PDA

Bekijk Volledige Versie : Woning, wijf en werk voor Marokkaanse crimineel



Stichting NIA
09-10-13, 13:53
"Woning, wijf en werk voor Haarlemse crimineel"
09 okt 2013 11:24 | laatste update: 09 okt 2013 11:25


http://www.maghreb.nl/wp-content/Politie-arresteert-criminele-jongeren-e1355161882621.jpg

HAARLEM D66-raadslid Dilia Leitner is van mening dat een groep Marokkaanse criminelen in haar stad gebaat is bij huisvesting en een opleiding in plaats van een forse straf.

Leitner stelt woensdag op de voorpagina van het Haarlems Dagblad (http://www.haarlemsdagblad.nl/regionaal/haarlemeo/article24995783.ece/Zorgen-over-gewetenloze-crimineeltjes?lref=SL_4)dat de groep Marokkaanse jongeren die de stad momenteel in zijn greep houdt wellicht een andere aanpak verdient dat haar collega-politici suggereren. "Misschien moet je ze juist een woning, een wijf en werk geven. Opsluiten is ook duur", stelt Leitner.

Harde aanpak
Na twee (http://rtvnh.nl/nieuws/120691/Zes+mannen+slaan+vrouw+bont+en+blauw) recente geweldsincidenten (http://www.rtvnh.nl/nieuws/120791/Pubers%20proberen%20bejaarde%20dames%20te%20berove n) waarbij Marokkaanse jongeren betrokken waren stellen de meeste collega's van Leitner zich juist aanmerkelijk harder op. Zo stelde burgemeester Schneider (http://www.rtvnh.nl/nieuws/120811/Burgemeester%20Schneiders%20geschokt%20door%20mish andeling%20[video]) dat een onverbeterlijke groep "langdurig moet worden opgesloten", de PvdA pleit voor een stadsbrede aanpak en de VVD stelt dat je "dit soort lieden liever niet in je stad wil hebben".

Link (http://www.rtvnh.nl/nieuws/121087/%22Woning,+wijf+en+werk+voor+Haarlemse+crimineel%2 2)

knuppeltje
09-10-13, 14:01
Krijgen ze dan als ze goed oppassen dat wijf kado? Bij een volle zegeltjeskaart, zeg maar

Soldim
09-10-13, 14:28
Krijgen ze dan als ze goed oppassen dat wijf kado?

Afhankelijk van de aangeboden waar blijven een aantal waarschijnlijk liever in het cachot :hihi:

knuppeltje
09-10-13, 14:32
Ho ho, niet zo pessimistisch, ja.

Karin.N
09-10-13, 14:35
Ik denk dat de meeste "wijven" inmiddels zijn verhuisd naar Venus. Het aanbod van mannen is zo dramatisch slecht dat er helaas niets anders op zat.

Oiseau
09-10-13, 14:40
"Koppelen aan een werkende wijf" zou nog goedkoper kunnen zijn.
Maar moeten we niet ook pooiers als ondernemers gaan zien?
Het zijn criminele Nederlanders en wanneer men dat gaat accepteren als uitgangspunt dan wil ik meedenken aan een passend oplossing.

Joesoef
09-10-13, 14:42
In Nederland heb je geen wijven, in Marokko volgens mij ook niet.

mark61
09-10-13, 14:42
Ik zou zeggen wopleiding, werk, en vervolgens zoeken ze het zelf maar uit.

Umarvlie
09-10-13, 14:43
En wie zit er uberhaubt op zulke eikels te wachten?

mark61
09-10-13, 14:43
Maar moeten we niet ook pooiers als ondernemers gaan zien?
Het zijn criminele Nederlanders .

Dat zijn ze al, en niet noodzakelijkerwijs criminelen.

knuppeltje
09-10-13, 14:46
"Koppelen aan een werkende wijf" zou nog goedkoper kunnen zijn.


Ligt er maar aan wat ze dan zelf de hele dag uitvreten.

mark61
09-10-13, 14:46
En wie zit er uberhaubt op zulke eikels te wachten?

Ja wat wil je ermee doen? Op een eiland dumpen?

Umarvlie
09-10-13, 14:48
Neuh ... op een schip richting Lampedusa.

super ick
09-10-13, 15:01
Ja wat wil je ermee doen? Op een eiland dumpen?

Er zijn wat kleine waddeneilandjes die bij vloed onderlopen...........

Oiseau
09-10-13, 15:39
Ligt er maar aan wat ze dan zelf de hele dag uitvreten.
Ze koppelen aan een Agent(e) zodat ze die van tips kunnen voorzien.

Revisor
09-10-13, 15:48
Er zijn wat kleine waddeneilandjes die bij vloed onderlopen...........

Domme gevaarlijke opmerking.

Revisor
09-10-13, 15:49
NIA komt bij mij over net als die doodsgravers en aasgieren bij lucky luck strips.

J.Emhá
09-10-13, 16:00
Ik vind dat eigenlijk wel oneerlijk. Als je jezelf in de problemen werkt als jongere, krijg je allerlei opleidingen die de mogelijkheid bieden tot een belangrijk certificaat aangeboden, of zijn er behulpzame trajecten voor je. Maar een brave burger die gewoon zonder werk of opleiding zit, moet het maar zelf uitzoeken. Zo ken ik bijvoorbeeld iemand die vanuit de reclassering een VCA-certificaat heeft mogen halen; maar hij werd toch door niemand aangenomen vanwege zijn strafblad en is uiteindelijk toch weer in de cel beland.

mark61
09-10-13, 17:10
Neuh ... op een schip richting Lampedusa.

Ja, dat is een oplossing.

Stichting NIA
11-10-13, 22:12
Ik vind dat eigenlijk wel oneerlijk. Als je jezelf in de problemen werkt als jongere, krijg je allerlei opleidingen die de mogelijkheid bieden tot een belangrijk certificaat aangeboden, of zijn er behulpzame trajecten voor je. Maar een brave burger die gewoon zonder werk of opleiding zit, moet het maar zelf uitzoeken. Zo ken ik bijvoorbeeld iemand die vanuit de reclassering een VCA-certificaat heeft mogen halen; maar hij werd toch door niemand aangenomen vanwege zijn strafblad en is uiteindelijk toch weer in de cel beland.

Een verantwoorde beschaving hanteert niet het principe 'Eigen schuld dikke bult'. Het ligt namelijk vaker complexer waardoor de schuld niet altijd bij de 'crimineel' ligt.

Neem als voorbeeld het kind dat in een instabiele gezin is 'opgegroeid'.

Stichting NIA
11-10-13, 22:20
NIA komt bij mij over net als die doodsgravers en aasgieren bij lucky luck strips.

'Doodgravers' zijn kevers die niet voorkomen in lucky luck. Je zal wel begrafenisondernemer bedoelen.

Zelfs begrafenisondernemers en aasgieren hebben een nobele taak binnen het levenscyclus. Ze voorkomen namelijk ziektes die dode organen voortbrengen wanneer ze niet bedekt/verwijderd worden.

NIA is een acroniem voor 'Nederlands Islamitische Aangelegenheden. Verder betekent het ook in het Arabisch 'de goede intentie'.

Ibrah1234
12-10-13, 13:33
Three strikes and you are out wellicht een optie?

AdamRon
12-10-13, 16:07
Hele simpele oplossing voor deze lieden,

Laat (als het ware een project werk uitwisseling (wat ook voor scholen gebeurt)) een groep Marrokaanse politie agenten mee draaien in de wijken waar deze groep actief is.
Aangezien deze agenten een andere ziens/handelswijze hebben voor dit soort crimineeltjes als de Nederlandse agent zal het probleem vrij snel verdwenen zijn want een Marrokaanse agent is niet makkelijk en daar zijn ze als de dood voor..

En niet gaan betuttelen zoals de PvdA denkt te doen want hun gaat het enkel en alleen om zieltjes te winnen voor de partij

super ick
12-10-13, 16:07
Three strikes and you are out wellicht een optie?

Neenee, dat heb ik al eens geopperd voor draaideurcriminelen maar die geven ze liever een 3e kans en een 4e en een 5e en een............ Strafbladen met meer dan 20 delicten zijn echt niet uitzonderlijk.
Lekker door laten kankeren en vele slachtoffers laten maken want dat is wel beschaafd. Opsluiten niet. Alles gericht op de dader. Die MOET terug in de maatschappij. Van wie vraag ik mij wel eens af.

AdamRon
12-10-13, 16:12
Een verantwoorde beschaving hanteert niet het principe 'Eigen schuld dikke bult'. Het ligt namelijk vaker complexer waardoor de schuld niet altijd bij de 'crimineel' ligt.

Neem als voorbeeld het kind dat in een instabiele gezin is 'opgegroeid'.

Inderdaad, een hoop van deze crimineeltjes hebben een of een belabberde opvoeding gekregen of de ouders vinden het (uit ideologisch oogpunt) wel goed wat hun Prinsje uitspookt...

De appel valt nooit ver van de boom

AdamRon
12-10-13, 16:23
NIA is een acroniem voor 'Nederlands Islamitische Aangelegenheden. Verder betekent het ook in het Arabisch 'de goede intentie'.

Ik begrijp een ding niet..
Waarom is er zo weinig reacties vanuit organisaties als de uwe, reacties vanuit de eigen gemeenschap zodat deze pubers weten dat ze te ver gaan en dat ze in problemen komen met de eigen gemeenschap.

Het zou alleen maar goed zijn voor de publieke opinie als er meer acties werden ondernomen vanuit de eigen achtergrond want nu "lijkt" het dat ze de vrije hand krijgen vanuit de eigen achtergrond wat hen sterker maakt om door te gaan met (vaak) laag bij de grond berovingen e.d. op bejaarde mensen en andere zaken.

Want door een een of andere oorzaak hebben deze pubers maling aan De Nederlandse wetgeving (en het Westen in het algemeen) en alles wat ermee te maken heeft.
Wat vaak gebeurt is de schuld afschuiven naar de Nederlands overheid, alsof die de oorzaak zijn van dit gedrag.. dat moet eens afgelopen zijn.. het zou de overgrote deel van de mensen van de Marrokaanse gemeenschap (en Islamitische gemeenschap) enkel maar goed doen in Nederland.

Als er meer duidelijke signalen komen vanuit de eigen achtergrond dat ermee gewerkt word (niet zeggen wij distantiëren ons van dit geweld, maar daadwerkelijke actie ondernemen) dan zouden Partijen als de PVV niet de kop op kunnen steken want deze gedijen alleen maar omdat de bevolking het zat is van deze crimineeltjes

BoerHarms
12-10-13, 16:24
Neenee, dat heb ik al eens geopperd voor draaideurcriminelen maar die geven ze liever een 3e kans en een 4e en een 5e en een............ Strafbladen met meer dan 20 delicten zijn echt niet uitzonderlijk.
Lekker door laten kankeren en vele slachtoffers laten maken want dat is wel beschaafd. Opsluiten niet. Alles gericht op de dader. Die MOET terug in de maatschappij. Van wie vraag ik mij wel eens af.

van wie , dat zijn van de instaties die daar geld aan verdienen, dadaer is niet interresant, de i stanties hebben werk en inkomen, daar draait het om. Slachtoffer ?? Pech gehad. Daar heb je slachtofferhulp voor.

Maar meer geld vloeit naar reclassering dan naar slachtofferhulp.

Wat zal de blonde kuif daar van denken.

knots71karel
12-10-13, 20:42
van wie , dat zijn van de instaties die daar geld aan verdienen, dadaer is niet interresant, de i stanties hebben werk en inkomen, daar draait het om. Slachtoffer ?? Pech gehad. Daar heb je slachtofferhulp voor.

Maar meer geld vloeit naar reclassering dan naar slachtofferhulp.

Wat zal de blonde kuif daar van denken.

Die wordt op zijn wenken bediend ,want dankzij deze '' huftertjes'' *)de zowel is zijn P.V.V groot geworden!
*) zie ook wat AdamRon er over schreef

Stichting NIA
12-10-13, 22:22
Ik begrijp een ding niet..
Waarom is er zo weinig reacties vanuit organisaties als de uwe, reacties vanuit de eigen gemeenschap zodat deze pubers weten dat ze te ver gaan en dat ze in problemen komen met de eigen gemeenschap.

Het zou alleen maar goed zijn voor de publieke opinie als er meer acties werden ondernomen vanuit de eigen achtergrond want nu "lijkt" het dat ze de vrije hand krijgen vanuit de eigen achtergrond wat hen sterker maakt om door te gaan met (vaak) laag bij de grond berovingen e.d. op bejaarde mensen en andere zaken.

Want door een een of andere oorzaak hebben deze pubers maling aan De Nederlandse wetgeving (en het Westen in het algemeen) en alles wat ermee te maken heeft.
Wat vaak gebeurt is de schuld afschuiven naar de Nederlands overheid, alsof die de oorzaak zijn van dit gedrag.. dat moet eens afgelopen zijn.. het zou de overgrote deel van de mensen van de Marrokaanse gemeenschap (en Islamitische gemeenschap) enkel maar goed doen in Nederland.

Als er meer duidelijke signalen komen vanuit de eigen achtergrond dat ermee gewerkt word (niet zeggen wij distantiëren ons van dit geweld, maar daadwerkelijke actie ondernemen) dan zouden Partijen als de PVV niet de kop op kunnen steken want deze gedijen alleen maar omdat de bevolking het zat is van deze crimineeltjes

Je mag in Nederland niet voor eigen rechter spelen. Zelfs ouders die hun kinderen (willen) disciplineren worden door autoriteiten terecht gezet of de kinderen ervan worden uit huis geplaatst.

AdamRon
13-10-13, 06:54
Je mag in Nederland niet voor eigen rechter spelen. Zelfs ouders die hun kinderen (willen) disciplineren worden door autoriteiten terecht gezet of de kinderen ervan worden uit huis geplaatst.

Ik ben van mening dat wanneer de kinderen een goede ouderlijke opvoeding krijgen er helemaal niet gedisciplineerd hoeft te worden want dit is een beetje achter de feiten aanlopen.

Ik weet waar ik over praat, ik heb jarenlang in de buurt van het Mercatorplein gewoond in Amsterdam en had naast en boven mij Marokkaanse gezinnen wonen die hun kinderen wel een goede opvoeding geven.
Ik ben namelijk door ziekte slecht ter been en het zoontje van het gezin naast mij kwam altijd naar me toe (zonder dat hij gestuurd werd) om mijn boodschappen naar boven te brengen en ik heb respect voor dat.

Ik kan dat niet zeggen van die crimineeltjes want die hebben een goede ouderlijke opvoeding gemist.
Dus het is niet de Nederlandse Staat die aangewezen moet worden als schuldige maar de ouders die om wat voor reden dan ook er een puinhoop van maken.. heb dan maling aan wat die Imam zegt en neem geen kinderen als je ze niet kan opvoeden..

Juffrouw_Saartje
13-10-13, 07:15
Ik ben namelijk door ziekte slecht ter been en het zoontje van het gezin naast mij kwam altijd naar me toe (zonder dat hij gestuurd werd) om mijn boodschappen naar boven te brengen en ik heb respect voor dat.

Dat wat je hierboven beschrijft behoort tot de Marokkaanse cultuur, die helaas door Wilders en consorten als achterlijk wordt benoemd. De Nederlandse cultuur is echter, dat de buurman al 2 jaar dood ligt zonder dat iemand het in de gaten heeft, zoals in de Saffierstraat.

Het valt mij ook op dat vele Nederlanders een anti-Marokkaanse houding hebben, en vervolgens altijd een buurman, collega of vriend heeft die niet zo is. Vreemd, dat iedereen Marokkanen kent die chill en cool zijn, en dat het niet tot hun door dringt dat de meeste Marokkanen inderdaad aardig zijn, en ze gehypnotiseerd worden door de MSM (mainstream media). Als een Marokkaan namelijk iets doet, ligt het aan zijn cultuur, terwijl als een Nederlander iets doet (weer het zoveelste familiedrama of pedofiel) het als incident wordt afgeserveerd.

AdamRon
13-10-13, 07:43
Dat wat je hierboven beschrijft behoort tot de Marokkaanse cultuur, die helaas door Wilders en consorten als achterlijk wordt benoemd. De Nederlandse cultuur is echter, dat de buurman al 2 jaar dood ligt zonder dat iemand het in de gaten heeft, zoals in de Saffierstraat.

Het valt mij ook op dat vele Nederlanders een anti-Marokkaanse houding hebben, en vervolgens altijd een buurman, collega of vriend heeft die niet zo is. Vreemd, dat iedereen Marokkanen kent die chill en cool zijn, en dat het niet tot hun door dringt dat de meeste Marokkanen inderdaad aardig zijn, en ze gehypnotiseerd worden door de MSM (mainstream media). Als een Marokkaan namelijk iets doet, ligt het aan zijn cultuur, terwijl als een Nederlander iets doet (weer het zoveelste familiedrama of pedofiel) het als incident wordt afgeserveerd.

Ik begrijp dat je dit een hele andere wending wilt geven, ik heb het namelijk helemaal niet gehad over cultuur.
Als dit tot de Marokkaanse cultuur behoord dan vind ik dat een hoop Marokkaanse gezinnen niet waardig zijn om tot de Marokkaanse cultuur te behoren want gasten zoals Wilders gedijen op crimineeltjes (waar het over gaat in deze topic), als deze kinderen een goede ouderlijke opvoeding hadden gehad dan had Wilders niet zoveel stemmen gekregen.

Generaliseren is iets waar ik een hekel aan heeft, maar dat een overlijden niet is opgemerkt door de buren te wijten is aan de Nederlandse cultuur gaat wel wat ver vind ik, helemaal als je bedenkt dat de Diamantbuurt te vergelijken is met de Mercatorplein buurt qua bewoners.
Ik woon nu niet meer daar en heb een leuke huis waarbij de buren al na een paar uur al checken bij iemand die sukkelt met zijn gezondheid... dat is ook Nederlandse cultuur

Aan Familie drama's en Pedofilie toe schrijven aan Nederlanders ga ik niet echt diep op in want er zijn genoeg drama's bekent waarbij meisjes overgoten zijn met zuur of dat de neuzen afgesneden zijn.. Pedofilie.. daar kan ik wel een geschiedenisboekje over openen (wat ik niet ga doen).. dat is ook iets wat niet alleen maar aan Nederlanders toe te wijzen valt

Juffrouw_Saartje
13-10-13, 08:50
Ik begrijp dat je dit een hele andere wending wilt geven, ik heb het namelijk helemaal niet gehad over cultuur.
Als dit tot de Marokkaanse cultuur behoord dan vind ik dat een hoop Marokkaanse gezinnen niet waardig zijn om tot de Marokkaanse cultuur te behoren want gasten zoals Wilders gedijen op crimineeltjes (waar het over gaat in deze topic), als deze kinderen een goede ouderlijke opvoeding hadden gehad dan had Wilders niet zoveel stemmen gekregen.

Jazeker hoort het zorgen voor ouderen, zieken en buren tot de Marokkaanse cultuur en dat niet alleen, het behoort ook tot de islam. Buren hebben namelijk heel erg veel rechten in de islam:

In de Koran staat:

Aanbidt Allah en aanbidt niemand met Hem (shirk) en doe goed voor de ouders, de verwanten, de wezen, de armen die vragen, de buren die dichtbij zijn, de buren die vreemden zijn, de metgezel aan je zijde, de reiziger (die je ontmoet) en degenen die je rechterhand bezitten. Allah houdt niet van trotse hoogmoedigen. (Soerah al-Nisa: 36)


Generaliseren is iets waar ik een hekel aan heeft, maar dat een overlijden niet is opgemerkt door de buren te wijten is aan de Nederlandse cultuur gaat wel wat ver vind ik, helemaal als je bedenkt dat de Diamantbuurt te vergelijken is met de Mercatorplein buurt qua bewoners.

Ja generaliseren gaat je te ver bij Nederlanders, maar kennelijk niet bij Marokkanen die je als crimineeltjes wegzet, terwijl de meesten van hen hard werkende arbeiders zijn. Waarom Wilders, Marokkaanse criminelen misbruikt om tegen de islam aan te schoppen weet ik niet. Hij mengt alles zoals het hem uitkomt, maar uiteindelijk is hij denk ik meer anti-islam dan anti-moslim, terwijl het bij zijn stemvee eerder andersom is.

De man in de Saffierstraat was niet alleen onopgemerkt gebleven door zijn buren, ook zijn familie had dus 2 jaar niet in de gaten dat hij niet meer leefde en sorry, dat is wel degelijk het gevolg van het individualisme (=satanisme) wat in Nederland tot de nieuwe cultuur behoort. In de meeste films en soapseries, zie je de jongeren voornamelijk vrienden hebben en niet met familie omgaan, terwijl Marokkanen en Turken, meer met hun familie, zussen, broers, nichtjes en neefjes omgaan. Je ziet soms in een straat 5 families met dezelfde (buitenlandse) achternaam. Het is bijna ondenkbaar dat zoiets bij Marokkanen gebeurd. Nou jij weer.


Ik woon nu niet meer daar en heb een leuke huis waarbij de buren al na een paar uur al checken bij iemand die sukkelt met zijn gezondheid... dat is ook Nederlandse cultuur

Ja zo kan het ook.


Aan Familie drama's en Pedofilie toe schrijven aan Nederlanders ga ik niet echt diep op in want er zijn genoeg drama's bekent waarbij meisjes overgoten zijn met zuur of dat de neuzen afgesneden zijn.. Pedofilie.. daar kan ik wel een geschiedenisboekje over openen (wat ik niet ga doen).. dat is ook iets wat niet alleen maar aan Nederlanders toe te wijzen valt

Je kunt wel aankomen met een hullie-wullie argument, maar dat gaat bij mij niet werken. Ik had het niet over eerwraak maar over familiedrama's. Dat is totaal iets anders. En ja familiedrama's komen bijna altijd onder Nederlanders voor, net als (al dan niet ritueel) kindermisbruik. Mijn punt is, dat er vrijwel alleen maar negatieve dingen in het nieuws komen over Marokkanen, en deze dan worden geweten aan hun zogenaamde achterlijke cultuur, terwijl veel ergere zaken zoals pedofilie en familiedrama's als incidenten worden afgeserveerd en niet aan een mogelijke achterlijke Nederlandse cultuur worden toegeschreven. Begrijp mij goed, ik ben zelf 100% NL en ik vind mijn cultuur zeker niet achterlijk, maar ik ben dat Marokkanen bashen een beetje zat.

super ick
13-10-13, 09:08
Ik had het niet over eerwraak maar over familiedrama's.

Als je kijkt naar de gevolgen dan is dat precies hetzelfde.

super ick
13-10-13, 09:11
Dat wat je hierboven beschrijft behoort tot de Marokkaanse cultuur, die helaas door Wilders en consorten als achterlijk wordt benoemd. De Nederlandse cultuur is echter, dat de buurman al 2 jaar dood ligt zonder dat iemand het in de gaten heeft, zoals in de Saffierstraat.

Het valt mij ook op dat vele Nederlanders een anti-Marokkaanse houding hebben, en vervolgens altijd een buurman, collega of vriend heeft die niet zo is. Vreemd, dat iedereen Marokkanen kent die chill en cool zijn, en dat het niet tot hun door dringt dat de meeste Marokkanen inderdaad aardig zijn, en ze gehypnotiseerd worden door de MSM (mainstream media). Als een Marokkaan namelijk iets doet, ligt het aan zijn cultuur, terwijl als een Nederlander iets doet (weer het zoveelste familiedrama of pedofiel) het als incident wordt afgeserveerd.

Onzin. Een Marokkaan sjouwt wat boodschapjes en dat behoort tot zijn cultuur. En als een Nederlander wat boodschapjes naar boven sjouwt?

Juffrouw_Saartje
13-10-13, 09:33
Als je kijkt naar de gevolgen dan is dat precies hetzelfde.

Ja ja jij houdt wel van een hullie-wullie-smullie gerechtje, dat weten we nu wel. Overigens behoort eerwraak niet tot de Marokkaanse cultuur, dus wat dat betreft slaat die spiegeltje-spiegeltje poging ook als een tang op een varken. En zo ken ik er ook nog een paar, een bom op een huis vol met onschuldige kinderen in Dresden had ook hetzelfde gevolg als een familiedrama. Mijn punt is dat in Nederland familiedrama's voornamelijk voorkomen in blanke Nederlandse gezinnen (vermoedelijk labiele, parasiterende blanke daders zonder talent) en dit ook niet wordt toegeschreven aan een vermeende achterlijke cultuur zoals Wilders dat doet en Marokkaanse crimineeltjes misbruikt voor zijn anti-islam agenda.

Juffrouw_Saartje
13-10-13, 09:37
Onzin. Een Marokkaan sjouwt wat boodschapjes en dat behoort tot zijn cultuur. En als een Nederlander wat boodschapjes naar boven sjouwt?

Dat was kennelijk niet het geval dat er Nederlanders wat boodschapjes naar boven sjouwden, anders lagen ze geen maanden of jaren dood in hun woning:

Weer ligt man maanden dood in huis

Publicatie: woensdag 19 mei 2010 - 18:23 | Auteur: Hans Janssen (http://www.omroepbrabant.nl/Tag.aspx?author=Hans%20Janssen)
EINDHOVEN - In Eindhoven is opnieuw een man gevonden die twee tot drie maanden dood in zijn huis heeft gelegen. Het gaat om een 62-jarige man die zondag in zijn huis aan de Hubertastraat werd gevonden.

Een paar weken geleden werd ook in de Celsiusstraat in Woensel-West een man gevonden. Hij bleek een maand of drie dood te zijn.

In beide gevallen was er geen sprake van een misdrijf.


Omroep Brabant: Weer ligt man maanden dood in huis (http://www.omroepbrabant.nl/?news/1367891473/Weer+ligt+man+maanden+dood+in+huis.aspx)

Karin.N
13-10-13, 09:55
Het ontgaat mss een enkeling hier, maar er zijn ook in Nederland gelukkig nog heel veel mensen die wel om anderen geven. Wel voor buren, familie en vrienden klaarstaan. Ik vind dat al deze mantelzorgers een dikke pluim verdienen ipv op 1 hoop gegooid te worden.

Inderdaad Marokkanen gooi je niet op 1 hoop en terecht dat mensen daar iets van zeggen. Maar tegelijkertijd de niet- Marokkanen afserveren als zijn mensen die niet iets voor een ander over hebben is net zo onwaardig.

AdamRon
13-10-13, 10:08
Jazeker hoort het zorgen voor ouderen, zieken en buren tot de Marokkaanse cultuur en dat niet alleen, het behoort ook tot de islam. Buren hebben namelijk heel erg veel rechten in de islam:

In de Koran staat:

Aanbidt Allah en aanbidt niemand met Hem (shirk) en doe goed voor de ouders, de verwanten, de wezen, de armen die vragen, de buren die dichtbij zijn, de buren die vreemden zijn, de metgezel aan je zijde, de reiziger (die je ontmoet) en degenen die je rechterhand bezitten. Allah houdt niet van trotse hoogmoedigen. (Soerah al-Nisa: 36)



Ja generaliseren gaat je te ver bij Nederlanders, maar kennelijk niet bij Marokkanen die je als crimineeltjes wegzet, terwijl de meesten van hen hard werkende arbeiders zijn. Waarom Wilders, Marokkaanse criminelen misbruikt om tegen de islam aan te schoppen weet ik niet. Hij mengt alles zoals het hem uitkomt, maar uiteindelijk is hij denk ik meer anti-islam dan anti-moslim, terwijl het bij zijn stemvee eerder andersom is.

De man in de Saffierstraat was niet alleen onopgemerkt gebleven door zijn buren, ook zijn familie had dus 2 jaar niet in de gaten dat hij niet meer leefde en sorry, dat is wel degelijk het gevolg van het individualisme (=satanisme) wat in Nederland tot de nieuwe cultuur behoort. In de meeste films en soapseries, zie je de jongeren voornamelijk vrienden hebben en niet met familie omgaan, terwijl Marokkanen en Turken, meer met hun familie, zussen, broers, nichtjes en neefjes omgaan. Je ziet soms in een straat 5 families met dezelfde (buitenlandse) achternaam. Het is bijna ondenkbaar dat zoiets bij Marokkanen gebeurd. Nou jij weer.



Ja zo kan het ook.



