PDA

Bekijk Volledige Versie : Israel must give Palestinians gas masks: official



Oiseau
08-09-13, 00:15
AFP - Israel must provide Palestinians living in the occupied territories with gas masks, a Palestinian official has said, in the event of a spillover of violence from Syria.
Israel has been distributing gas masks to its citizens over the last two weeks amid fears of reprisals against the Jewish state, following anticipated US military intervention in neighbouring Syria.
"If there is any war in the region, the responsibility (for ensuring Palestinians civilians are prepared) falls upon Israel, because it is the occupying authority," Palestinian Authority security services spokesman Adnan al-Dumayri told AFP on Tuesday.
"Israel must provide to all citizens living under its occupation the necessary security equipment, be that gas masks or other items, especially if Israel gets into a war we have no connection with.
"We are living under occupation, we have no sovereignty over our borders (in the West Bank and the Gaza Strip), and we can't import gas masks," Dumayri said.
Israelis last week scrambled to collect gas masks provided by the state, queueing up sometimes for hours at distribution centres -- mostly post offices -- across the country.
Palestinians living in the occupied territories have not received any such safety equipment.
The US is mulling military strikes against Syrian President Bashar al-Assad's regime, in response to its alleged use of chemical weapons near Damascus on August 21.

Israel must give Palestinians gas masks: official - FRANCE 24 (http://www.france24.com/en/20130904-israel-must-give-palestinians-gas-masks-official)

Oiseau
08-09-13, 00:22
Labor MK petitions high court to provide gas masks to all citizens and residents
"In a 1991 decision on a similar case, the high court ruled that the government must provide gas masks to all citizens and residents of Israel and the territories"


Palestinians demand gas masks from Israel | The Times of Israel (http://www.timesofisrael.com/palestinians-demand-gas-masks-from-israel/)

Oiseau
08-09-13, 00:26
Ik geloof zelfs dat de gasmaskers van het Israëlische leger van beter kwaliteit dan die van de rest.
Palestijnen hoeven niet op een racistische bezitter te rekenen.

Samir75017
08-09-13, 01:13
"If there is any war in the region, the responsibility (for ensuring Palestinians civilians are prepared) falls upon Israel

:hihi:

Ever seen Israel officially held responsible for anything ?

knots71karel
08-09-13, 14:20
Zonder verder kommentaar :
http://cdn.maroc.nl/forums/images/misc/quote_icon.png Oorspronkelijk geplaatst door CONTRA http://img1.maroc.nl/forums/images/buttons/viewpost-right.png (http://www.maroc.nl/forums/nieuws-de-dag/365542-run-op-gasmaskers-isra%EBl-post5233619.html#post5233619) ik dacht even dat ze bedoelden dat israel massaal gasmaskers uitdeelt aan syriers maar israel deelt liever massaal gasmakers uit aan mensen die het helemaal niet nodig hebben.

Natuurlijk hebben hun eigen burgers geen gasmaskers nodig !
Maar de fabriek voor die gasmaskers moet ook draaien , boven dien je weet het maar nooit in die omgeving ( je weet wel dat puntje op deze Aarde wat Israel gejat heeft volgens vele ,en waar'' ze '' nu al jaren bonje om maken !
O , ja en van deze betrekkelijke veiligheid profiteren de Palestijnen ook , heb tenminste nog geen beelden gezien van gifgas an vallen met tien tallen doden en honderden gewonden kinderen en volwassenen.
Zo zie je ;Elk nadeel heeft ook zijn voordeel !

knots71karel
08-09-13, 14:22
:hihi:

Ever seen Israel officially held responsible for anything ?

Thanks for the all the red :duim: please a few more and it will be one hundred !
:Iluvu: je lijkt wel een verliefd wijf ,die stuurt ook iedere dag een presentje .

super ick
08-09-13, 16:52
Ik geloof zelfs dat de gasmaskers van het Israëlische leger van beter kwaliteit dan die van de rest.
Palestijnen hoeven niet op een racistische bezitter te rekenen.

Palestijnen?

Het zijn Jordaniërs en Egyptenaren hoor

Oiseau
08-09-13, 21:09
Palestijnen?

Het zijn Jordaniërs en Egyptenaren hoor

En de Joden is een curiosa verzameling van een beetje van alles' van Poolse migranten tot Ethiopiërs etc hoor!

knots71karel
08-09-13, 22:26
En de Joden is een curiosa verzameling van een beetje van alles' van Poolse migranten tot Ethiopiërs etc hoor!

Maar een ding hadden ze allemaal tegen , zij zijn allemaal als JOOD en de NAZIE ,S wisten dat ook .
Zo komen allemaal uit de zelfde bron .

Oiseau
08-09-13, 22:52
knotsnotneus! mijn reactie was voor s.ick.

super ick
09-09-13, 08:03
En de Joden is een curiosa verzameling van een beetje van alles' van Poolse migranten tot Ethiopiërs etc hoor!

Uitgezwermd over de hele wereld. Speciaal voor jou:

2:47. O kinderen Israëls! Gedenkt Mijn gunsten, die Ik u bewees, dat Ik u boven de volkeren verhief. (Dit wordt herhaald in Soera 2:122.)
2:40. O kinderen Israëls! Gedenkt Mijn gunsten, welke Ik u bewees en weest getrouw aan Mijn verbond. Ik zal Mijn verbond met u houden en Mij alleen zult gij vrezen.
17:104. En Wij zeiden na hem tot de kinderen van Israël: "Blijft gij in het land en wanneer de laatste belofte komt zullen Wij u allen tezamen brengen."

Geen woord over Palestijnen.

knuppeltje
09-09-13, 08:27
Uitgezwermd over de hele wereld. Speciaal voor jou:

2:47. O kinderen Israëls! Gedenkt Mijn gunsten, die Ik u bewees, dat Ik u boven de volkeren verhief. (Dit wordt herhaald in Soera 2:122.)
2:40. O kinderen Israëls! Gedenkt Mijn gunsten, welke Ik u bewees en weest getrouw aan Mijn verbond. Ik zal Mijn verbond met u houden en Mij alleen zult gij vrezen.
17:104. En Wij zeiden na hem tot de kinderen van Israël: "Blijft gij in het land en wanneer de laatste belofte komt zullen Wij u allen tezamen brengen."

Geen woord over Palestijnen.

Huh? Dat is wel raar van de bijbel, toch? Geen woord over Palestijnen.

knuppeltje
09-09-13, 08:28
Palestijnen?

Het zijn Jordaniërs en Egyptenaren hoor

Huh, wat krijgen we nu?

super ick
09-09-13, 09:16
Huh, wat krijgen we nu?

Even prikken.....

knuppeltje
09-09-13, 10:03
Even prikken.....

Was zeker weer die knuppel van je?

super ick
09-09-13, 10:15
Was zeker weer die knuppel van je?

:hihi:

Je moet soms even kijken wie de gesprekspartner is. Ik pas mij aan.
Jou standpunt en de motivatie ken ik wel. Zijn standpunt ook maar ik ben benieuwd waar hij het vandaan haalt.

knuppeltje
09-09-13, 10:21
:hihi:

Je moet soms even kijken wie de gesprekspartner is. Ik pas mij aan.
Jou standpunt en de motivatie ken ik wel. Zijn standpunt ook maar ik ben benieuwd waar hij het vandaan haalt.


Tja, onzin met onzin willen bestrijden. Zal echt niet lukken, denk ik.

super ick
10-09-13, 07:51
Tja, onzin met onzin willen bestrijden. Zal echt niet lukken, denk ik.

Voor een moslim moet het toch moeilijk te plaatsen zijn. De Koran spreekt letterlijk over een land dat aan de Joden toebehoort. Hooguit een enkele moslim die je daar over hoort.

Kijk het gaat net als met gristenen. Ik heb niets met die boeken maar als er regeltjes in staan die zij met voeten treden dan wijs ik hen daar graag op. En hoor ik graag de motivatie.

knuppeltje
10-09-13, 08:23
Voor een moslim moet het toch moeilijk te plaatsen zijn. De Koran spreekt letterlijk over een land dat aan de Joden toebehoort. Hooguit een enkele moslim die je daar over hoort.

Kijk het gaat net als met gristenen. Ik heb niets met die boeken maar als er regeltjes in staan die zij met voeten treden dan wijs ik hen daar graag op. En hoor ik graag de motivatie.

Tja, de koran is geen bevolkingsatlas uit die tijd. Die hem geschreven hebben wisten blijkbaar niet veel over Palestina, of deden maar net alsof.

super ick
10-09-13, 11:56
Tja, de koran is geen bevolkingsatlas uit die tijd. Die hem geschreven hebben wisten blijkbaar niet veel over Palestina, of deden maar net alsof.

Voor ons is het makkelijk lullen maar voor een moslim zou dat toch anders moeten liggen. Wat in de Koran staat kan een moslim niet negeren.

knuppeltje
10-09-13, 13:36
Voor ons is het makkelijk lullen maar voor een moslim zou dat toch anders moeten liggen. Wat in de Koran staat kan een moslim niet negeren.

Je moest eens weten.

super ick
10-09-13, 14:00
Je moest eens weten.

Ja maar dat is juist het leuke. Gelovigen die kunnen relativeren weten dat ze geen haar beter zijn dan anderen en gedragen zich daar dan ook naar.
Ik tref hier gelovigen aan die zo hypocriet zijn als de pest. Het vingertje, wijsvingertje welteverstaan, omhoog steken en waar mogelijk het feit dat zij het perfecte geloof aanhangen bewieroken en indirect dus ook hen zelf.
Die gelovigen fileer ik graag.

Oiseau
10-09-13, 16:58
Lekker bezig onze amateurtjes zeg! bij de les blijven is te moeilijk wanneer het om je superieuren gaat..

Zelfs een racistische beleid van een onderdrukker weten jullie goed te keuren. De mensheid is bij jullie in goede handen!

knots71karel
10-09-13, 20:30
Voor een moslim moet het toch moeilijk te plaatsen zijn. De Koran spreekt letterlijk over een land dat aan de Joden toebehoort. Hooguit een enkele moslim die je daar over hoort.

Kijk het gaat net als met gristenen. Ik heb niets met die boeken maar als er regeltjes in staan die zij met voeten treden dan wijs ik hen daar graag op. En hoor ik graag de motivatie.

Ben ik volkomen met je eens ,Christenen kunnen er ook wat van.

super ick
11-09-13, 07:29
Lekker bezig onze amateurtjes zeg! bij de les blijven is te moeilijk wanneer het om je superieuren gaat..

Zelfs een racistische beleid van een onderdrukker weten jullie goed te keuren. De mensheid is bij jullie in goede handen!

Oja?
Waar doen we dat dan?

BTW, aan munitie en wapens nooit gebrek dus die gasmaskers komen echt wel goed.

knuppeltje
11-09-13, 08:07
Ja maar dat is juist het leuke. Gelovigen die kunnen relativeren weten dat ze geen haar beter zijn dan anderen en gedragen zich daar dan ook naar.
Ik tref hier gelovigen aan die zo hypocriet zijn als de pest. Het vingertje, wijsvingertje welteverstaan, omhoog steken en waar mogelijk het feit dat zij het perfecte geloof aanhangen bewieroken en indirect dus ook hen zelf.
Die gelovigen fileer ik graag.

Weet je, ik tref hier ook ongelovigen aan die zo hypocriet zijn als de pest, en net zo snel met het vingertje zijn.

Hypocriet is hypocriet. Of ze daarbij wel of niet gelovig zijn, zal me aan me reet roesten.

super ick
11-09-13, 15:40
Weet je, ik tref hier ook ongelovigen aan die zo hypocriet zijn als de pest, en net zo snel met het vingertje zijn.

Hypocriet is hypocriet. Of ze daarbij wel of niet gelovig zijn, zal me aan me reet roesten.

Mij ook maar die gelovige vaak niet. die acht zichzelf vaak beter, verheven. Claimt de morele waarheid in pacht te hebben. Die gelovigen wil ik graag een stukje op weg helpen.

Eigenlijk ben ik dus een soort hulpverlener. Een barmhartige Samaritaan.

Oiseau
11-09-13, 17:55
Nog steeds over ik ik ik. maar niet over dit nieuws zelf.

s.ick, help eens jezelf!

knuppeltje
12-09-13, 08:22
Mij ook maar die gelovige vaak niet. die acht zichzelf vaak beter, verheven. Claimt de morele waarheid in pacht te hebben.

Die gelovigen wil ik graag een stukje op weg helpen.

Eigenlijk ben ik dus een soort hulpverlener.

Een barmhartige Samaritaan.

Doen ongelovigen ook.

Daar geloof ik geen moer van.

Ik weet niet of dat in het basispakket zit.

Die bestaan niet.

knots71karel
12-09-13, 21:26
Nog steeds over ik ik ik. maar niet over dit nieuws zelf.

s.ick, help eens jezelf!

krijsde de POT die de KETEL verwijt dat hij zwart ziet !