PDA

Bekijk Volledige Versie : nieuws Khalid Boulahrouz kiest uiteindelijk voor Denemarken



MoStar
20-09-13, 02:51
18046


Het ziet er naar uit dat de 31-jarige Marokkaanse centraal verdediger Khalid Boulahrouz een club heeft gevonden. De Marokkaanse voetballer heeft gekozen voor een ietwat minder spannende competitie dan de vedette misschien gewend is. Boulahrouz zal namelijk vertrekken naar het Deense Brøndby IF.


In Denemarken is Brøndby IF één van de grootste clubs van het land. De club werd maar liefst tien maal landskampioen. Het huidige seizoen presteert de Deense club echter zwaar onder de maat. Vandaar dat zij beroep doen op de ervaring van de Marokkaanse verdediger om de kwakkelende verdediging van de ploeg te versterken.

Momenteel is Boulahrouz transfervrij en zonder club. Vorig jaar vertrok Boulahrouz na een lang contract bij het Duitse VfB Stuttgart naar Sporting Portugal. Boulahrouz besloot echter na een jaar al zijn contract te laten ontbinden. Waarschijnlijk hoopt Boulahrouz vooral aan het spelen toe te komen. Dat hopen wij natuurlijk ook zodat in plaats van het geroddel over zijn ex-vrouw Sabia Engizek meer over de sportieve prestaties van de Marokkaanse voetballer zullen lezen.

Foto: Globovisión (http://www.flickr.com/photos/globovision/)

mark61
20-09-13, 17:16
Ik vind het zo jammer. Ooit leek hij een topvoetballer te gaan worden. Ik was een echte fan. Maar het ging alleen maar bergafwaarts.

Hij had iets van Winston Bogarde. Dat laconieke, en spijkerharde. Te laconiek, bleek op den duur :cheefbek:

super ick
20-09-13, 18:47
Ik vind het zo jammer. Ooit leek hij een topvoetballer te gaan worden. Ik was een echte fan. Maar het ging alleen maar bergafwaarts.

Hij had iets van Winston Bogarde. Dat laconieke, en spijkerharde. Te laconiek, bleek op den duur :cheefbek:

Kannibaal noemden ze hem vanwege zijn straffe mandekking. Zijn gebrek aan meevoetballen nekte hem bij de selectie van oranje. In het begin was hij er wel bij, voor het geval dat.

Omdat de links en rechtsbuiten vaak een dubbele dekking krijgen moeten de backs opkomen en de hele flank bestrijken dat vereist een enorm loopvermogen. Teveel voor hem.

mark61
20-09-13, 18:53
Kannibaal noemden ze hem vanwege zijn straffe mandekking. Zijn gebrek aan meevoetballen nekte hem bij de selectie van oranje. In het begin was hij er wel bij, voor het geval dat.

Omdat de links en rechtsbuiten vaak een dubbele dekking krijgen moeten de backs opkomen en de hele flank bestrijken dat vereist een enorm loopvermogen. Teveel voor hem.

Ja, dat is zeker ook zo. Te 'ouderwets'. Had carrière moeten zoeken in Engeland :hihi: