PDA

Bekijk Volledige Versie : nieuws Meerderheid Arabische Liga steunt militair ingrijpen Syrië



MoStar
02-09-13, 23:02
17949


Gisteren kwam de Arabische Liga (http://Arabische Liga vandaag bijeen voor spoedberaad Syrië), de Arabische versie van de Verenigde Naties, bijeen in Egypte om de snel uit de hand lopende situatie in Syrië te bespreken. Uit deze vergadering kwam naar voren dat de meeste leden van de Arabische Liga van mening zijn dat een militaire ingreep noodzakelijk is.


De Arabische Liga is van mening dat de Syrische president Bashar al-Assad verantwoordelijk is voor de gifgas aanval op de Syrische bevolking. Daarmee zijn internationale afspraken geschonden en zal er actie ondernomen moeten worden om deze misstap van Bashar al-Assad af te straffen. Daarnaast is de Arabische Liga van mening dat alle personen die verantwoordelijk zijn voor het plannen en uitvoeren van de gifgas aanval naar de internationale rechtbank gebracht moeten worden en als oorlogsmisdadigers berecht moeten worden.


De Arabische Liga dringt nu aan bij de Verenigde Naties om een mandaat te geven voor een militaire ingreep. De Verenigde Naties wacht echter nog steeds op de resultaten van het onderzoek naar de gifgas aanval. Daarnaast hebben zowel Rusland als China veto recht en beide landen hebben in het verleden altijd "Nee" gestemd tegen ingrijpen in Syrië.


De Verenigde Staten hebben aangekondigd dat zij niet zullen wachten op het mandaat van de Verenigde Staten en zullen na overleg met het congres militair acite ondernemen. Ook Frankrijk is een groot voorstander van een militair ingrijpen in Syrië.

Foto: Bahrain Ministry of Foreign.. (http://www.flickr.com/photos/bahraindiplomatic/)

super ick
02-09-13, 23:09
Nou Arabische Liga.... Als het mandaat er ligt kunnen jullie er tegenaan, of wacht............... De grote satan mag de kooltjes uit het vuur halen zodat de dappere Arabieren later weer kunnen dansen op hun brandende vlag, toch? Zoiets?

Revisor
02-09-13, 23:16
Nou Arabische Liga.... Als het mandaat er ligt kunnen jullie er tegenaan, of wacht............... De grote satan mag de kooltjes uit het vuur halen zodat de dappere Arabieren later weer kunnen dansen op hun brandende vlag, toch? Zoiets?

Arabische liga = elite= slaven van de USA. In ruil voor het behouden van hun dictatuur spelen ze de housenigger over de rest van de bevolking.

De mensen die de USA vlag verbranden zijn anderen dan die hier hun fiat geven.

mark61
02-09-13, 23:20
Gisteren kwam de Arabische Liga (http://Arabische Liga vandaag bijeen voor spoedberaad Syrië), de Arabische versie van de Verenigde Naties, bijeen in Egypte om de snel uit de hand lopende situatie in Syrië te bespreken. Uit deze vergadering kwam naar voren dat de meeste leden van de Arabische Liga van mening zijn dat een militaire ingreep noodzakelijk is.

Huh? Vorige week waren ze nog tegen. Kerry en Bandar hebben zeker ff een rondje gedreigbeld.

Revisor
02-09-13, 23:23
Huh? Vorige week waren ze nog tegen. Kerry en Bandar hebben zeker ff een rondje gedreigbeld.

Wist ik niet,ik dacht dat ze (onder leiding van de Saoedies) van begin af aan zich achter de USA schaarden.

Ibrah1234
02-09-13, 23:35
Arabische liga = elite= slaven van de USA. .

Moet toch een trieste constatering voor je zijn dat de Arabische wereld door veel culturen op vrijwel elk terrein wordt overklast.

Revisor
02-09-13, 23:39
Moet toch een trieste constatering voor je zijn dat de Arabische wereld door veel culturen op vrijwel elk terrein wordt overklast.

Domme reactie waar ik niets mee kan. Ben overigens geen Arabier.

Ibrah1234
02-09-13, 23:43
Arabische liga = elite= slaven van de USA. In ruil voor het behouden van hun dictatuur spelen ze de housenigger over de rest van de bevolking.

De mensen die de USA vlag verbranden zijn anderen dan die hier hun fiat geven.

Deze reactie spreekt boekdelen. Niets meer aan toe te voegen.

Revisor
02-09-13, 23:58
Deze reactie spreekt boekdelen. Niets meer aan toe te voegen.

Dan begrijp ik nog steeds niet waarom je een domme vraag stelde.

Ibrah1234
03-09-13, 00:11
Dan begrijp ik nog steeds niet waarom je een domme vraag stelde.

Meer een constatering. Je bijdragen zijn over het algemeen doorspekt van vermeend racisme, zionistische complottheorieën, door het westen geïnstalleerde regeringen, homo's die niet deugen en een hele wereld die schijnbaar tegen de islam is.

Het bovenstaand is niet het geval maar de achtergesteldheid is eerder het gevolg van totaal onvermogen. Dit zeker in relatie tot de opkomende economieën.

Revisor
03-09-13, 00:19
Meer een constatering. Je bijdragen zijn over het algemeen doorspekt van vermeend racisme, zionistische complottheorieën, door het westen geïnstalleerde regeringen, homo's die niet deugen en een hele wereld die schijnbaar tegen de islam is.

Het bovenstaand is niet het geval maar de achtergesteldheid is eerder het gevolg van totaal onvermogen. Dit zeker in relatie tot de opkomende economieën.

Als ik wat zeg moet je me in de desbetreffende topic tegenspreken. Een zooi vermeende aantijgingen heb ik niet veel aan.

In deze topic kun je het beter over het onderwerp hebben. Wil je weerspreken dat de Arabische liga slaven zijn van de USA dan moet je met wat beters komen.

Weeli weeli
03-09-13, 00:47
Saoedie arabie voorop. De jihad zou eigenlijk gevoerd moeten worden tegen die sandniggers van saoedi arabie. 9awmoe dalimeen

super ick
03-09-13, 07:32
In deze topic kun je het beter over het onderwerp hebben. Wil je weerspreken dat de Arabische liga slaven zijn van de USA dan moet je met wat beters komen.

Een dergelijke tactiek heeft de USA gebruikt om straks die aanvallen te legitimeren.

BTW...........
Wat vind jij eigenlijk? Jij hebt wel een hoop commentaar maar heb je ook een eventuele oplossing?

mark61
03-09-13, 09:05
Deze reactie spreekt boekdelen. Niets meer aan toe te voegen.

Nou dr is geen speld tussen te krijgen, zorry.

mark61
03-09-13, 09:07
Het bovenstaand is niet het geval maar de achtergesteldheid is eerder het gevolg van totaal onvermogen. Dit zeker in relatie tot de opkomende economieën.

Dat is half waar. Europa heeft het MO sinds ca. 1800 niet met rust gelaten en enorme problemen geschapen.

Intussen had het MO zelf ook wel meer kunnen doen aan zichzelf.

BoerHarms
04-09-13, 07:26
Arabische liga = elite= slaven van de USA. In ruil voor het behouden van hun dictatuur spelen ze de housenigger over de rest van de bevolking.

De mensen die de USA vlag verbranden zijn anderen dan die hier hun fiat geven.


De prijs bepaalt alles, als morgen Obama zou een heel grote zak met veel geld komt brengen om voor het Westen te propageren dan doe jij dat ook. De prijs bepaalt immers jouw beslissing.

super ick
04-09-13, 07:29
Arabische liga = elite= slaven van de USA. In ruil voor het behouden van hun dictatuur spelen ze de housenigger over de rest van de bevolking.

De mensen die de USA vlag verbranden zijn anderen dan die hier hun fiat geven.

Uiteraard. Alles ligt aan anderen. Aan de machthebbers, de V.S., Israël. Het westen, de V.N., etc, etc, etc.
Het nobele volk zelf is vredelievend. Het overkomt hen allemaal maar....

knots71karel
04-09-13, 20:59
Domme reactie waar ik niets mee kan. Ben overigens geen Arabier.

Als het jou uitkomt ben je van alles (behalve MOSLIM) maar op de eerste plaats een haat zaaier ,ongelooflijk hoe diep de haat zit bij sommigen hier .

Revisor
04-09-13, 22:14
Uiteraard. Alles ligt aan anderen. Aan de machthebbers, de V.S., Israël. Het westen, de V.N., etc, etc, etc.
Het nobele volk zelf is vredelievend. Het overkomt hen allemaal maar....

Ik heb mijn standpunt geponeerd. U bent een andere mening toegedaan, dat kan, dat is heel normaal. Om mijn standpunt te bekritiseren noemt het volk op sarcastische wijze nobel en vredelievend. Ik vraag me dan af of je het hebt het over het Arabische volk? Of wellicht bedoelt u moslims of heeft u het over volk in het algemeen?

Ik vraag me dan af wat verwijt u het Arabische volk, moslims of volk in het algemeen?

Revisor
04-09-13, 22:34
Als het jou uitkomt ben je van alles (behalve MOSLIM) maar op de eerste plaats een haat zaaier ,ongelooflijk hoe diep de haat zit bij sommigen hier .


U verwijt mij twee zaken:

1. Dat ik geen vaste ijkpunt heb qua religie, nationaliteit, etniciteit en taalgroep.;
2. Dat ik een haatzaaier ben.

1. Dat is onzin Ik heb een vaste religie, heb 1 nationaliteit, behoor tot een vaste etnische groep en bedien me op maroc.nl van 3 talen. Ja ik kan zoals een gezonde mens zaken vanuit verschillende perspectieven benaderen, u geeft me eigenlijk indirect een compliment daarvoor, maar dat wil niet zeggen dat ik geen persoonlijke standpunt in neem. Ik vind dat ik vrijwel niets anders doe.

2. Haatzaaien is een groot woord om mee te smijten en al helemaal als dat niet onderbouwt wordt met voorbeelden of citaten waaruit dat blijkt. U bent het kennelijk niet met mij eens, dat is niet erg maar probeer in plaats van allerlei aantijgingen beter inhoudelijk te regaeren.

Ik vertel dit 1 keer en ik ga niet veel tijd besteden aan allerlei aantijgingen en loze beschuldigingen. Dus graag inhoudelijk reageren en geen ruzie met mij maken aub. Dit zjn de enige voorwaarden die ik stel.

Bedankt voor uw aandacht.

super ick
04-09-13, 22:37
Ik heb mijn standpunt geponeerd. U bent een andere mening toegedaan, dat kan, dat is heel normaal. Om mijn standpunt te bekritiseren noemt het volk op sarcastische wijze nobel en vredelievend. Ik vraag me dan af of je het hebt het over het Arabische volk? Of wellicht bedoelt u moslims of heeft u het over volk in het algemeen?

Ik vraag me dan af wat verwijt u het Arabische volk, moslims of volk in het algemeen?

Ik moet niets hebben van moslims die zichzelf superieur achten en mij een waardeloze ongelovige. De rest respecteer ik zoals ze mij respecteren.
Ik wens iedereen twee keer zoveel toe wat ze mij toewensen. Zo ga ik door het leven.

En jij?

knots71karel
04-09-13, 23:19
Ik moet niets hebben van moslims die zichzelf superieur achten en mij een waardeloze ongelovige. De rest respecteer ik zoals ze mij respecteren.
Ik wens iedereen twee keer zoveel toe wat ze mij toewensen. Zo ga ik door het leven.

En jij?

