PDA

Bekijk Volledige Versie : 11-jarige jongen bezwangert de 36 jarige moeder van zijn vriendje



RdamseRiffia
16-06-13, 17:53
11-jarige jongen bezwangert de 36 jarige moeder van zijn vriendje



Een 11-jarige jongen in Nieuw-Zeeland heeft een kind verwekt bij een 36-jarige vrouw, de moeder van een schoolvriendje. De autoriteiten zijn ontzet door het feit dat de schooldirectie van de feiten op de hoogte was, maar niet kon ingrijpen.
Deze onthulling heeft heel wat gezondheidswerkers in Nieuw-Zeeland verontrust, ze vragen om een hervorming van de verkrachtingswet in het land. De jongen had namelijk vorig jaar de directie van zijn school in South Auckland ingelicht.

De seksuele contacten zouden in april begonnen zijn, wanneer de jongen en zijn vriend een dag spijbelden. Ze zaten thuis bij het vriendje, de moeder gaf hen alcohol en had vervolgens seks met het slachtoffer. De feiten zouden zich gedurende enkele maanden herhaald hebben. Op het moment dat hij vader werd, was de jongen intussen 12 geworden.

De jonge papa en het kind zijn nu onder de hoede van jeugdzorg en de minister van Justitie Judith Colins zegt dat ze de wetgeving zal laten veranderen zodat een vrouw ook van verkrachting beschuldigd kan worden. De huidige wet in Nieuw-Zeeland stelt dat enkel een man van verkrachting beschuldigd kan worden.

Vrouwen die seks hebben zonder toestemming kunnen enkel van seksuele aanranding beschuldigd worden. De maximale straf op beide misdaden is 20 jaar.


11-jarige Nieuw-Zeelander bezwangert moeder (36) van vriendje - AD.nl (http://www.ad.nl/ad/nl/1014/Bizar/article/detail/3459580/2013/06/15/11-jarige-Nieuw-Zeelander-bezwangert-moeder-36-van-vriendje.dhtml)

Eke
16-06-13, 18:03
Hoezo kon de direktie er geen stokje voorsteken ? Vreemd verhaal.

En zo zeldzaam voorkomend...dat er niet eens over nagedacht was.





Overigens, vind ik het WEL een verschil of een man bij een jong meisje penetreert en haar bevrucht of dat een jongen bij een vrouw een zaadlozing krijgt en die vrouw zwanger wordt..

RdamseRiffia
16-06-13, 18:06
Kun je eigenlijk een erectie krijgen als je niet meer weet wat je doet door alcohol ? :bloos:

Geen idee :hihi:

Karin.N
16-06-13, 18:34
Ik vind dit zo absurd, je kunt je haast niet voorstellen dat het gebeurd is. Net nog een 12 jarig vriendje van mijn zoon over de vloer. Zoiets komt niet eens in je op.

webje82
16-06-13, 18:37
Moet niet gekker worden!

H.P.Pas
16-06-13, 22:55
Geen idee :hihi:

Drink sir, is a great provoker of three things….nose painting, sleep and urine. Lechery, sir, it provokes, and unprovokes; it provokes the desire but takes away the performance.
--Shakespeare, MacBeth

Charlus
16-06-13, 23:38
Variant op een bijbels thema.

H.P.Pas
16-06-13, 23:46
Variant op een bijbels thema.

:wtf: ?

Mezelf_man
17-06-13, 01:02
die kleine heeft er allesinds ni naastgeschoten

Charlus
17-06-13, 07:34
:wtf: ?
Is er in de bijbel dan niet iets met dochters die hun vader dronken voeren teneinde zwanger te worden?

knuppeltje
17-06-13, 08:21
Is er in de bijbel dan niet iets met dochters die hun vader dronken voeren teneinde zwanger te worden?

yep, de dochters van Lot.

Genesis (boek) - Wikipedia (http://nl.wikipedia.org/wiki/Genesis_(boek))

super ick
17-06-13, 09:51
Is er in de bijbel dan niet iets met dochters die hun vader dronken voeren teneinde zwanger te worden?

