PDA

Bekijk Volledige Versie : Opnieuw martelaarschap voor Nederlandse man in Syrië



AgressieveTurk
22-09-13, 00:55
Afgelopen vrijdag heeft een Nederlandse man, met de wil van Allah, het martelaarschap verkregen. Het gaat om een 19-jarige man uit Den Haag die sinds afgelopen juni in Syrië streed aan de kant van de islamitische rebellen. Volgens de Nederlandse media zou hij in het hoofd geraakt zijn, maar bronnen melden aan DeWareReligie.nl dat dit onjuist is. Hoe de man wel om het leven is gekomen, willen de bronnen omwille van de familie niet zeggen.

Abu Abdurrahman, zoals de man zich liet noemen, had de opdracht om het pas veroverde gebied te beveiligen. Vervolgens droeg de commandant van zijn eenheid hen op een verrassingsaanval uit te voeren op de vijand. Bij deze slag kwamen veel tegenstanders om het leven. Aan de zijde van de rebellen vielen negen slachtoffers waaronder Abu Abdurrahman. Na de slag, die afgelopen vrijdag plaatsvond, is de familie van de man in Nederland ingelicht.

Abu Abdurrahman woonde in Den Haag. In juni vertrok hij, in zijn eentje, naar Syrië om bij te dragen aan de strijd tegen de dictator die de soennitische gemeenschap wenst uit te roeien. Hij zag het als zijn taak om deze gemeenschap te helpen. De islamitische gemeenschap is immers één lichaam, aldus een uitspraak van de Profeet Mohammed, vrede en zegeningen zij met hem. Abu Abdurrahman streed samen met andere Nederlandse mannen in het noorden van Syrië.

Bofko
22-09-13, 01:03
Gehersenspoeld kanonnenvoer.Hoe triest.

knots71karel
22-09-13, 01:13
Gehersenspoeld kanonnenvoer.Hoe triest.

Ja maar er zijn er genoeg voor te porren !
Hopelijk komen ze zijn begravenis ook niet ff ''opluisteren'' zoals elders wel hetgeval was .

AgressieveTurk
22-09-13, 03:43
In de harten van groene vogels. :Iluvu:

Bofko
22-09-13, 04:15
In de harten van groene vogels. :Iluvu:

Achterlijke kwatser .Doe normaal, rare vent !

AgressieveTurk
22-09-13, 04:17
Achterlijke kwatser .Doe normaal, rare vent !

Welk deel vind je abnormaal?

AgressieveTurk
22-09-13, 04:19
In The Hearts Of Green Birds


Narrated Masruq: We asked 3Abdullah bin Mas3ud about this verse:

"Think not of those who have been killed in the way of Allah as dead; rather they are alive with their Lord being provided with sustenance.(3:169)

He 3Abdullah bin Mas3ud said: We asked the Prophet (sallAllaahu 3layhi wasSalaam) the meaning of this verse. So he explained it like this:

Their souls are in insides some green-birds beside lanterns suspended from the divine throne roaming freely in the Paradise where ever they like. Then they take shelter at those lanterns. Once their Lord looked at them and said: Do you want anything else? They said: What more shall we want? We roam freely in Paradise as we like. Allah asked them the same question three times. When they felt that they would not be spared from being asked, they said: O Lord! We like you to put back our souls into our bodies so that we may be killed in Your way once again. As Allah saw that they had no wish. they would be let for joy in heaven.

(This Hadith is sound and related by Al-Bukhari.)



Narrated Ibn 3Abbas: Allah's; Messenger (sallAllaahu 3layhi wasSalaam) said: When your brethren were killed as martyrs in the battle of Uhod, Allah put their souls into some color green-birds which arrived at the rivers of Paradise, ate from its fruits and took shelter beside lanterns, made of gold, and suspended in the shade of the divine Throne. When they enjoyed eating, drinking and sleeping, they said: Who will convey to our brethren on earth that; (we are alive in Paradise where we are provided with sustenance, so that they would neither renounce fighting in the way of Allah nor retreat at the time of war). Allah, the Glorified, said: I shall inform them of you. The Prophet (sallAllaahu 3layhi wasSalaam) said: So Allah revealed this verse:

(Don't consider those killed in the way of Allah as dead, rather they are alive with their Lord being provided with sustenance).(3:169)

(This Hadith is good and related in Sunan Abi Da'ud)

Bofko
22-09-13, 04:19
Welk deel vind je abnormaal?

Jouw hersens

AgressieveTurk
22-09-13, 04:20
Jouw hersens

Je toont zwakte en begint wel erg persoonlijk te worden. Niet doen bofko.

Het is gemakkelijk dapper te zijn op een veilige afstand.

Bofko
22-09-13, 04:25
Je toont zwakte en begint wel erg persoonlijk te worden. Niet doen bofko.

Het is gemakkelijk dapper te zijn op een veilige afstand.

Ik citeer je : "In de harten van groene vogels"
Stop gewoon met die onzin, rare vent! STOP DAARMEE

AgressieveTurk
22-09-13, 04:27
Ik citeer je : "In de harten van groene vogels"
Stop gewoon met die onzin, rare vent! STOP DAARMEE

Ik ben een gelovige en jij een ongelovige. Ik geloof hier in en jij niet. Dus kom nou niet zeggen dat waar ik in geloof dat dat onzin is. Jij bent vrij in jou ongeloof en ik ben vrij in mijn geloof. Dus gedraag je gewoon :duim:

Bofko
22-09-13, 04:56
Ik ben een gelovige en jij een ongelovige. Ik geloof hier in en jij niet. Dus kom nou niet zeggen dat waar ik in geloof dat dat onzin is. Jij bent vrij in jou ongeloof en ik ben vrij in mijn geloof. Dus gedraag je gewoon :duim:

Is te makkelijk.Ik vind jou een foute gelovige. Gebruik je door god gegeven hersens, Man !!!!!

Wat er nu in Kenya gebeurt is dat gewoon ? Praat jij de aktie van dit soort gehersenspoelden goed ?
Als iets ook maar de zweem van Islam heeft dan heeft het jouw goedkeuring? Kritiek moet... maar niet als de term islam valt ?

God is een prachtige metafoor maar hersenloze gelovigen zijn een gotspe voor deze wereld.En die blijf ik dus bestrijden.

En voor jouw informatie ..mijn beste vriendin is moslima.

AgressieveTurk
22-09-13, 05:03
Is te makkelijk.Ik vind jou een foute gelovige. Gebruik je door god gegeven hersens, Man !!!!!

Wat er nu in Kenya gebeurt is dat gewoon ? Praat jij de aktie van dit soort gehersenspoelden goed ?
Als iets ook maar de zweem van Islam heeft dan heeft het jouw goedkeuring? Kritiek moet... maar niet als de term islam valt ?

God is een prachtige metafoor maar hersenloze gelovigen zijn een gotspe voor deze wereld.En die blijf ik dus bestrijden.

En voor jouw informatie ..mijn beste vriendin is moslima.

Wat jij vind over mij doet er niet aan toe. Jij bepaald namelijk niet of ik een goede en of foute gelovige ben. Ik noem de woorden van de profeet asw, en jij vind dat deel onzin. En ik zeg je nogmaals stop daarmee.

Kritiek? Je mag kritiek hebben over wat in Syrie gebeurd en of in Kenya. Zoals ik dat ook mag hebben! Waar heb jij mij iets zien goedpraten over Kenya? Hoe kom je überhaupt bij Kenya terecht nu? Je gaat ineens ziggerde zag..

Maar zodra ik wat citeer, dan vind je dat achterlijk onzin etc etc.. Dat is zwakte. Je meet met 2 maten.

Jou beste vriend/vriendin zal mij ook een worst wezen. Jij bent en blijft een ongelovige en je bent vrij in je ongeloof.

Jij mag ook blijven bestrijden... Uiteindelijk is de overwinning voor Islam. Dus succes in jou strijdt:fpetaf:

Bofko
22-09-13, 06:22
In Kenya werden door de moslim-strijders gelovigen en ongelovigen gescheiden en de ongelovigen afgeknalt .........


Nederland bestaat uit ongelovigen . Wat doe je hier , rare vent ???????

AgressieveTurk
22-09-13, 06:27
In Kenya werden door de moslim-strijders gelovigen en ongelovigen gescheiden en de ongelovigen afgeknalt .........


Nederland bestaat uit ongelovigen . Wat doe je hier ???????

In de gehele wereld bestaan er ongelovigen. Maar de aarde behoort tot Allah swt. En Islam zal de gehele wereld bevrijden. Dus ook Nederland. Maar zelfs in een islamitische staat zullen er ongelovigen zijn. Die hebben ook recht op hun ongeloof... :roken:

BoerHarms
22-09-13, 06:30
Jouw hersens

:vierkant:

BoerHarms
22-09-13, 06:31
In de gehele wereld bestaan er ongelovigen. Maar de aarde behoort tot Allah swt. En Islam zal de gehele wereld bevrijden. Dus ook Nederland. Maar zelfs in een islamitische staat zullen er ongelovigen zijn. Die hebben ook recht op hun ongeloof... :roken:

Ik ben al bevrijdt, ...... heb ik de islam niet voor nodig.

AgressieveTurk
22-09-13, 06:33
Ik ben al bevrijdt, ...... heb ik de islam niet voor nodig.

Dat is mooi. Maar wij als moslims dienen hier in te geloven.


“It is he (Allah) who has sent his Messenger (saw) with guidance and the religion of truth, in order for it to be dominant over all other religions, even though the Mushrikoon (disbelievers) hate it.” (EMQ at-Tawbah, 9: 33)



And the messenger Muhammad (saw) said:



“Verily Allah has shown me the eastern and western part of the earth, and I saw the authority of my Ummah (nation) dominate all that I saw.” (Saheeh Muslim, hadeeth #2889)



As Allah (swt) has said; this religion (i.e. Islam) is the only religion of truth; and the reason why he has sent us this deen is “in order for it to be dominant over all other religions.” Thus, Allah (swt) never sent us this deen as a mere spiritual belief. This deen has been sent to us by Almighty Allah (swt) in order for it to be implemented and for the whole of mankind to abide by it.



The only one who would hate for Islam to dominate the world is the Kaafir Mushrik (non-Muslim), as Allah (swt) said, “…even though the Mushrikoon (disbelievers) hate it.” Consequently, any “Muslim” who dislikes for the Sharee’ah to be implemented (out of being afraid to be labelled “extremist” for example) has committed a negation of Eemaan, and thus left the fold of Islam for hating what Allah (swt) has revealed.



Why would the disbelievers and hypocrites hate for Islam to be implemented? Simply because they do not wish for their corruption, evil, crime, cheating, oppression, dishonesty, fraud, lies, tyranny, freedom, and deception to come to an end, and for justice (Islam) to prevail.



However, this worldwide domination of Islam which has been promised by Allah (swt) does not necessarily mean that every single person on earth will become Muslim. When we say that Islam will dominate the world, we mean as a political system, as the messenger Muhammad (saw) prophesised that the authority on earth will belong to the Muslims, i.e. the believers will be in power and the Sharee’ah of Islam will be implemented in every corner of the earth.

BoerHarms
22-09-13, 06:52
I ben best wel me eens dat de Moslim in Nederland volgens de Sharee'ah mogen leven, maar dan ook gestraft mogen worden volgens deze wetgeving. als ik kijk hoeveel moslims er in her gevang zitten, berecht zijn volgens het Nederlandse rechtssystem, biedt de Sharee'ah , geloof ik betere oplossingen.

Ik heb niets tegen de Islam, en bewonder vooral de volgelingen die de vrede , verdraagzaamheid, liefde uit de koran kunnen halen.

Maar ik heb juist iets tegen die volgelingen die met de Koran in de hand, ongestraft mensen in naam van hun schepper te kunnen doden.

dat geldt trouwens voor ieder geloof. Dat volgens mij vrede, verdraagzaamheid en liefde voor de medemens behoort uit te dragen.

AgressieveTurk
22-09-13, 06:55
I ben best wel me eens dat de Moslim in Nederland volgens de Sharee'ah mogen leven, maar dan ook gestraft mogen worden volgens deze wetgeving.

Zou perfect zijn. Als het aan mij lag direct invoeren. Maar ook de belastingen dan op zn islamitisch he :fpetaf:

Bofko
22-09-13, 07:05
In de gehele wereld bestaan er ongelovigen. Maar de aarde behoort tot Allah swt. En Islam zal de gehele wereld bevrijden. Dus ook Nederland. Maar zelfs in een islamitische staat zullen er ongelovigen zijn. Die hebben ook recht op hun ongeloof... :roken:

Quatsch

BoerHarms
22-09-13, 07:06
Zou perfect zijn. Als het aan mij lag direct invoeren. Maar ook de belastingen dan op zn islamitisch he :fpetaf:

Natuurlijk en als je dan geen inkomen geniet ook niet aankloppen bij de "ongelovige" overheid. Tenslotte zou je mede geloofsgenoot je kunnen opnemen in hun liefde en je van de noodzakelijke levensbehoefte te kunnen voorzien

Straffen : leugens verspreiden, direkt de tong eraf snijden.

AgressieveTurk
22-09-13, 07:09
Natuurlijk en als je dan geen inkomen geniet ook niet aankloppen bij de "ongelovige" overheid. Tenslotte zou je mede geloofsgenoot je kunnen opnemen in hun liefde en je van de noodzakelijke levensbehoefte te kunnen voorzien

Straffen : leugens verspreiden, direkt de tong eraf snijden.

Duidelijk te zien dat je weinig tot geen kennis hebt over islam.

Sociale zekerheid was al 14 eeuwen geleden ingevoerd bij de moslims. En de eerste persoon wie ervan genoot was een joodse man ter info. Die genoot van een uitkering in een islamitische staat. Voila:fpetaf:

AgressieveTurk
22-09-13, 07:13
Quatsch

Het is al begonnen. Wen er maar alvast aan. :)

Bofko
22-09-13, 07:17
Het is al begonnen. Wen er maar alvast aan. :)
wat is begonnen ?

AgressieveTurk
22-09-13, 07:24
https://www.youtube.com/watch?v=0HTSwUig2-0

BoerHarms
22-09-13, 07:28
Duidelijk te zien dat je weinig tot geen kennis hebt over islam.

Sociale zekerheid was al 14 eeuwen geleden ingevoerd bij de moslims. En de eerste persoon wie ervan genoot was een joodse man ter info. Die genoot van een uitkering in een islamitische staat. Voila:fpetaf:

Ik beken eerlijk dat ik weinig kennis genoten heb van de islam, wat de media spreid is niet echt positief. Ik weet dat ik niet altijd de media moet geloven.


Is toch perfect die sociale zekerheid !!!


Ik wil leven zoals ik wil leven, daarbij help ik aantal mensen om te overleven in dit corrupte aardse bestaan.Dan maar zelf wat minder luxe. In de ogen van velen ben ik een ongelovige.

Maar ik weet dat ik als ongelovige vrede en liefde probeer uit de dragen en respekt te hebben voor andersdenken .
Ja respect , maar dat wil niet zeggen dat er mee altijd eens ben



Het maakt niet uit welk geloof je beleid, tenslotte kies je toch voor het duivelse geld, alleen de prijs bepaalt wanneer.
Bijna ieder mens is hebzuchtig , deze hebzucht kan je overleveren aan de duivel, het grote geld.

Ook jij, ook ik en ook het overgrote deel van de prikkers hier.
Als je mocht kiezen tussen bakken met geld, leven , baden in luxe of je geloof. Zoals ik al zeg, iedereen is te koop en de prijs bepaalt.

De rijken van deze wereld bezitten genoeg geld om ieder te helpen, maar hun echter hebzucht houd dit echter tegen.
Natuurlijk geven, doneren ze geld, maar dit is vaak niet meer dan een paar % of zelfs %% van hun vermogen.

oops sorry, dwalen af van de topic

AgressieveTurk
22-09-13, 07:34
Ik beken eerlijk dat ik weinig kennis genoten heb van de islam, wat de media spreid is niet echt positief. Ik weet dat ik niet altijd de media moet geloven.


Is toch perfect die sociale zekerheid !!!


Ik wil leven zoals ik wil leven, daarbij help ik aantal mensen om te overleven in dit corrupte aardse bestaan.Dan maar zelf wat minder luxe. In de ogen van velen ben ik een ongelovige.

Maar ik weet dat ik als ongelovige vrede en liefde probeer uit de dragen en respekt te hebben voor andersdenken .
Ja respect , maar dat wil niet zeggen dat er mee altijd eens ben



Het maakt niet uit welk geloof je beleid, tenslotte kies je toch voor het duivelse geld, alleen de prijs bepaalt wanneer.
Bijna ieder mens is hebzuchtig , deze hebzucht kan je overleveren aan de duivel, het grote geld.

Ook jij, ook ik en ook het overgrote deel van de prikkers hier.
Als je mocht kiezen tussen bakken met geld, leven , baden in luxe of je geloof. Zoals ik al zeg, iedereen is te koop en de prijs bepaalt.

De rijken van deze wereld bezitten genoeg geld om ieder te helpen, maar hun echter hebzucht houd dit echter tegen.
Natuurlijk geven, doneren ze geld, maar dit is vaak niet meer dan een paar % of zelfs %% van hun vermogen.

oops sorry, dwalen af van de topic

Bij deze dan ben je van harte welkom om wel kennis op te doen over Islam. Als je omgeving Amsterdam woont kunnen we afspreken indien je daar behoefte aan hebt. En anders lees zelf een aantal boeken. Genoeg online te vinden.

Maar neen, al geef je mij de gehele wereld en haar bezittingen dan nog zou ik nooit mijn geloof verkopen. Dat is de zoetheid van Imaan ( geloof ) , eenmaal geproefd en er bestaat niets lekkerders. Geen materie die me dit gevoel kan geven behalve Islam.

BoerHarms
22-09-13, 08:26
Bij deze dan ben je van harte welkom om wel kennis op te doen over Islam. Als je omgeving Amsterdam woont kunnen we afspreken indien je daar behoefte aan hebt. En anders lees zelf een aantal boeken. Genoeg online te vinden.

Maar neen, al geef je mij de gehele wereld en haar bezittingen dan nog zou ik nooit mijn geloof verkopen. Dat is de zoetheid van Imaan ( geloof ) , eenmaal geproefd en er bestaat niets lekkerders. Geen materie die me dit gevoel kan geven behalve Islam.

Helaas, ben vrijwel nooit in Nederland, misschien 1 keer per jaar, de rest van de tijd over de gehele wereld.

Maar respekt voor het belijden van je geloof !

Betreft Geloven, ik heb een boek gelezen over alle geloven met zijn facetten, makkelijk leesbaar, ben niet zo goed in de literatuur. Getuigt vaak mijn taal en stijlfouten.
Ben beter in het lezen van technische boeken.

Maar wat ik zeg, ik heb respekt voor mensen die de goede dingen uit hun geloofsboeken halen.
Disrespect voor diegene die hun geloofsboek gebruiken als rechtvaardigen van geweld.

Als ik dan weer op de media beelden zie van gelovigen met wapens in hun hand en schieten en dan maar roepen, dat hun schepper groot is. Dan heb ik daar mijn bedenkingen daar bij.

Daarbij weet ik zeker dat de meerderheid van de gelovigen deze daden afkeuren.

Het is erg, ja vreselijk erg wat daar in Syrie gebeurd, zoveel vluchtelingen, de kampen, de criminele zaken in deze kampen, tot zelf verkrachtingen, waarvan het slachtoffer nog minderjarig is.
De ontberingen die ze moeten doorstaan.


De machtige rijke oliesjeiks, die grote wereldwonderen willen bouwen, bulken van het geld, hebzucht.
Zij hebben genoeg geld om voedsel,drinken te kopen, onderkomen te bouwen voor hun geloofsgenoten.
Maar volgens mij zitten ze liever in hun prive pretparken, dure hotels, enz, enz. ipv van hun geloofsgenoten te helpen.
Ik hoop wel als ze het aardse paradijs verlaten om het hemelse paradijs te betreden dat de portier even bedenkt hoe ze op aarde geleefd hebben om hun de juiste plek toe te wijzen.





De wereld kijkt toe, niemand doet iets, neen jij en ik zijn niet bij machte om iets te doen, daarvoor zijn wij te miniscuul voor. De grootmachten doen, mogen niets doen.

En dan krijg ik vaak twijfel aan de Allmachtige ( sorry Joesoef, dat ik de naam gebruik, maar misschien ga je me nu bannen omdat ik volgens jouw ongepast taalgebruik toegepast heb), als ie zo almachtig is, dan kan ie dat met een handomdraai veranderen. Waarom moeten vele onschuldigen lijden terwijl de duivel nog in de stoel zit.
Ik heb ook steeds meer het gevoel dat de Allmachtige iets van binnen is, dan iets wat tastbaar, grijpbaar is.
Vroeger als kind had je teddybeer waar je al je liefde en leed mee kon delen. Volgens mij als je ouder wordt de teddybeer door de Allmachtige vervangen

Affijn misschien zie ik dat dan wel helemaal verkeerd, maar deze zijn mijn gedachten direkt vanuit mijn gevoel, hoe ik er over denk

Ik zal nu wel een ban krijgen omdat ik volgens de moderator de naam van de Allmachtige in zijn ogen misbruikt heb, maar affijn dat zegt genoeg over de moderator.

oops, ik wijk veer af van de topic, maar dit moest ik toch effe kwijt.
NvdD zonder bronvermelding !!

knots71karel
22-09-13, 16:13
In Kenya werden door de moslim-strijders gelovigen en ongelovigen gescheiden en de ongelovigen afgeknalt .........


Nederland bestaat uit ongelovigen . Wat doe je hier , rare vent ???????

Wat de mensen in KENIA betreft die ''heilige ''aanslag is totaal onbelangrijk ook het Aantal doden niet !
Wat wel telt is uiteraard de ene (martelaar) die uit vrije wil zijn dood zocht.
Kijk maar naar het verschil in het aantal reactie,s ! (nul,,,nul...
Dat zegt opzich genoeg

knots71karel
22-09-13, 16:17
https://www.youtube.com/watch?v=0HTSwUig2-0

Laten deze lui ,dan eerst eens beginen met elkaar niet uit te moorden , zelfs op en begravenis ben je niet veilig meer.
GADVER :boos: