PDA

Bekijk Volledige Versie : Mannen met oudere broers zijn vaker homo



Seif
29-06-13, 09:58
Het is een cynisch feit: kinderen in grote gezinnen hebben een grotere kans om homoseksueel te zijn dan kinderen in kleine gezinnen. Dat geldt althans voor jongens. Wetenschappers hebben een statistisch verband ontdekt tussen het aantal oudere broers dat je hebt en de kans dat je homo bent. Iedere oudere broer extra doet de kans dat jij homo bent stijgen met 33 procent. Dat heet het fraternal birth order effect: je plaats in de rij van broers beinvloed je kans om homo te zijn.
Het cynische aan deze speling van de natuur is dat de kans dat je homo bent dus groter is in een zwaar Christelijk, of zwaar Islamitisch gezin. In die kringen zijn de grote gezinnen veel talrijker. Dus juist in milieus waar men niets van homoseksualiteit moet hebben is het aantal homo’s groter.
Bron: Wel.nl (http://www.welingelichtekringen.nl/wetenschap/196945/als-je-oudere-broers-hebt-is-de-kans-groter-dat-je-homo-bent.html)

Charlus
29-06-13, 11:08
Het is een cynisch feit: kinderen in grote gezinnen hebben een grotere kans om homoseksueel te zijn dan kinderen in kleine gezinnen. Dat geldt althans voor jongens. Wetenschappers hebben een statistisch verband ontdekt tussen het aantal oudere broers dat je hebt en de kans dat je homo bent. Iedere oudere broer extra doet de kans dat jij homo bent stijgen met 33 procent. Dat heet het fraternal birth order effect: je plaats in de rij van broers beinvloed je kans om homo te zijn.
Het cynische aan deze speling van de natuur is dat de kans dat je homo bent dus groter is in een zwaar Christelijk, of zwaar Islamitisch gezin. In die kringen zijn de grote gezinnen veel talrijker. Dus juist in milieus waar men niets van homoseksualiteit moet hebben is het aantal homo’s groter.
Nee: ironisch, en dat alleen voor wie in god gelooft. Maar misschien zelfs dan niet; God/Allah stelt zijn kinderen op de proef door ze homo te maken.
Zal wel broodje aap zijn. Met mijn ene oudere broer heb ik dus een kans van een kleine 40% (om te beginnen heeft iedereen al een kans van 6% of zo) op het homoschap. Met drie oudere broers zou ik zeker homo zijn geweest, kans van meer dan 100%.
Hoe zit het met vrouwen en oudere zussen? Ook 33%?

H.P.Pas
29-06-13, 11:13
Zal wel broodje aap zijn. Met mijn ene oudere broer heb ik dus een kans van een kleine 40% (om te beginnen heeft iedereen al een kans van 6% of zo) op het homoschap. Met drie oudere broers zou ik zeker homo zijn geweest, kans van meer dan 100%.


1,33 x 6% = 8%

Charlus
29-06-13, 11:14
1,33 x 6% = 8%
Ach ja natuurlijk. I stand corrected.

CONTRA
29-06-13, 15:10
Het cynische aan deze speling van de natuur is dat de kans dat je homo bent dus groter is in een zwaar Christelijk, of zwaar Islamitisch gezin. In die kringen zijn de grote gezinnen veel talrijker.

dat die gezinnen talryk zyn lykt me voldoende ter stelling dat by deze gezinnen de kans groter is op een homoseksueel gezinslid dan by kleine gezinnen.

H.P.Pas
29-06-13, 21:55
dat die gezinnen talryk zyn lykt me voldoende ter stelling dat by deze gezinnen de kans groter is op een homoseksueel gezinslid dan by kleine gezinnen.

De aanname jouwerzijds, dat deze samenhang de onderzoekers ontgaan zou zijn, zegt in dit geval inderdaad meer over jou dan over de onderzoekers.

SportFreak
29-06-13, 23:32
oprotten met jullie bericht

willen jullie moslim's erbij betrekken of zo ?

de grootste homo zijn kinderen van ouders die maar 1 of 2 kinderen hebben dat is bewezen en meesten zijn Nederlanders en West Europa landen

H.P.Pas
30-06-13, 00:02
oprotten met jullie bericht



Jongste thuis ?

CONTRA
30-06-13, 00:55
oprotten met jullie bericht

willen jullie moslim's erbij betrekken of zo ?

de grootste homo zijn kinderen van ouders die maar 1 of 2 kinderen hebben dat is bewezen en meesten zijn Nederlanders en West Europa landen

nederlanders en west-europeanen kunnen ook moslims zyn of wist je dat nog niet?

H.P.Pas
30-06-13, 01:01
nederlanders en west-europeanen kunnen ook moslims zyn of wist je dat nog niet?

Pssst..en moslims kunnen homo's zijn.

super ick
30-06-13, 09:31
Pssst..en moslims kunnen homo's zijn.

Uiteraard, iedereen kan toch ziek worden? Dat is toch geen schande?

mark61
30-06-13, 09:41
8% is toch minder dan het veronderstelde % homofielen in het algemeen? Dus die broers hebben een 'kansverlagend effect' :vreemd:

Hadden ze ook nog wat over vrouwen te melden?

mark61
30-06-13, 09:42
oprotten met jullie bericht

willen jullie moslim's erbij betrekken of zo ?

de grootste homo zijn kinderen van ouders die maar 1 of 2 kinderen hebben dat is bewezen en meesten zijn Nederlanders en West Europa landen

Bewezen door opa SF. In Marokko zijn immers geen homo's, en anders doen ze Europa na.

super ick
30-06-13, 15:29
8% is toch minder dan het veronderstelde % homofielen in het algemeen? Dus die broers hebben een 'kansverlagend effect' :vreemd:

Hadden ze ook nog wat over vrouwen te melden?

Ja, vrouwen met alleen maar oudere zussen zijn meestal de jongste.

mark61
30-06-13, 20:20
Ja, vrouwen met alleen maar oudere zussen zijn meestal de jongste.

Inderdaad. Briljante wetenschap :hihi:

knots71karel
30-06-13, 22:37
oprotten met jullie bericht

willen jullie moslim's erbij betrekken of zo ?

de grootste homo zijn kinderen van ouders die maar 1 of 2 kinderen hebben dat is bewezen en meesten zijn Nederlanders en West Europa landen

Het bewijst je ziekelijke gedachten gang !
Mijn ouders kwamen uit gezinnen van 15 en 12 kinderen mijn vader was gereformeerd en m,n moeder R.K
Mijn vader had 8 broers en niet een was homosexueel , mijn moeder had 6 broers .allemaal keurig getrouwd later .Ik had maar een zus en ben zo hetro als het maar kan (mijn ouders hebben bewust voor 2 kinderen gekozen! ze waren hun tijd ver vooruit in gedachten gang want grote gezinnen zijn uit de tijd en zeker als het gaat om zieltjes te winnen voor het een of andere geloof !
Dus bespaar me je ziekelijke opmerkingen .

Knutselsmurf
01-07-13, 06:21
Pssst..en moslims kunnen homo's zijn.Kunnen homo's ook moslim zijn ?

super ick
01-07-13, 08:12
Inderdaad. Briljante wetenschap :hihi:

Ik vind dat ik qua niveau minimaal gelijkwaardig ben met het genoemde onderzoek. Misschien heb ik zelfs wel meer werk gestopt in de research.

Alle gekheid op een stokje. Hoe kom je dergelijke achterlijke onderzoeken tegen? Hoe vaak prik je er doorheen met enkele gerichte vragen? Soms maak ik mij echt zorgen. Klinkklare onzin zie ik regelmatig voorbij komen. Geproduceerd op wetenschappelijk niveau....... Dan moet het niveau enorm gedaald zijn. Dat kan niet anders.

mark61
01-07-13, 11:57
Ik vind dat ik qua niveau minimaal gelijkwaardig ben met het genoemde onderzoek. Misschien heb ik zelfs wel meer werk gestopt in de research.

Alle gekheid op een stokje. Hoe kom je dergelijke achterlijke onderzoeken tegen? Hoe vaak prik je er doorheen met enkele gerichte vragen? Soms maak ik mij echt zorgen. Klinkklare onzin zie ik regelmatig voorbij komen. Geproduceerd op wetenschappelijk niveau....... Dan moet het niveau enorm gedaald zijn. Dat kan niet anders.

In Amerika is bij mijn weten het meeste onderzoek gesponsord / afhankelijk van commerciële of iig. externe donoren. Dus moet je opvallen, maakt niet uit waarmee. Competitie, heet dat ook :)

In Nederland hobbelen we daar vaag achteraan en is het belangrijk om publiciteit te krijgen / vaak geciteerd te worden.

Dus dan krijg je een vertekening in onderzoeksonderwerpkeuze.

H.P.Pas
02-07-13, 18:12
Kunnen homo's ook moslim zijn ?

Ik heb sportfreaks gekend, die homo waren.

Knutselsmurf
08-07-13, 07:24
Het wel/niet of een beetje homo zijn is een genetische eigenschap,
net als de kleur van je ogen en de vorm van je neus wordt dat doorgegeven door je biologische ouders.
Ook als iets bij je ouders niet zichtbaar was kan dit meerdere generaties later weer te terug komen.

Door de sociale dwang van de verschillende religies zijn homosexuelen vroeger
toch gaan trouwen, hebben kinderen gemaakt en zo hun genen doorgegeven aan de volgende generatie.

17744

knuppeltje
08-07-13, 07:30
Een beetje homo zijn is hetzelfde als een beetje zwanger zijn.

super ick
08-07-13, 08:04
Een beetje homo zijn is hetzelfde als een beetje zwanger zijn.

Kan toch?
Bijv. wel naaldhakjes dragen maar geen handtasje.

Charlus
08-07-13, 08:05
Door de sociale dwang van de verschillende religies zijn homosexuelen vroeger
toch gaan trouwen, hebben kinderen gemaakt en zo hun genen doorgegeven aan de volgende generatie.

:argwaan:Dat zal het zijn.
Maar toch: als homoseksualiteit genetisch bepaald is, waarom is homoseksualiteit er dan in de loop van de evolutie niet 'uitgeteeld'? (nééé, ik probeer hier niet aan te tonen dat homoseksualiteit een keuze is ipv. een geaardheid) Hoe kon de geaardheid überhaupt ontstaan? Als hetero ga ik geen seks hebben met mannen, waarom dan een homo wel met vrouwen? Sociale en/of religieuze dwang blijkbaar, maar dat kan toch niet gelden voor de primitieve mens of voor dieren. Waarom zouden homoseksuele chimpansees seks met vrouwtjeschimpansees hebben of zelf maar de neiging hebben om een (vrouwtjes-)harem op te bouwen en te verdedigen? Sociale dwang? Chimpansees hebben ook last van religies? Men, ook op maroc.nl, voert wel eens aan dat homoseksualiteit niet onnatuurlijk is "want dieren doen het ook". Ik geloof er niets van dat 'homoseks' bij dieren = homoseksualiteit in de menselijke opvatting waarbij betreffende dieren op soortgenoten van hetzelfde geslacht zouden vallen. Honden rijden ook tegen mensenbenen op.

knuppeltje
08-07-13, 14:26
Kan toch?
Bijv. wel naaldhakjes dragen maar geen handtasje.

Ik weet niet. Naaldhakjes vind ik sowieso al niks. Oké, om je belager er een gat in zijn harses mee te slaan is het wel wat. Maar geen handtasje...:maf3:

AdamRon
12-07-13, 22:54
oprotten met jullie bericht

willen jullie moslim's erbij betrekken of zo ?

de grootste homo zijn kinderen van ouders die maar 1 of 2 kinderen hebben dat is bewezen en meesten zijn Nederlanders en West Europa landen

Zit je veilig thuis aan de Computer ?

ElHoub
12-07-13, 23:14
In ons geloof wordt homoseksualiteit als een beproeving gezien. Niks genen.

super ick
12-07-13, 23:17
Zit je veilig thuis aan de Computer ?

Dat hij achter een computer zit lijkt mij, gezien zijn aanwezig hier niet onaannemelijk

super ick
12-07-13, 23:19
In ons geloof wordt homoseksualiteit als een beproeving gezien. Niks genen.

Hoe zit dat in de islam zoals jij die ziet? Hij is er toch ook bij de gratie van Allah?