PDA

Bekijk Volledige Versie : Klijnma wil alle Wajongers opnieuw laten keuren



knuppeltje
28-06-13, 09:56
Ik vrees ook dat er daarvan heel veel, zo niet de meesten, in de Bijstand zullen belanden, met alle gevolgen van dien. Van al die quota's zie ik ook al niets terecht komen.
Bij de overheid zaten ze zelf tot nu toe ook al teveel niet te springen om mensen met een handicap aan te nemen. Daar gaven ze zelf niet eens het goede voorbeeld.


Klijnsma: alle Wajongers opnieuw keuren - Binnenland - VK (http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Binnenland/article/detail/3466749/2013/06/28/Klijnsma-alle-Wajongers-opnieuw-keuren.dhtml)

Joesoef
28-06-13, 15:09
'Dat hangt ook af van de werkplek. Zet mij met een blad bier op het strand in Scheveningen en ik ben niets waard in de bediening. Dan is mijn zogenoemde loonwaarde nul', aldus Klijnsma, zelf gehandicapt aan haar benen. 'Maar als staatssecretaris ben ik het volle pond waard. Hoop ik. Zo moet de loonwaarde dus in de praktijk worden bepaald. De werkplek moet zo goed mogelijk bij iemand passen.'


Plannetjes zijn bezuinigingen en er niet op gericht om werklozen aan een baan te helpen. Banen zijn sowieso een probleem. (want uiteindelijk zijn wajongers mensen die vanwege een handicap niet aan een baan komen).

Die heks is zelf een kuffelkreupele, excuustruus.

knuppeltje
28-06-13, 16:25
Plannetjes zijn bezuinigingen en er niet op gericht om werklozen aan een baan te helpen. Banen zijn sowieso een probleem. (want uiteindelijk zijn wajongers mensen die vanwege een handicap niet aan een baan komen).

Die heks is zelf een kuffelkreupele, excuustruus.

In ieder geval vrees ik dat er veel van die wajongers de pineut worden. Pek en veren voor die truus.