PDA

Bekijk Volledige Versie : Al Qaidaleider Zawahri wil aanslagen in VS



AgressieveTurk
14-09-13, 22:54
Ayman Al Zawahiri, leider van de islamitische organisatie Al Qaida, heeft in een audioboodschap opgeroepen tot aanslagen op de Verenigde Staten om zo het land economisch te raken. De boodschap werd gisterenavond verspreid via verschillende websites. ”We moeten Amerika economisch droogleggen door ervoor te zorgen dat het land heel veel geld uitgeeft aan nationale veiligheid. Het zwakke punt van Amerika is zijn economie, die nog aan het bekomen is van eerdere militaire uitgaven en uitgaven voor de veiligheid”, aldus de leider.

“De spanning in Amerika opdrijven kost ons maar een paar sporadische aanslagen hier en daar. We hebben het land verslagen in Somalië, Jemen, Irak en Afghanistan, nu wordt het tijd om oorlog te voeren in Amerika zelf”, zegt Al Zawahiri. In augustus sloten de VS en verschillende Europese landen hun ambassades in het Midden Oosten en Noord-Afrika, nadat de VS telefoongesprekken had onderschept tussen leden van Al Qaida. Al Zawahiri zou toen opgeroepen hebben tot aanslagen op Amerikaanse doelwitten.

mark61
15-09-13, 00:12
Waarom doet ie niks voor zijn land?

Mislukte idioot.

AgressieveTurk
15-09-13, 00:34
Waarom doet ie niks voor zijn land?

Mislukte idioot.

http://www.maroc.nl/forums/wie-schrijft-blijft/365981-de-honden-blaffen-de-karavaan-gaat-voort.html

knuppeltje
15-09-13, 10:57
Ja, zolang maroc.nl nog genoeg open luiken en open achterdeuren heeft, is het niet moeilijk de logfiles met alle informatie te lezen.

Het stinkt hier inderdaad nogal eens naar stront. :stout:

Revisor
15-09-13, 12:11
Ja, zolang maroc.nl nog genoeg open luiken en open achterdeuren heeft, is het niet moeilijk de logfiles met alle informatie te lezen.

Ze kunnen logfiles lezen wat ze willen, en dan? Aanklacht voor wat?

BoerHarms
15-09-13, 12:33
Ze kunnen logfiles lezen wat ze willen, en dan? Aanklacht voor wat?


Wie, wat over aanklachten,???


Big Brother, lees deze files regelmatig, speciaal op dit soort website, door trace van ip nummers weten ze precies en heel snel waar de lokaties met de bijbehorende ipnummers

Aanklachten, neen hoor maar wel inventarisatie van bepaalde berichten

Revisor
15-09-13, 12:40
Wie, wat over aanklachten,??? als je niet weet waarover je praat, ssstttttttttttt,

Enlighten me.

CONTRA
15-09-13, 14:10
Big Brother, lees deze files regelmatig, speciaal op dit soort website, door trace van ip nummers weten ze precies en heel snel waar de lokaties met de bijbehorende ipnummers

Aanklachten, neen hoor maar wel inventarisatie van bepaalde berichten

aan een ip-adres heb je niet veel. feitelyk weet je dan nog niks over de persoon. sowieso kan je aan een ip-adres never nooit zien of iemand een 12 jarige puber is. daarby kan iemand een ip-adres van een ander gebruiken tydens het posten op dit forum.

BoerHarms
15-09-13, 17:12
aan een ip-adres heb je niet veel. feitelyk weet je dan nog niks over de persoon. sowieso kan je aan een ip-adres never nooit zien of iemand een 12 jarige puber is. daarby kan iemand een ip-adres van een ander gebruiken tydens het posten op dit forum.

Ben ik ten dele met je eens, natuurlijk kan je niet zien. Ook dat iemand een IP adres van een ander kan gebruiken.
Je kan ook over een proxy server gaan, dan raak je helemaal verdwaald in het oerwoud.

Er zijn genoeg proxy servers waar ik bij iedere sessie een nieuw IP nummer krijg toegewezen krijg. In de proxy server wordt ik wel weer naar mij gezonden. En zolang men geen toegang tot deze proxy server krijg blijf ik ontvindbaar.

Je weet net zo goed, dat de IP adress helemaal tot aan de aansluiting van de provider wordt gevolgt.
Zo kan dit ook met mijn IP adres, daar kom je tenslotte uit in of Frankrijk, of Oostenrijk of Spanje.
daar komt het binnen in ons bedrijfsnetwerk dat nog een uit een paar duizend IP nummers bestaat.
Natuurlijk wordt tijdens ieder pakket wat verstuurd wordt bijna de gehele IP lijn meegestuurd, want men wilt tenslotte toch wel weten waar het terecht komt. Tenzij de procedure bij onze grote router als proxy gaat werken.
Dan komt het bericht op onze router binnen en gaat vandaaruit het bedrijfsnetwerk op.
Er zijn velen en velen mogelijkheden. Alleen door het controleren van onze bedrijfs proxyserver kan men tenslotte bij mij komen.


Maar de meeste gebruikers zijn te traceren naar het IP nummber van de aansluiting waarvan de loggegevens bij de provider opgeslagen zijn. Niets en niets is geheim zolang er toegang tot de gegevens gegeven worden

:mrt2::boogie::boogie:

CONTRA
15-09-13, 23:32
Maar de meeste gebruikers zijn te traceren naar het IP nummber van de aansluiting waarvan de loggegevens bij de provider opgeslagen zijn. Niets en niets is geheim zolang er toegang tot de gegevens gegeven worden

:mrt2::boogie::boogie:

die toegang kryg je dus niet. zelfs al zou je achter het ip-adres kunnen komen van forumleden dan nog heb je er niets aan. providers zullen jou geen enkele informatie verschaffen over wie er achter een ip-adres schuilgaat.

BoerHarms
16-09-13, 05:41
die toegang kryg je dus niet. zelfs al zou je achter het ip-adres kunnen komen van forumleden dan nog heb je er niets aan. providers zullen jou geen enkele informatie verschaffen over wie er achter een ip-adres schuilgaat.

Ik zeg ook niet dat ik dat krijg

super ick
16-09-13, 07:50
die toegang kryg je dus niet. zelfs al zou je achter het ip-adres kunnen komen van forumleden dan nog heb je er niets aan. providers zullen jou geen enkele informatie verschaffen over wie er achter een ip-adres schuilgaat.

Het is combinatie van het koppelen van informatie en vergelijken. Zo weet ik al enkele maanden vanaf welk adres jij meestal je berichten stuurt.

knuppeltje
16-09-13, 08:06
Het is combinatie van het koppelen van informatie en vergelijken. Zo weet ik al enkele maanden vanaf welk adres jij meestal je berichten stuurt.

Lelijke stalker.

CONTRA
16-09-13, 20:16
Het is combinatie van het koppelen van informatie en vergelijken. Zo weet ik al enkele maanden vanaf welk adres jij meestal je berichten stuurt.

bluffert. no way dat je dat weet.