PDA

Bekijk Volledige Versie : Gestolen examens werden verkocht voor 20 tot 250 euro



knuppeltje
22-06-13, 10:43
Goeie handel, zolang ze je niet pakken.

Maar er 5 keer op één dag zo makkelijk kunnen inbreken, is dat niet raar?

'Gestolen examens werden verkocht voor 20 tot 250 euro' | Blik op nieuws (http://www.blikopnieuws.nl/bericht/202566/gestolen-examens-werden-verkocht-voor-20-tot-250-euro)

Karin.N
22-06-13, 10:51
Goeie handel, zolang ze je niet pakken.

Maar er 5 keer op één dag zo makkelijk kunnen inbreken, is dat niet raar?

'Gestolen examens werden verkocht voor 20 tot 250 euro' | Blik op nieuws (http://www.blikopnieuws.nl/bericht/202566/gestolen-examens-werden-verkocht-voor-20-tot-250-euro)

Ik wilde voor mijn zoon nog een herexamentje bio bestellen, maar helaas het was niet meer mogelijk...................

knuppeltje
22-06-13, 13:08
Ik wilde voor mijn zoon nog een herexamentje bio bestellen, maar helaas het was niet meer mogelijk...................

Wat vervelend toch. :stout:

Karin.N
22-06-13, 13:19
Ja he, was me wel 20 euris waard :engel:. (maar niet heus)

Hopelijk heeft ie het gered, volgens de docent zag het er goed uit, dus we houden hoop....
Het had in zijn geval niets geholpen wanneer hij de vragen had geweten.Hij heeft epilepsie en de stekkertjes in zijn hoofd vinden niet altijd de juiste contactjes. Daardoor kan hij het ene moment een toets goed maken en een paar uur later dezelfde toets veel slechter maken. Tis en blijft een momentopname bij hem....

Knutselsmurf
22-06-13, 13:26
Goeie handel, zolang ze je niet pakken. De ongelovigen maken een afweging tussen de winst en het risico om gepakt te worden.
Maar God ziet alles, en is rechtvaardig.

Dus wat ik zo vreemd vind is dat iemand die rekening houd met Het Oordeel van Allah
het nog in zijn hoofd haald om wat dan ook te stelen.
De straffen die in de Koran worden voorgespiegeld zijn zo verschrikkelijk
dat ik me niet kan voorstellen dat je dan nog iets zou stelen.

Magister
22-06-13, 14:39
De ongelovigen maken een afweging tussen de winst en het risico om gepakt te worden.
Maar God ziet alles, en is rechtvaardig.

Dus wat ik zo vreemd vind is dat iemand die rekening houd met Het Oordeel van Allah
het nog in zijn hoofd haald om wat dan ook te stelen.
De straffen die in de Koran worden voorgespiegeld zijn zo verschrikkelijk
dat ik me niet kan voorstellen dat je dan nog iets zou stelen.

Dit was een actie om de ongelovigen te slim af te zijn, dat mag wel. Mohammed deed het ook.

Evelien.Germany
22-06-13, 16:06
Eigen schuld, de school had beter op moeten letten.

The_Grand_Wazoo
22-06-13, 16:54
Eigen schuld, de school had beter op moeten letten.


Aan diergelijk gelul heb ik wel zo'n gruwelijke hekel. Het is de schuld van het slachtoffer. Dat vroeg erom. Fiets gestolen ... had je 'm maar beter op slot moeten zetten.

Als ik jou op straat tegen kom en je onverwacht al je tanden er uit hoek ... eigen schuld, had je je dekking maar niet moeten laten zakken.

Domme, kromme moraal.

(zo, daar kun je het wel eve me doen :-))

Magister
22-06-13, 17:20
Aan diergelijk gelul heb ik wel zo'n gruwelijke hekel. Het is de schuld van het slachtoffer. Dat vroeg erom. Fiets gestolen ... had je 'm maar beter op slot moeten zetten.

Als ik jou op straat tegen kom en je onverwacht al je tanden er uit hoek ... eigen schuld, had je je dekking maar niet moeten laten zakken.

Domme, kromme moraal.

(zo, daar kun je het wel eve me doen :-))

Toch had de school beter op moeten letten. Er was een sleutel zoek, er is meerdere keren ingebroken, soms op klaarlichte dag, aan de verpakkingen moet iets te zien zijn geweest, er waren onwaarschijnlijke uitslagen. Ik wil niet zeggen dat de leraren en de directie in het complot zaten, maar het is zeker dat sommigen nadrukkelijk de andere kant hebben opgekeken.

Charlus
22-06-13, 20:04
Dus wat ik zo vreemd vind is dat iemand die rekening houd met Het Oordeel van Allah
het nog in zijn hoofd haald om wat dan ook te stelen.
Niemand houdt rekening met het oordeel van Allah, laten we reëel blijven. Nu ja, misschien dat gestoorde randgevallen nog rekening houden met wat naar het eigen oordeel het oordeel van Allah zou zijn. Zelfmoordaanslagplegers e.d.

Knutselsmurf
22-06-13, 21:21
Niemand houdt rekening met het oordeel van Allah, laten we reëel blijven.Je klinkt als een ongelovige.
Maar het is daar toch echt een "hele" examenklas islamitische school die aan het frauderen is geweest.
Daar zullen toch ook overtuigde moslims tussen zitten.
En als die zich niets meer aantrekken van wat er met hen na hun laatste dag gaat gebeuren,
dan kunnen we beter de hele islam opdoeken (en andere religies ook) .

knuppeltje
23-06-13, 09:50
Ja he, was me wel 20 euris waard :engel:. (maar niet heus)

Hopelijk heeft ie het gered, volgens de docent zag het er goed uit, dus we houden hoop....
Het had in zijn geval niets geholpen wanneer hij de vragen had geweten.Hij heeft epilepsie en de stekkertjes in zijn hoofd vinden niet altijd de juiste contactjes. Daardoor kan hij het ene moment een toets goed maken en een paar uur later dezelfde toets veel slechter maken. Tis en blijft een momentopname bij hem....

Fingers crossed.

Knutselsmurf
24-06-13, 00:56
Dit was een actie om de ongelovigen te slim af te zijn, dat mag wel.
Mohammed deed het ook.Nu zijn veel scholieren daar het slachtoffer van.
Vakantie is foetsie, of niet kunnen werken, het diploma is minder waard.
Daar zijn ook moslims het slachtoffer van.

Of is dat dan "collateral damage" ?