PDA

Bekijk Volledige Versie : nieuws Is de Marokkaanse stad Casablanca één van de moderne wereldwonderen?



MoStar
10-10-13, 02:41
18102


Is de Marokkaanse stad Casablanca één van de moderne wereldwonderen? De website New7Wonders is op zoek naar de zeven mooiste steden ter wereld - de zeven moderne wereldwonderen. Om te beslissen welke zeven steden met de eer van één van de zeven wereldwonderen er vandoor mogen te gaan, kan iedereen een stem uit brengen voor een stad.


De verkiezingen gingen van start met een lijst van 300 steden. De Marokkaanse stad Casablanca heeft de eerste verkiezingronde weten te overleven. In de volgende verkiezingsronde moet met 28 steden kiezen uit een lijst van 77 steden voor de finale.


De finale bestaat uit drie rondes. Uiteindelijk is het de bedoeling dat 7 juli 2014 de zeven mooiste steden ter wereld wordt gekozen. De Marokkaanse stad Casablanca zal natuurlijk een hoop concurrentie krijgen maar wie weet is Casablanca de dark horse onder de steden.

Foto: Pejman Parvandi (http://www.flickr.com/photos/pejmanphotos/)

Tahtah88
11-10-13, 00:19
Ik heb me daar een taxi-visit bij ain Diab gedaan prachtige stad aan de zee. Alleen het verkeer moet nog even aangepast worden. De mooiste stad van marokko

AdamRon
13-10-13, 12:20
Ik ben daar geweest op uitnodiging van een hele goede vriend en moet zeggen dat Casablanca een hele mooie stad is, ook de mensen daar zijn heel anders dan dat je zou verwachten, vriendelijk en gastvrij.