PDA

Bekijk Volledige Versie : Doden bij aanslag op Chriselijke kerk Pakistan



knots71karel
22-09-13, 17:08
zo 22 sep 2013, 09:55






PESHAWAR -
Het dodental van de aanslag op een kerk in Pakistan is opgelopen tot meer dan 60. Volgens Pakistaanse media ontploften twee bommen toen kerkgangers het gebouw in de noordwestelijke stad Peshawar verlieten na de zondagsmis. Meer dan 100 mensen zijn gewond geraakt.
Onder de doden zijn ook vrouwen en kinderen. Het zou gaan om een zelfmoordaanslag waarbij ook is geschoten.

Ongeveer 4 procent van de 180 miljoen Pakistanen is christelijk. Aanslagen op de groep komen wel voor, maar zijn voor Pakistaanse begrippen relatief zeldzaam. Wel worden christenen gediscrimineerd.

knots71karel
22-09-13, 17:11
Net op het N.O.S journaal ,was het aantal doden al opgelopen .:gechoquee

knots71karel
22-09-13, 17:13
O ja was bijna vergeten de bron te vermelden : De Telegraaf !
En nu ook op N.O.S journaal van 18.00
http://nos.nl/audio/554042-doden-bij-aanslag-op-kerk-in-pakistan.html

Slechts 50 doden .

knots71karel
23-09-13, 23:17
[QUOTE=knots71karel;5240140]O ja was bijna vergeten de bron te vermelden : De Telegraaf !
En nu ook op N.O.S journaal van 18.00
Doden bij aanslag op kerk in Pakistan - NOS Nieuws (http://nos.nl/audio/554042-doden-bij-aanslag-op-kerk-in-pakistan.html)

Slechts 50 doden .[/QUOTE


Inmiddels opgelopen tot 68 ,maar ja dat zijn ''untermenschen'' in dit soort landen , en uiteraard onbelangrijk,
omdat ze toevallig een ander geloof hebben !
Of zijn er mogelijk nog posters die weer een argument hebben om dit goed te praten ,net zoals de walgelijke aanval op het warenhuis in KENIA ?
Een gelukje hadden deze stumpers , ze gingen allemaal gelijk de lucht in en hadden geen tijd om doodsangsten uit te staan , hetgeen vooral voor de kindertjes een ''prettige '' bijeen komstigheid moet zijn geweest .
Maar gelukkig er zijn ook mensen die het geluk haden het te overleven ,maar sommigen moeten wel dat ''leven'' voortaan wel zonder ledematen doen.
:rolleyes:

AgressieveTurk
23-09-13, 23:29
Als de aanval gericht was op puur de kerk dan is dat niet acceptabel. Wie heeft de aanslag opgeeist?

mark61
23-09-13, 23:42
Als de aanval gericht was op puur de kerk dan is dat niet acceptabel. Wie heeft de aanslag opgeeist?

Jundullah.

Wat dacht je, op de kebabshop ernaast?

AgressieveTurk
23-09-13, 23:45
Jundullah, onderdeel van Tahrik-e Talibaan.

Wat dacht je, op de kebabshop ernaast?

Het is nog niet duidelijk wie de aanslag heeft gepleegd. In het noordwesten van Pakistan plegen radicale moslims van de Taliban geregeld aanslagen. Premier Nawaz Sharif heeft de aanslag veroordeeld. Hij zei dat het tegen de islam indruist om aanslagen te plegen. 'Terroristen hebben geen religie', aldus Sharif.

Bloedbad door aanslag op kerk in Pakistan: 78 doden - Nieuws - VK (http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2664/Nieuws/article/detail/3514013/2013/09/22/Doden-door-bomaanslag-op-kerk-in-Pakistan.dhtml)

Of heb jij nieuw info?

knots71karel
24-09-13, 01:04
Als de aanval gericht was op puur de kerk dan is dat niet acceptabel. Wie heeft de aanslag opgeeist?

KRANK ZINNIGE IDIOOT!
Twee zelfmoordterroristen hebben zich zondag bij een kerk in de Pakistaanse stad Peshawar opgeblazen. Zeker 78 mensen, onder wie 34 vrouwen en zeven kinderen, vonden de dood en meer dan 140 mensen raakten gewond, zei minister van binnenlandse zaken Chaudhry Nisar Ali Khan.

Die 2 kunnen het ind niet na vertellen ,maar ik zal je ff helpen verder te dromen het waren een pastoor en en dominee , je weet weL van de Christelijke terroristen beweging die zich afgescheiden heeft van de calvenisten vermoeddelijk komen ze uit nederland uit de omgeving van het dorp dat bekend staat om zijn zwarte kousen
Zo goed ? heb je tenminste een alibi
:mad:

AgressieveTurk
24-09-13, 01:07
KRANK ZINNIGE IDIOOT!
Twee zelfmoordterroristen hebben zich zondag bij een kerk in de Pakistaanse stad Peshawar opgeblazen. Zeker 78 mensen, onder wie 34 vrouwen en zeven kinderen, vonden de dood en meer dan 140 mensen raakten gewond, zei minister van binnenlandse zaken Chaudhry Nisar Ali Khan.

Die 2 kunnen het ind niet na vertellen ,maar ik zal je ff helpen verder te dromen het waren een pastoor en en dominee , je weet weL van de Christelijke terroristen beweging die zich afgescheiden heeft van de calvenisten vermoeddelijk komen ze uit nederland uit de omgeving van het dorp dat bekend staat om zijn zwarte kousen
Zo goed ? heb je tenminste een alibi
:mad:

Sssssttt.... braaf !

Cristovao
24-09-13, 11:32
Knots71karel,

broeder relax... ze zijn blind helaas. Ze zullen bovendien nooit eerlijk zijn tegen een kaffir en nooit hun broeders of zuster afvallen in het openbaar. Dat is meer heilig dan eerlijk zijn over mensen die kinderen vermoorden.

Tenzij het westerlingen zijn natuurlijk, dan wordt er moord en brand geschreeuwd en terecht. Maar een mosim die een kind in stukken hakt of een man op straat onthoofd, ... daar blijven ze heel stil bij richting ons. Omdat het geloof nu eenmaal zegt dat je een broeder niet veroordelen mag, wat hij ook doet. In elk geval niet richting de kuffar.

Dus daar zit je dan als eerlijke kuffar (contradictie voor een moslim maar niet voor ons zelf) te hopen en te wachten tot de moslims massaal een gezond verstand laten zien waardoor jij als rustige kaffir kunt zeker weten dat zij niet hetzelfde gedachtengoed hebben als de moordenaars. Maar ze blijven stil en beseffen niet dat stilte betekent dat het menselijk is dat iemand dan zelf gaat invullen dat stilte toestemmen betekent.

Ibrah1234
24-09-13, 15:49
Alles goed en wel maar wat is het beoogd doel van een dergelijke aanslag?

Joesoef
24-09-13, 16:37
Alles goed en wel maar wat is het beoogd doel van een dergelijke aanslag?

Wraak.

Cristovao
24-09-13, 16:37
Wraak.

wraak op wie ? en waarvoor?

en wat is er rechtvaardig aan wraak?

Joesoef
24-09-13, 16:44
Peshawar church attacks aimed to sabotage peace talks with Taliban: Fazl (http://www.nation.com.pk/pakistan-news-newspaper-daily-english-online/national/23-Sep-2013/peshawar-church-attacks-aimed-to-sabotage-peace-talks-with-taliban-fazl)

Joesoef
24-09-13, 16:45
wraak op wie ? en waarvoor?

en wat is er rechtvaardig aan wraak?


Geen idee wie en waarom. Gefrustreerde idioten?

Revisor
24-09-13, 17:49
wraak op wie ? en waarvoor?

en wat is er rechtvaardig aan wraak?


Psalmen 58-10

De rechtvaardige zal zich verblijden, als hij de wraak aanschouwt; hij zal zijn voeten wassen in het bloed des goddelozen.

knots71karel
24-09-13, 19:45
Knots71karel,

broeder relax... ze zijn blind helaas. Ze zullen bovendien nooit eerlijk zijn tegen een kaffir en nooit hun broeders of zuster afvallen in het openbaar. Dat is meer heilig dan eerlijk zijn over mensen die kinderen vermoorden.

Tenzij het westerlingen zijn natuurlijk, dan wordt er moord en brand geschreeuwd en terecht. Maar een mosim die een kind in stukken hakt of een man op straat onthoofd, ... daar blijven ze heel stil bij richting ons. Omdat het geloof nu eenmaal zegt dat je een broeder niet veroordelen mag, wat hij ook doet. In elk geval niet richting de kuffar.

Dus daar zit je dan als eerlijke kuffar (contradictie voor een moslim maar niet voor ons zelf) te hopen en te wachten tot de moslims massaal een gezond verstand laten zien waardoor jij als rustige kaffir kunt zeker weten dat zij niet hetzelfde gedachtengoed hebben als de moordenaars. Maar ze blijven stil en beseffen niet dat stilte betekent dat het menselijk is dat iemand dan zelf gaat invullen dat stilte toestemmen betekent.

Uiteraard merk ik dat je als eerlijke (niet Moslim zijnde ) op z.n mist genegeerd wordt hier (disciminatie kun je het ook noemen)!
Een topic over een flut onder werp wordt tot in den treure benut en gebruikt ,en als regel komt het er op neer dat het de schuld is van het ''Westen '' of nog beter van de Joden .
Je hoeft maar gewoon hier op het N.V.D.D te kijken om mijn gelijk te bevestigen.
Maar ik weet het soms ook niet meer ,ik ken MOSLIMS die deze wandaden (aanslagen) hoe dan ook een blamage vinden voor de ISLAM ! en zeker geen goed doen aan het imago .
OOk ken ik niet MOSLIMS die meten met hun vinger wijzen naar alles wat ook maar naar Turks of Marokkaans ruikt, en hun VOOROORDEEL al klaar hebben over alles en ieder een die mogelijk hun roots hebben in deze landen .
Gemaks halve vergeten ze dan dat er ook uit andere landen Moslims zijn (Indonesie is en van de grootse wat Moslim inwoners betreft) maar die tellen blijkbaar niet mee !
Dus automatisch worden onze in Nederland wonende Moslims geassocieerd met de aanslagen door dergelijke kortzichtige mensen !:brozac:
Gelukkig ken ik genoeg Moslims die het er helemaal niet mee eens zijn wat de zgn Jihadisten doen .
Het zijn vooral die fanaten die nual schreeuwen en krijzen dat over 50 jaar de ISLAM overde hele wereld zal heersen ,deze mensen zijn absoluut geen (reclame ) voode ISLAM en zeker niet voor de gematigde Moslims , die daar heel anders overdenken.

knots71karel
24-09-13, 19:51
Peshawar church attacks aimed to sabotage peace talks with Taliban: Fazl (http://www.nation.com.pk/pakistan-news-newspaper-daily-english-online/national/23-Sep-2013/peshawar-church-attacks-aimed-to-sabotage-peace-talks-with-taliban-fazl)

Kan me amper voorstellen dat dit waar is ; zo,n kleine groep Christelijken gaat zich toch niet de (onvrede) van het enorme aantal Moslims op de hals halen ,wetende dat als je ook maar iets doet wat die anderen niet bevalt je weer een zooitje moordenaars op je dak krijgt.
Want dit voorval is niet de eerste keer , dat Christenen vermoord worden om...gewoon het feit dat ze Christen zijn.

knots71karel
24-09-13, 19:55
Psalmen 58-10

De rechtvaardige zal zich verblijden, als hij de wraak aanschouwt; hij zal zijn voeten wassen in het bloed des goddelozen.

Het voor mij zoveelste bewijs dat :
Geloof meer verwoest en kapot maakt dan de mens lief is !
:tik:

De zoeker-agnost
24-09-13, 20:28
Als jij de islam goed kent zoals je beweerde, dan wist jij dat het doel achter het verspreiden van de islam HOWWAAAAAHHH EL HEERSCHAPPIJ #AL AL 3ALAM zo als alle religies natuurlijk.......

AgressieveTurk
24-09-13, 21:38
Uiteraard merk ik dat je als eerlijke (niet Moslim zijnde ) op z.n mist genegeerd wordt hier (disciminatie kun je het ook noemen)!
Een topic over een flut onder werp wordt tot in den treure benut en gebruikt ,en als regel komt het er op neer dat het de schuld is van het ''Westen '' of nog beter van de Joden .
Je hoeft maar gewoon hier op het N.V.D.D te kijken om mijn gelijk te bevestigen.
Maar ik weet het soms ook niet meer ,ik ken MOSLIMS die deze wandaden (aanslagen) hoe dan ook een blamage vinden voor de ISLAM ! en zeker geen goed doen aan het imago .
OOk ken ik niet MOSLIMS die meten met hun vinger wijzen naar alles wat ook maar naar Turks of Marokkaans ruikt, en hun VOOROORDEEL al klaar hebben over alles en ieder een die mogelijk hun roots hebben in deze landen .
Gemaks halve vergeten ze dan dat er ook uit andere landen Moslims zijn (Indonesie is en van de grootse wat Moslim inwoners betreft) maar die tellen blijkbaar niet mee !
Dus automatisch worden onze in Nederland wonende Moslims geassocieerd met de aanslagen door dergelijke kortzichtige mensen !:brozac:
Gelukkig ken ik genoeg Moslims die het er helemaal niet mee eens zijn wat de zgn Jihadisten doen .
Het zijn vooral die fanaten die nual schreeuwen en krijzen dat over 50 jaar de ISLAM overde hele wereld zal heersen ,deze mensen zijn absoluut geen (reclame ) voode ISLAM en zeker niet voor de gematigde Moslims , die daar heel anders overdenken.

Oordeel nou een keer over de Quran/Sunnah. Je kan wel blijven roepen dat die ene groep ( die jou niet bevalt ) extremisten zijn, of juist dat die andere groep ( die jou wel bevalt ) gematigd zijn, maar dan ben je er nog niet uit.

Misschien vind jij de Islaam wel extreem,of juist gematigd. Toon even wat interesse en lees de Quraan. Zal je echt helpen

knots71karel
24-09-13, 21:40
Als jij de islam goed kent zoals je beweerde, dan wist jij dat het doel achter het verspreiden van de islam HOWWAAAAAHHH EL HEERSCHAPPIJ #AL AL 3ALAM zo als alle religies natuurlijk.......



Je hebt helemaal gelijk dat elke Religie en bepaalde personen met hun invloed trachten de wereld een andere wending te geven , met door hun opdringende manieer , die alle doelen heiligt .
Het heeft deze wereld slechts dood en verderf gebracht ,en dagelijks zijn we er nog getuige van .
:jeweetog:

Iznogoodh
24-09-13, 21:41
Misschien vind jij de Islaam wel extreem,of juist gematigd. Toon even wat interesse en lees de Quraan.Met ongeveer 10% haatpraat tegenover ongelovigen is dat boekwerk zeer duidelijk.

knots71karel
24-09-13, 21:46
Oordeel nou een keer over de Quran/Sunnah. Je kan wel blijven roepen dat die ene groep ( die jou niet bevalt ) extremisten zijn, of juist dat die andere groep ( die jou wel bevalt ) gematigd zijn, maar dan ben je er nog niet uit.

Misschien vind jij de Islaam wel extreem,of juist gematigd. Toon even wat interesse en lees de Quraan. Zal je echt helpen

O je bedoeld zeker deze:
SOERAH AL KAUTSAR (108) DEEL 30
EN DAN VOORAL FF GOED VERS 3 LEZEN !
:tik:

knots71karel
24-09-13, 21:48
Met ongeveer 10% haatpraat tegenover ongelovioge is dat boekwerk zeer duidelijk.

Dat klopt helaas ook nog .

Umarvlie
24-09-13, 21:53
O je bedoeld zeker deze:
SOERAH AL KAUTSAR (108) DEEL 30
EN DAN VOORAL FF GOED VERS 3 LEZEN !
:tik:

Voorzeker, uw vijand zal uitsterven... wat is daarmee?

AgressieveTurk
24-09-13, 21:53
Dat klopt helaas ook nog .

Dus je moet dan niet zo nodig steeds bij aanhalen dat een deel van de moslims gematigd zijn en dat je ze daarom oke vind, en de andere juist niet gematigd zijn en dat je ze daarom gestoord vind.

Je bent gewoon tegen de Quran. Wees gewoon er eerlijk en oprecht in.

knots71karel
24-09-13, 22:24
Voorzeker, uw vijand zal uitsterven... wat is daarmee?

Nou dat staat niet in mijn KORAN .
In feite had het te maken met het overlijden van Mohammeds zoon ,zodat hij gen nakomelingen zou krijgen .
maar ja jij als echte brave Moslim zal het wel weer beter weten ,ik ben maar een Hond!

knots71karel
24-09-13, 22:26
Dus je moet dan niet zo nodig steeds bij aanhalen dat een deel van de moslims gematigd zijn en dat je ze daarom oke vind, en de andere juist niet gematigd zijn en dat je ze daarom gestoord vind.

Je bent gewoon tegen de Quran. Wees gewoon er eerlijk en oprecht in.

Hou eens op etterbakje , ikreageerde hier op:
http://cdn.maroc.nl/forums/images/misc/quote_icon.png Oorspronkelijk geplaatst door AgressieveTurk http://img1.maroc.nl/forums/images/buttons/viewpost-right.png (http://www.maroc.nl/forums/nieuws-de-dag/366312-doden-aanslag-op-chriselijke-kerk-pakistan-3.html#post5241489) Oordeel nou een keer over de Quran/Sunnah. Je kan wel blijven roepen dat die ene groep ( die jou niet bevalt ) extremisten zijn, of juist dat die andere groep ( die jou wel bevalt ) gematigd zijn, maar dan ben je er nog niet uit.

Misschien vind jij de Islaam wel extreem,of juist gematigd. Toon even wat interesse en lees de Quraan. Zal je echt helpen

Umarvlie
24-09-13, 22:27
108:3 ... daar staat wat ik zei maar misschien heb jij een andere vertaling? Wat staat er dan volgens jou?

AgressieveTurk
24-09-13, 22:32
Verily, We have granted you (O Muhammad (SAW)) Al-Kauthar (a river in Paradise);[] (1) Therefore turn in prayer to your Lord and sacrifice (to Him only) (2) For he who hates you (O Muhammad (Peace be upon him)), he will be cut off from every posterity (good thing in this world and in the Hereafter).[] (3)

Umarvlie
24-09-13, 22:46
Verily, We have granted you (O Muhammad (SAW)) Al-Kauthar (a river in Paradise);[] (1) Therefore turn in prayer to your Lord and sacrifice (to Him only) (2) For he who hates you (O Muhammad (Peace be upon him)), he will be cut off from every posterity (good thing in this world and in the Hereafter).[] (3)

Ik zie nog niets waar knots71karel een probleem mee zou kunnen hebben. Ben dus benieuwd of hij zijn vertaling kan laten zien, mogelijk doelde hij op een ander vers?

knots71karel
24-09-13, 22:48
Dus je moet dan niet zo nodig steeds bij aanhalen dat een deel van de moslims gematigd zijn en dat je ze daarom oke vind, en de andere juist niet gematigd zijn en dat je ze daarom gestoord vind.

Je bent gewoon tegen de Quran. Wees gewoon er eerlijk en oprecht in.

Dus jij wil beweren dat alle MOSLIMS zo haatdragend zijn als jij , die het schorremorrie loopt te verdedigen die honderden mensen de dood in hebben gejaagd op verschillende plaatsen afgelopen week ?
Geen zinnig mens is het met jou eens op en paar van de haatzaaiers na , die alles goed praten wat datTUIg op hun geweten heeft !
Vraag je je niet af wat die onschuldigen mensen misdaan hebben ,omdat zoals in KENIA hun gemis aan kennis van de KORAN met de dood moesten bekopen ??
Ik zou het mogelijk overleefd hebben ,als ze mij de naam van Mohammed moeder hadden gevraagd ,overigens puur geluk want ik puzzel nogal graag en toevallig weet ik het.
Dus bespaar me jou haatdragende gewouwel , ga lekker naar Syrie kan jet onderling uit knokken met je medebroeders in het kwaad !
De rebellen zijn onderling ook al slaags aan het raken , mogelijk zijn de veroorzaksters van deze onderlinge bonje '' de dames van goede zeden '' die zich vrijwillig aan bieden als troost meisjes.
Over oprechtheid *) gesproken ik ben het indd niet eens met alles wat in de KORAN staat en ook niet met alles wat in de bijbel staat het zijn stokoude boekwerken die nodig wat mij betreft HERZIEN mogen worden,en alle
pagina,s vervangen voor fatsoendelijke aan in deze tijd passende normen .
:zwaai:
*) Iets wat voor jou uiteraard niet van toepassing is want wat jij zegt is allemaal waar .

mark61
24-09-13, 22:49
Het is nog niet duidelijk wie de aanslag heeft gepleegd. In het noordwesten van Pakistan plegen radicale moslims van de Taliban geregeld aanslagen. Premier Nawaz Sharif heeft de aanslag veroordeeld. Hij zei dat het tegen de islam indruist om aanslagen te plegen. 'Terroristen hebben geen religie', aldus Sharif.

Bloedbad door aanslag op kerk in Pakistan: 78 doden - Nieuws - VK (http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2664/Nieuws/article/detail/3514013/2013/09/22/Doden-door-bomaanslag-op-kerk-in-Pakistan.dhtml)

Of heb jij nieuw info?

The Jundullah arm of the Taliban said they would continue to target non-Muslims until the United States stopped drone attacks in Pakistan's remote tribal region. The latest drone strike came Sunday, when missiles hit a pair of compounds in the North Waziristan tribal area, killing six suspected militants.

Pakistan Church Bombing Kills 75 People (http://www.huffingtonpost.com/2013/09/22/pakistan-church-bombing_n_3971365.html)

De meningen zijn verdeeld over of Jundullah geallieerd is met Tahrik-e Talibaan.

Ibrah1234
24-09-13, 22:57
The Jundullah arm of the Taliban said they would continue to target non-Muslims until the United States stopped drone attacks in Pakistan's remote tribal region.

Men verkeert in de veronderstelling de Verenigde Staten te raken door landgenoten in gebedshuizen op te blazen?

knots71karel
24-09-13, 23:02
Ik zie nog niets waar knots71karel een probleem mee zou kunnen hebben. Ben dus benieuwd of hij zijn vertaling kan laten zien, mogelijk doelde hij op een ander vers?

WAS nog ff bezig je vriendje ''de les te lezen '' en je kan het heen en weer krijgen want met m,n vergrooting zie ik nu bijna geen moer meer .(om onnodig hatelijk kommentaar te voorkomen) door minkukels zoals jij.
Morgen ben jij aan de beurt dag jocchie slaap lekker :droom maar van al die famillie leden grootouder,s , vaders, en moeders die hun kinderen moeten missen door een stelletje geloof fanaten, die zelfs baby,s vermoorden omdat hun moeder de naam niet wist van de moeder van Mohammed ,of de en of andere soerah niet wisten op te dreunen laat staan onder dergelijke omstandigheden gesteld door een stelletje idioten !
Dezelfde die julle nu met hand en tand verdedigen desnoods met de KORAN onder je arm .
want zo is het toevallig ook nog eens een keer
Tot kijk en de volgende keer

:zwaai:

mark61
25-09-13, 00:13
Men verkeert in de veronderstelling de Verenigde Staten te raken door landgenoten in gebedshuizen op te blazen?

Blijkbaar.

AgressieveTurk
25-09-13, 00:23
Dus jij wil beweren dat alle MOSLIMS zo haatdragend zijn als jij , die het schorremorrie loopt te verdedigen die honderden mensen de dood in hebben gejaagd op verschillende plaatsen afgelopen week ?
Geen zinnig mens is het met jou eens op en paar van de haatzaaiers na , die alles goed praten wat datTUIg op hun geweten heeft !
Vraag je je niet af wat die onschuldigen mensen misdaan hebben ,omdat zoals in KENIA hun gemis aan kennis van de KORAN met de dood moesten bekopen ??
Ik zou het mogelijk overleefd hebben ,als ze mij de naam van Mohammed moeder hadden gevraagd ,overigens puur geluk want ik puzzel nogal graag en toevallig weet ik het.
Dus bespaar me jou haatdragende gewouwel , ga lekker naar Syrie kan jet onderling uit knokken met je medebroeders in het kwaad !
De rebellen zijn onderling ook al slaags aan het raken , mogelijk zijn de veroorzaksters van deze onderlinge bonje '' de dames van goede zeden '' die zich vrijwillig aan bieden als troost meisjes.
Over oprechtheid *) gesproken ik ben het indd niet eens met alles wat in de KORAN staat en ook niet met alles wat in de bijbel staat het zijn stokoude boekwerken die nodig wat mij betreft HERZIEN mogen worden,en alle
pagina,s vervangen voor fatsoendelijke aan in deze tijd passende normen .
:zwaai:
*) Iets wat voor jou uiteraard niet van toepassing is want wat jij zegt is allemaal waar .

Waar zie je mij dat beweren? Waar zie jij mij Al Shabaab verdedigen? Niet dat hun mijn verdediging nodig hebben. Waarom zou ik naar Syrie moeten gaan? Roep je op tot terrorisme?
Precies je hebt een diepe haat tegen de koran. En je probeert krediet in te winnen door te zeggen : oohh velen moslims zijn tegen deze mensen, en ohhh ( gematigde ) moslims zijn wel oke :gniffel:.

Welke moslims zijn niet gematigd Knotsje? De moslims die daadwerkelijk praktiseren wat er in de quran en sunnah staan? Zijn die wel etxreem?

AgressieveTurk
25-09-13, 00:25
WAS nog ff bezig je vriendje ''de les te lezen '' en je kan het heen en weer krijgen want met m,n vergrooting zie ik nu bijna geen moer meer .(om onnodig hatelijk kommentaar te voorkomen) door minkukels zoals jij.
Morgen ben jij aan de beurt dag jocchie slaap lekker :droom maar van al die famillie leden grootouder,s , vaders, en moeders die hun kinderen moeten missen door een stelletje geloof fanaten, die zelfs baby,s vermoorden omdat hun moeder de naam niet wist van de moeder van Mohammed ,of de en of andere soerah niet wisten op te dreunen laat staan onder dergelijke omstandigheden gesteld door een stelletje idioten !
Dezelfde die julle nu met hand en tand verdedigen desnoods met de KORAN onder je arm .
want zo is het toevallig ook nog eens een keer
Tot kijk en de volgende keer

:zwaai:

''Jochie''?
Dat jij een bejaarde bent die over de 70 is en altijd maar onzin blaft kan ik niets aandoen.

BoerHarms
25-09-13, 06:55
Men verkeert in de veronderstelling de Verenigde Staten te raken door landgenoten in gebedshuizen op te blazen?

ik denk ze gebruiken VS als excuus, maar vertellen m.i. de hele waarheid niet ,dat geleerd is de ongelovige uitteroeien

AgressieveTurk
25-09-13, 07:06
ik denk ze gebruiken VS als excuus, maar vertellen m.i. de hele waarheid niet ,dat geleerd is de ongelovige uitteroeien

Nee ongelovigen uitroeien is niet de doel. Integendeel, ongelovigen zijn vaak genoeg beschermd door de Sharia Staat. Terwijl de katholieken , jodendom verbannen hadden en een genocide pleegde op joden in de 15e eeuw vonden de joden bescherming in Marocco en de Ottomaanse staat destijds. De khilafa haalde hun kunnen per direct.

Zo kan ik talloze voorbeelden aanhalen waarin ongelovigen beschermd zijn...

http://www.maroc.nl/forums/islam-meer/365341-behandelde-de-islamitische-staat-khilafa-haar-nederlandse-inwoners.html

BoerHarms
25-09-13, 07:33
Dus je moet dan niet zo nodig steeds bij aanhalen dat een deel van de moslims gematigd zijn en dat je ze daarom oke vind, en de andere juist niet gematigd zijn en dat je ze daarom gestoord vind.

Je bent gewoon tegen de Quran. Wees gewoon er eerlijk en oprecht in.


Ik denk niet dat Knots tegen de Koran is, maar meer tegen diegene die de Koran rechtvaardigen om te mogen doden enz. wat ik al eerder aanhaalde dat volgelingen zijn die vrede,geluk en respect uit de Koran, resp de Bijbel kunnen halen en dat er volgelingen zijn die zowel met de Koran of de Bijbel in de hand het zaaien dood en verderf kunnen rechtvaardigen.

Ik denk als alle volgelingen van beide geloofsboeken zich meer focussen op vrede,liefde,geluk en respect dat de wereld er een stuk beter uit zal zien.

Knots is gewoon iemand die diep vanuit zijn hart schrijft, waarvan velen hier niet echt durven te doen. Er zullen best veel extreme gelovigen op dit forum die nooit en te nimmer het achterste van hun tong laten zien.
knotsie komt van de grote vaart, dat heeft ie wel eens laten weten op het forum, ja en op de grote vaart is het taalgebruik immers direct en zeer hard. Vaak zonder franje, Tja, daar moet je tegen kennen.

Dat ie 70 is, misschien nog ouder, velen halen de 70 niet omdat ze door medebewoners op deze wereld op een of andere wijze verlaten hebben. En de wijze waarop dit gebeurd roept bij hem en bij ons vele vraagtekens op. Vaak oneerlijk in onzer ogen. maar door artikelen in internet, Media, enz,enz worden we allemaal vaak op eenzijdige wijze geïnformeerd, het is maar net wat je wilt geloven.
Hoe meer je erover leest, hoe meer je eenzijdig herhalende informatie je krijgt, hoe kwaaier en hoe extremer je gaat worden. Ook dit is een vorm van hersenspoeling.
Je moet met vele zaken objectief blijven beide kanten van het verhaal lezen.

Ja misschien moet ik die terroristen die in Kenia dat winkelcentrum hun reden kunnen begrijpen. Maar begrijpen wilt niet zeggen rechtvaardigen. Waarom pak je hier de onschuldige burgerbezoekers aan, alleen omdat Kenia dat ook in Somalië heb gedaan. Als je dit rechtvaardigt dan ben je niet beter als de directe verantwoordelijken.
Als je dan een held wilt zijn dan had ze een aanval moeten doen op de regerings gebouwen, maar ja, die zijn dan ook weer zwaar beveiligd, dus wat doe je, je pakt een onbeveiligd en gemakkelijk doel. Je gaat de moslims scheiden van de "ongelovigen" , ( oops in 40-45 liep ook zon figuur rond.) Lafhartig in mijn ogen en geen haar beter als de beweegredenen van deze terroristen






Ik ben zelf best wel pacifist, heb gruwelijke hekel aan geweld, heb ooit een keer in mijn jeugd jaren een klasgenoot zijn melktanden uit zijn mond geslagen omdat ie me iedere dag maar weer treiterde omdat ik stotteraar ben.
Na deze daad heb ik er best wel spijt van gehad, ondanks dat het mijn "vijand" was heb ik mijn excuus aangeboden, en daarna hij ook aan mij voor zijn benemen ,daarna werden we goede vrienden tot vandaag aan de dag aan toe.

Maar fora zijn gewoon uitlaatkleppen waar je je frustaties kan laten gaan, lekker anoniem van je af schrijven wat je dwars zit. Beter dit dan losse handjes.


Vrede zijt met allen

BoerHarms
25-09-13, 07:38
Nee ongelovigen uitroeien is niet de doel. Integendeel, ongelovigen zijn vaak genoeg beschermd door de Sharia Staat. Terwijl de katholieken , jodendom verbannen hadden en een genocide pleegde op joden in de 15e eeuw vonden de joden bescherming in Marocco en de Ottomaanse staat destijds. De khilafa haalde hun kunnen per direct.

Zo kan ik talloze voorbeelden aanhalen waarin ongelovigen beschermd zijn...

http://www.maroc.nl/forums/islam-meer/365341-behandelde-de-islamitische-staat-khilafa-haar-nederlandse-inwoners.html

Ik denk dat de groep waar jij op doelt , de moslims zijn waar echt respect voor heb.

Maar niet de uitwassen, maar dat geld ook voor het Christendom, de Christenen die via de Bijbel dood en verderf kunnen rechtvaardigen. hoe men met geweld tot het christendom in oa Zuid Amerika voor eeuwen bekeerd werd.
Dit soort actie verafschuw ik, het moet je eigen keuze zijn en geen verplichting.
Ondanks dat dit de zgn Christenen zijn, verafschuw ik ze.

Net zoals, de slavenhandelaars, plantage bezitters, de christelijke die voor in de kerk zitten maar hun slaven met de zweep bewerken omdat ze niet hard genoeg werkten. Ook dit is de naam Christen niet waard.

Umarvlie
25-09-13, 07:45
die zelfs baby,s vermoorden omdat hun moeder de naam niet wist van de moeder van Mohammed ,of de en of andere soerah niet wisten op te dreunen[/B]

Tja, ik heb lekker geslapen hoor, jij ook hoop ik?.

En wat betreft deze bewering (uit de pers) ik zag gisteravond op Paul en Witteman een ooggetuige (een of andere journalist die ook in dat winkelcentrum zat) dat er volgens hem helemaal niet gevraagd werd aan de mensen over de moeder van de Profeet of een gebed maar dat ze gewoon met automatische wapens mensen lukraak afknalden.

mark61
25-09-13, 11:12
ik denk ze gebruiken VS als excuus, maar vertellen m.i. de hele waarheid niet ,dat geleerd is de ongelovige uitteroeien

Nee, Jundullah is eigenlijk een regionale Baloetsji (das een volk dat zowel in Iran als Pakistan woont) verzetsbeweging. Uiteindelijk is hun doel 'seculier': autonomie voor de regio, dus geen agressie van buitenaf. En inderdaad bemoeit de VS zich in toenemende mate met interne strubbelingen in een land. Dat hebben ze geloof ik niet eens door. Dat maakt hun ingrijpen ook des te dommer.

Jundallah - Wikipedia, the free encyclopedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Jundullah)

knots71karel
25-09-13, 22:21
Je geeft het uitstekend weer , ik vaar al 12j aar niet meer ben (74) en heb alle facetten doorlopen van het ''zeemansschap"als bakzeuntje begonnen en als Off geeindigd .
Het kwam mij maar vaak al te goed van pas dat ik ook de ''taal'' sprak van (voor de mast ) omdat ik dat zelf had meegemaakt .
Recht door zee en ongezouten de waarheid zeggen , en niet als het ''allemans eindje " mee doen .
;)

knots71karel
26-09-13, 19:07
Tja, ik heb lekker geslapen hoor, jij ook hoop ik?.

En wat betreft deze bewering (uit de pers) ik zag gisteravond op Paul en Witteman een ooggetuige (een of andere journalist die ook in dat winkelcentrum zat) dat er volgens hem helemaal niet gevraagd werd aan de mensen over de moeder van de Profeet of een gebed maar dat ze gewoon met automatische wapens mensen lukraak afknalden.

Je vergeet gemakshalve er weer ff bij te vermelden dat de man beneden in het cafe zat en zelf met ''schrik' 'vrijkwam omdat het geteisem , elders meer dacht te moorden!
Hij was een van de eersten die uit het gebouw kwam , en kon als zodanig niet weten wat er zich boven inde andere etages heeft afgespeeld !
Dat was bij P&W dus kijk en luister ff goed voor je ''brave goedwillende broeders'' weer probeerd vrij te pleiten !
Pauw & Witteman: di 24 sep 2013, 23:00 - Uitzending Gemist (http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1367576)

:zwaai:

Umarvlie
26-09-13, 20:06
Je vergeet gemakshalve er weer ff bij te vermelden dat de man beneden in het cafe zat en zelf met ''schrik' 'vrijkwam omdat het geteisem , elders meer dacht te moorden!
Hij was een van de eersten die uit het gebouw kwam , en kon als zodanig niet weten wat er zich boven inde andere etages heeft afgespeeld !
Dat was bij P&W dus kijk en luister ff goed voor je ''brave goedwillende broeders'' weer probeerd vrij te pleiten !
Pauw & Witteman: di 24 sep 2013, 23:00 - Uitzending Gemist (http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1367576)

:zwaai:

'Tuurlijk.

knots71karel
26-09-13, 20:52
'Tuurlijk.

Nadat je eerst met je bek vol tanden stond , kun je hem uiteindelijk toch een stukje open krijgen .
volgende keer beter , dan het volledige woord oke ?

:lol:

Umarvlie
26-09-13, 20:59
Nadat je eerst met je bek vol tanden stond , kun je hem uiteindelijk toch een stukje open krijgen .
volgende keer beter , dan het volledige woord oke ?

:lol:

Oeps, excuses. Ik was vergeten dat je slecht leest. "Natuurlijk". Zo goed dan? Heb ik je nu alweer blij gemaakt?

knots71karel
26-09-13, 21:05
Oeps, excuses. Ik was vergeten dat je slecht leest. "Natuurlijk". Zo goed dan? Heb ik je nu alweer blij gemaakt?

JA hoor en ik heb ook nog wat voor jou :
Peshawar.De dubbele bomaanslag op een christelijke kerk in Peshawar, in het noordwesten van Pakistan, heeft nu al aan 81 mensen het leven gekost. Dat blijkt uit een nieuwe dodenbalans. De aanslag gebeurde gisteren aan het einde van een dienst en is de bloedigste ooit tegen de christelijke minderheid in het land.

http://static3.demorgen.be/static/photo/2013/0/2/4/20130923100303/media_l_6148324.jpg© reuters.
Christelijke demonstranten veroordelen de aanslag van gisteren.


In heel Pakistan werd vandaag intussen door honderden christenen gemanifesteerd. De betogers vragen om bescherming.

Gisteren bliezen twee kamikazes zich op voor de kerk in de provincie Khyber Pakhtunkhwa, op het moment dat zich zeker 600 mensen in de kerk bevonden. De aanslag werd opgeëist door de Pakistaanse taliban TTP. In de nacht van gisteren op vandaag liep de dodenbalans op naar 81. Er zijn ook 131 gewonden.
Goed zo ?
Bekijk het maar voor mij is dit de limit !

Umarvlie
26-09-13, 21:11
JA hoor en ik heb ook nog wat voor jou :
Peshawar.De dubbele bomaanslag op een christelijke kerk in Peshawar, in het noordwesten van Pakistan, heeft nu al aan 81 mensen het leven gekost. Dat blijkt uit een nieuwe dodenbalans. De aanslag gebeurde gisteren aan het einde van een dienst en is de bloedigste ooit tegen de christelijke minderheid in het land.

http://static3.demorgen.be/static/photo/2013/0/2/4/20130923100303/media_l_6148324.jpg© reuters.
Christelijke demonstranten veroordelen de aanslag van gisteren.


In heel Pakistan werd vandaag intussen door honderden christenen gemanifesteerd. De betogers vragen om bescherming.

Gisteren bliezen twee kamikazes zich op voor de kerk in de provincie Khyber Pakhtunkhwa, op het moment dat zich zeker 600 mensen in de kerk bevonden. De aanslag werd opgeëist door de Pakistaanse taliban TTP. In de nacht van gisteren op vandaag liep de dodenbalans op naar 81. Er zijn ook 131 gewonden.
Goed zo ?
Bekijk het maar voor mij is dit de limit !

Ik hoorde vanavond tijdens de algemene politieke beschouwingen dat de bescherming van christelijke minderheden een speerpunt blijft van de Nedrlandse buitenland politiek. Probleem weer opgelost. Tragisch al dit geweld maar als puntje bij paaltje komt doet toch niemand iets?

knots71karel
26-09-13, 22:05
Ik hoorde vanavond tijdens de algemene politieke beschouwingen dat de bescherming van christelijke minderheden een speerpunt blijft van de Nedrlandse buitenland politiek. Probleem weer opgelost. Tragisch al dit geweld maar als puntje bij paaltje komt doet toch niemand iets?

Uiter aard wil jij en je consoorten dat graag ,dan kan je weer fijn kankeren op het verdervelijke Westen dat ,als ze evt er iets aan doen weer te horen krijgen :waar bemoei je, je mee .!
Afgezien daarvan GELOOF EN POLITIEK IS GESCHEIDEN IN NEDERLAND !

knots71karel
26-09-13, 22:22
Ik hoorde vanavond tijdens de algemene politieke beschouwingen dat de bescherming van christelijke minderheden een speerpunt blijft van de Nedrlandse buitenland politiek. Probleem weer opgelost. Tragisch al dit geweld maar als puntje bij paaltje komt doet toch niemand iets?

Ja hoor we zijn er weer ,in NEDERLAND is politiek en geloof gescheiden (schelt een hoop ellende ) als we ook nog eens alle gediscrimineerden Christen moeten gaan helpen over de hele wereld ,die door een bepaald soort MOSLIMS als UNTERMENSCHEN beschoued worden , dan krijgen we weer de nodige stront over ons heen ( zie AFGAHANISTAN ).enz enz.
Maar er wonen ook Moslims in Nederland die NEDERLANDER zijn, dan moeten we ook ff naar OERGESIE om deze MOSLISM stumpers te helpen die bij honderden afgeslachtzijn door Chinezen ja je leest het goed meer doden dan het hele conflict tussen Isreal en Palstina heeft opgeleverd ook is het land veel groter dat China gejat heeft maar daar hoor geen MOSLIM overklagen !
Dus je wankelijke argument slaat als :een tang op een varken !
Zo hypocriet ben je ook , want het topic dat ik dar over opende enige tijd geleden liep als :dikke stront in een trechter , d.wz niet een reactie want ja die MOSLIMS zijn de ver van m,n bed show .
Dag jochie ga maar lekker ff na denken wat je nu weer moet zeggen.
:zwaai:

Umarvlie
26-09-13, 22:39
Ja hoor we zijn er weer ,in NEDERLAND is politiek en geloof gescheiden (schelt een hoop ellende ) als we ook nog eens alle gediscrimineerden Christen moeten gaan helpen over de hele wereld ,die door een bepaald soort MOSLIMS als UNTERMENSCHEN beschoued worden , dan krijgen we weer de nodige stront over ons heen ( zie AFGAHANISTAN ).enz enz.
Maar er wonen ook Moslims in Nederland die NEDERLANDER zijn, dan moeten we ook ff naar OERGESIE om deze MOSLISM stumpers te helpen die bij honderden afgeslachtzijn door Chinezen ja je leest het goed meer doden dan het hele conflict tussen Isreal en Palstina heeft opgeleverd ook is het land veel groter dat China gejat heeft maar daar hoor geen MOSLIM overklagen !
Dus je wankelijke argument slaat als :een tang op een varken !
Zo hypocriet ben je ook , want het topic dat ik dar over opende enige tijd geleden liep als :dikke stront in een trechter , d.wz niet een reactie want ja die MOSLIMS zijn de ver van m,n bed show .
Dag jochie ga maar lekker ff na denken wat je nu weer moet zeggen.
:zwaai:

Hoef ik niet zo lang over na te denken bij jou hoor. Je bent heel duidelijk, je blaast hier hoog van de toren hoe verschrikkelijk het allemaal is maar iets eraan doen ho maar... verder dan een beetje schelden en tieren reikt jouw "rechtvaardigheidsgevoel" niet . Dus al die razende en tierende kannonades van je waren precies wat ik al dacht.... gebakken lucht van een hypocriet mannetje. Ga maar lekker slapen hoor!!

knots71karel
29-09-13, 17:44
Hoef ik niet zo lang over na te denken bij jou hoor. Je bent heel duidelijk, je blaast hier hoog van de toren hoe verschrikkelijk het allemaal is maar iets eraan doen ho maar... verder dan een beetje schelden en tieren reikt jouw "rechtvaardigheidsgevoel" niet . Dus al die razende en tierende kannonades van je waren precies wat ik al dacht.... gebakken lucht van een hypocriet mannetje. Ga maar lekker slapen hoor!!

Had dit nog niet gelezen ,maar wie is hier nu :fpotver: hypocriet , vies kereltje .
jij bent degene die met gebakken lucht aan komt zetten je voelt je sterk omdat je (vriendjes ) je niet af zullen vallen ,maar ik heb wel het gelijk aan m,.n hand , en je geziek over mijn ouderdom enz enz omdat te gebruiken pleit ook al niet in jou voordeel, want zonder dat had je helemaal geen pot om op te staan ,ga maar lekker achter je vriendjes schuilen .
En dan nog je zotteen gore opmerking dat IK er wat aan moet doen , of Nederland (als ze er al iets aan doen dan is het ook nooit goed )
Dag zielig jongentje ga ff een ander argument verzinnen want dit ontkennen van de feiten slaat nergens op.
Gewoon de keiharde feiten onder ogen zien dat alles wat de afgelopen week(en) is gebeurt en nu gewoon nog ff doorgaat *) alsof het de normaalste zaak van de wereld is
en absoluut geen REKLAME is voor de ISLAM.

*) zie nieuw geopende topic,s

Umarvlie
30-09-13, 07:32
Had dit nog niet gelezen ,maar wie is hier nu :fpotver: hypocriet , vies kereltje .
jij bent degene die met gebakken lucht aan komt zetten je voelt je sterk omdat je (vriendjes ) je niet af zullen vallen ,maar ik heb wel het gelijk aan m,.n hand , en je geziek over mijn ouderdom enz enz omdat te gebruiken pleit ook al niet in jou voordeel, want zonder dat had je helemaal geen pot om op te staan ,ga maar lekker achter je vriendjes schuilen .
En dan nog je zotteen gore opmerking dat IK er wat aan moet doen , of Nederland (als ze er al iets aan doen dan is het ook nooit goed )
Dag zielig jongentje ga ff een ander argument verzinnen want dit ontkennen van de feiten slaat nergens op.
Gewoon de keiharde feiten onder ogen zien dat alles wat de afgelopen week(en) is gebeurt en nu gewoon nog ff doorgaat *) alsof het de normaalste zaak van de wereld is
en absoluut geen REKLAME is voor de ISLAM.

*) zie nieuw geopende topic,s

Jij was de hypocriet in mijn antwoord, dacht dat dat toch wel duidelijk was - wel klagen maar er niets (direct of indirect) aan willen doen. Wel klagen dat "de moslims hier" niets aan het leed van hun broeders en/of zuster doen maar als er dan christenen afgemaakt worden doe jij toch hetzelfde - niets, en dat is hypocriet.

Waar je het verder over hebt, ik denk dat je mij verwart met andere prikkers hier - ik heb het niet over jouw leeftijd gehad, dat doe je voornamelijk zelf. Evenals het gebruiken van allerlei scheldkannonades onder de noemer van open en eerlijk, dat ben jij voornamelijk. Da's jammer en niet serieus te nemen - misschien is dat wel het probleem?

Karin.N
30-09-13, 10:14
Karel doe nou eens wat rustiger aan. Je reageert vaak zo over de rooie dat je niet altijd ziet met welke prikker je van doen hebt. Je maakt op deze manier dat mensen je vrijwel niet meer serieus kunnen nemen.

knots71karel
30-09-13, 20:54
Die Christenen waar jij op doeld moorden elkaar niet uit om het en of ander GELOOF en dat is nu precies het verschil waar het om draaid .
En kom niet met je gezeik aan over IERLAND want dat is nog gen 1% van het CRISTEN DOM afgezien daarvan gaat het over iets heel anders.(de verovering van N-ierland door de Britten)
je kunt hooguit terug grijpen op de MIDDELEEUWEN (beelden storm en afscheidingen) maar die tijd hebben de WESTERSE landen al lang achter zich .
:tik:
:lol:

knots71karel
30-09-13, 20:57
Karel doe nou eens wat rustiger aan. Je reageert vaak zo over de rooie dat je niet altijd ziet met welke prikker je van doen hebt. Je maakt op deze manier dat mensen je vrijwel niet meer serieus kunnen nemen.

Het zou zomaar kunnen dat ik me een keer vergis maar de boodschap komt in elk geval over want meestal zijn het ( gezworen kameraden ) die elkaar voor geen meter afvallen .
O, ja ik heb weer een dotje rode duimpjes gehad (bedank ze ff namens mij ). :tik:

Samir75017
30-09-13, 21:10
Catholic area riots after Protestant marches in Northern Ireland

http://blogs.reuters.com/faithworld/files/2011/07/belfast.jpg

Look => Christian thugs

Catholic area riots after Protestant marches in Northern Ireland | FaithWorld (http://blogs.reuters.com/faithworld/2011/07/13/catholic-area-riots-after-protestant-marches-in-northern-ireland/)

knots71karel
30-09-13, 21:24
Catholic area riots after Protestant marches in Northern Ireland

http://blogs.reuters.com/faithworld/files/2011/07/belfast.jpg

Look => Christian thugs

Catholic area riots after Protestant marches in Northern Ireland | FaithWorld (http://blogs.reuters.com/faithworld/2011/07/13/catholic-area-riots-after-protestant-marches-in-northern-ireland/)

Tip :: google ff naar de MIDDELEEUWEN . DAN VIND JE NOG IETS OUDER NIEUWS :tik:

Samir75017
30-09-13, 21:28
Tip :: google ff naar de MIDDELEEUWEN . DAN VIND JE NOG IETS OUDER NIEUWS :tik:

If 2011 = old news, then you're very likely to be a dinosaur.

knots71karel
30-09-13, 21:35
Catholic area riots after Protestant marches in Northern Ireland

http://blogs.reuters.com/faithworld/files/2011/07/belfast.jpg

Look => Christian thugs

Catholic area riots after Protestant marches in Northern Ireland | FaithWorld (http://blogs.reuters.com/faithworld/2011/07/13/catholic-area-riots-after-protestant-marches-in-northern-ireland/)

Hier heb je iets wat N.V.D.D is en niet iedere keer weer het zelfde stokpaardje van stal halen !
doei ...


Serie bomaanslagen in Bagdadmaandag 30 sep 2013, 09:36 (Update: 30-09-13, 16:47)
http://content.nos.nl/data/image/xxl/2013/09/30/556898.jpg» (http://content.nos.nl/data/image/xxl/2013/09/30/556898.jpg)Ravage na bomaanslag in BagdadReuters

In de Iraakse hoofdstad Bagdad zijn in een paar minuten tijd op verschillende drukke plaatsen autobommen ontploft. Daarbij zijn ruim vijftig doden gevallen.
De aanslagen werden gepleegd tijdens de ochtendspits in sjiitische wijken, onder meer op een markt en de parkeerplaats daarbij. Bronnen melden dat er op zeker negen plaatsen explosies zijn gehoord.
Ook gisteren werden op verschillende plekken in Irak aanslagen gepleegd. Daarbij vielen 25 doden.
Soennitische extremistenHet aantal terreuraanslagen lijkt alleen maar toe te nemen in Irak, vooral op sjiitische doelen. Sinds april dit jaar!!!!!zijn al meer dan 4500 doden gevallen.
De meeste aanslagen zijn het werk van soennitische extremisten van de Islamitische Staat van Irak, een tak van terreurbeweging al-Qaida. Zij willen het land ontwrichten en daarmee het vertrouwen in de sjiitische regering ondermijnen.

Haal ff die BALK uit je ogen eer dat je het splintertje bij een ander ziet ...hypocriet !

knots71karel
30-09-13, 21:37
If 2011 = old news, then you're very likely to be a dinosaur.

p.s je was nog wat vegeten :Nationalist youths and police in riot gear clash in the Ardoyne area of north Belfast July 12, 2011/Cathal McNaughton)
:lol:

knots71karel
01-10-13, 21:14
Catholic area riots after Protestant marches in Northern Ireland

http://blogs.reuters.com/faithworld/files/2011/07/belfast.jpg

Look => Christian thugs

Catholic area riots after Protestant marches in Northern Ireland | FaithWorld (http://blogs.reuters.com/faithworld/2011/07/13/catholic-area-riots-after-protestant-marches-in-northern-ireland/)

Vielen er ook zoveel doden bij als in Pakistan ???
En wat heeft dit met PAKISTAN te maken ? steken ze en MOSKEE soms in de fik?
:maf3:

knots71karel
02-10-13, 20:32
Zo snoer je Samier en consoorten hun mond , want daar kunnen ze niet tegen op .
:vingers: