PDA

Bekijk Volledige Versie : Mijn erkentelijkheid



knuppeltje
15-09-13, 12:57
Vandaag heb ik van onze Parijse site-toezichthouder zon 1o stuks rode duimpjes gekregen. Daar ga ik dus niet over klagen. Ik wens echter wel openlijk mijn erkentelijkheid daarvoor uit te spreken. Een betere manier om je reputatie bevestigd te zien, kun je hier eenvoudigweg niet krijgen.

Daarmee bevestigt hij ook de volwassenheid van deze site, en dat is dan ook heel terecht. Ik bedoel, mensen moeten op tijd terecht gewezen worden als ze nare dingen zeggen, en dat hoeft niet zomaar iedereen te zien. Toch?

Beste Parijzenaar, blijf erbij, en blijf waken over mijn reputatie en die van anderen hier, want het bestuur hier maakt daarvan maar een potje, en ik zal je vanuit de grond van mijn hard, oké, ik weet niet waar dat ding bij mij zit, misschien heb ik er wel geen, maar in plaats daarvan twee magen, weet ik veel, maar dat doet er even niet toe,...maar ik zal je eeuwig dankbaar zijn...en blijven. :engel:

knuppeltje
15-09-13, 13:06
Het arme woord

Maar ieder vermoordt het ongewilde woord
de dappere doet het met een wederwoord
de lomperd met een ordinaire scheldpartij
de onverschillige steekt zijn vinger omhoog
de lafaard gebruikt een rode duim erbij.

Maar ieder vermoordt het ongewilde woord
de dappere is niet bang voor wederwoord
de lomperd is voor niemand partij
de onverschillige verliest nog eens zijn vinger erbij
de lafaard gaat alsmaar stiekem voort.

Maar ieder vermoordt het ongewilde woord
de dappere gaat hopelijk door, ongestoord
de lomperd verliest zichzelf in razernij
de onverschillige gaat wel op de loop
de lafaard krijgt van de site alle hulp erbij.

Maar ieder vermoordt het ongewilde woord
de klucht moet door en het ware woord vermoord. (Sorry Oscar)

mark61
15-09-13, 13:14
Nou ja, het 17e arrondissement, rive gauche, dat heeft nou ook weer niet zo'n reputatie :slaap:

Revisor
15-09-13, 13:53
Een negatief etiket opgehangen krijgen is geen prettig gevoel, maar kan wel enige creativiteit bij je naar boven halen.

Revisor
15-09-13, 14:18
Ga in helikopterview stand. Dan ga je lachen om het onbegrip en de miscommunicatie.

knuppeltje
15-09-13, 14:20
Een negatief etiket opgehangen krijgen is geen prettig gevoel, maar kan wel enige creativiteit bij je naar boven halen.

Daar heb ik niets negatiefs voor nodig, m'n schaapje.

Revisor
15-09-13, 14:24
Naar bovenhalen moet je lezen als? Hoe vaak heb je ooit hier op maroc.nl iets in dichtvorm geplaatst?

knuppeltje
15-09-13, 14:27
Naar bovenhalen moet je lezen als? Hoe vaak heb je ooit hier op maroc.nl iets in dichtvorm geplaatst?

Ik zou het niet kunnen zeggen. Maar het is vaak de meest duidelijke manier om iets te zeggen.

Revisor
15-09-13, 14:52
Ik zou het niet kunnen zeggen. Maar het is vaak de meest duidelijke manier om iets te zeggen.


Gedichten zijn vaak niet duidelijk, hun kracht is gelegen in de emotie die erin besloten zit.

Juffrouw_Saartje
15-09-13, 22:45
Vandaag heb ik van onze Parijse site-toezichthouder zon 1o stuks rode duimpjes gekregen. Daar ga ik dus niet over klagen. Ik wens echter wel openlijk mijn erkentelijkheid daarvoor uit te spreken. Een betere manier om je reputatie bevestigd te zien, kun je hier eenvoudigweg niet krijgen.

10 stuks??? Ik heb er 26 gekregen van de vijf-koppige-draak (Rourchid en zijn alterego's en ega)! Het kan erger, baas over baas. Misschien mag ik in het Maroc book of records.


de lafaard gebruikt een rode duim erbij.

Ik vind een rode duim geven niet laf. Dat ligt aan de site. Je kunt namelijk wel een like geven, waarbij je naam tevoorschijn komt maar geen unlike waarbij je naam tevoorschijn komt. Die mogelijkheid is er simpelweg niet, en dan wordt het dus een rode duim. Dat wil niet zeggen dat de persoon die de rode duim geeft bewust anoniem wil zijn.

knots71karel
15-09-13, 23:24
Vandaag heb ik van onze Parijse site-toezichthouder zon 1o stuks rode duimpjes gekregen. Daar ga ik dus niet over klagen. Ik wens echter wel openlijk mijn erkentelijkheid daarvoor uit te spreken. Een betere manier om je reputatie bevestigd te zien, kun je hier eenvoudigweg niet krijgen.

Daarmee bevestigt hij ook de volwassenheid van deze site, en dat is dan ook heel terecht. Ik bedoel, mensen moeten op tijd terecht gewezen worden als ze nare dingen zeggen, en dat hoeft niet zomaar iedereen te zien. Toch?

Beste Parijzenaar, blijf erbij, en blijf waken over mijn reputatie en die van anderen hier, want het bestuur hier maakt daarvan maar een potje, en ik zal je vanuit de grond van mijn hard, oké, ik weet niet waar dat ding bij mij zit, misschien heb ik er wel geen, maar in plaats daarvan twee magen, weet ik veel, maar dat doet er even niet toe,...maar ik zal je eeuwig dankbaar zijn...en blijven. :engel:

O is dat aantal rode duimpjes is nog geen record , ik heb er opeen dag al meer dan 15 gehad :boogie:

knuppeltje
16-09-13, 08:30
Ik vind een rode duim geven niet laf. Dat ligt aan de site.

