PDA

Bekijk Volledige Versie : Amerikaans bewijs in gifgas aanval Syrië?



knots71karel
05-09-13, 10:57
Is het bewijs dat de Syrische president GIFGAS heeft gebruikt wel zo hard als de Amerikanne ons willen doen geloven???
Zeker na de wat er vooaf ging aan de IRAK oorlog!
het zgn bewijs dat Saddam oververnietigins wapens beschikte klopte achteraf ook niet.
Daarom open kaarten op tafel als Amerika met keiharde bewijzen komt , dat het gifgas door Assad is gebruikt , dan zels is het de vraag of ingrijpen nu nog wel gerechtvardigd is .

Bron : Dick Berlijn (Voormailg Commandant der Nederlandse strijdkrachten).

mark61
05-09-13, 11:06
Nee, er zijn geen harde bewijzen. En al waren ze er wel, nog meer geweld naar Syrië brengen lost niks op.

Als het doel officieel niet 'regime change' is, of zelfs maar een 'bijdrage' aan de 'inspanningen' van de rebellen, hou je over: een symbolische, nietszeggende actie die veel doden, gewonden, vluchtelingen en verwoesting van onroerend goed met zich meebrengt.

Dat geld dat ze eraan uitgeven kunnen ze beter aan de vluchtelingen besteden.

Misselijke idioten.

knuppeltje
05-09-13, 11:23
Nee, er zijn geen harde bewijzen. En al waren ze er wel, nog meer geweld naar Syrië brengen lost niks op.

Als het doel officieel niet 'regime change' is, of zelfs maar een 'bijdrage' aan de 'inspanningen' van de rebellen, hou je over: een symbolische, nietszeggende actie die veel doden, gewonden, vluchtelingen en verwoesting van onroerend goed met zich meebrengt.

Dat geld dat ze eraan uitgeven kunnen ze beter aan de vluchtelingen besteden.

Misselijke idioten.

Ik zou zeggen: misdadige idioten. En niet zo'n beetje ook.

knots71karel
05-09-13, 20:49
Ik zou zeggen: misdadige idioten. En niet zo'n beetje ook.

Ik meen me ter herinneren , dat er enige tijd geleden posters waren die hier moord en brand werd schreeuwden omdat er NIET in gegrepen werd !
Maar verder ben ik het volkomen eens ,laat ze het zelf maar uitzoeken het zijn tenslotte geen misdadige idioten die elkaar bestrijden integendeel ,vergelijkbaar met de Amerikaanse burgers zijn het brave en vooral vrome mensen ,die elkaar bij tijd en wijle de hersens inslaan gewoon omdat ze ff wat afleiding zoeken of zo ?
:watte?:

knots71karel
05-09-13, 20:51
"dan zelFs is het de vraag of ingrijpen nu nog wel gerechtvaardigd is ""
Wijze woorden van D.Berlijn

super ick
06-09-13, 08:17
Er is in de VS een draai gemaakt op het gebied van energiegebruik. Dat is goed te zien aan de populariteit van zuinige auto's. Daar waar er voorheen alleen maar achtcilinders rondreden.
Daarnaast gaan ze helemaal voor schaliegas.
De fossiele brandstof is eindig.

Langzaam maar zeker neemt de aandacht voor de regio af. Nog 30 jaar en niemand kijkt er meer naar om.

mark61
06-09-13, 09:04
Er is in de VS een draai gemaakt op het gebied van energiegebruik. Dat is goed te zien aan de populariteit van zuinige auto's. Daar waar er voorheen alleen maar achtcilinders rondreden.
Daarnaast gaan ze helemaal voor schaliegas.
De fossiele brandstof is eindig.

Langzaam maar zeker neemt de aandacht voor de regio af. Nog 30 jaar en niemand kijkt er meer naar om.

Mja, ik hoop het. Je hoort het wel vaker, maar het punt is dat er een vrije markt is. Dus ook al kan de VS in zijn eigen olie/gasbehoefte voorzien, ze hebben nog steeds te maken met marktprijzen. Het belang van Amerikanen kan wel lage prijzen zijn, van de oliemaatschappijen niet :hihi:

Samir75017
06-09-13, 10:19
http://www.zerohedge.com/sites/default/files/images/user3303/imageroot/2013/08-2/20130903_syria.png

knots71karel
06-09-13, 12:16
http://www.zerohedge.com/sites/default/files/images/user3303/imageroot/2013/08-2/20130903_syria.png

Wat wil je nu dit willekeurige lijsteje ?
De tweede wereld oorlog staat er niet eens bij !
Oja zielepietje nog bedankt voor alle RODE DUIMPJES die ik van je kreeg een blz vol !:duim:
Tip : vermeld voortaan ff duidelijk de bron van je haat en ergernis zaaiende publikaties

knots71karel
06-09-13, 12:30
Er is in de VS een draai gemaakt op het gebied van energiegebruik. Dat is goed te zien aan de populariteit van zuinige auto's. Daar waar er voorheen alleen maar achtcilinders rondreden.
Daarnaast gaan ze helemaal voor schaliegas.
De fossiele brandstof is eindig.

