw_Saartje die niet wist dat ze de ballen ervan snapte.

H.P.Pas
28-06-13, 22:46
Ook mij ontging die post grotendeels. Ben dan toch een stapje verder gekomen dan Juffrouw_Saartje die niet wist dat ze de ballen ervan snapte.

Count your blessings.

Ibrah1234
28-06-13, 22:54
Er is niets mis met mijn realiteits zin. Ik zou inderdaad liever de Urker dame in vol ornaat als koffiejuffrouw willen hebben indien zij harder werkt. Een zogenaamde representieve mode slaaf met twee linker handen hoef ik niet en er zijn gelukkig nog velen met mij die er net zo over denken.

Jouw benchmark ligt waarschijnlijk in de publieke sector.

super ick
28-06-13, 23:08
allochtoon een autochtone bejaarde heeft aangevallen (Super Ick).



Aha, dus je vindt echt dat Super Ick een punt maakt, en dat the ladies in Paris, moeten boeten voor wat allochtonen in zijn ogen aan autochtone bejaarden in Nederland hier doen, waarbij hij later allochtonen vervangt door moslimjongeren?
.

Op die manier heb ik de vergelijking niet gemaakt. Ik heb zelfs letterlijk het tegenovergestelde beweert.

Ik denk dat je er genoegen in schept mij weg te zetten als bejaarde. Erg flauw maar het zegt meer over jou dan over mij.

Samiertjes vingertje wijst non stop naar 1 kant. Als je door een prikker uitgenodigd wordt zijn priksels er eens op na te lezen ga je een beetje stommetje spelen door te beweren dat je zgn. niets kunt vinden.

Wanneer is iemand eigenlijk bejaard volgens jou?

Ibrah1234
28-06-13, 23:16
Op die manier heb ik de vergelijking niet gemaakt. Ik heb zelfs letterlijk het tegenovergestelde beweert.

Ik denk dat je er genoegen in schept mij weg te zetten als bejaarde. Erg flauw maar het zegt meer over jou dan over mij.

Samiertjes vingertje wijst non stop naar 1 kant. Als je door een prikker uitgenodigd wordt zijn priksels er eens op na te lezen ga je een beetje stommetje spelen door te beweren dat je zgn. niets kunt vinden.

Wanneer is iemand eigenlijk bejaard volgens jou?


Personifiëring van opinies is een typisch vrouwenkwaaltje blijkbaar want deze modus operandi treft men aan bij beide dames.

Samir75017
28-06-13, 23:39
Op die manier heb ik de vergelijking niet gemaakt. Ik heb zelfs letterlijk het tegenovergestelde beweert.



You said :


Zo verwonder ik me ook altijd waarom allochtone straatrovers, overwegend bejaarde autochtonen te pakken nemen.

Then :


Er worden plenty bejaarden en winkels overvallen door moslimjongeren. In de grote steden is het een regelrechte plaag

Your irrelevant racist comments have no place in this thread, and even less in a Moroccan forum.

knots71karel
29-06-13, 00:36
You said :



Then :



Your irrelevant racist comments have no place in this thread, and even less in a Moroccan forum.


Op de erste plaats heb je nog 3 groene duimpkes te goed :duim:

En verder is het weer :de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet !
Idioot je doet zelf niets anders !

knots71karel
29-06-13, 00:41
[QUOTE=super ick;5210605]Op die manier heb ik de vergelijking niet gemaakt. Ik heb zelfs letterlijk het tegenovergestelde beweert.

Ik denk dat je er genoegen in schept mij weg te zetten als bejaarde. Erg flauw maar het zegt meer over jou dan over mij.

Samiertjes vingertje wijst non stop naar 1 kant. Als je door een prikker uitgenodigd wordt zijn priksels er eens op na te lezen ga je een beetje stommetje spelen door te beweren dat je zgn. niets kunt vinden.

Wanneer is iemand eigenlijk bejaard volgens jou?[/QUOTE


Hij is zo verward ,dat hij jou met mij vergelijkt ,in zijn niet aflatende ijver om alles en iedereen die het niet met zijn aan het ziekelijke grenzende waanzin eens is , af te zeiken.
:)

super ick
29-06-13, 07:11
You said :



Then :



Your irrelevant racist comments have no place in this thread, and even less in a Moroccan forum.

Ik heb daarmee de overeenkomsten naar voren gebracht en geen conclusies getrokken. Daarvoor moet je bij Saartje zijn. Zoals je al hebt kunnen lezen heb ik het letterlijk, ondubbelzinnig veroordeeld.
En stop eens met je Marokkaanse Forum gelul. het slaat nergens op. er zitten hier allemaal Nederlanders waarvan wellicht een enkeling is geboren in Marokko. Jij hebt niet in de gaten dat jij hier de enige bent die echt discrimineert. Daarnaast kan je ook geen enkele vorm van kritiek verdragen of je komt direct met grote beschuldigingen. Van figuren als jij komen nooit oplossingen. Jij bent onderdeel van het probleem.

Samir75017
29-06-13, 11:16
Ik heb ...


Zo verwonder ik me ook altijd waarom allochtone straatrovers, overwegend bejaarde autochtonen te pakken nemen.


Er worden plenty bejaarden en winkels overvallen door moslimjongeren. In de grote steden is het een regelrechte plaag

What do the French Muslim women have to do with the above statements of yours ? Can you explain what the relevance is ?

H.P.Pas
29-06-13, 11:44
What do the French Muslim women have to do with the above statements of yours ? Can you explain what the relevance is ?

Geweld tegen weerlozen is één en hetzelfde onsmakelijke verschijnsel, geheel los van de vraag wie er precies het slachtoffer van is.

Juffrouw_Saartje
29-06-13, 12:08
Je snapt kennelijk de ballen niet van mijn post.
Of je wilt er niet op ingaan.
Het zij zo.

Hoezo wil ik er niet op ingaan? Ik heb toch gereageerd op je post. Zelfs indien het zou kloppen dat Samir aanstoot neemt aan het één en het ander buiten beschouwing laat, zie ik nog steeds niet in waarom het een argument is dat in Frankrijk een moslima haar kind wordt geaborteerd omdat hier een allochtoon (al dan niet inwisselbaar met moslim volgens Super Ick) een autochtone bejaarde heeft aangevallen.
Mag ik nu ook een skinhead hier in NL aanvallen omdat in Argenteuil moslima's zijn gemept? Of als jij nu een topic opent over de aangevallen skinhead, is het dan een argument van mij?

Kennelijk doet het verleden van een prikker er iets toe bij jou, en niet datgene wat hij/zij plaatst. Jullie zijn volkomen onredelijk, end of story. Ik ga hier verder niet meer op door. Het zij zo.

Juffrouw_Saartje
29-06-13, 12:17
Jouw benchmark ligt waarschijnlijk in de publieke sector.

Zie lange rokken topic.

super ick
29-06-13, 12:18
What do the French Muslim women have to do with the above statements of yours ? Can you explain what the relevance is ?

Ik heb een vergelijking gemaakt tussen het overvallen van weerloze mensen op straat. Overwegend autochtone ouderen zijn het slachtoffer, allochtone jongeren, waaronder een groot deel moslimjongeren, zijn de daders. Dat is geen rascistische opmerking. Dat zijn de feiten.
De vergelijking die ik heb getrokken is mbt het geweld. Omdat jij altijd naar berichtjes zoekt waarin moslims slachtoffer zijn en westerse autochtonen de daders heb ik het omgedraaid. Maar rara, nu ben ik de rascist terwijl ik precies hetzelfde doe als jij.

Jij hebt echt een dikke betonplaat voor je kop.

super ick
29-06-13, 12:23
Hoezo wil ik er niet op ingaan? Ik heb toch gereageerd op je post. Zelfs indien het zou kloppen dat Samir aanstoot neemt aan het één en het ander buiten beschouwing laat, zie ik nog steeds niet in waarom het een argument is dat in Frankrijk een moslima haar kind wordt geaborteerd omdat hier een allochtoon (al dan niet inwisselbaar met moslim volgens Super Ick) een autochtone bejaarde heeft aangevallen.
Mag ik nu ook een skinhead hier in NL aanvallen omdat in Argenteuil moslima's zijn gemept? Of als jij nu een topic opent over de aangevallen skinhead, is het dan een argument van mij?