Ben het volkomen met jou eens , ZO DENK IK ER OOK OVER!
Hoop hier morgen nog gewoon ME ZELF te mogen zijn .
Want ik heb er geen zin meer in om nick nr 33 of zo weer aan te maken , daar ben ik momenteel ook te druk voor ,boven dien laat m,n gezondheid me ook nog ff in de steek .
groet

Revisor
04-09-13, 23:23
Ik moet niets hebben van moslims die zichzelf superieur achten en mij een waardeloze ongelovige. De rest respecteer ik zoals ze mij respecteren.
Ik wens iedereen twee keer zoveel toe wat ze mij toewensen. Zo ga ik door het leven.

En jij?

Ik begrijp het verband niet met onze discussie, maar ik zal zo goed als het kan reageren.

Jij bent nu persoonlijk, oké. Ik heb in mijn hele leven te maken gehad met mensen die zichzelf superieur achten aan mijn persoon. Dat is niet gebonden aan religie, nationaliteit, etniciteit etc.. Ik ben dat eigenlijk gewend van mensen. Ze houden vrijwel allemaal het meest van zichzelf, vinden zich zelf het best, slimst, etc... Ik wil ermee zeggen dat ik het een 'normale' menselijke eigenschap vind.

Niet iedereen is er evenveel als anderen er bewust mee bezig. Zolang mensen niet al te nadrukkelijk zich zelf met mij willen meten of hun superioriteit op mij willen praktiseren gun ik iedereen zijn natuurlijke drang om zichzelf geweldig te vinden. Iedereen heeft wat mij betreft recht op zijn dagelijkse portie stür voelen/achten/zijn.

Sommige mensen zijn minder sociaal intelligent en of hebben een tekortkoming zoals een minderwaardigheidscomplex of gebrek aan zelfvertrouwen. Deze kunnen hun tekortkoming proberen te maskeren door zich superieur op te stellen tegenover anderen.

Ik zelf denk dat veel mensen bang zijn voor hun gebreken en met zo'n houding proberen ze zichzelf moed in te praten.

En ik? Ik ben sukkel en probeer de wereld en de mensen te begrijpen waarbij ik meestal mijzelf als uitgangspunt neem. Ik ga graag uitdagingen aan met mensen die zichzelf superieur achten en dat op sukkels willen praktiseren. Doordat ik zelf sukkel ben, kies ik automatisch partij voor sukkels.

super ick
05-09-13, 08:29
Ik begrijp het verband niet met onze discussie, maar ik zal zo goed als het kan reageren.

Jij bent nu persoonlijk, oké. Ik heb in mijn hele leven te maken gehad met mensen die zichzelf superieur achten aan mijn persoon. Dat is niet gebonden aan religie, nationaliteit, etniciteit etc.. Ik ben dat eigenlijk gewend van mensen. Ze houden vrijwel allemaal het meest van zichzelf, vinden zich zelf het best, slimst, etc... Ik wil ermee zeggen dat ik het een 'normale' menselijke eigenschap vind.

Niet iedereen is er evenveel als anderen er bewust mee bezig. Zolang mensen niet al te nadrukkelijk zich zelf met mij willen meten of hun superioriteit op mij willen praktiseren gun ik iedereen zijn natuurlijke drang om zichzelf geweldig te vinden. Iedereen heeft wat mij betreft recht op zijn dagelijkse portie stür voelen/achten/zijn.

Sommige mensen zijn minder sociaal intelligent en of hebben een tekortkoming zoals een minderwaardigheidscomplex of gebrek aan zelfvertrouwen. Deze kunnen hun tekortkoming proberen te maskeren door zich superieur op te stellen tegenover anderen.

Ik zelf denk dat veel mensen bang zijn voor hun gebreken en met zo'n houding proberen ze zichzelf moed in te praten.

En ik? Ik ben sukkel en probeer de wereld en de mensen te begrijpen waarbij ik meestal mijzelf als uitgangspunt neem. Ik ga graag uitdagingen aan met mensen die zichzelf superieur achten en dat op sukkels willen praktiseren. Doordat ik zelf sukkel ben, kies ik automatisch partij voor sukkels.

Tja..........



