PDA

Bekijk Volledige Versie : Syria's regime crumbling is reason why America rushes to its aid to stop rise of the Khilafah



AgressieveTurk
16-09-13, 01:30
Abu Bilal al-Homsi from Homs, Syria describes the current situation in Syria.

After three years Why does America want to intervene in Syria now?

Does it fear its slave Bashar crumbling from within as we cut of his supply lines?

So America rushes to save him and replace him as a worst case scenario to keep its influence in Syria and stop the rise of Khilafah

Syria's regime crumbling is reason why America rushes to its aid to stop rise of the Khilafah - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=E5TaxcRMMVc)

Giuseppe
16-09-13, 05:27
Word je niet moe van jezelf?

AgressieveTurk
16-09-13, 05:33
Word je niet moe van jezelf?

Leven is kort.

Giuseppe
16-09-13, 06:12
Vertrek dan maar naar Syrië, daar is het leven nog korter.

AgressieveTurk
16-09-13, 06:17
Vertrek dan maar naar Syrië, daar is het leven nog korter.

Roep je mensen op tot jihad?

Kan strafbaar zijn he, niet doen.

super ick
16-09-13, 07:47
Roep je mensen op tot jihad?

Kan strafbaar zijn he, niet doen.

Jij geilt erop als criminelen tegen een dictator vechten en vergeet voor het gemak het spoor van ellende dat door het land getrokken wordt.

mark61
16-09-13, 10:33
Bizar. De hele wereld ziet de VS als de vijand van Assad; Amerikanen verwijten de president 'steun aan al Qa`eda', en hier een joker die hem als Assad's beste vriend ziet.

super ick
16-09-13, 11:19
Bizar. De hele wereld ziet de VS als de vijand van Assad; Amerikanen verwijten de president 'steun aan al Qa`eda', en hier een joker die hem als Assad's beste vriend ziet.

Ik wordt soms een beetje onpasselijk van hem. Het lijkt wel alsof hij dat geweld prachtig vind, een soort videogame ofzo. Een machoTurkpubertje met teveel testosteron en een verneukt wereldbeeld. Voor hem zou het louterend werken eens ter plaatse te gaan kijken.

H.P.Pas
16-09-13, 11:22
Het lijkt wel alsof hij dat geweld prachtig vind, een soort videogame ofzo.


Ik denk niet, dat het zo lijkt; ik denk dat het zo is.
Een satanistje-van-halal.

mark61
16-09-13, 12:36
Ik wordt soms een beetje onpasselijk van hem. Het lijkt wel alsof hij dat geweld prachtig vind, een soort videogame ofzo. Een machoTurkpubertje met teveel testosteron en een verneukt wereldbeeld. Voor hem zou het louterend werken eens ter plaatse te gaan kijken.

Eigenlijk verwees ik naar die malloot uit zijn joetjoepje, maar even goed, goede beschrijving :)

AgressieveTurk
16-09-13, 15:05
Jij geilt erop als criminelen tegen een dictator vechten en vergeet voor het gemak het spoor van ellende dat door het land getrokken wordt.

Je geilt nu namens mij.

AgressieveTurk
16-09-13, 15:07
Ik wordt soms een beetje onpasselijk van hem. Het lijkt wel alsof hij dat geweld prachtig vind, een soort videogame ofzo. Een machoTurkpubertje met teveel testosteron en een verneukt wereldbeeld. Voor hem zou het louterend werken eens ter plaatse te gaan kijken.

Ik kan er niets aandoen dat dit zich dagelijks afspeelt. En dus dagelijks in het nieuws te vinden is, en over het wereldbeeld? Het is verneukt als je reëel bent.

En ja, voor de 1 een crimineel voor de ander een held.

PS: Niet meer oproepen tot jihad.