Kennelijk doet het verleden van een prikker er iets toe bij jou, en niet datgene wat hij/zij plaatst. Jullie zijn volkomen onredelijk, end of story. Ik ga hier verder niet meer op door. Het zij zo.

Als persoon ben je volkomen ongeloofwaardig als je alle kritiek probeert af te doen als discriminatie of rascisme als je zelf wel continu posts plaats waar afkomst een rol speelt. Zeker als je incidenten probeert naar voren te brengen alsof het schering en inslag is. Dan ben je tendentieus bezig. Wilderstaktieken zijn dat.

Charlus
29-06-13, 12:31
Hoezo wil ik er niet op ingaan? Ik heb toch gereageerd op je post.
Daar zit 'm de kneep. Je reageert wel maar gaat niet in op het gestelde, doet net of je discussiepartner iets anders heeft beweerd waarop je je antwoord klaar hebt. Je discussiepartner heeft dan de keus tussen afhaken of een vermoeiend en vruchteloos trajectje ingaan met herhalen wat hij/zij bedoelde te zeggen. Dergelijke trajectjes eindigen normaliter in persoonlijke aanvallen en openlijk in twijfel trekken van andermans intelligentie. Net als ihgv. sommige andere forumprikkers die gelijksoortig gedrag vertonen, weet ik niet of bij jou sprake is van een bewuste tactiek. Irritant is het wel. In voorkomende gevallen bij jou gekozen voor afhaken.

Juffrouw_Saartje
29-06-13, 12:35
Op die manier heb ik de vergelijking niet gemaakt. Ik heb zelfs letterlijk het tegenovergestelde beweert.

Ja je hebt je uitgesproken inderdaad tegen zinloos geweld. Ik snap alleen nog steeds niet wat die autochtone bejaarden in NL komen doen in een topic over islamofobie* in Frankrijk.

*Oeps Charlus!!!!!


Ik denk dat je er genoegen in schept mij weg te zetten als bejaarde. Erg flauw maar het zegt meer over jou dan over mij.

???? Hoe kom je daar nu bij???? Ik vind dat jongeren juist naar ouderen zouden kunnen luisteren (in zijn algemeenheid dan), ouderen hebben meer levenservaring.


Samiertjes vingertje wijst non stop naar 1 kant. Als je door een prikker uitgenodigd wordt zijn priksels er eens op na te lezen ga je een beetje stommetje spelen door te beweren dat je zgn. niets kunt vinden.

Ik heb gewoon op zijn profiel gedrukt en kon niets bijzonders vinden. Ik zie niet in waarom een prikker niet non stop naar 1 kant zou mogen prikken of waarom er kul argumenten mogen worden gebruikt op grond van iemands prik verleden.


Wanneer is iemand eigenlijk bejaard volgens jou?

Geen idee, wanneer hij/zij zichzelf bejaard voelt? You tell me.

H.P.Pas
29-06-13, 12:39
Hoezo wil ik er niet op ingaan?

Aan Charlus antwoord heb ik niets toe te voegen.
Ik haak af.

Juffrouw_Saartje
29-06-13, 12:47
Daar zit 'm de kneep. Je reageert wel maar gaat niet in op het gestelde, doet net of je discussiepartner iets anders heeft beweerd waarop je je antwoord klaar hebt. Je discussiepartner heeft dan de keus tussen afhaken of een vermoeiend en vruchteloos trajectje ingaan met herhalen wat hij/zij bedoelde te zeggen. Dergelijke trajectjes eindigen normaliter in persoonlijke aanvallen en openlijk in twijfel trekken van andermans intelligentie. Net als ihgv. sommige andere forumprikkers die gelijksoortig gedrag vertonen, weet ik niet of bij jou sprake is van een bewuste tactiek. Irritant is het wel. In voorkomende gevallen bij jou gekozen voor afhaken.

Nee is geen bewuste tactiek. Ik zie geen enkele reden waarom iemands tunnelvisie-non-stop-één-kant-uit prikken verleden mag leiden tot de kul argumenten die hier worden gegeven.

Charlus
29-06-13, 12:49
Nee is geen bewuste tactiek.
Je weet niet beter?

Ik zie geen enkele reden waarom iemands tunnelvisie-non-stop-één-kant-uit prikken verleden mag leiden tot de kul argumenten die hier worden gegeven.
Er staat mij niet bij dat ik in de post waarop jij hier reageert het tegendeel heb beweerd.
Afhaken.

Juffrouw_Saartje
29-06-13, 12:51
Als persoon ben je volkomen ongeloofwaardig als je alle kritiek probeert af te doen als discriminatie of rascisme als je zelf wel continu posts plaats waar afkomst een rol speelt. Zeker als je incidenten probeert naar voren te brengen alsof het schering en inslag is. Dan ben je tendentieus bezig. Wilderstaktieken zijn dat.

Het is niet al dan niet ongeloofwaardige Samir die hier in elkaar is gerost maar dames in Frankrijk. Wat is daar dan ongeloofwaardig aan? Is het niet gebeurd? Denk je dat daar zomaar een demonstratie is geweest als het alleen maar om incidenten zou gaan? Hebben die skinheads dan niet dirty arab en dirty muslim (waarschijnlijk in het Frans) gezegd? Het is toch duidelijk dat deze aanval zowel islamofoob, alswel rascistisch is geweest?

Samir75017
29-06-13, 12:52
Ja je hebt je uitgesproken inderdaad tegen zinloos geweld. Ik snap alleen nog steeds niet wat die autochtone bejaarden in NL komen doen in een topic over islamofobie* in Frankrijk.



Saartje, forget it ;-) Let them talk offtopic. Personal attacks, that's all they're good at as you can see. Small minds discuss people. I think you're far too intelligent to lower yourself to their level.

Would be very beneficial to this forum to have more members like you here.

Juffrouw_Saartje
29-06-13, 12:55
Je weet niet beter?

Sorry, nee, ik weet niet waar je het over hebt.

super ick
29-06-13, 16:11
Ja je hebt je uitgesproken inderdaad tegen zinloos geweld. Ik snap alleen nog steeds niet wat die autochtone bejaarden in NL komen doen in een topic over islamofobie* in Frankrijk.

*Oeps Charlus!!!!!



???? Hoe kom je daar nu bij???? Ik vind dat jongeren juist naar ouderen zouden kunnen luisteren (in zijn algemeenheid dan), ouderen hebben meer levenservaring.



Ik heb gewoon op zijn profiel gedrukt en kon niets bijzonders vinden. Ik zie niet in waarom een prikker niet non stop naar 1 kant zou mogen prikken of waarom er kul argumenten mogen worden gebruikt op grond van iemands prik verleden.



Geen idee, wanneer hij/zij zichzelf bejaard voelt? You tell me.

Ik blijf niet herhalen.

- je bent een trol
- hebt een enorme plaat voor je kop
- een blinde wensdenker
- stronteigenwijs
Of een combinatie van.

Doeiiiiiiiiii.

Ibrah1234
29-06-13, 17:24
Blond haar blauwe ogen? Wegwezen uit Egypte.

Egyptische spotjes waarschuwen voor buitenlanders

(http://nos.nl/op3/artikel/385484-egyptische-spotjes-waarschuwen-voor-buitenlanders.html)Uittocht buitenlanders in Egypte (http://www.nu.nl/buitenland/3513435/uittocht-buitenlanders-in-egypte.html)

Juffrouw_Saartje
29-06-13, 19:12
Doeiiiiiiiiii.

Doei? Not so fast.


Aha, dus je vindt echt dat Super Ick een punt maakt, en dat the ladies in Paris, moeten boeten voor wat allochtonen in zijn ogen aan autochtone bejaarden in Nederland hier doen, waarbij hij later allochtonen vervangt door moslimjongeren?

sloeg op:


Zo verwonder ik me ook altijd waarom allochtone straatrovers, overwegend bejaarde autochtonen te pakken nemen.

dat zijn je eigen woorden en derhalve vraag ik je nogmaals hoe je hier bij komt:


Ik denk dat je er genoegen in schept mij weg te zetten als bejaarde. Erg flauw maar het zegt meer over jou dan over mij.

waarop ik reageerde met:


???? Hoe kom je daar nu bij???? Ik vind dat jongeren juist naar ouderen zouden kunnen luisteren (in zijn algemeenheid dan), ouderen hebben meer levenservaring.

Jij beweert iets van mij wat totaal niet waar is, en wat op je eigen post slaat en vervolgens ben ik een blinde stront eigenwijze wensdenker/trol met een enorme plaat voor mijn kop.

Nogmaals hoe kom jij erbij dat ik er een genoegen in schep om jou als bejaarde weg te zetten?

Juffrouw_Saartje
29-06-13, 19:17
Ik probeer net uit te leggen, dat velen over een nieuwsbericht uit Nederland het buitenland erbij slepen als reactie. Iemand een spiegel voorhouden is dus precies waar ik het over heb. Gaat het over Israël, dan komt de Westelijke Sahara op tafel, gaat het over pedofilie Nederland dan worden er andere zaken erbij gesleept. Wat komt hier overvallen in Nederland doen bij een moslima die aangevallen is op grond van het feit dat ze van een ander 'ras' is dan de Fransen en een andere religie heeft.

I told you so.....


Blond haar blauwe ogen? Wegwezen uit Egypte.

Egyptische spotjes waarschuwen voor buitenlanders

(http://nos.nl/op3/artikel/385484-egyptische-spotjes-waarschuwen-voor-buitenlanders.html)Uittocht buitenlanders in Egypte (http://www.nu.nl/buitenland/3513435/uittocht-buitenlanders-in-egypte.html)

Barking mad....

Ibrah1234
29-06-13, 20:14
Je leert het ook nooit. Sla Charles zijn analyse er nog eens op na. Bovenstaand geleuter is exemplarisch.

Goed voorbeeld doet volgen dus ik haak ook maar af.

Doeiiii

Juffrouw_Saartje
29-06-13, 20:24
Je leert het ook nooit. Sla Charles zijn analyse er nog eens op na. Bovenstaand geleuter is exemplarisch (http://nl.wikipedia.org/wiki/Narcisme).

Goed voorbeeld doet volgen dus ik haak ook maar af.

Doeiiii

Het blijft moeilijk voor je hè Ibrah1234 om on topic te blijven!

H.P.Pas
29-06-13, 21:27
Doeiiii

't Wordt dun.
Off topic:

Off topic (http://www.youtube.com/watch?v=i4IXKEgE8oM).

knots71karel
29-06-13, 22:19
Ik heb daarmee de overeenkomsten naar voren gebracht en geen conclusies getrokken. Daarvoor moet je bij Saartje zijn. Zoals je al hebt kunnen lezen heb ik het letterlijk, ondubbelzinnig veroordeeld.
En stop eens met je Marokkaanse Forum gelul. het slaat nergens op. er zitten hier allemaal Nederlanders waarvan wellicht een enkeling is geboren in Marokko. Jij hebt niet in de gaten dat jij hier de enige bent die echt discrimineert. Daarnaast kan je ook geen enkele vorm van kritiek verdragen of je komt direct met grote beschuldigingen. Van figuren als jij komen nooit oplossingen. Jij bent onderdeel van het probleem.

Hier valt weinig aan toe te voegen .

knots71karel
29-06-13, 22:27
What do the French Muslim women have to do with the above statements of yours ? Can you explain what the relevance is ?

