PDA

Bekijk Volledige Versie : Man wordt moslima



Trainer
07-09-13, 19:42
Lucy Vallender: Former male TA soldier becomes UK's first transgender Muslim woman and is now MARRIED | Mail Online (http://www.dailymail.co.uk/news/article-2411152/Lucy-Vallender-Former-male-TA-soldier-UKs-transgender-Muslim-woman-MARRIED.html)

A former trained soldier has swapped her Territorial Army beret for a veil and become Britain's first transgender Muslim woman.
Lucy Vallender used to be called Laurens and says she is finally 'true to herself' after a sex change three years ago.
The 28-year-old is now married to a Muslim man she met on an online dating site, but he did not know she was once a man when they wed.

She now wears a full veil outside her Swindon home to show the world she is married.
The former labourer said 'she used to love firing guns' and claims she drank regularly with the other squaddies as a TA private, but Lucy knew at 14 she wanted to become a woman.
'I tried to do macho things you know to stop how I was thinking, but it didn't work because I was trying to be someone I wasn't,' she said.

'I felt differently to others - I was attracted to men.
'But I suppressed my feelings and tried to live like most people my age.
'I'd go out clubbing with friends and drink a lot of alcohol.
'I had girlfriends too, but it would never get physical and always fizzled out after a couple of months.
'Joining the TA was my final attempt at trying to fit in to that kind of life but I couldn't handle it anymore and left after about a year.
'I felt like I was in the wrong body. To carry on living as a male was living a lie.'

17971

Oiseau
07-09-13, 20:18
Twee vragen, eigenlijk meerdere vragen!
Was het zijn lot om vrouw te worden maar geen Moslim?
Of Is het haar lot om Moslima te worden? maar dan waarom niet zijn lot om Moslim te worden?
Was zijn lot om eerst vrouw te worden en daarna Moslima?
Is hij niet gewoon Moslim geworden?
Zo kan ik een vragenspel van maken..
Wat telt zwaar: de zonde van je seks veranderen door niet tevreden te zijn met hoe Allah je geschapen heeft? of de zonde om niet in Allah te geloven?
Ik kan in het hart van de mens niet kijken en hoe oprecht zijn geloof is dus het is aan Allah om te beoordelen.
Wetend dat Allah ons van alles kan vergeven wanneer wij in Zijn Eenheid geloven en berouw tonen.
Bij een Moslim staat Allah boven alles en zou logischerwijs een hij zijn die Moslim is geworden. Dus hoort de liefde voor Allah op eerste plaats te staan.
Dat trouwen als (niet geboren) vrouw en oprecht in Allah geloven kan ik niet naast elkaar plaatsen.
Een tweede punt: Als Allah homoseksualiteit verafschuwt waarom zou ik dit acceptabel vinden?

knots71karel
07-09-13, 20:59
Twee vragen, eigenlijk meerdere vragen!
Was het zijn lot om vrouw te worden maar geen Moslim?
Of Is het haar lot om Moslima te worden? maar dan waarom niet zijn lot om Moslim te worden?
Was zijn lot om eerst vrouw te worden en daarna Moslima?
Is hij niet gewoon Moslim geworden?
Zo kan ik een vragenspel van maken..
Wat telt zwaar: de zonde van je seks veranderen door niet tevreden te zijn met hoe Allah je geschapen heeft? of de zonde om niet in Allah te geloven?
Ik kan in het hart van de mens niet kijken en hoe oprecht zijn geloof is dus het is aan Allah om te beoordelen.
Wetend dat Allah ons van alles kan vergeven wanneer wij in Zijn Eenheid geloven en berouw tonen.
Bij een Moslim staat Allah boven alles en zou logischerwijs een hij zijn die Moslim is geworden. Dus hoort de liefde voor Allah op eerste plaats te staan.
Dat trouwen als (niet geboren) vrouw en oprecht in Allah geloven kan ik niet naast elkaar plaatsen.
Een tweede punt: Als Allah homoseksualiteit verafschuwt waarom zou ik dit acceptabel vinden?

Wat een ''slapstick'' je kunt er de Koran ook niet op na slaan want volgens mij staat dit (onderwerp) er niet in .
Althans ik kan het niet vinden .

Oiseau
07-09-13, 21:14
Wat een ''slapstick'' je kunt er de Koran ook niet op na slaan want volgens mij staat dit (onderwerp) er niet in .
Althans ik kan het niet vinden .

De koran gaat niet over alle afwijkingen en details in het leven van de mens. De koran is voor hen die een gezond verstand bezitten. Als je de grote lijnen kent kun je een hoop meten en beoordelen ook wanneer je geen Koran geleerde bent.
Tegenstrijdigheden met de wil van Allah zijn onacceptabel.
Als je niet in Allah gelooft zul je ook niets vinden en zeker niet in de Koran?

knots71karel
07-09-13, 21:27
De koran gaat niet over alle afwijkingen en details in het leven van de mens. De koran is voor hen die een gezond verstand bezitten. Als je de grote lijnen kent kun je een hoop meten en beoordelen ook wanneer je geen Koran geleerde bent.
Tegenstrijdigheden met de wil van Allah zijn onacceptabel.
Als je niet in Allah gelooft zul je ook niets vinden en zeker niet in de Koran?

Bedankt voor je zeer diplomatische antwoord !
Het komt er als ik het goed begrijp , op neer dat zowat de het grootse deel van de WERELD bevolking niet in staat is de KORAN te lezen ! zonder er ook maar iets wijzer uit te worden .
GOD zij dank is er dan ook nog een BIJBEL vooral die ongelovige mensen ook wel (ongelovige honden ) genoemd door jou soort .

Oiseau
07-09-13, 21:33
Bedankt voor je zeer diplomatische antwoord !
Het komt er als ik het goed begrijp , op neer dat zowat de het grootse deel van de WERELD bevolking niet in staat is de KORAN te lezen ! zonder er ook maar iets wijzer uit te worden .
GOD zij dank is er dan ook nog een BIJBEL vooral die ongelovige mensen ook wel (ongelovige honden ) genoemd door jou soort .

Je bent raar en niet wijs genoeg om met je in discussie te gaan.
Je beledigt jezelf maar doe dat als je wil voortaan niet namens mij.
Ik ben Moslim en mag vragen hierover stellen en jij hebt hier niets te willen.
Als jij de Koran in je handen hebt hoor je te weten wat erin staat of te zwijgen.
Je kan nog veel leren wanneer je grenzen kent en mij geen woorden in de mond wil leggen.

knots71karel
07-09-13, 21:51
Je bent raar en niet wijs genoeg om met je in discussie te gaan.
Je beledigt jezelf maar doe dat als je wil voortaan niet namens mij.
Ik ben Moslim en mag vragen hierover stellen en jij hebt hier niets te willen.
Als jij de Koran in je handen hebt hoor je te weten wat erin staat of te zwijgen.
Je kan nog veel leren wanneer je grenzen kent en mij geen woorden in de mond wil leggen.

Ik weet niet of je er ooit van gehoord hebt ,maar MAROC.NL is destijds opgericht om de mensen nader tot elkaar te brengen !
Ze kregen zelfs steun (geld ) van de Nederlandse Regering , van af die tijd post ik hier al en heb veel vrienden gemaakt ja je leest het goed dat zijn ECHTE MOSLIMS , deze mensen staan nog steeds achter mij .
Van een van hun heb ik al jaren geleden een KORAN gekregen (want dat hoort zo een Koran is en geschenk).
Ik moet eigenlijk om jou lachen ,want je bent vermoedelijk niet eens MOSLIM maar een haatzaaiertje , een geprogrammerd etterbakje niks meer en niks minder .
Soerah Al A ' RAF (7) deel 9 170

:wink:

Oiseau
07-09-13, 22:37
Ik weet niet of je er ooit van gehoord hebt ,maar MAROC.NL is destijds opgericht om de mensen nader tot elkaar te brengen !
Ze kregen zelfs steun (geld ) van de Nederlandse Regering , van af die tijd post ik hier al en heb veel vrienden gemaakt ja je leest het goed dat zijn ECHTE MOSLIMS , deze mensen staan nog steeds achter mij .
Van een van hun heb ik al jaren geleden een KORAN gekregen (want dat hoort zo een Koran is en geschenk).
Ik moet eigenlijk om jou lachen ,want je bent vermoedelijk niet eens MOSLIM maar een haatzaaiertje , een geprogrammerd etterbakje niks meer en niks minder .
Soerah Al A ' RAF (7) deel 9 170

:wink:

Ik ben Moslim en heb de Koran mogen leren kennen voordat ik wist dat Nederland bestaat.
Wat je nu doet is wat ik noem shoppen om te shoppen. Ik ga me niet tot je lage niveau verlagen.
Ik hoef je niets te bewijzen. Als je intelligent genoeg was dan heb je mijn vragen kunnen volgen en snappen dat er ruimte genoeg is om zeer terughoudend te zijn met dit soort incidenten.
Dus mijn advies aan je om elke keer wanneer je vrienden tegenkomt om ze te vragen of ze bereid zijn om hun ziel te verkopen om geaccepteerd te worden.
Dus je zou moeten weten het meest geliefde gelovigen bij Allah hen die Hem vrezen door hem te gehoorzamen.
Ga lekker spelen met andere boekjes zou ik je adviseren. ik haat je niet maar ik vind je eerder zielig en kinderachtig.
Met subsidiegelden kun je geen onwaarheden verspreiden. Helaas heb jij gelet op je toon en woordenkeuze niets van meegekregen van nader tot elkaar toekomen en bestaande vrije ruimte in het midden terrein goed te benutten.
Leer de spelregels te respecteren wanneer je over de Koran begint.
Niet zomaar in de naam van Allah spreken.
Je onvermogen om te kunnen leren is mij bereikt.

knots71karel
07-09-13, 23:24
Ik ben Moslim en heb de Koran mogen leren kennen voordat ik wist dat Nederland bestaat.
Wat je nu doet is wat ik noem shoppen om te shoppen. Ik ga me niet tot je lage niveau verlagen.
Ik hoef je niets te bewijzen. Als je intelligent genoeg was dan heb je mijn vragen kunnen volgen en snappen dat er ruimte genoeg is om zeer terughoudend te zijn met dit soort incidenten.
Dus mijn advies aan je om elke keer wanneer je vrienden tegenkomt om ze te vragen of ze bereid zijn om hun ziel te verkopen om geaccepteerd te worden.
Dus je zou moeten weten het meest geliefde gelovigen bij Allah hen die Hem vrezen door hem te gehoorzamen.
Ga lekker spelen met andere boekjes zou ik je adviseren. ik haat je niet maar ik vind je eerder zielig en kinderachtig.
Met subsidiegelden kun je geen onwaarheden verspreiden. Helaas heb jij gelet op je toon en woordenkeuze niets van meegekregen van nader tot elkaar toekomen en bestaande vrije ruimte in het midden terrein goed te benutten.
Leer de spelregels te respecteren wanneer je over de Koran begint.
Niet zomaar in de naam van Allah spreken.
Je onvermogen om te kunnen leren is mij bereikt.

Een aloud en goed Nederlands spreekwoord luidt:
Als de Vos de passie preekt ; boer pas op je kippen !
Verder ga ik niet in op jou aan het idiote grenzende argumenten die gestoelt zijn op een totaal onvermogen
op mijn antwoorden .
Hier heb je nog een ''koekje ''van het deeg dat beweert te gebruiken:
SOERAH AL BAQARAH (3) DEEL 146

:zwaai:

Oiseau
07-09-13, 23:59
Een aloud en goed Nederlands spreekwoord luidt:
Als de Vos de passie preekt ; boer pas op je kippen !
Verder ga ik niet in op jou aan het idiote grenzende argumenten die gestoelt zijn op een totaal onvermogen
op mijn antwoorden .
Hier heb je nog een ''koekje ''van het deeg dat beweert te gebruiken:
SOERAH AL BAQARAH (3) DEEL 146

:zwaai:

Over welke antwoorden heb je het en op welke vragen?
Je lult maar hier wat als een kip zonder kop.
Je domheid is idd grenzeloos. De schepping is geen spelletje voor de mens!


30 de Romeinen 27
(http://www.bijbelenkoran.nl/ayah.php?lIntEntityId=30&wordsInTag=de%20schepping)
Hij is het die met deschepping begint en haar dan herhaalt. Dat is gemakkelijk voor Hem. En Hem komt het hoogste voorbeeld toe in de hemelen en op de aarde; Hij is de machtige, de wijze

.30 de Romeinen 30
(http://www.bijbelenkoran.nl/ayah.php?lIntEntityId=30&wordsInTag=de%20schepping)
En richt je aangezicht naar de godsdienst als een aanhanger van het zuivere geloof, de van God afkomstige aanleg die Hij de mensen ingeschapen heeft. Gods schepping is niet te veranderen. Dat isde juiste godsdienst, maar de meeste mensen weten het niet.


31 Loekmaan 11
(http://www.bijbelenkoran.nl/ayah.php?lIntEntityId=31&wordsInTag=de%20schepping)
Dit is Gods schepping. Laat mij dan zien wat zij geschapen hebben die er buiten Hem nog zouden zijn. Welnee, de onrechtplegers verkeren in duidelijke dwaling.


(http://www.bijbelenkoran.nl/ayah.php?lIntEntityId=31&wordsInTag=de%20schepping)
32 de eerbiedige neerbuiging 7
(http://www.bijbelenkoran.nl/ayah.php?lIntEntityId=32&wordsInTag=de%20schepping)
die alles wat Hij geschapen heeft goed gemaakt heeft en die deschepping van de mens uit klei aangevangen heeft.