Zolang de site dat zelf niet door heeft zullen we wel met dergelijke idioterie blijven zitten.

Karin.N
16-09-13, 08:52
Ik zie het maar als een soort vorm van liefdadigheid. Door bepaalde prikkers hier bezig te houden is het wellicht wat rustiger op straat. Al dat autochtone hangbejaardengedoe kunnen we beter hier hebben dan op straat.:fpuh:





Dan was vakkevullen opgericht door de heer Barneveld toch een goed initiatief. Al het tuig bij elkaar opgesloten.


:hihi:

Oiseau
16-09-13, 09:17
Dit is geen nieuws om er commentaar op te geven.

Karin.N
16-09-13, 10:04
Dit is geen nieuws om er commentaar op te geven.

Doe het dan ook niet :ego:.

Maar je kon het kennelijk niet laten:giechel:

mark61
16-09-13, 10:42
Ik vind een rode duim geven niet laf. Dat ligt aan de site. Je kunt namelijk wel een like geven, waarbij je naam tevoorschijn komt maar geen unlike waarbij je naam tevoorschijn komt. Die mogelijkheid is er simpelweg niet, en dan wordt het dus een rode duim. Dat wil niet zeggen dat de persoon die de rode duim geeft bewust anoniem wil zijn.

Ik vind het laf en lui. Als je iets negatief waardeert, kan je dat gewoon even melden :cheefbek: Graag met motivatie, wel zo handig en constructief.

knuppeltje
16-09-13, 14:08
Dan was vakkevullen opgericht door de heer Barneveld toch een goed initiatief. Al het tuig bij elkaar opgesloten.:hihi:

Toen was Maroc.nl nog heel gewoon, en viel er heel wat te lachen.

O, Barneveld - o, Barneveld, waar zijt gij gebleven.

Karin.N
16-09-13, 14:49
Hij geniet van zijn kroost en heeft geen tijd meer om hier te buurten. Hij zou denk ik ook best wel schrikken van het huidige sfeertje.

Oiseau
16-09-13, 15:13
Doe het dan ook niet :ego:.

Maar je kon het kennelijk niet laten:giechel:

Jullie zijn hier toch op therapeutisch basis en dit is een bewijs van.

Umarvlie
16-09-13, 15:57
Jullie zijn hier toch op therapeutisch basis en dit is een bewijs van.

't komt af en toe meer op mij over als zelfkastijding dan therapeutisch .. maar ieder zijn meug.

Karin.N
16-09-13, 16:31
Jullie zijn hier toch op therapeutisch basis en dit is een bewijs van.

Ben je nou gelukkig?

Mooi, weer een goede daad verricht door het cluppie van hangbejaardencqmarocvervuilers.

Oiseau
16-09-13, 16:41
Ben je nou gelukkig?

Mooi, weer een goede daad verricht door het cluppie van hangbejaardencqmarocvervuilers.
Ik kan het niet helpen dat zo'n clubje niets beters te doen al jaren. Ik help liever bejaarden die behoefte hebben aan echte menselijk contact.
En als deze bejaarden en fanaten ,die hier aan het rondhangen opzoek naar narigheid, een deel van hun tijd aan bejaarden in hun buurt zouden besteden dan waren ze minder verbitterd en nuttig geweest.

Joesoef
16-09-13, 16:56
Rode duimpjes is voor mietjes.

mark61
16-09-13, 17:53
Jullie zijn hier toch op therapeutisch basis en dit is een bewijs van.

En jij?

Karin.N
16-09-13, 18:59
Ik kan het niet helpen dat zo'n clubje niets beters te doen al jaren. Ik help liever bejaarden die behoefte hebben aan echte menselijk contact.
En als deze bejaarden en fanaten ,die hier aan het rondhangen opzoek naar narigheid, een deel van hun tijd aan bejaarden in hun buurt zouden besteden dan waren ze minder verbitterd en nuttig geweest.

Je bent ALWEER aan het oordelen over zaken waar je NIETS van weet. Jij weet namelijk helemaal NIET hoe wij onze dag doorbrengen. Hoe kortzichtig kun je zijn :wat?!:

Juffrouw_Saartje
16-09-13, 20:53
Ik vind het laf en lui. Als je iets negatief waardeert, kan je dat gewoon even melden :cheefbek: Graag met motivatie, wel zo handig en constructief.

Lui misschien, laf niet. Jij meldt toch ook geen motivatie bij iedere like die je geeft, dus waarom moet dat dan bij een unlike. Nogmaals het ligt aan de site dat er alleen een anonieme rode duim is en geen openbare tegenhanger van de like.
En wat denk je nu, dat als iemand inlogt met 5 verschillende nicknamen om vervolgens een astronomische reeks rode duimpjes aan mij te geven, dat zijn motivatie mij nog interesseert? Boeit me niet!

Oiseau
16-09-13, 21:16
En jij?
Ik ben niet op nederland.mar
Jij maakt hier werk van en dat zegt meer over je persoon.

knots71karel
16-09-13, 21:24
Dit is geen nieuws om er commentaar op te geven.

Daar geef ik je gelijk in het is absoluut geen N.V.D.D

Oiseau
16-09-13, 21:29
Je bent ALWEER aan het oordelen over zaken waar je NIETS van weet. Jij weet namelijk helemaal NIET hoe wij onze dag doorbrengen. Hoe kortzichtig kun je zijn :wat?!:
Ik hoef niet te weten wat men voor de kost doet. Wat mij hier bereikt is dat een clubje niets beters te doen dan mierenneuker als het om de Islam gaat en liever zo negatief mogelijk om niet over andere relevant echos zogenaamd te spreken ...

Oiseau
16-09-13, 21:32
Daar geef ik je gelijk in het is absoluut geen N.V.D.D
Dank u. Helaas denkt de moraalpolitie en de moraalwaakhond weer anders erover.Misschien heb ik echte nieuws gemist?

Karin.N
16-09-13, 21:42
Ik hoef niet te weten wat men voor de kost doet. Wat mij hier bereikt is dat een clubje niets beters te doen dan mierenneuker als het om de Islam gaat en liever zo negatief mogelijk om niet over andere relevant echos zogenaamd te spreken ...

Ja hoor, schat, tis goed hoor. Ga maar gauw naar bedje en slaap lekker. :moe:

Oiseau
16-09-13, 22:13
Ja hoor, schat, tis goed hoor. Ga maar gauw naar bedje en slaap lekker. :moe:
Mijn seksslavin weigert om als eerst mijn bedje warm te maken! of heb jij ook koude voetjes ?
ja hoor ben ik tot een schatje gedegradeerd..leuk zeg!

knuppeltje
17-09-13, 09:03
Hij geniet van zijn kroost en heeft geen tijd meer om hier te buurten. Hij zou denk ik ook best wel schrikken van het huidige sfeertje.

Mwa, die was wel het een en ander gewend. Of hij er zin in zou hebben? Ik denk het niet.

knuppeltje
17-09-13, 09:07
Ik help liever bejaarden die behoefte hebben aan echte menselijk contact.

Die zullen daar best heel blij mee zijn. You make my day. :boogie:

knuppeltje
17-09-13, 09:13
Lui misschien, laf niet. Jij meldt toch ook geen motivatie bij iedere like die je geeft, dus waarom moet dat dan bij een unlike. Nogmaals het ligt aan de site dat er alleen een anonieme rode duim is en geen openbare tegenhanger van de like.
En wat denk je nu, dat als iemand inlogt met 5 verschillende nicknamen om vervolgens een astronomische reeks rode duimpjes aan mij te geven, dat zijn motivatie mij nog interesseert? Boeit me niet!

Het is zo laf als het maar zijn kan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En idem dito voor een site die dat in haar systeem inbouwt en blijft handhaven. Wie een mening over iemand wil geven, doet dat maar openlijk en niet op een achterbakse manier, of houdt anders zijn bek maar.

En iemand met meer dan een nick, of die steeds maar veranderd, is net zo'n grote idioot. Althans voor mij.

Ik heb dat duimpjesgedoe van het begin af aan afgekeurd, en ik blijf daar bij. Een fatsoenlijke site zou zoiets niet moeten willen.

Juffrouw_Saartje
18-09-13, 06:01
Het is zo laf als het maar zijn kan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En idem dito voor een site die dat in haar systeem inbouwt en blijft handhaven. Wie een mening over iemand wil geven, doet dat maar openlijk en niet op een achterbakse manier, of houdt anders zijn bek maar.

En iemand met meer dan een nick, of die steeds maar veranderd, is net zo'n grote idioot. Althans voor mij.

Ik heb dat duimpjesgedoe van het begin af aan afgekeurd, en ik blijf daar bij. Een fatsoenlijke site zou zoiets niet moeten willen.

Ik ben het niet met je eens, om genoemde redenen. Maar ik heb wel veel respect voor jou. Jij bent namelijk consequent, je hebt 0 likes gegeven. Mark61 daarentegen heeft meer dan 3000 likes gegeven en heeft die echt niet allemaal gemotiveerd. Dat zou betekenen dat je wel ongemotiveerde luie likes mag geven maar geen ongemotiveerde luie 'unlikes', sinds unlikes hier niet mogelijk zijn, staat dit dus voor rode duimpjes.

Juffrouw_Saartje
18-09-13, 06:05
Dan was vakkevullen opgericht door de heer Barneveld toch een goed initiatief. Al het tuig bij elkaar opgesloten.
:hihi:

Vakken vullen???
Barneveld???

knuppeltje
18-09-13, 08:08
Ik ben het niet met je eens, om genoemde redenen. Maar ik heb wel veel respect voor jou. Jij bent namelijk consequent, je hebt 0 likes gegeven. Mark61 daarentegen heeft meer dan 3000 likes gegeven en heeft die echt niet allemaal gemotiveerd. Dat zou betekenen dat je wel ongemotiveerde luie likes mag geven maar geen ongemotiveerde luie 'unlikes', sinds unlikes hier niet mogelijk zijn, staat dit dus voor rode duimpjes.

Je snapt het niet helemaal. Zowel Mark61, ik en anderen hier, zijn fel tegen achterbaks gedoe. Daar kan geen enkele twijfel over bestaan. En dat duimpjesgedoe is een achterbaks gedoe, en geen enkele zichzelf respecterende site zou daaraan moeten willen meewerken. Likes daarentegen heeft totaal niets met achterbaksheid van doen, want iedereen kan dat zien. Het is om aan te geven dat je het ergens roerend mee eens bent, zonder dat je daarmee je vingers en toetsenbord teveel stresseert. Hetzelfde geldt voor een smiley-duimpje. Ook daarbij kan iedereen dat zien. Voor mijn part voeren ze hier ook een rood smiley-duimpje in, het zal me totaal worst wezen, maar ook dan kan iedereen dat zien.

Ik ga wat verder, en zeg: ik lees het wel. That's all.

Oiseau
18-09-13, 08:27
Wat een zinloos ergernis heeft het clubje van Roma hier. Een teken van geen draai kunnen vinden in het echte leven.

knuppeltje
18-09-13, 08:35
Wat een zinloos ergernis heeft het clubje van Roma hier. Een teken van geen draai kunnen vinden in het echte leven.

Als we hier van jou hier ooit eens iets lezenswaardig mogen lezen dan zien we dat wel.

Oiseau
18-09-13, 09:39
Als we hier van jou hier ooit eens iets lezenswaardig mogen lezen dan zien we dat wel.

Alleen echte leven is lezenswaardig maar niet iedereen is in staat om het te lezen zonder koppijn.
Ik lees geen papegaaien hier die je liever aan de beste roddelaar van de stad kan verkopen .

knuppeltje
18-09-13, 10:06
Alleen echte leven is lezenswaardig maar niet iedereen is in staat om het te lezen zonder koppijn.
Ik lees geen papegaaien hier die je liever aan de beste roddelaar van de stad kan verkopen .

Twee aspro's en je bent weer fit.

Bedankt voor de bevestiging dat ik geen papegaai ben.

Karin.N
18-09-13, 10:23
Vakken vullen???
Barneveld???


Dat was leuk, gezellig en volgens mij had ie het record topic openen. Allemaal heel zinnige topics, echt waar:hihi: over van alles en nog wat maar vooral boeren en kippen en voetbal!

Hij was zo'n beetje de opperbaas totdat ie kinderen kreeg. SF komt wellicht in de buurt van Barneveld, ruw, ongezouten, maar een groot gouden hart.

H.P.Pas
18-09-13, 10:44
Vakken vullen???
Barneveld???

Van oude mensen en dingen die voorbijgaan....

mark61
18-09-13, 11:03
Van oude mensen, de dingen die voorbijgaan....

H.P.Pas
18-09-13, 11:19
Van oude mensen, de dingen die voorbijgaan....

Typische eigenschappen voor het sterrenbeeld Maagd:

sterrenbeeld-maagd eigenschappen horoscoop
Verlegen en bescheiden
Betrouwbaar en nauwkeurig
IJverig en praktisch
Analytisch en intelligent

Maar ook…

Zorgelijk en pietluttig
Overdreven hardvochtig en kritisch
Conservatief en perfectionistisch


:boer:

mark61
18-09-13, 11:38
Typische eigenschappen voor het sterrenbeeld Maagd:

sterrenbeeld-maagd eigenschappen horoscoop
Verlegen en bescheiden
Betrouwbaar en nauwkeurig
IJverig en praktisch
Analytisch en intelligent

Maar ook…

Zorgelijk en pietluttig
Overdreven hardvochtig en kritisch
Conservatief en perfectionistisch


:boer:

:hihi: Ja, dat past wel aardig. Alleen dat conservatisme wisselt nog al.

Ik probeer er wat aan te doen :slaap:

Maar ik moet zeggen, toen ik die titel ooit voor het eerst zag vond ik juist die precieze formulering heel speciaal en belangrijk.

H.P.Pas
18-09-13, 12:28
Een geweldig boek; maakte mij in de 60er jaren tot Couperus-freak.
Maar ook dat gaat voorbij.

Karin.N
18-09-13, 13:08
Van oude menschen, de dingen die voorbijgaan :ego:


En ik ben geen maagd, ook niet ascendant Maagd :ego:

mark61
18-09-13, 14:01
Dat hadden wel wel begrepen :slaap:

ascendant mercurius hier, ofzo.

knuppeltje
18-09-13, 15:35
Typische eigenschappen voor het sterrenbeeld Maagd:

sterrenbeeld-maagd eigenschappen horoscoop
Verlegen en bescheiden
Betrouwbaar en nauwkeurig
IJverig en praktisch
Analytisch en intelligent

Maar ook…

Zorgelijk en pietluttig
Overdreven hardvochtig en kritisch
Conservatief en perfectionistisch


:boer:

Het meeste klopt wel. Maar hardvochtig....en conservatief?

mark61
18-09-13, 15:50
Het meeste klopt wel. Maar hardvochtig....en conservatief?

Samirigen vinden mij heel hardvochtig :ego:

Na 10 jaar op één en hetzelfde forum dezelfde dingen roepen, als dat niet conservatief is weet ik het niet meer :student:

knuppeltje
18-09-13, 15:52
Samirigen vinden mij heel hardvochting :ego:

Na 10 jaar op één en hetzelfde forum dezelfde dingen roepen, als dat niet conservatief is weet ik het niet meer :student:

Psssst, ik ben ook maagd.

mark61
18-09-13, 16:10
Psssst, ik ben ook maagd.

Hmm, jij bent niet zo overdreven hardvochtig.

Voor de rest, nu je het zegt, it shows :hihi: Hi Five!

Karin.N
18-09-13, 16:21
Dat hadden wel wel begrepen :slaap:

ascendant mercurius hier, ofzo.

Ascendant Kreeft, leuke combi met ram sterrenbeeld. Venus en Mercurius in Ram, zijn 2 persoonlijke planeten die in ram teken versnellen. En Maan in 12de huis (kreeft). Combi water en vuur!

Karin.N
18-09-13, 16:23
Wat moet ik hier met al die aardetekens :verward:


Straks gaan Parijzenaar, Oiseau. magister (waar is ie trouwens) en Revisor nog mededelen dat ze ram of zo zijn :schreeuw:

H.P.Pas
18-09-13, 16:28
...en conservatief?

Dat zegt op zich niet zoveel. Het gaat er maar om wàt je wilt conseveren.

H.P.Pas
18-09-13, 16:43
Wat moet ik hier met al die aardetekens :verward:


:ego: Lucht.



Straks gaan Parijzenaar, Oiseau. magister (waar is ie trouwens) en Revisor nog mededelen dat ze ram of zo zijn :schreeuw:

Ik tip op Rhinoceros.

super ick
18-09-13, 21:29
Ik tip op Rhinoceros.

Bij oieaueoieaioeua denk ik meer aan een breedbekkikker.

Juffrouw_Saartje
18-09-13, 21:57
Je snapt het niet helemaal. Zowel Mark61, ik en anderen hier, zijn fel tegen achterbaks gedoe. Daar kan geen enkele twijfel over bestaan. En dat duimpjesgedoe is een achterbaks gedoe, en geen enkele zichzelf respecterende site zou daaraan moeten willen meewerken.

Ik begrijp het heel goed, maar op dit moment is er geen andere mogelijkheid bij deze site. Dat wil niet zeggen dat de rode duim veelpleger anoniem wilde blijven. Als er geen anonieme rode duimpjes waren maar openbare unlikes, dan had de veelpleger wellicht net zo goed een reeks aan unlikes gegeven. Je kunt dus niet bepalen of de rode duimpjes nu wel of niet laf bedoeld zijn.


Likes daarentegen heeft totaal niets met achterbaksheid van doen, want iedereen kan dat zien. Het is om aan te geven dat je het ergens roerend mee eens bent, zonder dat je daarmee je vingers en toetsenbord teveel stresseert.

Lui dus!!!


Ik vind het laf en lui. Als je iets negatief waardeert, kan je dat gewoon even melden http://img.maroc.nl/forums/images/smilies/cheefbek.gif Graag met motivatie, wel zo handig en constructief.

Ik zie nog steeds niet in waarom je dan wel luie likes mag geven zonder motivatie en om je toetsenbord niet te veel te stresseren en geen luie rode duim (gezien de unlike hier niet bestaat).

mark61
18-09-13, 22:55
Ik zie nog steeds niet in waarom je dan wel luie likes mag geven zonder motivatie en om je toetsenbord niet te veel te stresseren en geen luie rode duim (gezien de unlike hier niet bestaat).

Omdat het met iets eens zijn geen toelichting behoeft. Met iets oneens zijn wel. Simpel.

Oiseau
18-09-13, 23:31
Bij oieaueoieaioeua denk ik meer aan een breedbekkikker.
Kijk wat de verveling met koude kikkers kan doen..

Juffrouw_Saartje
19-09-13, 07:02
Omdat het met iets eens zijn geen toelichting behoeft. Met iets oneens zijn wel. Simpel.

Nou ik zit niet te wachten op een toelichting van een veelpleger, die onder diverse nicknames mij bombardeert met rode duimpjes.

En vind jij dat je toelichting moet geven op de wartaal die bijvoorbeeld prikker Magister (die ik gelukkig niet meer kan lezen als ik eerst inlog omdat hij op mijn negeerlijst staat) uitslaat? Hij weet dondersgoed waarom hij een rode duim krijgt.

super ick
19-09-13, 07:07
Telt het niet mee dat het stoort iedere dag diverse rode duimpjes te krijgen van iemand waarvan je vind dat ie zelf een plaat voor zijn kop heeft?
Zeg maar een soort zwakzinnige die je proefwerk nakijkt en je steeds laat zakken zonder enige toelichting terwijl jij zeker weet dat je minimaal een zeven hebt?

Zoiets?

knuppeltje
19-09-13, 08:23
Dat zegt op zich niet zoveel. Het gaat er maar om wàt je wilt conseveren.

Dat zou betekenen dat er ook positief conservatisme is. Doe mij dan maar een pondje.

knuppeltje
19-09-13, 08:25
Ascendant Kreeft, leuke combi met ram sterrenbeeld. Venus en Mercurius in Ram, zijn 2 persoonlijke planeten die in ram teken versnellen. En Maan in 12de huis (kreeft). Combi water en vuur!

Oeps, ik geloof niet zo in hocus pocus. Daarin ben ik eigenlijk echt wel conservatief, vrees ik. :confused:

knuppeltje
19-09-13, 08:46
Ik begrijp het heel goed, maar op dit moment is er geen andere mogelijkheid bij deze site. Dat wil niet zeggen dat de rode duim veelpleger anoniem wilde blijven. Als er geen anonieme rode duimpjes waren maar openbare unlikes, dan had de veelpleger wellicht net zo goed een reeks aan unlikes gegeven. Je kunt dus niet bepalen of de rode duimpjes nu wel of niet laf bedoeld zijn.

Lui dus!!!

Ik zie nog steeds niet in waarom je dan wel luie likes mag geven zonder motivatie en om je toetsenbord niet te veel te stresseren en geen luie rode duim (gezien de unlike hier niet bestaat).

Sara, m'n broek zakt er onderhand van af. Er is wel degelijk een mogelijkheid, en dat is: GEWOON ZEGGEN WAT JE OP JE LEVER HEBT.

Neem van mij aan: het is de enige juiste manier. En in de smiley-list staan genoeg smileys om je intense afkeuring te laten blijken of te onderstrepen, als je daar behoefte aan hebt.

Maar nog maar eens, en hopelijk dringt het dan bij jou, en bij de directie hier, eindelijk door: Als voor iedereen hier zichtbaar wordt wie er met duimpjes werkt, net zoals met likes en smileys, dan heb ik daar geen enkele moeite mee.

Dat duimpjes gedoe is er alleen maar om juist anoniem je gram te halen, als je dat wil. Het is achterbaks en elke site die zichzelf wil respecteren onwaardig.

Ik zou dit betoog ook per pm naar de spullenbaas kunnen sturen. Als ze dat zouden willen zou ik zelfs daarover met hen in discussie kunnen gaan. Ik kies daar niet voor. Met al mijn tekortkomingen die ik heb, achterbaksheid en rancune zijn mij vreemd.

mark61
19-09-13, 11:50
Dat zou betekenen dat er ook positief conservatisme is. Doe mij dan maar een pondje.

Dat is er altijd. Als een vakbond het heeft over 'verworven rechten', is het dan conservatief of progressief?

Soldim
19-09-13, 11:59
Dat is er altijd. Als een vakbond het heeft over 'verworven rechten', is het dan conservatief of progressief?

De vakbonden zijn zo conservatief als de pest. En, dat is negatief bedoeld! :fpetaf:

mark61
19-09-13, 12:04
De vakbonden zijn zo conservatief als de pest. En, dat is negatief bedoeld! :fpetaf:

Juh.



:hihi:

Karin.N
19-09-13, 12:04
Oeps, ik geloof niet zo in hocus pocus. Daarin ben ik eigenlijk echt wel conservatief, vrees ik. :confused:

Het is me helemaal duidelijk, u is een hardvochtige, conservatieve maagd! (maar wel eerlijk en recht doorzee:duim:)


:hihi:


Heb me ooit verdiept in de materie, mocht een artikel schrijven over de Chinese astrologie, en wist helemaal van niets. Vond het wel opmerkelijk (had Thatcher als voorbeeld) dat eea behoorlijk klopte.

Oiseau
19-09-13, 12:05
Wat een feedback!

Karin.N
19-09-13, 12:07
:ego: Lucht.



Ik tip op Rhinoceros.

Lucht daar kan ik wel wat mee (zolang je geen twijfelende weegschaal bent).


Zou kunnen, vind het wel schattige beestjes, beetje groot.

mark61
19-09-13, 12:08
Sara, m'n broek zakt er onderhand van af.

1 van de 2 leden raden dit bericht aan.

Hardleers volk, wel :haha:

Karin.N
19-09-13, 12:08
Wat een feedback!

Je bent altijd welkom hoor :wink:

Oiseau
19-09-13, 12:10
Je bent altijd welkom hoor :wink:
Ik durf niets meer te zeggen.Lol

Karin.N
19-09-13, 12:38
Ik durf niets meer te zeggen.Lol

Mooi. Ik ga taarten bakken, wie wil mag straks langs komen op te proeven.

Oiseau
19-09-13, 12:44
Mooi. Ik ga taarten bakken, wie wil mag straks langs komen op te proeven.
Ik ga niets zeggen maar taart lust ik wel.

H.P.Pas
19-09-13, 12:57
Kijk wat de verveling met koude kikkers kan doen..


Ik sta mij voor het grote raam
onnoemlijk te vervelen.
Ik wou, dat ik twee hondjes was
dan kon ik samen spelen.

Oiseau
19-09-13, 13:22
Ik sta me voor het kleine scherm
mateloos te ergeren.
Ik wou dat ik "aninternet" was
dan kon ik mijn ergernis negeren.

super ick
19-09-13, 14:18
1 van de 2 leden raden dit bericht aan.

Hardleers volk, wel :haha:

Dan heeft Samir toch gelijk en is Knuppel een slaaf van zijn worstje.

Ibrah1234
19-09-13, 14:24
Het is net een kameleon die Knuppel. Hij verschiet per uur van kleur :)

mark61
19-09-13, 15:10
Dan heeft Samir toch gelijk en is Knuppel een slaaf van zijn worstje.

Huh? Ik had het over het gebruik van anonieme (dis)likes.

mark61
19-09-13, 15:11
Ik sta me voor het kleine scherm
mateloos te ergeren.
Ik wou dat ik "aninternet" was
dan kon ik mijn ergernis negeren.

Maar je bent dus verveeld én geërgerd. Waarom kom je hier dan? Geen goed boek te lezen?

Oiseau
19-09-13, 16:26
Maar je bent dus verveeld én geërgerd. Waarom kom je hier dan? Geen goed boek te lezen?
Je bent ook hardleers en een beetje dom.
Ik speelde met de reactie van H.P2 maar zoals altijd zag je uit het niets je kans schoon om aan te vallen.
Je bent weer een dagje ouder maar niet wijzer..lol

CONTRA
19-09-13, 19:16
Oeps, ik geloof niet zo in hocus pocus.

is een typische eigenschap van de maagd ;)

mark61
19-09-13, 19:37
Je bent ook hardleers en een beetje dom.
Ik speelde met de reactie van H.P2 maar zoals altijd zag je uit het niets je kans schoon om aan te vallen.
Je bent weer een dagje ouder maar niet wijzer..lol

Ja draai je er maar weer uit.

Wat is het toch dat ook jij NOOIT ergens op in kan gaan, en dan gauw piept dat het een 'grapje' was?

Waarom moest je langs komen om even wat beledigingen uit te delen? Dat ontken je zeker ook? Wat hardleers en dom? Lijkt me meer op jou van toepassing.

Wees es serieus dan.

Oiseau
19-09-13, 19:51
Ja draai je er maar weer uit.

Wat is het toch dat ook jij NOOIT ergens op in kan gaan, en dan gauw piept dat het een 'grapje' was?

Waarom moest je langs komen om even wat beledigingen uit te delen? Dat ontken je zeker ook? Wat hardleers en dom? Lijkt me meer op jou van toepassing.

Wees es serieus dan.

Je hebt jezelf door maar met enig vertraging.
Je beledigt elk keer jezelf door hysterisch te raken als eerst.

Juffrouw_Saartje
19-09-13, 21:59
Met al mijn tekortkomingen die ik heb, achterbaksheid en rancune zijn mij vreemd.

Echt onzin om achterbaksheid en rancune aan rode duimpjes te linken. Ik heb zelfs bij mijn veelpleger geen moment gedacht dat hij dat deed om anoniem te blijven voor de anderen.

Trouwens, het zal bij jou wel allemaal meevallen want je staat alweer op groen. Bij mij hebben prikkers ook groene duimpjes gegeven, maar ik sta nog steeds op rood, kun je nagaan wat voor een ravage mijn veelpleger heeft aangericht :hardlach:

mark61
20-09-13, 00:05
Je hebt jezelf door maar met enig vertraging.
Je beledigt elk keer jezelf door hysterisch te raken als eerst.

Wat is het toch dat ook jij NOOIT ergens op in kan gaan?

Jij bent de koning van de hysterie. Zie wsdb.

Oiseau
20-09-13, 00:12
Wat is het toch dat ook jij NOOIT ergens op in kan gaan?

Jij bent de koning van de hysterie. Zie wsdb.

Teruglezen wat je schreef als eerst en roepen wat ik hier komen doen?
niet huilen als je in je eigen vlees snijdt. Ga eens op bezoek bij Robert.M?!

knuppeltje
20-09-13, 08:25
Het is me helemaal duidelijk, u is een hardvochtige, conservatieve maagd! (maar wel eerlijk en recht doorzee:duim:)


:hihi:


Heb me ooit verdiept in de materie, mocht een artikel schrijven over de Chinese astrologie, en wist helemaal van niets. Vond het wel opmerkelijk (had Thatcher als voorbeeld) dat eea behoorlijk klopte.


Ik ben slechts een arme zondaar, mevrouw, niet meer dan dat. :maf2:

knuppeltje
20-09-13, 08:28
Ik sta me voor het kleine scherm
mateloos te ergeren.
Ik wou dat ik "aninternet" was
dan kon ik mijn ergernis negeren.

Eigen schuld, had je maar een grotere moeten aanschaffen.

knuppeltje
20-09-13, 08:30
is een typische eigenschap van de maagd ;)

Anders waren wij zo maagd af. :confused:

knuppeltje
20-09-13, 09:03
Echt onzin om achterbaksheid en rancune aan rode duimpjes te linken. Ik heb zelfs bij mijn veelpleger geen moment gedacht dat hij dat deed om anoniem te blijven voor de anderen.

Trouwens, het zal bij jou wel allemaal meevallen want je staat alweer op groen. Bij mij hebben prikkers ook groene duimpjes gegeven, maar ik sta nog steeds op rood, kun je nagaan wat voor een ravage mijn veelpleger heeft aangericht :hardlach:

En nog steeds ontstellend naïef, of je doet maar alsof. In dat geval is het wel heel bedenkelijk.

Juffrouw_Saartje
20-09-13, 20:57
En nog steeds ontstellend naïef, of je doet maar alsof. In dat geval is het wel heel bedenkelijk.

Liever naïef dan achterdochtig....

knots71karel
20-09-13, 21:56
Dat was leuk, gezellig en volgens mij had ie het record topic openen. Allemaal heel zinnige topics, echt waar:hihi: over van alles en nog wat maar vooral boeren en kippen en voetbal!

Hij was zo'n beetje de opperbaas totdat ie kinderen kreeg. SF komt wellicht in de buurt van Barneveld, ruw, ongezouten, maar een groot gouden hart.

het was ind erg leuk ( voor de liefhebbers ) het topic liep als een trein .
Maar wel op W.S.D.B zover ik weet .

knots71karel
20-09-13, 22:00
Echt onzin om achterbaksheid en rancune aan rode duimpjes te linken. Ik heb zelfs bij mijn veelpleger geen moment gedacht dat hij dat deed om anoniem te blijven voor de anderen.

Trouwens, het zal bij jou wel allemaal meevallen want je staat alweer op groen. Bij mij hebben prikkers ook groene duimpjes gegeven, maar ik sta nog steeds op rood, kun je nagaan wat voor een ravage mijn veelpleger heeft aangericht :hardlach:

Vreselijk VOOR JOU de langste tijd dat ik groen stond was hooguit een paar uur .
:gniffel:

Karin.N
21-09-13, 06:55
het was ind erg leuk ( voor de liefhebbers ) het topic liep als een trein .
Maar wel op W.S.D.B zover ik weet .


NvdD.

Karin.N
21-09-13, 06:57
Ik ga niets zeggen maar taart lust ik wel.

Mooi, ik houd wel van bezoek wat weet wat stilte waard is :)

knuppeltje
21-09-13, 08:25
Liever naïef dan achterdochtig....

Heb je jezelf dan nooit eens afgevraagd waarom R. niet aan je vertelde waarom hij het niet met je eens was, in plaats van al die rode duimpjes die hij aan je gaf?

Daar gaat het nu juist om, en het is zelfs een van de doelstellingen van een forum, ook dit, ze onderschrijven dat ook hier. Maar door dit achterbaks gedoe, draaien ze dat zelf de nek om. :duim:

Gaf ik een link naar een docu over een andere huwelijksvorm dan wij gewend zijn, geeft er een rare vogel, met alleen maar cijfers in zijn nick, een rood duimpje. Waarom? Dat zullen we nooit weten, want daarover wenst of kan die prikker blijkbaar blijkbaar niet over te discussiëren. Terwijl het over een samenleving ging waarin men uiterst zorgzaam met elkaar omgaat. De meest kindvriendelijke samenleving, ook nog eens. Maar nee, niet discussiëren, gewoon een rode duim. Als dat niet achterbaks is, dan vreet ik mijn schoenen op. :gsm:

Juffrouw_Saartje
21-09-13, 08:58
Vreselijk VOOR JOU de langste tijd dat ik groen stond was hooguit een paar uur .
:gniffel:

Een groen duimpje voor jou Karel.
Same same. Ik stond alleen in de begintijd op groen. Mijn avatar kleurt er wel mooi bij, misschien een tip voor je. Volgens mij heb ik inmiddels zoveel groene duimpjes gekregen dat die de rode overstijgen, maar nog steeds sta ik op rood. Het zal wel aan de site liggen ha ha, heeft Knuppeltje toch nog een punt:)

knuppeltje
21-09-13, 09:14
Een groen duimpje voor jou Karel.
Same same. Ik stond alleen in de begintijd op groen. Mijn avatar kleurt er wel mooi bij, misschien een tip voor je. Volgens mij heb ik inmiddels zoveel groene duimpjes gekregen dat die de rode overstijgen, maar nog steeds sta ik op rood. Het zal wel aan de site liggen ha ha, heeft Knuppeltje toch nog een punt:)

Ik weet niet of je het door hebt, maar dat heeft knuppeltje héél vaak. :ego:

Maar waarom geef je nog steeds geen antwoord op mijn vraag? Begin nu eens voor een keertje eerlijk en oprecht te zijn.

Juffrouw_Saartje
21-09-13, 17:21
Heb je jezelf dan nooit eens afgevraagd waarom R. niet aan je vertelde waarom hij het niet met je eens was, in plaats van al die rode duimpjes die hij aan je gaf?

Ik neem aan dat het om de ex-moslima Catwomen gaat, en het interesseert me niet waarom hij haar kant heeft gekozen en niet de mijne, al gaf hij een miljoen rode duimpjes aan mij. Het is over, Knuppeltje, een afgesloten hoofdstuk. Ik moet alleen uitkijken bij alle nieuwe prikkers, of de 5 koppige draak A.B.O.R.I. niet een 6 koppige blijkt te zijn, want die gast, met al zijn nicknamen is in staat om een totaal ander personage neer te zetten.


Daar gaat het nu juist om, en het is zelfs een van de doelstellingen van een forum, ook dit, ze onderschrijven dat ook hier. Maar door dit achterbaks gedoe, draaien ze dat zelf de nek om. :duim:

Gaf ik een link naar een docu over een andere huwelijksvorm dan wij gewend zijn, geeft er een rare vogel, met alleen maar cijfers in zijn nick, een rood duimpje. Waarom? Dat zullen we nooit weten, want daarover wenst of kan die prikker blijkbaar blijkbaar niet over te discussiëren. Terwijl het over een samenleving ging waarin men uiterst zorgzaam met elkaar omgaat. De meest kindvriendelijke samenleving, ook nog eens. Maar nee, niet discussiëren, gewoon een rode duim. Als dat niet achterbaks is, dan vreet ik mijn schoenen op. :gsm:

Er werden 2 negatieve eigenschappen in deze topic aangehaald over de rode duim:

-De rode duim is anoniem, dus is die laf (Knuppeltje)
-De rode duim heeft geen toelichting, dus is die lui (Mark 61)

Ik begrijp heus wel je punt dat je wilt dat er een discussie op gang komt, maar dat hoeft van mij niet altijd. Wij prikkers kunnen er niets aan doen dat er alleen een anonieme duim is en geen openbare. Verder vind ik het onzin dat je wel een toelichting zou moeten geven wanneer je op rood drukt en niet wanneer je liked, aldus Mark 61. Ik snap ook heel veel likes NIET die worden uitgedeeld.

Samir75017
21-09-13, 18:01
Damn, 50+ and crying like little girls about 'rode duimpjes'. 11 pages.

Allah y ster. No-lives.

Joesoef
21-09-13, 18:20
Dr zijn vast leukere topics om vakken te vullen.

knuppeltje
22-09-13, 08:32
Dr zijn vast leukere topics om vakken te vullen.

Beslist, maar ik wil van die achterbaksheid af.

Juffrouw_Saartje
22-09-13, 15:35
Gaf ik een link naar een docu over een andere huwelijksvorm dan wij gewend zijn, geeft er een rare vogel, met alleen maar cijfers in zijn nick, een rood duimpje. Waarom? Dat zullen we nooit weten, want daarover wenst of kan die prikker blijkbaar blijkbaar niet over te discussiëren. Terwijl het over een samenleving ging waarin men uiterst zorgzaam met elkaar omgaat. De meest kindvriendelijke samenleving, ook nog eens. Maar nee, niet discussiëren, gewoon een rode duim. Als dat niet achterbaks is, dan vreet ik mijn schoenen op. :gsm:

Agent 702 is waarschijnlijk moslim en zit niet te wachten op een docu van een andere huwelijksvorm op maroc.nl. Dat lag in de verwachting. Voor jou heel dramatisch dat je een rode duim hebt gekregen. Weet je wat nog dramatischer is? Als je een groene duim geeft voor:


Als de KGB dat heeft gedaan, dan is het dus inderdaad oud nieuws, want zoals Mark61 al aangaf bestaat de KGB officieel al niet meer sinds 1991.

Sindsdien heet de club SFB. Put die zelf uit de KGB kwam, wilde liever niet aan dat verleden herinnerd worden. Niet dat de SFB minder misdadig dan de oude KGB, maar dat doet er even niet toe.

En er vervolgens out of the blue tegen je wordt gezegd dat je de KGB als referentie gebruikte, en je nog uitgescholden wordt voor trol ook.

Tot zover de ellende met het geven van een groene duim, ik heb mijn schoenen al opgevreten!