PDA

Bekijk Volledige Versie : nieuws Marokko bezig met nieuw immigratiebeleid. Nederland is blij.



MoStar
19-09-13, 01:23
18036


Marokko is bezig met het opstellen van een nieuw immigratiebeleid in het land. De Marokkaanse Koning wilt stappen ondernemen om het leven van zowel illegale als legale immigranten in Marokko te verbeteren. Om deze hervormingen vorm te geven, heeft koning Mohammed VI aangeklopt bij verschillende internationale bondgenoten.


Verschillende landen hebben al hun steun uitgesproken over het initiatief van de Marokkaanse koning, waaronder Nederland. Het Nederlandse ministerie van Buitenlandse Zaken vindt de stap een uitzonderlijk uitdagende stap vooruit in het verbeteren van de mensenrechten in Marokko en is daarnaast aangenaam verrast dat Marokko een handreiking doet aan andere landen om te helpen met het vormgeven van deze plannen.


Marokko krijgt jaarlijks te maken met een behoorlijke instroom van immigranten. Deze immigranten komen voornamelijk uit de meer zuidelijke delen van Afrika. Voor veel immigranten is Marokko een tussenstop. Het is de bedoeling om via Marokko naar Spanje te reizen om zo Europa binnen te komen. Vaak gebeurt dit illegaal met provisorische bootjes. De Marokkaanse marine probeert deze boten te onderscheppen. Het kruisen van de Middellandse Zee met een dergelijke boot is levensgevaarlijk.


Ook de Verenigde Staten heeft haar steun betuigt tegenover Marokko rondom deze kwestie. Verschillende Europese landen hebben toegezegd om Koning Mohammed IV te helpen met het realiseren van de plannen zodra deze rond zijn.

Foto: Wikipedia commons

mark61
19-09-13, 01:43
Het Nederlandse ministerie van Buitenlandse Zaken vindt de stap een uitzonderlijk uitdagende stap vooruit in het verbeteren van de mensenrechten in Marokko

Maar of ze aub. wel even die Afrikanen een eind weg willen timmeren.

super ick
19-09-13, 08:10
18036

.
.


Marokko krijgt jaarlijks te maken met een behoorlijke instroom van immigranten. Deze immigranten komen voornamelijk uit de meer zuidelijke delen van Afrika.
Foto: Wikipedia commons


Ik dacht dat ze uit Nederland kwamen. Gevlucht vanwege de discriminatie en de erbarmelijke omstandigheden waarin zij moeten leven.

ali zem zoem
19-09-13, 09:02
ja het geld voor het beleid betaalt door de eu gemeenschap gaat in de zakken van corrupte leiders die een vette villa kopen in ifrane en de marokkaanse bevolking kan met de negers gaan leven en daarvan zullen velen crimineel zijn omdat ze geen keus hebben ze zullen stelen en roven en op een gegeven moment zullen ze zelfs je marokkaanse dochter gaan versieren en als dat niet lukt dan verkrachten en ja als je dan iets gaat zeggen als gewone marokkaanse burger krijg je als antwoord de zweep spank en nog een spank want die corrupte leiders vinden het eu geld wel smakelijk

einde van het verhaal

ik ben er tegen tenzij ze helemaal in het zuidelijkste puntje van marokko worden opgevangen in kampen waar ze gevoed onderwezen en een kleine premie krijgen om in eigen land te beginnen

want wij marokkanen zijn immers niet verantwoordelijk voor wat de usa en eu voor conflicten veroorzaken in het gehele sub sahara afrika dus hoeven wij daar niet voor op te draaien voor het gevolg(vluchtelingen)

zo denk ik er over

Soldim
19-09-13, 10:54
de marokkaanse bevolking kan met de negers gaan leven en daarvan zullen velen crimineel zijn omdat ze geen keus hebben ze zullen stelen en roven en op een gegeven moment zullen ze zelfs je marokkaanse dochter gaan versieren en als dat niet lukt dan verkrachten en ja als je dan iets gaat zeggen als gewone marokkaanse burger krijg je als antwoord de zweep spank en nog een spank want die corrupte leiders vinden het eu geld wel smakelijk


De PPV roept hier precies hetzelfde over Marokkanen -- wordt ze niet in dank afgenomen.....

Ibrah1234
19-09-13, 11:23
jmarokkaanse bevolking kan met de negers gaan leven

En dat is de algemeen heersende opvatting in Marokko?

ali zem zoem
20-09-13, 18:01
het verschil tussen de pvv en de marokkanen is dit

marokko is niet van de marokkanen maar van jullie

zwart afrika is niet van de marokkanen en marokkanen maken daar geen problemen dat zijn jullie dus waarom moeten wij de marokkanen altijd jullie problemen oplossen

snappie of heb je geen snappie van wereldpolitiek

ali zem zoem
20-09-13, 18:02
wat de relatie is tussen negers en marokkanen in steden als je dat wilt weten moet je naar marokko gaan en rondvragen dan zul je het begrijpen

mark61
20-09-13, 18:11
marokko is niet van de marokkanen maar van jullie

Oh dat wist ik niet joh, dat Rutten Mo6 vertelt wat ie moet doen, en Nederland schatting krijgt van Marokko.

Dat verklaart meteen Marokkaans racisme.

http://static.yabiladi.com:443/files/articles/3362efd49fc055fcede8c4792e92c2a6_646.jpg

Gelukkig is er ook veel verzet tegen. Maar probeer huiseigenaren maar eens te dwingen huurders te accepteren...


Het is gewoon precies hetzelfde. Xenofobie. Punt.

ali zem zoem
20-09-13, 18:34
sarcastische opmerkingen kan ik ook maken maar eh marokko is niet van de marokkanen maar van een kleine groepje in marokko ( de frans kontlikkende illuminati types ) zoals je ook op deze forum hebt en hun goden de westerlingen

capice

ali zem zoem
20-09-13, 18:36
ik hoorde een tijdje terug dat een khaal een marokkaanse dame uit tanger nogal leuk vond dus toen ze weigerde heeft hij haar verkracht en de famillie van het meisje heeft weer de verkrachter en zijn hele famillie uitgemoord

nogmaals ik heb dit verhaal gehoord maar nergens bevestigd gezien

dus kelderboxen is niet alleen onder negers populair in rotterdam

ali zem zoem
20-09-13, 18:39
dit is echt een van de duizenden redenen dat marokko niet van jouw en van mij is

maroc .nl
Marokkaanse lerares afgewezen vanwege het dragen van een hoofddoek

Karin.N
20-09-13, 21:13
Ali Zem Zoem, mooie naam trouwens. Van harte welkom op dit forum. Fijn dat je weer terug bent. We hebben je gemist. Ik heb inmiddels weer genoten van je prachtige bijdragen. Mijn oprechte dank hiervoor.

ali zem zoem
20-09-13, 21:17
waar heb je het over