1 ding kan jou niet ontzegt worden Charlus. Je hebt je er wel in verdiept.

super ick
17-06-13, 09:55
Wat ga je doen vanmiddag? Ik moet mijn man even van de basisschool halen.

H.P.Pas
17-06-13, 10:11
Is er in de bijbel dan niet iets met dochters die hun vader dronken voeren teneinde zwanger te worden?

Genesis 19 31:38
Sex met eigen vader is één, sex met minderjarigen lijkt met toch nog iets heel anders.
Juffrouw Laps in Multatuli's 'Woutertje Pieterse' komt er dichter bij.
Uit het berichtje wordt bovendien niet duidelijk of zwangerschap bedoeld was, zals bij Lot's dochters, of niet.

Charlus
17-06-13, 11:02
Genesis 19 31:38
Sex met eigen vader is één, sex met minderjarigen lijkt met toch nog iets heel anders.
Daarin wijkt het praktijkgeval van de bijbelse theorie af ja. Wel punten van overeenkomst: vrouw voert man dronken teneinde seks met hem te hebben (+ van hem zwanger te raken?).

Uit het berichtje wordt bovendien niet duidelijk of zwangerschap bedoeld was, zals bij Lot's dochters, of niet.
Dat zou dan nog een punt van overeenkomst zijn. Inderdaad niet duidelijk maar ik denk van wel, gezien de algehele vooropgezetheid
Uit onverdachte hoek is nu bewezen dat het verhaal van Lot en zijn twee dochters waargebeurd zou kunnen zijn, hoewel we niet weten of Lot net zo dronken was als die jongen uit het artikel. Ik neem aan dat een totaal stomdronken man tot niet veel meer in staat is.

hakim74
17-06-13, 15:44
dit is het werk van alcohol! dit is het bewijs waarom die drug verboden zou moeten worden!

The_Grand_Wazoo
17-06-13, 15:55
dit is het werk van alcohol! dit is het bewijs waarom die drug verboden zou moeten worden!

Nee hoor. Dit was zonder alcohol ook heel goed mogelijk geweest.

hakim74
17-06-13, 16:05
natuurlijk is alles mogelijk maar dugs laat men dingen doen die zij liever niet willen.

super ick
17-06-13, 16:14
natuurlijk is alles mogelijk maar dugs laat men dingen doen die zij liever niet willen.

Mijn vrouw laat mij ook wel eens dingen doen die ik liever niet wil. Ook afschaffen dan maar?

hakim74
17-06-13, 16:16
voor vrouwen heb je een ander aanpak nodig:)

super ick
17-06-13, 19:49
voor vrouwen heb je een ander aanpak nodig:)

:hihi: vertel, ik sta open voor nieuwe tactieken.

knots71karel
17-06-13, 21:24
yep, de dochters van Lot.

Genesis (boek) - Wikipedia (http://nl.wikipedia.org/wiki/Genesis_(boek))

Niks bijzonders ,daar is het toch een ''sprookjesboek '' voor .

knots71karel
17-06-13, 21:32
Hoezo kon de direktie er geen stokje voorsteken ? Vreemd verhaal.

En zo zeldzaam voorkomend...dat er niet eens over nagedacht was.





Overigens, vind ik het WEL een verschil of een man bij een jong meisje penetreert en haar bevrucht of dat een jongen bij een vrouw een zaadlozing krijgt en die vrouw zwanger wordt..

Ik vind dat het allebeide niet moet kunnen , 12 jaar ik was toen echt nog een kind en wist niet eens van de ''hoed en de rand '' dacht dat de kinderdjes door de ooievaar gebracht werden .

knots71karel
17-06-13, 21:34
Wat ga je doen vanmiddag? Ik moet mijn man even van de basisschool halen.

:giechel:

Eke
17-06-13, 22:49
Ik vind dat het allebeide niet moet kunnen , 12 jaar ik was toen echt nog een kind en wist niet eens van de ''hoed en de rand '' dacht dat de kinderdjes door de ooievaar gebracht werden .

Natuurlijk. Maar ik wijs op het fysieke verschil tussen meisje en jongen. Daarbij draagt en baart het meisje ook nog bij bevruchting.

Knutselsmurf
17-06-13, 23:47
dacht dat de kinderdjes door de ooievaar gebracht werden .Daarom kunnen kinderen van die leeftijd nog beter geen les over airodynamica krijgen.
Want dan zullen ze snel zien dat een ooievaar die een baby daagt met de snavel niet kan vliegen omdat het zwaartepunt te ver naar voren verschoven is.

knots71karel
17-06-13, 23:54
Daarom kunnen kinderen van die leeftijd nog beter geen les over airodynamica krijgen.
Want dan zullen ze snel zien dat een ooievaar die een baby daagt met de snavel niet kan vliegen omdat het zwaartepunt te ver naar voren verschoven is.

Heb je deze wijsheid van je zelf of..... toch stiekum gegGoogled ?
:D

knots71karel
17-06-13, 23:57
Natuurlijk. Maar ik wijs op het fysieke verschil tussen meisje en jongen. Daarbij draagt en baart het meisje ook nog bij bevruchting.

Nou ja daar zit wel wat in meisjes lopen opdat gebied ook vaak voor ( mijn zusje hoorde de ware toedracht eerder omdat ze als meisje begon te menstrueren) .

Knutselsmurf
18-06-13, 09:42
Heb je deze wijsheid van je zelf of..... toch stiekum gegGoogled ?
:DDat heb ik zelf bedacht, ik heb op school ook airodynamica gestudeerd.
Om te kunnen vliegen moet het zwaartepunt in de buurt van het dikste punt van de vleugel liggen.
De lading is dus veel te ver naar voren geplaatst.
17644

knuppeltje
18-06-13, 10:12
Niks bijzonders ,daar is het toch een ''sprookjesboek '' voor .

Een heel gruwelijk en heel smerig sprookjesboek. :student:

hakim74
18-06-13, 10:20
:hihi: vertel, ik sta open voor nieuwe tactieken.

Voor vrouwen heb je een op maat gesneden aanpak nodig die elke dag aangepast moet worden op de actuele status v/d vrouw:-)

super ick
18-06-13, 14:24
Voor vrouwen heb je een op maat gesneden aanpak nodig die elke dag aangepast moet worden op de actuele status v/d vrouw:-)

Ik vreesde al dat het ingewikkeld zou worden.

Hoe peil je die actuele status?

hakim74
18-06-13, 15:05
Ik vreesde al dat het ingewikkeld zou worden.

Hoe peil je die actuele status?

Door te communiceren met je vrouw. En zo ingewikkeld is dat niet...

RdamseRiffia
18-06-13, 15:13
Iedereen die reageert op mijn topic mag me best n groene puntje geven :o

hakim74
18-06-13, 15:16
Iedereen die reageert op mijn topic mag me best n groene puntje geven :o
wil het wel maar weet nie wat een groene puntje is en hoe het werkt;)

RdamseRiffia
18-06-13, 15:19
Super! :o Rechts beneden moet je bij mij op like klikken

hakim74
18-06-13, 15:24
alstu! maar wat bekent het voor jou?

sjo
18-06-13, 19:00
Ik vreesde al dat het ingewikkeld zou worden.

Hoe peil je die actuele status?

Wat dacht je van je peilstok ?:corcky:

The_Grand_Wazoo
19-06-13, 07:50
Door te communiceren met je vrouw. En zo ingewikkeld is dat niet...

Ik begon zeer geïnteresseerd mee te lezen ... kom je hiermee aanzetten.

'En zo ingewikkeld is dat niet'

Dat is het wel. Het is vreselijk ingewikkeld, dat communiceren.
(http://www.youtube.com/watch?v=-4EDhdAHrOg)

knuppeltje
19-06-13, 08:36
Komt een echtpaar met relatieproblemen bij de psychiater. Zegt de Psych: " Uit onderzoeken is gebleken dat over het algemeen mannen en vrouwen heel tevreden zijn over de onderlinge communicatie."

"Nou, ik niet", zei de vrouwelijke helft van het paar, "De mijne praat terug." (Peter de Wit)

hakim74
19-06-13, 09:14
Ik begon zeer geïnteresseerd mee te lezen ... kom je hiermee aanzetten.

