PDA

Bekijk Volledige Versie : nieuws Verdediging Spaanse pedofiel vecht uitlevering aan Marokko aan



MoStar
28-09-13, 20:40
18077


Het is de afgelopen weken behoorlijk stil geweest rondom Daniel Galvan, de Spaans-Irakese pedofiel die per ongeluk gratie heeft gekregen van het Marokkaanse koningshuis en de benen nam. De smeerlap werd uiteindelijk dankzij een internationaal arrestatiebevel uitgevaardigd door de Marokkaanse overheid in de Spaanse stad Melila aangehouden en zit sindsdien achter de tralies.


Momenteel zit de pedo in voorarrest welke inmiddels verlengd is. In Marokko kreeg Galvan een gevangenisstraf van 30 jaar opgelegd - welke Galvan, gezien zijn leeftijd en de omstandigheden in de Marokkaanse gevangenissen, waarschijnlijk niet zal weten uit te zingen. Logischerwijs probeert de verdediging van de schaamteloze man een uitlevering naar Marokko te voorkomen.


Het zal echter lastig worden om Galvan terug in de Marokkaanse bajes te krijgen. Spanje en Marokko hebben namelijk een verdrag waarin getekend staat dat de landen geen onderdanen aan elkaar uitleveren. Tenzij Galvan vrijwillig toestemming geeft voor het uitleveren aan Marokko, zal de rechter hoogstwaarschijnlijk het verzoek van de Marokkaanse autoriteiten afwijzen.


De Spaanse rechter zal hoe dan ook binnen de komende 40 dagen een beslissing moeten maken. Wanneer Galvan niet binnen de verlenging van het voorarrest veroordeeld wordt, bestaat er de kans dat de Spaanse pedo op vrije voeten komt.

Foto: djwiblog.com (http://dewjiblog.com/wp-content/uploads/2013/08/Daniel-Galvan-detenido_MDSIMA20130806_0042_10.jpg)

kaaskop1981
29-09-13, 12:07
Ik zeg knopen aan de hoogste boom. Pedofielen bah bah bah.

Ibrah1234
29-09-13, 20:51
shittt hoe heeft dit ooit kunnen gebeuren.
Dat Spanje haar onderdanen niet wil uitleveren is heel begrijpelijk.
Ik vind het wel een schande voor de koning om mensen vrij te laten, zonder goed na te checken wat ze gedaan hebben.

:jammer:

De koning zet denk ik slechts een handtekening op iets wat op een departement al is uitgewerkt. Enkele ambtenaren hebben liggen slapen.

Nassiravski
29-09-13, 22:28
shittt hoe heeft dit ooit kunnen gebeuren.
Dat Spanje haar onderdanen niet wil uitleveren is heel begrijpelijk.
Ik vind het wel een schande voor de koning om mensen vrij te laten, zonder goed na te checken wat ze gedaan hebben.

:jammer:

Misschien was het juist een bewuste actie om vervolgens na de verwachte demonstraties in velen steden zich op te stellen als de ideale koning, zijn excuses aan te bieden en meteen actie te ondernemen. Ik kan maar niet geloven dat ze daar werkelijk slapen tijdens het uitoefenen van hun functie, seriously. :moe: