PDA

Bekijk Volledige Versie : nieuws Brand ontstaan in de Centrum moskee in Deventer



Oiseau
18-08-13, 21:35
http://www.destentor.nl/polopoly_fs/1.3962663.1376834465!/image/image.jpg_gen/derivatives/fixed_width_500/image-3962663.jpg

DEVENTER - Bij de ingang van de moskee aan de Smyrnastraat is vanmorgen vroeg brand geweest door een ontploffing. De politie sluit brandstichting niet uit.
Rond half vijf vanmorgen hoorden omwonenden een harde knal. Een overkapping aan de toegangszijde van de moskee stond daarna in brand. De brandweer kon de brand snel blussen. De politie onderzoekt de oorzaak en vraagt getuigen contact op te nemen met de politie via 0900-8844 of Meld Misdaad Anoniem, tel. 0800-7000.
Ontploffing bij moskee Smyrnastraat (http://www.destentor.nl/regio/deventer/ontploffing-bij-moskee-smyrnastraat-1.3962615)


Alle Moskeeën horen eigenlijk een videobewaking te hebben.

super ick
19-08-13, 10:24
Alle Moskeeën horen eigenlijk een videobewaking te hebben.


]

Alle gelovigen een dubbeltje en je kan er 10 kopen.
Iedere parkeergarage hangt vol en de auto's worden nog open gebroken.

Posten en een goed pak slaag geven werkt misschien wel beter.

Oiseau
19-08-13, 10:46
Alle gelovigen een dubbeltje en je kan er 10 kopen.
Iedere parkeergarage hangt vol en de auto's worden nog open gebroken.

Posten en een goed pak slaag geven werkt misschien wel beter.
Een commentaar van afschuw hoefde ik niet te verwachten van je maar een bijdehand commentaar zegt ook genoeg over je volwassenheid.

mark61
19-08-13, 14:08
Weer van dat tuig. Is er ooit iemand opgepakt?

Overigens is het in NL vanuit 'de jeugd' gezien niet 'bijzonder', scholen worden bij honderden in brand gestoken. Het is niet hetzelfde, maar toch.

http://www.hetccv.nl/binaries/content/assets/ccv/dossiers/brandveiligheid-scholen/Brandveiligheid_in_en_rond_scholen_def.pdf p. 4.

super ick
19-08-13, 14:44
Een commentaar van afschuw hoefde ik niet te verwachten van je maar een bijdehand commentaar zegt ook genoeg over je volwassenheid.

Doe even normaal. Mijn antwoord zegt genoeg alleen jij hebt je oordeel al klaar. Je piept hier altijd moord en brand maar je hebt zelf een onderbuik waar met gemak een zesling in past.

Ieder bericht dat jij plaatst, iedere opmerking, het is allemaal vanuit hetzelfde oogpunt. Hullie zijn tegen ons.
Als er hier iemand is die in groepen denkt en eenkennig is dan ben jij dat. En dan druk ik mij nog voorzichtig uit.

Oiseau
19-08-13, 15:09
Doe even normaal. Mijn antwoord zegt genoeg alleen jij hebt je oordeel al klaar. Je piept hier altijd moord en brand maar je hebt zelf een onderbuik waar met gemak een zesling in past.

Ieder bericht dat jij plaatst, iedere opmerking, het is allemaal vanuit hetzelfde oogpunt. Hullie zijn tegen ons.
Als er hier iemand is die in groepen denkt en eenkennig is dan ben jij dat. En dan druk ik mij nog voorzichtig uit.

Welke oordeel klaagbaak ?
Je studie Tuigologie kun je maar beter toepassen op jezelf..lol

Denk eraan volgend keer om eerst je afschuw te spreken en dan janken.

mark61
19-08-13, 15:26
Welke oordeel klaagbaak ?
Je studie Tuigologie kun je maar beter toepassen op jezelf..lol

Denk eraan volgend keer om eerst je afschuw te spreken en dan janken.

Ah, een verplichting tot uitspreken afschuw.

Zoals jij deed bij het bericht over in brand gestoken kerken in Egypte, bedoel je.

Ik begrijp.

super ick
19-08-13, 15:31
Ah, een verplichting tot uitspreken afschuw.

Zoals jij deed bij het bericht over in brand gestoken kerken in Egypte, bedoel je.

Ik begrijp.

Hoho, je mag niet spiegelen van Saartje. Krijg je last mee.

mark61
19-08-13, 16:29
Hoho, je mag niet spiegelen van Saartje. Krijg je last mee.

Dan zet ze maar een zonnebril op.

Oiseau
19-08-13, 16:31
Ah, een verplichting tot uitspreken afschuw.

Zoals jij deed bij het bericht over in brand gestoken kerken in Egypte, bedoel je.

Ik begrijp.
Mubarak wordt vrij gelaten en mag dat afschuw namens mij uitspreken.

mark61
19-08-13, 16:33
Mubarak wordt vrij gelaten en mag dat afschuw namens mij uitspreken.

Heb ik al gedaan, zie aldaar.

Ik dacht dat jij nooooit meer op mij ging reageren?

Oiseau
19-08-13, 16:42
Heb ik al gedaan, zie aldaar.

Ik dacht dat jij nooooit meer op mij ging reageren?
ik heb gezondigd omdat jij mij wilde zwartmaken en het is je vergeven.

knuppeltje
20-08-13, 08:28
Overigens is het in NL vanuit 'de jeugd' gezien niet 'bijzonder', scholen worden bij honderden in brand gestoken. Het is niet hetzelfde, maar toch.

Dat is nog veel erger. Bidden kun je overal en altijd, en je hebt er niemand anders voor nodig. Maar onderwijs saboteren, dat is een ander paar mouwen.

knuppeltje
20-08-13, 08:29
ik heb gezondigd omdat jij mij wilde zwartmaken en het is je vergeven.

Ga heen en zondig niet meer. :duivels:

super ick
20-08-13, 10:45
Dat is nog veel erger. Bidden kun je overal en altijd, en je hebt er niemand anders voor nodig. Maar onderwijs saboteren, dat is een ander paar mouwen.

Denk je echt dat dat de drijfveer is? Ik betwijfel het.

Ik denk enkele gestoorde pyromanen en de rest baldadigheid.

knuppeltje
20-08-13, 11:37
Denk je echt dat dat de drijfveer is? Ik betwijfel het.

Ik denk enkele gestoorde pyromanen en de rest baldadigheid.

Over hun drijfveer heb ik me niet uitgelaten. Voor mij zijn degenen die dat doen sowieso gestoord.

Maar dat neemt niet weg dat ik dat van die scholen erger vindt.

Maar ja, god had zijn eerste kinderen al verboden om de vruchten van de boom der kennis tot zich te nemen. :jammer:

Wie draagt er dus eigenlijk schuld? :confused:

super ick
20-08-13, 15:42
Over hun drijfveer heb ik me niet uitgelaten. Voor mij zijn degenen die dat doen sowieso gestoord.

Maar dat neemt niet weg dat ik dat van die scholen erger vindt.

Maar ja, god had zijn eerste kinderen al verboden om de vruchten van de boom der kennis tot zich te nemen. :jammer:

Wie draagt er dus eigenlijk schuld? :confused:

Ehhhhh, het westen?

Magister
20-08-13, 15:59
Over hun drijfveer heb ik me niet uitgelaten. Voor mij zijn degenen die dat doen sowieso gestoord.

Maar dat neemt niet weg dat ik dat van die scholen erger vindt.

Maar ja, god had zijn eerste kinderen al verboden om de vruchten van de boom der kennis tot zich te nemen. :jammer:

Wie draagt er dus eigenlijk schuld? :confused:

Euh, de staat Israël?

super ick
20-08-13, 20:12
Euh, de staat Israël?

Knuppel is geen antisemiet.