7 de kantelen 27
(http://www.bijbelenkoran.nl/ayah.php?lIntEntityId=7&wordsInTag=adam%20en%20eva)
Kinderen van Adam! Laat de satan jullie niet in verzoeking brengen, zoals hij jullie beide voorouders uit de tuin verdreven heeft door hen hun kleding te ontnemen om hen hun schaamte te laten zien. Hij en zijn consorten zien jullie vanwaar jullie hen niet zien, Wij hebben de satans tot beschermers gemaakt van hen die niet geloven

Umarvlie
08-09-13, 11:42
SOERAH AL BAQARAH (3) DEEL 146

:zwaai:

Ik weet niet wat voor Koran jij denkt te hebben gehad maar in DE Koran is Al Baqarah nog steeds de 2e soera.

Oiseau
08-09-13, 13:37
Ik weet niet wat voor Koran jij denkt te hebben gehad maar in DE Koran is Al Baqarah nog steeds de 2e soera.








الَّذِينَ آتَيْنَاهُمُ الْكِتَابَ يَعْرِفُونَهُ كَمَا يَعْرِفُونَ أَبْنَاءَهُمْ ۖ وَإِنَّ فَرِيقًا مِّنْهُمْ لَيَكْتُمُونَ الْحَقَّ وَهُمْ يَعْلَمُونَ [٢:١٤٦]
The people of the Book know this as they know their own sons; but some of them conceal the truth which they themselves know.


Surat Al-Baqarah - The Noble Qur'an - القرآن الكريم (http://quran.com/2)

Inderdaad Soerat Al-Baqarah is de de 2e Soera.

Bedankt voor uw alertheid.

( Deze knots--- is niet echt geïnteresseerd in wat in de Koran staat. Velen denken dat ook Moslims maar van alles horen te legitimeren en wanneer dat niet van Allah (SWT) mag dan maar Teksten in de Koran ombuigen naar hun zin of anders De Koran maar opzij leggen.. (7asha Ma3ada Allah !)
Helaas lopen er een hoop Moslims rond zonder ruggengraat en met weinig besef van wat ze allemaal roepen tegen dit soort dwaze geesten.

knots71karel
08-09-13, 14:31
KLOPT ! ik heb de 2 voor een 3 aangezien (wist het niet uit m,n hoofd neem me niet kwalijk).
Maar bij mensen zoals jullie moet je erg oppassen zeleggen op elk slakje zout als ze de kans krijgen (zelf zijn ze uiteraard onfeilbaar) .
Afgezien dat op mijn leeftijd je gezichtsvermogen afneemt en gezien het late tijdstip , gewoon heel verklaarbaar ,maar dat gaat er bij jullie als haatzaaiertjes niet in , achterdocht gauw je conclussie stellen (valse KORAN)enz enz . alle trucjes en foefjes ken ik onderhand wel en als je boven dien ook nog de moderator op je hand hebt dan is het geen kunst ,om een ander uit z,n tent te lokken zodat ie BAN nr zoveel krijgt :duim:
Want dat is toch de uiteindelijke bedoeling dan kun je heerlijk je gal spuwen op alles wat geen Moslim is!
gelukkig ben ik geen JOOD want anders liep mogelijk ook m,n kleine restje leven nog gevaar al weet je het nooit zeker bij haat dragende mensen, dat heeft de praktijk helaas al al te vaak bewezen .

Zo nu mag jij deze ware woorden proberen te weerleggen.
Veel sukses !
p.s Ik heb al ruim 9 jaar DE EDELE KORAN uitgeven door het ICCN in mijn bezit , een dankbaar geschenk van iemand die het niet in z,n hoofd zou halen om een verkeerde Koran te schenken.

super ick
08-09-13, 18:04
Over welke antwoorden heb je het en op welke vragen?
Je lult maar hier wat als een kip zonder kop.
Je domheid is idd grenzeloos. De schepping is geen spelletje voor de mens!


30 de Romeinen 27
(http://www.bijbelenkoran.nl/ayah.php?lIntEntityId=30&wordsInTag=de%20schepping)
Hij is het die met deschepping begint en haar dan herhaalt. Dat is gemakkelijk voor Hem. En Hem komt het hoogste voorbeeld toe in de hemelen en op de aarde; Hij is de machtige, de wijze,

.30 de Romeinen 30
(http://www.bijbelenkoran.nl/ayah.php?lIntEntityId=30&wordsInTag=de%20schepping)
En richt je aangezicht naar de godsdienst als een aanhanger van het zuivere geloof, de van God afkomstige aanleg die Hij de mensen ingeschapen heeft. Gods schepping is niet te veranderen. Dat isde juiste godsdienst, maar de meeste mensen weten het niet.


31 Loekmaan 11
(http://www.bijbelenkoran.nl/ayah.php?lIntEntityId=31&wordsInTag=de%20schepping)
Dit is Gods schepping. Laat mij dan zien wat zij geschapen hebben die er buiten Hem nog zouden zijn. Welnee, de onrechtplegers verkeren in duidelijke dwaling.


(http://www.bijbelenkoran.nl/ayah.php?lIntEntityId=31&wordsInTag=de%20schepping)
32 de eerbiedige neerbuiging 7
(http://www.bijbelenkoran.nl/ayah.php?lIntEntityId=32&wordsInTag=de%20schepping)
die alles wat Hij geschapen heeft goed gemaakt heeft en die deschepping van de mens uit klei aangevangen heeft.

7 de kantelen 27
(http://www.bijbelenkoran.nl/ayah.php?lIntEntityId=7&wordsInTag=adam%20en%20eva)
Kinderen van Adam! Laat de satan jullie niet in verzoeking brengen, zoals hij jullie beide voorouders uit de tuin verdreven heeft door hen hun kleding te ontnemen om hen hun schaamte te laten zien. Hij en zijn consorten zien jullie vanwaar jullie hen niet zien, Wij hebben de satans tot beschermers gemaakt van hen die niet geloven



Als de mens perfect is waarom moet er dan een stukje van de piemol afgesneden worden?

Samir75017
08-09-13, 18:22
Als de mens perfect is waarom moet er dan een stukje van de piemol afgesneden worden?

Circumcision is not compulsory in Islam. It is in Judaism.

However, it is highly recommended. For many reasons, already discussed.

super ick
08-09-13, 19:02
Circumcision is not compulsory in Islam. It is in Judaism.

However, it is highly recommended. For many reasons, already discussed.

Ik wil er maar mee aangeven dat aangehaalde citaten dus discutabel zijn.

Samir75017
08-09-13, 19:32
Ik wil er maar mee aangeven dat aangehaalde citaten dus discutabel zijn.

Your argument regarding the circumcision is invalid. So, can you be more specific ?

al-Hollandiya
08-09-13, 19:48
Ik heb geen zin om alle reacties te lezen, en ik weet eerlijk gezegd ook niet wat ik over dit artikel moet zeggen. A'oedhoe billaah, ik snap dit echt niet. En ook niet dat die broeder met deze 'zuster' getrouwd is. Khayr in-shaa'Allaah, moge Allaah Ta'ala hen en ons leiden, ameen.

Ik weet wel dat er in Nederland een zelfde geval is. Ik heb deze 'zuster' weleens gezien bij lezingen, en werd later ook geweigerd bij de zusters omdat ze dus in principe een man was(/is)

Naar mijn weten is dit wat deze mannen gedaan hebben niet toegestaan, Allaahu a3lam.

sjo
08-09-13, 20:15
Ik heb geen zin om alle reacties te lezen, en ik weet eerlijk gezegd ook niet wat ik over dit artikel moet zeggen. A'oedhoe billaah, ik snap dit echt niet. En ook niet dat die broeder met deze 'zuster' getrouwd is. Khayr in-shaa'Allaah, moge Allaah Ta'ala hen en ons leiden, ameen.

Ik weet wel dat er in Nederland een zelfde geval is. Ik heb deze 'zuster' weleens gezien bij lezingen, en werd later ook geweigerd bij de zusters omdat ze dus in principe een man was(/is)

Naar mijn weten is dit wat deze mannen gedaan hebben niet toegestaan, Allaahu a3lam.

Het zou zomaar kunnen dat dit niet toegestaan is. Overigens is het in Casablanca uitgevonden.

knots71karel
08-09-13, 21:01
Als de mens perfect is waarom moet er dan een stukje van de piemol afgesneden worden?

Dat is destijds verzonnen om water te besparen (in de woestijn een duurzaam product) en was hygienisch om de voorhuid te verwijderen , tegenwoordig kan zelfs iedere woestijn bewoner nog wel aan water komen , en boven dien bij en ontsteking zijn er afdoende geneesmiddellen.
Leuke bijkomstigheid is het ''beste bewiijs '' dat de JODEN ook woestijn bewoners waren , en vermoeddelijk de eersten die het uitgevonden hebben om een stukje van de voorhuid af te snijden .
Eigenlijk een broeder volk dus !! :rolleyes:,maar ja dat maakt niks uit kijk maar naar de onderlinge al eeuwen durende ellende tussen Soenieten en Sjiieten.

Oiseau
08-09-13, 22:17
Als de mens perfect is waarom moet er dan een stukje van de piemol afgesneden worden?
Een overbodig stukje huid afsnijden om je te onderscheiden kan geen kwaad.
De mens is niet perfect maar de schepping is perfect.

knots71karel
08-09-13, 22:19
Een overbodig stukje huid afsnijden om je te onderscheiden kan geen kwaad.
De mens is niet perfect maar de schepping is perfect.

Zo LUL je nog zelfs wat KROM is RECHT.

Oiseau
08-09-13, 22:27
Zo LUL je nog zelfs wat KROM is RECHT.

Weer de zoveelste domme opmerking.

Juffrouw_Saartje
08-09-13, 22:27
Ik heb geen zin om alle reacties te lezen, en ik weet eerlijk gezegd ook niet wat ik over dit artikel moet zeggen. A'oedhoe billaah, ik snap dit echt niet. En ook niet dat die broeder met deze 'zuster' getrouwd is. Khayr in-shaa'Allaah, moge Allaah Ta'ala hen en ons leiden, ameen.

Ik weet wel dat er in Nederland een zelfde geval is. Ik heb deze 'zuster' weleens gezien bij lezingen, en werd later ook geweigerd bij de zusters omdat ze dus in principe een man was(/is)

Naar mijn weten is dit wat deze mannen gedaan hebben niet toegestaan, Allaahu a3lam.

Ja ik zag een aantal jaren terug, ik weet echt niet meer wanneer, op een tv programma een omgebouwde man die zich later had bekeerd tot de islam. Maar ik meende dat de bekering had plaats gevonden nadat hij geopereerd was.

Oiseau
08-09-13, 23:08
Het zou zomaar kunnen dat dit niet toegestaan is. Overigens is het in Casablanca uitgevonden.


En in Casablanca en elders gebeuren nog steeds ergere dingen zelfs door zondaars die zeggen dat ze moslim zijn, maar dat heeft geen enkel waarde om zoiets te linken aan de Islam.
Ook al zullen alle Moslims unaniem morgen besluiten om wat verboden door Allah maar aan te merken als toegestaan dan hebben ze pech gehad.!

knots71karel
08-09-13, 23:14
Weer de zoveelste domme opmerking.

Heb je geen beter verweer ?
Als je kinderlijke reactie,s van het niveau kleuterklas ?
Tip :rode duimpjes kan ook nog .
:hihi:

mark61
09-09-13, 00:53
Wat telt zwaar: de zonde van je seks veranderen door niet tevreden te zijn met hoe Allah je geschapen heeft?

Hoe kom je daarbij? Ben je geleerde, faqih, moefti? Uit je duim gezogen.

Mukhannathun - Wikipedia, the free encyclopedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Mukhannathun)

Oiseau
09-09-13, 01:15
Hoe kom je daarbij? Ben je geleerde, faqih, moefti? Uit je duim gezogen.

Mukhannathun - Wikipedia, the free encyclopedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Mukhannathun)

Ik hoefde maar een vraag teken te plaatsen en je weet waar ik naartoe wil. Het verschil mag er wijzen want het stellen van de juiste vragen je al te machtig is..
Ik ben Moslim en weet waar ik het over heb. Jij moet leren niet te bemoeien met zaken waarmee je geen feeling of affiniteit hebt.
Jij denkt echt dat je mening als niet Moslim (atheïst om precies te zijn) iets voorstelt over Islamistische zaken en visie op de mens en dit leven binnen de Islam. Ga De Koran ooit goed lezen om jouw hersenscellen te prikkelen. Je waant je hier koning blijkbaar maar je overschat jezelf. Leer je grenzen te respecteren ooit. Beperk je tot vertalen en met teksten spelen heb ik je al eerder gezegd.
Om je even wat wakker te schudden"


"
Ibn Abbas (RA) zei:
"De Profeet vervloekte verwijfde mannen (die mannen die vrouwen in hun spraak en gedrag nadoen) en de vrouwen die mannen nadoen."(Boechari)

De Profeet zei: "Allah vervloekt de vrouwen die de mannen nadoen." (Boechari)

Aboe Hoerairah (RA) zei:
"De Profeet vervloekte de mannen die zich als vrouwen kleden en de vrouwen die zich als mannen kleden." (Een betrouwbare hadith)"

mark61
09-09-13, 01:29
Ik hoefde maar een vraag teken te plaatsen en je weet waar ik naartoe wil. Het verschil mag er wijzen want het stellen van de juiste vragen je al te machtig is..

Wat brabbel je hier nou allemaal? Je bent betrapt op onwetendheid en haat, en je begint weer wartaal uit te slaan.

Lees EERST het artikel voordat je met dom commentaar komt.

Gedraag je es een keer. Ben je gestoord?

Oiseau
09-09-13, 01:40
Wat brabbel je hier nou allemaal? Je bent betrapt op onwetendheid en haat, en je begint weer wartaal uit te slaan.

Lees EERST het artikel voordat je met dom commentaar komt.

Gedraag je es een keer. Ben je gestoord?

Ik hoef geen artikelen te lezen lees maar eens goed mijn reacties. Zo dom ben je ook weer niet? welke onwetendheid mag je mij verwijten omtrent mijn eigen geloof?
Ik weet dat je een brutale atheïst bent maar zo schaamteloos je misdragen wanneer je een mening niet zint is geen nieuws meer.
Je valt echt tegen en je bent echt zielig.

mark61
09-09-13, 01:58
The former grand mufti Mohammad Sayyed Tantawi, for example, famously affirmed the religious legality of a sex-change operation if the subject had been declared incurably transsexual by a licensed psychiatrist. The fatwa was met with bewilderment and outrage; Tantawi spent the rest of his tenure defending his reputation.

The Show-Me Sheikh - G. Willow Wilson - The Atlantic (http://www.theatlantic.com/magazine/archive/2005/07/the-show-me-sheikh/304053/)

Oiseau
09-09-13, 02:11
The former grand mufti Mohammad Sayyed Tantawi, for example, famously affirmed the religious legality of a sex-change operation if the subject had been declared incurably transsexual by a licensed psychiatrist. The fatwa was met with bewilderment and outrage; Tantawi spent the rest of his tenure defending his reputation.

The Show-Me Sheikh - G. Willow Wilson - The Atlantic (http://www.theatlantic.com/magazine/archive/2005/07/the-show-me-sheikh/304053/)

Een groot onzin want wat tegenstrijdig is met de Koran en de Hadith kan nooit geldig zijn.
We hebben geen heiligen in de Islam en zelfs een Alim of meerdere kunnen het mis hebben.
Als homoseksualiteit een grote zonde is en absoluut verwerpelijk is dan is veranderen van seks nog afschuwelijker.

Oiseau
09-09-13, 02:26
"Here is part of the decision of one of the major Fiqh assemblies regarding sex change operations: Decision (11/5)‎ of the Islamic Fiqh Academy of the Muslim World League, Makkah, Rajab13th – 20th, 1409 A.H. / February 19th – 26th, 1989 C.E.:‎
“Preamble:
All praise is due to Allah, and blessings and peace be upon His Messenger Muhammad, the ‎seal of all prophets, his household, and his Companions. The council ‎of the ‎Islamic Fiqh Academy of the Muslim World League in its eleventh session ‎addressed the ruling on sex change operations from male to ‎female and vice versa. The ‎council, after exhaustive discussions, concluded the ‎following:
First: The change is not legally permissible if the person (male or female) has ‎complete male or female sex organs. This is because this person would be ‎seeking to change Allah’s creation, which is forbidden by ‎Allah Almighty as ‎in the verse in which Allah reports Satan as saying:
“…and surely I will command them and they will change Allah's creation.” (An-Nisaa’ 4: 119)‎
Second: The change is permissible if a person has sex organs that carry the ‎features of both the male and female sex (a hermaphrodite). In this case those in ‎charge should decide if the organs tend to be‎more feminine, then the person ‎should be helped either by surgery or hormonal treatment to be confirmed into the ‎female gender, and vice versa.
The change in such a case is considered a means of treatment to help a sick ‎‎person overcome his illness, not a change of Allah’s creation.”
Allah Almighty knows bes

super ick
09-09-13, 08:54
Ik hoefde maar een vraag teken te plaatsen en je weet waar ik naartoe wil. Het verschil mag er wijzen want het stellen van de juiste vragen je al te machtig is..
Ik ben Moslim en weet waar ik het over heb. Jij moet leren niet te bemoeien met zaken waarmee je geen feeling of affiniteit hebt.
Jij denkt echt dat je mening als niet Moslim (atheïst om precies te zijn) iets voorstelt over Islamistische zaken en visie op de mens en dit leven binnen de Islam. Ga De Koran ooit goed lezen om jouw hersenscellen te prikkelen. Je waant je hier koning blijkbaar maar je overschat jezelf. Leer je grenzen te respecteren ooit. Beperk je tot vertalen en met teksten spelen heb ik je al eerder gezegd.
Om je even wat wakker te schudden"

[/I][/I][/I]

“Wend uw aangezicht niet met minachting van de mensen af, en wandel niet hoogmoedig in het land; waarlijk, God heeft geen verwaande bluffer lief. En volg de rechte weg in uw gang en laat uw stem dalen; waarlijk, de afschuwelijkste der stemmen is het balken der ezels.” ( 31:18-19)

"Wandel niet hoogmoedig in het land, want u kunt de aarde niet doorsnijden, en ook niet de bergen in hoogte bereiken. Dit alles – het kwaad daarvan – is hatelijk in de ogen van uw Heer.” (17:37-38)

Een beetje bescheidenheid kan Allah wel waarderen heb ik gelezen.

BoerHarms
09-09-13, 09:05
Een overbodig stukje huid afsnijden om je te onderscheiden kan geen kwaad.
De mens is niet perfect maar de schepping is perfect.

Zo perfect dat er nog altijd babies geboren worden met de vreselijkste lichamelijke en geestelijke afwijkingen.

knuppeltje
09-09-13, 09:20
Wat een gezeik allemaal. Ik bedoel...als hij protestant zou worden oké. maar nu. :roken:

Umarvlie
09-09-13, 09:59
KLOPT ! ik heb de 2 voor een 3 aangezien (wist het niet uit m,n hoofd neem me niet kwalijk).
Maar bij mensen zoals jullie moet je erg oppassen zeleggen op elk slakje zout als ze de kans krijgen (zelf zijn ze uiteraard onfeilbaar) .
Afgezien dat op mijn leeftijd je gezichtsvermogen afneemt en gezien het late tijdstip , gewoon heel verklaarbaar ,maar dat gaat er bij jullie als haatzaaiertjes niet in , achterdocht gauw je conclussie stellen (valse KORAN)enz enz . alle trucjes en foefjes ken ik onderhand wel en als je boven dien ook nog de moderator op je hand hebt dan is het geen kunst ,om een ander uit z,n tent te lokken zodat ie BAN nr zoveel krijgt :duim:
Want dat is toch de uiteindelijke bedoeling dan kun je heerlijk je gal spuwen op alles wat geen Moslim is!
gelukkig ben ik geen JOOD want anders liep mogelijk ook m,n kleine restje leven nog gevaar al weet je het nooit zeker bij haat dragende mensen, dat heeft de praktijk helaas al al te vaak bewezen .

Zo nu mag jij deze ware woorden proberen te weerleggen.
Veel sukses !
p.s Ik heb al ruim 9 jaar DE EDELE KORAN uitgeven door het ICCN in mijn bezit , een dankbaar geschenk van iemand die het niet in z,n hoofd zou halen om een verkeerde Koran te schenken.

Leer eens tot 10 te tellen en diep adem te halen ... dit is wederom stier + rode lap. Enige wat er uit jouw stukje naar voren komt is frustratie en zelfmedelijden. Alles wat je leest wordt door je uitgelegd als een persoonlijke aanval op jou. Dat vind ik bijzonder sneu voor je, als het hier zo slecht toeven is voor je waarom kom je dan telkens terug om weer te lijden onder de reacties?

super ick
09-09-13, 10:15
Wat een gezeik allemaal. Ik bedoel...als hij protestant zou worden oké. maar nu. :roken:


Ik ben wel benieuwd of die ombouw inclusief maagdenvlies is geweest.

knuppeltje
09-09-13, 11:02
Ik ben wel benieuwd of die ombouw inclusief maagdenvlies is geweest.

Ik wil het echt niet weten.

Ibrah1234
09-09-13, 12:52
Alleen Allah kan oordelen ....toch?

Oiseau
09-09-13, 13:26
Zo perfect dat er nog altijd babies geboren worden met de vreselijkste lichamelijke en geestelijke afwijkingen.
Probeer maar eens een strontvlieg te maken?

Oiseau
09-09-13, 13:33
“Wend uw aangezicht niet met minachting van de mensen af, en wandel niet hoogmoedig in het land; waarlijk, God heeft geen verwaande bluffer lief. En volg de rechte weg in uw gang en laat uw stem dalen; waarlijk, de afschuwelijkste der stemmen is het balken der ezels.” ( 31:18-19)

"Wandel niet hoogmoedig in het land, want u kunt de aarde niet doorsnijden, en ook niet de bergen in hoogte bereiken. Dit alles – het kwaad daarvan – is hatelijk in de ogen van uw Heer.” (17:37-38)



Een beetje bescheidenheid kan Allah wel waarderen heb ik gelezen.

Bescheiden leugens aanvaarden en je eigen geloof verraden willen jullie graag zien.
Bescheidenheid is gewenst met een doel en wie minachting heeft voor mijn geloof verdient een passend antwoord.

super ick
09-09-13, 16:49
Bescheiden leugens aanvaarden en je eigen geloof verraden willen jullie graag zien.
Bescheidenheid is gewenst met een doel en wie minachting heeft voor mijn geloof verdient een passend antwoord.

Nee, jij maakt je eigen regels!
Waarom hou je je niet aan de regels die jou geloof jou voorschrijft?

The_Grand_Wazoo
09-09-13, 16:58
Alleen Allah kan oordelen ....toch?

Het treurige van orthodoxen, ongeacht van welk geloof, is dat ze in hun ijver de rechte weg te bepalen, niet anders kunnen dan hun medemens beschimpen op het kromme pad dat zij bewandelen. Zo plaatsen zij zich zelf met de linkerbil op de zetel van hun God, hoezeer zij zich ook in onderwerpende aanbidding te nederwerpen.
Hoe groter de onderwerping, des te groter de hubris.

knots71karel
09-09-13, 19:49
Leer eens tot 10 te tellen en diep adem te halen ... dit is wederom stier + rode lap. Enige wat er uit jouw stukje naar voren komt is frustratie en zelfmedelijden. Alles wat je leest wordt door je uitgelegd als een persoonlijke aanval op jou. Dat vind ik bijzonder sneu voor je, als het hier zo slecht toeven is voor je waarom kom je dan telkens terug om weer te lijden onder de reacties?

Man je bent zelf de zijkerd die over een onbenullig cijfertje valt en mij daar zo nodig op een meer dan HATELIJKE manieer moet attenderen.
Dat vind ik indd een op de persoon gerichtte hatelijke correctie (als of ik iets uit m,n duim zuig of er een valse Koran op na pleeg !!

Oiseau
09-09-13, 19:56
Nee, jij maakt je eigen regels!
Waarom hou je je niet aan de regels die jou geloof jou voorschrijft?

Je zou me hier nooit tot orde roepen en verwijzen naar mijn geloof als ik had gezegd : vrijheid blijheid is en dat veranderen van seks een keuze is en dat Allah het mogelijk gemaakt heeft dus why not?.. Maar de waarheid is bitter en komt hard over voor hen die niet beter weten.
Succes met je demagogisch geklets!

knots71karel
09-09-13, 20:00
Man je bent zelf de zijkerd die over een onbenullig cijfertje valt en mij daar zo nodig op een meer dan HATELIJKE manieer moet attenderen.
Dat vind ik indd een op de persoon gerichtte hatelijke correctie (als of ik iets uit m,n duim zuig of er een valse Koran op na pleeg !!

ik wil er nog ff dit aan toevoegen :
Inderdaad Soerat Al-Baqarah is de de 2e Soera.

Bedankt voor uw alertheid.

( Deze knots--- is niet echt geïnteresseerd in wat in de Koran staat. Velen denken dat ook Moslims maar van alles horen te legitimeren en wanneer dat niet van Allah (SWT) mag dan maar Teksten in de Koran ombuigen naar hun zin of anders De Koran maar opzij leggen.. (7asha Ma3ada Allah !)
Helaas lopen er een hoop Moslims rond zonder ruggengraat en met weinig besef van wat ze allemaal roepen tegen dit soort dwaze geesten.

Dit is koren op de molen van haatzaaiertjes !
In plaats van het te op prijs te stellen dat andere mensen ook de KORAN waarderen uit pure belangstelling , trappen ze die nog het liefst ff na !
logisch als je met je eigen KORAN geconfronteerd wordt en vervolgens om je oren gemept !

Oiseau
09-09-13, 20:05
Het treurige van orthodoxen, ongeacht van welk geloof, is dat ze in hun ijver de rechte weg te bepalen, niet anders kunnen dan hun medemens beschimpen op het kromme pad dat zij bewandelen. Zo plaatsen zij zich zelf met de linkerbil op de zetel van hun God, hoezeer zij zich ook in onderwerpende aanbidding te nederwerpen.
Hoe groter de onderwerping, des te groter de hubris.

Wie nergens in gelooft is allergisch voor de houding van iemand die zich beroept op de regels van Allah.
Duidelijkheid is dodelijk voor zwakke zielen die nergens geloven.. Absolute vrijheid bestaat niet.

The_Grand_Wazoo
09-09-13, 22:01
Wie nergens in gelooft is allergisch voor de houding van iemand die zich beroept op de regels van Allah.
Duidelijkheid is dodelijk voor zwakke zielen die nergens geloven.. Absolute vrijheid bestaat niet.

Dank voor de bevestiging.

Oiseau
09-09-13, 22:20
Dank voor de bevestiging.
Graag gedaan.

mark61
10-09-13, 01:07
Bescheiden leugens aanvaarden en je eigen geloof verraden willen jullie graag zien.

Wat hier aan de hand is is dat jij transsexualiteit vies vindt en afwijst en wil 'verbieden', en je daarvoor beroept op de islam.

Ik laat vervolgens zien dat moslims al in de begintijd daar genuanceerd over dachten.

Vervolgens ga je weer es door het lint en begint wild om je heen te schelden en te schoppen.

Waanzin.

Zoek hulp.

mark61
10-09-13, 01:13
dat veranderen van seks een keuze is en dat Allah het mogelijk gemaakt heeft dus why not?.. Maar de waarheid is bitter en komt hard over voor hen die niet beter weten.
Succes met je demagogisch geklets!

Het gaat niet om 'veranderen van geslacht' (wat heeft 'seks' er in godsnaam mee te maken?), het gaat om je lichaam in overeenstemming brengen met je gevoelde identiteit.

Ik ben dit achterlijke, stompzinnige, boertige en haatdragende gedoe nu echt strontzat.

Allah heeft het mogelijk gemaakt, want het gebeurt. In Iran bijvoorbeeld.

Welke waarheid is bitter? Dat jij een intolerante, onwetende naarling bent? Zonder enige respect voor je medemens? Altijd maar klaar staan met veroordeling van eenieder die niet precies is zoals het jou en jouw versie van de islam uitkomt?

Bah.

Oiseau
10-09-13, 01:26
Het gaat niet om 'veranderen van geslacht' (wat heeft 'seks' er in godsnaam mee te maken?), het gaat om je lichaam in overeenstemming brengen met je gevoelde identiteit.

Ik ben dit achterlijke, stompzinnige, boertige en haatdragende gedoe nu echt strontzat.

Allah heeft het mogelijk gemaakt, want het gebeurt. In Iran bijvoorbeeld.

Welke waarheid is bitter? Dat jij een intolerante, onwetende naarling bent? Zonder enige respect voor je medemens? Altijd maar klaar staan met veroordeling van eenieder die niet precies is zoals het jou en jouw versie van de islam uitkomt?

Bah.

Jammer voor jou.
Je gevoelde identiteit mag je ermee wat je maar wil maar niet als Moslim.
Vrede op aarde. Of wil jij mij je onzin opleggen?
Er gebeuren meer rare dingen onder toezicht van Allah en ik mag er vinden wat ik wil met de Koran en Hadith als leidraad.
Jij met je Iran ..lol

Oiseau
10-09-13, 01:28
Wat hier aan de hand is is dat jij transsexualiteit vies vindt en afwijst en wil 'verbieden', en je daarvoor beroept op de islam.

Ik laat vervolgens zien dat moslims al in de begintijd daar genuanceerd over dachten.

Vervolgens ga je weer es door het lint en begint wild om je heen te schelden en te schoppen.

Waanzin.

Zoek hulp.
Volgens mij ben jij een travestiet die in vrouwenkleren loopt na middernacht..
Je hebt gewoon een dubbelleven..geef dat toe mar61!

Umarvlie
10-09-13, 08:09
Man je bent zelf de zijkerd die over een onbenullig cijfertje valt en mij daar zo nodig op een meer dan HATELIJKE manieer moet attenderen.
Dat vind ik indd een op de persoon gerichtte hatelijke correctie (als of ik iets uit m,n duim zuig of er een valse Koran op na pleeg !!

En je gaat maar door he... denk aan je hart en leer eens lezen.

super ick
10-09-13, 08:31
Volgens mij ben jij een travestiet die in vrouwenkleren loopt na middernacht..
Je hebt gewoon een dubbelleven..geef dat toe mar61!

Ook dit zou dan een vrome moslim, en die wil jij hier graag uithangen, onwaardig zijn.

Waar het om gaat is dat jij allerlei regeltjes uit het jaar 700, waarvan de meeste nog van horen zeggen zijn ook, 1 op 1 probeerd te vertalen naar vandaag. Als het zo makkelijk was, als het een kwestie was van alles letterlijk opvolgen dan had jij als mens geen onevenredig groot brein gehad maar een laag wol en stond je nu te grazen in de wei.

Karin.N
10-09-13, 09:21
Je gevoelde identiteit mag je ermee wat je maar wil maar niet als Moslim.


Moslims hebben net zoveel rechten als ieder ander. Grappig dat jij daar als moslim zijnde aan wil tornen. Wie denk je wel dat je bent dat je voor ca 1 miljard moslims bepaalt wat zij wel en niet mogen.

knuppeltje
10-09-13, 09:39
Jammer voor jou.
Je gevoelde identiteit mag je ermee wat je maar wil maar niet als Moslim.
Vrede op aarde. Of wil jij mij je onzin opleggen?
Er gebeuren meer rare dingen onder toezicht van Allah en ik mag er vinden wat ik wil met de Koran en Hadith als leidraad.
Jij met je Iran ..lol

Van mij mag jij van alles vinden wat je maar wil. Maar dat mag jij niet van Allah. Immers volgens de islam is alleen Allah gerechtigd om te oordelen. Dus niet jij. Maar het zou kunnen dat jij boven Allah staat, en dan wordt alles weer anders.

Kom dus hier niet even de brave moslim uithangen, wat dat ben je verre van dat,

Soldim
10-09-13, 11:07
Wie denk je wel dat je bent dat je voor ca 1 miljard moslims bepaalt wat zij wel en niet mogen.


Maar het zou kunnen dat jij boven Allah staat, en dan wordt alles weer anders.


Ach, in alle religies heb je van die zelf benoemde hulp-odjes -- allemaal bang dat hun god het toch eignelijk niet alleen af kan. Volgens mij rijmt dat dan niet met het idee van een almachtige god, maar wie ben ik.

Karin.N
10-09-13, 11:43
Ach, in alle religies heb je van die zelf benoemde hulp-odjes -- allemaal bang dat hun god het toch eignelijk niet alleen af kan. Volgens mij rijmt dat dan niet met het idee van een almachtige god, maar wie ben ik.

Een ongelovige, dus niet iemand waar onze heilige Oisseau zich druk om hoeft te maken.

Oiseau
10-09-13, 12:25
Ik lees dat men hier zijn best doet om zijn spiritueel onvermogen op mijn reacties te projecteren..
Ik snap wel dat verkopen van alles wat Allah afschuwelijk en onwenselijk acht voor de Moslims maar tot een kunst wordt verheven. Niet omdat men de Moslim als mens wil respecteren in zijn geloof maar eerder om de Moslim zelf de Islam te laten aanvallen en ermee knoeien.. Een fatale denkfout van amateurs ongelovigen.

Karin.N
10-09-13, 12:34
Ik lees dat men hier zijn best doet om zijn spiritueel onvermogen op mijn reacties te projecteren..
Ik snap wel dat verkopen van alles wat Allah afschuwelijk en onwenselijk acht voor de Moslims maar tot een kunst wordt verheven. Niet omdat men de Moslim als mens wil respecteren in zijn geloof maar eerder om de Moslim zelf de Islam te laten aanvallen en ermee knoeien.. Een fatale denkfout van amateurs ongelovigen.

Beste Oiseau, doe geen moeite. Je hebt je masker al een tijd geleden laten zakken. We weten inmiddels hoe je denkt en op welke wijze jij jouw geloof uitdraagt. Gelukkig zegt dat niets over die miljard aanhangers van hetzelfde geloof.

super ick
10-09-13, 12:49
Ik lees dat men hier zijn best doet om zijn spiritueel onvermogen op mijn reacties te projecteren..
Ik snap wel dat verkopen van alles wat Allah afschuwelijk en onwenselijk acht voor de Moslims maar tot een kunst wordt verheven. Niet omdat men de Moslim als mens wil respecteren in zijn geloof maar eerder om de Moslim zelf de Islam te laten aanvallen en ermee knoeien.. Een fatale denkfout van amateurs ongelovigen.

Een moslim moet niet in de schoenen van Allah gaan staan. Dat is wat jij doet.

Wat ik helemaal hoogmoedig vind is dat je zgn. precies weet wat 'de moslim' allemaal niet mag en moet doen terwijl je hier, keer op keer, laat zien hoe een moslim zich niet zou moeten gedragen. Ik heb je de citaten al laten zien. Die liegen er niet om maar je geeft er je eigen draai aan.

Je weet toch dat Allah nog erger de pestpleuris heeft aan hen die weten hoe het hoort en het niet doen dan aan onwetenden?

knots71karel
10-09-13, 21:44
Beste Oiseau, doe geen moeite. Je hebt je masker al een tijd geleden laten zakken. We weten inmiddels hoe je denkt en op welke wijze jij jouw geloof uitdraagt. Gelukkig zegt dat niets over die miljard aanhangers van hetzelfde geloof.

Gelukkig zegt dat niets over die miljard aanhangers van hetzelfde geloof.[/QUOTE]


indd GOD ZIJ DANK !

Oiseau
10-09-13, 22:40
Een moslim moet niet in de schoenen van Allah gaan staan. Dat is wat jij doet.

Wat ik helemaal hoogmoedig vind is dat je zgn. precies weet wat 'de moslim' allemaal niet mag en moet doen terwijl je hier, keer op keer, laat zien hoe een moslim zich niet zou moeten gedragen. Ik heb je de citaten al laten zien. Die liegen er niet om maar je geeft er je eigen draai aan.

Je weet toch dat Allah nog erger de pestpleuris heeft aan hen die weten hoe het hoort en het niet doen dan aan onwetenden?

Maak je niet druk over mijn relatie tot Allah.
Ga maar eens je spiritualiteit leren fileren. Welke respect heb je voor Allah om mij met zulke citaten te benaderen?

Oiseau
10-09-13, 22:52
Gelukkig zegt dat niets over die miljard aanhangers van hetzelfde geloof.[/QUOTE]


indd GOD ZIJ DANK !

Allah heeft de man als man en de vrouw als vrouw geschapen. Buiten een relatie tussen man en vrouw is er geen ander optie.Wie dat niet respecteren wil dan heeft hij/zij pech bij Allah. Zo helder en duidelijk is het voor de rest van miljarden zielen.
Dit is een ABC in de Islam en geen hogere wiskunde om te snappen!

Oiseau
10-09-13, 22:58
Beste Oiseau, doe geen moeite. Je hebt je masker al een tijd geleden laten zakken. We weten inmiddels hoe je denkt en op welke wijze jij jouw geloof uitdraagt. Gelukkig zegt dat niets over die miljard aanhangers van hetzelfde geloof.

Wat een labiele clubje zijn jullie hier!
Niet Moslims die praten namens miljaarden Moslims..Omgekeerde wereld.
Ik ben een Moslim die schijt aan je heeft wetend dat jij en je clubje hier alleen destructief en manipulatief bezig zijn en dat mag je gerust weten.

The_Grand_Wazoo
10-09-13, 23:09
Allah heeft de man als man en de vrouw als vrouw geschapen. Buiten een relatie tussen man en vrouw is er geen ander optie.Wie dat niet respecteren wil dan heeft hij/zij pech bij Allah. Zo helder en duidelijk is het voor de rest van miljarden zielen.
Dit is een ABC in de Islam en geen hogere wiskunde om te snappen!

Was het maar zo eenvoudig. Wat is, en volgens jou is wat is geschapen volgens een vooropgezet plan van een hogere macht, is door de tijd heen niet blijvend.
De verandering van dat wat is moet ook in het plan passen. Zo niet dan bewijst het dat de almachtige een wordingsproces in het leven heeft geroepen, waarvan hij het eindresultaat niet altijd goedkeurt. Een dergelijke situatie keur jij goed, het is de vrijheid van de mens om zich te gedragen in tegenspraak met de orde die een opperwezen in gedachte heeft. Maar het is niet aan jou dit te beoordelen. Je matigt je aan te oordelen over een scheppingsplan waarvan jij zelf toegeeft dat je onmachtig bent het te bevatten. En de grenzen die je stelt zijn arbitrair. Is een kunsthart toegestaan, maar een sexe verandering niet? Zijn anti depressiva toegestaan. Is het een mens, geschapen naar het evenbeeld van een God en die hoedanigheid iets van Diens scheppingskracht machtig, niet toegestaan te scheppen, te veranderen? Jij lijkt het met je veroordelingen te weten. Het is zo'n simpel abc'tje.
Laat het oordelen maar aan de God en eigen jezelf niet de attributen toe die je aan hem hebt toegekend en waar je hem om aanbidt.

knots71karel
10-09-13, 23:12
Allah heeft de man als man en de vrouw als vrouw geschapen. Buiten een relatie tussen man en vrouw is er geen ander optie.Wie dat niet respecteren wil dan heeft hij/zij pech bij Allah. Zo helder en duidelijk is het voor de rest van miljarden zielen.
Dit is een ABC in de Islam en geen hogere wiskunde om te snappen!

Oja ? bij sommige diersoorten ( hermafodiet is een tweeslachtige) is het heel gewon maar die zijn geschapen door een andere ALLAH als waar jij in gelooft

knots71karel
10-09-13, 23:16
Wat een labiele clubje zijn jullie hier!
Niet Moslims die praten namens miljaarden Moslims..Omgekeerde wereld.
Ik ben een Moslim die schijt aan je heeft wetend dat jij en je clubje hier alleen destructief en manipulatief bezig zijn en dat mag je gerust weten.

ik ben indd geen MOSLIM maar vele hier wel en je hebt tot nu toe weinig bijval gehad van deze ECHTE MOSLIMS , jij bent een haatzaaier en geen MOSLIM zoals de Profeet bedoeld heeft !

Oiseau
10-09-13, 23:18
ik ben indd geen MOSLIM maar vele hier wel en je hebt tot nu toe weinig bijval gehad van deze ECHTE MOSLIMS , jij bent een haatzaaier en geen MOSLIM zoals de Profeet bedoeld heeft !
La ilaha Illa Allah Mohammed Rasoulou Allah.

Ga slapen omaatje!

knots71karel
10-09-13, 23:28
La ilaha Illa Allah Mohammed Rasoulou Allah.

Ga slapen omaatje!

Schelden is je laatste redmiddel in je ongelijk ,en je krijst en schreeuwt wat we onderhand allemaal wel weten dat jou GOD is Allah is en Swt jou profeet is Mohammed !


:verveeld:

Oiseau
10-09-13, 23:57
Schelden is je laatste redmiddel in je ongelijk ,en je krijst en schreeuwt wat we onderhand allemaal wel weten dat jou GOD is Allah (Subhanahou Wa-Taala) is en jou profeet is Mohammed (Salla Allah Aleihi Wasallam ) !


:verveeld:


Het zou een eer voor je zijn als ik je zou schelden of vervloeken in de naam van Allah maar dat hoef ik niet te doen..Ik laat het aan Satan die nu van alles je influistert en je hoort schreeuwen en schelden uit het niets..
Jij bent wanhopig en je aanwezigheid en die van je clubje hier zegt me niets..
Doe de groeten van mij aan Satan in je dromen straks.

Samir75017
11-09-13, 01:40
Maak je niet druk over mijn relatie tot Allah.
Ga maar eens je spiritualiteit leren fileren. Welke respect heb je voor Allah om mij met zulke citaten te benaderen?

:hihi:

super ick
11-09-13, 08:40
Maak je niet druk over mijn relatie tot Allah.
Ga maar eens je spiritualiteit leren fileren. Welke respect heb je voor Allah om mij met zulke citaten te benaderen?


Ik plaats citaten waarin letterlijk jou gedrag afgekeurd wordt. Waarmee ik aantoon dat een goede moslim zich niet hoort te gedragen zoals jij hier tegen ons doet. Dat heeft helemaal niets te maken met mijn respect voor Allah. Eerder met jou respect voor Allah want jij zou je er aan moeten houden maar jij geeft er je eigen draai aan terwijl de citaten kraakhelder zijn.
Je bent verkeerd bezig. Het heeft niets met moslimzijn te maken maar met je karakter. Onbeschoft, niet tegen kritiek kunnen, je ongelijk niet toe kunnen geven, opvliegend, vooringenomen, xenofoob, etc. en maar wijzen naar anderen.

super ick
11-09-13, 08:42
:hihi:

Wat zit je nu dom te lachen Smiertje? Niet in de gaten dat dit antwoord nergens op slaat of vind je het gewoon wel een stoer antwoord en kijk je niet naar inhoud?

O ja, helemaal vergeten. Hij is moslim (ahumm) en ik niet. Dat is het enige wat telt.

Soldim
11-09-13, 09:55
Maak je niet druk over mijn relatie tot Allah.
...

Welke respect heb je voor Allah om mij met zulke citaten te benaderen?

Ah, dus hij mag niet zeggen over jou relatie met Allah, maar jij wel over zijn relatie met diezelfde Allah?

Dat werpt natuurlijk de vraag op hoe er wordt gedacht over hypocrieten. Wat jou Allah daarvan vind is wat mij betrefd irrelevant -- de maatschappij veracht hypocrisie.

Muwahhidah
11-09-13, 11:09
een hermafrodiet {tweeslachtigheid} wordt ook in de Quraan genoemd waarom men dit koppelt aan wat deze verderfelijke persoon heeft gedaan is voor mij een raadsel!......."Aan Allah behoort het koninkrijk der hemelen en der aarde. Hij schept wat Hij wil. Hij schenkt vrouwelijke en mannelijke kinderen aan wie Hij wil. Of Hij mengt ze, mannelijk en vrouwelijk en Hij maakt onvruchtbaar wie Hij wil. Voorwaar, Hij is Alwetend, Almachtig".{42.49/50}

Karin.N
11-09-13, 11:21
Allah heeft de man als man en de vrouw als vrouw geschapen. Buiten een relatie tussen man en vrouw is er geen ander optie.Wie dat niet respecteren wil dan heeft hij/zij pech bij Allah. Zo helder en duidelijk is het voor de rest van miljarden zielen.
Dit is een ABC in de Islam en geen hogere wiskunde om te snappen!

Kun jij me mss uitleggen waarom jouw allah met dit onderwerp zo duidelijk is en waarom allah zo onduidelijk is over het onderwerp slaven? Allah keurt sexuele omgang tussen islamitische slavenhouders en slavinnen goed, maar tegelijkertijd is allah tegen slavernij, zoals jij en Revisor ons in een ander topic willen laten geloven.

Mss begrijp jij het wel niet goed en bedoelt jouw allah eigenlijk dat homosexualiteit heel normaal is. Wanneer je een giga sprong in je denken kunt maken omtrent het onderwerp slavernij, waarom kun je dat niet bij dit onderwerp?

La me raden, jij vindt homosexualeit smerig en hoef je dus niet je best te doen om allahs woorden anders uit te leggen. Bij slavernij weet je van gekkigheid niet wat je moet aandragen om maar aan te tonen dat jouw allah echt heus wel tegen slavernij is, ook al verbiedt jouw allah slavernij niet en accepteert hij sex met slavinnen.

Rest me nog de vraag wat wreder is. Het houden van slaven, slavinnen dwingen tot sexuele gemeenschap of een liefdevolle relatie tussen 2 mensen van hetzelfde geslacht.
Ik vind het houden van slaven wreed, en een god die dit accepteert (dus niet meteen verbiedt zoals bij homosexualiteit ) is in mijn ogen geen god.

Oiseau
11-09-13, 11:25
Ah, dus hij mag niet zeggen over jou relatie met Allah, maar jij wel over zijn relatie met diezelfde Allah?

Dat werpt natuurlijk de vraag op hoe er wordt gedacht over hypocrieten. Wat jou Allah daarvan vind is wat mij betrefd irrelevant -- de maatschappij veracht hypocrisie.
Ik veracht ook je hypocrisie en wat jij van mijn reactie mag vinden heeft nul relevantie.

Oiseau
11-09-13, 11:45
Kun jij me mss uitleggen waarom jouw allah met dit onderwerp zo duidelijk is en waarom allah zo onduidelijk is over het onderwerp slaven?











Ik vind het houden van slaven wreed, en een god die dit accepteert (dus niet meteen verbiedt zoals bij homosexualiteit ) is in mijn ogen geen god.

Volgens mij is je hart op slot voor het lezen van Teksten uit De Koran en je hart zit vol met haat voor God. Je bent niet in staat om normaal te lezen en proberen te begrijpen wat er werd gezegd.. Je bent eerder slavin van je obsessief afkeer van God. Leren lezen kan ik je niet ermee helpen. Alles staat nog zwart-wit en lees het maar terug wanneer je haat voor God niet de baas over je is!

Ibrah1234
11-09-13, 11:51
Religie en politiek .... je kunt er eindeloos over discussiëren. Vooringenomen standpunten laten zich niet makkelijk wijzigen.

Grotendeels bepalend is denk ik in welk nest je wordt geboren.

Karin.N
11-09-13, 12:04
Volgens mij is je hart op slot voor het lezen van Teksten uit De Koran en je hart zit vol met haat voor God. Je bent niet in staat om normaal te lezen en proberen te begrijpen wat er werd gezegd.. Je bent eerder slavin van je obsessief afkeer van God. Leren lezen kan ik je niet ermee helpen. Alles staat nog zwart-wit en lees het maar terug wanneer je haat voor God niet de baas over je is!

Tsja, je hebt dus geen antwoord op mijn vraag. Geeft niets hoor, voor mensen met jouw denkwijze is het lastig om dat soort vragen te beantwoorden. Dus ik snap wel dat ju nu wild om je heen gaat slaan.

Ik zie dat Samir ook aanwezig is. Beste Samir, ben jij de Samir die straks om 14.00 uur een sollicitatiegesprek met mij heeft ivm een stageplaats?

"tzal wel niet want deze jongen heeft een open kijk op de samenleving, kan ik helaas van jou niet zeggen.

ps heb je nog genoeg rode duimpjes, vraag anders aan Joesoef of je er extra mag hebben. :engel: of anders wil Joesoef je mijn rode duimpjes wel geven. Pas alleen wel op dat je eigen duimpje niet rood uitslaat van het harde drukken, schat.

H.P.Pas
11-09-13, 12:32
Ik veracht .. en daarom ben ik.
:aanwal: Een wankele basis.

Karin.N
11-09-13, 12:41
Volgens mij is je hart op slot voor het lezen van Teksten uit De Koran en je hart zit vol met haat voor God. Je bent niet in staat om normaal te lezen en proberen te begrijpen wat er werd gezegd.. Je bent eerder slavin van je obsessief afkeer van God. Leren lezen kan ik je niet ermee helpen. Alles staat nog zwart-wit en lees het maar terug wanneer je haat voor God niet de baas over je is!

Het probleem is dat jij niet wil lezen. Jouw god verbiedt volledig homosexuele handelingen. Maar jouw god verbiedt niet het houden van slaven. Sterker nog, jouw god accepteert het wanneer slavenmeesters ex hebben met hun slavinnen.Dit kun je op geen enkele manier ontkennen. Maar jij weet ook heel donders goed dat het houden van slaven vele malen verachtelijker is dan een oprechte liefde tussen bijv. 2 mannen. Dus jij hebt een probleem doordat jouw god enerzijds homosexualiteit volledig verbiedt, maar anderzijds slavernij niet op dezelfde manier behandelt en dit ook verbiedt.

Dus ga je maar roeptoeteren dat ik verblind ben door haat, dat ik niet kan lezen om zo te voorkomen dat je werkelijk na moet denken over de kromheid van de regels van jouw god.

Oiseau
11-09-13, 12:45
.. en daarom ben ik.
:aanwal: Een wankele basis.
Een wankel basis zag je niet bij Soldim? dat is pas wankel van je meestertje. Corrigeer eens jezelf bij deze, het kan nog! lol
Wanneer iemand verachtend dit zegt;" Wat jou Allah daarvan vind is wat mij betreft irrelevant "

Dan weet ik voldoende.

Oiseau
11-09-13, 12:51
Het probleem is dat jij niet wil lezen. Jouw god verbiedt volledig homosexuele handelingen. Maar jouw god verbiedt niet het houden van slaven. Sterker nog, jouw god accepteert het wanneer slavenmeesters sex hebben met hun slavinnen.Dit kun je op geen enkele manier ontkennen. Maar jij weet ook heel donders goed dat het houden van slaven vele malen verachtelijker is dan een oprechte liefde tussen bijv. 2 mannen. Dus jij hebt een probleem doordat jouw god enerzijds homosexualiteit volledig verbiedt, maar anderzijds slavernij niet op dezelfde manier behandelt en dit ook verbiedt.

Dus ga je maar roeptoeteren dat ik verblind ben door haat, dat ik niet kan lezen om zo te voorkomen dat je werkelijk na moet denken over de kromheid van de regels van jouw god.

Je weet niet wat te doen met je verblindheid..Je mag nog harder gaan denken over wat je allemaal zelf aan het invullen bent over wat God mag vinden.
Wil wil jou nou als slavin hebben? bah lol

Karin.N
11-09-13, 12:54
Je weet niet wat te doen met je verblindheid..Je mag nog harder gaan denken over wat je allemaal zelf aan het invullen bent over wat God mag vinden.
Wil wil jou nou als slavin hebben? bah lol


Zwakkeling eerste klas. Maar wederom geen antwoord, Doe maar vooral van alles om weg te duiken voor wat er in jouw koran staat en wat de hadith en sunnah vermelden.

Ik ga het bijna jammer vinden dat jouw god niet bestaat. Had het oordeel van deze god over jou wel eens willen horen .:wink:

Soldim
11-09-13, 14:30
Wanneer iemand verachtend dit zegt;" Wat jou Allah daarvan vind is wat mij betreft irrelevant "


Waarom is die uitspraak verachtend?

Ibrah1234
11-09-13, 14:39
Niet dat ik tot die club behoor maar zou het er op EO-Jongerendag anders aan toe gaan? :eek:

Ik zie die Andries Knevel het al hebben over sex met slavinnen. :gek:

sjo
11-09-13, 17:19
Een overbodig stukje huid afsnijden om je te onderscheiden kan geen kwaad.
De mens is niet perfect maar de schepping is perfect.

Na 400 generaties zou je , als evolutionist, verwachten dat er jongetjes zonder voorhuid geboren zouden worden.

:boogie:

.

Oiseau
11-09-13, 18:17
Na 400 generaties zou je , als evolutionist, verwachten dat er jongetjes zonder voorhuid geboren zouden worden.

:boogie:

.

Moslims doen wat van hen wordt verwacht door Allah. Evolutionair gezien is de boodschap van Allah voor de mensheid volbracht.
Zoals onze Profeet (vrede zij met hem) zei:

"O mensen! Geen enkele profeet of boodschapper zal meer na mij komen en geen enkel nieuw geloof zal meer worden geboren. Ik laat twee dingen voor jullie achter: de Koran en mijn Sunnah (Zijn http://www.risallah.com/multimedia/images/algemeen/saws.gif eigen voorbeeld).Als je deze beiden volgt, zul je nooit op het verkeerde pad terechtkomen"

Dus wij gehoorzamen de Schepper van alles en verwachten geen onzin.




Jij mag als aap over de nog uitgebleven evoluties in je lijf gaan brainstormen.. Sukses!

super ick
11-09-13, 19:39
Moslims doen wat van hen wordt verwacht door Allah. Evolutionair gezien is de boodschap van Allah voor de mensheid volbracht.
Zoals onze Profeet (vrede zij met hem) zei:

"O mensen! Geen enkele profeet of boodschapper zal meer na mij komen en geen enkel nieuw geloof zal meer worden geboren. Ik laat twee dingen voor jullie achter: de Koran en mijn Sunnah (Zijn http://www.risallah.com/multimedia/images/algemeen/saws.gif eigen voorbeeld).Als je deze beiden volgt, zul je nooit op het verkeerde pad terechtkomen"

Dus wij gehoorzamen de Schepper van alles en verwachten geen onzin.




Jij mag als aap over de nog uitgebleven evoluties in je lijf gaan brainstormen.. Sukses!

Die Soena? Heeft Mohammed die compleet achter gelaten op papier?

knots71karel
11-09-13, 21:51
:hihi:

Zo te zien heb je een gelijkdenkend maatje gevonden !

Nog bedankt voor de rode duimpje , je krijgt van mij een groene terug die mag je dan weer doorgeven aan
je kameraad in het kwa(a)draad.
http://img.maroc.nl/forums/images/smilies/hihi.gif

knots71karel
11-09-13, 22:01
Ik veracht ook je hypocrisie en wat jij van mijn reactie mag vinden heeft nul relevantie.

Je gebruikt dezelfde woord keuze als onze geachte ,hooggeleerde ISLAM kenner bij uitstek :AL SAWT.
Mogelijk heb je hier nog wat aan :
REGEL NR 1 :Op een zeevarend schip heeft de Kapitein ALTIJD gelijk !
REGEL NR 2 : Voor het bijna onmogelijke geval dat hij ongelijk mocht hebben , dan wordt automatisch REGEL
NR 1 van kracht !
:tik:

knots71karel
11-09-13, 22:04
Het zou een eer voor je zijn als ik je zou schelden of vervloeken in de naam van Allah maar dat hoef ik niet te doen..Ik laat het aan Satan die nu van alles je influistert en je hoort schreeuwen en schelden uit het niets..
Jij bent wanhopig en je aanwezigheid en die van je clubje hier zegt me niets..
Doe de groeten van mij aan Satan in je dromen straks.

Deze twijfelachte door jou genoemde eer , heb ik al onvangen , je zal je Grootmoeder bedoelen met OMA,TJE !
:boogie:

knots71karel
11-09-13, 22:06
Na 400 generaties zou je , als evolutionist, verwachten dat er jongetjes zonder voorhuid geboren zouden worden.

:boogie:

.

Schitterend antwoord !
die mag hij in z,n r ..... steken .
:stout:

knots71karel
11-09-13, 22:16
Tsja, je hebt dus geen antwoord op mijn vraag. Geeft niets hoor, voor mensen met jouw denkwijze is het lastig om dat soort vragen te beantwoorden. Dus ik snap wel dat ju nu wild om je heen gaat slaan.

Ik zie dat Samir ook aanwezig is. Beste Samir, ben jij de Samir die straks om 14.00 uur een sollicitatiegesprek met mij heeft ivm een stageplaats?

"tzal wel niet want deze jongen heeft een open kijk op de samenleving, kan ik helaas van jou niet zeggen.

ps heb je nog genoeg rode duimpjes, vraag anders aan Joesoef of je er extra mag hebben. :engel: of anders wil Joesoef je mijn rode duimpjes wel geven. Pas alleen wel op dat je eigen duimpje niet rood uitslaat van het harde drukken, schat.

Goh wat jammer nou toch ,ik dacht dat ik als enige de (grote eer ) had om op vrijwel elke reactie een rode duim van Samir te ontvangen , maar nu jij ook al deze EER te Beurt valt met gepaste regelmaat , vind ik het op z,n minst onsportief van Smiertje , ik was er van overtuid het record in handen te hebben !
maar nu twijfel ik !
da,s ff slikken :eek: :eek: :eek:

knots71karel
11-09-13, 22:19
Het probleem is dat jij niet wil lezen. Jouw god verbiedt volledig homosexuele handelingen. Maar jouw god verbiedt niet het houden van slaven. Sterker nog, jouw god accepteert het wanneer slavenmeesters ex hebben met hun slavinnen.Dit kun je op geen enkele manier ontkennen. Maar jij weet ook heel donders goed dat het houden van slaven vele malen verachtelijker is dan een oprechte liefde tussen bijv. 2 mannen. Dus jij hebt een probleem doordat jouw god enerzijds homosexualiteit volledig verbiedt, maar anderzijds slavernij niet op dezelfde manier behandelt en dit ook verbiedt.

Dus ga je maar roeptoeteren dat ik verblind ben door haat, dat ik niet kan lezen om zo te voorkomen dat je werkelijk na moet denken over de kromheid van de regels van jouw god.

goed vervat en duidelijk antwoord .

knots71karel
11-09-13, 22:24
Die Soena? Heeft Mohammed die compleet achter gelaten op papier?

Is er dan een gedeelte zoek ?

Karin.N
11-09-13, 22:38
Goh wat jammer nou toch ,ik dacht dat ik als enige de (grote eer ) had om op vrijwel elke reactie een rode duim van Samir te ontvangen , maar nu jij ook al deze EER te Beurt valt met gepaste regelmaat , vind ik het op z,n minst onsportief van Smiertje , ik was er van overtuid het record in handen te hebben !
maar nu twijfel ik !
da,s ff slikken :eek: :eek: :eek:

Tis grappig, kreeg zelfs ooit een rode duim van samir omdat ik vind dat rechters in Nederland heel goed een hoofddoek kunnen dragen. Was ie het kennelijk niet mee eens dat moslima's zich mogen sluieren. Kennelijk is hij net als wilders voor een kopvoddentax of zo. Magoed waarschijnlijk is ie meestal stoned of stomdronken of een combi. Triest figuurtje.

knots71karel
11-09-13, 23:04
Tis grappig, kreeg zelfs ooit een rode duim van samir omdat ik vind dat rechters in Nederland heel goed een hoofddoek kunnen dragen. Was ie het kennelijk niet mee eens dat moslima's zich mogen sluieren. Kennelijk is hij net als wilders voor een kopvoddentax of zo. Magoed waarschijnlijk is ie meestal stoned of stomdronken of een combi. Triest figuurtje.

Dat laatse zou zo maar eens kunnen, want ik krijg op nagenoeg alles wat ik plaats een rode duim ,op zich niet erg maar daar is het niet voor bedoeld , afgelopen 24 uur heb ik op alles een rode duim gehad alleen van SAMIER dus dat zegt genoeg .
Ind een triest figuurtje.

knots71karel
11-09-13, 23:28
Bescheiden leugens aanvaarden en je eigen geloof verraden willen jullie graag zien.
Bescheidenheid is gewenst met een doel en wie minachting heeft voor mijn geloof verdient een passend antwoord.

Durf jij dat te zeggen , je acht je nog hoger onderhand als de Profeet Mohammed zelf !
JE verdraaid alles in jou voordeel d.w.z jou gelijk en jou uitleg.
Op z,n Hollands gezegd : je lult uit je nek totdat je zo vast zit als een parende hond , met dat verschil
die komt als regel nog wel uit z,n ongewenste situatie.
:stout:

super ick
12-09-13, 08:46
Tis grappig, kreeg zelfs ooit een rode duim van samir omdat ik vind dat rechters in Nederland heel goed een hoofddoek kunnen dragen. Was ie het kennelijk niet mee eens dat moslima's zich mogen sluieren. Kennelijk is hij net als wilders voor een kopvoddentax of zo. Magoed waarschijnlijk is ie meestal stoned of stomdronken of een combi. Triest figuurtje.

Als hij het. Niet eens is met je kijkt bijvoegend niet meer naar de inhoud.

BoerHarms
12-09-13, 09:15
Religie en politiek .... je kunt er eindeloos over discussiëren. Vooringenomen standpunten laten zich niet makkelijk wijzigen.

Grotendeels bepalend is denk ik in welk nest je wordt geboren.

daarom zijn dit ook vaak oeverloze discussies.

BoerHarms
12-09-13, 09:17
Tis grappig, kreeg zelfs ooit een rode duim van samir omdat ik vind dat rechters in Nederland heel goed een hoofddoek kunnen dragen. Was ie het kennelijk niet mee eens dat moslima's zich mogen sluieren. Kennelijk is hij net als wilders voor een kopvoddentax of zo. Magoed waarschijnlijk is ie meestal stoned of stomdronken of een combi. Triest figuurtje.


Vaak ontbreekt het aan goede argumenten om je van je ongelijk te overtuigen, dan is dan vaak het rode duimpje de enige en snelste mogelijkheid om je afkeur te tonen.

BoerHarms
12-09-13, 09:35
Allah heeft de man als man en de vrouw als vrouw geschapen. Buiten een relatie tussen man en vrouw is er geen ander optie.Wie dat niet respecteren wil dan heeft hij/zij pech bij Allah. Zo helder en duidelijk is het voor de rest van miljarden zielen.
Dit is een ABC in de Islam en geen hogere wiskunde om te snappen!

Het is zo jammer dat er bij de schepping zo veel zaken mis gegaan zijn, als de scheppng perfect geweest was hadden nu nog steeds met zijn alle in het paradijs geleefd.

nu we wel met de argumenten komen over beproevingen, maar dan zal je eerst eens een psychiatrische enriching moeten gaan werken, bezoeken en zien wat daar voor SCHEPSELS daar liggen. SCHEPSELS die nooit en te nimmer in staat zullen zijn om hun bebroevingen te kunnen doorstaan.
Vaak worden dit soort schepsels in een groot aantal landen van het begin af aan weggeborgen voor de buitenwereld om maar de rest van het volk de gedachte te geven dat de schepping perfect is. Tenslotte zullen deze schepsels wegkwijnen om tenslotte vroeg of laat terug te gaan naar de creator

Als de creator dan een man en vrouw schept dan moeten ook de gevoelens hetzelfde geschapen worden zodat een vrouw bestaat uit een persoon louter met vrouw gevoelens en een man louter met man gevoelens.

Dan hoeven zulke discussies hier niet te ontstaan


En geen misopvatting te krijgen, over de schepping bedoel ik in het algemeen, niet doelend op een bepaald geloof.

Karin.N
12-09-13, 13:33
Vaak ontbreekt het aan goede argumenten om je van je ongelijk te overtuigen, dan is dan vaak het rode duimpje de enige en snelste mogelijkheid om je afkeur te tonen.

Tis me dan ook volstrekt duidelijk geworden dat samir iets heeft tegen moslima's die een hoofddoek dragen. Mensen die zo kortzichtig zijn, tsja daar kun je lastig mee discussieren. Dus geven ze maar snel een rode duim ipv te bedenken dat een moslima met hoofddoek een volwaardig persoon van de samenleving is.

Karin.N
12-09-13, 13:35
Als hij het. Niet eens is met je kijkt bijvoegend niet meer naar de inhoud.

Yep, maar blijf het grappig vinden dat ik rode duimen krijg o.a. omdat ik geen bezwaar zie tegen hoofddoeken :hihi:

Oiseau
12-09-13, 13:40
Het is zo jammer dat er bij de schepping zo veel zaken mis gegaan zijn, als de scheppng perfect geweest was hadden nu nog steeds met zijn alle in het paradijs geleefd.

nu we wel met de argumenten komen over beproevingen, maar dan zal je eerst eens een psychiatrische enriching moeten gaan werken, bezoeken en zien wat daar voor SCHEPSELS daar liggen. SCHEPSELS die nooit en te nimmer in staat zullen zijn om hun bebroevingen te kunnen doorstaan.
Vaak worden dit soort schepsels in een groot aantal landen van het begin af aan weggeborgen voor de buitenwereld om maar de rest van het volk de gedachte te geven dat de schepping perfect is. Tenslotte zullen deze schepsels wegkwijnen om tenslotte vroeg of laat terug te gaan naar de creator

Als de creator dan een man en vrouw schept dan moeten ook de gevoelens hetzelfde geschapen worden zodat een vrouw bestaat uit een persoon louter met vrouw gevoelens en een man louter met man gevoelens.

Dan hoeven zulke discussies hier niet te ontstaan


En geen misopvatting te krijgen, over de schepping bedoel ik in het algemeen, niet doelend op een bepaald geloof.

We zijn perfect geschapen om te kunnen leven en van alles ondergaan en beleven. Je veronderstelling van perfectie is steriel en levenloos.

mark61
12-09-13, 14:44
daarom zijn dit ook vaak oeverloze discussies.

Oorspronkelijk ging het over de ideeën in de islam ten aanzien van transsexualiteit. Maar omdat Oiseau daarvan over de rooie raakte gaat het er allang niet meer over.

mark61
12-09-13, 14:45
Yep, maar blijf het grappig vinden dat ik rode duimen krijg o.a. omdat ik geen bezwaar zie tegen hoofddoeken :hihi:

Je bent gewoon bestempeld tot Verdorven Vrouw c.q. islamofobe. Leer er mee leven :ego:

Oiseau
12-09-13, 15:26
Oorspronkelijk ging het over de ideeën in de islam ten aanzien van transsexualiteit. Maar omdat Oiseau daarvan over de rooie raakte gaat het er allang niet meer over.

Van seks veranderen mag niet van Allah ook niet je gedragen als het andere geslacht.
Het gaat niet over hoe men hier mij aardig vindt maar eerder om het richten van ongenoegen met de standpunt van de Islam op een vogel. Ik hoef maar een Hadith of Aya te plaatsen en gaan de toro's los op mijn schaduw af..hmm mag wel

http://thumbs.dreamstime.com/z/toro-rojo-11391789.jpg

Karin.N
12-09-13, 15:49
Je bent gewoon bestempeld tot Verdorven Vrouw c.q. islamofobe. Leer er mee leven :ego:

Hoort wie dit zegt, de grootste islamfoob van maroc :fpetaf:

Schijnt dat ik zelfs als slavin geen enkele waarde meer heb :huill:

mark61
12-09-13, 16:31
Van seks veranderen mag niet van Allah ook niet je gedragen als andere geslacht niet.

Dat is dus niet waar, heb ik aangetoond. Al vroeg in de islam is daar over nagedacht. Jij gaat dan ook nog eens op de stoel van Allah zitten. Met welk recht? Ben jij Allah?

(Seks betekent trouwens 'geslachtsdaad'; je bedoelt 'geslacht'. Als je ergens over wil praten is het essentieel dat je de juiste woorden gebruikt.)

Daar komt nog bij dat het niet om 'veranderen' gaat, maar om het aanpassen van je uiterlijk aan je innerlijk, dat uiteraard de kern van een persoon / individu is.

De conclusie is dus dat jij transsexuelofoob bent en vervolgens probeert je standpunt kracht bij te zetten door je op de islam te beroepen.

Niet omgekeerd. En zo gaat het nou altijd.

Tevens zie ik niet in waarom je dan hysterisch om je heen moet gaan slaan.

Waarom word je daar eigenlijk hysterisch van? Waarom zou het erg zijn als mensen hun lichaam in overeenstemming brengen met hun geest? Kan je daar ook normaal antwoord op geven?

super ick
12-09-13, 16:36
transsexuelofoob

:hihi:

BoerHarms
12-09-13, 17:21
We zijn perfect geschapen om te kunnen leven en van alles ondergaan en beleven. Je veronderstelling van perfectie is steriel en levenloos.

Dus babys die geboren als zwaar lichamelijke gehandicapte en die tot hun levenseinde als een kasplantje moeten overleven . Dat behoort dan volgens jouw opvatting tot een perfecte geschapen schepsel.

mark61
12-09-13, 17:22
:hihi:

Ja je mot vandaag de dag elke keer nieuwe woorden bedenken. Mensen zijn bang voor alles geloof ik.

knots71karel
12-09-13, 21:03
Van seks veranderen mag niet van Allah ook niet je gedragen als andere geslacht niet.
Het gaat niet over hoe men hier mij aardig vindt maar eerder om het richten van ongenoegen met de standpunt van de Islam op een vogel. Ik hoef maar een Hadith of Aya te plaatsen en gaan de toro's los op mijn schaduw af..hmm mag wel

http://thumbs.dreamstime.com/z/toro-rojo-11391789.jpg

LEUK dat je en spotprent over je zelf plaatst :duim:

Oiseau
12-09-13, 22:36
Dat is dus niet waar, heb ik aangetoond. Al vroeg in de islam is daar over nagedacht. Jij gaat dan ook nog eens op de stoel van Allah zitten. Met welk recht? Ben jij Allah?

(Seks betekent trouwens 'geslachtsdaad'; je bedoelt 'geslacht'. Als je ergens over wil praten is het essentieel dat je de juiste woorden gebruikt.)

Daar komt nog bij dat het niet om 'veranderen' gaat, maar om het aanpassen van je uiterlijk aan je innerlijk, dat uiteraard de kern van een persoon / individu is.

De conclusie is dus dat jij transsexuelofoob bent en vervolgens probeert je standpunt kracht bij te zetten door je op de islam te beroepen.

Niet omgekeerd. En zo gaat het nou altijd.

Tevens zie ik niet in waarom je dan hysterisch om je heen moet gaan slaan.

Waarom word je daar eigenlijk hysterisch van? Waarom zou het erg zijn als mensen hun lichaam in overeenstemming brengen met hun geest? Kan je daar ook normaal antwoord op geven?

Dat mogen ze doen als ze niet in Allah geloven. Wie in Allah gelooft mag dat niet. La tabdila li khalqi Allah.

Oiseau
12-09-13, 22:37
Over hysterie gesproken, ik begin nooit zelf eerst. Je kan het in alle topics nagaan.
Leer je grenzen te kennen!

Oiseau
12-09-13, 22:52
Herhaling.

"Here is part of the decision of one of the major Fiqh assemblies regarding sex change operations: Decision (11/5)‎ of the Islamic Fiqh Academy of the Muslim World League, Makkah, Rajab13th – 20th, 1409 A.H. / February 19th – 26th, 1989 C.E.:‎
“Preamble:
All praise is due to Allah, and blessings and peace be upon His Messenger Muhammad, the ‎seal of all prophets, his household, and his Companions. The council ‎of the ‎Islamic Fiqh Academy of the Muslim World League in its eleventh session ‎addressed the ruling on sex change operations from male to ‎female and vice versa. The ‎council, after exhaustive discussions, concluded the‎following:
First: The change is not legally permissible if the person (male or female) has ‎complete male or female sex organs. This is because this person would be ‎seeking to change Allah’s creation, which is forbidden by ‎Allah Almighty as ‎in the verse in which Allah reports Satan as saying:
“…and surely I will command them and they will change Allah's creation.” (An-Nisaa’ 4: 119)‎
Second: The change is permissible if a person has sex organs that carry the ‎features of both the male and female sex (a hermaphrodite). In this case those in ‎charge should decide if the organs tend to be‎more feminine, then the person ‎should be helped either by surgery or hormonal treatment to be confirmed into the ‎female gender, and vice versa.
The change in such a case is considered a means of treatment to help a sick ‎‎person overcome his illness, not a change of Allah’s creation.”
Allah Almighty knows bes

super ick
13-09-13, 00:06
[QUOTE=Oiseau;5235593]

the Islamic Fiqh Academy of the Muslim World League, Makkah, Rajab13th – 20th, 1409 A.H. / February 19th – 26th, 1989 C.E.:‎

Wie zijn dat?

BoerHarms
13-09-13, 00:11
dus een hermaphrodite is een ziek persoon ???

m.i. een miscreatie een onvolmaakt heid in de schepping die door de mens gecorrigeerd moet/ gaat worden.

Niemand is perfect ook de schepper niet, dat blijkt wel weer.

Of de schepper heeft er een bedoeling mee.

Als de schepper bewust wezens schept met zijn onvolkomen en volkomen heden dan heeft hij daar een bedoeling mee en zal de mens zijn commentaar moeten houden op al wat hij geschapen heeft.
Wie weet dat de schepper wilt zien hoe de mens met elkander omgaat.
Of je nu homo , hetero of lesbisch bent, inclusief alle gevolgens dan is dit een creatie van de schepper en dient de mens zijn commentaar bij zich te houden.
Of of de schepper nu iedereen influisterd hoe ie moet leven dat betwijfel ik, het is echter weer de egoistische op machtbeluste mens die op de stoel van de schepper gaat zitten en de mens influisterd wat de schepper hem verteld heeft met de mededeling om te uit te dragen. Tja en als je daar in geloofd.

Ja , ik geloof in de schepper maar niet in de mens die op zijn stoel gaat zitten en de mens gaat hersenspoelen

Charlus
13-09-13, 00:19
The change is not legally permissible if the person (male or female) has complete male or female sex organs. This is because this person would be ‎seeking to change Allah’s creation, which is forbidden by ‎Allah Almighty as ‎in the verse in which Allah reports Satan as saying:
“…and surely I will command them and they will change Allah's creation.” (An-Nisaa’ 4: 119)
Second: The change is permissible if a person has sex organs that carry the ‎features of both the male and female sex (a hermaphrodite).
Geslachtsoperatie op een hermafrodiet komt ook neer op 'changing Allah's creation'.
Gewasverbetering via genetische manipulatie en welke genetische manipulatie dan ook zijn niet toegestaan? Maar d'er zal wel een opportunistische reden zijn waarom dat nu juist wel weer mag. Dergelijk halfwas inconsequent gelul is endemisch vwb. de Islamitische geloofspraktijk. Begrijpelijk, want wat krom is valt alleen met krompraat recht te breien.

Oiseau
13-09-13, 00:23
http://www.mwl-en.com/wp-content/uploads/2012/05/image0081.jpg

Oiseau
13-09-13, 00:26
Geslachtsoperatie op een hermafrodiet komt ook neer op 'changing Allah's creation'.
Gewasverbetering via genetische manipulatie en welke genetische manipulatie dan ook zijn niet toegestaan? Maar d'er zal wel een opportunistische reden zijn waarom dat nu juist wel weer mag. Dergelijk halfwas gelul is endemisch vwb. de Islamitische geloofspraktijk. Heel jammer.

Word Moslim en je gaat minder lullen over dit soort zaken.

Charlus
13-09-13, 00:36
Word Moslim en je gaat minder lullen over dit soort zaken.
Je weet dat ik gelijk heb, kan niet anders gezien je reactie. Jammer dat alles stokt op dergelijke momenten. Oorzaak=gevolg.

Oiseau
13-09-13, 01:03
Je weet dat ik gelijk heb, kan niet anders gezien je reactie. Jammer dat alles stokt op dergelijke momenten. Oorzaak=gevolg.
Je zoekt naar je gelijk in antwoorden die bedoeld zijn voor hen die je altijd ongelijk zullen geven en dat is juist je handicap.

Charlus
13-09-13, 08:19
Je je je je
Terug naar de inhoud.

The change is not legally permissible if the person (male or female) has complete male or female sex organs. This is because this person would be ‎seeking to change Allah’s creation, which is forbidden by ‎Allah Almighty as ‎in the verse in which Allah reports Satan as saying:
“…and surely I will command them and they will change Allah's creation.” (An-Nisaa’ 4: 119)
Second: The change is permissible if a person has sex organs that carry the ‎features of both the male and female sex (a hermaphrodite).
Geslachtsoperatie op een hermafrodiet komt ook neer op 'changing Allah's creation'. Mee eens? Zonee, waarom niet?

The change in such a case is considered a means of treatment to help a sick ‎‎person overcome his illness, not a change of Allah’s creation.”
Komt neer op: een hermafrodiet is ziek geschapen door Allah, een operatieve ingreep is toegestaan om Zijn fout te herstellen.

knuppeltje
13-09-13, 09:35
First: The change is not legally permissible if the person (male or female) has ‎complete male or female sex organs. This is because this person would be ‎seeking to change Allah’s creation, which is forbidden by ‎Allah Almighty as ‎in the verse in which Allah reports Satan as saying:
“…and surely I will command them and they will change Allah's creation.” (An-Nisaa’ 4: 119)‎


Surat An-Nisa' [4:119] - The Noble Qur'an - القرآن الكريم (http://quran.com/4/119)

super ick
13-09-13, 10:48
Al sinds het ontstaan van de woestijngeloven voeden gelovigen hun onderbuik met citaten die in hun straatje passen.
oeken naar de geest ipv de letter en daar ook naar handelen is maar voor weinigen weggelegd.

Mannen uit een machocultuur hebben vaak een hekel aan homoseksualiteit. Osaiauoiaui is daar een voorbeeld van. Een onderbuik zo groot als die van een zwangere Afrikaanse olifant en op zoek om die te legitimeren in de Koran.

knuppeltje
13-09-13, 11:50
Mannen uit een machocultuur hebben vaak een hekel aan homoseksualiteit. Osaiauoiaui is daar een voorbeeld van. Een onderbuik zo groot als die van een zwangere Afrikaanse olifant en op zoek om die te legitimeren in de Koran.

Maar die machomannen hoeven helemaal niet een of ander woestijngeloof aan te hangen. Ik bedoel, voetballers kunnen er ook wat van. Toch?

Oiseau
13-09-13, 11:59
Al sinds het ontstaan van de woestijngeloven voeden gelovigen hun onderbuik met citaten die in hun straatje passen.
oeken naar de geest ipv de letter en daar ook naar handelen is maar voor weinigen weggelegd.

Mannen uit een machocultuur hebben vaak een hekel aan homoseksualiteit. Osaiauoiaui is daar een voorbeeld van. Een onderbuik zo groot als die van een zwangere Afrikaanse olifant en op zoek om die te legitimeren in de Koran.

Niet gelovigen en hypocrieten hebben deze wereld overspoeld met veel ellende. Zelfs economie kunnen ze niet in goede banen leiden zonder oorlogen te voeren. Voor elke graantje luxe moet men duizenden zielen uitbuiten.
Tijd voor echte woestijnmannen zou ik zeggen.

Oiseau
13-09-13, 12:06
Wie zeker van zijn/haar zaak is hoef niet naar een legitimatie of acceptatie te zoeken.
Maar wat niet meegeleverd is als origineel krijgt geen certificaat van echtheid in mijn winkel.

knuppeltje
13-09-13, 12:07
Tijd voor echte woestijnmannen zou ik zeggen.

Welke van die echte mannen wil je daarvoor meebrengen?

Oiseau
13-09-13, 12:11
Welke van die echte mannen wil je daarvoor meebrengen?
Van hen mag je niet meepraten over wie het zijn ..lol

knuppeltje
13-09-13, 12:20
Van hen mag je niet meepraten over wie het zijn ..lol

Van wie niet?

Oiseau
13-09-13, 13:34
Van wie niet?
Vraag het aan NSA?

DeKadt
13-09-13, 14:13
Het spijt me, maar veel gekker moet het niet worden.:maf3:

Karin.N
13-09-13, 15:48
Het spijt me, maar veel gekker moet het niet worden.:maf3:

Welkom op NvdD.

knuppeltje
13-09-13, 15:52
Vraag het aan NSA?

Ik zie het al, veel geblaat maar geen wol.

Karin.N
13-09-13, 15:59
Ik zie het al, veel geblaat maar geen wol.

Jij moet gewoon een "echte" kerel worden en op voetbal gaan. Ik kom je wel aanmoedigen :schreeuw:

knuppeltje
13-09-13, 16:03
Jij moet gewoon een "echte" kerel worden en op voetbal gaan. Ik kom je wel aanmoedigen :schreeuw:

Mijn vader zei vroeger al: "Liever een bord voor zijn kop van een zakenman."

Oiseau
13-09-13, 18:25
Ik zie het al, veel geblaat maar geen wol.
Wat had je verwacht?

Charlus
13-09-13, 19:16
Oiseau is een moslim. Wat betekent dat onder meer? Hij legt iets voor/uit aan den ongelovige waarbij de enige door hem als normaal gepercipiëerde reactie er eentje is van begrip en herziening van de ongelovige zijn mening. Moslim legt uit, niet-moslims ziet in. Er kan slechts sprake zijn van eenrichtingsverkeer. Wie zich oneens verklaart, is dom of van kwade wil of beide. In dat geval denkt Oiseau dat nogmaals hetzelfde uitleggen misschien soelaas biedt maar helaas... Hij besluit met de niet-moslim wijzen op zijn gebreken die de oorzaak zijn van niet (willen) begrijpen. Ook een vorm van service. Van een inhoudelijke gedachtenwisseling kan geen sprake zijn, de rollen liggen vast. Men laat zich in de luren leggen omdat hij in eerste instantie lijkt te willen discussiëren over Islamgerelateerde zaken. Is niet zo. Is nooit zo met moslims.