Langzaam maar zeker neemt de aandacht voor de regio af. Nog 30 jaar en niemand kijkt er meer naar om.

Ik zal het niet meer meemaken ,maar als er een land is dat zich zelf kan bedruipen dan is het Amerika ,ergens logisch want het is de toekomst !een grote mengelmoes van mensen van verschillende afkomst geen land op de wereld die daar aan kan tippen (ja Nederland wat dat betreft komt aardig in de buurt wat de bevolking betreft).
Maar niet wat kenis betreft
Maar we hebben kunnen zien wat AMERIKA kan bereiken als ze dat willen !
Kijk maar naar WO2 , en daarna toen de Russen als eerste een mens in de ruimte schoten, sprak de toenmalige president Kennedy : we zullen als eerste een mens op de MAAN hebebn die veilg terug keert naar de Aarde ,enkel jaren later was het zover, en met de woorden van Neil Armstrong maakte hij zijn belofte waar : een kleine stap voor een mens maar een Grote stapvoor het Mens dom.
De resultaten zie je o.a hier want dit was onmogelijk geweest zonder ruimtevaart( 80% U.S.A )
ik bedoel ff zonder enige vorm van verbinding (draaden of zo ) kan ik juillie dit antwoord geven .
Zois het toevallig ook nog eens een keer .
:wink:

super ick
06-09-13, 17:20
Mja, ik hoop het. Je hoort het wel vaker, maar het punt is dat er een vrije markt is. Dus ook al kan de VS in zijn eigen olie/gasbehoefte voorzien, ze hebben nog steeds te maken met marktprijzen. Het belang van Amerikanen kan wel lage prijzen zijn, van de oliemaatschappijen niet :hihi:

Natuurlijk hebben ze te maken met marktprijzen maar ze zijn wel minder afhankelijk. Stel dat ze de helft nodig hebben van wat ze nu nodig hebben dan moet de marktprijs wel erg hoog liggen willen ze er op achteruit gaan.

Aan de ene kant goed voor de regio. Aan de andere kant hebben mensen wel bewezen geen derden nodig te hebben om elkaar te lijf te gaan. Als er bewust bomaanslagen gepleegd worden op vrouwen en kinderen dan moet de onderlinge haat en wantrouwen wel erg diep zitten.
De VS en het westen spelen een rol maar die wordt nogal eens overtrokken.

knots71karel
06-09-13, 17:40
Natuurlijk hebben ze te maken met marktprijzen maar ze zijn wel minder afhankelijk. Stel dat ze de helft nodig hebben van wat ze nu nodig hebben dan moet de marktprijs wel erg hoog liggen willen ze er op achteruit gaan.

Aan de ene kant goed voor de regio. Aan de andere kant hebben mensen wel bewezen geen derden nodig te hebben om elkaar te lijf te gaan. Als er bewust bomaanslagen gepleegd worden op vrouwen en kinderen dan moet de onderlinge haat en wantrouwen wel erg diep zitten.
De VS en het westen spelen een rol maar die wordt nogal eens overtrokken.

Je slaat de spijker op z,n kop ! Als de onderlinge haat tussen de Moslims niet bestond ,dan zag de wereld er heel anders uit !
Stel dat die onderlinge haat werd opgeheven ,dan zouden de gezamelijke Molsims (eenWereld macht ) vormen die gelijk zou staan aan Rusland,China of de U.S.A .
Maar die haat is er al van af het begin van de ISLAAM , het enige waar(sommigen) ze het gezamelijk overeens zijn is blijkbaar de haat t.o.v alles wat Joods is op een goede tweede plaats komt Amerika en uiteraard alles wat Westers is.
Gek genoeg hoor dit soort mensen nooit over wat hun Islamitische mede broeders en zusters ondergaan in landen zoals Rusland en China, wwar hun land wordt afgenomen en onderdrukking orde van de dag zijn en dat zijn er heel wat meer mensen dan alle Palestijnen zamen!

Stof om eens ff extra over na te denken .