PDA

Bekijk Volledige Versie : Doofpot : Oud-premiers Lubbers en Van Agt niet vervolgd om 'lekken' over Volkel



knuppeltje
07-10-13, 15:33
Daar worden we dus niet veel wijzer van.

Oud-premiers Lubbers en Van Agt niet vervolgd om 'lekken' over Volkel - nrc.nl (http://www.nrc.nl/nieuws/2013/10/07/oud-premiers-lubbers-en-van-agt-niet-vervolgd-om-lekken-over-volkel/)

BoerHarms
07-10-13, 16:13
als het uit de doofpot gehaald wordt dan gaat gelijk de beerput open

CONTRA
07-10-13, 17:51
Daar worden we dus niet veel wijzer van.



nou dit is anders toch veelzeggend


Om tot de conclusie te kunnen komen of beide heren inderdaad staatsgeheimen in de openbaarheid hebben gebracht moet eerst worden vastgesteld of deze juist zijn. Aangezien de regering niet wil meewerken aan dit onderzoek vanwege 'bondgenootschappelijke afspraken' kunnen de oud-premiers niet worden vervolgd.

Revisor
07-10-13, 19:10
Volksverlakkerij. De democratische wens van het volk wordt terzijde geschoven. Oke, op grond van welke besluitvorming staan die atoombommen op Nederlandse bodem? Wie heeft dat besloten? Waarom hebben de Nederlandse burgers hier niets over te zeggen?

Bofko
07-10-13, 21:46
als het uit de doofpot gehaald wordt dan gaat gelijk de beerput open

:lachu:
Media gedijen op beerpot en doofput.

knuppeltje
08-10-13, 09:06
nou dit is anders toch veelzeggend


Om tot de conclusie te kunnen komen of beide heren inderdaad staatsgeheimen in de openbaarheid hebben gebracht moet eerst worden vastgesteld of deze juist zijn. Aangezien de regering niet wil meewerken aan dit onderzoek vanwege 'bondgenootschappelijke afspraken' kunnen de oud-premiers niet worden vervolgd.

Ik vind dat dergelijke informatie openbaar moet zijn voor het werken van de democratie.

mark61
08-10-13, 12:57
Ik begrijp die mallotige 'staatsgeheimen' nooit. Dacht er iemand dat 'de Russen' het niet weten? Herrgott im Himmel.

Ik heb trouwens nieuws: de Russen komen niet meer. Nooit meer, schat ik.

knuppeltje
09-10-13, 08:57
Ik begrijp die mallotige 'staatsgeheimen' nooit. Dacht er iemand dat 'de Russen' het niet weten? Herrgott im Himmel.

Ik heb trouwens nieuws: de Russen komen niet meer. Nooit meer, schat ik.

Alleen nog heel rijke onderwereldfiguren.

mark61
09-10-13, 09:36
Alleen nog heel rijke onderwereldfiguren.

En bezopen ambassadeurs.

knuppeltje
09-10-13, 12:19
En bezopen ambassadeurs.

En bij beide groepen zitten de handjes nogal eens flink los.

CONTRA
09-10-13, 13:24
Ik vind dat dergelijke informatie openbaar moet zijn voor het werken van de democratie.

hoezo dan?

knuppeltje
09-10-13, 14:18
hoezo dan?

Omdat ik het logisch vind dat inwoners mogen weten welke wapens derden in hun land plaatsen en dat zij daarover zelf mogen beslissen. Dat kan niet als dat geheim wordt gehouden.