Oiseau
13-09-13, 19:52
Oiseau is een moslim. Wat betekent dat onder meer? Hij legt iets voor/uit aan den ongelovige waarbij de enige door hem als normaal gepercipiëerde reactie er eentje is van begrip en herziening van de ongelovige zijn mening. Moslim legt uit, niet-moslims ziet in. Er kan slechts sprake zijn van eenrichtingsverkeer. Wie zich oneens verklaart, is dom of van kwade wil of beide. In dat geval denkt Oiseau dat nogmaals hetzelfde uitleggen misschien soelaas biedt maar helaas... Hij besluit met de niet-moslim wijzen op zijn gebreken die de oorzaak zijn van niet (willen) begrijpen. Ook een vorm van service. Van een inhoudelijke gedachtenwisseling kan geen sprake zijn, de rollen liggen vast. Men laat zich in de luren leggen omdat hij in eerste instantie lijkt te willen discussiëren over Islamgerelateerde zaken. Is niet zo. Is nooit zo met moslims.

Als je zo doorgaat Charlus dan ga je op de markt staan en tegen jezelf hard praten.

Niet Moslims kunnen slechts kennis nemen van wat de Islam vindt. Een terugkerend foute vanaf den begin van niet gelovigen : ze hebben de illusie om een geloof naar hun hand te zetten zonder gevolgen.. De Islam geeft ze geen kans.Het hoogst haalbaar is andere Moslims manipuleren en dat ligt aan de zwakte van hun Imane in Allah .. De Islam is geen literaire verhaal of een filosofische visie op dit leven.
Alleen Satan door middel van zijn hulpjes/aanbieders proberen wat in de Koran en de Hadith staat te verdraaien en dit is een duidelijk lijn die je niet mag overschrijden voor hen die helder in hun geest en verstandig zijn..

knots71karel
13-09-13, 20:21
Word Moslim en je gaat minder lullen over dit soort zaken.

Word eens een normaal denkend mens ,mogelijk begrijp je Charles dan ook ,maar ja dat is moeilijk voor een totaal eenzijdig geindoctrineerde geest , want je hersens gebruik je alleen maar uit JOU bijna aan :duivels: oogpunt grenzende waanzin ,zonder enig begrip voorde realiteit .

P.S indien je dat wil dan zoek ik wel ff een ''passende'' Soerah op .

Oiseau
13-09-13, 20:30
Word eens een normaal denkend mens ,mogelijk begrijp je Charles dan ook ,maar ja dat is moeilijk voor een totaal eenzijdig geindoctrineerde geest , want je hersens gebruik je alleen maar uit JOU bijna aan :duivels: oogpunt grenzende waanzin ,zonder enig begrip voorde realiteit .

P.S indien je dat wil dan zoek ik wel ff een ''passende'' Soerah op .

Ik ben de baas over mijn hersens en niet andersom. Ik begrijp nog meer dan je lief is.
De complexiteit van onze bestaan als wezens met verstand en ziel kun je niet ermee leven zonder kortsluiting in je hoofd of waanzinnig worden.. Ik weet waar ik naartoe ga en wil..Dwalen in zinloze discussies is niet mijn sport.

Oiseau
13-09-13, 20:35
De realiteit is wat jij van maakt en niet je overgeven aan een logica die je slechts kan toepassen op tastbare zaken.
De realiteit is meer dan je denkt dat het is.

knots71karel
13-09-13, 20:43
Ik ben de baas over mijn hersens en niet andersom. Ik begrijp nog meer dan je lief is.
De complexiteit van onze bestaan als wezens met verstand en ziel kun je niet ermee leven zonder kortsluiting in je hoofd of waanzinnig worden.. Ik weet waar ik naartoe ga en wil..Dwalen in zinloze discussies is niet mijn sport.

Een levens gevaarlijke aan HOOGMOEDSWAANZIN grenzen de visie houd je erop na !
Narcistische Persoonlijkheidsstoornis (NPS)NPS wordt gekenmerkt door arrogant, hooghartig en egoïstisch gedrag. Het is belangrijk om voor jezelf op te komen en soms moet je voor jezelf kiezen om niet over je heen te laten lopen. Wie zelfverzekerd is staat meestal ook evenwichtig in het leven. Wanneer iemand echter übermenschneigingen gaat vertonen, zichzelf superieur acht en op anderen neerkijk, zou er wel eens sprake kunnen zijn van NPS.

Aanrader:
neem het bovenstaande eens serieus op ,en lees je antwoorden eens grondig door , mogelijk begint het dan langzaam tot je door te dringen dat je met een grote zekerheid aan N.P.S lijdt
:wink:

knots71karel
13-09-13, 20:47
Welkom op NvdD.

Ik sluit me bij jou aan .
:)

Oiseau
13-09-13, 20:54
Een levens gevaarlijke aan HOOGMOEDSWAANZIN grenzen de visie houd je erop na !
Narcistische Persoonlijkheidsstoornis (NPS)

NPS wordt gekenmerkt door arrogant, hooghartig en egoïstisch gedrag. Het is belangrijk om voor jezelf op te komen en soms moet je voor jezelf kiezen om niet over je heen te laten lopen. Wie zelfverzekerd is staat meestal ook evenwichtig in het leven. Wanneer iemand echter übermenschneigingen gaat vertonen, zichzelf superieur acht en op anderen neerkijk, zou er wel eens sprake kunnen zijn van NPS.

Aanrader:
neem het bovenstaande eens serieus op ,en lees je antwoorden eens grondig door , mogelijk begint het dan langzaam tot je door te dringen dat je met een grote zekerheid aan N.P.S lijdt
:wink:
Islam is je te machtig en in je ogen ben ik ziek in mijn geest, meer is het niet.

knots71karel
13-09-13, 21:18
Islam is je te machtig en in je ogen ben ik ziek in mijn geest, meer is het niet.

De ISLAM heeft in principe geen macht uit te voeren het is een van de vele Geloven ,en elk Geloof beweert het enige echte en juiste te zijn, geen een uitgezonderd !!!!
Als jou Islam zo machtig is dan was er al lang vrede gesloten tussen Sjiieten en Soenieten !
Zamenwerking is er helaas alleen als er weer een oorlog te voeren is bij voorkeur tegen de Joden ,
dat het wel kan bewees :
Op 15 mei 1948 loopt het Britse mandaat voor Palestina af.
Direct na beëindiging van het Britse mandaat vallen 23.500 soldaten uit vijf Arabische landen (Egypte (http://www.maroc.nl/wiki/Egypte_(land)) met onder meer Gamal Abdel Nasser (http://www.maroc.nl/wiki/Gamal_Abdel_Nasser) als officier, Jordanië (http://www.maroc.nl/wiki/Jordani%C3%AB), Irak (http://www.maroc.nl/wiki/Irak), Syrië (http://www.maroc.nl/wiki/Syri%C3%AB) en Libanon (http://www.maroc.nl/wiki/Libanon) met vrijwilligers uit Soedan) de nieuwe staat aan.[12] (http://www.maroc.nl/forums/#cite_note-12)
De Arabisch-Israëlische Oorlog van 1948 (http://www.maroc.nl/wiki/Arabisch-Isra%C3%ABlische_Oorlog_van_1948) (ook wel Israëlische Onafhankelijkheidsoorlog genoemd) is een feit. Israël zet hierop een vergelijkbare troepenmacht in, maar heeft een blijvend gebrek aan zware wapens. Israël heeft nog geen leger. De Israël Defence Forces worden pas na deze oorlog opgericht. Israël heeft enkel licht bewapende milities zonder tanks en vliegtuigen. De tanks die Israël weet te gebruiken zijn buitgemaakt op de Arabieren. De Arabische landen zijn goed bewapend met zwaar materieel afkomstig uit Duitsland, Frankrijk en Verenigd Koninkrijk

knots71karel
13-09-13, 21:24
De ISLAM heeft in principe geen macht uit te voeren het is een van de vele Geloven ,en elk Geloof beweert het enige echte en juiste te zijn, geen een uitgezonderd !!!!
Als jou Islam zo machtig is dan was er al lang vrede gesloten tussen Sjiieten en Soenieten !
Zamenwerking is er helaas alleen als er weer een oorlog te voeren is bij voorkeur tegen de Joden ,
dat het wel kan bewees :
Op 15 mei 1948 loopt het Britse mandaat voor Palestina af.
Direct na beëindiging van het Britse mandaat vallen 23.500 soldaten uit vijf Arabische landen (Egypte (http://www.maroc.nl/wiki/Egypte_(land)) met onder meer Gamal Abdel Nasser (http://www.maroc.nl/wiki/Gamal_Abdel_Nasser) als officier, Jordanië (http://www.maroc.nl/wiki/Jordani%C3%AB), Irak (http://www.maroc.nl/wiki/Irak), Syrië (http://www.maroc.nl/wiki/Syri%C3%AB) en Libanon (http://www.maroc.nl/wiki/Libanon) met vrijwilligers uit Soedan) de nieuwe staat aan.[12] (http://www.maroc.nl/forums/#cite_note-12)
De Arabisch-Israëlische Oorlog van 1948 (http://www.maroc.nl/wiki/Arabisch-Isra%C3%ABlische_Oorlog_van_1948) (ook wel Israëlische Onafhankelijkheidsoorlog genoemd) is een feit. Israël zet hierop een vergelijkbare troepenmacht in, maar heeft een blijvend gebrek aan zware wapens. Israël heeft nog geen leger. De Israël Defence Forces worden pas na deze oorlog opgericht. Israël heeft enkel licht bewapende milities zonder tanks en vliegtuigen. De tanks die Israël weet te gebruiken zijn buitgemaakt op de Arabieren. De Arabische landen zijn goed bewapend met zwaar materieel afkomstig uit Duitsland, Frankrijk en Verenigd Koninkrijk

Let wel wet boven staande stukje plaatste ik om te bewijzen dat zamenwerking tussen diverse Moslims wel degelijk mogelijk is !
Het is niet de bedoeling om topic 2000??? en zoveel over Joden te beginnen )dat weten we nu onderhand wel wat er daarna gebeurt is .

H.P.Pas
13-09-13, 22:35
Ik ben de baas over mijn hersens en niet andersom.

Een slimmerik kan zich van den domme houden.
Het omgekeerde is niet goed mogelijk.

Oiseau
13-09-13, 22:47
Een slimmerik kan zich van den domme houden.
Het omgekeerde is niet goed mogelijk.

Dus indirect zeggen je hersens dat mijn redenatie je domheid niet mag passeren.

knuppeltje
14-09-13, 10:05
Ik ben de baas over mijn hersens en niet andersom. Ik begrijp nog meer dan je lief is.


Ik vrees dat het veel te weinig is opdat het mij lief zou worden. Misschien toch ietsje pietsje minder baas over je grijze celletjes dan je zelf denkt.

mark61
14-09-13, 12:00
Maar die machomannen hoeven helemaal niet een of ander woestijngeloof aan te hangen. Ik bedoel, voetballers kunnen er ook wat van. Toch?

Yep, maar het is nog sneuer als je rechtvaardiging zoekt in een godsdienst.

H.P.Pas
14-09-13, 12:02
Dus indirect zeggen je hersens dat mijn redenatie je domheid niet mag passeren.

Mijn hersens zgeen dat jij, net als iedereen, praat naar je verstand hebt. Niet omgekeerd.

knuppeltje
14-09-13, 12:14
Yep, maar het is nog sneuer als je rechtvaardiging zoekt in een godsdienst.

Tja, ook zonder godsdienst kan dat heel religieus beleden worden.

sjo
14-09-13, 15:02
Gelukkig zegt dat niets over die miljard aanhangers van hetzelfde geloof.[/QUOTE]


indd GOD ZIJ DANK !

Ben daar nog niet zo zeker van.....:traan2:

Juffrouw_Saartje
14-09-13, 16:50
Mukhannathun - Wikipedia, the free encyclopedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Mukhannathun)

Bedankt Mark61, ik zal het bestuderen. Ik heb het de laatste tijd echter razend druk, dus het zal wel wat duren voordat ik reageer. Ondertussen lees ik wel mee.

super ick
14-09-13, 20:25
Maar die machomannen hoeven helemaal niet een of ander woestijngeloof aan te hangen. Ik bedoel, voetballers kunnen er ook wat van. Toch?

Tja, als ik nu zeg dat homo's elkaar beter geen kusje kunnen geven in het openbaar in een Islamitisch land kom je waarschijnlijk aankakken met Rusland.
Je lijkt een beetje op Mars die aan komt zakken met het feit dat er ook kinderen buiten de RKK misbruikt worden.

Ik ken zat machomannen die homo's prima kunnen velen. Zij hebben ook geen oud boekje met allerlei rare geboden en verboden waaruit ze putten om hun onderbuik goed te lullen.

knots71karel
14-09-13, 21:37
Ben daar nog niet zo zeker van.....:traan2:

Helemaal zeker ben je als mens nooit :-)

sjo
16-10-13, 21:11
j transsexuelofoob


Ik begin :duizelig: Oiseauofoob te raken.

Anthropos
06-11-13, 19:13
Jammer dat de discussie wat ontspoord is en het onderwerp van transseksualiteit en de islam meer naar de achtergrond is gegaan. Oiseau, wat jij van het gegeven vind is duidelijk naar voren gekomen – wat ik, in een notendop, uit je woorden opmaak: je keurt transseksualiteit vanuit je geloof af - maar zou je hier misschien iets dieper op in kunnen gaan? Waarom sta jij er persoonlijk negatief tegenover? Hoe en in hoeverre speelt je geloof daarin een rol?

En de anderen mogen zich natuurlijk ook laten horen over het onderwerp in kwestie (ja ja, ik geef jullie zomaar toestemming om mee te doen! ;) ). Ik heb het topic helemaal doorgelezen, maar het is wel 17 pagina’s aan commentaren, dus het is lastig om alles te onthouden en misschien dus dat ik jullie meningen en argumenten hierover helemaal gemist heb. In dat geval, sorry! :)