PDA

Bekijk Volledige Versie : Scheidsrechter doodt speler en wordt zelf onthoofd



Marsipulami
07-07-13, 14:44
Scheidsrechter doodt speler en wordt zelf onthoofd

Gisteren om 19:16 door dst



Gruwelijk incident tijdens een voetbalwedstrijd voor amateurs in Brazilië. De scheidsrechter stak eerst zelf een speler dood met een mes en werd nadien onthoofd door woedende familieleden en vrienden.


Alles begon met een rode kaart tijdens een voetbalwedstrijd in het noordoosten van Brazilië. De speler ging niet akkoord met zijn uitsluiting en weigerde het veld te verlaten. Op een bepaald moment had de 20-jarige scheidsrechter er genoeg van en stak hij de speler (31) meerdere malen met een mes dat hij op zak had. De voetballer overleed niet veel later aan zijn verwondingen.

Alsof de chaos nog niet compleet was bestormden de woedende vrienden en familieleden van het slachtoffer het veld. Ze bonden de scheidsrechter vast en martelden hem. Uiteindelijk werd hij gevierendeeld en onthoofd. Zijn hoofd werd op een staaf gestoken in het midden van het voetbalveld.

Tot hiertoe werd nog maar 1 dader gearresteerd voor de gruwelijke moord, twee anderen worden nog gezocht. ‘Een misdaad kan nooit gerechtvaardigd worden met een andere’, reageert de lokale politiechef. ‘We zullen alle verantwoordelijken voor deze gruwel identificeren en berechten’.

mark61
07-07-13, 20:48
Kan nog wat worden volgend jaar met Neymar en Kuipers :wijs:

super ick
08-07-13, 09:19
Kan nog wat worden volgend jaar met Neymar en Kuipers :wijs:

Vind het nogal ver gaan.
Neersteken.......onthoofden. Oké, dat is nog acceptabel en begrijpelijk bovendien, zeker gezien de situatie. Ik heb terug gekeken en het was geen rood. Dus terecht.

Maar vierendelen. Dat is barbaars.

BTW,
Ik vraag mij af: hij was onthoofd. Dan waren en er dus al twee stukken. Als het lichaam dan gevierendeeld is dan heb je er vijf. Of telt het hoofd dan niet mee als deel?

mark61
08-07-13, 14:14
Vind het nogal ver gaan.
Neersteken.......onthoofden. Oké, dat is nog acceptabel en begrijpelijk bovendien, zeker gezien de situatie. Ik heb terug gekeken en het was geen rood. Dus terecht.

Maar vierendelen. Dat is barbaars.

BTW,
Ik vraag mij af: hij was onthoofd. Dan waren en er dus al twee stukken. Als het lichaam dan gevierendeeld is dan heb je er vijf. Of telt het hoofd dan niet mee als deel?

Ja, 4 + 1 = 5. Dat heb je goed gezien :zozo:

The_Grand_Wazoo
08-07-13, 15:21
't Is een zeer blessure gevoelige sport. Dat blijkt maar weer eens.

knuppeltje
08-07-13, 15:29
't Is een zeer blessure gevoelige sport. Dat blijkt maar weer eens.

"Voetbal is oorlog", zei Rinus Michels. Dat hebben ze dus goed onthouden.

mark61
08-07-13, 15:39
't Is een zeer blessure gevoelige sport. Dat blijkt maar weer eens.

:hihi:

Tomas
08-07-13, 16:19
Volgens een van de advocaten is de doodsoorzaak echter een zwakke slagader.

Charlus
08-07-13, 21:55
Mongolencommentaar in dit topic, op mijn bijdrage na.

