PDA

Bekijk Volledige Versie : Schip van Green Paece in beslag genomen door Russen



knots71karel
19-09-13, 23:13
Arctic Sunrise geënterd door Russische kustwacht - NOS Nieuws (http://nos.nl/audio/553157-arctic-sunrise-geenterd-door-russische-kustwacht.html)nos.nl/audio/553157-arctic-sunrise-geenterd-door-russische-kustwacht.html

4 uur geleden - Audio Het Greenpeace-schip Arctic Sunrise is geënterd door de Russische kustwacht, meldt de milieu-organisatie. Het schip voert actie tegen ...boren in zee.

Ibrah1234
19-09-13, 23:22
Dat moet ik Greenpeace nageven. Het zijn geen angsthazen. Ik keek op Discovery wel eens naar Whale wars die in het arctisch gebied Japanse walvisvaarders probeerden te belemmeren walvissen te jagen.

Vaak met gevaar voor eigen leven scheurden ze soms met opblaasboten rakelings voor de boeg van die walvisvaarders langs om de schroef te saboteren door lijnen voor het schip te leggen.

BoerHarms
20-09-13, 01:23
Dat moet ik Greenpeace nageven. Het zijn geen angsthazen. Ik keek op Discovery wel eens naar Whale wars die in het arctisch gebied Japanse walvisvaarders probeerden te belemmeren walvissen te jagen.

Vaak met gevaar voor eigen leven scheurden ze soms met opblaasboten rakelings voor de boeg van die walvisvaarders langs om de schroef te saboteren door lijnen voor het schip te leggen.

Klopt, kijk er ook graag na, niet gauw bang te krijgen.

knuppeltje
20-09-13, 07:59
Klopt, kijk er ook graag na, niet gauw bang te krijgen.

En het zou mooi zijn als het echt zou helpen.

super ick
20-09-13, 08:02
Die zitten gevangen en worden inmiddels de nagels uitgetrokken en vingertoppen afgeknipt, stroom op de testikels gezet en gedwongen een half uur berichtjes lezen van KnotsKarel.

knuppeltje
20-09-13, 08:15
Die zitten gevangen en worden inmiddels de nagels uitgetrokken en vingertoppen afgeknipt, stroom op de testikels gezet en gedwongen een half uur berichtjes lezen van KnotsKarel.

Ik weet niet wat het ergste is.

Umarvlie
20-09-13, 08:25
Ik weet niet wat het ergste is.

Ik wel :D

BoerHarms
20-09-13, 10:07
Ik weet niet wat het ergste is.

Oops Knots :maf2:

knots71karel
20-09-13, 13:11
Die zitten gevangen en worden inmiddels de nagels uitgetrokken en vingertoppen afgeknipt, stroom op de testikels gezet en gedwongen een half uur berichtjes lezen van KnotsKarel.

Een grote eer dat mijn topic,s zelfs goed zijn , om '' verdachten'' op andere gedachten te brengen !
Mogelijk werkt het hier af en toe ook !
:knipoog:

knots71karel
20-09-13, 13:13
Oops Knots :maf2:

Kan er wel om :lachu:
:jeweetog:

knots71karel
20-09-13, 13:15
Ik wel :D

Dat heb je aan de ''lijve''ondervonden dus zeg het gewoon maar :lachu:

Umarvlie
20-09-13, 13:38
Dat heb je aan de ''lijve''ondervonden dus zeg het gewoon maar :lachu:

Ja, we zijn hier elke dag aan martelingen onderhevig met die posts van jou. Je weet niet wat je ons aandoet.

mark61
20-09-13, 14:42
Dat moet ik Greenpeace nageven. Het zijn geen angsthazen. Ik keek op Discovery wel eens naar Whale wars die in het arctisch gebied Japanse walvisvaarders probeerden te belemmeren walvissen te jagen.

Vaak met gevaar voor eigen leven scheurden ze soms met opblaasboten rakelings voor de boeg van die walvisvaarders langs om de schroef te saboteren door lijnen voor het schip te leggen.

Volgens mij is dat Sea Sheperds, een veel radicalere groep. Greenpeace doet volgens mij niet aan sabotage / materieel geweld.