PDA

Bekijk Volledige Versie : Leider Sharia4Belgium sterft in Syrië



Marsipulami
14-09-13, 16:28
Leider Sharia4Belgium sterft in Syrië

Gisteren om 06:33 door Mark Eeckhaut

17997

Houssien Elouassaki Foto: rr

De 22-jarige Houssien Elouassaki uit Vilvoorde is begin augustus gesneuveld in Syrië. Dat schrijft de ochtendeditie van De Standaard op basis van betrouwbare bronnen. Hij zou in de strijd zijn gestorven.

De geruchten deden al een tijdje de ronde in Vilvoorde omdat hij al weken geen teken van leven meer heeft gegeven via de sociale media. Maar honderd procent zeker is dat niet, omdat niemand zijn lichaam heeft gezien.

In speurderskringen bestaat er weinig twijfel over dat de geruchten over Elouassaki kloppen. Volgens onze bronnen lieten Syrische medestrijders van hem begin augustus aan contacten in België weten dat Houssien ‘gesneuveld is in de strijd tegen de ongelovigen’.

Houssien Elouassaki was de leider van de Belgische jihadstrijders in Syrië, zo blijkt uit getuigenissen van teruggekeerde jongeren. Na de dood van Houssien Elouassaki zou de groep Sharia-militanten in Syrië helemaal uit elkaar zijn gevallen.

Voor de familie Elouassaki uit Vilvoorde is het een zoveelste zware klap. Hun jongste zoon Hakim keerde in april zwaargewond terug uit Syrië. De familie hoopt volgens haar advocaat dat Houssien nog leeft.

mark61
14-09-13, 20:24
‘gesneuveld is in de strijd tegen de ongelovigen’.

Ik wist niet eens dat je die daar had.

Olive Yao
14-09-13, 20:40
.



Ik wist niet eens dat je die daar had.

:hihi: Heerlijk droog.

mark61
14-09-13, 23:16
Dank u :hihi:

AgressieveTurk
15-09-13, 01:41
Ik wist niet eens dat je die daar had.



Komt door je onwetendheid. :wink:

mark61
15-09-13, 03:03
Komt door je onwetendheid. :wink:

Vertel es, hoeveel ongelovigen zijn er in Syrië, wie zijn het? Graag met bronnen.

AgressieveTurk
15-09-13, 06:12
Vertel es, hoeveel ongelovigen zijn er in Syrië, wie zijn het? Graag met bronnen.

Statistieken zijn niet bekend. Maar wie het zijn, waarom ze het zijn met bronnen kan je hier lezen.

http://www.kalamullah.com/Books/Beware%20of%20takfir%20-%20Abu%20Hamza%20Al-Misri.pdf

AgressieveTurk
15-09-13, 06:25
*Buiten dat boek om*

Ibn Taymiyyah said about the Alawis also known as Al-Nusayriyyah:

"All Praise is for Allah, Lord of all worlds. These people named "Al-Nusayriyyah", and other groups from among the Qaraamitah and Baatiniyyah, are greater disbelievers than the Jews and Christians. Nay, they are greater disbelievers than most of the mushrikeen (polytheists from other than Ahl ul-Kitab), and their harm to the Ummah of Muhammad, sallallahu alaihi wa sallam, is greater than the harm of the disbelievers who are in war with Muslims, such as at-Tatar, disbelieving Europeans and others."

[Majmoo` al-Faatwaa 35/145]

Syrian Alawis: "We worship Bashar al-Assad before Allah.." - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=KkiBXZCueeY)

Syrian Regime - A Compilation of Shirk - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=QqprJ01JJ7Q)

http://www.youtube.com/watch?v=0UU1AbbG3c0

knuppeltje
15-09-13, 09:01
.


:hihi: Heerlijk droog.

Zo droog, dat je erbij moet drinken. :stout:

mark61
15-09-13, 15:01
Statistieken zijn niet bekend. Maar wie het zijn, waarom ze het zijn met bronnen kan je hier lezen.

http://www.kalamullah.com/Books/Beware%20of%20takfir%20-%20Abu%20Hamza%20Al-Misri.pdf

Huh? Dit slaat werkelijk nergens op. Ben je gestoord?

mark61
15-09-13, 15:02
*Buiten dat boek om*

Godallemachtig. Soennitische haat tegen alles wat niet soennitisch is. Heel vroom allemaal.

Ben je er trots op een hater te zijn? Blijkbaar.

super ick
15-09-13, 19:13
Vertel es, hoeveel ongelovigen zijn er in Syrië, wie zijn het? Graag met bronnen.

Iedereen die geen soenniet is wordt als ongelovig beschouwd.

mark61
15-09-13, 19:20
Iedereen die geen soenniet is wordt als ongelovig beschouwd.

Dat blijkt. Ik wou het even helder hebben, maar hij is te laf het zelf te zeggen.

AgressieveTurk
15-09-13, 19:50
Godallemachtig. Soennitische haat tegen alles wat niet soennitisch is. Heel vroom allemaal.

Ben je er trots op een hater te zijn? Blijkbaar.

Hater? Waar haal je dat vandaan?

AgressieveTurk
15-09-13, 19:52
Iedereen die geen soenniet is wordt als ongelovig beschouwd.

Nee dit klopt niet. Je hebt ook ahlul bidah, niemand verklaart het per direct als ongelovige. Er zijn talloze groepen wie niet buiten de zuilen van Islaam treden , maar wel op de wrong pad zijn.

AgressieveTurk
15-09-13, 19:54
Dat blijkt. Ik wou het even helder hebben, maar hij is te laf het zelf te zeggen.

Laf? Je blaft weer mark. Kom op, genoeg geblaft. Je vroeg bewijs wie er ongelovig was...er zijn daar duidelijke groepen die Bashar Assad als God nemen. Hoe ga jij zeggen dat zij moslims zijn, als ze zelf zeggen dat ze het niet zijn?

Je hebt je bewijs maar dan begin je zig zag van hak tot tak te springen. Ik heb geen takfir gedaan op de '' niet soennis's'' .

Bofko
15-09-13, 20:53
.er zijn daar duidelijke groepen die Bashar Assad als God nemen. Hoe ga jij zeggen dat zij moslims zijn, als ze zelf zeggen dat ze het niet zijn?.

Wat een achterlijke en gruwelijk domme observatie c.q uitspraak.

Hoe denk jij over Egypte en 'neem jij Morsi als God' ? En als jij dat NIET doet dan nemen andere moslims Bashar Assad ook niet als God. Is dat duidelijk, rare vent ?

De wereld is iets complexer als jouw simpele gelovigen-ongelovigen-wereldbeeldje.In een complexe wereld doe je er goed aan niet te snel te oordelen, laat ik je dat als advies meegeven.

AgressieveTurk
15-09-13, 20:58
Wat een achterlijke en gruwelijk domme observatie. En volkomen foute formulering.

Hoe denk jij over Egypte en 'neem jij Morsi als God' ? En als jij dat NIET doet dan nemen andere moslims Bashar Assad ook niet als God. Is dat duidelijk, rare vent ?

De wereld is iets complexer als jouw simpele gelovigen-ongelovigen-wereldbeeldje.In een complexe wereld doe je er goed aan niet te snel te oordelen, laat ik je dat als advies meegeven.

Je bent blind. Bekijk zelf de video's die ik heb geplaats. En dat zijn maar enkele van honderen.

Heel vreemd dat je toch die mensen, die zelf letterlijk zeggen dat ze bashar aanbidden toch als moslim wilt beschouwen. Neen, niet iedereen is moslim. Er is vrijheid, men mag kiezen wie of wat hij aanbidt. Laat die ongelovigen Bashar aanbidden. Waarom wil je ze perse moslim hebben?

Wat een extremist ben je.

knuppeltje
16-09-13, 09:16
Er zijn talloze groepen wie niet buiten de zuilen van Islaam treden , maar wel op de wrong pad zijn.

Huh? Wel eens van 'inconsequentie' gehoord?

Umarvlie
16-09-13, 10:16
Iedereen die geen soenniet is wordt als ongelovig beschouwd.

Nee hoor, er zijn zat soennieten die het onderling ook niet met elkaar eens zijn ... tot bloedens toe.

mark61
16-09-13, 11:27
Laf? Je blaft weer mark. Kom op, genoeg geblaft. Je vroeg bewijs wie er ongelovig was...er zijn daar duidelijke groepen die Bashar Assad als God nemen. Hoe ga jij zeggen dat zij moslims zijn, als ze zelf zeggen dat ze het niet zijn?

Je hebt je bewijs maar dan begin je zig zag van hak tot tak te springen. Ik heb geen takfir gedaan op de '' niet soennis's'' .

Ja, laf.

Mensen die 'commentaar' leveren in de vorm van lappen hysterische tekst, dan wel joetjoepfilmpjes zijn laf.

Assad als god? Doe niet zo idioot.

Jij maakt duidelijk dat je sji`ieten geen moslims vindt. Moefti Aggro Turrek. Zeg dat maar gewoon en verschuil je niet achter diverse audiovisuele idioten.

Ja, dat doe je wel. Draaikont.

Lafaard. Je bevestigt het hier nog een keer.

Mark
16-09-13, 11:28
lol, domme belg

Umarvlie
16-09-13, 11:36
lol, domme belg

Zijn er dan nog andere Belgen? :belgie: