PDA

Bekijk Volledige Versie : Redder' bejaarde (81) blijkt dief



BoerHarms
11-10-13, 10:52
ROTTERDAM -
Een hoogbejaarde vrouw uit Rotterdam is gisteren in haar woonplaats slachtoffer geworden van een buitengewoon laffe straatroof. Het 81-jarige slachtoffer liep met volle boodschappentassen naar huis, toen ze door een jongen tegen de grond werd geduwd. Een tweede jongen kwam op de vrouw afgelopen, zogenaamd om haar te helpen.


Hij vroeg hoe het maar ging, maar wachtte het antwoord niet af. In plaats daarvan rukte hij een ketting van haar nek en nam hij samen met zijn 'heldhaftige' handlanger snel de benen.
De politie wil niets liever dan de twee gewetenloze snotneuzen zo snel mogelijk in de boeien slaan. Daarom is de recherche dringend op zoek naar getuigen. De roof gebeurde rond 12 uur op het Prinsenplein.

'Redder' bejaarde (81) blijkt dief - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland] (http://www.telegraaf.nl/binnenland/21966006/___Redder__81-jarige_blijkt_dief__.html)

BoerHarms
11-10-13, 10:54
Stelletje lafbekken, bejaarden beroven, ik hoop dat ze dit tuig gauw oppakken en een tijdje tussen de volwassen gevangen zetten. En laten weten wat ze gedaan hebben, kweet zeker dat ze een prettige tijd krijgen .

Umarvlie
11-10-13, 12:19
... en een tijdje tussen de volwassen gevangen zetten. En laten weten wat ze gedaan hebben...

Ja ja, want die andere gevangenen zijn brave lieden met een goede inborst en groot moreel gezag...

knuppeltje
11-10-13, 12:35
Ja ja, want die andere gevangenen zijn brave lieden met een goede inborst en groot moreel gezag...

Ik vrees dat ze daar nog professioneler van worden, maar toch maar voor een tijdje opsluiten. Misschien in een cel met Badr Hari.

AdamRon
11-10-13, 16:52
Ja ja, want die andere gevangenen zijn brave lieden met een goede inborst en groot moreel gezag...

Dat is beter voor ze want naar het schijnt krijgen deze pubers geheel geen ouderlijke opvoeding... Appel valt nooit ver van de Boom

knots71karel
11-10-13, 22:42
Ja ja, want die andere gevangenen zijn brave lieden met een goede inborst en groot moreel gezag...

In elk geval heeft dat soort criminelen een soort code van eergevoel , je hoeft bij voorbeeld als kinderverkrachter zeker geen ''genade ''verwachten van deze zelf niet al te lieve jongens , en dat geld als regel ook voor laffe etterbakjes die hulpelose mensen overvallen hebben zoals :blinden ,invaliden en bejaarden.
Ik zal je ff voor wezen op evt kommentaar :zelf heb ik nog nooit in het gevang gezeten .

BoerHarms
12-10-13, 04:59
Yep. dat is de code of honour. Die etterbakjes zullen een gedegen opvoeding krijgen ..........

super ick
12-10-13, 12:19
Ik vrees dat ze daar nog professioneler van worden, maar toch maar voor een tijdje opsluiten. Misschien in een cel met Badr Hari.

Kunnen ze van hem leren hoe ze dat oudje hadden moeten mishandelen?

knuppeltje
12-10-13, 15:26
Kunnen ze van hem leren hoe ze dat oudje hadden moeten mishandelen?

Ik geloof niet dat je het goed gelezen hebt.

super ick
12-10-13, 16:02
Ik geloof niet dat je het goed gelezen hebt.

Ik denk dat jij het niet goed snapt.

knots71karel
12-10-13, 20:55
Yep. dat is de code of honour. Die etterbakjes zullen een gedegen opvoeding krijgen ..........

Precies Het is algemeen bekend dat verkrachters (vooral kinderverkrachters) maar ook ander soort laffe misdadigers (o.a dehufterrtjes uit dit topic ) niet zo heel erg hoog in de gevangenis hiėrarchie staan. Ze lopen zelfs het gevaar dat er een aanslag op hun leven gepleegd wordt in sommige gevallen is dat al eens gebeurt ,vooral in de U.S.A komt het regelmatig voor .