'En zo ingewikkeld is dat niet'

Dat is het wel. Het is vreselijk ingewikkeld, dat communiceren.
(http://www.youtube.com/watch?v=-4EDhdAHrOg)
Er bestaat therapie voor dit soort dingen;-)

RdamseRiffia
19-06-13, 12:20
Bedankt,, Eke & Hakim74! :o

RdamseRiffia
19-06-13, 15:03
Sprake van kindermishandeling,,

Sprake van kindermishandeling in basisschool de blokkendoos op het Kiel (Antwerpen) 17/06/13 - YouTube (http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=zT6iTnUD9lQ#!)




Marokkaanse versie,,

‫ (http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=w7PyVTRZBl4)



http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/1653513/2013/06/17/Antwerpse-kleuterjuf-beschuldigd-van-seksuele-intimidatie.dhtml

super ick
19-06-13, 16:02
Super! :o Rechts beneden moet je bij mij op like klikken

Ik heb je er 1 gegeven maar ik Ie dat jij nog nergens een likje hebt gegeven...........

RdamseRiffia
19-06-13, 16:05
Ik heb je er 1 gegeven maar ik Ie dat jij nog nergens een likje hebt gegeven...........

Dankje!
Ja klopt.. :o

mark61
19-06-13, 18:47
communiceren.
(http://www.youtube.com/watch?v=-4EDhdAHrOg)

:hihi:

mark61
19-06-13, 18:50
Ik heb je er 1 gegeven maar ik Ie dat jij nog nergens een likje hebt gegeven...........

Je hoeft niet meteen onzedelijk te worden :jammer:

Zo jammer dit.

Eke
19-06-13, 19:45
communiceren.
[/URL]

Ijzersterk ! :haha:

super ick
20-06-13, 08:37
Je hoeft niet meteen onzedelijk te worden :jammer:

Zo jammer dit.

:hihi:

Typen op een Ipad...........Ik kan er niet aan wennen.

Die automatische spellingcontroll, soms een zegen, soms een kwelling maar nu pakt het wel humoristisch uit.

Evelien.Germany
22-06-13, 15:14
Ongelooflijk!

Joesoef
22-06-13, 21:49
Sterk spul.

RdamseRiffia
25-06-13, 20:52
Pedofiel ontloopt vervolging om inzet 'pedolokker'
Een 38-jarige man die ervan werd verdacht via internet seksueel contact te hebben gezocht met een kind, wordt niet vervolgd.

http://stcm.nl/imgs/s/d/db4f3033e1187684ff58c28451138995.jpg (http://nieuws.marokko.nl/?nid=27609)



Dat heeft het gerechtshof in Den Haag dinsdag bepaald. De man werd aangehouden na de inzet van een opsporingsambtenaar, die zich als 13-jarige voordeed. Omdat deze 'pedolokker' in het echt meerderjarig was, is de verdachte niet strafbaar, zo oordeelde het hof. De rechtbank besloot eerder hetzelfde.

De man had aan een jongen, van wie hij dacht dat hij 13 jaar was, via een website en chatbox een ontmoeting voorgesteld. De man stuurde hem seksueel getinte berichten en vroeg hem ergens af te spreken tegen betaling. Toen de man op de afgesproken plaats kwam, werd hij aangehouden.

Het hof moest de vraag beantwoorden of het voor de wet van belang is dat het beoogde 13-jarige slachtoffer in werkelijkheid geen minderjarige was, of dat alleen de intentie tot ontucht met een 13-jarige voldoende is om hem te bestraffen. In de wet over 'grooming', het benaderen van kinderen door een pedofiel met als doel ontucht, is echter vastgesteld dat als een verdachte denkt een minderjarige te benaderen en het slachtoffer in werkelijkheid 18 jaar is, er geen sprake is van strafbaar handelen.

De intenties van de verdachte zijn hierbij dus niet doorslaggevend. Om die reden is in deze zaak de intentie van 'grooming' niet bewezen, zo oordeelde het hof.