HE smiertje komt ie hoor!!!!! een vette GROENE duim , omdat je een ander wijst op een punt dat zelf dagelijks overtreed .
In dit geval maakt het echter geen moer uit :
, of je door de kat of door de hond gebeten wordt
maar dat begrijp jij niet met je verziekte geest !
Voor de duidelijkheid citeer ik ook H.P.Pas :
Geweld tegen weerlozen is één en hetzelfde onsmakelijke verschijnsel, geheel los van de vraag wie er precies het slachtoffer van is.

Samir75017
30-06-13, 00:14
Anti-Hijab Islamophobe in Court in France

http://abna.ir/a/uploads/334/3/334387_m.jpg

The French Committee for Combating Islamophobia (CCIF) announced this adding that the court session was attended by the lawyers of Muslim women who had been attacked by the defendant. CCIF members also took part in the court session.

The first session of the trial of an anti-Hijab Islamophobe in France was held near the city of Orleans on Friday.

The defendant is charged with using violence and insulting women in public for their nationality, race or religion.

He had attacked three Hijab-wearing women, a mother, her daughter and her granddaughter, on June 14.

The man is in police custody and the court’s final ruling is expected to be issued by the end of July.

Bayt News Agency

Samir75017
30-06-13, 00:17
According to the CCIF’s annual report released in 2012, headscarved women are targeted in 87 percent of racist attacks that Muslims are exposed to in France.

Juffrouw_Saartje
30-06-13, 07:54
The man is in police custody and the court’s final ruling is expected to be issued by the end of July.

Bayt News Agency

Oh dat is goed nieuws, ze hebben een dader kunnen oppakken!

BoerHarms
30-06-13, 07:56
Anti-Hijab Islamophobe in Court in France

http://abna.ir/a/uploads/334/3/334387_m.jpg

The French Committee for Combating Islamophobia (CCIF) announced this adding that the court session was attended by the lawyers of Muslim women who had been attacked by the defendant. CCIF members also took part in the court session.

The first session of the trial of an anti-Hijab Islamophobe in France was held near the city of Orleans on Friday.

The defendant is charged with using violence and insulting women in public for their nationality, race or religion.

He had attacked three Hijab-wearing women, a mother, her daughter and her granddaughter, on June 14.

The man is in police custody and the court’s final ruling is expected to be issued by the end of July.

Bayt News Agency

De daders zullen wel de gepaste straf krijgen, mar wat is de gepaste straf.


Diegene die de zwangere vrouw mishandelt heeft met gevolg dat de baby stierf, is voor mij gelijk aan doodslag

Nu denk ik ook wel dat de verdachte veiliger zit achter slot en grendel, als het bewezen is dan mag ie voor mij lang lang en heel lang op water en brood, want mishandelen van een zwangere vrouw is wel het laagste wat men doen kan.

Maar affijn , de dader zal in de gevangenis ook wel de gepaste straf van de mede gevangen krijgen, want met dit vergrijp staat je heel er laag in de rangorde in de staatshotels

Juffrouw_Saartje
30-06-13, 07:58
According to the CCIF’s annual report released in 2012, headscarved women are targeted in 87 percent of racist attacks that Muslims are exposed to in France.

Laf hoor om vrouwen aan te vallen. Aan de ene kant vinden ze dat de hoofddoek een symbool is van onderdrukking, en aan de andere kant willen ze de in hun ogen onderdrukte vrouw nog eens meer onderdrukken door hun te meppen.

Beats me....

BoerHarms
30-06-13, 08:06
Laf hoor om vrouwen aan te vallen. Aan de ene kant vinden ze dat de hoofddoek een symbool is van onderdrukking, en aan de andere kant willen ze de in hun ogen onderdrukte vrouw nog eens meer onderdrukken door hun te meppen.

Beats me....

Het is altijd laf om vrouwen aan te vallen

Terug te komen ,
hier de onderstaande link , verwijst meer naar het onderwerp


Headscarved women new targets of anti-Islam groups (http://www.todayszaman.com/news-318968-headscarved-women-new-targets-of-anti-islam-groups.html)

Headscarved women new targets of anti-Islam groups (http://www.todayszaman.com/news-318968-headscarved-women-new-targets-of-anti-islam-groups.html)