PDA

Bekijk Volledige Versie : Order van 1 miljard voor Strukton in Saoedi-Arabië



Oiseau
29-07-13, 19:21
Met dank aan Allah,

"Het Nederlandse bedrijf Strukton krijgt de opdracht mee te bouwen aan drie van de zes lijnen voor het onbemande metrosysteem door Riyadh in Saoedi-Arabië. Dat levert het bedrijf bijna 1 miljard euro op. Niet eerder kreeg het bedrijf zo'n grote order."
Order van 1 miljard voor Strukton - NOS Nieuws (http://nos.nl/artikel/534426-order-van-1-miljard-voor-strukton.html)

Oiseau
29-07-13, 19:36
En alsnog een onderhoudscontract van 10 jaar, toe maar !

super ick
29-07-13, 19:54
Met dank aan Allah of omdat Nederland wereldtop is in die discipline? Waarom hebben ze Afganistan anders niet gevraagd. Een moslimland die net geld goed had kunnen gebruiken.

Oiseau
29-07-13, 21:37
Met dank aan Allah is Nederland wereldtop.

Knutselsmurf
29-07-13, 21:45
Waarom hebben ze Afganistan anders niet gevraagd. Te veel openlijke corruptie, of gewoon te weinig ervaring.

Bofko
01-08-13, 01:27
Met dank aan Allah is Nederland wereldtop.

Dan zal Allah wel heel tevreden zijn over Nederland.

knuppeltje
01-08-13, 08:23
Kunnen we die Fyra's niet aan hen kado doen. Zeggen we gewoon dat die er prima voor geschikt zijn.

super ick
01-08-13, 09:41
Kunnen we die Fyra's niet aan hen kado doen. Zeggen we gewoon dat die er prima voor geschikt zijn.

Ze hebben in ieder geval geen last van sneeuw.

knuppeltje
01-08-13, 10:06
Ze hebben in ieder geval geen last van sneeuw.

Zo is dat.

mark61
01-08-13, 10:11
Ja ondergronds moet dat ding wel kunnen rijden.

mark61
01-08-13, 10:11
Met dank aan Allah of omdat Nederland wereldtop is in die discipline?

Ik dacht dat heel Amsterdam steen en been klaagt over de aanleg van de Noord-Zuidlijn? :hihi:

Nederland is goed in baggeren. Maar dat hebben ze in SA niet.

Mark
01-08-13, 10:50
Ik dacht dat heel Amsterdam steen en been klaagt over de aanleg van de Noord-Zuidlijn? :hihi:

Nederland is goed in baggeren. Maar dat hebben ze in SA niet.

Dat hebben ze wel, veel kustlijn in SA. Volgens mij hebben de ned waterbouwers in de jaren 70 daar goud geld verdiend. Overigens netjes van Structon.

Mark
01-08-13, 10:50
Ik dacht dat heel Amsterdam steen en been klaagt over de aanleg van de Noord-Zuidlijn? :hihi:

Nederland is goed in baggeren. Maar dat hebben ze in SA niet.

klagen zit in de aard van de amsterdammers :) en door alle rare eisen duurt het allemaal zo lang

naam
01-08-13, 10:59
Met dank aan Allah is Nederland wereldtop.

Allah is geld?

mark61
01-08-13, 11:05
klagen zit in de aard van de amsterdammers :) en door alle rare eisen duurt het allemaal zo lang

Ik zal jouw huis es laten verzakken :duivels:

mark61
01-08-13, 11:06
Dat hebben ze wel, veel kustlijn in SA. Volgens mij hebben de ned waterbouwers in de jaren 70 daar goud geld verdiend. Overigens netjes van Structon.

Maar weinig havens. Zoveel volk woont er ook niet. Je hebt Djeddah natuurlijk, daar zat wel wat NLs werk in geloof ik.

Ja dat hebben ze goed gedaan. Ik hoorde dat ze een tip van een andere Arabische klant hadden gekregen.