PDA

Bekijk Volledige Versie : Vooral Marokkanen betrokken bij schijnhuwelijken in Belgie



Stichting NIA
28-08-13, 19:29
Van de 31.337 beklaagden die in de periode 2010-2012 betrokken waren bij zaken van schijnhuwelijken die bij de parketten werden ingeleid, was:

11.493 Belg (36,9 procent),
6.371 Marokkaan (20,33 procent),
1.445 Turk (4,6 procent),
890 Algerijn (2,8 procent) en
735 Tunesiër (2,3 procent).

Van één persoon op vier was de nationaliteit onbekend. Dat blijkt uit het antwoord van Justitieminister Annemie Turtelboom (Open Vld) op een schriftelijke vraag van Sarah Smeyers (N-VA).


In 2010 werden 5.610 dergelijke zaken bij de parketten ingeleid, in 2011 5.770 en in 2012 4.711. De meeste van de 4.711 zaken in 2012 situeerden zich in het gerechtelijk arrondissement Brussel (1.590), gevolgd door Luik (488), Dendermonde (436), Charleroi (282), Kortrijk (242), Brugge (226), Gent (191), Bergen (186), Hasselt (166), Leuven (120), Tongeren (116), Doornik (111), Namen (103).

Loubnalulu
28-08-13, 20:47
Wauw Oiseau you rock :)

Oiseau
28-08-13, 20:59
Wauw Oiseau you rock :)
Hey Loubna, ik voel me een beetje Palestijn normaliter maar als je hier verschijnt dan denk ik aan dabka van het leukste en dapperste Volk ..Insh-Allah ooit vrede voor de Palestijnen in hun Land.

https://www.youtube.com/watch?v=HfbJ9nBG8UI

Loubnalulu
28-08-13, 21:04
Again wauw! Inshallah :) dat die dag maar gauw mag komen.

Stichting NIA
28-08-13, 21:10
Dan zijn de meeste Illegalen van Marokkaanse komaf. En zolang de illegaliteit een gegeven is zullen er dit soort misstanden bestaan.
Maar hoe zit het eigenlijk met jullie betrokkenheid? willen jullie ons waarschuwen of voorkomen van schijnhuwelijken?
Jullie hoeven ons hier niet nog zwarter te maken want ik heb al een pigment om mijn olifantenhuid..lol
Het strenge toelatingsbeleid is Nederland is zeker een reden dat aantal schijnhuwelijken daar is toegenomen en ook Marokkaanse Nederlanders die zijn die kant op uitgeweken.

Europa heeft nog steeds een groot aantrekkingskracht voor gelukszoekers/ economische vluchtelingen.
Jullie komen hier met cijfertjes en verder geen uitleg en wat is de bedoeling?
Ik denk zelf dat je voor een schijnhuwelijk een couple (X,Y) nodig heeft die aan bepaalde voorwaarden voldoet:
-)X of Y is legaal.
-) X en Y willen beide bewust de boel besodemieteren.
-) X of Y wordt misleid ( dus geen sprake van echte liefde en we hebben 1 slachtoffer)
-) X en Y zijn echt verliefd maar hun zak lijkt verdacht.

Ik neem aan dat Jullie een gesubsidieerde orgaan zijn van de Overheid die hier met een doel is die mij niet duidelijk is, graag een kort reactie?

Dit weet ik al van tante google:

"
Samenvatting van NIA M.


Hoogopgeleid, Moslim, Carrière, Onderneming, gelukkig Getrouwd…...dit is wat we allemaal willen bereiken …. of althans een aantal ervan…. toch?

Een heleboel hiervan kunnen we bereiken m.b.v. onze talenten en door hard werken ..…. het vinden van die ene ‘ware’ vereist daarentegen ook geluk …. en zeker als hoogopgeleide Moslim die een minderheid vormt in Nederland.

Om het geluk een handje te helpen is Nia2Match.com in het leven geroepen door vrijwilligers i.s.m. Stichting NIA. Een plekje voor alle serieuze hoogopgeleide Moslims om elkaar te ontmoeten en te leren kennen in een betrouwbare en anonieme omgeving.

Wil jij je eigen geluk een handje helpen en ben je serieus geïnteresseerd … dan ben je van harte welkom op




Specialties: Stichting Nederlands Islamitische Aangelegenheden

Stichting NIA heeft in de ruimste zin van het woord ten doel het bevorderen van de sociaal en maatschappelijke ontwikkeling, participatie, integratie en emancipatie van de Islamitische bevolkingsgroep binnen de Nederlandse maatschappij bestaande uit moslims en niet-moslims.




"

Het is louter ter info.

De Belgische media tonen koppen dat "Vooral Marokkanen betrokken bij schijnhuwelijken" terwijl de Belgen zelf aan kop lopen.

Stichting NIA
28-08-13, 21:28
Ik neem aan dat Jullie een gesubsidieerde orgaan zijn van de Overheid die hier met een doel is die mij niet duidelijk is, graag een kort reactie?

Nee, wij zijn geen gesubsidieerde orgaan. Ons doel is zoals je reeds middels google gevonden hebt:




Specialties: Stichting Nederlands Islamitische Aangelegenheden

Stichting NIA heeft in de ruimste zin van het woord ten doel het bevorderen van de sociaal en maatschappelijke ontwikkeling, participatie, integratie en emancipatie van de Islamitische bevolkingsgroep binnen de Nederlandse maatschappij bestaande uit moslims en niet-moslims."


Momenteel steunen wij een initiatief waarbij moslims via een islamitische huwelijkssite een moslim huwelijkspartner kunnen vinden die daadwerkelijk bij ze past.

Oiseau
28-08-13, 21:38
Nee, wij zijn geen gesubsidieerde orgaan. Ons doel is zoals je reeds middels google gevonden hebt:






Momenteel steunen wij een initiatief waarbij moslims via een islamitische huwelijkssite een moslim huwelijkspartner kunnen vinden die daadwerkelijk bij ze past.

Van harte wens ik jullie veel succes toe. Velen hebben hier geen zin om nog langer te wachten en zelf zoeken is niet altijd makkelijk, een gezegen en opmaat "sababe" is zeer wenselijk . Khayer insha-Allah!

Zijn jullie begaan met de Marokkaanse Belgen vanuit Nederland?

Stichting NIA
28-08-13, 21:43
Van harte wens ik jullie veel succes toe. Velen hebben hier geen zin om nog langer te wachten en zelf zoeken is niet altijd makkelijk, een gezegen en opmaat "sababe" is zeer wenselijk . Khayer insha-Allah!

Zijn jullie begaan met de Marokkaanse Belgen vanuit Nederland?

Amien Ya Rab el 3alamien.

Wij zijn begaan met alle Moslims inshaa Allah.

Revisor
28-08-13, 21:56
Ik heb altijd iets gehad tegen huwelijksbureaus op internet. Ik kan het niet beschrijven, noem het intuïtie.

Revisor
28-08-13, 22:18
Bijzonder, google advertentie machine heeft automatisch reclame van een seksartikelen catalogus bij deze topic geplaatst. Ik vermoed dat het trefwoord huwelijk is geweest dat ervoor gezorgd heeft dat de googlemachine dan deze advertentie genereert.

super ick
29-08-13, 07:59
Dan zijn de meeste Illegalen van Marokkaanse komaf. En zolang de illegaliteit een gegeven is zullen er dit soort misstanden bestaan.
Maar hoe zit het eigenlijk met jullie betrokkenheid? willen jullie ons waarschuwen of voorkomen van schijnhuwelijken?
Jullie hoeven ons hier niet nog zwarter te maken want ik heb al een pigment om mijn olifantenhuid..lol
Het strenge toelatingsbeleid in Nederland is zeker een reden dat aantal schijnhuwelijken daar is toegenomen en ook Marokkaanse Nederlanders die zijn die kant op uitgeweken.

Europa heeft nog steeds een groot aantrekkingskracht voor gelukszoekers/ economische vluchtelingen.
Jullie komen hier met cijfertjes en verder geen uitleg en wat is de bedoeling?
Ik denk zelf dat je voor een schijnhuwelijk een couple (X,Y) nodig heeft die aan bepaalde voorwaarden voldoet:
-)X of Y is legaal.
-) X en Y willen beide bewust de boel besodemieteren.
-) X of Y wordt misleid ( dus geen sprake van echte liefde en we hebben 1 slachtoffer)
-) X en Y zijn echt verliefd maar hun zaak lijkt verdacht.

Ik neem aan dat Jullie een gesubsidieerde orgaan zijn van de Overheid die hier met een doel is die mij niet duidelijk is, graag een kort reactie?


"


Jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/

Stichting NIA
30-08-13, 10:52
Ik heb altijd iets gehad tegen huwelijksbureaus op internet. Ik kan het niet beschrijven, noem het intuïtie.

Heb je er ervaring mee of weet je mensen die er ervaring mee hebben gehad?

De website is totaal anders dan wat men gewend is. De website garandeert je anonimiteit en je bepaalt gedurende het gehele proces zelf welke info je wilt tonen.

Stichting NIA
30-08-13, 10:56
Bijzonder, google advertentie machine heeft automatisch reclame van een seksartikelen catalogus bij deze topic geplaatst. Ik vermoed dat het trefwoord huwelijk is geweest dat ervoor gezorgd heeft dat de googlemachine dan deze advertentie genereert.

Google slaat je zoek/trefwoorden op en toont deze als ads in de daarvoor bestemde ruimtes.

Ibrah1234
30-08-13, 11:14
Bijzonder, google advertentie machine heeft automatisch reclame van een seksartikelen catalogus bij deze topic geplaatst. Ik vermoed dat het trefwoord huwelijk isgeweest dat ervoor gezorgd heeft dat de googlemachine dan deze advertentie genereert.

Dan heb je waarschijnlijk zelf sexsites bezocht want Google slaat de zoekwoorden op en geeft voor jou relevante advertenties weer.

Iemand die op fietsen heeft gezocht en dergelijke sites heeft bezocht krijgt advertenties van fietsen te zien.

Revisor
30-08-13, 13:50
Google slaat je zoek/trefwoorden op en toont deze als ads in de daarvoor bestemde ruimtes.


Dan heb je waarschijnlijk zelf sexsites bezocht want Google slaat de zoekwoorden op en geeft voor jou relevante advertenties weer.

Iemand die op fietsen heeft gezocht en dergelijke sites heeft bezocht krijgt advertenties van fietsen te zien.

Onmogelijk dat het door mijn zoektermen van google zou kunnen zijn. Ik gebruik twee verschillende browsers.
Tor browser om op fora te surfen en internetexplorer voor google en nieuwssites. Dat zijn twee gescheiden browsers met elk een eigen cache/temp-map en daarnaast zijn de ip-nummers van de browsers verschillend.

De Tor browser heb ik nog nooit gebruikt voor google zodat er geen verband kan zijn tussen maroc.nl en google.com. Misschien dat het komt omdat Tor browser gebruikt maakt van proxy's die anderen ook gebruiken.

At last but not at least, ik heb nog nooit iets met google gezocht wat op sex etc.. sloeg. Hooguit iets over borstvoeding.

Oiseau
30-08-13, 16:44
Jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/ons/jullie/

Karin.N (la patronne) vindt dit ook leuk.

super ick
31-08-13, 10:29
Karin.N (la patronne) vindt dit ook leuk.

Leuk is een verkeerde woordkeuze in dit geval. Herkenbaar past beter.

Het zit gewoon diep in je genen. Het druipt aan alle kanten van je af. De achterdocht, je waandenkbeelden, het hulliedenken. Je probeert het te verbergen omdat je weet dat het niet correct is maar het lukt je niet.

Stichting NIA
31-08-13, 14:27
Leuk is een verkeerde woordkeuze in dit geval. Herkenbaar past beter.

Het zit gewoon diep in je genen. Het druipt aan alle kanten van je af. De achterdocht, je waandenkbeelden, het hulliedenken. Je probeert het te verbergen omdat je weet dat het niet correct is maar het lukt je niet.


Is dit een herhaling van:


Jullie/ons/........../ons/jullie/