PDA

Bekijk Volledige Versie : Gloriestoelers willen Friso uit de dood opwekken



super ick
14-08-13, 18:10
Gloriestoelers willen Friso uit de dood opwekken

Hoewel Gloriestoel-voorman Ronald Plat eerder excuses maakte voor de opschudding die hij veroorzaakte met zijn voornemen om de Zeister broertjes uit de dood op te wekken, kruipt het bloed van zijn aanhangers toch waar het niet gaan kan. Een dode Prins Friso is té verleidelijk om te laten liggen. Zeker nu het Nederlandse dodenopwekteam oefenmateriaal nodig heeft.

De deze week aan de complicaties van zijn ski-ongeluk overleden Friso wordt vrijdag in besloten kring begraven. De avond ervoor willen de Gloriestoelers 300 ‘Gideonieten’ bij elkaar halen om in Lage Vuursche, of daar in de omgeving, de hemel te bestormen voor Friso’s opwekking.


Gloriestoeler Monique Bakker-Baay zet haar plannen op de Facebook-pagina van de organisatie uiteen:

“Ik ben aan het bidden…. In Jezus naam bid ik deuren open om harten te mobiliseren. Om een plek in centraal Nederland vrij te zetten waar ten minste 300 Gideonieten bij elkaar kunnen komen. Met als doel; DE DODE OPWEKKEN!

Jezus verklaarde aan zijn discipelen toen Hij op weg ging naar Lazerus: ‘Hij is niet dood, hij slaapt!’ Zó wil ik de toestand van Friso ook benaderen. Het is niet over, totdat God zegt dat het over is!! Heilige Geest is onze Helper. Hij kan alleen Zijn machtig werk doen als wij een toegankelijk kanaal willen zijn. Hij zoekt een gelovig hart waardoor Hij zich kan manifesteren en het wonder tot aanzien kan laten komen…. ik bid dat Hij deze zal vinden in Nederland!!”

Niet elke Gloriestoel-gelovige ziet er heil in om naar Lage Vuursche af te reizen. Ene Arnold vindt het “een beetje aan de late kant” en Marijke heeft er zelfs geen geloof voor:

“Sorry voor deze vervelende reactie. Maar ik vraag me af wrm… Ik geloof wel in opwekken van doden, maar in dit geval heb ik 0 geloof. Er is zoveel al gebeden en geproclameerd over hem etc etc.. Wrm dan nu wel? Maar veel zegen met de meeting iig… Niks beters dan om met geweldige broeders en zusters samen te zijn!”

Maar anderen zijn enthousiast aangehaakt. Want ja, dit is wel dé kans voor God om zijn glorie aan het hele volk te laten zien.

https://goedgelovig.wordpress.com/2013/08/14/gloriestoelers-willen-friso-uit-de-dood-opwekken/

Wat een goed initiatief!

super ick
15-08-13, 10:14
Plaats ik eens een positief stuk over godsdienst komt er geen reactie.

Willen de mensen dan alleen maar ellende lezen?

knuppeltje
15-08-13, 11:24
Ben je nu teleurgesteld? :giechel:

Soldim
15-08-13, 12:29
Plaats ik eens een positief stuk over godsdienst komt er geen reactie.


Ze zijn niet gekker dan andere gelovigen ;)

super ick
15-08-13, 16:11
Ben je nu teleurgesteld? :giechel:

Ik help je er aan herinneren als hij volgend jaar weer op de ski's staat. Dan neem je deze woorden terug.

Ready?
16-08-13, 00:19
Ik hoop voor hen dat ze slagen. Voor Friso niet, want hij keert dan toch in comateuze toestand weer terug? :/

Mark
16-08-13, 08:03
lang leve zombie jesus halleluja!