PDA

Bekijk Volledige Versie : Drie Marokkaanse meisjes uit Nederland zijn op het vliegveld van Casablanca gepakt met tientallen ki



knots71karel
05-10-13, 01:30
Nederlands-Marokkaanse meisjes in Marokko gepakt met koffers drugs (video)

Drie Marokkaanse meisjes uit Nederland zijn op het vliegveld van Casablanca gepakt met tientallen kilo's drugs.

De drie wilden vanuit het Mohammed V vliegveld waarschijnlijk naar Nederland reizen en daarmee een grof zakcentje verdienen. Tijdens een routinecontrole vielen de meiden echter door de mand. In drie koffers werd maar liefst 58 kilo hasj aangetroffen. Vreemd genoeg zaten de koffers vol en deden de meiden er niets aan om de drugs te verbergen, zo blijkt uit een fragment van het journaal van tv-zender Al-Arabiya.

Abdelhadi Assibt is chef politie op het vliegveld en laat weten dat er in Fes eveneens drie jongedames met drugs zijn aangehouden. Over hun identiteit kon nog niks worden gezegd. Volgens het hoofd is justitie nu vooral op zoek naar het netwerk waar de meisjes onder vallen. De verdachten zitten tijdens het onderzoek vast.

Bronhttp://nieuws.marokko.nl/29313/nederlands-marokkaanse-meisjes-in-marokko-gepakt-met-koffers-drugs-video/s/e4a8ab3a3eed9ffa46b7c09313bac5cc/

knots71karel
05-10-13, 01:32
Vraag me af of ze gedwongen werden , want dit doe je niet uit je zelf als jonge meisjes :denk: ik
Hoor net op T.V dat het 5 meisjes betreft

TommyBoyyy
05-10-13, 01:45
Ze zijn zeker geronseld door radicalen. Dit kan niet anders.:boogie:

knots71karel
06-10-13, 02:11
Vraag me af of ze gedwongen werden , want dit doe je niet uit je zelf als jonge meisjes :denk: ik
Hoor net op T.V dat het 5 meisjes betreft

De en of ander geestigzieke gaf hier een rode duim voor
bij deze nog bedankt !
:lachu: