PDA

Bekijk Volledige Versie : Partner Gezocht voor Handel naar Marokko en vanuit Marokko ( M/V )

Pakistaan
28-08-13, 13:00
Beste Allen,

Ik ben een Nederlandse Pakistaan zoals dat in de volksmond gezegd wordt ( Maar wel volbloed Pakistaan )
.
Ben 1 maand terug naar Marokko geweest en zag daar zoveel mogelijkheden in de handelswereld dat ik mijn interesse daar heb gelegd. Ik wil vanuit Nederland / Duitsland / BelgiŽ Handel opkopen en naar Marokko rijden of verschepen. Wat ik wil opzetten is handel in de auto industrie en de bouw industrie.

Ik ben nu op zoek naar mensen die dat ook graag willen het maakt niet uit of je man of vrouw bent als je ambities en hart maar in de handel wereld zit en met volle hart en ziel met mij samen wilt werken om een goede handels lijn naar Marokko op te zetten. Alle details kunnen we bespreken met elkaar voor dat we een start gaan maken.

Ik ben op zoek naar een serieuze partner die lekker zijn brood mee wilt verdienen en daarnaast ook regelmatig naar Marokko kan gaan want ik spreek zelf geen Arabische taal. Als partner zouden we dus met taal en cultuur geen probleem meer hebben. heb genoeg handels relaties die graag in zee willen met mij om hun producten naar Marokko te sturen.

Mocht je interesse hebben neem dan gerust contact met mij zodat we onder de mom van een bakje de details en wensen kunnen bespreken.

Mvg, / Wassalaam,

Khan de Pakistaan

noord maroc
12-09-13, 11:49
goed idee.

Jaap2
15-09-13, 08:42
Hallo met grote belangstelling je advertentie gelezen,zelf altijd in de verkoop werkzaam geweest.
Ik ben 100% Nederlands,mijn partner Marokkaanse.
Denk dat dit de ultieme gelegenheid is.

gr Jaap

Nassiravski
25-09-13, 01:28
Hallo met grote belangstelling je advertentie gelezen,zelf altijd in de verkoop werkzaam geweest.
Ik ben 100% Nederlands,mijn partner Marokkaanse.
Denk dat dit de ultieme gelegenheid is.

gr Jaap

Zou je denken dat hij een Marokkaans forum bezoekt om een 100% Nederlander te vinden? :maf3:

omar99
13-01-14, 13:52
ben ik te laat?

A AL Bayati
27-02-14, 18:43
Salaam ik ben halfirakees en half marocaans

A AL Bayati
27-02-14, 18:46
Ik spreek beide talen en ik heb altijd en handel verrichten in maroco aangezien dat de economie van maroco 3%per jaar stijgt, ik heb paar ideeŽn en ik zoek en extra schouder om een nieuwe pad te vormen.