Je kunt wel aankomen met een hullie-wullie argument, maar dat gaat bij mij niet werken. Ik had het niet over eerwraak maar over familiedrama's. Dat is totaal iets anders. En ja familiedrama's komen bijna altijd onder Nederlanders voor, net als (al dan niet ritueel) kindermisbruik. Mijn punt is, dat er vrijwel alleen maar negatieve dingen in het nieuws komen over Marokkanen, en deze dan worden geweten aan hun zogenaamde achterlijke cultuur, terwijl veel ergere zaken zoals pedofilie en familiedrama's als incidenten worden afgeserveerd en niet aan een mogelijke achterlijke Nederlandse cultuur worden toegeschreven. Begrijp mij goed, ik ben zelf 100% NL en ik vind mijn cultuur zeker niet achterlijk, maar ik ben dat Marokkanen bashen een beetje zat.

Dame,

Ik ben hier niet van gediend, je schuift mij woorden in de mond die ik niet uitgesproken heeft, laat staan dingen verdraaien zodat het in je straatje past.
Trouwens.. heb je mij horen vertellen dat alle Marokkanen crimineel zijn?.. kom nou zeg, ga die streken maar bij iemand anders uithalen.. niet bij mij AUB..

Zoals de topic zegt.. Marokkaanse Criminelen.. dat wil niet zeggen dat alle Marokkanen crimineel zijn...
Lees niet alleen een zin (wat je wilt lezen) en trek daar je conclusies uit dame, maar lees alles en zie alles in een Context.

Hoe jij je leven indeelt en met wie zal mijn aan m'n kont roesten maar ga geen andere mensen door middel van verdraaiingen in een bepaald daglicht zetten.
Marokkanen Bashen ?.. wou je soms zeggen dat het relatief gezien hoge percentage criminaliteiten de laatste tijd met name op ouderen, invaliden, vrouwen (haarlem) en zelfs ambulance personeel niet door jonge Marokkaantjes gepleegd zijn ? (zat foto en film materiaal voorhanden)

Ga je mond spoelen met je opmerkingen (je hebt het de laatste tijd wel veel over Satan en versen uit de Quran in een adem teug).

Je heeft het over Wilders (met zijn verdraaiingen en pogingen om een bevolkingsgroep in een kwaad daglicht te zetten), maar je bent zelf geen haar beter want je doet precies hetzelfde.

Of ben je van mening dat de topic naam een beetje teveel op zelf slaat ?

AdamRon
13-10-13, 10:19
Het ontgaat mss een enkeling hier, maar er zijn ook in Nederland gelukkig nog heel veel mensen die wel om anderen geven. Wel voor buren, familie en vrienden klaarstaan. Ik vind dat al deze mantelzorgers een dikke pluim verdienen ipv op 1 hoop gegooid te worden.

Inderdaad Marokkanen gooi je niet op 1 hoop en terecht dat mensen daar iets van zeggen. Maar tegelijkertijd de niet- Marokkanen afserveren als zijn mensen die niet iets voor een ander over hebben is net zo onwaardig.

Heb je volkomen gelijk in en ik ben er eerlijk gezegd blij mee dat ik buren heeft die om andere buren geven.

Waar ik woonde waren het Marokkaanse buren en nu zijn het toevallig Nederlandse, niets mis mee.
Ik gooi niet alle Marokkanen op een hoop als zijnde crimineel maar ik hou er niet van dat iemand als juffrouw_saartje mij afspiegelt als iemand die (volgens Wilders gedachte) zegt dat alle Marokkanen achterlijk zijn en crimineel zijn.
Ik ben er gewoon niet van gediend als iemand mij woorden in de mond legt c.q. mijn woorden in een ander context zetten om zodoende zelf te kunnen verkondigen wat haar dwars zit

Het enigste waar ik het over gehad heeft (met NIA) over mijn opinie aangaande de ouderlijke opvoeding

Juffrouw_Saartje
13-10-13, 10:39
Het ontgaat mss een enkeling hier, maar er zijn ook in Nederland gelukkig nog heel veel mensen die wel om anderen geven. Wel voor buren, familie en vrienden klaarstaan. Ik vind dat al deze mantelzorgers een dikke pluim verdienen ipv op 1 hoop gegooid te worden.

Inderdaad Marokkanen gooi je niet op 1 hoop en terecht dat mensen daar iets van zeggen. Maar tegelijkertijd de niet- Marokkanen afserveren als zijn mensen die niet iets voor een ander over hebben is net zo onwaardig.

Dat lijkt me redelijk.