PDA

Bekijk Volledige Versie : Gezant Vaticaan beschuldigd van pedofilie



Revisor
05-09-13, 00:44
Gezant Vaticaan beschuldigd van pedofilie

04/09/13, 23:10 − bron: ANP

http://static3.volkskrant.nl/static/photo/2013/18/15/2/20130904230804/media_xl_1832207.jpg
© reuters. Josef Wesolowski

Het Vaticaan heeft zijn ambassadeur uit de Dominicaanse Republiek teruggetrokken en voorlopig op non-actief gesteld. De nuntius wordt in de media van de eilandstaat beschuldigd van pedofilie. De Heilige Stoel is een onderzoek begonnen naar het gedrag van aartsbisschop Josef Wesolowski, aldus de woordvoerder van het Vaticaan.

Paus Franciscus wil dat de Rooms-Katholieke Kerk doortastend optreedt om seksueel misbruik door priesters uit te roeien.


Gezant Vaticaan beschuldigd van pedofilie - Buitenland - VK (http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2668/Buitenland/article/detail/3503993/2013/09/04/Gezant-Vaticaan-beschuldigd-van-pedofilie.dhtml)

knots71karel
05-09-13, 10:43
Vreselijk ! dit is pas het echte Nieuws Van De Dag wat een smeerlap die vent :boos:
Kielhalen dit rapalje .

Umarvlie
05-09-13, 12:18
Ze zijn het nog aan het onderzoeken, dat kan je maar beter eerst afwachten. Je lijkt Obama wel zeg....

Marsipulami
05-09-13, 15:20
...uit de Dominicaanse Republiek teruggetrokken...

Als ie wat op zijn kerfstok heeft moet hij in de Dominicaanse Republiek berecht worden.

super ick
05-09-13, 15:34
Als ie wat op zijn kerfstok heeft moet hij in de Dominicaanse Republiek berecht worden.

Dat hij voorlopig teruggetrokken is lijkt me wijs. De gemeenschap is klein en er is altijd een groep mensen die zelf met pedofielen af willen rekenen.
Overigens is het ook hele slechte PR voor de kerk als weggejaagd wordt door een joelende menigte, of erger..........

Umarvlie
05-09-13, 15:52
Als ie wat op zijn kerfstok heeft moet hij in de Dominicaanse Republiek berecht worden.

't zou ook door de lokale authoriteiten onderzocht moeten worden. Maar misschien is het daar net zoals in Zuid-oost Azie gesteld met prioriteiten/mogelijkheden?

Ik denk dat als hij schuldig wordt bevonden hij zowiezo niet meer terug zal keren naar de Domincaanse republiek. Dan wordt het hooguit afgekocht - maar goed eerst afwachten maar wat uit het onderzoek komt.

knots71karel
05-09-13, 21:18
Ze zijn het nog aan het onderzoeken, dat kan je maar beter eerst afwachten. Je lijkt Obama wel zeg....

O zijn ze nog met het onderzoek bezig ?
Sorry hoor ,nu begrijp ik ook waarom het topic van mij verwijderd is dat ging over de vier Moskeen die tijdens de Ramadan werden opgeblazen ten koste van tientallen doden en gewonden (het onderzoek was natuurlijk nog niet afgerond ).tsja en dan mag je zo,n topic nog niet plaatsen .
Kijk ik begin het eindelijk een beetje te begrijpen ... dit Topic is uiteraard veel erger en belangrijker ,ongeacht dat het onderzoek nog moet plaats vinden ,
Nogmaals mijn exuces dat ik zo voorbarig was om de boeman aan deze Gezant van het VATICAAN toe te spelen.
het is om te :huill: lijk indd OBAMA wel.

Soldim
06-09-13, 07:22
Als ie wat op zijn kerfstok heeft moet hij in de Dominicaanse Republiek berecht worden.

Als ambasadeur geniet hij diplomatieke onschendbaarheid. De Dominikaanse Republiek mag hem dus niet berechten. Het Vaticaan mag dat wel.

super ick
06-09-13, 07:56
Als ambasadeur geniet hij diplomatieke onschendbaarheid. De Dominikaanse Republiek mag hem dus niet berechten. Het Vaticaan mag dat wel.

Een katholieke hotemetoot. Dat verwacht je toch niet?????

Umarvlie
06-09-13, 10:33
O zijn ze nog met het onderzoek bezig ?
Sorry hoor ,nu begrijp ik ook waarom het topic van mij verwijderd is dat ging over de vier Moskeen die tijdens de Ramadan werden opgeblazen ten koste van tientallen doden en gewonden (het onderzoek was natuurlijk nog niet afgerond ).tsja en dan mag je zo,n topic nog niet plaatsen .
Kijk ik begin het eindelijk een beetje te begrijpen ... dit Topic is uiteraard veel erger en belangrijker ,ongeacht dat het onderzoek nog moet plaats vinden ,
Nogmaals mijn exuces dat ik zo voorbarig was om de boeman aan deze Gezant van het VATICAAN toe te spelen.
het is om te :huill: lijk indd OBAMA wel.

Stier + rode lap.

knots71karel
06-09-13, 12:05
Stier + rode lap.

Je bedoeld uiteraard ''een doekje ''voor het bloeden , dat is de goede Nederlandse uitdrukking voor het'' verdonkere manen '' van de realiteit.
Maar in dit geval doe je het af door er ''een doekje ''om te winden om de waarheid minder belangrijk maken.
Kijk ik hanteer toevallig precies de methode die hier regelmatig wordt toe gepast ..door het topic een andere wending te geven en toch ''on topic'' te blijven .
niet leuk wel effectief gezien je briezende reactie :stout:

knots71karel
06-09-13, 12:08
Een katholieke hotemetoot. Dat verwacht je toch niet?????

Nee maar het is helaas indd waar , het Vaticaan is een land, en daar gelden dezelfde rechten voor als andere landen.
:boos:

Umarvlie
06-09-13, 14:50
Ole!


:bril:

Marsipulami
06-09-13, 14:52
het Vaticaan is een land,

De laatste dictatuur in Europa.

knots71karel
06-09-13, 20:55
De laatste dictatuur in Europa.

Klopt elke geloof is een dictatuur !
Ik begrijp je haat t.o.v het R.K maar ze zijn helaas niet de enige ,die het GOD gebruiken om elkaar de hersens in te slaan .
:cool:

super ick
07-09-13, 00:02
De laatste dictatuur in Europa.
Welnee. In een 'goede' dictatuur knopen ze hem op.

mark61
07-09-13, 01:10
De laatste dictatuur in Europa.

De paus is een gekozen staatshoofd :ego: