PDA

Bekijk Volledige Versie : Voetbal verbroedert



knuppeltje
13-09-13, 09:36
Ik raad ze dat ook niet aan. Nou ja, om voetballer te worden dan toch.


'Ik raad homoseksuele voetballer niet aan uit kast te komen' - AD.nl (http://www.ad.nl/ad/nl/1017/Buitenlands-voetbal/article/detail/3508986/2013/09/13/Ik-raad-homoseksuele-voetballer-niet-aan-uit-kast-te-komen.dhtml)

mark61
13-09-13, 09:46
Nou van der Gijp, wat nu.

knuppeltje
13-09-13, 10:38
Nou van der Gijp, wat nu.

Die is gek.

Loubnalulu
13-09-13, 11:27
Dacht dat het ging om verbroedering van supporters. Sorry. Maar dat is juist goed. Dan maakt afkomst of religie niet meer uit. Allemaal juichen ze voor t zelfde team. Zo zien mensen misschien dat de " ander" best mee valt. En er misschien toch overeenkomsten zijn. Verder hoef je het niet altijd met elkaar eens te zijn toch. En homo of geen homo pffff als ie scoort, dat is belangrijk toch met voetbal. Wie hij scoort daarbuiten is zijn zaak.

knuppeltje
13-09-13, 15:01
Dacht dat het ging om verbroedering van supporters. Sorry. Maar dat is juist goed. Dan maakt afkomst of religie niet meer uit. Allemaal juichen ze voor t zelfde team. Zo zien mensen misschien dat de " ander" best mee valt. En er misschien toch overeenkomsten zijn. Verder hoef je het niet altijd met elkaar eens te zijn toch. En homo of geen homo pffff als ie scoort, dat is belangrijk toch met voetbal. Wie hij scoort daarbuiten is zijn zaak.

Ga ze het maar eens vertellen Loubna.

Karin.N
13-09-13, 15:17
Ik heb 2 jongens op voetbal gehad. Ik heb me verschrikkelijk verbaasd over het gedrag van sommige ouders. Staan ze werkelijk dingen te roepen als: Trap hem de grond in. Of: Maai hem neer. En dat was dan nog in de fjes. Van die leuke kindjes die met z'n allen om de bal heen zwermen. Je ziet een hele kluwen over het veld bewegen. Is leuk om te zien. Maar dan het commentaar van sommige ouders. Gelukkig waren het er maar enkele. Maar naarmate ze ouder worden wordt het steeds feller. Heel jammer.

Nu zitten ze dan op tennis. Geen teamsport. Leuke ouders en ook weer sommige ouders, ongelofelijk gewoon. Vooral als ze denken dat hun kind de volgende Federer is. Wat die allemaal kunnen uitkramen.En dan niet te vergeten de ouders die hun kinderen lichamelijk en/of geestelijk mishandelen. Heb daar binnen de tennissport al het nodige van gezien. Gaat om prestatietennis ipv recreatief, maar sommige ouders zou je uit de ouderlijke macht moeten zetten!

Loubnalulu
13-09-13, 15:36
Over kindermishandeling in wat voor vorm kan ik kort zijn: die ouders moeten zelf een lesje krijgen, want aan al die overheidsinstanties heb je ook niks. Wat een aanfluiting zeg! Oog om oog, tand om tand. Aftuigen die tokkies

Karin.N
13-09-13, 17:17
Over kindermishandeling in wat voor vorm kan ik kort zijn: die ouders moeten zelf een lesje krijgen, want aan al die overheidsinstanties heb je ook niks. Wat een aanfluiting zeg! Oog om oog, tand om tand. Aftuigen die tokkies


Heb het al meerdere keren aangekaart bij oa kinderbescherming, helpt idd niet. Trainers kijken je vol ongeloof aan. Ze weten het ergens wel, maar ja, kind heeft mss wel een mooie toekomst voor zich in tennisland (hoeveel breken er nu echt op jaarbasis door :verrassin, geloof niet eens 1 per jaar).

De ouders (eerlijk gezegd meestal de vader) varieert van eigenaar luxe villa in het zgn Gooische tot de aziatische vader die discipline dmv slaan gebruikelijk acht in zijn cultuur.
De vader uit het Gooische voelt zich boven alles en iedereen verheven. De vader uit Azie is verder een heel sympathieke man, waarvan je denkt hoe is het mogelijk dat ie dat doet.

Loubnalulu
13-09-13, 22:47
Is t echt zo erg ja? Hier 1 x mot gehad met de buurvrouw. Werd er zo verdrietig van dat ze haar dochter van 11 elke x hoer noemde. Heb t eerst vriendelijk geprobeerd om te zeggen dat t niet kan. De tweede keer heb ik haar letterlijk bij haar kraag gegrepen en gezegd dat als ik nog 1 x zou horen dat ze een meisje van 11 uit zou maken voor hoer dat ik haar ik t niet bij praten zou laten. Andere buurvrouw heeft een x de politie gebeld. Om een lang verhaal kort te maken ik denk dat t heeft geholpen, zowel moeder als dochter zien er veel beter en gelukkiger uit. Oprecht.

knuppeltje
14-09-13, 08:58
Ik heb 2 jongens op voetbal gehad. Ik heb me verschrikkelijk verbaasd over het gedrag van sommige ouders. Staan ze werkelijk dingen te roepen als: Trap hem de grond in. Of: Maai hem neer. En dat was dan nog in de fjes. Van die leuke kindjes die met z'n allen om de bal heen zwermen. Je ziet een hele kluwen over het veld bewegen. Is leuk om te zien. Maar dan het commentaar van sommige ouders. Gelukkig waren het er maar enkele. Maar naarmate ze ouder worden wordt het steeds feller. Heel jammer.

Nu zitten ze dan op tennis. Geen teamsport. Leuke ouders en ook weer sommige ouders, ongelofelijk gewoon. Vooral als ze denken dat hun kind de volgende Federer is. Wat die allemaal kunnen uitkramen.En dan niet te vergeten de ouders die hun kinderen lichamelijk en/of geestelijk mishandelen. Heb daar binnen de tennissport al het nodige van gezien. Gaat om prestatietennis ipv recreatief, maar sommige ouders zou je uit de ouderlijke macht moeten zetten!

Tja, wat moet je als ouder met een misgelopen sportcarrière. Zie je je kind een keertje aardig tegen een balletje slaan, of schoppen, en dan denk je dat dat uitgebroed van je jouw mislukking wel eens even gaat rechtzetten. En wees eerlijk, dat jong moet er wel wat voor over hebben, ja. Dus als broedlief niet zijn tegenstander onder de grond wil schoffelen, dan dreigt de mislukking weer opnieuw. Maar deze keer is er dan geen redding meer mogelijk. Niets dan schaamte en inktzwarte misère rest er. Het leven heeft dan geen enkele zin meer.

Voor zo'n ouder rest er maar één troost: Bij de pianokinderen gaat het ook zo. Of is dat eerder troost voor die sportkinderen?