Kennelijk heb je ook een afkeer van mensen die zichzelf superieur achten. Die afkeer delen we dan.
Denk dat de zaken hier een stuk scherper neergezet worden dan ze in werkelijkheid zijn. Wat ik jammer vind is dat dit forum langzaam maar zeker ingedeeld is in twee kampen. Over geen enkel onderwerp is er nog nuance.

knots71karel
05-09-13, 10:39
Tja..........



Kennelijk heb je ook een afkeer van mensen die zichzelf superieur achten. Die afkeer delen we dan.
Denk dat de zaken hier een stuk scherper neergezet worden dan ze in werkelijkheid zijn. Wat ik jammer vind is dat dit forum langzaam maar zeker ingedeeld is in twee kampen. Over geen enkel onderwerp is er nog nuance.
Dat dit Forum verdeeld is maakt niet uit , dat was het 10 jaar geleden ook al toen ik hier voorhet eerst kwam.
Maar het gaat omde manier waarop , dit is N.V.D.D en het echte Wereld Nieuws wordt verwijderd als het zo uit komt !
Logisch dat je dan een eenzijdige richting krijgt , want alles wat ten nadele is van b.v het Midden Oosten mag niet , behalve uiteraard als het over Israel , en het zgn ''Westen''gaat dan mag alles !Zelf een goed bedoelde raadgeving van de PAUS wordt belachelijk gemaakt of genegeerd .
Een topic over de afgelopen Ramadan ,wordt verwijderd (logisch want het enorme aantal doden kon niet in de schoenen van anderen geschoven worden ). En zo komt de ondelinge verdeeld heid bewust tot stand .
Het doet mij denken aan WO.2 als je ook maar iets ten nadele van de Duitsers schreef , dan had je geluk dat je niet een BAN kreeg (die bestond destijds uit volkomen uitschakeling van je persoon ) .
Als je al voor een rechterkwam dan was je bij voorbaat kansloos ,maar je kon ten minste nog je persoonlijke mening toe lichten!
En dat kan hier niet !logisch dat de sommigeposters alles mogen zeggen waar anderen de mond gesnoerd wordt onder het motto : dat je de ISLAM schaad .

super ick
05-09-13, 15:31
Ben het volkomen met jou eens , ZO DENK IK ER OOK OVER!
Hoop hier morgen nog gewoon ME ZELF te mogen zijn .
Want ik heb er geen zin meer in om nick nr 33 of zo weer aan te maken , daar ben ik momenteel ook te druk voor ,boven dien laat m,n gezondheid me ook nog ff in de steek .
groet

Lijkt me geen situatie om je druk te maken over een forumpje.

knots71karel
05-09-13, 22:30
Ik heb mijn standpunt geponeerd. U bent een andere mening toegedaan, dat kan, dat is heel normaal. Om mijn standpunt te bekritiseren noemt het volk op sarcastische wijze nobel en vredelievend. Ik vraag me dan af of je het hebt het over het Arabische volk? Of wellicht bedoelt u moslims of heeft u het over volk in het algemeen?

Ik vraag me dan af wat verwijt u het Arabische volk, moslims of volk in het algemeen?

Ik verwijt de oorlogs voerende in het algemeen ,jammer voor U dat het over het algemeen geloofs genoten contra geloofsgenoten zijn ,en toevallig ook nog eens in het Midden Oosten wat al eeuwenlang ARABIE genoemd wordt plaats vinden ,en laat nou het merendeel van deze mensen ook nog eens MOSLIM zijn ,dan gan mijn gedachten onwillekeurig terug naar de Middeleeuwen toen de zich Christenen noemen de mensen het zelfde deden .

mark61
05-09-13, 22:37
Wist ik niet,ik dacht dat ze (onder leiding van de Saoedies) van begin af aan zich achter de USA schaarden.

Tis van alles wat. Vaagheid troef:

Arab League shies away from backing action without UN support

“The United Nations and the international community are called upon to assume their responsibilities in line with the UN charter and international law by taking the necessary deterrent measures,” the ministers said in a statement following the meeting.

Efforts by Saudi Arabia and Syrian opposition leaders to convince the organisation to back a US military strike failed. Egypt, Iraq, Lebanon, Tunisia and Algeria voiced opposition to foreign military intervention.

Arab League shies away from backing action without UN support - FT.com (http://www.ft.com/cms/s/0/692754a0-1300-11e3-804f-00144feabdc0.html#axzz2e3Z8Pwel)

knots71karel
05-09-13, 22:43
Ik verwijt de oorlogs voernde mensen , die toevallig in het M.O wonen wat al eeuwen lang Arabie genoemd wordt.
Verder zijn het zgn ''geloofsgenoten ''ze noemen zich allemaal Moslim en prijzen ALLAH luidruchtig als ze een overwinning behalen , terecht want het is uiteraard de wil van ALLAH ,maar uiteraard zijn volgens U anderen de schuld van deze wreedheden o.a de grote SATAN Amerika en het verdervelijke Westen .
Hoe je het wend of keert de schuld krijgen de boven genoemden aangesmeerd van haat dragers zoals U .
Verder doet dit me denken aan de MIDDELEEUWEN toen de zich Christenen noemende mensen elkaar ook bij bosjes afslachten onder de mom van dat God aan hun kant stond.

Revisor
05-09-13, 23:04
Tis van alles wat. Vaagheid troef:

Arab League shies away from backing action without UN support

“The United Nations and the international community are called upon to assume their responsibilities in line with the UN charter and international law by taking the necessary deterrent measures,” the ministers said in a statement following the meeting.

Efforts by Saudi Arabia and Syrian opposition leaders to convince the organisation to back a US military strike failed. Egypt, Iraq, Lebanon, Tunisia and Algeria voiced opposition to foreign military intervention.
Arab League shies away from backing action without UN support - FT.com (http://www.ft.com/cms/s/0/692754a0-1300-11e3-804f-00144feabdc0.html#axzz2e3Z8Pwel)

De Arabischtalige republieken zijn tegen en de koninkrijken en sjeikdommen zijn voorstanders zonder VN mandaat. Kennelijk zijn de koninkrijken en sjeikdommen de grootste slaven van de USA.

mark61
05-09-13, 23:56
De Arabischtalige republieken zijn tegen en de koninkrijken en sjeikdommen zijn voorstanders zonder VN mandaat. Kennelijk zijn de koninkrijken en sjeikdommen de grootste slaven van de USA.

Ja, daar gingen we toch al van uit? :hihi: Tenslotte zouden SA, Qatar, Koeweit, Bahrein en de VAE niet bestaan zonder eerst Engeland, en nu de VS.

Je ziet dat door dat verzet van de republieken de AL als geheel in ieder geval tegen blind de VS volgen is. Ze verwijzen in feite naar de VN.

HaasHaas
06-09-13, 01:58
de o zo grote arabische liga ja.
tegen het eigen volk kunnen ze wel. met groot machtsvertoon het volk laten weten dat ze o zo machtig zijn.
maar als er iets moet gebeuren in de eigen gemoederen, dan moet iemand anders het klusje gaan klaren.
gewoon om te kotsen. laat het ware gezicht van de arabieren weer eens zien. stelletje lafaards.

mark61
06-09-13, 09:06
de o zo grote arabische liga ja.
tegen het eigen volk kunnen ze wel. met groot machtsvertoon het volk laten weten dat ze o zo machtig zijn.
maar als er iets moet gebeuren in de eigen gemoederen, dan moet iemand anders het klusje gaan klaren.
gewoon om te kotsen. laat het ware gezicht van de arabieren weer eens zien. stelletje lafaards.