Ibrah1234
08-07-13, 22:24
LOL :rolleyes:

Marsipulami
08-07-13, 22:44
17745

17746

http://www.liveleak.com/view?i=ab6_1372968263

Scheidsrechter doodgemarteld en onthoofd


Woedend publiek bestormt scheids na steken voetballer

Geplaatst op: 7 juli 2013 om 11:45 door Sonja Veldthuis
Updated: 7 juli 2013 om 16:24



VIDEO – In Brazilië heeft zich, naar gisteren pas wereldwijd bekend is geworden, een macaber incident afgespeeld tijdens de voetbalwedstrijd tussen twee amateurclubs. Het incident vond plaats op 30 juni in het kleine afgelegen plaatsje Pio XII dat valt onder deelstaat Maranhao gelegen in het noordoosten van het land. Een woedende menigte bestormde het veld nadat de 20-jarige scheidsrechter Octavio da Silva Cantanhede Jordan een veldspeler neerstak met een mes dat hij op zak droeg ter bescherming. Het mes gebruikte hij echter niet ter bescherming maar om Josenir dos Santos Abreu dood te steken. De scheids raakte zo gefrustreerd van deze 30-jarige veldspeler dat hij meermalen op hem instak. Even tevoren was de speler met rood van het veld gestuurd maar hij wilde niet vertrekken. In plaats daarvan kwam hij verhaal halen en begon hij de scheidsrechter te beledigen en uit te dagen. Een fatale vergissing. Hij overleed kort na aankomst in het ziekenhuis aan zijn verwondingen. Behalve veel spelers zagen vrienden en familie die langs de lijn stonden de steekpartij ook gebeuren. Zij verloren alle zelfbeheersing. De jonge scheidsrechter werd gegrepen, vastgebonden gestenigd en gemarteld waarbij zijn lichaam in stukken werd gesneden. Naar verluid is hij daarna onthoofd en is vervolgens zijn hoofd op een staak gespiest en in het veld gezet. Hoewel er meerdere daders zijn is alleen de 27-jarige Luiz Moraes de Souza gearresteerd. Hij heeft bekend de scheids te hebben aangevallen maar zegt echter niets te maken te hebben met zijn dood. De politie is nog op zoek naar twee voortvluchtige betrokkenen en heeft te kennen gegeven alles op alles te zetten de daders te achterhalen. Een woordvoerder geeft in een verklaring aan dat de ene misdaad nooit een andere rechtvaardigt en dat alle betrokkenen gestraft moeten worden.

Charlus
09-07-13, 00:40
De jonge scheidsrechter werd gegrepen, vastgebonden gestenigd en gemarteld waarbij zijn lichaam in stukken werd gesneden. Naar verluid
Naar verluid? Het is in de wandelgangen vernomen?

is hij daarna onthoofd
Dus onthoofd nadat zijn lichaam in stukken was gesneden. Volgens mij valt dat nog niet mee, een lichaam in stukken snijden. Had men ter voorbereiding bijlen en kettingzagen meegenomen?

en is vervolgens zijn hoofd op een staak gespiest en in het veld gezet.
Op het gevaar af dat ik mij ook schuldig maak aan misplaatste grapjasserij:

Toen werden kratten bier en muziekinstrumenten tevoorschijn gehaald en zette men het tot in de kleine uurtjes op een vrolijk dansen en zingen rond de staak.

Marsipulami
09-07-13, 01:13
Naar verluid? Het is in de wandelgangen vernomen?

Dus onthoofd nadat zijn lichaam in stukken was gesneden. Volgens mij valt dat nog niet mee, een lichaam in stukken snijden. Had men ter voorbereiding bijlen en kettingzagen meegenomen?

Op het gevaar af dat ik mij ook schuldig maak aan misplaatste grapjasserij:

Er zijn ook videobeelden

LiveLeak.com - Soccer match in Maranhão concludes with athlete killed and dismembered referee (http://www.liveleak.com/view?i=ab6_1372968263)

Charlus
09-07-13, 08:25
Er zijn ook videobeelden

LiveLeak.com - Soccer match in Maranhão concludes with athlete killed and dismembered referee (http://www.liveleak.com/view?i=ab6_1372968263)
Bar en boos. Maar onbegrijpelijk waarom hij met zijn mes begon te steken. Zelfs al was hij naderhand niet gelynched dan zou toch de rest van zijn leven naar de klote zijn geweest. Hij had gewoon onder een "bekijk het maar" van het veld kunnen lopen.

super ick
09-07-13, 08:42
Er zijn ook videobeelden

LiveLeak.com - Soccer match in Maranhão concludes with athlete killed and dismembered referee (http://www.liveleak.com/view?i=ab6_1372968263)

Dit is Zuid Amerika. Hoogstwaarschijnlijk het werk van katholieken.