Nou ja, lafaards, het is toch handig om andere mensen je vuile klusjes te laten opknappen? Doet Israël ook :)

HaasHaas
06-09-13, 14:52
Nou ja, lafaards, het is toch handig om andere mensen je vuile klusjes te laten opknappen? Doet Israël ook :)
israel gooit nog wel eens een raketje op een gebouw. of gaat de grenzen over. alhoewel ze na dat avontuurtje in libanon niet meer zo gemotiveerd zijn om een grens over te steken.

het zou ze sieren als ze een keer zelf wat doen.
maarja, ik denk ook dat het niet meer zo simpel in elkaar steekt.
de meeste arabische landen blijven liever binnen hun landgrenzen en kijken naar hun arabische buurlanden.
het zou wat zijn als een ander arabsich land machtiger leger heeft. of mooiere gebouwen heeft.

nour_islam
06-09-13, 16:13
Iemand heeft ooit de arabieren beschreven als gnoes. Ze zijn met velen en hebben ogenschijnlijk macht vanwege hun grootte. Echter als 1 van hun wordt afgeslacht dan kijkt de rest gewoon toe. En allemaal komen ze een keer aan de beurt om afgeslacht te worden.

super ick
06-09-13, 17:13
Iemand heeft ooit de arabieren beschreven als gnoes. Ze zijn met velen en hebben ogenschijnlijk macht vanwege hun grootte. Echter als 1 van hun wordt afgeslacht dan kijkt de rest gewoon toe. En allemaal komen ze een keer aan de beurt om afgeslacht te worden.

Haha, wat een beeldspraak. Voor de leiders gaat dat wel op.

Het is niet 1 van hen die afgeslacht wordt maar duizenden, zoniet tienduizenden op jaarbasis. Met wat westerse raketten gaat dat alleen maar sneller, meer haalt het niet uit.

knots71karel
06-09-13, 17:25
Als ik wat zeg moet je me in de desbetreffende topic tegenspreken. Een zooi vermeende aantijgingen heb ik niet veel aan.

In deze topic kun je het beter over het onderwerp hebben. Wil je weerspreken dat de Arabische liga slaven zijn van de USA dan moet je met wat beters komen.

Bewijs eerst maar eens dat de Arabische liga slaven zijn ,(maak ff een paar foto,s waar ze geketend rond lopen of vast gebonden op hun miljoenen jachten ) .
Van alle landen in het Midden Oosten zijn juist de landen de jij bedoeld het meest stabiel en veilig en economisch voortvarend !
:tik:

Revisor
06-09-13, 21:09
Iemand heeft ooit de arabieren beschreven als gnoes. Ze zijn met velen en hebben ogenschijnlijk macht vanwege hun grootte. Echter als 1 van hun wordt afgeslacht dan kijkt de rest gewoon toe. En allemaal komen ze een keer aan de beurt om afgeslacht te worden.

Kijk onderstaande filmpje, in het bijzonder vanaf 5:45

Gaddafi speech:'America hanged Saddam and we might be next! (with English) - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=VZZvPlGCt_8)

super ick
06-09-13, 23:59
Kijk onderstaande filmpje, in het bijzonder vanaf 5:45

Gaddafi speech:'America hanged Saddam and we might be next! (with English) - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=VZZvPlGCt_8)

Stukje over Israël had hij ook gelijk in.

mark61
07-09-13, 01:08
the stables of (Camp) David :zozo:

Revisor
07-09-13, 16:51
Pre-paid Strike: Arab states ready to pick up US tab for Syria attack - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=43ocuR9Dvgs)

super ick
07-09-13, 18:56
Volgens mij staat er al een postje van mij waarin ik vermelde dat S.A. de raketten wel wil betalen.
Op de achtergrond zijn het altijd S.A. en Iran die tegenover elkaar staan.

knots71karel
07-09-13, 19:47
Volgens mij staat er al een postje van mij waarin ik vermelde dat S.A. de raketten wel wil betalen.
Op de achtergrond zijn het altijd S.A. en Iran die tegenover elkaar staan.

Dat gebeurt regelmatig ! Zelfs de topic,s zijn afhankelijk van wie het plaatst (het onderwerp maakt niks uit ook al is het precies het zelfde ) desnoods wordt het verwijderd .

:D